Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Honys: Šíma udělal v Naostro chyby

Místopředseda vysílací rady Petr Štěpánek se do pořadu Naostro, jehož moderátora nyní kritizuje, sám přihlásil. A ČT čelí vážným obviněním rady. Zbyněk Honys, ředitel zpravodajství ČT, se k některým výtkám Rady pro rozhlasové a televizní vysílání vůči moderátorovi pořadu ČT Naostro Milanu Šímovi včera připojil. Radní vytýkají Šímovi, že vedl nedělní rozhovor s Petrem Štěpánkem nevyváženě a zaujatě. Navíc prý vůbec nenechal Štěpánka odpovídat.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Emil

Re: Re: Re: Jen houšť
Hano, počítat umíš, ale průšvih je v tom, že se jedná o 20 miliard korun, nikoli dolarů.
0/0
7.12.2001 9:15

qmarcelka

Na Štěpána bez Štěpánka!
Jak se nekdo s tak ubohym hudebnim vkusem a nemoznym vystupovanim muze stat radnim tak duleziteho (kulturu ovlivnujiciho) organu? To je organ!
0/0
6.12.2001 19:24

Pavel

Honys
Pokud pan Honys po shlédnutí slovních výronů ekvilibristy štěpánka napomíná pana Šímu,Bůh ochraňuj ČT !
0/0
6.12.2001 17:03

evžen

Štěpánek = kalený inkvizitor?
Pan Štěpánek působí dojmem blbého frajera, který si myslí, že vazba na politickou stranu je záruka toho, že každý bude tancovat, jak on píská. Zřejmě si nějak nevšiml, že proběhla revoluce, která členům jedné strany takový postoj umožňovala. Současně se divím ODS, že takové figury jako Štěpánek troí a podporuje a neuvědomí si, že právě díky jejich chování ztrácí podporu lidí.
0/0
6.12.2001 11:31

brambor

cenzura
Je videt ze bosove v CT maji v sobe tezce zakorenenu komunistickou cenzuru. Pokud budou Simu trestat bude to pekne svinstvo. a Stepanek? .. pocitam ze kazdy jeho slovni prujem ukroji pekne procenticko z preferenci ODS. Divim se ze na to jeste v ODS neprisli.
0/0
6.12.2001 11:18

Emil

Re: Jen houšť
Sakraš Hano, nepřepísklas to trošku? 740 miliard by neprošustrovalo ani 10 Klausů i když, všechno je možné.
0/0
6.12.2001 10:58

hana

Re: Re: Jen houšť
Bohužel, fakt ne: 20,000,000.000,- USD * 37,-(kurz USD) : 10,000.000 (přibližný počet občanů ČR) = 74.000,- Kč. Kontrolní přepočet na Váš údaj: 20,000,000.000,- * 37,- = 740,000,000.000,- Kč.
0/0
6.12.2001 12:31

hana

Re: Re: Jen houšť
I když, Emile, není to s tím šustrováním asi tak, že 1 Klaus předšustroval a 1 Zeman (pouze) došustroval, a to v dosud neznámém poměru (rozuměj procentuálním)??
0/0
6.12.2001 12:47

Emil

Re: Re. Re. Re. Šímo vydrž
Já vím, ty ses zhlédl v té Letné, ale tam ti to přesdržkudání nepohlídám. Jedině kdybys utrousil něco jiného než atirevoluční poznámku. Třeba něco z kalhot.
0/0
6.12.2001 10:51

hana

Jen houšť
Ve hře pana Štěpánka a comp. účinkuje pouze asi 74 tisíc Kč z kapsy každého občana tohoto státu, tzn. včetně kojenců, lidí starých, nemocných možná i teď právě zesnulých. To už by mohl být poměrně slušný dar pro nemocnice, školy a další zanedbávané oblasti naší chudé, ale přesto veselé země, co říkáte?!
0/0
6.12.2001 10:45

