Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Nedivte se hořícím lahvím, upozornil Romy

Starosta Jeseníku Jiří Krátký se svou kritikou Romů narazil. Svými výroky v místním tisku o problému s epidemií žloutenky pobouřil vládního zmocněnce pro lidská práva Jana Jařaba i výkonného místopředsedu vládní komise pro záležitosti romské komunity Romana Krištofa. "Upozorňoval jsem je, že se v případě nějaké epidemie nemohou divit, když Romům někdo hodí hořící láhev do oken," citoval starostu Jesenický týdeník.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

jirka

Jste hnusní rasisti, dejte už Cikánům pokoj..
všichni jsme si přece rovni bez rozdílu barvy pleti, přesvědčení etc., etc.. Já jenom nemám rád žádnýho, kdo prodává děckám drogy. Nerad vidím když je někdo živ dětskou prostitucí nebo z dětské zlodějny. Sere mě, když mí sousedi dělají v noci bordel, ve dne kradou a své děti vedou k témuž. Sere mě rovněž, obtěžuje li banda šmejdů večer na ulici muji ženu. Nerad ze svých daní sponzoruji profesionální příjemce sociálních dávek a podpor v nezaměstnanosti. Velmi se mi naopak líbí, doslechnu li se, že výše jmenovaní dostali od kohokoli přes držku. Že to jsou vždycky Cigoši? Náhodička.
0/0
11.12.2001 20:34

LD

Bohužel, jsem asi také rasista
Občas hodím nakupovat k Vietnamcům, na oběd jsem chodil do vietnamské restaurace, teď chodím k Číňanům. Když přijdou jejich děti do podniku slušně všechny pozdraví, krásně mluví česky (bez přízvuku), jsou hezky a čistě oblečené a ve škole si je chválí. Cigoši tu bydlí 1000 let, česky se dodnes pořádně nenaučili, o slušnosti nemůže být ani řeč, kde bydlí v domě jedna jediná cikánská rodina, celý barák je zavalen bordelem, sklepy a kočárkárny pořád vykradené a jejich způsob života vám úplně otráví život. Každého pseudohumanistu bych nechal bydlet v domě s cikánskou rodinou a můžu se vsadit, že budou do měsíce rasisti (na cikány) taky. Vždyť jako národ nestojí vůbec za nic.
0/0
11.12.2001 9:58

Viktor čistič

Tři a dost
Souhlasím, že život s cigány je hrozný. Řešení vidím i v tom, že bude uzákoněno, že přídavky na děti a sociálka bude počítána na maximálně tři děti a dva dospělé. (Při narození např. čtyřčat je podpora samozřejmostí.) Je strašné, že černí si z porodnosti udělali výrobní prostředek. Tak vyrůstá daleko více nepracujících kriminálnických šmejdů. A intelektuálům vzkazuji - běžte si s nima zkusit bydlet. A až vám malí černí smradi znásilní ve sklepě vaši dceru, půjdete si kupovat samopal.
0/0
10.12.2001 9:42

ROYAL CZECH

TAHNI Z CESKYCH STRANEK CIGANSKA OPICE Z TORONTA!!!!!!!
Tvoje dementni rasisticke prispevky poznam mezi tisici jinymi. Falesnymi jmeny mne neopijes ty tmave hovado!
0/0
9.12.2001 17:53

hana

pro Radka
Spousta dobrych, skvelych lidi tady zije, ale staci par takovych, kteri jse tady predvedli a necitim se dobre. Kdyz se me cizenec zepta at mu neco o nas reknu. Tak zacnu tim ze jsme nejlepsi hokejisti na svete, ze mame svetove rekordmany, ze nasi fotbalisti jsou dobri, pokud zrovna nehraji za narodak.Ze mame krasnou zem, kterou stoji za to videt. Ale take mu reknu ze mame spoustu problemu na ktere hrda nejsem. Jsem Ceska a chci ji byt ale chci zit v zemi kde se da zit i s jinou barvou kuze. Nebat se ze me pratele nekdo zmlati a mit jistotu, ze kdyz u se to stane tak se mate kam obratit a ze spravedlnost zvitezi. Ale v tomto state tomu tak neni a asi dlouho take nebude. Pokud se my nezmenime a vlada se sproblemem rasismu v Cesku nezacne poradne zabyvat, tak zustaneme tam kam jsi me posilal.
0/0
4.12.2001 14:46

