Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Amerika ukázala důkaz proti bin Ládinovi

USA zveřejnily důkaz o podílu Usamy bin Ládina na zářijových teroristických útocích. Televizní stanice CNN odvysílala videozáznam, kde nejhledanější terorista světa diskutuje o škodách a přípravě atentátů na Světové obchodní středisko a budovu Pentagonu. Zveřejnění snímku povolilo americké ministerstvo obrany.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

holiday

všem pochybovačným blbečkům
měli byste se občas s odstupem podívat na ty svý kydy.
0/0
11.1.2002 0:44

bcd

Re: všem pochybovačným blbečkům
A proč to neukázali rovnou ? Nebo jim tak dlouho trvala výroba ? Pokud vím, tak on sám to popřel. A při jeho arogantnosti on by se k tomu hrdě hlásil, pokud by to udělal.
Ten důkaz není věrohodný, jako žádný důkaz, jehož zveřejnění trvá tak dlouho. Dnes dokáží odborné firmy zázraky.
0/0
18.7.2002 10:48

Pavel

Nechapu co tu resite
Nechcete delat neco uzitecného nez se tu hádat ? Myslim ze tahle debata nema prilis smysl. Jednak tu mají vsichni minení prevázne tvorené sdelovacími prostredky a ty mají anebo ne pravdu. Muj nazor na vec obecne je tento : 'Myslim si ze neni spravne vrazdit neviné lidi at jde o Americane nebo Afgance'. PS:Dik za precteni zpravy az do konce.
0/0
16.12.2001 23:37

maritn

co se tim vsim vyresi
Souhlasim s teorii dvou stran, ale ptam se vas vsech, kdo z vas si mysli, ze tadle valka nebo jakakoliv jina vyresi problem s teroristy? V Irsku uz se snazi vyresit konflikt pekne dlouho, ve Spanelsku jakbysmet a v dalsich x mistech taky. Valka nevyresi nic, to Al-kaidu a dalsi organizace tak akorat poskrabe na ousku...pokud pripustite toto, pak si muzete polozit otazku, tak proc ta valka vlastne je? Pomsta? Bezmoc? Nebo jiny zamer? toto byl muj nazor, nemam nic proti jinym...
0/0
16.12.2001 13:32

BOBO

Re: co se tim vsim vyresi
V Irsku a Spanělsku se s nimi moc mazlí . A taky jim nic jiného na malém prostoru nezbývá . Ale , že by Al-kajdu poškrabali na oušku ? Tato generace A-k na to poškrabání na oušku do smrti nezapomene a hlavně ti , co to přežili . Tomu věř . Tady i Alláh ztratil kredit . Je fakt , že se bude nyní poškrabávat za ouškama v Somálsku a o Iraku bych si docela troufl tvrdit , že si jistě dobře všimli , že to co zůstalo po nezničitelných vojenských základnách v Afghanistanu , by mohlo zůstat i u nich . I když souhlasím s tím , že čím dřív se tam vojenské cíle rozpráší , tím lépe pro všechny a to i v samotném Iraku . Místo na zbraně , budou mít na jídlo !!!!!!!
0/0
16.12.2001 23:54

safik

2 strany
Tak jsem si precetl vsech 160 prispevku, co tu je a byla to pekna fuska. Je videt, ze tady jsou predevsim 2 tabory.. jedni kteri jsou proti USA a druzi, kteri jsou proti Talibanu a vsemu okolo. Osobne si myslim, ze jde o podvrh... a vubec cele jednani Ameriky se mi vubec nelibi... oni si mysli, ze muzou vsechno a to je velka chyba... Jestli si Bush a spol mysli, ze tim ze povrazdi par teroristu vymyti terorismus ze sveta, tak se seredne pletou... Zlo plodi zlo, rekl kdysi jeden clovek a mel velkou pravdu. Tyhle akce neodradi dalsi islamisty od terorismu. Naopak!!! Budou to videt jako zasah do svych prav a do svych teritorii. Islamistum na jejich zivote nezalezi (jak videt z utoku na WTC). Veril bych tomu, ze to zorganizoval Bin Ladin, ale at nam amici nevesi buliky na nos s jejich dukazama. Jejich slavna CIA nebyla schopna odhalit, co se chysta, a pak najednou par dnu po utocich na WTC maji 100% dukazy, ktere ale nechteji svetu z nejakeho me neznameho duvodu ukazat. Co se mi velmi nelibilo, bylo zmrazeni uctu firmam, ktere jsou PODEZRELE z toho, ze maji neco spolecneho s teroristama. Oni NEMAJI dukazy a zmrazi nekomu treba uplne nevinnemu ucet... No je tohle normalni? Me by to treba nasralo jak svina!! na zaver - odsuzuju utoky na WTC, byl jsem sokovany, kdyz jsem to videl... ale postup USA je stejne odsouzenihodny....
0/0
15.12.2001 13:19

Frankie

Re: 2 strany
Rád bych připomněl, že bezprostředně po útocích zaznívaly z antiUS tábora hlasy typu "to jim to trvalo, než našli nějaké důkazy" nebo "ať mi nikdo nenamlouvá, že mamutí FBI není schopná rychle najít důkazy". Prostě odsuzovali, že důkazy a první stopy nebyly k dispozici pokud možno 20 minut po prvním útoku. Kdo chce, může se přesvědčit, příspěvky tam stále jsou. Je to jen další doklad rozporů mezi antiUS argumenty a jejich nositeli. A ty tábory jsou 3. V tom třetím jsou lidé, kteří se sice snaží tvářit neutrálně a nezaujatě, ale ve skutečnosti jsou názorově v jednom z prvních dvou. Když budu někoho jmenovat, tak určitě vyvolám Barbudovu rozhořčenou reakci.
0/0
15.12.2001 15:29

