Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Sunday Times: na řadě je Somálsko

Spojené státy a Velká Británie plánují rozšíření války, kterou vedou proti terorismu, na Somálsko, Súdán a Jemen, jakmile jejich vojenské operace v Afghánistánu skončí. Napsal to londýnský nedělník The Sunday Times.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Tommix

Kolonie?
Pokud bude v afganistanu tak jako v jinych koloniich USA, tak jim to preju. Rozhodne to bude 1000x lepsi nez obcanska valka a chudoba. A jestli tam bude MC'Donnald, tak se snad i poradne najedi, ale pochybuju ze na to budou mit... Nejlepsi by bylo kdyby to byl "samostatny" stat, no to bychom asi chteli byt vsichni. Treba se toho svet jednou docka, az se rozpadne USA :o))). Ja sem globalista, a kdyz se jednou bude cele lidstvo povazovat za jeden narod, bude to zas (snad aspon) o 1% lepsejsi... Zdravim vas vsechny, at mate nazor jakykoliv (na kazdem je vzdycky neco pravdy). Budte optimisticti, nesmite vsechno videt tak cernobile, i za spatnou veci muze byt dobry umysl. Kazdy si to preberte jak chcete. Zdarec LIDI
0/0
28.11.2001 20:24

livaNEC

jeden blb kazi renome celeho naroda :(
Jasne americani si sami znicili WTC, a pak zautoci na Rusko, Cinu a cely svet...Hmm. Je to jako po revoluci. Jeden autobus cechu krad jak straky, ale jeste dneska si hodne lidi dava slovo CECH dohromady se ZLODEJ. A takovejch pitomcu, co maj podobny nazory (viz predchozi prispevky) je mozna jen par, ale kazej renome vsem. FAKT: arabove unesli letadla a zabili tisice lidi. FAKT: Arabove se k tomu priznali. FAKT: Na araby ted hazou americany bomby... Co je na tom divneho? Kdyby nekdo zautocil na Prahu, predpokladam, ze vsichni, kdo maji IQ nad onech zminenych 75 by take chteli abysme meli nejake bomby, ktere bychom na ne mohli hodit. Po tom utoku byl cely svet sokovan (Ti s IQ nad 75 kteri to pochopili :) A ted to neni jine. Mozna uplynulo vic casu, ale zadna z okolnosti se nezmenila. Nejsem rasista, ale souhlasim s pobitim vsech fanatiku a radikalu (a jsou to vetsinou muslimove) A pokud se ukaze, ze jsou jejich centra i v Somalsku a jinych zemich... souhlasim s utokem i na ne. Je to sluzba pro cele lidstvo (pro ty, jejich IQ je nad 75 a kteri si to zaslouzi :)
0/0
28.11.2001 1:38

barbudo

Re: jeden blb kazi renome celeho naroda :(
V Afghánistánu mnoho Arabů nenajdeš. Asi jenom ty, které tam a v Pákistánu cvičila CIA a ISI.
0/0
28.11.2001 8:49

Frankie

Re: Re: jeden blb kazi renome celeho naroda :(
Co to, co to, že by ústup z pozic? Už ne Brzezinski? Už ne tvorba islámského fundamentalismu Američany přímo v Afghánistánu? Už připouštíme jen to, že Afghánistánu pomáhal Pákistán a podpora USA byla jen nepřímá?
0/0
28.11.2001 11:04

