Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Putin: USA odstoupily od smlouvy zbytečně

Spojené státy odstoupily podle ruského prezidenta Vladimira Putina od smlouvy o nerozmisťování systémů protiraketové obrany známé pod zkratkou ABM zbytečně. Smlouva Spojeným státům bránila v budování protiraketového štítu. Putin tvrdí, že Rusko bylo připraveno přijmout modifikace smlouvy, aby se vyhnulo jednostrannému americkému odstoupení od této dohody.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

David

Hmmm, protiraketovy destnik.
Mozna ze je to mnohem jednodussi. Koncerny zabyvajici se vyvojem techto zbranovych systemu proste prispelu panu Bushovi na kampan a on ma te vybornou prilezitost jak oduvodnit budovani nejakeho protiraketoveho stitu a oplatit jim jejich sponzorovani. Oduvodnuje to obranou pred terorismem. A teroristi pritom naskacou do Boeingu a sup s nema do nejakyho baraku... Jo na to je protiraketovy stit jedina mozna obrana.....
0/0
19.12.2001 11:59

Dolfik

Re: Hmmm, protiraketovy destnik.
Pises jak decko z materske skoly. Zkus dneska naskocit do Boeingu a s nim do nejakeho baraku. Vzhledem k tomu, ze teroristi budou za par let schopni ziskat a odpalit nejakou raketu s dlouhym doletem, je idelni obranou protiraketovy stit. Pokud by napr. Rusko odpalilo vsechny sve rakety tak 90% jich pronikne timto stitem. Proto Rusove kvuli tomu nedelaji tolik povyku, jak ceska malost na tomto netu. Predpoklada se, ze teroristi tolik raket naraz neziskaji. Zkus priste vice uvazovat.
0/0
19.12.2001 19:24

Občan

Pocity
Mam takove nutkani stale spojovat "predem dohodnute" zari s vybudovanim protiraketoveho stitu. Neni preci jednodussi prozazit se svym nazorem v zajmu boje proti terorizmu ???
0/0
17.12.2001 9:43

FBI

TO: Mao a Cizinec
Uz si pro vas jedem. Sbalte si pyzamo a kartacek na zuby. Hned jsme u vas. Sledujeme vas uz dlouho. Zapomneli jste, ze president USA je nedotknutelny.
0/0
14.12.2001 22:33

SHACHISTA

Uzijte si Babylonu
A ted se radujte babylonane. Vase vez pada. Je cas pit a radovat se, vzdyt to je jedine co umite. Nebo jste jiz zapomeli i toto? Meli by jste si vzpomenout. Zapijte konec lidskosti. Oslavte Chaos:)
0/0
14.12.2001 16:52

Jan

Světovláda USA
Amerika rozpoznala, že vojensko-politická situace ve světě je zralá k pokusu o uchopení světovlády. Tak se choval každý, kdo byl ve své době hegemonem. Od Peršanů, Římanů, barbarů, Čingischána a Timura ke Španělům, Angličanům, k Hitlerovi a Stalinovi. Může nás to popuzovat, ale řečeno s Cimrmanem, to je asi tak vše, co můžeme proti tomu dělat.
0/0
14.12.2001 14:25

Dolfik

Re: Světovláda USA
Ano, ano, odvaznemu stesti preje a zavistivy sedi ne za peci, ale v CR. Kdyby jsi vice sledoval historii, tak vis, ze USA a VB ovladaji svet uz nekolik stoleti. Jen hlavni role v jejich spolupraci se v I.SV obratila.
0/0
14.12.2001 21:10

