Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Soud zpřísnil trest ženě, jež udupala dítě

Za vraždu devatenáctiměsíčního syna odsoudil Vrchní soud v Olomouci čtyřiadvacetiletou Boženu Žigovou z Vyškova k deseti letům. Soudci tak verdikt brněnského krajského soudu zpřísnili o dva roky. Matka podle soudu svého postiženého syna Dominika udupala. Státní zástupce Ivan Elischer je s verdiktem spokojen. "Považuji ho za správný, víceméně odpovídá i našemu návrhu," řekl Elischer.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Nazor

Ja myslim, ze to neni ciganka. Vdyt je docela hezka.
Ja myslim, ze to neni ciganka. Vdyt je docela hezka. Ale kdyz, kdyz rodi od 15ti let, tak to bude urcite nejaka socialka. Ale stejne 10let nepodminene za retardovane dite se i zda priliz.
0/0
24.4.2002 22:36

CANADIAN CZECH

ZJEBANI CIGOSI
A to pry mate v CR strach,vy nedulezita cigosska mensino. Z VANCOUVERU CANADIAN CZECH
0/0
10.12.2001 20:56

ROYAL CZECH

TAHNI Z CESKYCH STRANEK CIGOSSKY XENOFOBE
0/0
10.12.2001 16:10

ROYAL CZECH

TAHNI Z CESKYCH STRANEK CIGANSKY ESSESAKU!
0/0
10.12.2001 16:06

Robert Konrad

TAHNI Z CESKYCH STRANEK TY CIGANSKY HITLERE
0/0
10.12.2001 16:03

ROYAL CZECH

TAHNI Z CESKYCH STRANEK CIGANSKA OPICE Z TORONTA!!!!!!!
0/0
9.12.2001 17:20

Robert Konrad

..a jeste drobnost
Staci aby cikanka udupala dite, cikan zabil podnikatele a uz se prispevky od Canadian Roma neobevuji! TY HRDINO! Proc nepises ve stejnem duchu jako jsi psal o zene ktera udajne sve dite zalehla? Kde jsou tve nadpisy: VRAHOUNSKA KUNDA a dalsi jim podobne, ty hovado!?
0/0
9.12.2001 2:22

Robert Konrad

Holube,holube.....
Mel jsem moznost cist nespocet tvych chorych vyplodu holube. Tesi mne, ze jsem nasel i tento. Vim jak pises a hlavne co pises.Tva reakce na Royal Czecha mne neudivila!!!! K popukani je ty blbe, nadpis: Dovolte ME....!!!!!!! Dokonce i Jarmila pise tvym slohem a nejen ona! Stejne pise i KALEPELE BRNO, BOBY BRNO, ZANEK BRNO! Ty brnensky ubozaku! Chapu ze po tve "navsteve Chicaga" se celkem stydis, ale najdi si mene pruhledny zpusob ty tulaku, jak psat sve prispevky. Ty mi neco rikej o "strachu", kretene schovavajici se za nespocet vymyslenych jmen. I Ostravu Privoz znas jen z nekolika prispevku, ty blbecku. Uz jsem ti jednou psal, ze mas od Boha jeden dar a to je, "vzdy a za kazdou cenu ze sebe udelat pitomce"!!!! Ostatne ,staci uz jen ten idiotsky podpis KING ROMU Z OSTRAVY a je jasne o koho jde. Prectu-li si pak ostatni, vim "ktera bije" blbe! KING ROMU Z OSTRAVY=CANADIAN ROM Z TORONTA! Uz mne celkem nebavi, delat z tebe porad hnupa, prosim te seber se.....a jak bylo v Chicagu?????Hahahahahahahahahahahah....a ze jsi mi tehdy neodpovedel prolhana hubo!
0/0
9.12.2001 2:15

ROM - EVZEN HOLUB

Re: Holube,holube.....
Mas obrovsky stesti, ze zijes v ostravskym okr. nekde u Jicina v nejake dire kde krmis dobytek, ty CESKY DOBYTKU ! Stale nechapu , na koho tady ve skutecnosti naraziz a zaroven me davas do skutecnosti tech clanku. Nezbyva me nic, nez ti na to adekvatne odepsat, ty JICINSKY SMEJDE ! Prispevek pani Jarky te sere , co ? Alespon vidis , ze Cech vidi Cecha taky odpornyho a hnusnyho. Ja ho vidim vecne a to ve me do konce meho zivota, zustane. Take King Romu reagoval spravne, ostatne v Ostrave kral Romu je , ne ? Ale vratim se k te tve prolhane adrese v Chicagu, ty Kovaci, Roal Cechu, Pavle a Vero a dalsi vymysleny jmena autoru tech clanku. Ani nevis jaky stesti mas , ty DOJNIKU , ze dychas ten smradlavy Jicinsky vzduch. Jinak by se ti ten Chicagckej asi spatne dychal. Mas urcite radost, ze jsem te nelapl , co ? Cesty do Chicaga jsem nelitoval, protoze i kdyz jsem na tebe nenarazil, mam aspon dobrou obchodni nabytku, kterou rad vyuziji.ZMRDE, tady te zhazovat dal nebudu, protoze tenhle clanek uz nikdo cist nebude a ja si myslim, ze je to ztrata casu, ti neco psat . Ja si pockam na clanek, kde bude vic rasistickych Cechu a kde se vam, vase vrahounska krev dostane na bod varu. CANADIAN ROM..
0/0
9.12.2001 21:35

