Borovička
27. 11. 2001 9:35
Sdružení nesouhlasí s výměnou mostů
Některá tvrzení, pokud jsou správně přetištěna, jsou nesmyslná!
Zbourané mosty jsou v těsné blízkosti šeredných mostů Severojižní magistrály. Co kdyby se zveřejnila fotka z opačné strany. Za mosty je nedořešená křižovatka Bulhar, která způsobuje zácpy aut, které se táhnou ve všední dny až do hloubky Žižkova. Rozšíření křižovatky a hlavně oddělení tramvajové trati křižovatce a tím i životnímu prostředí Žižkova pomůže, i když Bulhar zůstane i nadále zapeklitou a nebezpečnou křižovatkou. Automobilový provoz rozšířením křižovatky nevzroste - nemá už odkud.
V okolí mostů byla zbourána stará výtopna a postavena řada nových obvjektů ČD. Co zbylo jsou mosty a nejošklivější hradlo na síti ČD, jejichž zbourání někomu vadí.
Park na Vítkově zničí tunel? Vždyť leží na vrcholu Vítkova! Navíc Vítkov je protunelován skrz naskrz - nejvíce vybudovanými kryty v padesátých letech. Co nová trať zničí, je část staré Žižkovské zástavby, která vypadá z vlaku až strašidelně, ale pro někoho možná má hodnotu. Jenže i tady už byla část domů zbourána při rozšiřování Husitské ulice.
Připadá mi, že zde zase někdo prosazuje své osobní zájmy. Ekologičtí aktivisté to nebudou. Těžko budou souhlasit - vždyť jde o jednoznačnou kampaň proti železnici v Praze. Bez hlavního nádraží je železnice v Praze na odpis.