BOBO

Re: A CO KDYŽ TO NENÍ PODVRH ??? ....2 strany
Safíku , snažíš se být objektivní , ale hned na začátku prohlásíš : " že si myslíš , že jde o podvrh ... a vůbec celé jednání Ameriky se ti nelíbí ... oni si myslí že můžou všechno a že je to chyba ". Já nechápu , jak ty a další tady rozvíjíte teorie a nenávistnou kampaň vůči USA jenom na základě toho : " že si vy něco myslíte " !!!!! Bu´d něco vím a tak dokážu , že jde o podvrženou videokazetu a nebo o tom nemluvím !!! V podstatě jenom takto tlacháte svoje přání !!! Snažím se každému takovému pisateli položit otázku , jaký bude jeho postoj , když se nedokáže , že jde o podvrh a nebo , že se potvrdí , že co je na kazetě , je pravda . Další tvoje nedoložená myšlení nebudu rozebírat ( nestačil by mi povolený počet znaků ) . Spokojím se s tím , když mi odpovíš , jaký je tvůj postoj k tomu , že kazeta není podvrh . Určitě to alespoň nyní tak je !!!
0/0
15.12.2001 17:21

TIR

Re: 2 strany
Máš naprostou pravdu s tím obstavením účtů. Jak můžou formálně nevinným lidem (presumpce neviny) blokovat účty? Jak můžou vyhlásit odměnu na bin Ládina bez pádných důkazu a bez soudu? Tuto nahrávku nepočítám, ta se objevila až nyní. Jednoduchost amerického myšlení spočívá v tom, že až dostanou bin Ládina, tak si myslí, že bude snad klid.Jen potřebují mít nepřítele (my hodní x oni zlí) a "starat se" o světový mír, ale výsledek bude kontraproduktivní. Bin Ládin je nepochybně svině, ale Američané, Palestinci a Izraelci jsou s ním na jedné lodi a je to jako, když zloděj křičí, chyťte zloděje.
0/0
15.12.2001 17:48

BOB

A CO KDYŽ TA KAZETA NENÍ PODVRH ?????????????
KDYŽ NĚKDO V VÁS , NENÁVIDÍCÍCH USA , DOKÁŽE , ŽE JE TA VIDEOKAZETA PODVRH , TAK POTOM MÁTE PRÁVO TADY PSÁT TAKOVÉ NENÁVISTNÉ ČLÁNKY . ZATÍM SI POUZE PŘEJETE , ABY TOMU TAK BYLO !!!!!! Ale tendo duch nenávisti vůči USA se na těchto stránkách "táhne" v problematice terorismu celou dobu , co USA započaly vojenskou akci na dopadení B.L. a zničení všech vojenských zařízení AK . POKUD PROKÁŽETE , ŽE JDE O PODVOD , TAK USA RISKUJÍ TOTÁLNÍ ZTRÁTU VĚROHODNOSTI DEMOKRACIE . TAKOVÝ HAZARD SI NIKDO V USA NA SVĚDOMÍ NEVEZME !!!!!! Tomu já nevěřím , i když vím , že není žádný problém takové video "vyrobit" !!! Pokud někdo , z vás , odpůrců USA , dokáže , že jde o podvod , pak já ihned UVĚŘÍM I TOMU , ŽE PRESIDENTEM USA JE UŽ DELŠÍ DOBU SÁM BIN LADIN - POUZE BEZ FOUSŮ !!!!!!!!!!!!!!!!!!! NAPŘED PROKAŽTE , ŽE JDE O PODVOD !!! NAJDE SE VE VÁS ODVAHA NAPSAT VAŠE STANOVISKO , KDYŽ UZNÁTE , ŽE TO NENÍ PODVRH ???? NAPIŠTE HO , VŽDYˇT TAKTO O NIC NEJDE !!!!!!!!!!!!!!!!!
0/0
14.12.2001 23:23

maritn

Re: A CO KDYŽ TA KAZETA NENÍ PODVRH ?????????????
Moc pekne umis nadavat i psat OBROVSKYMI PISMENY, ale tim svoje znalosti ani inteligenci nijak nepozvednes. Mel by ses naucit uznavat i cizi nazory a pozorne poslouchat, porovnavat, konfrontovat, pak hlasat nazory svoje, jinak vypadas jako trouba. Jestli si skutecne myslis, ze valkou se terorismus zlikviduje, ses naivni. Zastavam nazor, ze zlo plodi jen dalsi zlo, nic vic... Navic, kdyz se podivas zpetne na informace o poslednich valkach (Jugoslavie, Irak), tak zjistis, jaka dezinformacni kampan v ty dobe byla, ale to uz dneska nikdo nezkouma. Jestli mas zajem se o nekterych vecech dozvedet vic (i z opacne strany nez zastavas ty), rekni a poslu ti nekolik zajimavych odkazu. Jinak hodne zdaru a trochu slusneji bych priste prosil... Maritn
0/0
15.12.2001 15:02