barbudo

Re: Re: Re: jeden blb kazi renome celeho naroda :(
Vůbec ne, vidím že jsi nečetl odpověď, takže kopie: Nenapsal jsem, že Brzezinski vymyslel islámský fundamentalizmus, napsal jsem, že ho použil. (Stejně jako Hitler nevymyslel nacionalizmus či Stalin komunizmus.) Tato informace nepochází z onoho slavného článku-nečlánku z Le Nouvel Observateur. Namátkou uvádím zdroje nejrůznějšího ražení, které tuto informaci uvedly (nikoli v souvislosti s Nouvel Observateur), mnohdy i před 11.9.2001 např: California State University, Canberra Times, CNN, Federation of American Scientists, Gazeta wyborcza(rozhovor s Brzezinskim), Herald, Chicago Tribune, Christian Science Monitor, Le Monde, Los Angeles Times, Observer, USAToday, Washington Post, Washington Times,...., a samozřejmě i Čulíkův oblíbený Guardian, neuvádím různé spolky se zaměřením na lidská práva, udržitelný rozvoj apod. Je to zmíněno v mnoha knihách, o jejichž serióznosti lze samozřejmě, stejně jako u jiných zdrojů, vždy pochybovat..... K podpoře přímé a nepřímé. Samozřejmě, že téměř vždy byla nepřímá, schvalována byla tajnými směrnicemi apod. Takové věci přece se nikdy nedělají veřejně, zvlášť za studené války. Že šla přes Pákistán bylo přirozené, přes SSSR by to byl asi problém.
0/0
28.11.2001 12:29

Frankie

Re: Re: Re: Re: jeden blb kazi renome celeho naroda :(
Četl jsem tu odpověď, baže četl. A četl jsem také Šárčiny reakce na toto. Je to zkrátka pořád jen tisk, tisk a samý tisk. Co takhle informace od lidí? Od lidí, kteří tam žijí nebo donedávna žili. To má podle mě větší váhu, než sebevíc článků, zejména těch z druhé ruky.
0/0
28.11.2001 13:05

barbudo

Re: Re: Re: Re: Re: jeden blb kazi renome celeho naroda :(
Když uvedu osobní zážitky lidí, kteří u toho byli, nic se nezmění. Budeš považovat za solidní informaci dopis člověka, který v hodnocení života v Afghánistánu od roku 1970 napíše, že nejsvětlejším okamžikem byly reformy prokomunistické vlády? Nazveš ho komunistou a všecny jeho informace jako nepoužitelné. Čerpal jsem i od jiných, geologů, lékařů apod. Takové nazveš intelektuály a zvrhlými humanisty. Ale i novináři jsou lidé. V seznamu jsem uvedl zdroje, které nelze považovat za protiamerické. Pokud se zahraniční politiky USA týče, doporučuji opět zmíněného Brzezinského. Skoro ve všem s ním souhlasím, (skoro v ničem nesouhlasí s tím, co USA v posledních letech provozují).
0/0
28.11.2001 13:20

Vikomt

Nova kolonka
Byl bych pro aby se pri pridavani prispevku objevila nova kolonka a to "Vase IQ". Timto bych nemusel cist cele prisevky typu "Amici chteji ovladnout svet a sami si proto znicili WTC", jelikoz jejich autori by v teto kolonce meli IQ pod 75 a ja bych se jim obloukem vyhnul. Prosim timto aby tato kolonka byla pridana co nejrychleji, jelikoz by mi to zachranilo jiz takto tezce zkousenou pricetnost. Diky
0/0
27.11.2001 16:28

Petr Vlasák

LIDI VEMTE ROZUM DO HRSTI !!!
O čem to tady proboha mluvíte, myslíte, že američani chtějí ovládnout celý svět? Kdyby tak opravdu chtěli, tak by to už dávno udělali. Každopádně ne teď v době, kdy je velká část světa (Evropa, část Asie, Austrálie) velmi vyspělá, tím pádem vojensky silná. A nesmíme zapomenou i na Rusko, které se už tolikrát dokázalo vzepřít. I když, být kolonií USA nemusí být zase tak špatný ...
0/0
27.11.2001 10:36