Zedd

Ja nevim
Cetl jsem clanky o rasismu,o chudaccich romech,o sqvelych skinech,nenapadnych vetnamcich.Ja myslim ze to neni o barve kuze.Mel jsem z Romy par problemu,ale nejsem rasista.Mel jsem problemy i z bilym gaunerem.Gauner je gauner at bilej ci cernej.Ovšem pravda je ze mam pocit ze Romove na sebe schvalne upozornuji a tak vyplouva na svetlo i to kolik jich dela jak zijou oni a jejich deti.Ale na druhou stranu kdo kolik bilejch je na podpore a delaji to stejne.Videl jsem kopace jak kopou plyn a byly tam vetsinou Rusy a cikani.Kdo z Cechu by sel kopat kanaly,asi by jich moc nebylo.Mely by jsme se vykaslat na to kdo je barevnej a kdo ne ale soustredit se na gaunery obecne kazdy ve sve komunite.Az si kazdy udelame poradek ve svych komuitach tak teprve pak se nam bude dobre zit spolu navzajem.
0/0
4.12.2001 9:15

JANEK

JENOM SI POSLUSTE .....
a zastavejte se toho vyroku. Ono vam to doda ve vasich rasistickych povahach vetsi silu , kterou jste nikdy nemeli.Kdyz jsou tady prispevky o vrazdach , ktery pachaji Cesi a ktery se tu objevuji temer kazdy den , tak ty vase rasisticke povahy jsou najednou ticho. Proc asi , si ja oduvodnuji tim , ze s tim souhlasite a vrazdy jsou vam mile. Jeden blbej vyrok o Romech a vas tu je jak supu. Musim podekovat clanku od Petulky, ze jako Ceska z vas blije. JSEM ROM A CEKAM NA VASE PREDEM, RASISTICKE REAKCE. JEN DO TOHO !
0/0
3.12.2001 22:53

Juras

Re: JENOM SI POSLUSTE .....
Mám pár dobrých cikánských přátel, i tak jsem ale trochu rasista, protože se neznámých cikánů bojím víc než neznámých našinců. (Doufám, že Vás neuráží, že píšu česky a nepoužívám označení Rómové, které patří zatím ještě do jiného jazyka). Nesouhlasím s násilím, ale nesouhlasím ani s petulkou. Vždyť je to blábol - na základě několika málo desítek příspěvků odsuzuje celý český národ. (Ještěže nejsem Čech a nepatřím k tomu hanobenému českému národu, jsem Moravák - zdravím z Brna do Brna)
0/0
4.12.2001 7:57

R.K.

Pro všechny snílky co si myslí, že s Cigány by lehce sžijí !
Kdyby jste měli na výběr jít bydlet do domu kde by z 80% bydleli cigáni a do domu, jen trochu horší kvality kde je obyvatelstvo 100% necigánské, jaké bydlení si vyberete?
0/0
3.12.2001 16:13

Pavel

Máte někdo kladný příklad?
Pracuji v Praze, denně po setmění procházím parkem před Hlavním nádražím cestou na metro, často v pozdních hodinách (22-24.00), předtím jsem dva roky ve stejnou dobu chodil z Můstku po Václaváku a po Štěpánské do Hálkovy ul. Zatím mne nikdo nepřepadl. Jestli odrazuje mých 174/110 nebo jestli jsem za ty čtyři roky měl štěstí, nevím. Ale zkušenostmi se člověk učí a chápu, že když má někdo špatnou zkušenost, tak je opatrný. Zatím to vypadá, že těch záporných zkušeností je více než kladných, pokud vůbec nějaké jsou. Takže se zkouším ptát obráceně - máte někdo nějakou kladnou zkušenost s Rómy?
0/0
3.12.2001 16:08

Pavel

Re: NELZE SE DIVIT
Re: NELZE SE DIVIT Souhlasím. A měli bychom se pokusit o prosazení toho, aby se zpět do statistiky vrátily základní charakteristiky pachatelů, obětí a podezřelých osob - tj. vzdělání, věk, státní příslušnost, národnost, pohlaví. Ne proto, abychom někoho diskriminovali, ale proto, abychom byli vůbec schopni problémové skupiny identifikovat. **********
0/0
3.12.2001 16:05

Švéd

Problémy
My (ja a moje malinka 90kg doga) s cikany zadnej problem nemame. Fakt! Dokonce jsem si vsiml, ze v nasem okoli nejak ubejvaji a doma se hromadi nesnedene psi granule. Budu muset prozkoumat, co je v tom za kulisarnu ...
0/0
3.12.2001 15:13