BOBO

Re: Re: A CO KDYŽ TA KAZETA NENÍ PODVRH ?????????????
Mě fascinuje jedna věc : v okamžiku , kdy je aktuální informace ( videonahrávka ) a fůra kecálků nenávidějících USA , vytváří záměrně teorie o podvrhu bez jakýchkoliv důkazů a já se zeptám , jaké kdo má konkrétní důkazy , jako i tebe , tak se dozvím , že umím pěkně nadávat ( nevím na základě čeho a kde ? ) , pak se dovím něco o inteligenci a jak to bylo v Jugoslavii , Iraku....a doporučení o slušnosti . Tento způsob diskuze je typický pro situace , kdy dojdou argumenty ke konkrétnímu problému . Takoví dotyční a také i ty , samozřejmě jsi se zmohl na nějaké obecné konstatování o mojí osobě a šáhl jsi klasicky do rozporůplné historie , a tím tvůj postoj k videokazetě skončil . Takže debata o ničem !!!!!
0/0
15.12.2001 17:43

David

Re: Re: Re: A CO KDYŽ TA KAZETA NENÍ PODVRH ?????????????
Jasne Bobo, tomu se rika demagogie. Zrejme je vrozena, ja nevim. Ani porad nevim co se jim nelibi na Jugoslavii, snad ze Milosevic nemel vic casu na vetsi masakry, kdo vi, zacnou se jen ohanet tim, kolik nevinejch lidi prislo o zivot, ale nikdo nerekne, ze to bylo diky pricine a tou byla Milosevicova genocida, dnes naprosto prokazana z objevenejch mrtvol zakopanejch na mistech kam byly dopraveny nakladakama. Ani o Iraku nemluvi pravdu, ze to byl Irak, kterej sel obsadit Kuvajt. Jasne, ze Amerika sla pomoct. Jednak ji pozadal nezavislej stat Kuvajt a jasne tam mela "svuj" zajem a to je nepreruseny dodavky ropy, ktery by ochromily jinak celosvetovou ekonomiku, teda i tu ceskou, ktera se do te svetove radi. Asi bychom pak zase slyseli, proc Americani tak dlouho vahali, ze to nemohl stejne udelat nikdo jinej a ze meli nejaky tajny plany jak byli domluveni se Sadamem. Proste a jednoduse, tihle lide jsou naprostymi a nefalsovanymi demagogy, ktery nic nepresvedci. Jak jsem uz napsal jinde, na ne i kdyby Osama miril svym kalasnikovem tak by jeste stacili v posledni vterine vykriknout: I ty Osamo pracujes pro CIA?
0/0
15.12.2001 20:32

BOBO

Re: Re: Re: Re: A CO KDYŽ TA KAZETA NENÍ PODVRH ?????????????
Davide , tito demagogové jsou opravdu neštěstím našeho českomoravského národa . Snad je to tradice pivních debat . Když některý z islámských uprchlíků u nás někoho oddělá , tak to hulákají u piva jak smyslů zbavení , co je to za hajzly . Kdyby si uměli představit , že , třeba např. Srbové by se pustili do nás , stejně jako do svých rodinných příslušníků , tak by mluvili jinak . Všichni snad vychází z toho , že na dovolené v JUGO si s nimi rozuměli . A právě v tom je ta největší chyba . Oni opravdu nejsou jako my . Když si dokázali podřezávat krky mezi sebou v rodině , tak podřezat někoho cizího je proti tomu sranda . Obrazně řečeno , Maďarsko je pomyslná čára mezi národy vážícími si života a mezi národy dávající fanaticky přednost náboženství a krevní mstě ! A islámští radikálové jsou opravdu extra třída již doma , ne tak v křesťanských zemích . Ještě bude z nich všude horko , ale tvrdý a nekompromisní zásah proti jejich "šéfům" je určitě zklidní . Náš národ , jde napřed na pivo , a tam potom tak akorát všechno zkritizuje . Hlavně se do ničeho nemíchejme , ale do všeho kafrejme . Smekám před humanitárními nadšenci , kteří pomáhají v AFG . Bohužel , když tu špinavou , ale potřebnou práci neudělají USA , tak to neudělá nikdo !!! Nebýt AFG , tak ti největší nenávistníci USA by ani nevěděli , v jakém středověku tam žije civil a že to není dílo USA si v žádném případě nepřipustí . Ale to by bylo na dlouho .
0/0
16.12.2001 0:12