Robert Konrad

Re: Re: Holube,holube.....
Ty zasrany spinavy cikansky demente bez domova, tvuj idiotsky rukopis poznam mezi tisici, pamatuj si to hovado. Proc tady ted pises, kdyz je to stary clanek, ja ti to povim, protoze jsi debil mnoha jmen, ty tupe arabske prase. Co se tyce "Jarky", ze neodpovedela? Jak by taky mohla ty cikansky rasisticky provokatere, kdyz Ostravu vubec neznas! Jeji dementsky prispevek ze potkava roma co si rika kral je fakt sila!!!!!!!! Kolik ti je vubec let? Vypada to tak na 6!!!!O Chicagu se s tebou bavit nebudu, vis jak to dopadlo ty kretene posledne. Ze jsi mi nezavolal, kdyz jsi byl v Chicagu ty demente? Vzdyt ses tak tesil ze mi rozbijes hubu. Jsi vylizany curak s velkym C a jeste to vsem vnucujes. JE MI JEDNO ODKUD SI MYSLIS ZE JSEM!!!! Chces-li, budu pro tebe klidne z JICINA! Takovy blb jako jsi ty, mi nesaha ani po kotniky, PAMATUJ SI TO!!!!! Jinak nevim co je to DOJNIK, vysvetli mi to, ty hnupe bez mozku!!! Taky mne pobavilo, ze jsi v Chicagu dostal nabYtku!!!!! O jaky nabytek se jedna??? Cesky neumis a anglicky teprve ne, cikansky usmoleny rasisticky blbecku! Ty mi neco rikej o tom ze Cesi jsou vrazi, staci mi pripad Zigova a pak toho tveho kolegy co sledoval a zabil hospodskeho!!!!!! MAS DAR OD BOHA, ZA KAZDOU CENU IMIS ZE SEBE UDELAT KRETENA!
0/0
9.12.2001 23:45

ROM - EVZEN HOLUB

Re: Re: Re: Holube,holube.....
Clanek vrah sledoval hospodskyho nekolik dni, jsem necetl az nyni. V zadnem pripade se ho ani v nejmensim zastavat neminim. Je to vrah, ale z kolikati Romu ? TY PACHNOUCI CESKY DOBYTKU ! Imis to spocitat ? Sdel nam to , ty andlicky mluvici PICO ! Tech seku bylo vic, ale ja si je uz nepamatuji. A taky pokud jsis vsiml , tak jsem na to nikdy neupozornoval, protoze z takovych picovin se nesmeji. Za to tobe to dela velke vzruso a proto pozorne kontrolujes kazdy muj clanek a hledas hrubky. Doufam ze se pritom vzrusujes i u clanku psanych Cechu, kde tech chyb byva mnohem vic. Jsi prece se svou rodinou velmi vzdelany clovek a ja nechapu, jak takovy clovek se muze z takovych veci radovat a mozna i skakat az do stropu. Opakovat ti ze siroka nebudu, ze cestina neni muj matersky jazyk. A proto jsem presvedcen, ze tvoje vzdelani je ZS + tri roky uceni na zemedelske skole a that's it ! A potom supito do dobytcarny, ty VZDELANY DOBYTKU ! Rikat ti , ze Cesi jsou vrazi, nemusim. To ctes prece kazdy den , nebo ne ? Pripominas mi Zigovou , kterou jakkoliv odzusuji, stejne tak toho devatenactileteho vola. Zapomel jsi na clanek, ktery povazuji na svete, za z cela vyjmecny , kde Cech jako vlastni syn , svou matku rucnikem uskrtil a potom ji vymrdal. Ptam se te , proc se v takovych clancich neobevujes ? Ono se totiz tam moc ceskych rasistu a chytraku neobevilo. Proc asi ? To je mi zahadou, ale staci clanek kde je Rom a uz je stranka full. Co se tyce Ostravy , znam ji lip nez ty Brno. Horsi mesto jsem v cesku nevidel. Porad nechapu tu ostravskou naturu o sobe nahlas rikat , ze jsou Cesi. Rict brnakovi, ze je Cech , tak te trefi mezi oci. V Ostrave je to normalni a jste dva kroky od Polska. Jsem z republiky pryc 11 let a stale se ta vase ostravska natura nezmenila. Posuzuji to z computeru. A ty OSTRAVSKOCESKA PYCO, ZIJICI V JICINE POCKEJ NA CLANEK O ROMECH KDE BODOU CESTI RASISTE A JA SE TI DOJNIKU OZVU. DO JICINA PYCO ZDAR !!!!!!!!! MUZES SE ZASE SMAT A SKAKAT DO STROPU TY ZKURVENEJ CECHU ! CHYB MAM DOST...
0/0
10.12.2001 4:18