Midnight Knight

Re: Problémy
Bravoo,Švéd,konečně jeden dobrej příspěvek v týhle debatě o ničem..:-)))
0/0
4.12.2001 11:14

petulka

RE: CESI JE MI VAS LITO...TOLIK TUPEJCH KOMENTARU NA JEDNY STRANCE JSEM NIKDY NEVIDEL!!!
Komu cest, tomu cest... Jak je videt, cesky narod opravdu do civilizovaneho sveta nepatri... Pokud bychom meli brat tyto prispevky vazne, tak 90% lidi, kteri je napsali jsou zalovatelni podle zakonu platnych na uzemi tohoto statu!!! Docela by mne zajimalo, kolik z Vas ma opravdy ryzi osobni zkusenost s romy (myslim tim zlou zkusenost) a kolik je mezi prispevateli "treneru, ministru, prezidentu..." a jinych profesi, ktere lid dela vzdy v CR lepe!!! Jen tak dale... EU uz na Vas ceka... a mne osobne je mi z Vas mistru sveta na bliti...
0/0
3.12.2001 15:09

Radek H.

Re: RE: CESI JE MI VAS LITO...TOLIK TUPEJCH KOMENTARU NA JEDNY STRANCE JSEM NIKDY NEVIDEL!!!
Mam zkusenosti a mi pratele maji zkusenosti ...ale neodsuzuji cikany jako celek ....jen si myslim, ze uz by se v teto republice melo neco delat, a ne porad jen kecat jak je chudinky utlacujeme a nechceme jim dat praci. Pekne hovno.. Zas na druhou stranu mam zkusenosti s "fasisty" a lidmi co si mysli, ze kdyz hajluji, tak jsou IN ...taky pekny shit ...bych jim to rad vymlatil z palice...blazni mali Co se tyka jine skupiny ...anarchistu ...taky pekna verbez, ktera by asi nejradeji nedelala nic a jen nadavala na zasrany kapitalismus a nicila vylohy ....co s nima,pokud nici...tak vezeni, ne ? :) Jak pisu nize...jsem hrdy, na to, ze jsem Cech ..a jsem rad, ze ziju v teto ne jine zemi. Hlupaci jsou vsude ...clovek na ne narazi jak v Africe, tak v Kanade takze ...o tom to urcite neni
0/0
3.12.2001 15:22

Stalin

Re: RE: CESI JE MI VAS LITO...TOLIK TUPEJCH KOMENTARU NA JEDNY STRANCE JSEM NIKDY NEVIDEL!!!
To je aspoň vidět, jak jsi totálně blbá!! Většina z toho níže napsaného je pravda. 90% cikánů je verbež nejvyššího kalibru. Schválně si zkus s nima žít, uvidíš, že budeš mluvit jinak.
0/0
3.12.2001 15:23

Katka

Re: RE: CESI JE MI VAS LITO...TOLIK TUPEJCH KOMENTARU NA JEDNY STRANCE JSEM NIKDY NEVIDEL!!!
Gratuluju, že ještě nemáš s cikánama žádnou špatnou zkušenost.Mně ne jen okradli, ale taky napadli že jsem bílá...Tak co řekneš teď chytrá hlavo?
0/0
3.12.2001 15:29

Pllat

Re: RE: CESI JE MI VAS LITO...TOLIK TUPEJCH KOMENTARU NA JEDNY STRANCE JSEM NIKDY NEVIDEL!!!
Proč tady spojuješ mistry světa s tím, že je ti blbě. Je blbě tobě. Mám osobně několik negativních zkušeností s Cikány, ale to ještě nic není proti negativním zkušenostem od té doby co se nazývají "Rómové". Pozitivní diskriminace, Nezní to spojení samo o sobě nějak divně. Řekni si ho několikrát nahlas. Protlačování některých osob, které jsou si rovnější, než ostatní. Na úkor jiných, jenom z toho důvodu, že někdo stanovil kvóty? Jak odporné a nízké. Ještě k té EU. Pokud se EU hodně rychle nezmění půjde pěkně rychle do háje. Horší bude, že v té době už tam dozajista bude také ČR a my půjdeme taky. Přehnaný rádobyhumanizmus, přerozdělování až už nakonec není co přerozdělovat. Přerostlý byrokratický aparát, který už neuřídí ani sám sebe. Desetitisíce a statisíce uprchlíků, lidí bez vzdělání, bez znalosti jazyka, bez základních kulturních a společenských návyků a zvyklostí. To bude EU za pár let. Děkuji nechci. Přesto doufám, že nezměníš názor a hrdě ho za pár let budeš stále hájit. Dále doufám, že budeš pracovat spolu s někým kdo bude dosazen nějakou kvótou. Osmdesát procent tvého příjmu půjde na udržení sociální sítě. A bydlet … Zkrátka ti přeji: Hlavně, aby ti to vydrželo.
0/0
3.12.2001 17:06