divící se

Nejtěžší
Po přečtení velké části těchto příspěvků ne nutno zase konstatovat, že v naší postkonistické zemi je nejtěžší poznat rozdíl mezi více a méně pravdy a lži a mezi více méně snahy uškodit a prosadit jen svůj prospěch. Je to velice smutné, protože i když naši lidé jsou technicky a jinak vyspělí, jsou necitliví k pochopení podstaty věci, jinak by totiž nemohli takto zásadně protikladně v těchto příspěvcích reagovat. Bude to trvat asi více než jednu generaci, než se zase čest, snaha uvažovat, neudělat si ostudu a nechtít za každou cenu toho druhého okrást, stanou tím co máme v sobě. Za to můžeme poděkovat komunistům a taky těm, co si říkají demokraté a zhusta je napodobují. Moc se totiž líbí a s ní plynou peníze. Proč si tedy špinit ruce ctí.
0/0
6.12.2001 10:21

Cedr

nudny Stepanek
Pan Stepanek je klasicky pripad cloveka, ktery, pokud dostane neprijemnou otazku, utika do cernych ulicek a snazi se ze vsech sil neodpovedet(tohle je samozrejme znakem vsech trochu lepe pripravenych diskuteru, kteri maji vystoupit napr v televizi). Jak jinak, nez ze pan Sima bude tlacit opponenta na zed a bude mu neustale pripominat, aby odpovedel na jeho otazku, a ze se bude probirat jim zvolene tema, chcete aby pan Stepanek vubec neco kloudneho a k veci. Nemyslite ze by jinak takovy porad byl tezkou nudou, kdyby :"Reknete mi kdo je odpovedny" , "Ne pojdme se bavit o penezich". Nikdo by se nedovedel nic zajimaveho a pan Stepanek by vysel s cistym stitem a s pocitem: "Sakra to je nejaky jednoduchy vystupovat v televizni debate, kdyz si muzu mluvit o cem chci" Me se vcerejsi porad libil a jsem plne na strane moderatora.
0/0
6.12.2001 10:19

karber

Juras!
Je zřejmě brouk Pytlík a všemu rozumí. Zatím reagoval "jen" 13x.
0/0
6.12.2001 10:03

divící se

20 miliard a ostatní
Rada projela 20 miliard a teď ze sebe dělá svatoušky. Jsem zvědav, co bude pan Štěpánek povídat, až budeme muset platit. Ty smyšlenky, co nám chtěl pan Štěpánek servírovat, alespoň pan Šíma částečně zastavil. Už jsem si myslel, že jsem na konferenci ODS. Škoda, že pan Štěpánek nejel s panem Klausem na jednání Evropské unie. To bychom se mohli dozvědět věci, proti tomu "zastavit plíživé sjednocování Evropy" by byl slabý odvar. Pan Sťěpánek má v ODS před sebou jistě velkou kariéru. Pane Šímo, Vaši práci Vám nezávidím, stejně Vás jednou vyhodí, ale přeji Vám aby Vám vydržela snaha se neprodat volebním korouhvičmám těch "nejlepších".
0/0
6.12.2001 10:01

Ing.Dawson

Re: 20 miliard a ostatní
By me zajimalo, kde jsi vzal, ze rada projela 20 miliard. Se chovas uplne stejne jako sima a velka vetsina novinaru, kteri necemu nerozumi a jenom slepe opakuji blbosti. Stepanek je clovek na nepravem miste, ale v nedeli mel bohuzel pravdu. Sice nekdy ponekud hloupe stylizoval svoje odpovedi, ale narozdil od simi, vavry a spol NELHAL. Prectete si na strankach MF, oficialni protokoli z te stockholmske a i londynske arbitraze. A uvidite jak sima a spol placali naproste nesmysly a vymysly, jak matli verejnost a to jenom diky tomu, ze verejnost nevi presne, jak to je. Holt az vsichni prestanou byt lini a mit jenom hubu plnou kecu a taky neco delat, tak zjisti, ze se s takovyma co jim kali na hlavu, da taky neco delat. A ne jenom slepe verit jejich nazorum. Sima a stepanek by meli jit k lopate, aby byli trosku uzitecni, jinak jsou zde naprosto k nicemu.
0/0
6.12.2001 10:40

divící se

Re: Re: 20 miliard a ostatní
Vážený pane Ing. Dawsone, máte pravdu, jsem hlupák, stejně jako ostatní novináři. Konečně jste mě přesvědčil, děkuji Vám za to. Bez Vás by mě to nenapadlo.
0/0
6.12.2001 12:54

