Diskuze

Neonacisté demonstrují v centru Berlína

Několik tisíc neonacistů se v sobotu odpoledne vydalo na pochod centrem Berlína na protest proti výstavě o zločinech wehrmachtu, která v německé metropoli začala tento týden. Silné policejní oddíly neprodyšně uzavřely celé bloky okolních ulic, aby předešly srážkám s levicovými aktivisty, kteří se také sjeli v hojném počtu.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Petr Svoboda

3. 12. 2001 9:21
Ultrapravice x Ultralevice
Ať s mnoha věcmi skinheadů (potažmo) neonacistů nesouhlasím, tak pořád jsou mnohem sympatičtější, než nafetovaní levičáci, anarchisti, neobolševici apod. a také jsou últrapravičáci mnohem méně nebezpeční, než tahle špína. Musíme se trochu probudit a ne strašit pořád jen neonacismem. Komunismus, bolševismus a anarchismus byly, jsou a budou vždy nebezpečnější a šílenější. Štvě mě, jak se z ultrapravičáků dělájí ukrutní strášáci a z ultralevičáků (kteří jsou prostě dle mého názoru ještě nebezpečnější) hrdinové, kteří se jediný neonacismu postaví. Blbost. Nenechme si v téhle době vymývat mozky, jen tím co se zrovna "někomu nahoře" hodí.
0 0
možnosti

Hugo

3. 12. 2001 8:30
Konečně Deutschland znovu procita
Bylo dost nadvlady rusu a ted USA, zplundrovany cesky stat je toho obrazem. Silne Nemecko-Silná Evropa-konecne prosperujici Cechy bez tunelaru a zkorumpovanych stihacek, ktere zabijeji ceske letce, zadne skolne zamyslene ceskymi zlodeji, kteri by chteli vysat zemi jeste vice, a proti kterym zdegenerovane a malomyslne cechactvi neni schopno najit obranu..... Nova evropska armada musi prekonat vse, co maji k dispozici jakekoli rezimy sveta, at v Rusku, Cine ci USA, jedine silne Nemecko je schopno to zarucit.
0 0
možnosti

xyz

3. 12. 2001 11:44
Re: Konečně Deutschland znovu procita
Tak ty jsi taky pekny magor!!!
0 0
možnosti

ausland

2. 12. 2001 23:51
habt ihr nichts besseres zu tun ?
Kümmerts euch um die bolschewiken die ihr daheim habts , die sind genau so gefährlich, wenn nicht gefährlicher, als die verworrenen rechten. Verstanden ?
0 0
možnosti

Corbin

3. 12. 2001 10:56
Re: habt ihr nichts besseres zu tun ?
Proč si hraješ na Němce, když ani neumíš pořádně německy? Nikoho neohromíš. Němec by nenapsal: "KümmertS euch" ani die ihr habts". Každý začátečník ví, že se ve 2. osobě, množ. čísla píše koncovka "t" - kümmert a ihr habt. Navíc podstatná jména jako Bolschewik nebo die Rechten se píší s velkými počátečními písmeny. To nelze svést na rychlejší psaní, protože velká písmena jsi použil. Ne že by mi to vadilo, ale je trapné machrovat, když na to nemáš, nebo si hrát na někoho jiného.
0 0
možnosti

real skinhead

2. 12. 2001 16:06
antifasismus
dokud se bude o lidech, kteri jsou ochotni postavit se temhle smejdum mluvit jako o komunistech a anarchistech, nikdy se nacku nezbavime. musi se jim postavit vsichni, musi je prestat podporovat policie a podobni bastardi. nebo chcete abysme dopadli jak v nemecku? smrt fasismu, komunismu, rasismu a vsem podobnym vyplodum chorych mozku. jinak musim uznat ze snad poprve vidim ze dementni media mluvi o neonacistech a ne o skinheadech jak je bohuzel dost oblibene.
0 0
možnosti

ZEKA

2. 12. 2001 3:58
NEONACISTÉ
Vážení přátelé i nepřátelé, jen tak mimochodem, uvědomujete si, že zvyšující se počet neonacistů je pro naší republiku a tím také pro nás, ale i pro Vás, co toto hnutí tak vehementně prosazujete, podstatně větším nebezpečím než nějaký Taliban a nebo Temelín? Zeptejte se svých tátů /pokuď nesloužili u Wehrmachtu/ za druhé světové války jaké utrpení tato válka a ideje Hitlera, přinesla celému světu. A Vám co tak rádi zvedáte pravici k nacistickému pozdravu, Vám přeji týden ležení v zákopech u Stalingradu, alespoň se Vám konečně rozsvítí v makovici.
0 0
možnosti