Predseda Mao

At zije vitezstvi lidove valky!
Predseda Mao (tedy ja) je jako slunce, kam zasviti, tam je svetlo. Zarizuje pro lid zivot, dava lidu smernice!
0/0
3.12.2001 14:58

Slušný člověk

Nepřispůsobivost
Zlatý Vetnamci, házet cikánům záplný lahve do oken, asi nebude to nejlepší, moc se toho asi nevyřeší, krom toho nemam rád rasisty, tedy ty skutečný, který nemaj někoho rádí jenom kvůli barvě, jsou stějně blbý jako cikání, co o rasismu řvou, ale stojí za povšimnutí, jak rychle se dokázaly přízbůsobyt Větnamci a jiní, a jak se za dloůhá leta nedokážou přizpůsobit cikání, a ještě se najdou tací co volají aby s tím stát něco ůděla. Kdo nepracuje ať nejí, a kdo je nevzdělaný, jeho problém, ikdyž to neznaméná, že by hned musel krást, hlavní problem cikánů, však neni nevzdělanost, ale dědičná blbost. Takže oni se ani nic naučit nechtěj, vlastně jsou dost inteligentní a májí velkou schopnost přispůsobit se okolí, po svém, vždyť přežívají po létá, a jak úspěšně si vyhýbají práci, to se můsí uznat, to je do jisté míry umnění, bohužel, na úkor nás všech.
0/0
3.12.2001 14:47

hana

Cesi
Jak vidim vsichni jsou porad stejne xenofobni, nesnasenlivi, rasisticti, ale kdyz se vas zeptaji v ankete tak jste vlastne otevreni, mirumilovni a na 100% nejste rasisti. Jeste, ze je internet anonimni a tak muzete rict jak to opravdu citite. Cloveku se otevrou oci a vidi s kym tu zije. Opravdu je mi vas lito, vy nevidite, ze kvuli Vam to tady maji a budou mit tezke. Ze jsou taky lide, kteri maji svou kulturu, hrdost a chteji mit dobry zivot. Ovsem jsou mezi nemi take spatni ale nejdriv se podivejte do vlastnich rad. Jak daleko je od slov k cinum. Doopravdy jste schopni nekomu ublizit a to vse kvuli starostovi ktery si do huby nevidi. Hnupovi co nikomu nedokaze pomoct, nechapu jak takovy clovek muze byt na takovem postu. A jestli jste vsichni takovy jak jste se ukazali tak Vam dekuji ted opravdu nechci byt Ceskou.
0/0
3.12.2001 14:33

Radek H.

Re: Cesi
a kdy proboha chces byt Ceskou ? ..Podle me muzes tahnout nekam do prdele !! Jsem hrdy na to,ze jsem Cech a to i presto, jakou mame vladu, jake mame politicke strany, jake mame ceny benzinu, co si myslime o valce v Afganistanu ,jaky ksindl xenofobni zije mezi nami, jake tady mame narodnosti, jake tady mame parazity {a ted neberu jen cikany ...myslim vsechny lidi, co zijou na ukor ostatnich a pritom by mohli zit jinak..kdyby chteli}... ...jsem hrdy, ze jsem Cech, nebot v teto zemi je mozna ruska mafie, ale taky spousta inteligentnich lidi, vynalezcu a vedcu, spisovatelu a hercu, jsou tady skvele kucharky a uklizecky, jsou tady nadrazaci, kteri dokazou udrzovat tak schatraly system , jsou tady hornici, kteri maji hooodne tezkou praci , jsou tady technici, lekari ucitele, soustruznici a ridici , jsou tady skveli hokejiste i fotbaliste{i kdyz ted si to pekne podelali :)} , mame skvele hazenkare a softbalisty a ...sportovce ...jsem na vsechny tyto lidi pysny a jsem hrdy, ze muzu byt v teto zemi , zit tady a rikat si Cech...
0/0
3.12.2001 15:12

