Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Al-Kajda se rozhodla bojovat na smrt

Bojovníci Al-Kajda, kteří jsou obklíčeni u Tora Bora na východě Afghánistánu, se odmítli vzdát. Jednání o kapitulaci ztroskotala, uvedl mluvčí protitalibanských sil s tím, že nyní se chystá útok. Už od časného rána, kdy bojovníci Al-Kajdy nedodrželi lhůtu pro složení zbraní, bombardují oblast americké B-52. Americká rozvědka mezitím získala nové důkazy, že v oblasti Tora Bora se stále skrývá i bin Ládin.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

CUBA

Allah a mnoho chytraku
Jsem rad ze se ukazalo jak dobre sluzby pro USA nabidla nase media. Myslim ze vetsinu lidi co tady diskutuji zajima stejne nejvic kolik budou mit penez a pod. Z toho duvodu take nikdo z teto skupiny nepochopi co je skutecny problem s USA a proc zeme tretiho sveta nikdy neprestanou produkovat socialne a s tim i na psychosaklade nasrany lidi. Bohuzel take ceska republika speje ke globalnimu komunismu, ktery je jedinou moznou vidinou pro pripad ze se kapitalismus rozsiri po celem svete. Ne bohuzel nejsem chaotik a proto neverim na globalni blaho protoze kapitalismus funguje jen v urcite dynamice a po ukonceni rozvoje......... Druha vec jsou hrdinske reci o tom jak americane vyresili situaci, ale bohuzel zatim nic nevyresili, a proto preji vsem, kdo nemaji o islamských zemich ani paru hodne trpelivosti. Bin ladin totiz neni posledni a ani prilis dulezity clovek v jejich boji. Posledni reakce: Allah mozna dal USA lepsi zbrane, ale Arabum dal odhodlani a takove podminky, ze budou vzdy bojovat urputneji
0/0
13.12.2001 17:51

BOBO

Re: CUBO PLÁCÁŠ NESMYSLY !!! Allah a mnoho chytraku
Už jsem se dlouho nepobavil a že jsi nazval svou poslední "myšlenku" poslední reakcí , tak je ti odpuštěno . Rozumím tomu , že už tady nic nenapíšeš - a to bude to nejlepší co uděláš . Dovolím si zareagovat na tvoji "Poslední reakci" : Allah ne možná , ale určitě američanům NIC NEDAL !!!!!!!!! Že by USA neměli odhodlání jsem si nějak nevšiml . Akorát to dělají chytře a to všechny pomlouvače ( včetně tebe ) štve !!! Arabům dal odhodlání .... , největší odhodlání jim dal k urputnému vraždění kohokoliv a dá se 100% říci , že nejvíce a lehce vraždit své spoluobčany . Ano , to je opravdu skvělá vlastnost !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
0/0
13.12.2001 22:05

David

PRO VSECHNY PODELANY KOMOUSE!!!
Sedm divu komunismu : 1. Všichni mají práci. 2. Prestože všichni mají práci, nikdo nic nedelá. 3. Prestože nikdo nic nedelá, plán je plnen na 100 %. 4. Prestože je plán plnen na 100 % , nikde nic není. 5. Prestože nikde nic není, všichni všechno mají. 6. Prestože všichni všechno mají, všude se krade. 7. Prestože se všude krade, nikde nic nechybí BEZTE DO PRDELE RUDE STRUKTURY!!!!
0/0
13.12.2001 17:11

Martin

Přejme si ať jim to odhodlání vydrží!!!
0/0
13.12.2001 10:35

Jan

Vzkaz pro Zdenka B.
Ovšem, a za těch 30 let jsi dospěl k myšlence, že ten, kdo nejde s námi (rozuměj s USA) je ten nejsprostší a nejvulgárnější. Mám za to, že těch 30 let jsi promarnil.
0/0
13.12.2001 10:04

BOBO

KONEČNĚ DOBRÁ ZPRÁVA !!!!
I přes odpor k teroristům musím uznat , že pokud dodrží bojovat na smrt , bude to doslova úctuvzbuzující . Jenom by nebylo špatné , kdyby jim tam přispěchali na pomoc všichni jejich zastánci a spolubojovníci z jiných států . MOHLO BY SE TO NYNÍ VYŘEŠIT NA JEDNOM MÍSTĚ , CIVILNÍ OBYVATELSTVO BY TAKTO NETRPĚLO A DOUFÁM , ŽE BY BYL NA NĚJAKÝ ČAS OD TERORISTŮ A JEJICH PŘÍVRŽENCŮ POKOJ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Vy čeští Ládínkové a Al kejdové !!!! Běžte jim pomoct a tady se zbytečně neunavujte . Tady jste skončili !!!!!!!!!!!!!!!!!
0/0
13.12.2001 2:21