maritn

Re: Re: Re: Re: Re: A CO KDYŽ TA KAZETA NENÍ PODVRH ?????????????
No tak vas nazor me s vasima informacema vubec neprekvapuje...tolik informaci jako mate o valce v Jugoslavii a v Iraku ma rekl bych vetsina lidi. Vase informace pochazi z doby, kdy tyto konflikty probihaly, ale od te doby jiz vyslo najevo mnoho spiny (a zcela zajiste jen zlomek), kterou zpusobily USA. Abyste nerikali, ze zase tlacham obecne nesmysly, uvedu i priklady: 1) valka v jugoslavii: Udajne bylo zavrazdeno 100.000 lidi jugoslavskou armadou - alespon to tvrdily tehdejsi media, nicmene do dnes se naslo jen nekolik tisic mrtvych (mene nez 10.000). Tesne pred zacatkem naletu byl nalezen masovy hrob, o kterem bylo receno, ze lide v nem byli muceni a nasilne zavrazdeni. Tento hrob byl poslednim impulsem k zacatku naletu, vsechny zeme po zverejneni zpravy nic nenamitaly. Po nekolika mesicich byla provedena nezavisla expertiza, a jaky byl vysledek? Podle nalezenych tel v masovem hrobu nelze prokazat, zdali byli ti lide muceni a zavrazdeni - cili jednoznacna zamerna mystifikace, za ucelem rychleho presvedceni, ze utok je spravny. 2. Irak - USA vedeli, ze Irak chce zautocit na Kuvajt a podle tehdejsi vyslankyne v Iraku mel pred utokem s ni Sadam rozhovor. V tomto rozhovoru se Sadam ptal, co by amerika udelala v pripade utoku na Irak. Odpoved znela: "USA se nebude plest do Vasich pohranicnich zalezitosi" - tedy, podle meho vykladu, Irak dostal k utoku zelenou. To, ze se valka USA velmi hodila, je na delsi rozpravu, ale nejsem proti, kdyztak mejlujte... Zaverem chci rici, ze jsem liberalne pravicove zamereny clovek odsuzujici nasili, terorismus i komunismus. Verte mi, jen se na vse snazim divat z obou stran a neverim, ze zadny z techto konfliktu je cernobily, ale nerikam, ze do toho nejak extra vidim. Pokud zaryte pochybujete o tom, ze by USA mohla vest nekdy nespravedlivou valku ve svuj prospech, prectete si neco o valce v Paname, napriklad tady: http://ondrias.reti.yi.org/23.htm Maritn
0/0
16.12.2001 13:18

BOBO

Re: Re: Re: Re: Re: Re: A CO KDYŽ TA KAZETA NENÍ PODVRH ?????????????
Odpovím velmi krátce . Pohled na svět je velmi složitý . Já se na to dívám v první řadě , jako člověk , který se neživý politikou a hodnotím to v kontextu : to co jsem osobně zažil - viděl a slyšel od svých přátel . Navážu v tomto okamžiku na JUGO a to se oprostím od všech historických zkušeností směrem k Sarajevskému atentátu a co následovalo ( nemyslím tím ješitného Klauze ) . Pokud se Srbové chovají při vyvražďování svých rodinných příslušníků jako zvěř a vyvolají tak rozsáhlý konflikt , kde se potom těžko hledá rozumné řešení . V okamžiku zásahu USA jsem si oddechl , protože NIKDO JINÝ Z VENKU SI POKRYTECKY NECHTĚL PÁLIT PRSTY A RUSOVÉ "ZA BUKEM ČEKALY NA POLOMRTVOU KOŘIST" . Ví se také o vyzrazení strategických cílů pro bombardování a nastrkování do těch míst nepohodlné civilisty . Ale to už je to další - politika a o tom nechci mluvit . Pro mne z toho vyplynula jasná věc : USA tak zabránily zvěrstvům mezi lidmi . To je pro mne nejdůležitější . Jaký k tomu zvolily prostředek , je věc naprosto nepodstatná . Buď se lidi budou mezi sebou chovat jako lidi a nebo musí zavčas někdo zasáhnout . Že ten zákrok odnese i třeba dost civilů je logické . Ale nezasáhnutí zanmená daleko větší počet mrtvých ! Jenže o tom pomalém vyvražďování se nikdy nemluví . A to nemluvím jen o vraždách . Představ si , že jsi Chorvat a tvoji ženu ti znásilní banda Srbů . A to už je středověk . Já si vyberu radši rázné rešení před středověkem . A stejný problém , ale ve větším měřítku se začal rodit se vznikem Talibanu pod vedním UBL o jeho jánošíkovské představě o "přestavbě" světa podle nejtvršího islámu . A protože jsem tam dva roky žil ( bohužel se opakuji ) , tak se stejným ulehčením jsem přijal útok na zkrocení , promiň ty a jiní další , dobytka , který nemá daleko k bio a nukl. zbraním . Jinak politika je svinstvo a posoudit ji spravedlivě je ve své postatě blbost , ale rozpoznat chování lidí jako dobytka , je možné .
0/0
16.12.2001 15:42

David

Re: A CO KDYŽ TA KAZETA NENÍ PODVRH ?????????????
Ja to nebudu cely komentovat, to fakt nema cenu. Terminy "nezavisla expertiza", nelze prokazat jestli byli muceni, nebo jenom zavrazdeni. To snad vubec neni pravda. Takze kdyz byli "jenom" zavrazdeni, tak to bylo OK a nemelo se tam jit, kdyby byli i muceni tak to by bylo spravny. Rikam, nebudu s touhle nesmyslnou az absurdni logikou vubec polemizovat. Ja jsem si otevrel doporuceny zdroj a musim rict, ze dlouho jsem necetl neco tak tendencniho. Nejen ze tam neni vubec nic o autorovi, ale autor zcela jednoznacne klade zdanlive "neprustrelne" informace (jako cisla evidencni ap.) do rady, ze se na prvni pohled muze zdat, ze vsechno dokazuje, vcetne podle nej neexistujici svobody slova ve Statech. Az do momentu, kdy jsem si kliknul termin Panama Deception a nasel mnohe zdroje, kde si to video muzu koupit, vcetne seriozniho Amazon.com (kde nakupuju a vim, ze dostanu co inzeruji). A tim jsem s tim clankem skoncil.
0/0
17.12.2001 7:53

