Diskuze

Amerika ukázala důkaz proti bin Ládinovi

USA zveřejnily důkaz o podílu Usamy bin Ládina na zářijových teroristických útocích. Televizní stanice CNN odvysílala videozáznam, kde nejhledanější terorista světa diskutuje o škodách a přípravě atentátů na Světové obchodní středisko a budovu Pentagonu. Zveřejnění snímku povolilo americké ministerstvo obrany.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

holiday

11. 1. 2002 0:44
všem pochybovačným blbečkům
měli byste se občas s odstupem podívat na ty svý kydy.
0 0
možnosti

bcd

18. 7. 2002 10:48
Re: všem pochybovačným blbečkům
A proč to neukázali rovnou ? Nebo jim tak dlouho trvala výroba ? Pokud vím, tak on sám to popřel. A při jeho arogantnosti on by se k tomu hrdě hlásil, pokud by to udělal.
Ten důkaz není věrohodný, jako žádný důkaz, jehož zveřejnění trvá tak dlouho. Dnes dokáží odborné firmy zázraky.
0 0
možnosti

Pavel

16. 12. 2001 23:37
Nechapu co tu resite
Nechcete delat neco uzitecného nez se tu hádat ? Myslim ze tahle debata nema prilis smysl. Jednak tu mají vsichni minení prevázne tvorené sdelovacími prostredky a ty mají anebo ne pravdu. Muj nazor na vec obecne je tento : 'Myslim si ze neni spravne vrazdit neviné lidi at jde o Americane nebo Afgance'. PS:Dik za precteni zpravy az do konce.
0 0
možnosti

maritn

16. 12. 2001 13:32
co se tim vsim vyresi
Souhlasim s teorii dvou stran, ale ptam se vas vsech, kdo z vas si mysli, ze tadle valka nebo jakakoliv jina vyresi problem s teroristy? V Irsku uz se snazi vyresit konflikt pekne dlouho, ve Spanelsku jakbysmet a v dalsich x mistech taky. Valka nevyresi nic, to Al-kaidu a dalsi organizace tak akorat poskrabe na ousku...pokud pripustite toto, pak si muzete polozit otazku, tak proc ta valka vlastne je? Pomsta? Bezmoc? Nebo jiny zamer? toto byl muj nazor, nemam nic proti jinym...
0 0
možnosti

BOBO

16. 12. 2001 23:54
Re: co se tim vsim vyresi
V Irsku a Spanělsku se s nimi moc mazlí . A taky jim nic jiného na malém prostoru nezbývá . Ale , že by Al-kajdu poškrabali na oušku ? Tato generace A-k na to poškrabání na oušku do smrti nezapomene a hlavně ti , co to přežili . Tomu věř . Tady i Alláh ztratil kredit . Je fakt , že se bude nyní poškrabávat za ouškama v Somálsku a o Iraku bych si docela troufl tvrdit , že si jistě dobře všimli , že to co zůstalo po nezničitelných vojenských základnách v Afghanistanu , by mohlo zůstat i u nich . I když souhlasím s tím , že čím dřív se tam vojenské cíle rozpráší , tím lépe pro všechny a to i v samotném Iraku . Místo na zbraně , budou mít na jídlo !!!!!!!
0 0
možnosti

safik

15. 12. 2001 13:19
2 strany
Tak jsem si precetl vsech 160 prispevku, co tu je a byla to pekna fuska. Je videt, ze tady jsou predevsim 2 tabory.. jedni kteri jsou proti USA a druzi, kteri jsou proti Talibanu a vsemu okolo. Osobne si myslim, ze jde o podvrh... a vubec cele jednani Ameriky se mi vubec nelibi... oni si mysli, ze muzou vsechno a to je velka chyba... Jestli si Bush a spol mysli, ze tim ze povrazdi par teroristu vymyti terorismus ze sveta, tak se seredne pletou... Zlo plodi zlo, rekl kdysi jeden clovek a mel velkou pravdu. Tyhle akce neodradi dalsi islamisty od terorismu. Naopak!!! Budou to videt jako zasah do svych prav a do svych teritorii. Islamistum na jejich zivote nezalezi (jak videt z utoku na WTC). Veril bych tomu, ze to zorganizoval Bin Ladin, ale at nam amici nevesi buliky na nos s jejich dukazama. Jejich slavna CIA nebyla schopna odhalit, co se chysta, a pak najednou par dnu po utocich na WTC maji 100% dukazy, ktere ale nechteji svetu z nejakeho me neznameho duvodu ukazat. Co se mi velmi nelibilo, bylo zmrazeni uctu firmam, ktere jsou PODEZRELE z toho, ze maji neco spolecneho s teroristama. Oni NEMAJI dukazy a zmrazi nekomu treba uplne nevinnemu ucet... No je tohle normalni? Me by to treba nasralo jak svina!! na zaver - odsuzuju utoky na WTC, byl jsem sokovany, kdyz jsem to videl... ale postup USA je stejne odsouzenihodny....
0 0
možnosti