Martin Vanek

Jo vyhledove...
budeme vsichni stastni, protoze na tom pracuji ty nejvykonejsi mozky. Pulku smeny stravi planovanim vojenskych operaci a druhou pulku tim jak udelat ze sveta lepsi misto pro zivot. Stridaji se po trech smenach a jedou ctyriadvacet hodin denne. Uz se to blizi. Uz to musi prijit.
0/0
12.12.2001 18:08

Paradox

Re: Jo vyhledove...
Tenhle příspěvek je vtipný a výstižný a mrzí mě, že nejsem jeho autorem.
0/0
13.12.2001 9:58

Martin

RE: Al-Kajda se rozhodla bojovat na smrt
Hlavne at si to nerozmyslej.
0/0
12.12.2001 15:50

Jonas

Cest a slavu Talibanu
Bojovali dobre, ukazalo se vsak, ze Allah jim nedodal tak dobrou techniku jako americanum. Snad ma s nimi jine umysly. Skoda, ze nam nemohou sdelit, jestli jsou opravdu v raji. Docela by mne to zajimalo - jejich posmrtna existence s huriskami a vinem v zahradach allahovych.
0/0
12.12.2001 15:15

Martin

Re: Cest a slavu Talibanu
Naopak Jak se ukazuje Alah se na Taliban z vysoka vy.... Nepřidjou do nebe ale do pekla a tam se budou škvařit:-))
0/0
12.12.2001 17:35

Frankie

Pro R.K.
Přestože jsou věci, které mi na USA vadí a o který se třeba časem zmíním, mám tady nálepku USAžrouta. Vyzývám tě tedy dle tvého příspěvku z 9:48, zkus v mých příspěvcích najít nějaké vulgární výrazy. Budeš mít docela honičku. Myslím, že za vzniklé situace to rozhodně nejsou "podporovatelé amerických postupů", kdo má k těmto výrazům důvod. Pokud jde o tvou ekonomickou reakci z 9:19, tak jsi asi přehlédl, že já se nezmiňuji zdaleka jen o samotných budovách WTC, kde se škody pohybují v řádu jednotek miliard USD (což pomíjí také Mr.X o kousek dál). Píši také o dalších následcích, které řetězově navazovaly - akcie, rozkymácené trhy, krachy. Koneckonců, když spadne Světové obchodní centrum, dá se čekat, že si toho světový obchod asi všimne. K tomu přidejme ztrátu důvěry mnohých lidí vyspělého světa - nejen důvěry v letecké společnosti, ale také důvěry v normální fungování světových trhů a světa jako takového. To jsou věci, které se obtížně vyčíslují, ale i pokud si mezinárodní situace zase rychle "sedne", budou se tyto ztráty počítat nejméně v desítkách miliard dolarů (a to jsem možná zbytečně skromný). Jen tak pro ilustraci, na stránkách BBC je možné se dočíst, že ztráty leteckých společností v letech 1990-94 následkem války v Perském zálivu dosáhly takové výše, že vygumovaly jejich zisky od roku 1945! Jak to bude teď, Bůh suď, ale něco mi říká, že to bude kapku horší.
0/0
12.12.2001 15:10

R.K.

Jen žasnu!
Původně jsem nechtěl na tuhle provokaci vůbec reagovat, ale když je opakovaná, tak to my nic jiného nezbývá. To si myslíš, že bych takový kecy několikrát kopíroval. Jen tak mimochodem, všechny příspěvky pod přezdívkou R.K. taky nejsou ode mne (i v některých dřívějších diskuzích) a taky Ti kvůli tomu nenadávám do komoušů. Ale jelikož R.K. jsou moje iniciály, příspěvky pod přezdívkou R.K, které jsem nenapsal já, jsem se rozhodl ignorovat. Mnou psané příspěvky v této diskuzi: 11.12.2001 15:40, 12.12.2001 9:48
0/0
12.12.2001 15:06