Robert Konrad

Re: Re: Re: Re: Holube,holube.....
Co to je ANDLICKY? Takovy jazyk neznam! Ano, ja jsem narozdil od tebe burane vzdelany, vystudoval jsem a dnes delam to, co mne bavi. Jsem pocitacovy grafik demente, ovsem tobe to nic nerekne. Mozna ze mne vzrusuji chyby v clancich, je to ale lepsi, nez to co zase vzrusuje tebe, ze. Pokud vim, tak ty jsi zase pres oralni sex hahahaha..... Cestina ty zlodeji slepic, je jazyk ktery ses ucil a pochybuji ty spino, ze jsi mluvil cikansky v obchode, v kine, na uradech atd..... Ty jsi proste negramot. Anglicky radeji nepis, posledne jsi mnel ve dvou vetach 3 chyby a to jak rikas, jsi z CR 11 let hahahahaha..... Mimochodem, jaky pas jsi mnel kdyz jsi pricestoval do Kanady? Urcite ne cikansky ze! Ja nemusim psat pod clanky takove stupidity, jako pises ty: "Cesi narod vrahu, Ceske vrazedne kundy atd.....Ozvu se vzdy az tehdy, kdyz si prectu tve negramotne myslenky. Nevidim tedy jediny duvod, proc bych mel napsat pod clanek ktery pojednava o vrazde at uz kohokoliv napr. Ceska vrahounska svine, stejne tak jako nenapisu pokud se jedna o cikana: Cikanska vrahounska svine. Takove bludy a hovadiny pises jen ty, cikan ktery neumi do peti napocitat! Ostravu neznas a pokud ano, muzeme se presvedcit! Pokud nejaky Brnak da pres hubu nekomu kdo bude onem tvrdit ze je Cech, je to ubohy nacionalisticky hlupak. Sam jsi proti rasismu, ale nevis ze diky nacionalismu prisly statisice lidi o zivot. Ostatne, ve fasistickem Nemecku to taky zaclo nacionalnim socialismem. Ovsem, to ty navis. Byt takovych Brnaku vic, tak je v CR obcanska valka a dopadlo by to jako v byvale Jugoslavii. Tam se lidi zabijeli jen proto, ze jeden byl Chorvat a druhy Srb atd. A pritom byli vsichni z jedne zeme. Mohl bych pokracovat a uvadet dalsi a dalsi zeme, kde vedle sebe ziji lide z ruznych regionu a kteri by se podle tebe ci nejakeho pitomeho Brnaka, mohli klidne vrazdit.Tak vidis, ty vubec nic nechapes. Jsi chudak a jeste k tomu velice hloupy. Narodit se v Cechach jako ty, zit tam, pracovat, chodit do skoly, vlastnit CESKY PAS i OBCANSKY PRUKAZ a nadavat lidem zkurvenych Cechu, muze jen cikanska nacisticka nevzdelana hlava jako jsi ty. TY JSI XENOFOB TOHO NEJHRUBSIHO ZRNA. ..................ne nebudu se smat, budu nevericne kroutit hlavou, ze toto muze psat dospely clovek a jeste jak ty rikas, otec rodiny!!!! Dovedu si predtavit tveho syna vychovaneho tebou: rasista, nacista, nacionalista, xenofob!!!! Jeste te poprosim, o Chicagu uz radeji nemluv!
0/0
10.12.2001 7:12

ROM - EVZEN HOLUB

ODEDNESKA BLBCE A NE VZDELANCE !
Co to je ANDLICKY, se musis zeptat sam sebe . Ja takovy kiksovy slova o proti tobe chapu hned. Slovo ANDLICKY patri totiz tobe ,ty BLBCE ! Tento clanek , tak jako dalsi minuly, jasne hovori o tve charakteristice a vzdelani. Jsi jasnej BLBEC a ne grafik. Mel bys kazdy tvuj clanek nechat kontrolovat u tve vzdelane rodiny, protoze zacatecni vety nemaji s poslednima nic spolecnyho a jaksi to nevypada na vzdelanyho a pocitacoveho grafika, ktery by urcite psal jinak a hlavne chytre. Nacionalismus ? V kom to je ? Konrade vzpamatuj se ! Vis vubec kolik vzniklo v CR nacionalistickych stran ? Hruza, hruzouci co je tam takovych lumpu a ty jsi jeden z nich! Srbove , Cernohorci, Chorvate , vsichni balkansti muslimove , Romove a Kosovsti Albanci, zili v umelym state bez sve identiti. Tam nebyl podle me nacionalismus , ale sebeurceni na ktere nemeli pravo. Proto tam byla valka.Sebeurceni a identitu uplatnuji take romove v CR a kdo jim v tom brani ? Vis neco o tom kdo to je ? Samozrejme o tom nevis nic, respektive si to nepriznas. Moravak a Cech neni totez, to bys mel vedet. Vratim se k romum. Vam vadi, kdyz romove si rikaji jsme romove, coz ve skutecnosti je pravda pravdouci. V romstine se nikdy neobevilo slovo cikan , vzdy a vecne o sobe romove tvrdili , ze jsou romove. Romske sebeurceni je pro vas neco, jako Milosevic a Kosovsti Albanci. Ted je otazka, kdo ten nacionalisticky privlastek ma. Muj zivot v CR, ano zil jsem tam, chodil jsem do skoly, do prace , vlastnil jsem op. pas, ale bohuzel nemam sebemensi duvod, tuhle zemi mit rad . A ver mi , kdybys byl na mym miste, zachoval by ses stejne a svuj narod bys branil stejne tak jako ja a mozna jeste vic. Muj matersky jazyk je romstina, je jasne ze jsem tam nemohl kdekoliv mluvit romsky, stejne tak rekove, kteri tam ziji ve velkem poctu, nemuzou vsude mluvit recky a rectina je jejich matersky jazyk. To same plati u jinych narodnosti, nebo ne ? V Kanade jsou narody z celyho sveta a svuj matersky jazyk pouzivaji vsude. Radi rikaji, my second language is english . Takze uz konecne pochop, ze cestina neni muj prvni jazyk. Ted uz musim koncit jedu pro benely, vecer jde obvykle pod 52 centu a to se vzdy vyplati. DO OSTRAVSKA AHOJ A NEBUD PORAD SMUTNEJ..
0/0
11.12.2001 4:17