Juras

Re: Re: Re: 20 miliard a ostatní
Vy jste novinář - zajímalo by mě, kde působíte. A mohl byste uvést svou značku?
0/0
6.12.2001 15:13

Vašek, Praha 11 - Háje

Šíma ...
Pan Štěpánek se snažil ...., ale pan Šíma v některých chvílích připomínal vlezlého jehovistu, který se každého snaží ukecat a zabránit mu ve vyřčení vlastního názoru. Myslím, že to tentokrát přehnal. Pane Šímo, občas se probuďte (jeden z jehovistických plátků se jmenuje "Probuďte se"). Na druhé straně je smutné, že díky podivným rozhodnutím RRTV platíme jako mourovatí za soudy a jejich rozhodnutí. Asi by stálo za to, aby RRTV byla povinna konzultovat svá rozhodnutí (před rozhodnutím, že) s nějakým právníkem, který těmto věcem rozumí. A ne řešit problémy "dle selského rozumu".
0/0
6.12.2001 9:54

Honza

Pro Aloise
Co je to za debila ten Alois Vychodil. Podle jeho názorů bych ho typoval na příbuzného Štěpánka, nebo Železného.
0/0
6.12.2001 9:52

Buffy

Pro Honzu
Tak přesně takhle prázdné ale silácké argumenty jsme slyšeli od p.Šímy. Podle jeho argumentů bych Honzu typoval na příbuzného Šíma. Šíma neměl šanci ve vém Natupo!
0/0
6.12.2001 9:57

Snehulak

Re: Pro Honzu
Co ze jste to slysel od Simy ? Ja jsem asi koukal na nejaky jiny Naostro, nebo co...
0/0
6.12.2001 10:36

Juras

Re: Re: Pro Honzu
tady máte přepis celého pořadu http://zpravy.idnes.cz/domaci.asp?r=domaci&c=A011205_230646_domaci_jpl&t=A011205_230646_domaci_jpl&r2=domaci. Mimo jiné je tam i "Milan ŠÍMA: Ta je rozhodující, podle této arbitráže daňoví poplatníci České republiky budou platit náklady, které vznikly společnosti CME.". Jak jsem již napsal na jiném místě, je to lživá manipulace. Podle arbitráže bude platit Česká republika, ne daňoví poplatníci. Fakt, že to pravděpodobně půjde z kapes daňových poplatníků, je jen důsledek platby České republiky.
0/0
6.12.2001 15:08

jan.jicha@csl.cz

Štěpánek versus Šíma
Notorický převlékač kabátů se víceméně ztrapnil.Bouhžel ve své touze se nějak vyvléci z problémů,které on a jeho rada (rada prý má nějakého jiného šéfa než pan rádobyumělec Štěpánek )nadělala občannům této republiky.Měl by si vzpomenout na svá tažení proti Nově a jak stačilo málo, aby skončil........jedno trapné vystoupení na silvestra.Díky jemu ztrácí ODS můj hlas ve volbách do té doby, dokud on a jemu podobní v této straně budou škodit.Pane Šímo, nemám Váš pořad moc v lásce,ale tentokrát jsem na Vaší straně
0/0
6.12.2001 9:27