Cech

Pro pana RK
Takze si je to jasne pan RK tuhej komous se rozhodl bojovat proti lidem kteri maj jiny nazor timto typicky zvracenym komunistickym zpusobem. Vsichni slusni lide davejte si na RK pozor. Od teto chvile budu psat pod jinou prezdivkou takze pane RK muzete smele pokracovat.
0/0
12.12.2001 14:54

Cech

Zadost
Chtel bych pozadat pana Gotwalda ,RK ci jinou "chytrou" komunistickou hlavu aby prestala kopirovat muj prispevek pod cokoliv co nekdo napise a jeste pouzivat me ID. Je davno znamo ze hlavni zbran komunistu a jinejch hajzlu je fales pretvarka podvod prekrucovani lzi ci vkladani uplne jinych slov lidem do ust. Bravo soudruzi opet jste se ukazali v pravem svetle.
0/0
12.12.2001 13:16

Cech

Re: Zadost
Já bych zase požádal pana Stalina Cecha, aby si nejdříve udelal ve věcích jasno, než někoho začne obviňovat. Čest práci, Ty jsi skutečný komunista !!!
0/0
12.12.2001 14:15

Cech

Re: Re: Zadost
Clovece musim pred tebou smeknout rekl jsi to naprosto presne. Takovi lidi by mneli byt u nas ve vlade:-)) Ale v jednom te musim zklamat ti idioti to stejne nepochopi.
0/0
12.12.2001 14:22

caradac

Vivat Amerika
Myslim si,ze je nacese uznat,ze to Amerika zvladla perfektne (tomu na zacetku naletu veril jen malo kdo). Ladina sice jeste nemaji, ale to neni podstatne. Podarilo se jim v neuveritelne kratkem case rozbit totalitni strukturu a vnes do Afganistani aspon trochu svobody.Zatim neni jiste jak moc,ale urcite to byl krok sparvnym smerem.
0/0
12.12.2001 12:58

R.K.

Re: Vivat Amerika
"Ladina sice jeste nemaji, ale to neni podstatne." Jen bych připomněl, že to byl jediný důvod proč USA napadli Afganistán.
0/0
12.12.2001 14:18

Sumýš

Re: Re: Vivat Amerika
"Napadli Afgánistán"?! Máte to v hlavě v pořádku?
0/0
12.12.2001 17:28

Q

Re: Re: Re: Vivat Amerika
A co tedy? Poslali tam pratelskou vypomoc? No, taky sme meli pratele, kteri k nam prijeli s armadou.... Negdy 1968 ...
0/0
14.12.2001 2:51

usazrout

Re: Vivat Amerika
jo zvladli to super. mas naprostou pravdu. vubec se nebali tech zfanatizovanych teroristu a vyrazili proti nim na ztec. skoda je ,ze se nedostali k pozemnimu utoku. i kdyz oni tvrdi ,ze jo. jsou to hrdinove. jen malokdo umi tak krasne strilet do chudinskych ctvrti z vysky nekolika kilometru a pritom se vubec nebat, ze po nem nekdo bude strilet. vivat americke valecniky, kteri zase jednou ukazali v boji muz proti muzi, ze jsou ti nejodvaznejsi a nejtvrdsi bojovnici, kteri se biji za svobodu na celem svete. afganci uz konecne musi ochutnat coca colu, bez toho uz nemohou dal zit a hlavne jim musi poradne vybrat vladu, popr. nabozenstvi. at zije nejsvobodnejsi a nejvetsi a nejsvatejsi zeme sveta
0/0
12.12.2001 15:24

Typek

Re: Re: Vivat Amerika
:-)))))) krásně řečeno
0/0
12.12.2001 21:15

SanDuro

Hmmm kdo tu chce byt prezident
Po styroch pokoch stravenych v Amerike je moj osobny nazor ten ze svine a debili su jak Americania tak AlKajda. Kazdy ma svoju pravdu .....
0/0
12.12.2001 11:09

CIKI usa

Re: Hmmm kdo tu chce byt prezident
tak chod naspat pod mamine sukne ty idiot ked sa ti v Amerike nepaci
0/0
12.12.2001 12:18