Robert Konrad

Re: ODEDNESKA BLBCE A NE VZDELANCE !
Protoze jsi mne az na toho blbce a lumpa tentokrat nijak zvlast neurazil, vynecham urazky i ja, bez nich to jde totiz take. Abych pravdu rekl, zacatku tveho prispevku nerozumim, nevim co jsi mi tim chtel rict. Co se tyce "identity" a "prava na sebeurceni", o tom si myslim sve! O techto vecech mluvi jen politici a lide, kteri v pravu na sebeurceni vidi KARIERU. Obycejnemu cloveku je uplne jedno zda si bude rikat tak ci onak! Vetsinou to dopadne s pravem na sebeurceni tak, ze ti co o tom nejvice mluvili jsou doma "v teple" a obycejni lide se zabijeji. Bratr bratra, syn otce atd....Pravo na sebeurceni je veliky nacionalismus. Pravo na sebeurceni take ve vetsine pripadu znamena spoustu masovych hrobu! Pamatuji si, kdyz podobna iniciativa vznikla i v CR na Morave. Vse vedl jakysi pan Kotas, ktery dokonce byl i kandidatem na prezidenta CR. Mam v CR rodinu a spoustu znamych a moc dobre vim, co si o tom vsem tehdy mysleli. Nastesti tyto nacionalisticke moravske strany, nedostali ani od Moravaku volebni hlasy a zanikly, NASTESTI. Bylo mi napriklad velice lito rozdeleni CSFR a vlastne duvodem bylo take pravo na sebeurceni, v tomto pripade Slovaku. Vznikly dva na mape titerne staty a osobne si myslim, ze Slovaci v CSFR nijak netrpeli, spise naopak. Byla to jen hra nekolika lidi o moc. Ostatne pokud sledujes zpravy, vis co si o tom tenkrat mysleli sami Slovaci. Moje babicka se narodila na Slovensku a ted cestuje do sve rodne vesnice s pasem! Ma na Slovensku velmi pocetnou rodinu a vsichni si mysleli o pravu na sebeurceni, panu Meciarovi a o ostatnich sve. Ja sam mam zkusenost, ze lidem v zahranici malokdy neco rika nazev Ceska republika a je to pochopitelne. Pokud se ovsem mluvi o Ceskoslovensku vedi o koho se jedna! Pokud by vsichni v CR chteli pravo na sebeurceni, vznikla by Hanacka republika, Moravska republika, Hornacka republika, Slezka republika atd. Citis ten totalni nesmysl? Na teto planete je spousta zemi kde ziji lide z ruznych regionu pohromade(Francie, Nemecko, Belgie, Polsko, Spanelsko atd.) Nevim jak by to dopadlo, kdyby chteli vsichni pravo na sebeurceni. Jelikoz se ale jedna o staty vyspele, lide si tam uvedomuji ze v jednote je sila. I teroristicke organizace jako napr. ETA, RAF a dalsi velmi casto mluvi o pravu na sebeurceni a ja moc dobre vim co se deje napr. v Baskicku ve Spanelsku, umiraji tam CIVILISTE!!! Ostatne v Kanade maji zase QUEBEC! Jsem rozeny Moravak a je mi jedno zda mi nekdo rekne ze jsem Cech, ja se za Cecha povazuji. Ja jsem Cech, rozeny Moravak. Bavorak take nerekne napr. v U.S.A. ze je z Bavorska, ale z Nemecka. Nerika, ja jsem Bavorak, rika ja jsem Nemec! Ve Spojenych Statech je to stejne, vsichni jsou Americane a kolik je tady statu a jak jsou tito lide pysni na to ze jsou Americane!!! Pokud budes porad psat clanky typu: Zjebani Cesi, Zjebane kundy, Zmrdli Cesi, Hnusne blede tvare, Narod vrahu budes se neustale setkavat s nenavisti a je to pochopitelne! Videl si snad nekdy clanky od ctenaru s nadpisy: Zjebani Romove, Zjebane Romske kundy, Zmrdli Romove, Komunita vrahu atd...????? Ne nemohl jsi je videt! To co pises svedci o tvem intelektu. Na zaver jeste drobnost. Je tomu rok ,co do meho auta na predmesti Chicaga narazilo jine auto. Vystoupil jsem abych vse vyridil tak jak se ma( Policie,insurance atd.) Ovsem z auta za mnou vystoupili tri mladici mexickeho puvodu, a jeden znich mel v ruce velkou hul s kterou si klepal do dlane. Urcite vis co to znamena! Jelikoz jsem byl v mistech kde bych se Policie nedovolal, rekl jsem OK,NO PROBLEM, nastoupil jsem a odjel. UTEKL JSEM a byl jsem rad, ze jsem to prezil! Oprava auta mne stala 800$. Proc to pisu? To proto ze bych ted mohl nenavidet vsechny Mexicany. Jenze ja jich par znam a vim ze nejsou vsichni stejni. Mexicane jsou lide usmevavi, prijemni a tak dal jezdim pro zeleninu do mexicke ctvrti a mam je rad. Pokud by se neco podobneho stalo tobe s bilymi, budes je nenavidet, v tom je rozdil. Nezlob se, ale ty jsi skutecne PRESVEDCENY rasista. P.S. Co se tyka toho nevzdelance, dovoluji si ti oznamit ze jsem vystudoval Prumyslovku a dve Vysoke skoly. Jinak nejsem smutny, jsem stastny, mam hezkou zenu, dve krasne holcicky, zamestnani ktere mne bavi a rodiny v CR a Kanade ktere mam rad a oni maji radi nas, co vic bych si mohl prat! A jeste neco pochybuji ze by nekomu v CR vadilo osloveni Romove, prosim te vzpamatuj se!!!! Lidem to je uplne jedno!!! Rikal li ale nekdo vasi komunite cikani 30 let, nebude najednou rikat Romove. Nevim nad cim se pohorsujes, v mnoha jazycich je slovo Cikan bezne oznaceni a neni to nic hanliveho. Myslim ze prece vis co to je Gypsy ne??? Uvedom si take ze jine etnikum nez Romske nema v CR problemy! Cim to asi bude!
0/0
11.12.2001 18:07