JIM

Doba se mění mocnosti ne
Víte proč byla sepsána ABM ? Protože Rusové vyvinuli protiraketovou obranu, která naklonila strategickou rovnováhu na jejich stranu. Jakkoliv je protiraketová obrana sama o sobě defenzivním opatřením, může toho, kdo je za ní schován popostrčit k použití zbraní útočných, neboť již nebude fungovat princip vzájemného odstrašení. Ani Rusové svého času nepodepsali ABM díky tomu, že by byli tak velkorysí, ale díky tomu, že USA vyvinuli jaderné hlavice oddělitelné od rakety. Ruský systém protiraketové obrany se tímto stal nefunkčním, protože by byl jednoduše přebit množstvím hlavic. Doporučuji všem přečíst si argumenty USA proti raketové obraně tehdejšího SSSR a porovnat to s argumenty dnešního Ruska a naopak porovnat tehdejší argumentaci SSSR s dnešní argumentací USA, možná budete překvapeni, jak jsi sou současná stanoviska podobná, jen jaksi v opačném gardu.
0/0
14.12.2001 13:30

Beny

Re: Doba se mění mocnosti ne
A jak je to resene nyni ? Jak tedy funguje destnik proti oddelenym hlavicim ? Nebo se pocita s tim, ze nikdo jiny nez USA hlavice oddelovat nebude ? Ja bych rekl, ze s protiraketovou obranou je spojeno tolik technickych problemu, ze tu je velika otazka, jestli to vubec jde. A pokud to vubec jde, tak si pripomenme, kdy byl posledni clovek na Mesici, a ze lety skoncily, protoze jsou i na USA prilis drahe. Ale treba bude vedlejsim produktem know-how, jak lety udelat levne ?
0/0
18.12.2001 10:23

Miloš Hosták

Ta naše povaha americká . . .
Politiku USA, respektive jejich zájem o vlastní bezpečí bez ohledu na to, co se děje za humny, krásně vystihuje následující vtip (a prosím nekamenujte mne, že cpu do diskuze vtipy). >>>>> Chlápek přijde do hospody a kouká, u baru sedí Bush a Powell. Ptá se barmana: "Není to tamhle náhodou B. a P.?" "Jo, jsou to oni", odpoví barman. Chlápek se k nim přitočí a povídá: "Nazdar hoši, co tu děláte, v takový putyce?" "Ale, plánujem třetí světovou", říká Bush. "Třetí světovou? Probůh - a kdy a jak to začne?", lekne se chlápek. "No, při prvním úderu zemře 140 milionů Afghánců a jeden opravář ledniček z Kansas City", odpovídá Bush. "Opravář ledniček z Kansas City?", diví se chlápek. Bush se otočí k Powellovi: "Vidíš, já jsem Ti říkal, že těch 140 miliónů Afghánců nikoho nezajímá."
0/0
14.12.2001 11:46

Paradox

Prezidenti
Smlouvu o emisích v Kjótu pan Bush odmítl, prý omezování znečištění neodpovídá americkým ekonomickým zájmům; další smlouvu o jaderných zbraních chce pro změnu zrušit, rovněž prý neodpovídá americkým zájmům; a ten "politik" na pražském Hradě, co má plnou hubu žvástů o celosvětové odpovědnosti, jen tupě přihlíží a ani nemukne. Kdyby k nám pan Bush zavítal, tak bude před ním tak nanejvýš v hlubokém předklonu. Z Haagu by měli Miloševiče propustit a okamžitě tam eskortovat pana Bushe. Ale to napudrované hlavy v amerických službách pochopitelně neudělají.
0/0
14.12.2001 11:21

coyot

Re: Prezidenti
Nechci se USA prilis zastavat, ale s tim znecistovanim je to velice sporne. 1) Jak chcete merit miru znecistovani, aby nejaky limit byl spravedlivy? Na pocet obyvatel? Na rozlohu uzemi? Na absorpcni kapacitu uzemi (tj. kolik znecisteni pohlti)? Na vykonnost prumyslu?. Totiz, pokud USA budou nuceny snizit znecisteni, budou muset snizit vyrobu a zacit dovazet spoustu veci z levnejsi ciziny... takze to volani po omezeni znecisteni ze strany USA muze byt a nejspis je motivovano ekonomicky.
0/0
17.12.2001 11:29

lew

Re: Re: Prezidenti
Až bude Holandsko a Bangladéš pod vodou díky globálnímu oteplování tak si budeme moci promluvit o ekonomických zájmech, ale jinak je skutečností, že tady nejde o ekonomické zájmy, ale o zájem na zachování životního prostředí pro příští generace a to se nedá jednoduše spláchnout debilním argumentem prezidenta Bushe. Mimochodem americká delegace se smlouvou z Kjóta souhlasila, ta jí nebyla vnucena.
0/0
17.12.2001 19:03