Juras

Re: Štěpánek versus Šíma
Chápu dobře, že nepůjdete k volbám? Anebo myslíte, že v jiných stranách podobní Štěpánkové nejsou? Myslíte, že je vhodnější volit aktuální personální obsazení než myšlenky? Vývoj ukazuje, že to první se častěji mění. Soustraníci děkují, odchází a zakládají si vlastní strany, základní ideje ale většinou zůstávají v platnosti po celou dobu existence strany.
0/0
6.12.2001 9:44

Marek

Re: Re: Štěpánek versus Šíma
Zkus mi tedy nastínit ty hlavní myšlenky ODS. Nějak jsem je v těch jejich stupidních (karikaturních) předvolebních kampaních přehlédl. Chtěl jsem si někdy přečíst volební program ODS, ale oni bohužel žádný nemají. Jejich jediným programem je profesor V. Klaus. A to je dost málo, nemyslíš?????!!!!
0/0
6.12.2001 9:55

Juras

Re: Re: Re: Štěpánek versus Šíma
To je potom problém, od začátku je to strana se zaměřením na občanskou společnost a silným důrazem na trh. Jak Ti to mohlo uniknout? Sleduješ výhradně ČT? Je jasné, že (tak jako všude jinde), jsou tam problémy a problematičtí lidé. Ale myšlenka je jasná a mnoho ODS-áků je s ní srozumněno. Možná snad i většina.
0/0
6.12.2001 14:46

Alf

prostě cenzúra
a za chvíli tu bude i vláda jedné strany, hádejme, které...
0/0
6.12.2001 9:27

alvy

Sima nebyl v pořádku
Pan Štěpánek přečtením komentáře p.Fištejna jen kontroval svým podpůrným argumentem, že kategorické soudy, Šímou jednostranně vybraných a zájmově napojených ústníků "diskuse", nejsou jediným a jedině správným pohledem na problém. Můj názor je v tomto ohledu nezměněn, Šíma byl v tomto pořadu neprofesionální a velmi slabý moderátor.
0/0
6.12.2001 9:25

Tonda

Re: Sima nebyl v pořádku
Nebyl jiný než v případě ostatních pořadů NAOSTRO, akorát, že tentokrát se dotkl RADY (či radního). Pokud svoji práci nedělá profesionálně, tak to není novinka. Zdá se však že vůči sobě samým jsou pánové z rady poněkud citlivější něž tomu bylo např. v případě diskuse o Temelínu s panem Faganem.
0/0
6.12.2001 10:21

Emil

A co těch 24 miliard?
Nemyslím si, že by bylo od věci, kdyby ti horliví zastánci loutky ODS, pana Štěpánka, uspořádali mezi sebou sbírku, aby tak pokryli těch 24 miliard, o které tento stát vinou RRTV zřejmě příjde.
0/0
6.12.2001 9:16

Bohdan Podlena

NA OSTRO
Domnívají se snad páni radní že se jich nemáme co ptát? Ať si laskavě uvědomí že pan Šíma se ptá za nás za diváky a pokud tedy chtějí dělat radní, jsou služebníky nás diváků a podle toho by se měli chovat. Zatím rada TV (tím myslím i minulé) příliš nepřesvědčila o své kvalifikaci zatím co p. Šíma ano. Podlena
0/0
6.12.2001 9:16

Emil

Re: Re. Šímo vydrž (Juras)
Neboj, budu ti držet fleka. Ale nechoď tam 1. května. Mohl by ses splést a přijít na Letnou.
0/0
6.12.2001 9:07

Juras

Re: Re: Re. Šímo vydrž (Juras)
Abych se přiznal, moc se mi do Prahy jezdit nechce. Je to dálka, navíc bych mohl dostat přes držku, kdybych utrousil nějakou antirevoluční poznámku :-) Toho fleka klidně prodej.
0/0
6.12.2001 9:39

myšák

Sima byl v poradku
Nesouhlasim s tim ze moderator byl neprofesionalni, a ze nenechal p. Stepanka domluvit, to udelal jedine dobre protoze kdyz mu tam p. Stepanek zacne predcitat nejake clanky z novin, neodpovida na jednoduche otazky tak ho proste utnout musi. Mimochodem nektere veci ktere p. Stepanek ze sebe v poradu vyzvracel ukazali ze pravdepodobne neni clovek na svem miste.
0/0
6.12.2001 9:04