Rudi von HESS

2. 12. 2001 4:42
Re: NEONACISTÉ
Jéé zase jeden totálně zblblej propagandou..........bu bu bu fašista jde;o)
0 0
možnosti

TULAK

2. 12. 2001 0:56
proč jsou fašisti považováni za pravici?
Proč se o fašistech hovoří jako o extrémní pravici, a o pravici celkově jako o nacionalistech? Já to nechápu. Vždyť pravice znamená víru ve svobodu jedince a o jeho schopnost se o sebe za běžných okolností samostatně postarat, namísto levicového systému přerozdělování (vžy a všude), který je krajně neefektivní. Zřejmě za to svým způsobem může pár špatných příkladů. Levice totiž může voličům, v souladu se svým programem, naslibovat zvyšování všech dávek, přídavků, příspěvků, délky dovolených a mateřských dovolených, snižování věku odchodu do důchodu atd. Samozřejmě s tím musí jít ruku v ruce zvyšování daní, protože to celé občané stejně zaplatí ze svého - ty peníze nikdo nevyrobí, ty se jen vyberou a přerozdělí. Ztráty jsou v první řadě v efektivitě systému, kde typicky desítky procent lidí dostávají dávky bez opodstatnění, a také v platech všech velmi potřebných úředníků. Pravice naproti tomu nemá moc co slibovat, jen "za práci peníze". Pár pravicových stran tedy bohužel sáhlo k dalším metodám lákání voličů, třeba k volání po národní hrdosti apod. Fašisté ale s pravicí tolk splečného nemají - volají po silné roli státu (jako levice), kolektivismu místo individiualismu (jako levice), omzeování osobních svobod a podřizování se "vyšším cílům" (jako levice). Tak proč se spojují s pravici?
0 0
možnosti

Honza

3. 12. 2001 17:11
Re: proč jsou fašisti považováni za pravici?
Proto take Narodne socialisticka strana prace, kdyz se konecne dostala do parlamentu odmitla sedet na pravici a potom co se konecne dostala k moci tak zakazali nemeckou burzoazni vlajku a zavedli rudy prapor socialismu. A italsky Mussolini, ultralevicovy novinar, dokonce kdysi odmitl slouzit v burzoasni armade, utlacovatelce proletariatu.
0 0
možnosti

predragx

1. 12. 2001 19:14
reakce na vaant ...
Ano mas pravdu, ale je bohuzel skutecnosti, ze ti antifasiste, kteri organizuji demonstrace mezi sebou antikomunisty nevitaji a mam velmi silne podezreni, ze jim nejde o moralni zadostiucineni, ale o propagaci vlastnich ideii a nazoru. Jinak samozrejme SMRT FAŠISMU A RASISMU, ALE TAKE KOMUNISMU A VSEM REVOLUCNE TOTALITNIM IDEOLOGIIM !!!
0 0
možnosti

Podlez

1. 12. 2001 20:46
Re: reakce na vaant ...
OK, jdu kilnout otce...
0 0
možnosti

vaant

1. 12. 2001 17:55
Antifašista nemusí být levičák
Proc jsou vždy ti, kteří mají odvahu postavit se neonacistům, označeni jako levičáci nebo anarchisté? Otevřeně vystoupit proti ideologiím jako je fašismus(ale samozřejmě také komunismus) nepovažuji za otázku politické orientace jako spíš otázku svědomí, které těžko může být rozděleno na levou a pravou část. Levice je mi stejně sympatická jako pravice(= vůbec ne), nevím však proč by mi to mělo bránit v účasti na protifašistické demonstraci. Pokud se vždy bude téma akcí proti fašismu degradovat na nekonečné a trochu nudné šarvátky mezi dvěmi bojůvkami(anarchisti vs. skinheads), budou mít fašisti klid a prostor pro realizaci svých smrdutých ideí.
0 0
možnosti

kos

2. 12. 2001 3:26
Re: Antifašista nemusí být levičák
Naprostý souhlas ! Díky za tento příspěvek, mám naprosto stejný názor.
0 0
možnosti