Jan

Tragéd jménem Dolfík
Sleduji jeho příspěvky a kladu si otázku, když je v něm tolik nenávisti vůči naší republice, proč se už dávno nevystěhoval do USA? Měl na to 10 let. O jednoho Američana více a jednoho blba v ČR méně. Bylo by to i v zájmu obou států, tam i tam by stoupl průměrný inteligenční koeficient.
0/0
14.12.2001 11:08

Dolfik

Re: Tragéd jménem Dolfík
Kdybys mel IQ, alespon sumici travy, tak bys pochopil, ze ti co pisi bez hacku a carek, ziji mimo CR, napr. v USA,VB,Nemecku, Australii a pod. a tam ceske klavesnice nevedou. Ja ziji par let v USA a vidim ten propastny rozdil nejen v ekonomice, sluzbach, ale predevsim v mysleni lidi. CR je tak 150 let pozadu. Ptal jsem se jednoho Amika, zda by sel bojovat do AFG. On rikal, ze ano, protoze 'svoboda a volnost cloveka 'je tak dulezita, ze je ochoten za ni polozit i svuj zivot. Zkus podobnou otazku polozit nejakemu obcanu CR.
0/0
14.12.2001 20:45

Bad Boy

Re: Re: Tragéd jménem Dolfík
Hele ty chytráku,já byl v Americe a to co tady píšeš je naprostej nesmysl.CHA 150let pozadu,v myšlení lidí CHA.Možná že jsou vepředu Technicky,Ekonomicky a Vojensky,ale to je asi tak všechno.V myšlení průměrného obyvatele na starý kontinent ještě hodně ztrácí.Připadají mě spíš jako vesničtí balící(ne všichni),kteří toho o okolním světě zas až tak moc neví.A co se týče zločinosti,i když je USA těměř policejní stát,tak se stále zvyšuje procento zločinosti i odsouzení k trestu smrti.(Úplnou náhodou(Že pane Bush) byl největší počet poprav v Texasu).Více informací o tomto viz.www.infoservis.net.Je dobře že sis vybral USA,zřejmě ti to vyhovuje,ale pokud chceš o lidech z ČR tvrdit,že jsou v myšlením 150let pozadu tak si rači porovnej všeobecnej přehled průměrnýho Čecha a Američana.Ale asi už skutečně patříš k nim,protože tě ani nenapadlo,že na těchto stránkách diskutují hlavně češi a těmahle svejma kecama bys je mohl urazit.Takže se schovej pod svůj raketovej deštník a neurážej slušný lidi.
0/0
15.12.2001 0:01

Jiri

Re: Re: Re: Tragéd jménem Dolfík
Pokud jde o to urazeni tak je zde (idnes) vice nenavisti(zavisti) vuci americanum. Tak ze ta "intelectual" uroven ceskych lidi keri prizpivaji svymi komentari zde je velice uboha.
0/0
18.12.2001 2:56