Graetar

Re: Re: Cesi
Nádražáci - to není zrovna ideální příklad. Vzhledem k tomu, že jejich služeb využívám asi patnáct let, tak ten binec na vlastní oči vidím. Nafoukanými průvodčími počínaje, věčně ožralými předsedy nejmenované buňky Federace strojvůdců konče. A to se jedná o solidnější podobu železničních odborů. Kvality samotného cestování (čistota, zpoždění) radši nebudu rozvádět, protože mě to vždycky rozčílí. Výjimky existují, je jich dost, ale pořád jsou to výjimky. Takže nádražáci často zchátralý systém nejen že neudržují, ale ještě více ho rozkládají. V chodu ho udržuje starý známý - daňový poplatník. BTW: A jací jsou ti ostatní "paraziti", že se tak ptám?
0/0
3.12.2001 17:31

hana

Pro Radka
Spousta dobrych, skvelych lidi tady zije, ale staci par takovych, kteri jse tady predvedli a necitim se dobre. Kdyz se me cizenec zepta at mu neco o nas reknu. Tak zacnu tim ze jsme nejlepsi hokejisti na svete, ze mame svetove rekordmany, ze nasi fotbalisti jsou dobri, pokud zrovna nehraji za narodak.Ze mame krasnou zem, kterou stoji za to videt. Ale take mu reknu ze mame spoustu problemu na ktere hrda nejsem. Jsem Ceska a chci ji byt ale chci zit v zemi kde se da zit i s jinou barvou kuze. Nebat se ze me pratele nekdo zmlati a mit jistotu, ze kdyz u se to stane tak se mate kam obratit a ze spravedlnost zvitezi. Ale v tomto state tomu tak neni a asi dlouho take nebude. Pokud se my nezmenime a vlada se sproblemem rasismu v Cesku nezacne poradne zabyvat, tak zustaneme tam kam jsi me posilal.
0/0
4.12.2001 14:22

Katka

Re: Cesi
a jak by jsi jim chtěla pomoct ty?vždyť už se o ně staráme víc než dost, kdo jiný dostane nový byt když ho zdemoluje-cikán.Kdo jiný nemusí platit elektriku a nic se nestane - cikán.Kdi jiný si chodí pro podporu a nechce makat a na krku má zlato za 200.000 Kč - zase jen cikán.Tak se prober ochránkyně lemplů a vychcánků.
0/0
3.12.2001 15:39

SPRAVEDLNOST!

BLBÁ KRÁVO !
XENOFOBNÍ=STRACH Z CIZÍHO, NEPŘEDVIDATELNÉHO, NEPŘÁTELSKÉHO ! Tj. xenofobní je stará babička, která se bojí, že jí cigoši z ulice zbijí a seberou posledních pár kaček z důchodu, xenofobní je dítě, které když jde kolem hloučku cikánských spratků, tak učurává do kalhot, xenofobní je manželský pár, který se vrací z divadla a je obstoupen černou bandou!!!? JO VŠICHNI TITO A STOVKY DALŠÍCH JSOU XENOFOBNÍ PRASATA, PROTOŽE MAJÍ STRACH! Zatkni je, zavři do lochu! Nebo si běž vypláchnout mozek! Z MORGOŠŮ MÁ KAŽDÝ STRACH ! POTKAT JE VEČER NA ULICI, TAK TO NEVĚŠTÍ NIC DOBRÉHO! U Nás je kolonie cigošů, že i policajti mají strach tam jít, bílý by se neodvážil, byla by to jistá sebevražda! Jsou špinaví jak největší svinstvo, i potkan je čistotný tvor! Chlastají jak dobytci, páří se jak zvířata v plné cimře děcek na podlaze na špinavých hadrech. Z podpory NIKDY nekoupili dětem např jogurt, nebo tatranku, jen hektolitry chlastu a pytle cigaret! Nejsou to lidi, neboť k vlastním dětem se chovají jako SVINĚ!
0/0
3.12.2001 15:41

Graetar

Re: BLBÁ KRÁVO !
Budiž. A co věští potkat večer na ulici bílé, vymydlené a vyholené hošíky v těžkejch botách až nahoru zavázanejch? Může to taky znamenat něco jako: spolupracovník (rozuměj daňový poplatník, který se z vašich peněženek nepřiživuje) bílý jako sníh si takhle kráčí se svou bělostnou dívkou ulicí a dostane pořádně přes držku. Bezdůvodně (já vim, on ty chudáčky určitě nemístně provokoval, já to tváří v tvář přesile bezmozků dělám taky...). Budu na ně házet zápalné láhve? Nebudu. I tak jsou to totiž lidé.
0/0
3.12.2001 17:43