Frankie

15. 12. 2001 15:29
Re: 2 strany
Rád bych připomněl, že bezprostředně po útocích zaznívaly z antiUS tábora hlasy typu "to jim to trvalo, než našli nějaké důkazy" nebo "ať mi nikdo nenamlouvá, že mamutí FBI není schopná rychle najít důkazy". Prostě odsuzovali, že důkazy a první stopy nebyly k dispozici pokud možno 20 minut po prvním útoku. Kdo chce, může se přesvědčit, příspěvky tam stále jsou. Je to jen další doklad rozporů mezi antiUS argumenty a jejich nositeli. A ty tábory jsou 3. V tom třetím jsou lidé, kteří se sice snaží tvářit neutrálně a nezaujatě, ale ve skutečnosti jsou názorově v jednom z prvních dvou. Když budu někoho jmenovat, tak určitě vyvolám Barbudovu rozhořčenou reakci.
0 0
možnosti

BOB

14. 12. 2001 23:23
A CO KDYŽ TA KAZETA NENÍ PODVRH ?????????????
KDYŽ NĚKDO V VÁS , NENÁVIDÍCÍCH USA , DOKÁŽE , ŽE JE TA VIDEOKAZETA PODVRH , TAK POTOM MÁTE PRÁVO TADY PSÁT TAKOVÉ NENÁVISTNÉ ČLÁNKY . ZATÍM SI POUZE PŘEJETE , ABY TOMU TAK BYLO !!!!!! Ale tendo duch nenávisti vůči USA se na těchto stránkách "táhne" v problematice terorismu celou dobu , co USA započaly vojenskou akci na dopadení B.L. a zničení všech vojenských zařízení AK . POKUD PROKÁŽETE , ŽE JDE O PODVOD , TAK USA RISKUJÍ TOTÁLNÍ ZTRÁTU VĚROHODNOSTI DEMOKRACIE . TAKOVÝ HAZARD SI NIKDO V USA NA SVĚDOMÍ NEVEZME !!!!!! Tomu já nevěřím , i když vím , že není žádný problém takové video "vyrobit" !!! Pokud někdo , z vás , odpůrců USA , dokáže , že jde o podvod , pak já ihned UVĚŘÍM I TOMU , ŽE PRESIDENTEM USA JE UŽ DELŠÍ DOBU SÁM BIN LADIN - POUZE BEZ FOUSŮ !!!!!!!!!!!!!!!!!!! NAPŘED PROKAŽTE , ŽE JDE O PODVOD !!! NAJDE SE VE VÁS ODVAHA NAPSAT VAŠE STANOVISKO , KDYŽ UZNÁTE , ŽE TO NENÍ PODVRH ???? NAPIŠTE HO , VŽDYˇT TAKTO O NIC NEJDE !!!!!!!!!!!!!!!!!
0 0
možnosti

maritn

15. 12. 2001 15:02
Re: A CO KDYŽ TA KAZETA NENÍ PODVRH ?????????????
Moc pekne umis nadavat i psat OBROVSKYMI PISMENY, ale tim svoje znalosti ani inteligenci nijak nepozvednes. Mel by ses naucit uznavat i cizi nazory a pozorne poslouchat, porovnavat, konfrontovat, pak hlasat nazory svoje, jinak vypadas jako trouba. Jestli si skutecne myslis, ze valkou se terorismus zlikviduje, ses naivni. Zastavam nazor, ze zlo plodi jen dalsi zlo, nic vic... Navic, kdyz se podivas zpetne na informace o poslednich valkach (Jugoslavie, Irak), tak zjistis, jaka dezinformacni kampan v ty dobe byla, ale to uz dneska nikdo nezkouma. Jestli mas zajem se o nekterych vecech dozvedet vic (i z opacne strany nez zastavas ty), rekni a poslu ti nekolik zajimavych odkazu. Jinak hodne zdaru a trochu slusneji bych priste prosil... Maritn
0 0
možnosti

