Diskuze

Žáci z Litoměřic vzývají Satana

Černý oděv, nášivky se symboly smrti a jizvy na těle po řezání se nožem, prapodivné koníčky. Tak působí na první pohled skupinka satanistů, jinak však žáků druhého stupně základní školy v litoměřické Havlíčkově ulici. Jejich učitelům víra žáků neušla, byť o ní děti odmítaly blíže mluvit. Zděšení pedagogové kontaktovali před několika týdny i policii, až nakonec povolali teologa a pracovníka bohnické psychiatrické léčebny Prokopa Remeše - "vymítače ďábla".
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Robos

19. 1. 2002 17:46
Jakého satana si křesťani uplácali, takového ho mají
Úchylnosti stran satanismu si vymysleli křesťani. Když dost dlouho do lidí hučí o tom, že ďábel je a když se dělá něco co má rád (jako je třeba hmmm souložení na hřbitově nebo podřezávání lidí) plní nějaká přání, najde se dost vymatlanců, kteří to zkusí. Logicky vzato ale neexistuje žádný důvod, proč by měly vypadat satanské rituály tak ohavně, jako to křesťani popisují. Ostatně o Židech taky tvrdili, že používají pro rituály krav křesťanských panen. Vymýtání satanistů katolíkem je v tomto kontextu nejen kontraproduktivní, ale rovněž veskrze bizarní.
0 0
možnosti

Maddiel

16. 12. 2001 0:15
Normalitou k normalitě, Satan je špatný, ááááno...
...pominu-li skutečnost, že nad pubertálními výstřelky podobného typu se takto vážně zabývají pouze pololidi s mentalitou hrdinů moralizujících amerických seriálů pro mládež, těžko pominout fakt, že i kdyby to např. rodiče trápilo sebevíc (což se ještě dá pochopit), nikomu do toho ale vůbec nic není, nedojde-li k porušení zákona. <br>Naprosto nesouhlasím s tvrzením, že víra ve věci "nadpřirozené" a nezemské do tohoto století nepatří a označovat automaticky lidi věřící (ať už jakkoli a v cokoli) za slabochy je hloupé a svědčí o omezenosti toho, kdo to tvrdí... Dotyčný se tak totiž dopouští téhož, co sám vytýká těm, kteří svoji cestu a svoji víru vnucují ostatním jako jedinou pravou. Měl by se nad sebou vážněji zamyslet...<br>Jedna věc je ovšem bez debat... Celá tahle záležitost ze všeho nejvíc zavání snahou vnutit těm puberťákům nějaké normy, uzpůsobit je obrazu zdravého, vyrovnaného dítěte/mladistvého, tak jak je vidí dnešní společnost... Nevím, co je zdravého na tom, nosit nevkusné, hnusně střižené sportovní oblečení a číst Bravo girl, ale to už je věc názoru a věc osobního rozhodnutí, právě tak jako oblékání se do černé a vzývání Satana, a dokud jediným zločinem těchto jedinců je, že pobuřují jedince "normální", je to jejich nepopiratelné právo... Sama nejenže Sataniskou nejsem, já ani v Satana nevěřím, ovšem je mi srdečně jedno, jestli v něj věří/uctívají jej jiní... Ba co víc. Já to respektuju. <p>Nejlegračnější na tom je, že odpovědní pracovníci a rodiče jsou na té nejlepší cestě svoje svěřence/děti utvrdit v tom, v čem žijí/plácají se zrovna teď... Heh... Dobře jim tak... :-))
0 0
možnosti

Fred

14. 12. 2001 9:22
Porad mi to pripada zdravejsi, nez vzyvat falesne bohy typu KATOLICKE CIRKVE, HAVLA, KLAUSE, ci ZEMANA ci komunis
Osobne se domnivam, ze dabel by v nasi zemi mozna udelal teplejsi atmosferu a vrelejsi vztahy, nez nase byvale A soucasne takzvane politicke autority. Uz se tady zkouselo kralovani, ceska masarykovska demokracie, komunismus a kapitalismu. State se vsak jen rozkrada, vztahy zhorsuji a nas president hovori o blbe nalade. Myslim, ze Satan by si svuj stat tak snadno rozkradat nenechal. Takze tyhle deti uz v sobe mozna maji neco, co prekona mista, kde jejich otcove ztroskotali a prozili zivoty v depresivnich spolecnostech a pomerech, ktere byly opravdovym peklem. Je otazka, zda li by mnel dabel zvracenejsi myslenky a dokazal vytvorit neco horsiho nez katolici, komuniste a dnesni kapitaliste...Deti at se vyvijeji podle sveho, hlavne at neskodi svym spoluobcanum...
0 0
možnosti

