Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Nikdo neví, proč zemřeli Vosmanští

Jeden z nejsledovanějších kriminálních případů léta roku 2001 - pátrání po sourozencích Janovi a Dagmaře Vosmanských - do konce ledna skončí. Výsledek? Vrahem dětí byl belgický švagr Stephan Knaepen. Kriminalisté však případ odloží, protože neznají jeho motiv. Stovky policistů po dětech bezvýsledně pátraly celé týdny. Jejich těla našel náhodou 25. listopadu u Brankovic na Vyškovsku muž, který šel na dříví.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Karel

Je mi však líto, že je nenašel živé, škoda.
Já bych mu těch 50 litrů dal, už jen za ten šok, který chudák musel prožít, když ty děti našel. Jestli že v lese sháněl dříví a stany, musí to být i nějaká socka a tak si možná za peníze od Novy koupí uhlí. Je mi však líto, že je nenašel živé, škoda.
0/0
23.1.2002 23:25

zajic

Kdo je nalezl - utajovani
Cele to utajovani okolnosti nalezeni je podivne. Podle novinoveho clanku nasel nejprve nekdo stan v lese tak si ho klidne vzal domu, vubec se neshnanel zda nahodou majitele nejsou v okoli. A teprve az byla vypsana penzita odmena na nalezeni sourozoncu, zazrakem se nahle rozpomel a nasel jejich tela. A nebylo to tak ze je objvil uz se stanem a zatajil to, az z hamiznosti po odmene to prozradil policii? Dokud se okolnosti presne nezverejni mam pravo na takove podezreni.
0/0
23.1.2002 22:05

Kriton

Odmena??
Prosim vas,chapete nekdo tenhle text? : 50.000 odmena-Muž tak získal i odměnu 50 tisíc korun, kterou za nalezení dětí vypsala televize Nova. Policie však podle informací ČTK odmítla zveřejnit jméno nálezce, což vyplacení odměny znesnadnilo. (???) Takze mu ji nevyplatili, anebo jo? Javimjavim,ze to je ted vedlejsi,kdyz se stala takova vec, ale nemaji to uverejnovat,kdyz vlastne nevedi co pisi...
0/0
10.1.2002 15:06

ARF

Re: Odmena??
Je zarážející, že Vás z celého tak tragického případu zajímá právě odměna. Já především nechápu VÁŠ text, nebo spíše vaše pohnutky, které Vás vedly k napsání takové ubohosti.
0/0
10.1.2002 16:32

JV

Zajímavý vkus v oblékání
Ten vyšetřovatel je fakt dobře oblečen ... :-)
0/0
4.12.2001 14:09

Aussie

Deje se to vsude...
Ziju v Australii. V dobe, kdy se ztratily deti se tady taky stalo neco moc divnyho. V SEvernim Teritoriu prepadl muz par anglickych turistu (Joanne a Peter). bylo to v noci, jeli po silnici v jejich dodavce. on je zastavil, ze jim z vyfuku slehaji plameny. kluk se teda sel podivat. jeho pritelkyne zustala v aute. uslysela vystrel. muz se vratil, svazal ji, hodil do sveho auta. podarilo se ji utect a schovat se v bushi, muz ji hledal ale nenasel, i kdyz ten pes od ni udajne byl asi na metr, ale nezastekal. pak muz zmizel a s nim peter. od te doby (od cervence) ani po jednom z nich neni pamatky. policie nenasla prakticky nic. ale taky vam v mediich vsechno nereknou. fakt je ten, ze joanne nakonec minulej tyden odjela bez jejiho snoubence petera zpet do anglie. potkala jsem ji tu v sydney na ulici. pracovala tam, kde ja chodim do skoly. vypadala hrozne strhane. nikdo nevini policii, ze je to jejich vina a ze ho mohli najit zivyho. pravdepodobne se jednou najde. na miste, kde uz treba predtim policie hledala.... Mne sice policie taky obcas stve a vetsinou na ne nadavam, nez abych je pochvalila, ale hledat cloveka v prirode...je opravdu jako hledat jehlu v kupce sena. Uprimnou soustrast rodicum a pribuznym deti!
0/0
30.11.2001 1:37