Cech

Re: Hmmm kdo tu chce byt prezident
Clovece musim pred tebou smeknout rekl jsi to naprosto presne. Takovi lidi by mneli byt u nas ve vlade:-)) Ale v jednom te musim zklamat ti idioti to stejne nepochopi.
0/0
12.12.2001 12:33

usama basama fousama

Re: Hmmm kdo tu chce byt prezident
a jeste slovaci jsou desny kurvy smrduty som zistil. najhorsi su ty coboli co boli v Amerike!!!
0/0
12.12.2001 20:06

raha

prosba
Nebu Ti spilat to debilu a volu,neco jakoby jsi chtel vyjadrit humanistickeho ve svem clanku.Ale je to nejake takove zmatene,netvarne,cloveka matouci.Rozjel jsi tu na par radcich nekolik zavaznych temat(ekonomicke vazby,zbrojeni,zivotni prostredi,zivotni styl,na neco jsem zapomel?)Par faktickych omylu se najde.Nebudu diskutovat na tema prosperita afganskeho trhu,je to proste ekonomicky nesmysl.Co se tyce prodeje zbrani do tretiho sveta,i kdyby staty zapadniho sveta(rozumejme vyspele kapitalisticke staty)neobchodovali v tomto byznisu ,najde se mnoho dalsich jinych statu,kteri si radi namazaji kapsu(mimo jine napr.Rusko,Cina).Nesvadejme vsechnu bidu a problemy tretiho sveta na hlavu ekonomicky vyspele casti lidstva.Ano,svuj podil viny tady nese,ale ne veskery.Ja si dovoluji v reakci na tvuj clanek tvrtit,ze se najde neli vice lidi ve zbytku sveta,kteri by pro prachy prodali i vlastni matku(nevim co podle tebe je jeste horsi nez tragedie z New York.Pochop ,ze ve vyspelych statech je ochrana pred grazlama daleko duslednejsi nez napr v africkych ,nebo latinskych zemich(ja vim tady me muze kde kdo stirat nadnarodnima spolecnostma)A na zaver me opravdu dojala tvoje humanisticko-idealisticka predstava o duchovni a smyslplne naplni zivota prostych Afgancu.Kde a z jakych zdroju si na to prisel?Jsem dychtiv po novych poznatcich.Napis,ponizene prosim.
0/0
12.12.2001 10:11

Cech

Re: prosba
Clovece musim pred tebou smeknout rekl jsi to naprosto presne. Takovi lidi by mneli byt u nas ve vlade:-)) Ale v jednom te musim zklamat ti idioti to stejne nepochopi.
0/0
12.12.2001 10:22

R.K.

Zajímavé
Jak už bylo jednou zmíněno v předchozích diskuzích, všimli jste si, že Ti co zde bezvýhrad podporují americké postupy jsou nejhrubější, a používají urážející a vulgární slova. Asi umí jen tupě přikyvovat tomu "nejsilnějšímu", aby se cítili jeho součástí, a tím zapomínali na vlastní slabosti. Ty jejich "silné" výrazy to jen dokazují. Ale jaký paradox! Kde se rodí terorismus? No přece v hlavě toho, kdo neumí tolerovat názor druhého.
0/0
12.12.2001 9:48

Zdenek

Re: Zajímavé
Ja bych rekl ze ti co nepodporuji americke postupy jsou ti nejsprostejsi a vulgarni. Ti co podporuji Ameriku jsou slusni lide!!
0/0
12.12.2001 13:31

Jan

Re: Re: Zajímavé
Ano a ty jsi bolševik naruby,přece kdo nejde s námi, jde proti nám.
0/0
12.12.2001 16:30

Zdenek

Re: Re: Re: Zajímavé
Honzo jses uplne vedle, at uz jdes s kymkoli !! Ja se nemusim k nikomu pridavat, ja uz to s USA tahnu pres 30let !! Aloha
0/0
12.12.2001 18:16

Q

Re: Re: Zajímavé
Yeees. To je samozrejme videt ze vsech jejich prispevku.
0/0
14.12.2001 2:47

