Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

ČT platí za vysílání rebelů

Česká televize porušila během zimní krize zákon - často opakovaně - hned dvanácti různými způsoby a celé její vysílání bylo neobjektivní. Mělo sloužit pouze zájmům malé skupiny stávkujících zaměstnanců. Takový je názor Rady pro rozhlasové a televizní vysílání, která už v srpnu udělila ČT za zimní události dvoumilionovou pokutu a své rozhodnutí teď - vůbec poprvé v podobném případě - zveřejnila na internetu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Zdeněk Černý

Žádná pokuta nezastře fakta
Dnes už je snad každému jasné, kdo stál v pozadí a o co šlo. Důležité je, že se televizi podařilo zachránit před privatizací. všimněme si, kde je Bobošíková, s kým se schází Klaus, kdo chce oddělit TV3 a ovládnout.... Je to všechno pokus o likvidaci konkurence, ovládnutí reklamního trhu....
0/0
27.11.2001 22:00

HL

Zrusit verejnopravni paskvil!!!
Kdyby si museli na sebe vydelat tak by to vypadalo jinak ale kdyz jim cely narod zaplati 5 000 000 000 Kc to se to rozhazuje a nic nedela! Je to banda vychcaneho ksindlu!
0/0
27.11.2001 19:25

HL

To by meli rebelove do smrti splacet!
Takova saskarna se mohla stat jen v pokomunisticke zemi!
0/0
27.11.2001 19:13

frontcover

Pokuta ČT
Pokuta 2 mil. korun, kterou dostala ČT, je směšná, spíš symbolická. Hlavně nic neřeší. ČT se musí zbavit těch vzbouřených redaktorů. Někteří odejdou sami, ale je nutné pomoct těm, kterým to nedojde....
0/0
27.11.2001 14:12

Geroc

Rada
Ej, rado,rado do háje zeleného hlubokého s tebou kde tě příšery rozsápou....
0/0
27.11.2001 12:22

přátelé

Zrušte radu
protože je to převodní páka ODS, kde šašek Štěpánek, kandidát na senátora za ODS!!! jen mlží a škodí. O co jde? Mstít se za projev svobody slova. Za neoprávněné zvýhodnění skupiny lidí. A tatáž rada asi sobotu co sobotu v nábožném poblouznění poslochá zločinné žvásty zloděje Železného, protože tady o zmeužití televize jistě nejde, když je soukromá a ukradl si ji pro sebe. Má nyní chudák problémy s ulejváním majetku, ale Klaus mu s tím jistě rád pomůže, protože je šokován nad nesvobodou podnikání u nás. Tak v téhle zemi žijete, nechce se vám blít?
0/0
27.11.2001 10:12

přátelé

Zrušte radu
protože je to převodní páka ODS, kde šašek Štěpánek, kandidát na senátora za ODS!!! jen mlží a škodí. O co jde? Mstít se za projev svobody slova. Za neoprávněné zvýhodnění skupiny lidí. A tatáž rada asi sobotu co sobotu v nábožném poblouznění poslochá zločinné žvásty zloděje Železného, protože tady o zmeužití televize jistě nejde, když je soukromá a ukradl si ji pro sebe. Má nyní chudák problémy s ulejváním majetku, ale Klaus mu s tím jistě rád pomůže, protože je šokován nad nesvobodou podnikání u nás. Tak v téhle zemi žijete, nechce se vám blít?
0/0
27.11.2001 10:09

lahab

Proc ?
Nechapu proc bych mel ja z poplatku platit za bandu tupcu, navic kdyz tam ta chatra zustava, takze az se jim zase nebude libit reditel, tak se to zopakuje. Proc nevyhodili taky ty rebelanty? A vubec, proc se vlastne s nimi loni tak babrali, kdyby to bylo podle prava, tak:<BR> - Reditel byl zvolen legalne - at jiz za jakychkoli okolnosti a v jake rychlosti, tudiz je jeho volba regulerni<BR> - Jestlize nekdo uziva ciziho majetku k vlasnim potrebam, dopousti se trestneho cinu a melo se dle toho postupovat, tj. zasah policie a vykopat je ven<BR> - Uplne ujete mi prijde, ze se banda srandistu prohlasi za ochrance demokracie a vyuziva toho k prosazeni vlastnich zajmu (ono se totiz vedelo, ze by se delala financni kontrola a ta by pro mnoho lidi nedopadla nejlepe)<BR> <BR> Je to proste hnus. Z jedne strany jsem rad, ze i RRTV prohlasila konani redaktoru za nezakone (proc to jeste neudelaly organy cinne v trestnim rizeni?), skoda jen te pokuty, meli by jim to dat k uhrade formou srazek ze mzdy. Priste (a nebojte se ze nebude zadne priste) snad uz se bude PCR i RRTV chovat podle zakona a ne nejdrive sondovat co si o tom mysli politici a pak si vybrat komu se jeste vleze do analu...
0/0
27.11.2001 9:56