hunter

Džungle
To co se stalo je tragédie. Nejsem si jist, jestli mohla policie něco na tak velkém území najít. Já myslím že ne. Jak je ale možné svěřit děti někomu, koho neznám naprosto dokonale. V televizi jsem viděl dům toho vraha, ten člověk se něčeho bál. Samé poplašné zařízení. Ale ještě trochu jinak. Víte kam vaše děti vůbec ve volných chvílích chodí? Doporučuji si to zjistit a popadáte všichni ze židlí, v jaké džungli vlastně žijeme. No a jestli je ve vašem okolí zařízení typu noclehárna pro bezdomovce, nebo nedej bože azylák, či jiné místo, které navštěvuje nejhorší sorta lidí, potom dávejte pozor dvojnásobně. Nechci vám brát iluze ale i děti školou povinné se dokáží jednoduše dostat k jakékoli látce jako perník,extáze, heroin atd. Pro ně je velice moderní experimentovat.
0/0
28.11.2001 15:00

Míša

Myslím, že tady zbývá už jen vyslovit soustrast...
Je mi to strašně moc líto. Pořád jsem doufala, že se děti najdou živé. Upřímnou soustrast jejich rodičům i sestře. Kritizovat v této situaci kohokoliv mi připadá morbidní.
0/0
28.11.2001 14:27

Honza

Upřímně lituji, co se to stalo ....
Upřímnou soustrast rodičům Honzíka a Dášenky ode mne i od mé manželky. Tuším, čím museli procházet a je to pro ně alespoň částečné vysvobození, i když velmi bolestivé, z nejistoty, kterou trpěli od začátku pohřešování svých dětí. Mám dvouletou dceru a jímá mě hrůza při představě, že bych ji měl někdy ztratit, tak, jak tito rodiče ztratili tyto jediné(?) své dvě děti. A prosím, nekritizujte policii, ono opravdu není v lidských silách prohledat každý metr čtvereční této země a ani případně vytipovaného místa o rozloze desítek km čtverečních. Lépe než kritizovat, pomodleme se raději za dušičky těchto nevinných dětí a pokud nejste věřící, tak alespoň tichou vzpomínku a přání upřímné soustrasti rodičům Honzíka a Dášenky! Díky.
0/0
26.11.2001 21:06

Blažena

Je mi vás líto...
Po přečtení všech příspěvků se nestačím divit, co jsme to za národ. Vždyť je to tak tragický a vy jen otvíráte hubu a kritizujete. Jistě věřim, že byste všechno udělali líp, ale už je POZDĚ ! Děti jsou mrtvé, vrah taky. Přála bych vám, zažít si ten pocit, co mají rodiče Dáši a Honzíka. Byli by jste policii vděční za každý jejich krok. Jenže bohužel, my jsme češi a asi máme v krvi být věčně nespokojení. Stojí ten život pak za něco ???? To už nechám na vás.
0/0
26.11.2001 19:36

Pavel

Re: Je mi vás líto...
Víte, ten kdo někoho platí má právo jeho práci také kritizovat a policie je placená námi všemi, takže nevidím nic špatného na tom, že ji někdo kritizuje. Názory, že když je nám nejhůř tak voláme polici a co bysme si bez ní počali také neberu. Jednou jsou Ti hoši placení, aby hlídali naší bezpečnost a mejetek, tak to musí dělat, nedělají to z lásky k lidem, ale za peníze. A mnozí z nich svojí práci nedělají dobře. Alepoň já mám s policií velmi špatné zkušenosti. Když se na ně obrátím (ať už za sebe nebo za firmu) výsledek je vždy stejný - pachatel neznámý. Jednou u nás zvonil polacajt,že se v naší ulici ztratilo několik aut, jestli jsem si něčeho nevšiml.Vyprávěl jsem jim, jak jsem vyrušil zloděje, který se mi dobýval do auta, ani se mi neptal na jeho popis nebo na čas, kdy to bylo, Prostě ze zeptal, nezajímala ho odpověď a zase odešel. Úkol ale splnil ne ?
0/0
27.11.2001 15:28

