Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Úklid na Hrádečku platí Havel ze svého

Správa Pražského hradu sice uklízí v soukromých domech prezidenta Václava Havla, ten si však úklid částečně platí ze svého. Prezidentův mluvčí Ladislav Špaček uvedl, že správa má s Havlem smlouvu na úklid v několika místnostech pouze v jeho vile v Praze-Střešovicích. Ve venkovské chalupě na Hrádečku sice správa také občas uklízí, ale tyto práce si Havel platí.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Kacer

Tyto vydaje nestoji vubec za zminku!!!
A kdyz se tu zminuje vila Zemana a Klause tak se tu ma take zminit vydaje za zamek v Lanech
0/0
19.6.2002 15:40

Věra

ÚKLID PLATI SAMI
Nejspíše to už bude tak, že uklízí paní Dagmar, cha cha cha.... A faktura je vystasvena pouze PRO FORMU!!! Aby vypadalo, že uklízí FIRMA... Ví jenom Bůh, jak to s tímto je... a co je nám do toho, ne?
0/0
19.6.2002 9:00

Veronika

Havel nebo Pavel
Líbí se mi jak jedni opovrhují druhými nad tím kdo čte bulvár atd. Všichni čteme bulvár, nic jiného tady nenajdete. Samozřejmě, že by se měly probírat jiné kauzy, ale já osobně nechápu, proč by se měl z našich púeněz uklízet něčí bordel
0/0
3.12.2001 2:39

Věra

Re: Havel nebo Pavel
Víš, tohle je "ten nejmenší bordel", který se z našich peněz platí. Věř tomu. Existuje více "bordelů" a daleko dražších, o nichž nikdo nepíše, to by ti teprve vzalo dech, které platíme... TAK KLID - A ROZVAHU. NĚKDO HAVLOVY NEMÁ RÁDA, TAK SI PŘIKLÁDÁ POLÍNKO. JÁ JE MÁM OBA RÁDA, JSOU TO MILÍ LIDÉ. DÁŠENKA JE PĚKNÁ ŽENA, TO MUSÍŠ PŘIZNAT I TY SÁM A PAN VÁCLAV - JE LIDUMIL, AŽ MOC...
0/0
19.6.2002 9:03

dan

Úklid, no a co?
Takováhle zpráva jako jedna z hlavních, to je teda úchylárna. Ještě by jste se měli investigativně zaměřit na problémy vynášení košů u Havlů doma.
0/0
29.11.2001 10:37

vendelín

MLADÁ FRONTA JAKO ZASTARA.......
DOCELA JSEM SE BAVIL PŘI ČTENÍ VĚTŠINY PŘÍSPĚVKU. JE VIDĚT, ŽE ČTENÁŘUM FRONTY CHYBÍ TA NEUSTÁLÁ ČTYŘKOALIČNÍ MASÁŽ A JAKMILE JIM NĚKDO SÁHNE NA PANA PRAVDUALÁSKU JE ZLE / A JE DOCELA JEDNO, ZDA-LI JDE O JEHO OBCHODY S FIRMOU STB CHEMAPOL, AMNESTIE ATD./. VEZMĚTE SI SPACÁKY, RUMLA S PILIPEM A BĚŽTE PŘESPÁVAT DO VELÍNA MLADÉ FRONTY, ABY ZASE PSALA "POSTARU". JEDINÉ, CO MĚ NA ČLÁNKU ZARÁŽÍ JE NE TO, ŽE SE UKLÍZELO V DĚLOSTŘELECKÉ, ALE TO ŽE UKLID NA HRÁDEČKU SE BUDE FAKTUROVAT NA KONCI ROKU. NEVĚŘÍM TOMU, ZE KDYBY SE TO NEPROVALILO, BY K NĚJAKÉ FAKTURACI VUBEC DOŠLO. PROČ NEBYLO FAKTUROVÁNO - VIZ. ZÁKON O DANI Z PŘÍJMU- ROVNOU? JE TO JAKO,KDYŽ ZLODĚJ ŘÍKÁ, ŽE BY ZAPLATIL, ALE NENAŠEL POKLADNU!!!!!!!!!!!!!!!!!!
0/0
28.11.2001 11:41