BOBO

POSLOUCHEJTE Robina ( ne vlastně čtěte ) !!!
Cituji : Nikdo to neřekne nahlas tak to udělám já ........... Slyšíte někdo něco ??? Já teda nic . Tak takové názory já opravdu rád poslouchám . Fakt je ale pravda , že ticho léčí . Jako předehra to bylo skvělé . Máš na to opravdu naprosto jasný a konkrétní názor . Kdyby tebe a tvých názorů nebylo , tak v noci nebude ani tma !!! Co chceš ničit jiného , než strategické budovy ??? Už tolik nepij , je tě škoda !!!!!!!!!
0/0
26.11.2001 23:29

robin

Muj nazor
Nikdo to nerekne nahlas tak to udelam ja. To co ted deje a bude dit je valka zapadniho sveta proti chudemu svetu. Bud my nebo oni. Zadne dobro proti zlu a jine zvasty. Amerika je velice zranitelna, jak jsme videli. A co pak ostatni zapadni zeme? Staci znicit nekolik strategickych budov a ztraty jsou obrovske. A to je teprve predehra. To prave peklo teprve vypukne.
0/0
26.11.2001 20:46

BOBO

Re: ROBIN a jeho : Muj nazor
Když jsem byl o hodně mladší , tak se takové kecy komentovaly takto : " ZDĚS RADIO JEREVAN . ETO IŠČO NIKDO NĚZNÁJET . MY UŽE ÉTO ZNÁJEM . A ETO JEST TOLKO PREDEGRA PRED ORGASMEM . POSLE ETOGO BUDET PEKLO . VAŠ TOVARIČŠ ROBIN ROBINĚNKO ROBINOV . ZDĚS RADIO JEREVAN . DA ZDRASTVUJ KOMUNISTOV !!!!!!! Ty jseš oprati USA ovšem nezranitelný a hlavně nezničitelný . Debilové a krysy přežijí i nukleární válku !!! Takže ty a tobě podobní , buďte v pohodě !!!!!!!!!!!!!!!!!!
0/0
26.11.2001 21:26

robin

Re: Re: ROBIN a jeho : Muj nazor
zas jeden chytrak bez nazoru
0/0
26.11.2001 21:32

anonym

Bombardovat!
Jasne, hodit bomby na vsechny zeme, ktere se nebudou libit Washingtonu. Kde nechteji postavit alespon jeden McDonald v kazdem meste nad 50000 obyvatel. A tem ostatnim sebrat licence uvalit embargo, dokud se nebudou ridit americkymi zakony. Myslim, ze by se Amerika mela v prvni rade zamyslet sama nad sebou a prehodnotit svou zahranicni politiku.
0/0
26.11.2001 13:32

obcan

Re: Bombardovat!
...... a proc nebombardovat také Hamburg (Německo vůbec), Španělsko, Británii ..... a ostatní. Všechny tyto státy "podporovaly" teroristy ... a "prý" mají hodně "spáčů" na svém území. (P.S. Kolik jich tady máme my ? Ještě z dob "přátelských vztahů" s teroristickými státy - Lybií,Sýrií apod.). Souhlasím s názorem (a mám ho od začátku Války), že pokud bylo před útokem řekněme 1.000 teroristů, po ní jich bude řádově 1.000.000 !!!!! Tomu říkám opravdový úspěch "Demokracie".
0/0
27.11.2001 10:04

anonym

Bombardovat!
0/0
26.11.2001 13:25

Haman

USA-Nove kolonie se hodi
Jsem stale vice presvedcen, ze zniceni mrakodrapu WTC bylo dilem americkych pluokratu ve spolupraci s britskymi, pripadne Mossadem. Jejich zrejmym cilem je ovladnuti sveta - dobyti novych kolonii. Kdovi, jake maji USA udaje, co se tyce nerostnych surovin tam ulozenych. Kazdopadne proc je Evropa podporuje(Britanii tam nepocitam), v EU pak jen budeme platit vetsi ceny za suroviny, ktere nam z danych oblasti pod britskym a US vlivem budou dodavat jejich soukromnici.
0/0
26.11.2001 9:16

Alf

Re: USA-Nove kolonie se hodi
kdysi dávno jsem si myslel, že na internetu se budou přeci jen pohybovat lidé s něčím víc než senem v hlavě
0/0
26.11.2001 12:33