alvy

Zmatený Šíma - Natupo.
Moderátor Šíma předvedl naprosto neprofesionální a jednostranné moderování nedělního pořadu Naosto, s cílem vnutit divákovi své zmatené vidění případů souvisejícíh s TV Nova a TV3, pravděpodobně ve shodě se zájmovými skupinami usilujícími o uzmutí a ovládnutí vysílacích licencí. Přimo flagrantně vynucoval potvrzení svých názorů účastníku diskuze panu Štěpánkovi,aniž by nechal prostor pro názor odlišný od jeho magorických konstrukcí. Samozřejmě že si k tomu přizval ta správné "komentátory"-Vávru,Hrabovského a "čtyřkoaličku" Parkanovou. Kde se nacházíš veřejnopravní a vyvážená instituce?
0/0
6.12.2001 8:56

Marek

Re: Zmatený Šíma - Natupo.
A co pan Štěpánek jako nastrčený komediant naší strany verbálního konzervatizmu (myslím ODS)? Domníváš se, že jeho působení v RRTV je skutečně profesionální? Je to opravdu kvalitní odborník, který rozumí věci? A co jeho úlet s kandidaturou do Senátu (mimochodem za ODS)? Jak může takovýto "nestranný" člověk ještě v této radě vůbec působit? Jak je možné, že Štěpánek, jako hlavní nepřítel p. Železného, se z ničeho nic stal ochráncem TV Nova? A o p. Klausovi raději nemluvím. A kdo bude platit ty miliardy z arbitráží? Mně se p. Šíma jako moderátor také nelíbí, protože jsou případy, kdy se skutečně choval zaujatě a radě ani vedení ČT to nevadilo. Ale pokud se týká "nestranného" Štěpánka, tak stojím za Šímou. Že by ODS chtěla zopakovat žertík z minulých Vánoc? Doufám, že ne!!!!
0/0
6.12.2001 9:49

Juras

Re: Re: Zmatený Šíma - Natupo.
Marku, připadá mi, že jsme na tom ve vztahu k oběma aktérům téměř stejně. Ale jak můžete být s někým jenom proto, abyste deptal druhého? Vy nevidíte, jak se to vymstí? Amíci podporovali současné Talibance proti Rusku. Teď mají problém. Ale nepoučili se a podporují zločinnou Severní alianci. Stejně jako Vám se mi nelíbí Štěpánek a ani ODS (i když mi z naší politické scény připadá jako nejmenší zlo). Ale to ještě není důvod, abych sedal na lep křivákům z České televize. Jsou to obyčejní neřádi a to, jak zneužili (sice malou, ale viditelnou) část veřejnosti loni v zimě, jaké manipulace tehdy i nyní provádí, svědčí o tom, že jejich úmysly nejsou čisté. A prostředky boje taky ne. Takže stát za někým jenom proto, že je "o trochu menší hňup" mi připadá špatné. Ale je pravda, že kdybyste nenapsal, že za Šímou stojíte, asi by Vás někteří spravedliví diskutující také označili za příznivce Štěpánka, tak jako mě.
0/0
6.12.2001 15:01