Cerberus

Re: Proc ?
Zapomněl jste dodat ...proč se s nimi tak babrali, měli pozvat ozbrojence, ztlouct je, odvést do vězení a nechat je tam tak dlouho, aby pochopili, že se politické vrchnosti neodmlouvá! Vše by bylo podle zákona, že? I za komoušů to bylo podle zákona.
0/0
27.11.2001 10:51

Tomáš

Re: Proc ?
Lahabe, když už o něčem píšu, tak bych měl vědět o čem. Samozřejmě že se v ČT dělala finanční kontrola - několikaměsíční nezávislý audit. A co se zjistilo? Vůbec nic. Proč asi I.Langer a K.Dostálová přes plamenné lži o rozkrádání miliard v ČT dnes radši na toto téma nemluví? Protože jednak se žádné zpronevěry a rozkrádání nekonaly a jednak akce splnila cíl, byť G.Hodač by byl asi povolnějším ředitelem než p.Balvín. A jen tak nakonec RRTV asi nebude v rámci ústavy ČR tím pravým orgánem na určování co je a není nezákonné. A s tím právem je to někdy složitý, ten imperativ je jasný, ale proč tolik a tak důležitých zákonů vyráběných oposmlouvou je v rozporu s ústavou? Mám tomu rozumět tak že naši zákonodárci nemají respekt k tomu nejzákladnějšímu právu?
0/0
28.11.2001 10:31

sherlock

Ble :-(
je mi z toho zle. To se proste muze dit jen u nas... Samozrejme ze zamestnanci "jinych profesi" MUZOU svoje akce v televizi propagovat. Samozrejme ze kdyz tam delam a vidim co z toho delaj za mrdnik, tak si svoji protestni akci ve _svem_ mediu patricne zpropaguju. Tak za co pokutu? Samozrejme ze kdyz si pozvu hosty, nezvu si je aby mlceli. Od toho tu preci mame (meli bychom mit?) svobodu slova. Kurva ale uz! A samozrejme ze domokracie nemohla byt ohrozena, kdyz tu zadna neni :-(
0/0
27.11.2001 9:53

V.Kašpar

Re: Ble :-(
Mno - Vaše poslední věta je zcela pravdivá - žádná demokracie tu není! Je to jen jakási demokratura - viz 5% hranice pro vstup do parlamentu, to je zcela účelové a nedemokratické opatření. Jojo, vážení - tady jde o koryta a moc - ne o nějakou demokracii, ještě by nám do toho začali lidi kecat :-/
0/0
27.11.2001 13:57

Nazdárek

Opět trpký úsměv . . .
Náš kocourkov mi opět vyvolal rozpačitý úsměv na mých rtech. Televize zaplatí za rebely pokutu z našich (koncesionářských) peněz. Nejen, že je to ČT a lidem v ní podle mne zcela a úplně šuma fuk a jedno (k čemu a proč pokuta?), ale např. já jsem byl názorově více proti rebelům, takže nechápu, proč by i z mých koncesionářských poplatků měla být placena nějaká nelogická a úplně idiotská pokuta za jejich činy či nečiny. V tété republice opravdu rozhoduje o věcech veřejných, až na vyjímky, banda hlupáků.
0/0
27.11.2001 9:28

Obr

Re: Opět trpký úsměv . . .
Souhlasím. Ale ještě že ty poplatky neplatím... Ale ono je to jedno, protože z rozpočtu dostává ČT další obrovský balík, do kterého přispívají i ti, kteří neplatí poplatky a třeba ani TV nemají. ČT je na totálním sestupu a navíc byl potvrzen v historii asi nejhorší ředitel (kromě pana Zelenky). Kdyby nebyla, zaplatila by se třeba oprava kulturních památek, což by byly zajisté lépe investované peníze. (Rozpočet ČT je podobný jako rozpočet Ministerstva kultury.)
0/0
27.11.2001 10:06

Daniel Paroubek

Rada =nezávislý soud ?
Co je to zač ta rada, že si dovoluje konstatovat porušování zákonů? Hraje si snad Štěpánek opět na samozvaného soudce? Nenajde se tu nikdo, kdo by zjednal pořádek?
0/0
27.11.2001 9:26