Posleda

Re: MLADÁ FRONTA JAKO ZASTARA.......
Tady nejde o náš vztah k osobě prezidenta Havla (ať jsou jeho počiny jakékoliv). A nejde také tolik o to, zda si president jako "ústavní činitel" platí úklid sám nebo z rozpočtu státu. V první řadě jde o způsob informování MFD. O Super v podstatě nezavadím ani okem (leda když ho čte někdo v mém zorném poli při cestách nacpanou MHD), takže nevím, jestli je to odtud převzaté téma, ale zpracování (titulek, vyjadřování, řazení informací a jejich rozsah) je to, co bych očekával v bulváru. Opravdu chybí jen zařazení na první stranu a nějaké "šikovné ilustrační foto" v živých barvách. Pokud se "normální" noviny chtějí vůbec něčím takovým zabývat, čekal bych předevší porovnání s tím, jak to chodí v jiných státech (především na západ od nás), nebo alespoň, kolik stojí daňové poplatníky ubytování dalších činitelů, kteří nebydlí "ve svém". Ale to by asi dalo moc práce. Jednodušší je skandalizovat...
0/0
28.11.2001 12:13

radegast

Re: MLADÁ FRONTA JAKO ZASTARA.......
Vendelíne, věřím, že ses bavil dobře, asi tak jako já na chatu čtenářů Superu. Tak to bývá, když vypadneš mezi jiný lidi. Tady jde většině přispěvovatelů o to, že čím nás v poslední době krmí Mladá fronta lze stěží považovat za témata do novin. Leda tak pro lidi z planety NOVA nebo SUPER. U Zemanů a Klausů se uklízí za státní peníze a nikdy to nikoho nezajímalo. Normální člověk těžko chápe, že když se za státní peníze uklízí u Havlů, tak je to na článek do novin. Mezitím co pan Baroch dělá na "úklidové aféře", vláda se snaží ve zmanipulovaných veřejných soutěžích koupit stíhačky či prodat energetiku společnosti Edf. Normální člověk by se rád něco o pozadí těchto kšeftů dozvěděl, jde o desítky miliard našich daňových peněz a volné pole pro investigativce a analytiky. Ale staré pravidlo říká: novinář má vždy dvě možnosti - pracně a trpělivě shánět informace a skládat z nich mozaiku, nebo napsat to, co mu někdo řekne (či opsat něco z jiných novin). Hádej co většina z nich udělá. Ale tím se nevzrušuj, a přečti si v Superu něco o soužití Abrháma se Šafránkovou nebo, že Buzková má kozy. To je na čtení jednodušší.
0/0
28.11.2001 13:36

vendelín

Re: Re: MLADÁ FRONTA JAKO ZASTARA.......
MILÝ RADEGASTE, NEVÍM O ČLÁNKU S PANEM ABRHÁMEM ANI O KOZÁCH PANÍ BUZKOVÉ. JE TO ASI TÍM, ŽE BLESK NEČTU A NA ROZDÍL OD TEBE NEJSEM IN. MUJ KOMENTÁŘ BYL ALE O NĚČEM JINÉM.....
0/0
28.11.2001 15:31

Posleda

Re: Re: Re: MLADÁ FRONTA JAKO ZASTARA.......
To samozřejmě ano, ale k tomu je dobré si přečíst hned druhý příspěvek od "australeny". Naprostý souhlas.
0/0
28.11.2001 16:09

Eva

Jana Bendova
Pani Jana Bendova, autorka glosy k nosnemu tematu "Havlovi doma uklizeji" by mohla redaktory Blesku a Superu vyucovat. Pani Bendova, od teto glosy Vase clanky prestavam cist.
0/0
28.11.2001 11:12