Snehulak

Re: Zmatený Šíma - Natupo.
Nastinte nam, jak by jste si predstavoval ze mela ta debata spravne vypadat ? Opravdu by me to zajimalo, pac si nedovedu predstavit jiny zpusob dilaogu se Stepankem, nez ten ktery vedl Sima. Jinak, jak to myslite s tou neyvazenosti ? Nejste ponekud zmaten ? Pokud probiha porad, kde ma temer celou dobu prostor jedina osoba (krome moderatora tedy), pak by me zajimalo, jak muzete kratke vstupy tri lidi povazovat za neco co zpusobuje nevyvazenost smerem proti hostu poradu. Ostatne, kdyby tam teda nechali provorit treba Zeleznyho, na obranu zprateleneho Stepanka, asi bych to povazoval za frasku.. Nemel by taky Sima podle vas, kvuli verejnopravnimu vyvazeni, povinne dat polovinu otazek patolizalskych (jak vam hraje kytara, co deticky - uci se dobre, atd.) a proti tomu maximalne v polovine cesu davat otazky ktery Stepanek nerad (jako kdo muze za ten 20mld pruser?) ? Mate divny vnimani sveta se mi zda..
0/0
6.12.2001 10:31

Marek

Re: Re: Zmatený Šíma - Natupo.
Je vidět, že jste absolutně nepochopil můj příspěvek. Asi nebyl dost srozumitelný. Štěpánek je idiot a je mi zle i z těch rádoby konzervativců z ODS. To, že se Šíma občas chová zaujatě (a nemyslím pořady např. před týdnem, ale obecně!!), je bohužel fakt. Ale v debatě se Štěpánkem jsem stál za Šímou.
0/0
6.12.2001 11:30

Snehulak

Re: Re: Re: Zmatený Šíma - Natupo.
Ale houby... Ja preci nereagoval na Vas, ale na Alvyho...
0/0
6.12.2001 14:27

m

m
m
0/0
6.12.2001 8:55

Honza

POZOR
Juras = Stepanek = neschopny a nabubrely hlupak !
0/0
6.12.2001 8:47

Juras

Re: POZOR
Honza = Šíma = chytrý filuta :-)))
0/0
6.12.2001 9:13

RoL

Re: Re: POZOR
Ty asi nemáš co na práci, že reaguješ na každý h...., akorát tu zacláníš a zabíráš místo.
0/0
6.12.2001 9:39

hondulka

Stepanek..
Mila televize, "muzikant" Stepanek je clen Rady pro.... a vy: 1. Nehrajete jeho pisne 2. Nevysilate porady o jeho skupine 3. Nevysilate s p. Stepankem rozhovory na tema - vyjimecnost a kouzlo skupiny p. Stepanka Vsichni kolem mne vedi, ze produkce p. Stepanka je neposlouchatelna, bud mu rikame Pavel Liska, nebo jen "ten pitomec z rady". Ignorujte nas, ignorujte dobrou muziku - yaplnte hlavni vysilaci cas p. Stepankem a budete mit pokoj. Podivejte na p. Zelezneho, ten si umel poradit. Hondulka
0/0
6.12.2001 8:44

Petr

Stepanek
Sledoval jsem v nedeli naostro a musim rict, ze co tam pan Stepanek predvadel, to jsem jeste nevidel. Nejvic se mi libil argument, ze poprve licenci neprevedli, protoze vedeli, ze je to podvod, ale po druhe takove tuseni nemeli, takze to udelali. Jestli rada jedna podle instiktu, tak nas chran buh.
0/0
6.12.2001 8:38

alvy

Šíma
0/0
6.12.2001 8:37

katoda

Honys je tragéd
Už pan Honys dokázal něco jiného než pouze jen bolševicky kádrovat a rozeštvávat lidi mezi sebou? Nevím proč se jeho funkce jmenuje ředitel zpravodajství, spíše by sedělo "vlezdopr..."
0/0
6.12.2001 8:29

Pepa

Pan muzikant
Když vidím pana Štěpánka, vzpomenu si, jak vždy nadával na Železného. Pak ejhle v jednom "zábavném" pořadu na Nově pan Štěpánek drnká na kytaru a zpívá. A Železný má od té doby klid. Volič ODS musí mít velmi dobrý žaludek.
0/0
6.12.2001 8:03

Radim

Re: Pan muzikant
Jo, obrovska svanda to byla. A dalsi pisen predvedl pred tydnem ci dvema na TV3; opet jsem se kralovsky bavil.
0/0
6.12.2001 10:34





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.