MaT

Efektivita podobnych patracich akci
Ja bych se spis zamyslel nad tim, jestli tehdy ono megapatrani melo vubec nejaky smysl... A to nejen v tomto pripade, ale i v pripade Terezy C. - ano, kdyz je nekho pohresovany, intenzivne hledat - a nasadit vsechny prostredky - muze nekde lezet v rokli se zlamanym vazem a to, jestli se najde, rozhoduje o jeho zivote nebo smrti. Ale - pokud uz je to treba 4-5 dni po, tak to podle mne vetsinou uz moc smyslu nema... Protoze - pokud jde o nejaky unos, tak jsou ti uneseni uz davno mimo, pokud ne, tak uz vlastne nejde o nic jineho, nez o hledani telesnych pozustatku. A hledat mrtvoly termovizi je podle mne celkem nesmysl (zvlast kdyz uz sou par dni "studene"). Nasazovat jeste treba tyden a pul po zmineni stovky lidi je podle mne take dost neefektivni. Radsi bych se uz soustredil na jine cesty vysetrovani... Vim ze to muze znit pro rodice krute - ale usetrene penize se pak treba budou dat pouzit zase na jine patraci akce, ktere by opravdu mohly byt co k cemu... Pokud jde jen o hledani mrtvol, tak to je takovy zakon schvalnosti trapici vsechny vrahy a podobne zivnostniky - ona se ta tela vetsinou najdou... Nejaky pan venci psa a najde destem odkrytou ruku etc. Jako v detektivkach...
0/0
26.11.2001 18:44

Petr

Odborníci
Zajímalo by mne, kolik by se tu sešlo příspěvků, kdyby policie ty děti našla živé a zdravé. Pochybuju, že by někdo z vás kritiků napsal že policii děkuje za její práci a že má dítě zpátky doma.Teď po nálezu dětí je každý generál, všichni vědí kde měla policie hledat. Jeden z diskutujících uvádí, že hledal 300 m od místa nálezu Terezky Č. a našel oblečení, policie dělá že nic. Proč nešel hledat třeba 10km od domova. Nebo 20km? Možností kde může být někdo ukrytý jsou tisíce a statisíce, takže nevím, proč tady někdo kritizuje činnost(pátrací akci), kterou nikdy nědělal a nemá o ní ani páru.Pokud budu chtít něco(někoho)schovat, tak to(ho) nikdo nikdy nenajde. Jediný, kdo může případně něco vytýkat policii, jsou rodiče těch dětí.
0/0
26.11.2001 17:57

Havran

Policejni alibiste
Mali lide maji male cile....Mezi ne patri zda se i urednik Kolar. Nevim kde se v nem bere drzost se jeste placat po ramenou jaci jsou to kabrnaci, ze dobre vytipovali. To ze nic nenasli zda se chyba neni, ale tim jak to vytipovali jsou, zda se, Supermani. Alespon tak na me projev pana Kolare a jinych pendreku pusobi. A tyhle pendrekovy povalece si platim z dani.
0/0
26.11.2001 17:30

mid

Re: Policejni alibiste
Policejní prezident, generál (!!) Kolář, je typická ukázka nabubřelého a uslintaného poldy: Hrozné je, že ještě v roce 1989 (!!) byl ortodoxním členem KSC a dokonce na policejním postu hospodářské - tedy socialistické - kriminálky.A zase hloupě žvaní a navíc ve vysoké funkci posunovače Grosse. Hrůza, jak zapomínáme a komouše něcháme zase rozhodovat. Mid
0/0
10.1.2002 14:30

Dagmara

Vosmanské děti
Nedokážu pochopit,že policisté měsíce prohledávají terén a ta nakonec se děti najdou tam, kde by policisté očekávali!!!
0/0
26.11.2001 16:53

Golem

Re: Vosmanské děti
Já se nechci nikoho zastávat, ale vyjeďte si do přírody, vylezte na kopec a rozhlédněte se po krajině. Uvidíte maličkou část z toho, co museli policisté prohledat. Prolézt každý keř v oblasti stovek km čtverečních prostě prakticky není možné.
0/0
26.11.2001 17:23

wou

police.
No comment k práci policie, je to ostuda národa.
0/0
26.11.2001 16:39

Milan

Mrtvé děti
Vážení diskutéři, myslím že Vám z celého článku unikl fakt, že byly nalezeny děti, které mají tátu a mámu a další zbytek rodiny . Dovolím si za Vás všechny vyjádřit hlubokou účast pozůstalé části rodiny se smrtí dětí, protože i já jsem do poslední chvíle doufal, že budou nalezeny živé. Myslím, že každý rodič jako já,když by měl dítě nezvěstné bude chtít mít dítě byť třeba psychicky nebo fyzicky zneuctěné, ale jednou vrácené živé. A to již v tomto případě není možné.
0/0
26.11.2001 16:30