Johny

Re: USA-Nove kolonie se hodi - taky jsem to slysel
a dalsi na rade jsou pry jizni Cechy (rikala to Al-Jazeera). Pod Temelinem je dle CIA velke naleziste ropy. USA planuji, po kolonizaci Afhganistanu (min. jeden McDonald na km) frontalni utok za pomoci Rakouska. Rakouska utocna komanda za podpory USA zacnou na svatek sv. Vaclava bombardovat z vetronu a rogal startujicich na Dachsteinu Ceske Budejovice a nepretanou dokud Temelin neprestavime na zlaty dul.
0/0
26.11.2001 13:08

E.T.

už se fakt těším!!!
na to až USA vojensky ovládnou celý svět. Hurá do toho. AŤ žijí spojené státy světové pd diktátem Washingtonu. To bude nádhera.PS teroristi jsou jistě i u nás. USA by nám sem taky nějakou tu bombu mohly hodit, že jo???
0/0
26.11.2001 8:21

zorro!

Re: už se fakt těším!!!
Co Ty jsi za Debila!!!
0/0
26.11.2001 8:55

Zdenek

Re: už se fakt těším!!!
Ano, vydaje na armadu jsou zanedbatelne ve srovnani s bohatstvim, co ovladnou. Tlusti Americane uz konecne budou moci prestat pracovat a skutecne zacit vykoristovat svet. Tes se jejich budouci otroku.
0/0
26.11.2001 19:28

BOBO

NAPROSTO V POŘÁDKU !!!
NENÍ DŮLEŽITÉ JAK SE JMENUJÍ STÁTY , KDE JSOU STŘEDISKA TERORISTŮ . POKUD MÁ MÍT SMYSL ROZHODNUTÍ O ZNIČENÍ TERORISTICKÝCH ZÁKLADEN UBL , TAK BOHUŽEL VŠUDE !!!!!!!!!!!!! KDO SE TOMU DIVÍ , JE TROUBA . ASI TY STÁTY MOC SUVERENNÍ NEJSOU , KDYŽ SI TAM NECHAJÍ UBL BUDOVAT TERORISTICKÉ ZÁKLADNY !!!!
0/0
26.11.2001 0:08

R.K.

Re: NAPROSTO V POŘÁDKU !!!
To bude skvělý, až se pár teroristů ukryje na Šumavě.
0/0
26.11.2001 14:58

Sarka

Re: Re: NAPROSTO V POŘÁDKU !!!
Mily R.K, az se par teroristu ukryje na Sumave, tak doufam ze Ceska vlada je bud pochyta a postavi pred soud, nebo to umozni tem kteri k tomu maji prostredky a vuli. Pokud jim ovsem nechcete sam nosit brambory v rendliku a delat jim spojku, pak byste snad mel problemy.
0/0
26.11.2001 18:14

Bad Boy

CO?
Jestli USA vojensky vstoupi do dalsich zemi a budou plosně bombardovat další suveréní státy,tak mě velmi zklamou a z posla demokracie se stane posel zla a vraždění,kolik je takhle problematických zemí?Řek bych že hodně.Co bude dál.Jemen?Somálko?Sůdán?Irák?Irán?Sýrie?Lýbie?...Mám pokračovat?Nové státy se pak budou jmenovat.Nové Kolonie Spojených Států Amerických.A na ten terorismos?Nezapomíná se na něj už teď.Tohle zlo však vzbudí další vlnu násilí a nenávisti vůči USA a bude tu ještě dvakrát tolik teroristů než je teď.
0/0
25.11.2001 21:44

Sarka

Re: CO?
Bad Boy, nezalezi to nahodou na tom, zda v tech zemich budou aktivne protezovani a podporovani teroristi jejichz vytcenym a verejne proklamovanym cilem je zniceni Spojenych Statu? To mate na vsechno predem tak jasnou odpoved, aniz se zajimate o "podrzune detaily", jako zda tam Amerika jde jen tak, aby si trosicku za-vrazdila a za-masakrovala, anebo zda tam jde, protoze neni zbyti nechce-li se dockat dalsiho WTC? Protoze tihle milankove typu Al kajda rozumi jenom jednomu - sile, a strachu. Ja nevim jak Vy, ale ja chci, aby moje deti mohly do muzea a na nadrazi a na letiste a na most beze strachu, ze je nejaky zaprisahly nenavistny silenec vyhodi do povetri. Urcite nema tak jasno jako Vy v tom, ze Amerika uz nesmi ani o krok dal, at sae na ni chysta jakekoli svinstvo.
0/0
26.11.2001 3:17

zorro!