Mr. X

akce Afganistan
Po precteni vsech prispevku bych vam rad sdelil svuj nazor na celou vec. Urcite mi spousta lidi napise jakej jsem debil a vul ale presto. Kdo z vas navstivil zeme tzv. tretiho sveta tak mu muselo urcite padnout do oka to, jaky je to komplex nevyuziteho trhu. Komu se zde podari uchytit ten ma na spoustu let dopredu vystarano s odbytistem zbozi ktereho je na zapade jiz vetsinou prebytek a neni kam prodavat. Takove odbytiste jako Afganistan ma jiste vetsi cenu (ikdyz je to hruza) nez 3000 lidi a 2 mrakodrapy. Bohuzel tenhle svet se naucil vsechno prepocitavat ne na hruzu jakou zpusobi spoustam rodin ale predevsim na penize. A to se odrazi prakticky vsude. Proto se take cely problem tak vyhrotil. Ono kdyby neprodavali staty zapadniho sveta svoji vyzbroj do tzv. rozvojovych zemi usetrili by si spoustu potizi. A podobne to dopadne i s nekritickym pronikanim nadnarodnich koncernu do ekonomik techto zemi. Nebude to tak dlouho trvat a zapad bude litovat toho, ze podporuje (ikdyz nepimo) takove projekty jako kaceni lesu v amazonii apod. Nechtel bych spekulovat nad tim jestli si USA zpusobili tu hruzu sami nebo jestli to udelal nejaky Ladin. Kazdopadne si dovoluji tvrdit, ze se v zapadnim "vyspelem" svete najde spousta lidi kteri by se kvuli penezum nestitili udelat i horsi veci. A taky si myslim, ze kazdy kdo dnes zije ve vyspelem svete na tom nese svuj podil viny. Mozna by bylo lepsi a v konecnem dusledku efektivnejsi, zamyslet se nad smyslem zapadni konzumni civilizace a nad tim, jak nepodporovat lidske karikatury kterym jsou prachy castokrat cennejsi nez lidske zivoty a budoucnost civilizace, nez honit nejakeho Ladina. Penize investovane v tomto smeru by se urcite zurocily daleko lepe. A jeste neco. Mozna bychom se divili, ze v Afganistanu by se naslo vic lidi, ikdyz treba negramotnych a bez prostredku, kteri maji vic jasno o jejich smyslu zivota a vic si ho vazi nez v cele evrope a USA dohromady.
0/0
12.12.2001 9:01

jezek

Re: akce Afganistan
Mas pravdu, jses debil a vul.
0/0
12.12.2001 9:52

Cech

Re: akce Afganistan
Clovece musim pred tebou smeknout rekl jsi to naprosto presne. Takovi lidi by mneli byt u nas ve vlade:-)) Ale v jednom te musim zklamat ti idioti to stejne nepochopi.
0/0
12.12.2001 10:10

Zora Jandova

R.K. je vůl jak lev!!!
R.K. znám, on jednou projížděl skrz Mníšek a řeknu vám, větší hovado svět neviděl.
0/0
12.12.2001 8:21

jk

Forma smrti
Zahrnout kejdou!
0/0
12.12.2001 8:14

Frankie

Začíná to být křeč
Začíná to být ze strany různých antiUS proroků tak trochu křeč. Když jim nevycházely jejich temné předpovědi stran amerického fiaska, razili aspoň teorii o vnitrostátním spiknutí v USA, že si to Amíci udělali sami, viděli za tím CIA, Mossad a jánevímkohoještě. Když přicházely další a další důkazy o tom, že to byl opravdu Ládín, včetně nově objevené videokazety, zjistili, že tudy cesta zřejmě nepovede. Sázejí teď na kartu "CIA věděla, ale nezasáhla". Používají rádoby rozumné argumenty typu "taková velká a mocná zpravodajská služba jako CIA přeci musela dopředu vědět všechno na světě" nebo "jediný, kdo z toho bude mít užitek, jsou USA, protože ropovod, plynovod, ovládnutí světa, .... blablabla". Je vidět, že ve zkouškách na ředitele CIA bych asi propadl. Začínat tažení na ovládnutí světa v tak vyspělé a strategicky významné zemi, to by mě opravdu nenapadlo. Také nejsem zrovna expert přes ekonomiku a jen řádově dokáži odhadnout, kolik může stát položení metr silné roury přes Afghánistán a kolik mohou být roční výnosy z provozu tohoto ropovodu. Troufám si však tvrdit, že cena dvou 120ti patrových budov napěchovaných nejmodernější technikou (lidi nepočítaje) ve spojení s panikou na trzích, propadem akcií a krachem mnohých společností bude řádově někde jinde. Že prohnilý kapitalista kašle na lidské oběti, by se ještě dalo pokřivenou logikou zdůvodnit, ale že někdo, kdo má údajně místo Boha dolar, si nedokáže spočítat tohle? Myslím, že ropovod by musel fachčit pěkně dlouho, než by vydělal byť jen na své "pořizovací náklady". A spoléhat se v tak vysoce stabilní oblasti na něco dlouhodobého? Tomu snad nevěří ani ti "tupí" Amíci, kteří určitě už udělali lepší kšefty. Oni také poučeni ruským nezdarem pochopili, že Afghánistán ovládnout nelze a že maximum, co lze udělat, je pomoci k veslu tomu nejmenšímu zlu, které je tam na výběr. A doufat, že tam za pomoci dolarovodu udrží jakous takous stabilitu. AntiUS křiklouni je samozřejmě kritizují i za toto, ale jakýkoli lepší recept nebo tip na nějaké afghánské Mirky Dušíny od nich pochopitelně neslyšet.
0/0
11.12.2001 18:32