Luboš Renka

Re: Mrtvé děti
Souhlasím s Milanem a mám pocit, jako by ostatní diskutující ani netušili, co obnáší mít děti, natož o ně přijít. Také já chci jejich rodičům a ostatním členům rodiny vyslovit svou hlubokou soustrast.
0/0
26.11.2001 17:37

Lenka

Re: Mrtvé děti
Nezbývá mi než také souhlasit. Většina lidí zde umí pouze kritizovat policii a probírat,kolik co stálo a nestálo peněz. Ale kde je lidskost a bolest nad touto tragédií?Copak uz opravdu úplně vymizela?...
0/0
26.11.2001 23:27

Ondrej Moravec

Jsme neuvěřitelný národ !!!
Já jenom žasnu, kolik je mezi čtenáři IDNES žhavých kandidátů na ministra vnitra či policejního presidenta. A nejlepší na tom je, že jsou to asi ty samí, kteří rozumí třeba i Jaderný Energetice, dopravě, zdravotnictví, nebo mezinárodnímu terorismu.Záleží jen na tom, jaká diskuse se tu zrovna otevře.Já asi nejsem tak chytrej,ale nemrzí mě to, a možná je mi líto Vás, protože já všemu takhle rozumět, tak tady v tom bordelu nemůžu ani žít. :o)
0/0
26.11.2001 15:36

Marcela

flákači ??
Proč nepoužili při hledání psy ? Nebo je snad měli (nevím to), pak se tedy ptám co to bylo za psy a jaký mají výcvik ?! Jinak říci, že většina policajtů jsou flákači štítící se práce , je dost stupidní a o úrovni autora to dost vypovídá .
0/0
26.11.2001 15:35

Pavel

Re: flákači ??
O.K., trouchu jsem to přehnal. Faktem je, že ty co znám se v práci příliš nepředřou, jsou to však samí pěšáci, tedy stejní jako Ti, kteří hledali zptracené děti. Můj bratranec nastoupil po škole k policii a tři měsíce se učil na nějaké policejní škole. Při tom mu šel plat a zadarmo bydlel. Učili ho zadara a ještě mu platili tolik, kolik já zaplatil za soukromé večerní studium při zaměstnání. Když se ho zeptám, co dělá, slyším - chodíme, občas zkontrolujeme nějakého prodejce, dáváme pokutové bloky apod. Věřím, že vyšetřovatelé jsou na tom s pracovní morálkou lépe a výkony, těm se za svůj výrok omlouvám. Pěšákům ne ! Nejvíce korupce je právě u policie, to taky o něčem vypovídá. Mimochodem svádět vinu na policejní psy, jako to děláte Vy je podle mně stupidnější, než svádět ji na policajty jako to dělám já, ale to je věc názoru.
0/0
26.11.2001 16:26

Marcela

Re: Re: flákači ??
Ale já vůbec nesvádím vinu na policejní psy. Ptám se pouze jestli je nasadili nebo ne. A pokud ano, tak se ptám jaký mají výcvik a jakým způsobem pracují. Pokud není výcvik nebo způsob práce optimální danému účelu nebo lokalitě ,není to vina psů. A pokud mají psa na šňůře, tak do nějakého křovinatého remízku s tím psem ani nemůžou. A protože vím něco o záchranářských i o loveckých psech, tak proto se ptám jací psi tam pracovali a jak - pokud tam byli. Nemyslím, že z mého dotazu vyplývalo, že dávám vinu policejním psům , pokud to tak vyznělo, tak se omlouvám za špatnou formulaci , ale psům rozhodně žádnou vinu nedávám.
0/0
26.11.2001 21:16