Jaroslav Řečínský

14. 12. 2001 8:52
Abych snad pomalu čekal vymítače ďábla...
Takže satanista se pozná podle černého oblečení a nášivek se symboly smrti? Směšné, povrchní hodnocení, opět se ukazuje ta úžasná česká xenofobie - jakmile se někdo nějak odlišuje, musí být po zásluze zatracen...
0 0
možnosti

usama basama satana

13. 12. 2001 16:06
no jo Litomerice
v Litomericich to bylo dycky samej satan! nazyvali to Zahrada Cech a pritom tam v noci rejdili na kostatech!
0 0
možnosti

Shem ham forash

13. 12. 2001 13:20
Sláva Satanovi!
In nomine dei nostri, Satanas, Luciferi excelsi!!!
0 0
možnosti

Shem ham forash

13. 12. 2001 13:18
In nomine dei nostri, Satanas, Luciferi excelsi!!!
Naprosto nesouhlasím se zvoláním F. Nietscheho - "Bůh je mrtev!", byť filosofie tohoto génia je jen těžko překonatelná. Bůh nemůže být mrtev! Poněvadž žádný bůh není!!! Existuje jen ČLOVĚK! Dnes, ve třetím tisíciletí, ve věku exaktních věd se ještě stále najde spousta lidí, slabochů, kteří potřebují berlu v podobě jakéhosi "boha" (ukřižovaného blba, Jehovy, Satana, či kohokoliv jiného). A ještě se násilně snaží přesvědčovat všechny, kdo jsou jiného názoru, že jedině ten jejich bůh je jedinou pravdou. Zamyslete se nad tím...
0 0
možnosti

adela

14. 12. 2001 14:06
Re: In nomine dei nostri, Satanas, Luciferi excelsi!!!
.. promin, ale myslim, ze jsi uplne vedle, jen totalni BLB muze rict neco takoveho, BLB a nebo nevzdelanec, klidne si vyber ... veda je sice hezka vec, ale nikdy nemuze znamenat vsehcno, protoze pak by se veda sama stala bohem... premyslej, nez neco reknes !!!!!
0 0
možnosti

Shem ham forash

13. 12. 2001 13:17
In nomine dei nostri, Satanas, Luciferi excelsi!!
Satanismus není řezání se nožem, zabíjení koček a vyvracení hrobů. Je to o něčem jiném. Přečtěte si nějakou literaturu a uvidíte. To křesťanské "dobro" je nejhorší zlo, jaké svět kdy poznal! Pseudohumanismus. Stejně tak, jak mají lidé dnes zaškatulkované všechny muslimy jakožto hlupáky, vrahy, násilníky a teroristy, mají zaškatulkované i satanisty, jako blbce, násilníky a krvelačné příšery. Obojí je nesmysl. V každé skupině, ať už náboženské nebo třeba rasové, jsou vyjímky, popírající obecnou charakteristiku sedící na danou skupinu. Nemůžete o všech bílých říct, že jsou slušní, kultivovaní a nenásilní. Nemůžete říct o všech černoších, že jsou hlupáci. Nemůžete říct o všech japoncích, že jsou chytří, zlí a zákeřní. Nemůžete říct o všech cikánech, že jsou to degenerovaní zloději (i když, specielně u této skupiny se jedná o 99% většinu tohoto typu).
0 0
možnosti

Shem ham forash

13. 12. 2001 13:12
In nomine dei nostri, Satanas, Luciferi excelsi!
Kdyby lidé měli přehled o různých vírách a rozdílech v nich a hlavně, o tom, co je skutečně podstatou té, či oné víry, brzy by zjistili, že křesťanství je něco jako fašismus! Satanismus je ve své podstatě vyjádřením přirozenosti člověka. Lidských hodnot a potřeb. Přírodního člověka. Bez předsudků typu - sex je hřích a podobně. Kdyby nebylo tohoto "hříchu", nebylo by nejen radosti, ale ani lidí. Dokonce ani těch potrefených "křesťanů". Křesťansví je SEKTA! Je to, ale, bohužel, ta nejsilnější politická strana všech dob. Jen se podívejte na to, jak dlouho jsou u moci... Zároveň se podívejte na to, jak plení všechny jiné víry. Kolik vyvolali válek, kolik lidí takzvaně "obrátili na pravou víru". A jak změnili a tímpádem naprosto zničili úplně cizí kultury!
0 0
možnosti