Re: Re: CO?
Draha Sarko, svoji oponenturou ztracis tak akorat cas, omezenci se tim chytrejsimi nestanou. Ahoj Jirka
0/0
26.11.2001 8:59

Dorgh

Re: Re: Re: CO?
Omezenost se vyznacuje taktez neschopnosti vstrebavat cizi nazory bez despektu. Mozna by bylo nanejvyse vhodne, kdyby ses nad sebou zamyslel, Jirko.
0/0
26.11.2001 12:01

Dorgh

Re: Re: CO?
Predem prohlasuji, ze nehodlam rypat, ale normalne diskutovat! Pro me osobne zustava (mimojine, tedy) velkym otaznikem, ce se bude dit po rozsireni valky i na jina mista. Pripada mi to vsechno jako pandorina skrinka. Otevrela se (poradne se projevila az 11.9.) a zavrit ji, respektive zbavit se toho co z ni vyletlo, mi momentalne pripada absolutne nemozne. Ted uz se klidu asi nedockame, neverim tomu. Kdyz se kouknu na Izrael a Palestinu, tam je to lokalnejsi obraz toho, k cemu asi dojde. A ani tam nepomuze ani vojenska sila ci vojaci na ulicich zarucit bezpecnost - potom uz nebudeme sledovat ve zpravach, jak nekde daleko v Izraeli, na nejake rusne ulici, na ktere my jsme nikdy nebyli (a tak to je pro nas moc daleko, netyka se nas to) odpalil sebevrazedny atentatnik naloz. Budeme sledovat nasledky tragedii na mistech, treba i duverne, znamych. To je desiva predstava.
0/0
26.11.2001 12:13

Frankie

Re: Re: Re: CO?
A o co myslíš, že se Amíci a jejich spojenci snaží? Právě o to, aby nějaký Dorgh jednoho krásného dne nevyletěl na Wilsoňáku do luftu! S terorismem se musí bojovat všude a všemi prostředky a čím dřív, tím líp. Tím, že budeš strkat hlavu do písku a tvářit se, že terorismus není, protože je zatím daleko, se ho nezbavíš. Už kdysi dávno v šestatřicátém mnozí u nás říkali, že v Madridu se bojuje o Prahu - a měli pravdu. Dnes je to podobné.
0/0
26.11.2001 14:21

Sarka

Re: Re: Re: Re: CO?
RIGHT ON, ano, Frankie. A jestlize se v Madridu bojovalo za Prahu, tak v Mnichove se ukazalo, jak daleko vede opatrnicka predposranost. "Peace in our time", indeed. Nikdo kdo ma mozek v hlave a srdce v tele si nepreje valku, ale svoboda neni zadarmo. Freedom is not free, ac si to mnozi z duse preji. At jim ji nekdo vybojuje, at ji zaplati svoji krvi, a my pak na nej budeme potouchlicky ukazovat prstem ze ma na rukou krev, zatim co my mame nase rucicky ciste (ale s kalhotami uz je to problem).
0/0
26.11.2001 18:12

Dorgh

Re: Re: Re: Re: Re: CO?
Nic nechapete :-). Musim se priznat, je mi to k smichu... Vase nazory jsou velmi prizemni, ale podobnych jako jste Vy je bohuzel vice. Mozna, ze kdybyste me ted nekdy potkali, pohlizeli byste na me mozna rovnou s nenavisti - priznejte si to :-). Hnusna predstava, lide...
0/0
26.11.2001 19:29