Cech

Re: Začíná to být křeč
Clovece musim pred tebou smeknout rekl jsi to naprosto presne. Takovi lidi by mneli byt u nas ve vlade:-)) Ale v jednom te musim zklamat ti idioti to stejne nepochopi.
0/0
11.12.2001 20:25

Dandy

Re: Začíná to být křeč
Fuckt dobry, Frankie....souhlas.
0/0
11.12.2001 21:52

anonym

Re: Začíná to být křeč
Ja myslim ze tech kteri nesou zodpovednost za 11.9. je vic nez jen Ladin. Jsou neprimy dukazy o tom, ze by na tom mohl mit zajem i stary znamy Saddan Husajn za to, co mu tam proved Bushuv otec. Mozna si to u Ladina objednal. Fakt je, ze je podezrely, ze amici tak prisne taji dukazy ktere proti Ladinovi maji. Ze by v tom bylo neco dalsiho? Co myslis Frankie?
0/0
12.12.2001 8:59

Frankie

Re: Re: Začíná to být křeč
A co když je vysvětlení mnohem prostší? Co když ty důkazy obsahují informace, které by momentálně mohly třeba zkomplikovat nebo znemožnit dopadení některých teroristů? Příklad: pražská kriminálka objeví důkazy o úkrytech členů kuplířského gangu. Bude asi moudré je napřed všechny pochytat a zajistit věcné důkazy, než aby s tím napřed šel policejní tiskový mluvčí do televize.
0/0
12.12.2001 15:47

R.K.

Re: Začíná to být křeč
Předem podotýkám, že si nemyslím, že to tak bylo ale: Tvoje předpoklady se mi nezdají správné. Ekonomické (podotýkám jen ekonomické) dopady zničení WTC nebyly zas až tak katastrofální. Jako vstupní kapitál pro získání ekonomického odbytiště v Afganistánu docela slušná investice.
0/0
12.12.2001 9:53

caradac

Re: Re: Začíná to být křeč
Myslenka,ze WTC je investice do noveho trhu v Afganistanu mi pripada dost nechutna.Psychicka ujma Amiku se neda vycislit,nehlede na ztratu prestize NY.Kdyby nam nekdo zboril Hradcany, taky by se nedalo rict,ze se jedna o barak za par stovek milionu KC.
0/0
12.12.2001 13:06

R.K.

Původní cíle války
Jediné co Američani v Afganistánu udělali, je to, že vyměnili bandu násilníků za druhou (viz. včerejší rozdělování humanitární pomoci vojáky severní aliance). Původní cíl, chytit Bin Ládina se zatím nezdařil. Nezastávám názor, že se jim to možná nakonec nepovede (ačkoli bych si to přál, ale ne z důvodu, že bych si myslel že je svatoušek), ale aby se konečně přestali považovat za všemocné bohy, kteří zde budou určovat co je správné a co ne, že Taliban byl špatný, a severní aliance je to pravé (a to vše v cizím suveréním státě). Obě dvě skupiny (Taliban i severní aliance) by si mohli podat ruce
0/0
11.12.2001 15:40

dedvseved

Re: Původní cíle války
A ty se konečně prestan povazovat za ,,objektivniho chytraka,, . Jeste ze takovy nemocne paka jako ty nejsou az tak rozsirene . Bez si rozumovat na BLESK . P.S. Az priste budes cist zase HROM , tak si ty rozumy nech pro tvou matku .
0/0
11.12.2001 16:17

R.K.

Re: Re: Původní cíle války
Umíš se vyjádřit k tématu? Jsi řadový, ale učebnicový příklad bezprizorního chudáčka v tupém stádě.
0/0
11.12.2001 16:24

Dolfik

Re: Re: Re: Původní cíle války
K jakemu tematu??? K te tvoji debilovine??? Z toho by se jeden poblil.
0/0
11.12.2001 20:54





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.