Havran

Re: flákači ??
Proc nepouzili psi????....protoze by jim je podle noveho zakona myslivci zastrelili. Jinak z informaci co mam je snem kazdeho pesaka dostat se do Prahy. Z jednoho prosteho duvodu. Nejlepe a nejvice se tam daji vybirat uplatky
0/0
26.11.2001 17:23

kfe

Úžasné ale jsou
ty ILUSTRATIVNÍ ZÁBĚRY, které se používají v televizi, i se byly vyhrabány z archívu, kde ležely ood léta, jak rojnice policajtů (asi 100 mužů) jde v rozvinuté rojnici po zoraném poli a pátrá (teda jsou úžasné)... Je to asi velmi fotogenický motiv, a tak doufám, že podobnost se znělkou k Majorovi Zemanovi (tedy záběry převzatými z dílu o Babicích) je čistě náhodná. Ta rojnice na tom zoraném poli byla zřejmě připravena zahlédnout tělo ukryté v brázdě. Ale policajti nemuseli být v tom případě 10m od sebe, ale stačilo by 50. Do trní se jim však hochům nechtělo. A tak našli hovno. Prodloužili tak nešŤastným rodičům jejich utrpení.
0/0
26.11.2001 14:46

Ferry

Počkejte.
Myslím, že se dá podle policejních map velmi rychle zjistit, kdo měl na starosti tenhle kus a jestli byl vůbec prohledán. Teprve ptom bych dělal závěry.
0/0
26.11.2001 14:40

Richard Kříž

Re: Počkejte.
Tak to si myslíš Ty,ale jak znám praktiky naší POLICIE ČR,tak to celý ututlaj jako všechno,když by měli uznat alespoň pochybení-policie ČR je neomylná!!!
0/0
26.11.2001 15:52

Body

Policajti
Tak to nevím kolik ten Váš bere, co já vím tak s VŠ má 11 000 tak jestli Vám to přijde moc.Za ty peníze se divím že ještě makaj. Stačilo by aby pár dní nepracovali a to bysme se divili. Jinak lidi jsou všude stejní tzn. i mezi "normální populací" jsou lenoši a méňe schopní lidé. Navíc Vás nerozesmívá že zákon o policii byl sice schválen ale plata se jim nezvíší protože nejsou peníze? Takže vše se přitvrdí ala nedá se ani ň. Tak to se mi zdá výsměch. Body
0/0
26.11.2001 13:44

kfe

Re: Policajti
ježišmarjá, na ci jsi to odpovídal, to muselo být asi na jiný článek
0/0
26.11.2001 14:35

Olympic

Re: Policajti
Hele, Tělíčko, oni nemakají! Policie by měla být důvěryhodná a už vůbec by neměla kopírovat "normální populaci". Tam nemají hajzlové co dělat. Mají nás před nimi chránit. Tu a tam čtu jejich protokoly a člověče, oni v nich mají tolik hrubek jako ty! :-)))
0/0
26.11.2001 16:39

Pavel

Policajti jsou většinou flákači štítící se práce
Připomíná mi to hledání Terezy Čermákové z Kladna. Taky policisté týdny prohledávali každý cm2 a našli jí až po přiznání matky. Bydlím asi v polovině cesty mězi T. bydlištěm a místem nálezu a mohu říci, že za celou tu dobu jsem viděl pouze jednou skupinu asi deseti polistů, kteří stáli asi 200m od pozdějšího místa nálezu. Stáli nikoli hledali. Nebýt helikoptéry nevěděl jsem,že se něco děje.Údajně procházeli všechny domy a byty v okolí. V našem domě nebyli a při tom nebýt stromů,tak místo nálezu vidím z okna.Byla tady narážka, že hledat může každý. Já to zkusil hned druhý den a našel jsem (asi 300m od místa nálezu) v lese nějaké oblečení. Za pár dní jsem slyšel,že v lese bylo nalezeno nějaké oblečení, které však nepatřilo Terezce. Opravdu úžasně rychlá a pohotová policie. Policajti byli líní se ohnout a podívat se do díry v betonu (bývalý sklep), kde ji později našli. Všechno to byly zbytečně vyhozené peníze, protože většina policajtů jsou flákači, jednoho mám v rodině, tak vím, co říkám. A špatně placeni rozhodně jejsou, aby se mohli vymlouvat na peníze.
0/0
26.11.2001 12:56