Dolfik

Re: Re: Re: CO?
No co, dostanes povolavaci rozkaz a pujdes branit Zapad a jeho hodnoty. Doufam, ze se budes na "jinych mistech" hodne snazit zarucit bezpecnost Zapadu.
0/0
26.11.2001 22:38

Bad Boy

Re: Re: CO?
O tom cili proti terorismu samozrejme vim,napsal jsem tam PLOŠNĚ a STÁTY,což myslím že vypovídá o mnohém a i Izrael ukázal,že tudy cesta v boji proti teroru nevede.A jestli si myslite,že tímhle se zabrání podobným útokům jako na WTC,tak jste velmi naivní a nejste schopen(a-ta straka) přijmout ani jedno velkých pořekadel a sice:Zlo plodí zlo.Spirála.Ve věci Afgánistánu se dá ještě říct,dobře tam už byla situace neunosná ale další země,to by bylo moc.Víte,ono nelze jen tak na nějaký stát pod nějakou záminkou začít střílet,to fakt není tak jednohuchý.Taky si přeju,aby na světě nebyl terorismus stejně tak vraždy,dětská pornografie,znásilňování a drogy.Bohužel tu jsou.Boj s terorismem je něco podobného a je mi líto,že to musím přiznat,ale pokud bude svět rozdělen na ty bohaté a vyspělé a na chudé,co nemají co jíst nikdy tohle násilí nezmizí.Bombardování,nebombardování.NA závěr vzkážu Jirkovi(Zorrovi),ať mi ukáže v čem jsem tak moc omezený a o kolik je jeho reakce hloubější než můj příspěvek.Děkuji
0/0
26.11.2001 22:34

Frankie

Re: Re: Re: CO?
To by mě tedy zajímalo, podle čeho se pozná, kdy už je situace neúnosná. Až vybuchne další mrakodrap? O zavírání stodoly poté, co koně už jsou fuč, tady zmínka několikrát byla. Takže podle tvé logiky - pokud si tam doma ti teroristíci něco kutí a semtam provedou nějakou menší akcičku, ne víc než 50 mrtvých, tak je to "v normě". Teprve až počet mrtvých přesáhne tisícovku, tak hrr na ně! Terorismus BadBoyi nevyzmizíkuješ tím, že si to budeš strašně přát, musí se taky něco dělat a buď rád, že to za tebe dělají jiní. Chtěl jsi ukázat, v čem jsi omezený, myslím že pokračovat netřeba. P.S. Ve své poslední větě jsi měl na mysli "hloupější" nebo "hlubší"?
0/0
27.11.2001 14:22

Dorgh

Re: Re: Re: Re: CO?
Jsi doopravdy smesny Frankie :-). Ty vis asi nejlepe, jak proti teroristum bojovat. Ty a tobe podobni nemate zadne argumenty, se kterymi muzete jit do diskuse - po case proto sklouzavate k osobnim utokum. Predpokladam, ze je pro tebe Amerika velky vzor. Povazujes USA za demokraticky stat? Za stat ve kterem je svoboda? Myslis si to? Jestli ano, pak nesledujes asi nic jineho, nez to "spravne" zpravodajstvi, kterym se nechas jako mimino krmit a neuvazujes a nesnazis se ziskat informace sam, ale na tom je zalozeno ovladani davu. Vubec, ta tva fraze o strkani hlavy do pisku - velmi omleta a pravdepodobne uz se ti dobre uhnizdila v mozku. Ukazuje to na tvou vlastni neschopnost uvazovat. Mozna bude nejlepsi, kdyz se prestehujes do USA, tam se nosi takovehle kecy. Bush ti za to treba poda ruku, a nas obcany jinych zemi, nez USA, muze soudit tajny vojensky tribunal - to je jen narazka na jeden z novych federalnich zakonu v USA, ale o tom ty asi moc nevis, na Nove to asi nedavali :-).
0/0
27.11.2001 15:36