Ol

Re: Rada =nezávislý soud ?
Co je zač banda redaktorů, kteří se vydávají za strážce demokracie, ale každého, kdo má jiný názor napadnou jako smečka vlků? "Rada" je správní orgán a toto má ze zákona právo, narozdíl od zmiňované bandy redaktorů, kteří zákon porušovali.
0/0
27.11.2001 9:35

xxl

Rada
Je fantasticka. Jeji rozhodnuti v kauzach TV Nova, TV3 jsou naprosto fantasticke. Dokonce i arbitraz ze Stockholmu rekla, ze hlavni pochybeni vidi na strane RRTV, ale 20 miliard (pozor ne 1 miliardu, jak nam tady nekdo rekl - to bylo vraceni Zelezneho CME vymenou za akcie CNTS) zaplati stat (jestli zaplati, protoze arbitraz byla spochybnena - ta kterou stat vyhral v Londyne sice rekla, ze stat poskodil investora, ale nema narok na odskodneni). Nyni nas ceka nova arbitraz kvuli TA3 - opet s rozhodnuti RRTV a jejiho hlavniho kasparka Stepanka (vsimli jste si, ze vystupuje za radu nejvic ze vsech i kdyz je jenom mistopredseda, asi ma pocit ze jako hudebnik je jeho ksicht znamy). Nejnoveji se pan Muchka obratil na Klause, aby pomohl zamezit utokum politiku na RRTV v kauze Zelezny a TV3 a ze to povazuje za nepripustny natlak..... To, ze pan Zelezny dela prednasky pro RRTV a dava jim vzdy male darecky je v nasi zemi prece uplne, ale uplne normalni a zadne vyhody pro TV Nova to prece neznamenaji. No comment. Pokuta CT prinalezi - nektere klipy a zpravy byly jednoznacne propaganda, jestli se to libi nebo ne. Ale kdyz uz pokuta, tak i pro druhou stranu - Bobovizi - to co predvedli ve svych par spravach bylo demagogivke, nevyvazene az hruza. Plus vypnuti TV Hodacem. To asi bylo v poradku. Do pr... s takovou radou. Ale obavam se, ze do voleb to asi nepujde.
0/0
27.11.2001 8:51

Pivní expert

... kdo není s námi
Sláva národe, už se těším, až zase někdy vyběhneš hulákat do ulic pro soukromé zájmy korytářů o kterých nemáš ani ponětí.
0/0
27.11.2001 8:47

Jarda

RADY - KATASTROFA
Všechny tři rady, to je důsledek našich idiotských zákonů, které naplňují ještě větší i.... v těchto radách. Když o těchto radách píšu,cloumá mnou vztek z mojí osobní neschopnosti toto změnit.
0/0
27.11.2001 8:41

Petr

Konečně
ČT nejen měla dostat pokutu, ale ani jeden z rebelů už by tam neměl být. Buď jsou hloupí a nepoznají, že jde o finanční zájmy našich nafoukaných rádoby umělců a o mocenské zájmy nedemokratických skupin nebo v tom jedou s nimi.
0/0
27.11.2001 8:40

V.Kašpar

Hm :-/
Rada tvrdí, že trestá ČT pokutou za to, že (údajně) prezentovala názor menšiny na úkor většiny. Ta pokuta jde z peněz, které zaplatili všichni koncesionáři svými poplatky. Čili vlastně tu pokutu platí především ta "poškozená většina" :-))) (dobře jim tak - blbům) :-/ Mno - opravdu si nemyslíte, že nejlepší by bylo tu bandu hňupů, co si říkají Rada, urychleně vyhnat? Ne? Hm - blahoslaveni chudí duchem...
0/0
27.11.2001 8:37

Krtek

Má ještě Rada zdravý rozum?
To jako ze zlého snu ! Asi se nám vrací staré pořádky. Kněz je žalovám za vystoupení proti komunistům, Česká televize je pokutována za svobodu slova, vláda podává žaloby na Respekt, který se odváží psát pravdu, ... Jako občan ČR budu požadovat odvolání Rady, a to včemi dostupnými prostředky.
0/0
27.11.2001 8:33

jolana

Telepatie
Rada má schopnosti, o kterých se mi jen sní. Taky bych chtěla umět dopředu odhadnout, co lidé budou říkat.
0/0
27.11.2001 8:29