Jáchym Maleček

Podivné
MF Dnes mám rád, čtu ji pravidelně již několik let. Ale někdy mi připadá, že upadá do bulváru a úplně zbytečně. Zářivým příkladem je článek o tom, kdo uklízí u Havlů. No to je zpráva jako hrom !!! Jenomže bohužel akorát tak pro debilní SUPER !!! Škoda, že nemáte taky velké barevné fotky !!! No myslím, že by to chtělo vyměnit co nejdříve šéfredaktora, než se MF Dnes stane úplným bulvárem a začít opět dělat noviny na úrovni.
0/0
28.11.2001 10:50

Petr

Do Evropy máme ještě hodně daleko
Je smutné číst 12 roků po revoluci takové články v našich denících. Je vidět, že do civilizované Evropy máme ještě hodně daleko. Doporučuji MF Dnes, aby se místo vyhledávání těchto "sólokaprů" raději soustředila na osvětu. Při té příležitosti by redaktoři zjistili, že úklidové služby v rezidencích vrcholných státních předtsvitelů jsou hrazeny ze státního rozpočtu naprosto samozřejmě a nikdo se nad tímto nepozastavuje.
0/0
28.11.2001 10:30

Personalista

personalni indicie
V SUPER asi propousteli v MF prijmali? Zmeny na miste sefredaktora MF by staly za uvahu. Chudaci kluci novinarsti...
0/0
28.11.2001 10:22

krtonožka

uroven MF
este tak pred par lety byla MF nejlepsi noviny dneska uz ji kupuju enem ve ctvrtek kvuli televiznimu programu
0/0
28.11.2001 10:09

Pavel

Úklid
Na úklid Havlovi klidně daně zaplatím a vůbec mi to vadit nebude. Stejně to ale bude nejspíš trošku jinak... A jen tak na okraj - čtu MF nebo SUPER ?
0/0
28.11.2001 9:54

Věra

Re: Úklid
Jsem stejná jako ty. I já jim ráda na úklid přispěji, ale ještě raději bych jim tu vilu uklidila sama a nechala si jimi zaplatit, věř, nevěř - měla bych určitě víc, než-li od Úklidové firmy, která uklizečny "dře z kůže". Čau.
0/0
19.6.2002 9:07

Krepelag

proc Havel a proc takova malichernost?
A co ostatni vily ostatnich ustavnich cinitelu? Oni si snad plati uklid ze sveho? Snad byste nechteli, aby tam behala s luxem a hadrem Dasa (to by se nabehala)? A bezpecnostni proverky na jinou firmu by jiste staly mnohem vice penez, nez firma "hradni". Souhlasim s Posledou, ze MF Dnes cim dal vice klesa na uroven bulvaru...
0/0
28.11.2001 9:54

Dynegy

Havel
přestaňte psát ty hovadiny o úklidu a podívejte se, jak třeba Hradil vytuneloval stovky milionů z Kovohutí Břidličná. To fakt už nemáte o čem psát?
0/0
28.11.2001 9:30

Věra

Re: Havel
Máš naprostou pravdu. V tomto národě se dějí daleko závažnější věci, ale lidé je nechtějí vidět. Raději je zajímá úklid Havlovy vily, což je pitomost, která má odvrátit pozornost od vážných věcí. V
0/0
19.6.2002 9:09

Posleda

Pavel Baroch je nechutný demagog!
a Mladá Fronta už delší dobu skutečně postupně klesá na úroveň bulváru. Podívejme se na text, jak se nám snaží podsouvat, že se Správa Pražského hradu zřejmě snaží něco zamlčet. Ačkoli se MFD ptala UŽ v pondělí, TEPRVE včera dostala odpověď na VŠECHNY otázky! Ale dnes máme teprve středu! To znamená že v pondělí (v kolik hodin?ráno? ve 4 odpoledne?) zaslala MFD seznam otázek (jak dlouhý? faxem?mailem? poštou?) a JIŽ následující den dostala odpovědi na všechny otázky. Vzhledem k tomu, že je Správa bombardována mnoha různými otázkami i dalších bulvárních deníků, je to určitě velmi slušný výkon. Být SPPH, žádal bych tiskovou opravu, že "ačkoliv poslala MFD seznam otázek teprve v pondělí, již v úterý na všechny bylo odpovězeno. MFD sice mnoho let kupuji, ale v posledních letech částečně ze setrvačnosti, ale hlavně kvůli přílohám, protože zpravodajství za mnoho nestojí. Teď už mne ani nedrží Jiránkovy či Renčínovy "aktuality". Zřejmě se začnu porozhlížet po jiném zdroji denních zpráv.
0/0
28.11.2001 9:21