ROM - EVZEN HOLUB

NO COMMENT !
Mas svoje nazory se kterymi se prezentujes a o kterych si myslis, ze jsou spravne. Netvrdim, ze v nekterych vecech nemas pravdu. Ano mas a to ve vecech kolem takovych nacionalistu, jako byl Kotas, zijici v Torontu a jemu podobni. Takhle jsem to nemyslel a ani bych si to nepral. Hanackou rep., Valaskou a jinou samozrejme ne. Ale Morava a Cesko jsou dva subjekty, ktere oznacoval uz ten smrad Hitler. Myslis si , ze je fer aby v U. HRADISTI o sobe lide rikali, ze jsou Cesi ? Ted si myslim , ze jsem odbocil od toho co jsem ti vlastne chtel napsat a ten nadpis asi nedodrzim. Nadpisy o romech a clanky, proboha vzpomen si na Kovace a jeho vyrok, LHAL BYCH SAM SOBE ! Ty jsi to ucinil a vubec nemas odvahu si to priznat. Ja se za ty nadpisy nestydim , protoze bych to jen tak pro stengr, urcite nenapsal. To me ver ! Psal jsem to proto, aby jste take citily , co jsou to urazky a hanobeni . Sebeurceni romskeho naroda je systematicy udupavan. Ne politiky , ale majoritni spolecnosti a to jste vy, Cesi. Priklad muzu uvest nektere romske osobnosti, kteri by v jinych zemich za to co dokazali, byli obcane z velkym O. V cesku jsou oznacovany za zkurveny cigose. Jak jinak, ze ? Jen tak pro zajimavost nektere uvedu.Jedna se o byvalou tv. hlasetelku Ivetu Kovacovou, Ondreje Gyni, Veru Bilou , Antonina Gondolana a jeho celou muzikalni rodinu , ktera mela velke uspechy az v Australii. Takhle bych mohl pokracovat dal az ke sportovcum , kteri byli pro svuj puvod , zaslapani ! Tyhle problemy zazivali take Reci, ale ti na to sli jinak a proto se o nich moc nevedelo. Jejich barva jim byla totiz, take zlem. Kdyby Zide byli snedi, odnesli by si to v CR take. Z jake zkusenosti to vim ? Vyrustal jsem v Brne v Zidenicich, kde jich zilo spousta. Byli vynikajici stejne tak jako Romove, ve fotbale, v karate , v boxu a ruznych sportovnich hrach a nikdy se nechytli, proc asi? Protoze se lisili barvou , nic jinyho v tom nebylo. Reknu ti jednu prihodu , ktera se stala jednomu mymu romskymu kamaradovi. Byl to vynikajici fotbalista, ktery hral za Bystrc divizi jako 18 letej kluk. Jeden den ho z lanaril funkcionar z byvale Zbrojovky a rekl mu at prijde na trenink za Luzanky. Kdyz tam prisel a vesel do satny , tak uz tenkrat rasisticti Cesi nebo Moravaci byli na pozoru. Kdyz se potom vratil ze hriste , tak svou skrinku nasel oddelenou od ostatnich. Byl to samozrejme jeho konec. Spoj tvou posledni vetu k tomuto pripadu a posud. To co ti provedli Mexicani, odsuzuji. Nasili nemam rad a uz vubec ne takoveho typu.Ale tvoje prirovnani, kdyby me to provedli bily, neberu. Me a vsem Romum barva kuze druhych, nikdy nevadila a vadit nebude. Tu otazku bys mel polozit Cechum . Nadaval a nadavam vzdy Cechum a ne jinym a ja nemam zadny duvod nenavidet belochy. Pod tim nadpisem jsem ti chtel odpovedet , ze s tebou v necem souhlasim a v necem ne. Mozna by se hodil nadpis jiny. Jinak pracuji v National Cultural Center, ale o tom ti snad napisi priste, uvidim zvedavy jsi dost. Aspon se dozvis kolik Cechu mesicne zada v Kanade o azyl a jake otazky odemne dostavaji. Rikat bych ti to samozrejme nemel, ale...Nechci koncit , tak jak koncivam, ale klidne si o me rikej ze jsem rasista , kterej jako Rom, urcite nejsem. DO CHICAGA GOOD NIGHT ....
0/0
12.12.2001 0:34