Desperado

RRTV prodloužená ruka ODSSD
Občanská demokratická strana sociální demokratů, která se snaží vnutit nám představu, že se jedná o dvě strany, opět dokazuje, že nenechá bez trestu jakoukoli snahu o nesouhlasný prostor. Stále ještě nezapoměla, že pár redaktorů před rokem chtělo narušit její hegemonii na informace. Jako by nestačilo, že MF Dnes a Lidové noviny už nejdou opolídrům na ruku, ještě by chtěla zlobit televize. No, co když už je před rokem nerozmašírovala ochranka bobovize, tak jim alespoň naši sluhové, kteří mají to štěstí, že mohou pojídat drobky naší přízně, šáhnou na peníze, aby alespoň neměli za co točit. Ono upřímě řečeno, oni by mohli na supervaškovi vyšťourat, že byl za komančů prd disident, jak se nám neustále snaží namluvit, ale poslušný úředníček, který ještě 17.11.1989 v rakouské televizi horlivě obhajoval výhody socialismu.
0/0
27.11.2001 8:29

jin

Re: RRTV prodloužená ruka ODSSD
a muzes to superrvasikovy nejak dokazat? celkem by mne to zajmalo...dik
0/0
27.11.2001 22:31

Jencek

Pokuta
O cem je vlastne ta pokuta? CT ji zaplati z penez, ktere dostala z rozpoctu, a ty se zpatky vrati do rozpoctu a v dalsim roce je CT dostane zpatky. Bud se pletu nebo tomu nerozumim.
0/0
27.11.2001 8:23

V.Kašpar

Re: Pokuta
Pletete :-) ČT NENÍ placená ze státního rozpočtu, nýbrž z koncesionářských poplatků diváků + částečně z reklamy. Takže tu pokutu platíte VY!
0/0
27.11.2001 8:56

David

RRTV
Televize má máslo na hlavě. Ale zdaleka ne takové jako zrůdy sedící v RRTV.
0/0
27.11.2001 8:15

Fip

Místo pokuty je vyházet všechny
Rozhodně by místo pokuty televizi prospělo vyházet celou televizní radu a vedení televize a sestavit to všechno znovu, protože se zcela zřejmě neosvědčili. Pokuta nic nevyřeší.
0/0
27.11.2001 7:55

roz

Měli vyházet rebely!
Pokuta je zbytečná, ale měli vyházet z ČT zpolitizované redaktory a jejich přisluhovače! A pokud tady útočíte na RRTV za prohranou arbitráž o TV Nova, tak tato současná rada je v tom nevině. Zavinila to rady předešlé a když si zjistíte kdo v ních byl, budete se divit!
0/0
27.11.2001 6:56

Johny

Re: Měli vyházet rebely!
Máte pravdu v tom, že současná RRTV za arbitráž NOVY nemůže. Bývalá rada byla naprosto politická a poplatná ODS a ČSSD. Rebelující redaktoři, podle mého názoru, zabránili privatizaci ČT 2, jejíš vysílací frekvenci měla dostat CME a tím došlo v arbitráži. Otázkou je: "Co je lepší?" Asi by daňový poplatník ušetřil milijardu, ale měl by další program s naplněný Dalasen, Esmeraldama a podobnejma hovadinama a přišel by o ČT 2, což mě by vadilo.
0/0
27.11.2001 7:44

hunter

Re: Re: Měli vyházet rebely!
O radu ani tak nešlo a nejde, ta má pouze kontrolní funkci. Šlo, a možná, že ještě dnes jde o to, že někteří pracovníci ČT si ze svého zaměstnavatele udělali dojnou krávu a to tak, že založili vlastní produkční firmy a na zařízení svého zaměstnavatele vyráběli pořady, které poté svému chlebodárci prodávali. Peníze tekly i jiným nekontrolovatelným směrem, jako např. zadávání zakázek kamarádům, přezaměstnanost aj. Unie svobody využila této kauzy k vlastnímu zviditelnění, no a s touto politickou podporou lidé typu Komers, Klepetko aj. rozpoutali onu aféru. Na závěr třeba říci, že v normálním podniku ten kdo nedbá příkazů svého nadřízeného jednoduše skončil. Jo a nocování Rumla ve spacáku to bylo něco neuvěřitelného. Pěkný pan senátor. Nestuduje on náhodou na staré roky právo? To by byl pěkný příklad ostatním.
0/0
27.11.2001 9:13