Rosta

Re: Re: Tragéd jménem Dolfík
Hele, je to tvoje vec, ja treba znam krome sebe dost druhejch lidi, s kteryma se shodnu na tom, ze USA jsou dobrej stroj na penize .... ale se svobodou, kulturou, myslenim ... to uz nebude tak jednoznacny. Lisi se to v CR i v USA clovek od cloveka, ale dohromady v obou zemich 80% lidi zajima akorat tak dost zradla a dobra tv. Spis je zajimavy, ze vubec chodis na cesky diskuse, kdyz je to tu tak primitiv. No, asi mas dobrej pocit, jak si zas poucil nejaky Cechy jak je to venku skvely, ale ja mam taky 11 let moznost srovnavat a zatim jsem si niceho podstatneho [krome za dobrou praci dobry penize] v USA proti cz nevsiml. Spis musim rici, ze v urcitych situacich tu mam pocit neprijemny nesvobody. V cechach se mi nestane, ze bych byl podezrej jen proto, ze jdu vecer po ulici pesky [a ne zrovna jogging] ... a uz nemluvim o jiste pravni prebujelosti ad absurdum, v tom je USA opravdu no. 1. A s tim myslenim 150 let pozadu bych taky brzdil, v ty dobe jeste v polovine statu kvetlo cisty otroctvi - a to bych svobodou nenazyval. A ti typasove co se hrnou do afg nekoho osvobozovat - to jsou z 90% gumy zeleny, jevici jakesi nadseni pro vse, co souvisi se zbranemi - kdepak svoboda.
0/0
17.12.2001 17:59

lew

Re: Re: Re: Tragéd jménem Dolfík
souhlas, jen bych dodal, že v době kdy pražské jaro drtily Brežněvovi tanky v USA se bortil aparteid. Na to, že tam byla zrušena rasová segregace v roce 1968 prosím nezapomínejte. Jo, jo, hold ne vše je v USA tak vyspělé a ne vše objevili amíci jako první.
0/0
17.12.2001 19:09

b.stanik.t

Re: Re: Tragéd jménem Dolfík
Zkuste si sehnat nějaké školské ročenky s celosvětovými statistikami. Před třemi lety byli prováděny testy, mimojiné i v matematických dovednostech. Na základě těchto testů byl vytvořen celosvětový průměr v matematické gramotnosti. Ve stupnici podle států byly potom jednotlivé yemě bodově ohodnoceny (50 b = průměr). česká republika se z 200 států umístila na 4 pozici se 138 b (před ní bylo Lotyšsko, Belgie a Japonsko). Evropské země se umístili většinou nad průměrem. Portugalsko bylo někde kolem 70 b. O něco lépe na tom byl Uzbekistán. USA v testu získalo 46 b. Proto ale ještě nebudu tvrdit, že lidi v USA jsou 150 let za Evropou. Já jen jako komentář k vašemu příspěvku. Omlouvám se, jestli jsem odbočil od tématu.
0/0
18.12.2001 9:21