Brudra

"Vrtěti psem"?
Pořád zde čtu odkazy na film Vrtěti psem. Je to skvělý film, který mám ve své sbírce asi 2-3 roky. Pro zajímavost byl uváděn jako komedie. Ach, jak se všichni mýlí. Ve filmu šlo o to, přesvědčit veřejnost o genocidě civilního obyvatelstva v Albánii(?) a zásahu vojáků USA na jejich ochranu, přičemž se vůbec nic takového či onakého nedělo. Důvodem bylo zvýšit popularitu prezidenta před volbami. Pokud by tedy měla skutečnost relativně odpovídat onomu filmu, pak tedy Twins stojí dál, tisíce mrtvých neexistují a nikdy nebyli, Taliban si vesele vládne dál a USA nebombardují pevnost Tora Bora, kde je ukrytý zbytek Al Kaidy. Nevěřili byste ani kdyby Usáma stál před vámi a na kolenou řval Alláhu akbar, byl jsem to já.
0/0
14.12.2001 19:36

Brudra

"Vrtěti psem"?
0/0
14.12.2001 19:24

Frankie

Další malý rozpor
Především chci poděkovat Pavlovi Zatloukalovi za jeho příspěvky. Naprostý souhlas. Rád bych připomněl ještě jeden rozpor, který panuje mezi tvrzeními antiUS. Oni na jedné straně stále zdůrazňují, jaká je CIA velká organizace požírající miliardy dolarů se špičkovou technikou a takřka neomezenými možnostmi. A nyní tato superorganizace vyprodukuje videopodvrh mizerné kvality oplývající prý nevýraznými tvářemi, špatným dabingem, amatérským střihem, neostrými ústy kvůli odezírání a já nevím, čím ještě. To si nikdo z nich není ochoten položit otázku, že kdyby hoši z Langley chtěli vytvořit podvrh za pomoci své hitech, dali by si trochu víc práce? Na tom videu by seděl doslova každý pixel a pokud by tam Ládínův herec měl pro dodání autentičnosti AKčko, tak by se na něm dalo přečíst výrobní číslo. Ládín má přece prachy, tak co by nemohl mít dobrou kameru? Stejně tak by asi protagonisté v každé druhé větě nechválili Alláha a nevyprávěli by si o různých snech, ale víc by se věnovali důkazům proti sobě a bylo by tam víc podrobností o přípravách akce, jména, atd.. Když už krmit veřejnost za státní dolary, tak pořádně. Ani tento rozpor nebrání US bijcům v nerozborném svazku hlásat svou pravdu a šmahem důkaz odsoudit. Vzorem je jim určitě socialistický opilec v čele naší vlády, který by si také radši ukousl jazyk, než by přiznal, že se mýlil, i když mu někdo vymáchal čumák v důkazech.
0/0
14.12.2001 19:10

Ondrej

Re: Další malý rozpor
presne tak
0/0
18.7.2002 11:05

David

Vsem pro Ladinovcum a nasledne protiamerikanistum (nebo obracene?)
Kdyz clovek cte vase prispevky tak mu musi bejt jasny, ze vam vubec nejde o zadny dukazy a nikdy neslo. Vase mysl je stejne poznamenana nenavisti jako je tech teroristu. Na vas i kdyby miril kalasnikovem sam Osama, tak budete jeste v posledni vterine kricet, ze ho urcite zmanipulovala CIA. A k tomu uz neni opravdu co dodat.
0/0
14.12.2001 17:53

tms

jde o podvrh
Jsem stejneho nazoru.
0/0
14.12.2001 17:24

David

Re: jde o podvrh
ano nazor a diru do p**** ma kazdej
0/0
14.12.2001 17:46

Petr

pochybny dukaz
nalez a uvedeni video kazety byl smerovan predevsim na Americkeho divaka a tam tato kazeta jako dukaz nepochybne uspeje. podobnost s filmem Vrteti psem......usudek si kazdy udela sam. Ja na kazety s priznanim neverim ani na Vanoce.
0/0
14.12.2001 15:47

maritn

nekolik poznamek
za 1. tento videozaznam neni jednodnacnym dukazem o vine (existuje nekolik zpusobu zfalsovani takoveho zaznamu) za 2. USA maji prece 100% dukazy o vine jiz 3 mesice, takze nechapu, proc nam ukazuji polodukaz, kterey ziskaly nedavno. za 3. muj nazor je ten, ze Bin Laden skutecne mel neco spolecneho s utoky na Afghanistan...nicmene reknete mi, lidi, proc USA neukazala dukaz pred valkou, kdyz to byla jedina podminka, kterou Taliban USA kladl.....no nemusite mi nic rikat, ja to vim taky...USA se valka hodi, jako i dalsich 40 valek, ktere vedly USA na cizim uzemi v 20. stoleti.... Maritn
0/0
14.12.2001 12:58

Vasek

Re: nekolik poznamek
za deset roků se začneme dozvídat jak to bylo...ale určitě se pere špinavé prádlo...
0/0
14.12.2001 16:29

Xep

Re: Re: nekolik poznamek
umiraji neviní lidé o tom to je odnáší to nevinní lide a ti samí co jsou ted vinni budou za deset let trestat udajne vinníky.
0/0
15.12.2001 16:52