Sarka

Re: Re: Re: Re: Re: CO?
Dorgh, vy sledujete starou belu z Rudeho Prava, ja v tech Spojenych Statech ziju. Aler opravdu si budu muset pockat, az mi nekdo takovy jako Vy s Vasi vyctenou moudrosti s prurucek vysvetli, jakou tu mame nesvobodu. Myslite ze je to hloupost ci arogance vykladat takove nesmysly o necem, o necem nic nevite?
0/0
27.11.2001 15:57

Dorgh

Re: Re: Re: Re: Re: Re: CO?
Jsi presny prumerny obcan USA, evidentne.. u vas je vsechno v naprostem poradku.. jasne :-)))). Vy budete poucovat svet, u vas je to nejlepsi, proste USA :-).
0/0
27.11.2001 18:25

Bad Boy

Re: Re: Re: Re: Re: Re: CO?
Skoda ze tu nemame prumerneho Afgance aby vyjadril svuj nazor na vas Boj za svobodu.
0/0
27.11.2001 22:31

Frankie

Re: Re: Re: Re: Re: CO?
Hochu hochu, ty se budeš muset rozhodnout, jaký postoj vůči mně vlastně zaujímáš. Jednou se mi směješ, pak se mě bojíš, teď se mi zase směješ, fakt už nevím co si o tobě myslet. Plácáš tu cosi o osobních útocích z nedostatku argumentů a přitom ať hledám jak hledám, tak v tom tvém blábolu prakticky nic jiného než osobní útoky nevidím. A tvoje reakce na Šárčiny příspěvky - vždy mě fascinovalo, když lidé, kteří o Americe četli maximálně tak v Rudém Právu nebo slyšeli na školeních VÚMLu, mají lepší přehled o tom, jak to tam vypadá, než její obyvatelé. Já vím, ona ta ubohá dělnická třída je tam klamána a teprve vy jí otevřete oči a osvobodíte ji do marxismu-leninismu. Já jsem tam na rozdíl od Šárky "jenom" párkrát byl, ale na utvoření názoru mi to stačí. Do USA bych se nepřestěhoval, pracovat tam rok dva možná, ale trvale ne. Proč, to tu nehodlám vysvětlovat nějakému božímu hovádku, které by to stejně nepochopilo, ale určitě ne proto, že je to "policejní stát", jak s oblibou píší tvoji souvěrci. A pokud jde o tvůj a BadBoyův pasivní postoj vůči terorismu, tak tuším, odkud se to bere. Lenin přece učil: "Na nepřehlednou situaci je nejlépe reagovat nečinností!". Jste dobrými žáky.
0/0
27.11.2001 22:38

Bad Boy

Re: Re: Re: Re: CO?
Přečti si prosím můj článek ještě jednou a pak to MOŽNÁ pochopíš.Neunosnou situací jsem nemyslel utoky na WTC,ale chtěl jsem být vstřícný a alespoň něco Amrice odpustit,vzal jsem to teda jako neunosnou válečnou,politickou,humanitární atd. situaci Afgánistánu (Tam se totiž bojuje).Nevím jestli si děláš se svým příspěvkem srandu nebo to myslíš vážně,protože jinak je situace neunosná i v tom,kdo má dnes už přístup na internet.A o to horší je,že lidé ač mají internet jako informační médium,moc toho nevědí.Tato debata už nemá dál smysl,když budu chtít aby mi někdo zanadával tak ti řeknu.
0/0
27.11.2001 22:29

barbudo

Re: Re: CO?
Říkáš "zda v tech zemich budou aktivne protezovani a podporovani teroristi jejichz vytcenym a verejne proklamovanym cilem je zniceni Spojenych Statu". Dokud jejich cílem bylo zničení SSSR, USA tyto teroristy podporovaly. Nezastávám se ani v nejmenším SSSR, říkám jen, že jakákoli podpora terorizmu je nebezpečná. Nyní jsou podporovány teroristické bandy ze "severní aliance". Země, která si hraje na světového četníka, deset let po skončení studené války, by mohla opustit nebezpečnou metodu "naše zlato, jejich krev".
0/0
27.11.2001 17:29





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.