Brudra

14. 12. 2001 19:36
"Vrtěti psem"?
Pořád zde čtu odkazy na film Vrtěti psem. Je to skvělý film, který mám ve své sbírce asi 2-3 roky. Pro zajímavost byl uváděn jako komedie. Ach, jak se všichni mýlí. Ve filmu šlo o to, přesvědčit veřejnost o genocidě civilního obyvatelstva v Albánii(?) a zásahu vojáků USA na jejich ochranu, přičemž se vůbec nic takového či onakého nedělo. Důvodem bylo zvýšit popularitu prezidenta před volbami. Pokud by tedy měla skutečnost relativně odpovídat onomu filmu, pak tedy Twins stojí dál, tisíce mrtvých neexistují a nikdy nebyli, Taliban si vesele vládne dál a USA nebombardují pevnost Tora Bora, kde je ukrytý zbytek Al Kaidy. Nevěřili byste ani kdyby Usáma stál před vámi a na kolenou řval Alláhu akbar, byl jsem to já.
0 0
možnosti

Brudra

14. 12. 2001 19:24
"Vrtěti psem"?
0 0
možnosti

Frankie

14. 12. 2001 19:10
Další malý rozpor
Především chci poděkovat Pavlovi Zatloukalovi za jeho příspěvky. Naprostý souhlas. Rád bych připomněl ještě jeden rozpor, který panuje mezi tvrzeními antiUS. Oni na jedné straně stále zdůrazňují, jaká je CIA velká organizace požírající miliardy dolarů se špičkovou technikou a takřka neomezenými možnostmi. A nyní tato superorganizace vyprodukuje videopodvrh mizerné kvality oplývající prý nevýraznými tvářemi, špatným dabingem, amatérským střihem, neostrými ústy kvůli odezírání a já nevím, čím ještě. To si nikdo z nich není ochoten položit otázku, že kdyby hoši z Langley chtěli vytvořit podvrh za pomoci své hitech, dali by si trochu víc práce? Na tom videu by seděl doslova každý pixel a pokud by tam Ládínův herec měl pro dodání autentičnosti AKčko, tak by se na něm dalo přečíst výrobní číslo. Ládín má přece prachy, tak co by nemohl mít dobrou kameru? Stejně tak by asi protagonisté v každé druhé větě nechválili Alláha a nevyprávěli by si o různých snech, ale víc by se věnovali důkazům proti sobě a bylo by tam víc podrobností o přípravách akce, jména, atd.. Když už krmit veřejnost za státní dolary, tak pořádně. Ani tento rozpor nebrání US bijcům v nerozborném svazku hlásat svou pravdu a šmahem důkaz odsoudit. Vzorem je jim určitě socialistický opilec v čele naší vlády, který by si také radši ukousl jazyk, než by přiznal, že se mýlil, i když mu někdo vymáchal čumák v důkazech.
0 0
možnosti

Ondrej

18. 7. 2002 11:05
Re: Další malý rozpor
presne tak
0 0
možnosti

David

14. 12. 2001 17:53
Vsem pro Ladinovcum a nasledne protiamerikanistum (nebo obracene?)
Kdyz clovek cte vase prispevky tak mu musi bejt jasny, ze vam vubec nejde o zadny dukazy a nikdy neslo. Vase mysl je stejne poznamenana nenavisti jako je tech teroristu. Na vas i kdyby miril kalasnikovem sam Osama, tak budete jeste v posledni vterine kricet, ze ho urcite zmanipulovala CIA. A k tomu uz neni opravdu co dodat.
0 0
možnosti

tms

14. 12. 2001 17:24
jde o podvrh
Jsem stejneho nazoru.
0 0
možnosti

David

14. 12. 2001 17:46
Re: jde o podvrh
ano nazor a diru do p**** ma kazdej
0 0
možnosti