Tomáš

Re: Re: Re: Měli vyházet rebely!
Docela dobře by se to poslouchalo, kdyby to byl Tvůj vlastní názor a ne I.Langra, a hlavně kdyby to byla pravda. Pokud vím tak proběhl v ČT tolik požadovaný audit a žádná z těch avizovaných rozkrádaček a malých domů do spřátelených firem se vůbec nepotvrdila. A ani nemohla jednalo se v té době o zcela účelovou lež jelikož s jinou kartou ani ODS hrát nemohla. To že se US v této akci zviditelnila souhlasím, ale rozpoutali to stratégové z ODS a projeli to. (i když kdoví jestli to projeli, soudě podle normalizace v ČT spíš opak je pravdou) Co se týká rady, za co a komu vlastně udělila pokutu? Rebelům za neobjektivní zprávy? Hodačovu vedení za vypnutí TV? Bobošíkové zprávám za ohrožování duševního zdraví národa? (tady už se o objektivitě nemělo cenu dohadovat)Koncesionářům co podporovali vzbouřence? Koncesionářům co podporoval Hodače? Řekl bych že asi dostali tu pokutu koncesionáři obojí a adresováno to bylo vzbouřencům a už jenom za to by měla rada být rozpuštěna jelikož to svědčí o její podjatosti a naprosté ztrátě soudnosti, neboť pokuta za loňskou krizi v ČT by měla být udělena RRTV za napomáhání ovládnutí TV ODS!!! Takže až to příště zkusíš na tomto poli, zkus to s pravdivými argumenty a ne s parlamentními bláboly našich politiků!!! (žlutá karta pro všechny, I.Langer a M.Kučera červená za sprosté fauly zezadu)
0/0
28.11.2001 11:11

Jarda

Re: Měli vyházet rebely!
Doufám, že ředitel ČT rozepíše rebelům a až ji zaplatí, tak je vyhází. Byl bych nerad, kdybych měl pokutu platit já - koncesionář.
0/0
27.11.2001 10:18

Standa

rada
1. Veřejná výzva parlamentu: okamžitě odvolejte radu pro rozhlasové a televizní vysílání, škodí této republice. A ještě předtím trestně zhodnoťte a ji nechte zaplatit její úlety typu Nova, TV3 a podobně. 2. Veřejná výzva radě pro rozhlasové a televizní vysílání: dámy a pánové, pochopte laskavě, že této republice působíte nejen morální, ale i finanční škody a okamžitě odstupte. Nejdříve však této republice uhraďte škody Vámi způsobené v kauzách Nova a TV3.
0/0
27.11.2001 6:54

Tomas Grunfeld

Re: rada
Take ti poradim, Stando. Zkus zacit myslet.
0/0
27.11.2001 9:42

Petra

A kdo bude platit
za černou obrazovku se stupidním textem pana Hodače? Asi také redaktoři, přeloženo do češtiny, my pitomci, kteří platíme daně a z nich i onu povedenou televizní a rozhlasovou radu se všeumělem typu brouk Pytlík panem Štěpánkem.
0/0
27.11.2001 6:39

B.

Pokuta ?
Je to vsechno k smichu, CT dostala pokutu ale zaplatime ji my koncesionari. Proc ta slavna Rada nepotrestala nekoho konkretniho ? Proste bordel...
0/0
27.11.2001 6:34

pekbit

rrtv
V RRTV jsou absolutní kreténi a pochlebovači opoziční smlouvě. Velmi správná je připomínka o arbitráži v kauze Nova. Kdo zaplatí jejich pochybení?
0/0
27.11.2001 5:51

Fylištín

ZRUŠTE RADU!
Nic pozitivního nezplodila!
0/0
27.11.2001 5:26

TomCat

RRTV v CR je dobra
tak akorat jako teple mistecko pro lidi, ktere zakony CR nezajimaji, zodpovednost za zpusobene skody nemaji a slouzi nekterym politickym stranam ci kamaradum. Existuje nekde jinde v Evrope podobna medialni rada, jejiz rozhodnuti nejsou revidovatelna soudem? Podle me tohle je mozne jenom u nas v opozicnesmluvnim kocourkove.
0/0
27.11.2001 2:28

Roman

Rada je na ...
Poslední odstavec hovoří za vše. Radě (jejím členům) se nelíbí, že v pořadu nebyli "jejich" lidé. To je důvod pro udělení pokuty????
0/0
27.11.2001 2:26

bartsimpson

K čemu je taková rada vlastně dobrá?
K čemu je taková rada vlastně dobrá? Kvůli pochybením RRTV má ČR na krku arbitráž o miliardu. O co těm lidem vlastně jde? Kromě všelijakých skandálků a rozepřích o nich není ani slyšet. A teď zase tohle.
0/0
27.11.2001 2:08

Pepe

RRTV
Tim co RRTV rika, diskredituje veskere debaty --> redaktori vi o nazorech debatujich, a proto je pozvou ?!Q
0/0
27.11.2001 1:29





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.