JIRKA

Re: BLBÁ KRÁVO !
JSI HAJZL NIC VIC. TAKOVY CLANEK MUZE BYT JEN OD HAJZLA KTERY RAD LZE A ROMY VIDI JAKO NELIDSKY TVOR. JAKO CECH SE ZA TEBE STYDIM A KLIDNE BYCH TI PRAL, ABYS NEKDY OD NEJAKEHO ROMA ,KTEREHO URAZIS, DOSTAL PEKNE PO TLAME. TA SVINE A POTKAN JSI TOTIZ TY!!!
0/0
3.12.2001 23:41

hana

Re: BLBÁ KRÁVO !
Ahoj spravedlnost, tak vidim ze je to cim dal zajimavejsi.Ja na rozdil od tebe vidim i druhou stranu mince. Jak vidim tak mi bily jsme bezchybni, nejlepsi rodice noproste andele. Dekuji ti za tvuj nazor byl velice poucni. Nevedela jsem za takovy idioti jako ty umeji psat.
0/0
4.12.2001 13:55

Zipák

Re: Cesi
Milá slečno, rasista je tem člověk, který odsuzuje jiné kvůli jejich barvě pleti. Cikáni jsou bílá rasa, proto nejsem rasista. Je to etnikum, takže jsem hnusný ETNISTA.
0/0
3.12.2001 17:31

x-filess

A pak ze cesi nejsou rasisti (nepisu o starostovi ale o cizich prispevcich)
Tak jestli si po precteni techto prispevku nekdo nemysli, ze cesi jsou rasisti, tak bud neumi cist, nebo je slepy nebo mentalne postizeny a nechape. Sam mam otce Ukrajince a vim o cem mluvim a vim jak to cesi vnimaji. Pro takove z vas mam jeden vzkaz, jsem na to hrdy a otevira mi to mnohem sirsi obzory nez vam, co doma sedite na prdeli a zvatlate blbosti.
0/0
3.12.2001 14:31

Slušný člověk

Re: A pak ze cesi nejsou rasisti (nepisu o starostovi ale o cizich prispevcich)
V Česku určitě jsou rasisti, jestli je váš otec Ukrajinec, nebo cikán, či Polák, je to jedno, můj názor je asi takový, slušní lidé výtejte, a ten kdo chce dělat bordel, tak ať se vrátí, nebo ponese následky, bohužel i tady v Čechách jsou hovada, který se za to jen chovávají, a ubližují dalším slušným lidem, jenom pro svoje, problémy, ale to nepramení z rasismu, či xenofobie, to je pouze jejich omezenost a tupost. Neřeklbych, ale, že je tu rasismus.
0/0
3.12.2001 14:58

Honny

Re: A pak ze cesi nejsou rasisti (nepisu o starostovi ale o cizich prispevcich)
Když ti to otevírá prostory tak nesedˇna zadku a ukaž svoji hrdost na Ukrajinu tím že ji pojedeš budovat.Myslím si ale že nepojedeš protože bys byl sám,ukrajinci přece raději budují jiné státy než ten svůj
0/0
3.12.2001 17:09

Honny

Re: A pak ze cesi nejsou rasisti (nepisu o starostovi ale o cizich prispevcich)
Když ti to otevírá prostory tak nesedˇna zadku a ukaž svoji hrdost na Ukrajinu tím že ji pojedeš budovat.Myslím si ale že nepojedeš protože bys byl sám,ukrajinci přece raději budují jiné státy než ten svůj
0/0
3.12.2001 17:09

CJ

Cikani=prasata
Nemuzou se divit cikani,kdyz se chovaji jako hovada,ze po nich nekdo bude hazet flasky,at si tahnou treba do Anglie,hlavne at je od nich pokoj!!CJ
0/0
3.12.2001 14:16

R.K.

Cigáni jsou PRASATA!!!
Cigáni jsou prasata, a kdo si to nemyslí, tak ten s nimi nežil v jednom nájemním domě!!!
0/0
3.12.2001 14:02

HELMUT KOSKEN

Re: Cigáni jsou PRASATA!!!
Cesi jsou dobytek a kdo si to nemysli, tak ten s nema nezil v jednom state!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
0/0
3.12.2001 23:20

R.K.