jahod

Re: Pavel Baroch je nechutný demagog!
Taky jsem se zacal rozhlizet. Ale jine noviny v cestine nejsou Lidovky, MF, Zemske vsechno bulvar. Skoncil jsem u Süddeutsche Zeitung Frankfurter Allgemeiner a Timesu
0/0
28.11.2001 14:51

Věra

Re: Re: Pavel Baroch je nechutný demagog!
Kdyžs už u nich skončil, doufám, že ses taky začet a že umíš německy... Jinak by ti byly na houby...
0/0
19.6.2002 9:11

kfe

Proč si kupovat Mladou Frontu
Co dnes najdete v Mladé Frontě, mohli jste si včera přečíst v deníku Super. Nebo předevčírem? To je jedno, stejně je to píčovina.
0/0
28.11.2001 9:18

Eva

Nemohu věřit svým očím
že MF je schopna kopírovat 1-5 dní staré články z duševně zcela ubohého deníku SUPER (od kterého ale aspoň každý ví co může čekat). Opsala nejen tento článek, ale i několik dní starý článek o tom, že Kobzanová nejede na Miss Europe, atd. Proč si potom máme MFD kupovat?
0/0
28.11.2001 9:16

Posleda

Pavel Baroch je nechutný demagog!
0/0
28.11.2001 9:09

george

Úklid?
MF, jděte do háje s těmahle a podobnejma hloupostma (když to řeknu hodně mírně, abych neopustil meze slušnosti). Jak tady píše spousta lidí - na tomhle zřejmě náš stát zkrachuje, copak jsou proti tomu desítky a stovky milionů vyhozené ze státního rozpočtu díky našim ouřadům. Mám nápad - ještě by bylo dobré, kdyby aktéři téhle pitomosti podali na prezidenta trestní oznámení. Když, tak ať je to kvůli těm pár tisícům se vším všudy.
0/0
28.11.2001 8:58

přátelé

Mladá fronto, prober se, než bude pozdě
Odpovědný redartor se šéfredaktorem by se měli zamyslet. Tak jednoznačné vyznění reakcí není náhodné, a to je pan prezident oficiálně lovnou zvěří. Proč? Je slušný, a tak Klausové, Železní, bolševická pakáž a Zeman ho nenávidí. Při každé příležitosti se otřou, a přizom takový Klaus mu nesahá ani po kotníky. Souhlasím s kolegou, který Dnes vzkazuje: máte tady velké téma: Klaus se Železným v boji za svobodné podnikání. To se ale " polobohům" nelíbí, tak jistě Langr zavolal Šafrovi a je zase na tapetě pan prezident. Aspoň s uklízením. Národ přece paní Dagmar nenávidí, a když si nechá uklízet zadarmo, tak ji to pěkně spočítá. A Klaus se Železným mají zase klid na svoji " práci". Je mi smutno, kde žijeme. Noviny tištěné už nečtu, nyní asi přestanu i tohle. Je mi smutno.
0/0
28.11.2001 8:39

Radegast

iDnes, přineste už místo blbostí nějaké informace
Prezident bydlí ve vlastní vile a její úklid platí stát. Jiní vysocí ústavní činitelé (premiér, předseda PS) bydlí ve státem přidělené vile a úklid platí taky stát. A kde je teda ta causa? To už zase nemáte o čem psát, že nás tady krmíte blbostma o ničem? Vycpete vakuum Barochem, kterej opsal článek ze Superu a plete si Trutnov s Turnovem, a myslíte si, že děláte novinařinu. To Vám teda gratuluju.
0/0
28.11.2001 8:31

