Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Sdružení nesouhlasí s výměnou mostů

Nové železniční mosty nad Seifertovou ulicí hned tak nebudou. Jejich výstavbu zastavilo odvolání občanského sdružení Ateliér pro životní prostředí. Tři staré mosty byly odtud odstraněny o víkendu a vlaky, které tudy jezdí na hlavní nádraží, jsou odkloněny po trati přes Malešice a Vršovice nebo na jiná pražská nádraží. Lidem se tak cesta do centra prodlouží až o několik desítek minut. V současné době nelze podle tiskového mluvčího Českých drah Petra Šťáhlavského říci, zda stavba bude stát týdny nebo měsíce.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Marek

Petr Kuzvart
Pane Kuzvarete, odpovezte! Dosud se vsechny vase kroky daly vysvetlit zajmem o ekologii, ale nyni jednate primo naopak! Podporujete individualni dopravu, blokujete zeleznici, ktera se vam jindy hodi (treba pri blokovani dalnic)! Pro koho to delate? Kolik vam kdo zaplatil? Nebo sirite obecnou nasranost v zajmu zvyseni preferenci KSCM, kdyz se nam ted blizi volby ????
0/0
12.12.2001 16:56

Honza

Tunel
Ehmm,takova mala poznamka,jak muze ten tunel znicit park,kdyz to je TUNEL,tedy je POD ZEMI????? Nehlede na to,ze prazske hlavni nadrazi potrebuje nove severni napojeni jako sul uz nekolik desitek let. Mimochodem, jestlipak soudruh Kuzvart vi,jake jsou plany na vyuziti vrchu Vitkov? Neco jsem uz o tom taky cetl,myslim,ze tunel mu opravdu tolik neublizi....
0/0
30.11.2001 12:02

Karel K

ČD informujte proč !!??
Uvedená stavba se dotýká desetitisíců lidí, z nichž možná většina neví proč stavba nepokračuje, patrně mnozí spílají a nadávají na ČD. Co kdyby u torza mostů byla umístěna dobře viditelná informační tabule oznamující všem kolemjdoucím a jedoucím, kdo že to stojí za obstrukcemi ? Patrně by se vytvořilo veřejné mínění u něhož by si pan P.Kužvart a jeho soukmenovci už nikdy ani neškrtl.
0/0
27.11.2001 13:30

Grossák

Jsou železniční mosty snad neekologická stavba
Proboha, co si asi Atelier od těchto obstrukcí slibuje. Chce omezovat ekologickou železniční dopravu v Praze. 20 minut je myslim dost velké zdržení na to, aby si značná část lidí řekla, že pojede radši autem. To těmto ekologickým aktivistům nevadí. Já mám k přírodě blízko, ale tohle je boj ne za přírodu, ale proti ní. Navíc tunel po Vítkovem je nutnost. Modernizujeme koridory až na 160 km / hod, ale z Libně na Hlavní nádraží budeme jezdit v průměru 30 km /hod kolem obludného žižkovského seskupení nejrůznějších objektů. To snad ne!
0/0
27.11.2001 11:05

Karel

Kdo jsou členové toho sdružení?
Páni novináři, informujte mě. Jako čtenáře mě to zajímá a taky mě zajímá, jaké firmy členové sdružení či jejich blízcí vlastní. Kdoví, jestli tam není majitel autobusové přepravní společnosti nebo firmy, co prohrála výběr na dodávku mostu nebo firmy, která by chtěla na Vítkově postavit nějaký zábavný park a podobně. Obávám se, že onomu sdružení vůbec nejde o vzhled mostů nebo životní prostředí na Žižkově - které jim dráha (neprodukujíce exhaláty) pomůže jen vylepšit.
0/0
27.11.2001 11:02

Karel Krpata

Zájmy
Ano, když někdo potřebuje prosadit své zájmy, potřebuje k prosazení nějaké lidi. A když k tomu zahraje píseň o ohroženém životním prostředí a přidá slovo ekologie, vždy najde několik oveček které na to uslyší. A pod rouškou bohulibé ochrany životního prostředí za pomoci naivních zmanipulovatelných aktivistů pak dotyčný prosazuje své zájmy. Zajímalo by mě, kdo všechno stojí za zmíněným sdružením, a jaké jsou jejich skutečné zájmy.
0/0
27.11.2001 10:32