Robert Konrad

Re: NO COMMENT !
OK, pokusim se jen ve zkratce odpovedet, protoze toto uz je debata spis na e-mail. Vis, to co rikam vlastne vyplyva z logiky a take mam pochopitelne vlastni zivotni zkusenosti. Co se tyka Cech a Moravy, kdo dnes muze rict jsem Cech, nebo Moravak. Vzdyt cele rodiny jsou promichany. Co jsem vlastne ja? Rodice me maminky jsou ze Slovenska a ze Slezka, tatinkuv otec, muj druhy dedecek byl z Moravy, ale babicka pochazi z male vesnice u Litomeric. Muzes mi tedy rict co vlastne jsem? Znam opravdu velmi hodne lidi kteri jsou na tom stejne, co jsou? Jestlize nekdo zije v Ceske republice, mel by to byt logicky Cech, narodil-li se na Morave, je to rozeny Moravak. Vis co se tyka tech nadpisu, nemyslim si ze je rozumne takto provokovat. Fakt je ten, ze podobne nadpisy tykajici se tve mensiny neuvidis. Pokud se nejaky objevi, hned je videt ze to psal clovek, jehoz inteligence je nulova. Proc se tedy pohorsujes a nepovzneses se nad takoveho blbce. Pokud si uznaly, musis mi dat za pravdu, ze ani ja jsem te nezacal urazet jako prvni. Reagoval jsem na tvuj prispevek, ktery mne jako Ceecha urazil. Je hloupost myslet si, ze Cechum vadi barva kuze, ne, jsou to spatne zkusenosti. Prece si nemyslis, ze je uprostred Evropy mala zemicka CR a ta se vyznacuje tim, ze se tam rodi rasiste, vzdyt je to hloupost. I ja jsem mel kamarady mezi Romy a i kdyz jsme se nevideli dost dlouho, urcite bychom si meli co rict. S usmevem vzpominam na prihody, ktere jsem s temito KAMARADY zazil. Nemysli si, ze jsem lhar, nemam zapotrebi ti lhat! Doufam ze se ted neurazis, ale proc chteji Romove pravo na sebeurceni? Romove nikdy neobyvali specialne nejake uzemi, Romove se integrovali do spolecnosti a meli by zit v teto spolecnosti. Romove prece nemaji svou vlast jako takovou, neznam zemi kde by Romove nezili. Co se tyka jmen ktera uvadis, neznam jen pani Kovacovou. Ze jsou v CR oznacovani za ...cigose? To snad ne! Jde-li to u vas, kup si posledni cislo ceskeho hudebniho casopisu Rock&Pop, je tam clanek o V. Bile. Ano, Romove urcite maji s nekterymi Cechy spatne zkusenosti, neznamena to ale, ze je maji se vsemi. To same plati i o druhe strane. To co zazil tvuj kamarad je smutne, take to ale neznamena ze jsou vsichni stejni. ......napsal bych ti toho vic a rekl i o svych zkusenostech, ale jsou to veci, kde nemam zajem aby je cetlo vice lidi. Rad si ale s tebou popovidam bez emoci a urazek. Pokud chces, muzem si napsat e-mail. Moje anonymni adresa je: rob7@post.cz pokud budes chtit muzes si bezplatne na serveru www.post.cz zridit anonymne svou schranku a muzeme si napsat vic. Schranka jde kdykoliv zrusit. Pokud se rozhodnes kladne, muzes sem napsat svou adresu, nebo mi primo napsat, OK? I ja se s tebou rozloucim podobne, hezky den....(zamerne jsem uzival slovo Rom, vim ze te jine oznaceni urazi)
0/0
12.12.2001 22:25