ARF

Milá MF !
Milá Mladá Fronto a páni redaktoři, nenapadá vás něco lepšího a hlavně zajímavějšího než se vrtat v podobných hloupostech ? Pokud je vila prezidenta republiky využívána i k oficiálním účelům při návštěvách cizích politiků, je samozřejmé, že např. úklid zaplatí prezident z ,, erárního ,, . Pochybuji o tom, že ve vaší redakci platíte úklid ze svých peněženek. Zkuste napsat něco zajímavého, pokud na to stačíte.
0/0
28.11.2001 8:30

Pulpán

Bulvár
Přestáváte být opravdu ke čtení! Přebírat témata svých článků z otřesného Supru to už je fakt moc! Copak s Vám zdá, že se neděje nic důležitého?
0/0
28.11.2001 8:30

FY

Pane Havle, styďte se...
Ano pan Havel už je zase sociální případ, proto je nutné mu uklízet za peníze náš všech...Každý kod chce mít doma pořádek si uklízí sám a nebo když na to má, tak si úklid zaplatí. Ale ze svého, ne z peněz spoluobčabů..Pane Havle STYĎTE se!
0/0
28.11.2001 8:30

Jáchym

Re: Pane Havle, styďte se...
Pan Havel se jistě stydí a ty si běž dát studenou sprchu...
0/0
28.11.2001 10:58

Lukáš

???
Tak jsem si přečetl pár názorů níže a skoro všechny, co jsem četl, bych podepsal. MF Dnes odebíráme, ale poslední dobou jsou zprávy stále bulvárnějšího charakteru, s větším rozsahem je stále méně zajímavostí, co číst a navíc v ní s železnou pravidelností nacházím šílené pravopisné chyby... A i kdyby Havlovi (kterého také nemám dvakrát v lásce) uklízela soukromá firma v jeho vile za státní peníze, rozhodně mě to ště míň, neřku-li vůbec, než například různí Kavanové, Lachnidové a jim podobní ve vládě, kteří tuto zemi připravují ne o tisíce, ale o daleko více... Prosím, příště opravdu seriozní informace, ne bulvární plkání na zaplnění místa...
0/0
28.11.2001 8:25

Trambi

Smutno
Je mi z těch dvou článků opravdu smutno. Zatímco tady se dělá ze samozřejmosti skandál, z opravdových skandálů se díky našim politikům a, bohužel, stále častěji i novinářům stává samozřejmost. Před týdnem se odehrála bezprecedentní schůzka jednoho z nejvyšších představitelů státu s ředitelem komerční televize ohledně "podnikatelské svobody v ČR". Čekal bych od MF Dnes, že si namísto článku "Úklid na Hrádečku" zvolí jiná, daleko závažnější (zejména pro další vývoj naší země) témata ...
0/0
28.11.2001 8:12

Syselnaja

Úklid na Hrádečku....
Filištín má pravdu! Už konečně nechte presidenta napokoji!
0/0
28.11.2001 8:07

karel

Hnusný bulvár
To je otřesné, k čemu se snižujete.
0/0
28.11.2001 8:07

Jelis

MF Super
Plně se ztotožňuji s názory většiny čtenářů. Mladá fronta se články tohoto typu deklasuje na bulvár. Má to zapotřebí?
0/0
28.11.2001 7:44

Joseman

Proč?
MF Dnes byla dlouhou dobu velmi seriózní, ale v poslední době se to ztrácí do té míry, že uvažuji - a nejen já - o tom, že si najdu jiné noviny. Zamyslete se nad tím, jakou skupinu lidí chcete oslovit - vždyť ti, co baží po těchhle zprávách, mají přece už jiné - a v tomto směru bohužel "lepší" noviny jako Blesk apod. Co tím chcete získat? Není lepší orientovat se na ještě dost velkou skupinu lidí, kteří chtějí serióznost, a kteří zařadili Dnes na nejčtenější deník v ČR? Obávám se, že je můžete postupně ztratit.
0/0
28.11.2001 7:24

Jane Doe

Proc?
Delate si z nas legraci????? To jsem si mohla koupit Blesk!
0/0
28.11.2001 7:21

Alf

MF = Super = ODS
0/0
28.11.2001 7:15

Petr K.