BOB

Re: CO VY VŠECHNO NEVÍTE !!! ???nekolik poznamek
Martine , Vašku , Petře - OBDIVUJI VAŠE ZNALOSTI . VY JSTE OPRAVDU BYLI U VŠECH JEDNÁNÍ ZA POSLEDNÍCH 200 LET , KDE USA VEDLI NĚJAKOU VÁLKU !!! Když zase Martine nechápeš , že ti USA až nyní ukázali "polodůkaz" - jak to víš , že je to polodůkaz ??? . NA TĚCHTO STRÁNKÁCH SE PREZENTUJÍ INDIVIDUA JAKO TY , KTERÁ SE DIVÍ TOMU , ŽE JIM USA NEUKÁZALY DŮKAZY PŘED VÁLKOU ??? TO NEMYSLÍTE SNAD ANI VÁŽNĚ !!!!!JSTE TAK NAIVNĚ BLBÍ , ŽE NECHÁPETE , ŽE KDYŽ USA PUSTÍ VEŘEJNOSTI TAKOVÝ MATERIÁL , ŽE TEN MOMENT UŽ MUSÍ MÍT DALEKO ZÁVAŽNĚJŠÍ DŮKAZY A ŽE NA TĚCHTO JIM UŽ NEZÁLEŽÍ !!!!!!!!!!!!!!! JSEŠ OPRAVDU BLBEJ A HLAVNĚ SI TO VŠECHNO UMÍŠ SÁM DOKONALE VYKONSTRUOVAT !!! Jedině , co tě mŮže pohladit na duši je , že nejsi sám . Je to dobře , že si tady veřejně fantasmagoříte . Normálně bych nevěřil , že takoví debilové existují !!! Alespoň si člověk může na vás dát majzla !!!!!!
0/0
14.12.2001 23:54

Marek

Priznani a popis cinu jako v kazde tuctove detektivce?
Opravdu se Ladin priznava ke vsem cinum tesne pred tim nez zemre? Zajimalo by me kdy budou titulky, kdo napsal scenar, kdo reziroval a kdo ma autorska prava. Bude mozne take zakoupit si soundtrack ve vybranych obchodech? Planuje se dalsi dil? Budou v obchodech k dostani take plastikove hracky a tricka s vyobrazenim hlavnich hrdinu? Byl Ladinem, vzdal bych se abych se v pripade neviny mohl hajit. Pokud to neudela, bude zrejme vinen a bude jeste vetsi blbec nez jsme cekali. :)
0/0
14.12.2001 11:55

Paradox

O víře
Nejdříve jsme měli uvěřit, že atentátníci byli natolik schopní a organizovaní, že jejich plány tajné služby neodhalily. A teď máme zase uvěřit, že po sobě zanechávají tak kardinální stopy (návody k pilotování v autě, videozáznam ponechaný v domě a dokonce jsem se dočetl, že po pádu WCT se ze vzduchu snesl na zem neporušený pas jednoho z únosců), jako když trousí slepice hovínka po dvorku. Do testu IQ bych zanesl otázku: "Věříte v autentičnost videozáznamu s UbL?"
0/0
14.12.2001 11:39

KonTrax

Re: O víře
"dokonce jsem se dočetl, že po pádu WCT se ze vzduchu snesl na zem neporušený pas jednoho z únosců" A co na tom je divneho? To meli ohrozovat uspech sve operace jeste tim, ze by se propasovavali na palubu letadla bez pasu? Nekteri lide zcela zjevne nevyuzivaji dostatecne sve mozkove kapacity...
0/0
14.12.2001 15:57

Paradox

Re: Re: O víře
Ocel nevydržela žár několika tisíc stupňů Celsia a pas někde zastrčený v kapse uvnitř hořícího letadla uvnitř hořícího mrakodrapu se snesl neporušen k zemi jako corpus delicti. A kdesi pod postelí v Dželalabádu se objevila videokazeta s přiznáním nejhledanějšího člověka na zeměkouli. Divného na tom není nic, autoři antických dramat by to nevymysleli lépe. Závidím ti tvoji mozkovou kapacitu. Proč si dávali autoři videopodvrhu takovou práci, takovým jako ty, by stačily "důkazy" mnohem triviálnější.
0/0
14.12.2001 18:09

Pavel Zatloukal

Re: Re: Re: O víře
Prusvih je, ze na strese jedne z nizsich budov v komplexu WTC se treba nasel par temer neohorelych rukou spoustany pouty, jake letecke spolecnosti pouzivaji a jake teroiste pouzili ke spoutani letusek. Ty ruce musely byt vyrazeny z mista exploze ve chvili, kdy telo chudinky letusky pro narazu na WTC bylo rozmetano na kusy. To neni zadna URBAN STORY, to je zdokumentovany pripad. Cili mi vubec neprijde neverohodne, ze by se takto mohl zachovat i pas nektereho z unoscu.
0/0
14.12.2001 22:12

safik

Re: Re: Re: Re: O víře
Nasly se nekde ruce? Hm. To je moc fajn srovnavat ruce s pasem... to je fakt inteligentni... Dobre... ta exploze vyrazila ty ruce nekam do pryc, ale takova exploze by musela na miste uplne znicit ten pas...
0/0
15.12.2001 13:05