Cizinec

Nejnebezpecnejsi terorista je prezident USA Bush
Me se soucasne aktivity americkeho prezidenta ktery ma inteligenci zaostaleho ditete a vzdelani houpaciho kone uz vazne nelibi. Ten pan je vazne nebezpecny blb. Jak jiste vetsina lidi ve svem zivote poznala prave aktivni blbec s velkou moci dokaze obcas neuveritelne veci a kdyz ma navic podporu zbrojarskych lobby tak se situace stava vaznou. Sokovani Americane mu to basti i s navijakem- konec koncu oni se krome vydelavani penez o mnoho nezajimaji a prumerny AMERICAN ma prehled o svete tak na urovni ceskeho zaka zvlastni skoly. To se pak snadno manipuluje s verejnym minenim a zneuziva tragickych udalosti z WTO. Pokud si tento prispevek precte nekdo z lidi toho casu zijicich v USA necht se nekde mezi lidmi popta co je to Evropa- asi se bude dost divit co se od mnohych dozvi. /Ja osobne jsem se setkal i s nekolika vysoce postavenymi managery kteri do zapadni Evropy letaji pravidelne ale Evropu si pletou s EU a velice je prekvapilo kdyz jsem se zminil ze to tak neni. Konec koncu prave americky prezident to take nevedel- jak jsme mohli videt v TV v ramci jeho predvolebni kampane. Takovahle masa na jedne strane pefektne vzdelanych lidi ve svem oboru s urovni vseobecnych znalosti pologramotnych africanu z dzungle je pak velice dobre manipulovatelna- zvlaste kdyz se jim to hezky naserviruje a zdurazni ekonomicky profit. Nikoho pak nezajima kolik zakonu , mezinarodnich norem a umluv Bush a jeho administrativa porusili, kolik Amerikou tak proklamovanych demokratickych principu a zasad porusuji a jeste si hraji na spasitele sveta. Je to podla spina a Ladin je proti temto lidem temer svaty. Rozhodne nema na svedomi tolik zivotu co americky prezident. Navic prave tento prezident s nejvetsi pravdepodobnosti svymi nekompetentnimi aktivitami teroristicky utok na WTO vyvolal. Tady v soucasne dobe jde pouze o upevneni vlivu USA v urictych oblastech vojenskou silou, o oziveni vojenskeho prumyslu, o kontrolu ropnych oblasti v budoucnu. No a ja si myslim ze velkou ulohu tam hraji i osobni ambice nekterych spickovych americkych politiku. Doufam ze uz si pomalu Americane zacnou uvedomovat co ten pan a jeho administrativa provadi a ze se to pomalu zacna obracet proti nim. Cely svet Ameriku litoval, brzy ji bude nenavidet nebot to co delaji vede pouze k destrukci demokracie, prava a tim i moralky lidi, vyhrocovani problemu v celosvetovem meritku a podnecovani dalsiho terorismu -viz Izrael v soucastnosti. Z dlouhodobeho hlediska je tento OPICAK V BILEM DOME to nejhorsi co mohlo lidstvo na pocatku noveho tisicileti potkat.
0/0
14.12.2001 3:02

Gaston

Re: Nejnebezpecnejsi terorista je prezident USA Bush
Ano. Bush se tímto stává nebezpečím pro celý svět. Pouze se bude ohánět jiným bohem, ale je nebezpečnější než bin Ládin a všichni jeho kumpáni. Měl by být zapsán na první místo seznamu světových teroristů!
0/0
14.12.2001 8:37

tim schenken

Re: Nejnebezpecnejsi terorista je prezident USA Bush
soudruhu Josefe Visarinoviči Adolfe Ladine, ja opravdu netusil, ze mate ceskeho prekladatele. Jako vas nekrolog to ovsem akceptuji a gratuluji vazena mrtvolo. tim schenken
0/0
14.12.2001 9:19

Predseda Mao

Re: Nejnebezpecnejsi terorista je prezident USA Bush
Potlesk a ABSOLUTNI SOUHLAS! Ctete mi z duse a sam bych to lepe napsat ani nemohl. Nevim jak Vy - ja v USA ziji skoro 10 let a vidim to PRESNE tak, jak jste to popsal. Proto jsem taky pri lonskych volbach pro Bushe nehlasoval, ale ani pro pro toho druhyho saska Gora (jen jsem hlasoval pro lokalni floridsky politiky). Ono zejmena jakmile prijde na zahranicni politiku, tak neni mezi republikanskym ci demokratickym prezidentem skoro zadny rozdil. S "klasickejma" Americanama (a la obezni a tupy "red neck") se normalni inteligentni clovek z Evropy ci odjinud proste nedomluvi. Nastesti ziju v okrese Miami-Dade, ve kterym jsou tito "masters of the universe" v pocetni mensine (40%), zbytek mistnich obyvatel je ciziho puvodu, takze se tu dycha mnohem volneji nez tam, kde silne prevazuji tzv. "pravi Americane". Ani za nic bych nechtel zit ve statech jako Kansas, Missouri, Oklahoma atd... Zkratka, pane kolego, VYHMAT jste to!
0/0
14.12.2001 14:41

Lubos

At zije USA
Jste vsichni zavistivi chudaci,nic jineho. Hledate spinu a sami jste se nepodivali na sebe.
0/0
14.12.2001 0:36