Není to jinak
Starosta řekl jen to co si myslí. A to je pořádku. Navíc se umí na věc podívat z příma a pravdu nezastírá. To že se ozvali nějací magoři zhora je zcela logické. Musí reagovat na každý podnět, kde se jen trochu naznačí slovo "rom" tedy cigoš (a není to věta typu, že něco dostanou zadarmo), aby to vypadalo, že jsou užiteční, nezbytní, humaničtí, a že si z našich daní nenacpávají bachory jen tak. Mezi nama, když nějakej průser zoslí cigoši, tak to zoslí cigoši, a když to někdo veřejně prohlásí není to rasismus, ale konstatování skutečnosti!!!
0/0
3.12.2001 13:57

R.K.

Není to jinak
Starosta řekl jen to co si myslí. A to je pořádku. Navíc se umí na věc podívat z příma a pravdu nezastírá. To že se ozvali nějací magoři zhora je zcela logické. Musí reagovat na každý podnět, kde se jen trochu naznačí slovo "rom" tedy cigoš (a není to věta typu, že něco dostanou zadarmo), aby to vypadalo, že jsou užiteční, nezbytní, humaničtí, a že si z našich daní nenacpávají bachory jen tak. Mezi nama, když nějakej průser zoslí cigoši, tak to zoslí cigoši, a když to někdo veřejně prohlásí není to rasismus, ale konstatování skutečnosti!!!
0/0
3.12.2001 13:57

Honny

Demokratům
Všem obhájcům cikánů bych přál nějakou negativní zkušenost s nimi.Jedno americké děvče které přijelo po převratu do Prahy pracovat neustále poukazovvalo na to že cikánům nedáváme šanci k slušnému životu.Za dva měsíce byla jednou okradena cikány a jednou byla loupežně přepadena opět cikány.Zkrátila si svůj prac.pobyt o dva měsíce a jela domů.I když nahlas nic neřekla všichni jsme věděli,proč nás opustila.
0/0
3.12.2001 13:57

R.K.

Není to jinak
Starosta řekl jen to co si myslí. A to je pořádku. Navíc se umí na věc podívat z příma a pravdu nezastírá. To že se ozvali nějací magoři zhora je zcela logické. Musí reagovat na každý podnět, kde se jen trochu naznačí slovo "rom" tedy cigoš (a není to věta typu, že něco dostanou zadarmo), aby to vypadalo, že jsou užiteční, nezbytní, humaničtí, a že si z našich daní nenacpávají bachory jen tak. Mezi nama, když nějakej průser zoslí cigoši, tak to zoslí cigoši, a když to někdo veřejně prohlásí není to rasismus, ale konstatování skutečnosti!!!
0/0
3.12.2001 13:57

Olympic

Čím nás ti cikáni provokují?
Já si myslím, že barvou kůže to až zas tak nebude. Ono to bude jejich životním stylem, tou neschopností se přizpůsobit normám běžným v civilizované společnosti. Jednou jsem jednomu takovému nezaměstnanému nabídl práci (teda skoro jistě jsem věděl, že nezabere). Nezklamal mně. Já ho tou nabídkou tak vyděsil, že se u mně už neukázal. A tak to u nich bude se vším. Pracovat? Ne! Přiživovat se na společnosti, krást a páchat násilí, to ano! On se o ně stát (= my všichni)postará. Co tedy s nimi....?
0/0
3.12.2001 12:57

LukasV

Chtel bych vas videt
Chtěl bych vidět každého, kdo tu vykřikuje něco o rasismu, genocide a podobně, jak by vypadal a co by říkal na místě starosty, který ma takovou veteš ve svém obvodě. Neplatiče, kteři kšeftují s byty, které jim nepatři, demolují co se dá a za dva roky zase řvou, ze chou býdlét, bo nemají kdé. Kteří se odmítají přizpůsobit nepsaným pravidlům naší společnosti, čímž se z ní sami vylučují. O hygieně ani nemluvě. A když to nezvládá, je to přeci vina starosty, že to neumí vyřešit. když to řešit začne, je rasista. Začínám se děsit toho, že se v téhle republice stává z toho, kdo vysloví svůj, opodstatněný názor, rasista.
0/0
3.12.2001 12:16