Shem ham forash

13. 12. 2001 13:09
In nomine dei nostri, Satanas, Luciferi excelsi!
Kdyby lidé měli přehled o různých vírách a rozdílech v nich a hlavně, o tom, co je skutečně podstatou té, či oné víry, brzy by zjistili, že křesťanství je něco jako fašismus! Satanismus je ve své podstatě vyjádřením přirozenosti člověka. Lidských hodnot a potřeb. Přírodního člověka. Bez předsudků typu - sex je hřích a podobně. Kdyby nebylo tohoto "hříchu", nebylo by nejen radosti, ale ani lidí. Dokonce ani těch potrefených "křesťanů". Křesťansví je SEKTA! Je to, ale, bohužel, ta nejsilnější politická strana všech dob. Jen se podívejte na to, jak dlouho jsou u moci... Zároveň se podívejte na to, jak plení všechny jiné víry. Kolik vyvolali válek, kolik lidí takzvaně "obrátili na pravou víru". A jak změnili a tímpádem naprosto zničili úplně cizí kultury! Satanismus není řezání se nožem, zabíjení koček a vyvracení hrobů. Je to o něčem jiném. Přečtěte si nějakou literaturu a uvidíte. To křesťanské "dobro" je nejhorší zlo, jaké svět kdy poznal! Pseudohumanismus. Stejně tak, jak mají lidé dnes zaškatulkované všechny muslimy jakožto hlupáky, vrahy, násilníky a teroristy, mají zaškatulkované i satanisty, jako blbce, násilníky a krvelačné příšery. Obojí je nesmysl. V každé skupině, ať už náboženské nebo třeba rasové, jsou vyjímky, popírající obecnou charakteristiku sedící na danou skupinu. Nemůžete o všech bílých říct, že jsou slušní, kultivovaní a nenásilní. Nemůžete říct o všech černoších, že jsou hlupáci. Nemůžete říct o všech japoncích, že jsou chytří, zlí a zákeřní. Nemůžete říct o všech cikánech, že jsou to degenerovaní zloději (i když, specielně u této skupiny se jedná o 99% většinu tohoto typu). Naprosto nesouhlasím se zvoláním F. Nietscheho - "Bůh je mrtev!", byť filosofie tohoto génia je jen těžko překonatelná. Bůh nemůže být mrtev! Poněvadž žádný bůh není!!! Existuje jen ČLOVĚK! Dnes, ve třetím tisíciletí, ve věku exaktních věd se ještě stále najde spousta lidí, slabochů, kteří potřebují berlu v podobě jakéhosi "boha" (ukřižovaného blba, Jehovy, Satana, či kohokoliv jiného). A ještě se násilně snaží přesvědčovat všechny, kdo jsou jiného názoru, že jedině ten jejich bůh je jedinou pravdou. Zamyslete se nad tím...
0 0
možnosti

jerry

13. 12. 2001 22:38
Re: In nomine dei nostri, Satanas, Luciferi excelsi!
Hezky to píšeš,chlapče,fakt hezky.Až na to,že jsi zapomněl,že se jedná o žáky základní školy,tedy děti.Zdá se ti možné,aby děti v tomto věku měly tak jasno v hodnotách a tolik životních zkušeností,aby věděly,co dělají,či čemu mají věřit?Neláká je na tomto kultu právě to,co mu jiní (neprávem?)přičítají?Nejsem si jist,zda jsou to schopny střízlivě posoudit.Proto by je měla škola a především rodiče od těchto věcí důsledně chránit,ať se rozhodnou až budou plnoletí,koho,nebo co,budou vzývat.Mám dvě děti v tomto věku a myslím,že je myšlenka na podobné "vyžití" ani ve snu nenapadla.Je to vše v přístupu k nim. Nesouhlasím s tebou,že věřící jsou slaboši.Člověk není robot,i silného jedince skolí lecjaká nenadálá událost.Kdo pozná smrt zblízka,nebo k ní (s návratem) sám přičichne,nemůže,podle mě,nevěřit v něco vyššího.Asi jsi se ještě nedostal do žádné pořádné krize,nebo opravdu drastické situace.Až se ti to stane (to ti nepřeji),možná z tebe najednou bude věřící,je jedno v co,ten pocit je unikátní a každý to vnímá jinak,někdo to ani není schopen pojmenovat,prostě budeš věřit v něco vyššího,než je člověk,jinak by se ti taky mohlo stát,že skončíš v Bohnicích,či v Beřkovicích.Někdo tomu říká třeba i náhoda (zlá,ale i dobrá). Jiný také opáčí,"náhoda je bůh". Kdo ví? Ať tě provázejí jen dobré náhody. Jerry
0 0
možnosti