Predseda Mao

Re: At zije USA
A taky jsme se jeste nepodivali ne TEBE, Ty hnupe
0/0
14.12.2001 18:17

Dolfik

Re: Re: At zije USA
To se to zije v zemi blahobytu CO??? Vseho dostatek, nizke ceny, gallon benzinu temer jen za dollar. Vsechny sluzby funguji jak maji. A za par let te bude jeste chranit protiraketovy destnik. Navic svoboda projevu a slova, takze ti nic nebrani nadavat na USA CO??? Uz aby te vypakovali do CR.
0/0
14.12.2001 21:19

Dolfik

Obycejna zavist
Je to jen obycejna zavist, ze si schopnejsi a pracovitejsi rozhodne vybudovat protiraketovy destnik pro svou ochranu. Zatimco nas podelany Kocourkov nema na to koupit si par stihacek. S jeho uplatnou hospodarskou politikou se ani nedivim. Aspon, ze si nekteri vybiji svoji nenavist proti USA na netu, zapominajic, ze je to take US vynalez.
0/0
13.12.2001 22:57

Lubos

Re: Obycejna zavist
Dolfik ma pravdu !!!!
0/0
14.12.2001 0:32

Zdeněk,

Re: Obycejna zavist
Pocatky internetu (standard www)spadaji do roku 1989 ve stredisku CERN (SVYCARSKO).
0/0
14.12.2001 8:49

David

Re: Re: Obycejna zavist
Uplne vedle. Pocatky internetu spadaji do 60. let v US
0/0
18.12.2001 7:28

b.stanik.t

Re: Re: Re: Obycejna zavist
Když už to bereme tak historicky a za počátek něčeho nepovažujeme specifikaci. Tak počátek internetu spadá do r. 1002. Chua-jang v provincii S'čchuan. Už tam byla postavena informační síť na podobných principech.
0/0
18.12.2001 9:28

Duchess

To se dalo cekat.
Co jineho byste cekali od presidenta, jehoz rodina ma vyrazne investice ve zbrojarskem prumyslu? Nema co ztratit. Diky 9-11 se zvysila jeho popularita, ma omluvu pro hroutici se ekonomii a muze si hrat na vojaka, cimz se jemu i tatickovi sypou dolarky do banky. Pri tom udela par dalsich obchodnich dohod s rodinou nejhledanejsiho svetoveho teroristy a mozna i vychova par novych (jako jeho taticek vychoval Osamu proti Rusakum). A zivot jde dal. Alespon pro nej. To, ze desetitisice deti zustaly bez jednoho ci obou rodicu, dnes uz nikoho nezajima.
0/0
13.12.2001 21:35

Serjoza

Svevole
Delaji si co chteji zmrdi a pak otravuji cely svet s tim, ze jim nekdo shodil dva baraky a zabil 4000 lid ( ani ne). Tolik jich denne bez povyku chcipne hladem.
0/0
13.12.2001 20:59

Gréba

Re: Svevole
A co je Američanům po ostatních lidech. I kdyby denně umíralo hlady milion lidí, tak jim to bude úplně jedno. Běda však, když zemře 1 američan. To se okamžitě musí harašit zbraněma, vyhrožovat, zastrašovat, atd.
0/0
13.12.2001 21:14

Dolfik

Re: Re: Svevole
Tak vypada stat, ktery ma zajem o sve obcany. Na to se nase podelana republika nikdy nezmuze. Ta klidne necha zabijet sve obcany zahranicnima mafiema. Nikdo ti nebrani kupovat a posilat denne lidem co hladovi chleba.
0/0
13.12.2001 22:40

Ja IV.