Vrana

dvoji metr
Zajimalo by me, kdy uz konecne skonci tahle falesnost skryta za vecnym osocovanim z rasismu. Cokoli se stane, cigos hned vi , ze kouzelne sluvko rasismus ho muze vytahnout z bryndy. Kdyz uz se ozyvaji proti vyrokum starosty, tak by take meli rici, ze cikanska komunita ohrozuje okolni obyvatele, protoze jsou cunata a siri okolo sebe infekcni nemoc. Nerad bych se dockal toho, aby se 95 % obyvatelstva muselo prizpuzobovat 5 % neprizpusobitelnych. Prizpusobi-li se beznym zvyklostem v zemi kde ziji, zadny problem a takovych jsou u nas tisice. Neprizpusobi-li se, jejich smula, delta Dunaje jim da lepsi podminky zit si svuj zivot spindiru a kocovnych povalecu
0/0
3.12.2001 12:09

Lenin.

Slepice a cikáni.
Vběhne-li vám do jízdní dráhy slepice - brzděte; je to tvor bezelstný a má kladnou hodnotu. Udělá-li totéž cikán, nebrzděte; sobě ušetříte vzorek na svých pneumatikách a státu sociální výdaje.
0/0
3.12.2001 11:38

JIRKA

Re: Slepice a cikáni.
Uvidite-li pred vasi jizdni drahou osla - brzdete, ale az uvidite takovyho Cecha , ktery napsal tento clanek ,tak to osolte na nejvetsi obratky, aby po nem na pneumatikach zbyly jen chlupy a my budeme mit ve spolecnosti o jednoho rasisty min. LENINE ZAMINDRAKOVANEJ !
0/0
4.12.2001 1:25

Kaktus

HADANKA
Hadej, hadej hadaci, kdo nadela vice spiny: neumyty cikan, nebo vymydleny reditel chemicky?<br> :-)))))))))))))<br> - Proste musime se smirovat s tim, ze Internet prestava byt izolovanym mistem prevazne inteligentnejsich lidi, ale ze se slozeni jeho obsady cim dal vic blizi prumernemu vzorku spolecnosti. Tedy vcetne, jak pise ndavid ;-), one luzy. :-))) (NEBOLI - na ulici taky nediskutujes s kazdym pepou...)
0/0
3.12.2001 11:28

ndavid

Špinavý cigány a bezdomovce nahnat do lágru
Takový čistý hangár se sprchami, mýdle a ručníkem. Za hangárem stavba silnice. Takže naučí se mýt a pracovat. Ne všichni, jen ti co se nepřízpůsobí. Proč není zákon na lůzu? Všichni ti špinavý bezdomovci by si našli bydlení a práci a neotravovali by slušné lidi svým smradem. A až by se naučili žít čestně a čistě, tak je propustit. Pořád lepší než vězení.
0/0
3.12.2001 11:06

Pavel

Re: Špinavý cigány a bezdomovce nahnat do lágru
Nejdřív byli nepřizůsobiví Romové, teď už jsou tam i bezdomovci, kdo bude další...? Mentálně postižení, homosexuálové???
0/0
3.12.2001 11:23

Graetar

Re: Špinavý cigány a bezdomovce nahnat do lágru
No výborně!!! Tak to budeme mít opět stoprocentní zaměstnanost, postavíme si nejhustší dálniční síť na zeměkouli (to už se v minulosti osvědčilo). Teď ještě sehnat dozorce a dát jim do ruky kromě bičů směrnice, např. jak často se mají ti nepřizpůsobiví koupat (pokud dvakrát denně a víc, tak přiberte na převýchovu i mě) a kolik silnic postavit, aby byli očištěni. Ale jak dobře víme z naší světlé minulosti, nepřizpůsobiví nejsou jenom cikáni. Problémy jsou odjakživa s bohatými, chudými, intelektuály, věřícími, takže koho přibereme potom? Intelektuály (to jsou ti "pseudohumanisti", "pseudopacifisti", remcalové, co většinou neposlouchají)? Tentokrát "pro změnu" do dolů na uran? Možná, že by se to zamlouvalo jednomu atomovému ministrovi... Buržousty, co se vyvalují v šampáňu a kaviáru? Nebo naopak posbíráme všechny s příjmy pod pět tisíc, protože našemu čisťounkému národu dělají ostudu? Věřící, co se pořád opájejí opiem lidstva? Jiné lumpy? Skutečný ráj na zemi! Dalším plusem by určitě byla Česká republika jako leader světového genetického výzkumu. To jsou světlé zítřky... Díky, ale lágry mi skutečně nechutnají. S tím se jděte laskavě vys... ...vycpat :(((
0/0
3.12.2001 11:48





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.