Olympic

Re: Policajti jsou většinou flákači štítící se práce
Mám nehezkou osobní zkušenost, když jsem přišel (svojí vinou) o aktovku se všemi dokumenty, platební kartou, papíry od nového auta a klíči od bytu. Ozval se mi hoch, že má moje doklady a jaká bude odměna. Místo schůzky že mi určí později. Nebylo na co čekat, bylo jasné, že jde o vyděrače. Šel jsem na policii oznámit co se stalo. Vůbec mně nechtěli slyšet, že je prý zajímá jen ztráta OP, jinak nic. V té situaci jsem zavolal známého, který měl nějaký kontakt na policii. Jen díky tomu se jejich chování změnilo, vyslechli mně a dostali povolení zakročit. Šli se mnou dva, jeden si nechtěl vzít civil, že se prý nebude válet ve svých šatech po zemi. Druhý si stoupl úplně jinam, takže na mně neviděl! Hocha nakonec jeden přece jen zatknul. O průběhu dalšího vyšetřování se nebudu šířit, podělali co mohli, takže tašku už jsem neuviděl, jen ty doklady. Zaplať bůh za ně, ale z policie je mi nevolno. Takže se už ničemu nedivím!
0/0
26.11.2001 16:11

Ing.Dawson

...
Myslim, ze vsichni, co zde kritizuji policii ceske republiky, jsou pouze obycejny prostacci, kteri nikdy nic poradneho neudelali a jenom kritizujou ostatni. Kdyby jste aspon trosku cetli ten clanek, tak tam bylo, ze se policie vyskytovala 4km od toho mista, kde ty tela nasli. Ale to je asi ceska vlastnost, vsechny odsoudit a zkritizovat jeste pred tim, nez mam nejake objektivni zpravy. Kdyz jste tak chytry, tak jste je tam meli jet hledat sami(ale to by jste museli pracovat, a to by se vam urcite nechtelo), nebo na vas ma nekdo podat zalobu, ze jste vedeli, kde ta tela jsou, ale policii jste to neoznamili ???? Nerikam, ze nase policii je svetovy zazrak, ale zase takovy pitomci to nejsou, navic kdyz se policii daji nejake pravomoce, aby konecne mohla jednat, tak stejni jedinci jako vy hned rvou, ze to je policejni stat a nevim co vsechno. Jste obycejni flakaci, jediny co dovete je kecat blbosti.
0/0
26.11.2001 12:54

Pavel

Re: ...
Omyl inženýre, práve proto, že musím pracovat a řádně platit daně, aby je státní zaměstnanci vč. policie mohli rozhazovat, tak se nemůžu sebrat a jet na Moravu někoho hledat. Od toho si totiž platíme policii. O kousek výše se dozvíš, že když se hledalo u mého bydliště byl jsem v jednou případě asi o tři dny před policií a to jsem mohl hledat až po mém návratu z práce, tedy kolem 19 hod a nejsem žádný detektiv, ale obyčejný "inkoust" pracující v soukromé firmě.
0/0
26.11.2001 13:05

Pavel

Re: Re: ...
......... mimochodem v naší firmě už pár lidí šlo za špatně provedenou práci na hodinu. To se u policie stát nemůže.
0/0
26.11.2001 13:09

JCh-Praha

Re: ...
Vas ohnivy vylev mne nepresvedcil. Je neoddiskutovatelnou skutecnosti, ze policiste nenasli Terezku Cermakovou, ackoli dle nasledne zpravy mistem opakovane prosli a podobne "uspesni" byli i v pripade Vosmanskych. Prestoze hledani v nepristupnem terenu jiste neni jednoduche, policiste by meli byt profesionaly a profesionalove by nemeli opakovane selhavat. A uz vubec ne vykradat ve volnem case benzinove pumpy.
0/0
26.11.2001 15:49

František Koubek

Policie ČR to je banda primitivů!!!
Když policisté na nemocenské přepadávají benzínová čerpadla,tak nemají čas ani chuť lézt do nějakého trnitého remízku,co kdyby se popíchali...?
0/0
26.11.2001 11:22