barbudo

Jediné, co se změnilo, je počasí.
Nevíme o nic víc, než jsme věděli. Je možné, ale ne jisté, že vedení nejtajnější z nejtajnějších organizací si ze svých schůzí pořizuje videozáznamy, které neskladuje v autodestrukčních schránkách, ale ponechává je k dispozici nepříteli. (Podle kvality je to kopie kopie kopie, takže asi mají i videodistibuční síť). Stejně tak je možné, ale ne jisté, že únosci opravdu nechali na letišti auto z půjčovny i s arabskou příručkou a obrázkem Osámy (kdyby se nechtěli prozradit, mohl ho někdo do půjčovny vrátit, mohlo vybouchnout a shořet,..). Stejně tak je možné, že tyto důkazy vyrobil někdo z těch, kdo chtěl zamést stopy něčeho jiného, případě převést pozornost žádoucím směrem. Stejně tak je možné, že ho vyrobili vyšetřovatelé. Nic z toho ale není důležité. Že je Osáma bin Laden terorista se ví dlouho, v tom se nic nemění. Jediné, co se změnilo, je počasí. Je načase urychlit dodávky humanitární pomoci civilnímu obyvatelstvu.
0/0
14.12.2001 9:57

ded vseved

Re: Jediné, co se změnilo, je počasí.
Vorisku , prestan chytracit . Vzdyt kdyz utikas , aby jsi uchranil svuj zivot , tak je to nejmensi o co se zajimas nejaky tape , ktery byl v domu nekoho jineho a ten byl rad ze zdrhl nebo to koupil a nebo je v zajeti .A tak to je vzdy , ze kazdej kdo je sam muze zahladit stopy , ale kdyz je jich vic tak to neni lehke zakryt . A jeste k te kvalite kopie . Myslim ze dostatek audio/video materialu nebyl v Afghanist. tak jako jinde ne svete jednoduchy , kdyz nesmeli sledovat televizi . Nejen ze maji jiny system , ale ta kazete byla nejmin 40x prehravana , zrejme navic ne prilis kvalitni kamerou formatu *8mm . Preci nejsi nejaky hlupak , ktery neumi si neumi vytvorit vlastni usudek o situaci , ktera je ted uz konecne jasnejsi nez pred tydny . "" Stejně tak je možné, že tyto důkazy vyrobil někdo z těch, kdo chtěl zamést stopy něčeho jiného, případě převést pozornost žádoucím směrem. Stejně tak je možné, že ho vyrobili vyšetřovatelé. "" Tyhle nazory si schovej , to je jako od 14 tileteho skolaka , ktery sleduje presprilis *x-files a podobne story .
0/0
14.12.2001 11:43

barbudo

Re: Re: Jediné, co se změnilo, je počasí.
Jestli Tebe ta kazeta přesvědčila, budiž. Já bych žádnou "vyšetřovací variantu" kvůli ní rozhodně nerušil. Toť vše.
0/0
14.12.2001 11:58

martin

uz nejde o Ladina
Je jedno jestli to udelal (ja myslim ze ano) nebo ne a jestli mu to dokazou (spis ho driv zabiji aby ho pak nejaky sikovny a drahy americky pravnik nevysekal) ale o to aby kvuli tomu ze se velmoc nasrala netrpela cela planeta, coz se podle me deje - bushikovi prosla tezba na aljasce a tajnym sluzbam prochazeji 'bezpecnostni' zakony vsude ve svete parlamenty jak po masle. A to je chyba.
0/0
14.12.2001 12:23

ded vseved

Re: Re: Re: Jediné, co se změnilo, je počasí.
Podle mne uz davno nejde o ty , ktere zname i my vsichni , ale hlavne o ty , o kterych novych lidech se bezpecnostni sluzby dovedi dale . Ja prece nerikam nic o zastaveni vysetrovani , o to strach nemam . A navic ten vousatec uz to ma sectene i kdyby v tomto nemel prsty . Proto je taky vojensky tribunal , protoze pravnici nemaji tolik pravomoci na protahovani v tech to pripadech , a trest smrti je tam po kratsi dobe nez u civilniho soudu , kde se ceka i 15 let. A kdovi jestli uz to nema zasebou , po tom bombardovani v horach , ale asi ne , protoze ti ostatni by se vzdali .
0/0
14.12.2001 15:11

barbudo

Re: Re: Re: Re: Jediné, co se změnilo, je počasí.
Velmi se obávám, že "antiteroristické" zákony a vojenské tribunály s tím související neznamenají výraznější pokrok v boji proti terorizmu. Velmi se obávám, že znamenají toliko ukončení demokracie v USA. Velmi doufám, že pouze v USA.
0/0
14.12.2001 15:33

Dolfik

Re: Re: Re: Re: Re: Jediné, co se změnilo, je počasí.
Vis o tom, jak je to v USA velky prd a kecas tady nesmysly. Vubec se neobavej o demokracii v USA. Az schvali v CR nejaky zakon proti organizovanemu zlocinu, muzes pak rvat, ze to je konec demokracie v CR.
0/0
14.12.2001 21:50

barbudo

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jediné, co se změnilo, je počasí.
Máš pravdu. Vždycky jsem se o demokracii v USA obával, dnes už není o co. (Přečti si "protiteroristické" zákony a můžeme pohovořit o demokracii.)
0/0
17.12.2001 9:22