Re: Svevole
Souhlasim, ne sice se vsim, ale s vetsinou ano. Zajimalo by me, zda nasi americti pratele pocitaji mrtve napr. v Salvadoru, Nicaragui, Chile, Vietnamu, etc. Kolik lidi ma problemy na Kube, kolik Nemcu pochcipalo pri americkych naletech na Nemecko, ci v Japonsku. Klasika demokracie, svoboda, svornost, rovnost, bratrstvi, ale jen kdyz se nam to hodi do kramu...
0/0
13.12.2001 23:06

Frankie

Re: Re: Svevole
Ještě jsi v tom svém výčtu zapomněl na hlady polomrtvou Severní Koreu. Jejich jižní sousedé se za to "vměšování" v 50tých letech na Amíky určitě nezlobí a s poddanými rodiny Kimů by neměnili ani za zlaté prase. Máš pravdu, že na Kubě má spousta lidí problémy. Proto se je snaží řešit útěkem v improvizovaných kocábkách na Floridu do prý nenáviděných USA. V té logice něco trochu hapruje, ne? Ostatně dostat se aspoň na nějaký čas pracovat do "nenáviděných" USA je snem i mnoha Vietnamců, Latinoameričanů a obyvatel dalších chudých zemí. Čím to? Chci také věřit, že s těmi Němci to byl jen takový vtip na odlehčení situace, viď?
0/0
13.12.2001 23:46

Rosta

Re: Re: Re: Svevole
Jenomze do USA by z latinsky ameriky chtel kdekdo - viz Mexiko - taky utikaj jak o zivot, a zadny sankce tam nemaj.
0/0
17.12.2001 18:04

Pavel Zatloukal

Re: Re: Svevole
Jo tak oni nam jsou v nasich protiamerickych slintech dobri uz i NACKOVE? No to je ale dost spatny pane! Ja vim, ze cerne uniformy SS a sede Wehrmachtu byly desne s~ik a ze Wehrmacht mel velmi elegantni hracicky k zabijeni (kdo videl King Tigera s Porscheho vezi, da mi jiste za pravdu), ale to podle jen trochu soudneho cloveka neopravnuje prskani proti americkemu bombardovani Nemeckych mest. Krome toho, Amici se v te valce angazovali i pozemne a sto tisic jich v ni zarvalo. Kdo obvinuje USA z bombardovani Nemecka (ktere 11. prosince 1941 vyhlasilo Spojenym statum valku), ten je u me hnedy nackofil. A jen nackofil si muze myslet, ze s nacky se dalo nejak "jednat" (pravda, Stalin to zkusil a byl o rok a 3/4 nemile prekvapen, kdyz se najednou nemecko sovetska hranice za jeden den posunula o 80 km na vychod >-)) Takze vazeni, podporujme sveho obecniho Ja IV.
0/0
18.12.2001 15:46

pqy

Kdo chce kam, ...
Ja bych to nevidel tak negativne... 1) Raketovy stit je, podle vetsiny odborniku ciste obranny system 2)Vyvoj spojeny s vojenskym prumyslem prinesl mnoho uzitecneho i do denniho zivota (co treba tenhle internet?) 3)Kdyz chce americka vlada vyhazovat oknem prostredky SVYCH danovych poplatniku, a ti proti tomu nic nemaji, tak proc jim v tom branit?? 4) Pokud se jim bude lepe dychat... Jedine co vidim jako negativni je, ze se nekdo muze "citit ohrozen", i kdyz pravdu povedet nevim cim..
0/0
13.12.2001 20:21

raha

Re: Kdo chce kam, ...
Zapomel jsi na vetu rozvinutou,tudis;Raketovy stit je podle odborniku Bushovi administrativy ciste obranny system,kdezto odbornici z ruskych vojenskych okruhu se zminuji o snaze dominantni prevahy americkych vojenskych sil.
0/0
14.12.2001 6:44

Beny

Re: Re: Kdo chce kam, ...
Dominovat lepsi obranou ... to je presne to, co je potreba. Zavazek nepouzit atomove zbrane jako prvni je dobry, ale : 1. musi se zavazat vsichni, tedy napr. i Indie a Pakistan; 2. je to jen papir, nikdo nezaruci dodrzeni; takze prave proti treba te Sev. Korei je pouzitelna jen ta obtizne prustrelna obrana
0/0
14.12.2001 9:38