BOBY

Re: Re: NO COMMENT !
Chtel bych byt dneska strucny, promin na e-mail to nebude , protoze ma dcera pred casem neco spackala a ja musel celou adresu zmenit. Bylo tam moc pisatelu nehezkych clanku. Potom nastala nekde chyba v Rogers cablu a ja mel e-mail nefunkcni az nyni je vsechno ok. A tak moji adresu nikomu nedavam.Svagr z Lelekovic u Brna si oni porad rika, ale marne. Rogers cable je company, ktere za net platim. Jeste jednou sorry a jsem rad , ze ty nase boje skoncily. Jsem unaveny z dnesni cesty , kterou jsem stravil na dalnici 401. Hruza, dest a aut jak nasranych. Byl to hokejovy zapas meho kluka a byl az kdesi u Hamiltonu. Iveta Kovacova byla zpevacka , ktera vyhrala soutez, talent Jihlavy. Potom pracovala jako tv. hlasatelka. Romske sebeurceni neni to spravne, ale chapu to tak, ze by meli svou identitu v CR davat vic najevo a hajit si ji. Ale ja jsem jinak presvedcen, ze tam nebude nikdy uznavana. Mysli si o tom co chces, ale ja to tak vnimam a citim mnoho let. Ted jsem opravdu unaven a budu koncit s tim, kdyz me odpovis na tuhle vetu ano. OK SNAD NEKDY PRISTE ALE JEDINE V DOBRYM.
0/0
13.12.2001 5:05

ROM - EVZEN HOLUB

Re: Re: NO COMMENT !
Chtel bych byt dneska strucny, promin na e-mail to nebude , protoze ma dcera pred casem neco spackala a ja musel celou adresu zmenit. Bylo tam moc pisatelu nehezkych clanku. Potom nastala nekde chyba v Rogers cablu a ja mel e-mail nefunkcni az nyni je vsechno ok. A tak moji adresu nikomu nedavam.Svagr z Lelekovic u Brna si oni porad rika, ale marne. Rogers cable je company, ktere za net platim. Jeste jednou sorry a jsem rad , ze ty nase boje skoncily. Jsem unaveny z dnesni cesty , kterou jsem stravil na dalnici 401. Hruza, dest a aut jak nasranych. Byl to hokejovy zapas meho kluka a byl az kdesi u Hamiltonu. Iveta Kovacova byla zpevacka , ktera vyhrala soutez, talent Jihlavy. Potom pracovala jako tv. hlasatelka. Romske sebeurceni neni to spravne, ale chapu to tak, ze by meli svou identitu v CR davat vic najevo a hajit si ji. Ale ja jsem jinak presvedcen, ze tam nebude nikdy uznavana. Mysli si o tom co chces, ale ja to tak vnimam a citim mnoho let. Ted jsem opravdu unaven a budu koncit s tim, kdyz me odpovis na tuhle vetu ano. OK SNAD NEKDY PRISTE ALE JEDINE V DOBRYM.
0/0
13.12.2001 5:11

Robert Konrad

Re: Re: Re: NO COMMENT !
Pokud by sis zridil e-mail napr. u www.post.cz je zcela zdarma a anonymni. To znamena, ze muzes uvest jakekoliv jmeno. Pokud bys pote nekomu psal, nikdo jiny krome tebe a prijemce nebude tvou adresu znat. E-mail jde kdykoliv zrusit, pokud by doslo k zneuziti. Takove e-mail adresy jsou i na www.yahoo.com, www.centrum.cz a dalsich. Pokud se nekdy rozhodnes jinak, mou adresu znas. OK, priste a v dobrym, doufam.
0/0
13.12.2001 14:39

KING ROMU

DOVOLTE ME REAGOVAT STEJNE JAKO royal cech !
royalska CESKA PICO , takova PICA jako jsi ty , jsou VSICHNI CESI!!!!!!!!!!!!!!!! KING ROMU Z OSTRAVY- PRIVOZU .
0/0
7.12.2001 23:26

Petr

Re: DOVOLTE ME REAGOVAT STEJNE JAKO royal cech !
Ano ja ti verim ze jsi KRAL romu. Tamnejsi spinave cigosske brlohy znam a tam skutecne muze bydlet jen smradlavy cigos!!!!! Nejhezci, nejsmradlavejsi, nejspinavejsi a nejvice obydlena cigany je pak ulice Palackeho. I autobusy ktere po teto ulici jezdi tomu odpovidaji, smrdi jak hovado a poradny clovek by se na sedadlo vubec neposadil, nechce totiz dostat blechy!
0/0
8.12.2001 15:20