Radegast

čau socani
Po zveřejnění videozáznamu s UBL jsem přesně očekával, že se opět odněkud vyrojí zástupy levičáckých magorů, jejichž jedinou logikou je nenávist vůči USA a kapitalismu, jejich kvalifikací je, že byli v biografu na filmu Vrtěti psem, a začnou spřádat teorie o tom, že Twins zničila CIA a potom vyrobila videozáznam, ve kterém se k tomu přiznává UBL. To vše proto aby USA mohli vést ropovod od Kaspického moře přes hornatý a nestabilní Afghánistán či aby mohli Afgháncům před nosem vytěžit zemní plyn. Už pochopili, že al Qaeda spolu se středověkým Talibanem nemohou (stejně jako pouliční bojůvky v Seattlu, Praze nebo Janově) Velkého Satana ohrozit, a tak se alespoň uklidňují tím, že vykřikují jaké jsou Američané proradné imperialistické svině. Tak jim alespoň tuto malou radost dopřejme, od roku 1989 jdou do debaklu k debaklu.
0/0
14.12.2001 9:29

martin

Re: čau socani
to nebyla CIA to byla NSA, a bušík neskončí jen u afganistánu on tou svojí ropou obarví všechny včetně nás.
0/0
14.12.2001 12:07

Aiwaz

Jiz jsem si jistejsi, ze Usama plnil jen vuli vyssi moci
Zaujalo mne, kolikrat se na te nahravce hovori o snech ruznych arabu, kteri ac neinformovani videli arabske piloty ci letadla utocit na USA - New York a ten pad mrakodrapu drive, nez k tomu doslo. Nevim, ridil li Usamu Buh ci Dabel, ale je zrejme, ze financnici USA a Izraele ve spolupraci s brity dost dlouho rozkradali svet a predevsim Evropu/ kde vetsinou vladnou jimi dosazene loutky. Uz aby byla EU dostatecne silna, aby nemusela tyto tunelare, importovane a podporovane USA, ktere jen prevzaly roli KGB. Pak snad i nase vlastni banka prestane devalvovat nasi vlastni menu.
0/0
14.12.2001 9:03

Radegast

Re: Jiz jsem si jistejsi, ze Usama plnil jen vuli vyssi moci
Máš roztomilé představy o tom jak funguje světová ekonomika. Docela jako můj šestiletý synovec.
0/0
14.12.2001 9:33

Brudra

Spousty pisatelů
mi je totálně líto. Pokud je toto ukázka inteligence národa, tak potěš Pán Bůh. Neberu nikomu jeho názor, ale tvrdit, že vše zařídila CIA, aby USA mohly dobýt nejchudší zemi na světě, to musí být takový ubožák, že snad ani nemá cenu se tím zabývat. Proboha, zamyslete se už jednou nad sebou a neplácejte nesmysly!
0/0
14.12.2001 4:51

premA

Re: Spousty pisatelů
hm... zajimave, stejne tak ja bych mohl rici: Pokud je toto ukázka inteligence národa, tak potěš Pán Bůh. Neberu nikomu jeho názor, ale tvrdit, ze vsechny informace, ktere nam predklada americka vlada a vysetrovatele jsou pravdive a objektivni, to musí být takový ubožák, že snad ani nemá cenu se tím zabývat. Proboha, zamyslete se už jednou nad sebou a neplácejte nesmysly! ale k veci. uvedomme si, ze am. vlada nam predklada informace, ktere chce, protoze si to muze dovolit. pomahaji k tomu nacionalisticka media (v cele s neuveritelne jednostrannou CNN). pokud se nekdo pokusi kriticky analyzovat fakta nebo dokonce zapochybovat, je oznacen za levicaka (zejmena tady v cesku), cloveka jdouciho proti americkym zajmum nebo dokonce "napomahacem a schvalovatelem teroristu" (no neni to unfer?). zkusim se zeptat ponekud netradicne: proc myslite, ze nam americke vedeni rika pravdiva a nezkreslena fakta?? protoze jsou to cestni lide? protoze jim jde o spravedlnost (aspon nekonecnou) a o zachranu lidske civilizace (to by teda byli frajeri). nebo proto, ze my [amici] jsme ti dobri a "oni" sou ti spatni? Ja to kurva nevim! proto pochybuju. no a na zaver jeden dotaz. uz jste nekdo v ceskych mediich slyseli odhady nebo aspon spekulace poctu civilnich obeti valky v afganistanu. nechcu provokovat, nebot vim, ze pro nekoho nemuze zadne cislo vyvazit pocet obeti utoku na wtc, jen me to zajima
0/0
14.12.2001 16:25

Jaro

Zopar myslienok bez ladu a skladu
Zijeme v svete, kedy informacia obleti svet behom niekolkych sekund. Este pomerne nedavno by trvalo dohodnut sa s bratom co zije o par dedin dalej aj niekolko hodin ak nie dni. Jednoducho sa Zem stala prilis mala pre tieto dve kultury - islam kontra zapadny svet. Islamsky svet ma menej hmotnych prostriedkov pre boj so zapadom, a preto su nuteny, ak chcu rozsirit svoju kulturu, bojovat takymi prostriedkami, ake maju po ruke. Zvolili si terorizmus, ktory je velmi efektivny. Vyuziva ich vlastne zbrane a poraza ich na vlastnej pode. Je chybou povazovat terorizmus za patologicke spravanie. Radikalny islam je silny nabozensky system, pretoze je pre ludi pritazlivy a preto sa siri a pozmiena hodnotovy rebricek (oproti krestanskemu) a tak vyvolava dojem choreho spravania. Ale v stredoveku chodili kriziaci bojovat do svetej zeme a robili aj ine svinstva, ktore sa od terorizmu az tak nelisili. Prisla doba kedy nastal suboj kultur a prezije zivotaschopnejsia. (odporucam si prestudovat nieco o teorii sebeckeho genu od Richarda Dawkinsa, a nieco o memoch)
0/0
14.12.2001 2:44





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.