JIM

Re: Re: Re: Kdo chce kam, ...
Víte proč byla sepsána ABM ? Protoře Rusové vyvinuli protiraketovou obranu, která naklonila strategickou rovnováhu na jejich stranu. Jakkoliv je protiraketová obrana sama o sobě defenzivním opatřením, může toho, kdo je za ní schován popostrčit k použití zbraní útočných, neboť již nebude fungovat princip vzájemného odstrašení.
0/0
14.12.2001 13:22

Beny

Re: Re: Re: Re: Kdo chce kam, ...
Velmi podnetna pripominka, vazne a bez smailiku. Byli tedy tenkrat ti Rusove tak hodni, ze radi hodili svou velikou vyhodu pod stul ? Nebo za to neco dostali ? Nebo to bylo mozne jen teoreticky, ale prakticka realizace byla neunosna (samozrejme tenkrat) ? Jasne, ted uz jsou to jen recnicke otazky. Ono se k te obrane opravdu vaze hodne technickych problemu. Jak casto se netrefi raketa na pevny staticky cil. A co teprve trefit jinou raketu ... A k tomu odstraseni : to funguje jen omezene, a jen na nefanatiky. Treba zrovna Breznev fanatik byl.
0/0
18.12.2001 9:43

Rosta

proti teroristum ?
Jak by asi pomohl raketovy destnik proti teroristum z 11.9. ? Kdyz uz, tak to dopravi letadlo lze sestrelit i bez takoveho systemu ... je to jen falesna hra na city lidi a zneuzivani teto tragedie od posilovani pravomoci tajnych sluzeb po dalsi dalsi kontrakty pro zbrojare. Ale to by si meli rozmyslet i sami americane, jestli chteji mit v cele statu takoveho cloveka. Bohuzel bushovo rozhodnuti se bude tykat celeho sveta - protse to jen povede k dalsimu vyvoji jeste dokonalejsich zbrani ... coz se urcitym skupinam lidi muze hodit, ale pro vetsinu to znamena minimalne vyhozene penize - a o nic vesti bezpeci.
0/0
13.12.2001 18:17

Beny

Re: proti teroristum ?
Zkus si predstavit, ze by misto boingu na dvojcata spadla jaderna raketka; co raketke, malinka raketicka ... mensi nez treba Hirosima ... co je vetsi hrozba ?
0/0
14.12.2001 9:43

Havran

Hrouda
Co jineho lze cekat od hloupeho farmare, ktery se rad chova jakoby mel kolty u pasu.Touto cestou budou svoji "vudci roli" hajit vice a vice zbranemi a zbytek sveta je bude vice a vice nenavidet za to ze vysavaji Zemi bezohledne jen pro sve zajmy. Evrope to bude asi trvat nejdele, ale i tady k tomu dojde.
0/0
13.12.2001 18:02

D.O.

pryc
Jenomze nechtejme oslabit USA, daleko lepsi bude posileni Evropy.
0/0
13.12.2001 17:55

Jim

Gratuluji k famoznímu rozhodnutí
Jak je vidět i událost, která světší v neprospěch NMD se dá v USA použít jako argument pro NMD. Tím samozřejmě myslím útoky na WTC, nebo si snad skutečně myslíte, že ty útoky svědší ve prospěch smysluplnosti NMD ? Kdyby USA NMD už měly jak by jim pomohlo proti únoscům civilních letadel ? Jedniné co j k tomu možné dodat je skutečnost, že USA si opravdu může dělat co chce, jenom nejsem přesvědčen o tom je-li to z dlouhodobého hlediska výhra, ukazovat světu svoji moc, svoji aroganci, svoji vojenskou nadřařenost. Takový postoj je právě tou správnou živnou půdou pro teroristy.
0/0
13.12.2001 17:43





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.