Borovička

Sdružení nesouhlasí s výměnou mostů
Některá tvrzení, pokud jsou správně přetištěna, jsou nesmyslná! Zbourané mosty jsou v těsné blízkosti šeredných mostů Severojižní magistrály. Co kdyby se zveřejnila fotka z opačné strany. Za mosty je nedořešená křižovatka Bulhar, která způsobuje zácpy aut, které se táhnou ve všední dny až do hloubky Žižkova. Rozšíření křižovatky a hlavně oddělení tramvajové trati křižovatce a tím i životnímu prostředí Žižkova pomůže, i když Bulhar zůstane i nadále zapeklitou a nebezpečnou křižovatkou. Automobilový provoz rozšířením křižovatky nevzroste - nemá už odkud. V okolí mostů byla zbourána stará výtopna a postavena řada nových obvjektů ČD. Co zbylo jsou mosty a nejošklivější hradlo na síti ČD, jejichž zbourání někomu vadí. Park na Vítkově zničí tunel? Vždyť leží na vrcholu Vítkova! Navíc Vítkov je protunelován skrz naskrz - nejvíce vybudovanými kryty v padesátých letech. Co nová trať zničí, je část staré Žižkovské zástavby, která vypadá z vlaku až strašidelně, ale pro někoho možná má hodnotu. Jenže i tady už byla část domů zbourána při rozšiřování Husitské ulice. Připadá mi, že zde zase někdo prosazuje své osobní zájmy. Ekologičtí aktivisté to nebudou. Těžko budou souhlasit - vždyť jde o jednoznačnou kampaň proti železnici v Praze. Bez hlavního nádraží je železnice v Praze na odpis.
0/0
27.11.2001 9:35

sikky

BTW
Mimochodem, proc je pravni zastupce vsech tehhle eko(tero/log)istu „nejakej“ Petr Kuzvart? :-??
0/0
27.11.2001 8:54

Karel Krpata

Ekoterorismus
To není ochrana životního prostředí, ani to nemá nic společného s ekologií jakožto s vědou zabývající se vztahy v biosféře. Toto jsou jen zájmy bandy nezodpovědných idealistů vedené jejich ideologií bojovat proti všemu a proti všem pod rouškou jakési ochrany přírody. Škodit, a to co nejvíce to půjde. To je jejich krédo. Naše civilizovaná společnost by se měla už začít bránit proti těmto skupinkám extrémistů, kteří jsou schopni v počtu několika jedinců zablokovat chod společnosti. Oni jsou ti ekoaktivisté stejně zákeřní jako viry, zaútočí v tu nejméně očekávanou chvíli a na nejcitlivějších místech. Takže je na čase abychom se od nich vyléčili. A škodí i skutečné a seriózní ochraně životního prostředí a přírodních hodnot. (pod uvedenými mosty denně projíždím a často i vlakem přes ně)
0/0
27.11.2001 8:52

Petr

Jak dlouho....
na to se opravdu neda rict nic jineho, nez ze je to bordel. Jak je mozny, ze takovato sdruzeni kretenu muzou ovlivnit tak dulezite stavby jako je napr. dalnice D11, obchvat kolem Plzne nebo prave tyto mosty?
0/0
27.11.2001 8:01

Mira

Jak dlouho
Jak dlouho se ještě necháme (eko)terorizovat takovýma hovadama ???
0/0
26.11.2001 20:33

Jakub Karlíček

Re: Jak dlouho
Těžko říct, jak dlouho. Ale já vím zcela určitě, že už to moc dlouho nevydržím. Tohle už nemá opravdu s ekologií společného vůbec nic. Toto je obyčejné vydírání všech obyvatel a návštěvníků města!
0/0
27.11.2001 7:54

kopřiva

Re: Jak dlouho
Doporučuji eko aktivisty použít jako topivo do eko elektráten. Tak by konečně našli rozumné využití.
0/0
27.11.2001 8:23





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.