JARMILA

Re: Re: DOVOLTE ME REAGOVAT STEJNE JAKO royal cech !
Bydlim v Privoze uz nekolik let a blechu jsem nikdy nedostala. Romu tam bydli celkem dost, to je pravda , ale ty blechy od nich nehrozi, spis od tech nasich bezdomovcu, kteri pachnou jako tchori. Ti se vozi v autobusech kde by se neposadil ani pes a o nasich lidech to mohu potvrdit take.Casto jezdim do prace autobusem , kde Romove vubec nejsou a ten smrad bych ti doporucovala k posouzeni kdo jak smrdi. Odpovidam ti proto, ze lzes a dost dobre nechapu tvuj postoj k tomuto okoli. Tam kde je spina, tam asi vidis Romy , ale dneska jsou Romove cistejsi nez nekteri Cesi. Jeden Rom si tam rika , ze je kral Romu a pokud je to ten, koho dost casto vidivam, tak je to opravdu kapo Rom. Z Privozu DOBRY DEN JARKA !
0/0
8.12.2001 16:20

Lada

Re: Re: Re: DOVOLTE ME REAGOVAT STEJNE JAKO royal cech !
Z Privozu DOBRY DEN JARKA! ?????? Hohohohohooooo To zni stejne jako Z Toronta CANADIAN ROM !!!!! Dokonce je to i stejne napsany! Ty ses dobrej kreten holube.
0/0
8.12.2001 18:34

Pavel Koutny

Re: Re: Re: DOVOLTE ME REAGOVAT STEJNE JAKO royal cech !
No tak pokud je mi znamo tak po Palackeho jezdi autobus c.35. Parkrat se mi dostalo toho stesti a jel jsem jim na konecnou do Rempa. No pekne dekuju, ciganu jak nasrano, smrad jak svine a v polovine cesty ridic zastavil a chtel vykazat neplatici cigany z autobusu, nepral bych vam videt co se delo. Zajimalo by mne Jarmilo kde v Privozu bydlite!!!!Ja jsem z Sramkovy a to co tam cigani delaji je hruza. prijdte se podivat. Ostatne asi vite ze kino Jalta bylo jejich pusobiste! Do jalty uz bych vzivote nevlezl!
0/0
8.12.2001 18:42

ROYAL CZECH

Dovolte abych reagoval podobne jako CANADIAN ROM!!!!
HNUSNA CIGANSKA VRAHOUNSKA BESTIE, TAKOVE JSOU VSECHNY CIGANSKE MATKY!!!!!!!!!!!
0/0
7.12.2001 21:31

KALEPELE

MALY TREST .....
pro takovou svinu, ale diky vrchnimu soudu , ze ji aspon dva roky pridali. Je me lito ostatnich deti , musely byt na ni prece zvykly a ted ji tolik let neuvidi. Smutne, smutne.....
0/0
7.12.2001 19:51

Alexandr ŠNAJDAR

co bude s ostatnimi detmi? - zatim se o ne starala dobre
A co kdyz nekoho kryje ... neni to zvlastni, ze o sest deti se starala dobre a ted najednou jedno zabije, tak divnym zpusobem? Podle toho, co tu bylo napsane, se ostatni deti starala dobre. A co s nimi bude az skonci ve vezeni. Vite nekdo, jak takove deti z "decaku" konci???!!!
0/0
7.12.2001 13:44

PéKáčko

Re: co bude s ostatnimi detmi? - zatim se o ne starala dobre
Co s nimi bude se asi neví, ale rozhodně cokoliv lepšího než být vychováván zabijákem a jednoho dne být třeba taky udupán.
0/0
7.12.2001 14:29

pavlicekk

Re: co bude s ostatnimi detmi? - zatim se o ne starala dobre
Jako ona.
0/0
7.12.2001 15:14

Nazor

Re: co bude s ostatnimi detmi? - zatim se o ne starala dobre
Ti co tady kritizuji si neuvedomuji, jak muze takovy dement cloveka vyprovokovat. Proste ji ujely nervy, a ted bude trpet dalsich sest deti. Jiny vrah neni odsouzen vubec, protoze psycholog o nem rekne, ze se neovladal. 10let za zabiti dementniho ditete je priliz.
0/0
24.4.2002 22:54

Honza Š.

málo!
Nechal bych jí pověsit svini sadistickou.Na bezbraný a postižený dítě - to horší než zvíře.
0/0
7.12.2001 13:36

Ak

Hmm
Aspoň se to tam nebude nějakou dobu množit...
0/0
7.12.2001 13:35

Sandstorm

???
Deset let je podle mě málo. Takový "člověk" nemá žádnou cenu, zaslouží si doživotí. Škoda jen, že české trestní právo nezná trest sterilizace, takhle alespoň doufám, že dotyčná v base zažije znásilnění nějakým ošklivým předmětem.
0/0
7.12.2001 12:57

mojza

Málo
10 let swe mi zdá dost málo. Myslím si, že by měla dostat doživotí. Za pár let ji pustí a bude opšt na svobodě.
0/0
7.12.2001 12:51





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.