Igor

Patracka
Takovehle rozsahle patraci akce se konaji hlavne proto, aby se nasli lidi, kteri jsou zivi a jsou nekde treba svazany nebo nekde uvezneny, tak to bylo i ted. Bohuzel, kdyz bylo jasny, ze deti "nebloudi" po lesich, tak se hlavni energie venuje na vyslechy pribuznych, hledani svedku ap. Nechapu proc by se nekdo z policie mel omluvit rodicum, myslim, ze delali co mohli a prijde mi dost laciny je urazet. Predevsim je to vina toho hajzla, kterej to udelal a jestli i castecne spolecnosti, tak tu tu pak zastupuje rodina tech dvou deti.
0/0
26.11.2001 10:39

muzzle

Re: Patracka
Souhlasim, policie delala, co mela a mohla. Kecy o termovizi (na mrtva tela?) a policejnich flakacich se hezky rikaji z tepla panelakoveho bytu u televize! Nikdo z tech nadavajicich nenapsal, jak to slo udelat lip. Ono totiz v terenu to vsechno vypada jinak...
0/0
26.11.2001 10:53

zdeněk

Re: Patracka
Možná, jenže když se policie dušuje, že prohledala centimetr po centimetru a přes týden, o víkendu, ve dne, v noci hledají a pátrají (člověku jich přijde líto) a pak se hledané děti najdou téměř pod nosem, je to hodně vypovídající. Možná o policii takové, možná o organizaci pátracích akcí ...Nevím.
0/0
26.11.2001 11:33

misa

nic niveho pod slunce,
a tak je to u nas se vsim, proc neco delat jednoduse, kdyz to jde slozite...... a navic mame penez na rozhazovani...... zajimalo by me, jestli se najde nekdo, kdo se omluvi rodicum
0/0
26.11.2001 10:08

znechucenec

Na kritiku je pozdě.
Nemyslíte, že na kritizování policie a armády je už krapet pozdě? skončilo to, jak jsme všichni očekávali odporně, tak se v tom nešťourejte a doufejte, že se to vyřeší a moc podobných "akcí" se nebude opakovat.
0/0
26.11.2001 9:50

Pepa

Re: Na kritiku je pozdě.
Ne, na kritiku neni pozde, ponevadz kdyby je nasli pri te patraci akci, tela by nebyla v takovem stupni rozkladu a bylo by daleko snazsi urcit pricinu smrti.
0/0
26.11.2001 10:28

Martin

Policie by se mela vic snazit....
Je smutne donekonecna poslouchat vychloubave reci policejnich sefu o kvalite policejniho sboru. Jiste to neni prvni pripad kdy nase policie selhala. Je asi zbytecne zkoumat jestli ano nebo ne, myslim ze pravdu se stejne nedozvime. Tem detem to zivot nenavrati a za jejich smrt policie jiste nemuze.
0/0
26.11.2001 9:42

VL

Kdo to byl?
Koho to našli a kdo to spáchal, je skoro jisté. Mám za skoro jisté, že tam už byli v době, kdy policie s armádou obracela celý kraj vzhůru nohama. Ale kdo ten remízek měl prohledat a nechtělo se mu do toho křoví, měl by zaplatit všechny další náklady. Protože na to asi v životě nevydělá, měli bychom se o tom dozvědět co nejvíc. Ne to nechat ututlat. VL
0/0
26.11.2001 8:25

Bodie

našli- nenašli
Jak je patrno, policie je schopna jen jebat řidiče na ulici. K jinému se nehodí. Rojnicemi chodili sem a tam,ani termovize nezabrala.Opravdu hezký výkon za peníze daňových poplatníků !
0/0
25.11.2001 22:57

mira

Re: našli- nenašli
dobrovolnici meli take moznost..sedet a kritizovat umi kazdej..kde je psano ze tam byli uz v dobe kdy tam polici patrala ?
0/0
25.11.2001 23:13

Alois

Re: Re: našli- nenašli
Když to mají dělat místo z našich daní placených policajtů dobrovolníci, tak to už můžou tu bandu úplatných a zbabělých lemplů rozpustit!
0/0
26.11.2001 9:43





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.