Žumpa Mladá Fronta
přesahuje už i na www.idnes.cz.Bohužel, je to tak. Stejně jako Pavel Šafr ve funkci šafredaktora zničil Lidové noviny, zbulvarizoval i MFDnes. Začínám proto znova používat název Mladá Fronta a použiju, bohužel zcela případný, slovník předsedy vlády české republiky ing. Miloše Zemana : je to žumpa, jedna z nejodpornějších v ČR. Vůbec mi nevadí zpráva (-y) o úklidu v soukromých (?)prostorech prezidenta ČR Václava Havla, ale neskutešně stupidní třídění a hlavně tón zpráv jak v papírovém, tak webovém provedení. Sbohem Vy "investigativní novináři". Petr K. P.S. Záměrně a s vypětím sil jsem se snažil nepoužít vulgární a společensky neúnosné výrazy, aby (viz níže): "Redakce iDNES si vyhrazuje právo smazat příspěvek uživatele, který v diskusi použije vulgární slova a společensky neúnosné výrazy.Délka příspěvků může být maximálně 6000 znaků. Delší příspěvky budou automaticky zkráceny."
0/0
28.11.2001 7:06

Jirka

Stoktát nic
Jelikož tento článek je již druhý ve stejném tónu za dva dny, je jasné, že pan Baroch je jenom oficiálním vykonavatelem politiky idnes. Nemůže být náhodou, že po tak velké kritice minulého článku a jejího autora se objeví stejné téma znovu za 24 hodin a vévodí zpravodajství idnes před dalšími bulvárními zprávami přičemž například na situací v Afganistánu se už nedostalo. Nakonec nedostalo se na žádné vážné téma. Je smutné kam se dostává tento spravodajský server. Omílání téhož nesmyslu je záměrnou hrou na stokrát nic umořilo osla... Inu - kdo chce kam....Neumoříte osla, ale čtenáře. Najdou si jiný, normální zdroj. Sbohem!
0/0
28.11.2001 6:45

Petra

A bublina splaskla
Koneckonců, když se kolem pana prezidenta i oficiálních návštěvníků motá ochranka, tak aspoň část nákladů na úklid se může proplatit z eráru.
0/0
28.11.2001 6:27

Fylištín

tohle téma si objednal železný nebo klaus?
0/0
28.11.2001 5:50

australena

uklid ve vile
Vubec nechapu ty priority, jake ma ten zpravodaj co s timhle nametem prisel. Bud se nudil, tak si rekl prijdeme s nejakou senzaci, anebo si nekdo zase chtel na Havla vyslapnout, necim se ho snazit za kazdou cenu pospinit, at je to jakakoliv trivialita. Hlava statu v kazde civilizovane a demokraticke zemi ma narok udrzovat si reprezentacni a pracovni prostory v soukrome rezidenci. Proto ma take narok na to,aby mu tam nekdo uklizel a aby to bylo fondovano ze stejnych prostredku, jako je udrzba oficielniho sidla na Hrade. Je uplne na miste, aby to delala stejna firma a aby bylo pri tom dbano bezpecnostnich opatreni prislusicich hlave statu. Domnivam se, ze vam to vas pan prezident jeste uctuje levneji, urcite by si mohl dovolit rozsahlejsi sluzby placene statem. Kdyz uz chce nejaky novinar do neceho rypat, at se podiva po necem jinem; podle zprav je v Cesku porad jeste dost zalezitosti na nez byly promarneny miliardy a z nich melo prospech dost podfukaru.
0/0
28.11.2001 3:47

Kačírek

úklid na Hradě
Tak dobrý, projeli jsme teď ty tisíce u Havlů a prosím zase zpátky k miliardám na koridoru, dálnici, telecomu, JETE a podobně. Taky by bylo prima se dovědět kde sedí ten kulich, co pustil na Minfin CS fondy nebo Trend nebo co to bylo a kdo se namazal na LTO. Prostě, dejte si to v hlavě dohromady a určete si priority. Ostatně nakonec se zdá, že nám to pan president narozdíl od spousty ostatních ani neukrad.
0/0
28.11.2001 0:59





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.