Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Senát rozpoutal bitvu s Klausem

Senát ve čtvrtek nařkl sněmovnu z toho, že porušila ústavu. Napětí mezi dvojblokem ČSSD - ODS a Čtyřkoalicí vzrůstá. Do hry se vloží i prezident. Mezi oběma komorami parlamentu propukla největší bitva od dob, kdy Senát ovládá Čtyřkoalice a sněmovnu strany opoziční smlouvy. Senátoři odmítli jednat o zákonu, který jim odeslal Václav Klaus až po opakovaném hlasování sněmovny. Čtyřkoalice těsně prosadila usnesení, že předložený dokument - jde o novelu obchodního zákoníku - nelze podle ústavy považovat za legální návrh, kterým by se měli zabývat.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Pablo

Je v cechach demokracie...?
Ja tvrdim, ze NENI. Papirove mozna ano, ale prakticky neexistuje. Demokracie, jak uz jsme se ucili ve skole je vlada lidu ale co s tim, kdyz si lidi proste vladnout nechteji? Nadavat umi kazdej ale kdyz prijdou volby Tak k nim hodne lidi nejde. A kdyz opozicni smlouva prakticky zlikviduje realnou opozici...lidi mlci. Co to je kdyz vladnouci strana nema opozici a dela si co chce? No prece TOTALITA vazeni spoluobcane a je celkem jedno jestli prijde za pochodu milicionaru unorovou Prahou, nebo podpisem podpasove smlouvy nekde ve vyhrate kancelari. Podpasove pro cely zbytek naroda, ktery z toho ma jenom "blbou naladu". To je dost malo... Nedivte se, ze si nasi skveli politici dovoli predvadet sve prostoduche tanecky pred celou zemi, v pristich volbach si zase nejake to teple misto uhrajou a kdyz zvitezi jina strana, tak si stejne rozdaji korytka mezi sebou na zaklade nejake jine smlouvy. Lidi jim to prece stejne zbasti a jim se nic stat nemuze, jsou prece nedotknutelna elita...tak co? A to, ze je vetsina naroda pasivni a se slovy, ze se stim stejne neda nic delat se ani nic delat nepokousi jim jenom hraje do noty. Prece se jim nebude nejaky hloupy plebs plest do vladnuti, ktere ovladaji jenom oni...vyvoleni... Jenomze vazeny spolunarode dalsi revoluce uz neprijde a pomoci si musime sami. Tohle za nas nikdo neudela a ani nema zajem udelat...a jak? Zkusim popsat jednoduchy navod. 1.) Jit k volbam 2.) Vybrat si politickou stranu ktera je mi nejblizsi. A kdyz zadna takova neni, tak alespon tu, ktera podle me v tomhle binci nadelala mensi skodu, nez ty ostatni. 3.) Na volebnim listku zaskrtat jmena tech kandidatu, kteri nikdy nepracovali ani v parlamentu, ani v jinem zakonodarnem, nebo vladnim uradu. A ted si predstavte, co by tohle udelalo, kdyby takovym zpusobem volila vetsina lidi? 1.) Do nasich nejvyssich instituci by zaval trosku cerstvejsi vzduch. Nerikam, ze novi poslanci a ministri by byli automaticky kvalitnejsi, ale urcita sance tu je. A je to rozhodne lepsi reseni nez znovu volit bandu proflaknutejch ... 2.) Je to zpusob, jak dat najevo nynejsi politicke spicce, ze je lidi proste uz dal nechteji ani poslouchat ani videt a ze prece jenom nejsou tak neprustrelni... 3.) Novym mocipanum by se takto dalo jasne navedomi, ze sva tepla mistecka nemaji nadozivoti a ze mohou byt z politiky dost rychle odejiti temi, pro ktere tu jsou a ze jsou jenom urednici, kteri maji pracovat pro lidi a ne elita, kterym narod nesaha ani po kotniky... Nejlepsi politik je podle me ten, ktery se boji, ze pokud nebude pracovat dobre, bude s ostudou vyhnan... Nerikam, ze tenhle postup je absolutne nejlepsi a jestli nekoho napadlo neco jeste "vyzivnejsiho" rad se poucim... Takze lidi, prestante blbnout a pojdte s tim bincem, ktery mame v zemi neco delat. Jestli budeme vsechni sedet doma a nadavat na pomery, se kterymi se nic delat neda...budeme mit "blbou naladu" dosmrti. Vzdycky se da neco delat, dulezite jenom je nedat si nic libit. Pysnime se sice tim, ze mame holubicci povahu ale vyhladovela oskubana a polomrtva holubice na nikoho dojem neudela...
0/0
23.11.2001 19:05

Pepina

Re: Je v cechach demokracie...?
Musím říct, že se mi Pablo, líbíš. Konečně někdo, kdo neříká, že "to je stejně k ničemu". Jsem stejného názoru, už se těším, jak to na volebním lístku proberu. Jen mě mrzí, že nebudu mít tu čest osobně vyškrtnout pana profesora Klause, spolu se Zemanem a dalším šmejdem na našem politickém nebi. Ohromně ráda bych si smlsla na dalších, bohužel to nejde. Nejsou v mém rajonu. Dokud je lidi nevyškrtnou z kandidátky budou stále strašit v politice a otravovat život druhým. Takže proč se nechat zastupovat někým, kdo hájí ne naše zájmy, ale jen svoje, popř. se postará, aby celé příbuzenstvo včetně kamarádů z toho také něco mělo. Takový tam nemá co dělat. Hloupí Ti, co jim to umožňují.
0/0
23.11.2001 21:21

Aha

Re: Je v cechach demokracie...?
Přesně tak, pablo. Jediná reálná cesta je CESTA MENŠÍHO ZLA. Tedy cestou menšího zla až úplnému dobru :o) <br><br> Ještě by mohlo pomoci pokusit se změnit strany zevnitř, chce to ale víc lidí. V Klausostraně to asi z principu nepůjde tak jako by to nešlo v Sládkostraně, ale v takové US určitě ano.
0/0
24.11.2001 11:16

Pavel Anger

Re: Re: Je v cechach demokracie...?
Cestou menšího zla až úplnému dobru - no vida a máme ideu proč jít k volbám. Mimochodem Pablův příspěvek by si jistě zasloužil otisk i v papírovém médiu.
0/0
24.11.2001 11:22

Grebeníček

Klaus na Hrad, Železný premiérem a bolševik prokurátor Monsport do parlamentu!
0/0
23.11.2001 16:10

Robert

Ctyrkoalice musi pritlacit a predvest vice
Honza Ruml!!!! Ten je jedinej spravedlivej.....Honzo do toho, do to ho , do to ho!!!!!
0/0
23.11.2001 15:05

Myslet

Ctyrkoalice musi pritlacit a predvest vice
Pokud chce Ctyrkoalice zvitezit ve volbach, musi pritlacit na pilu a predvest vice. Kde jsou slibovana medialni vystoupeni ministru stinove ctyrkoalicni vlady? Kde je slibovana vule po vetsi programove integraci? Kde je Karel Kuhnl, jeden z nejkvalitnejsich politiku na nasi scene? Ctyrkoalice zkratka potrebuje byt pod silnym tlakem nespokojenych priznivcu, aby dokazala inciovat nove a rozumne navrhy zakonu a vecna medialni vystoupeni a nespokojovala se s retorikou o "moralizaci politiky". Klaus a Zeman by naopak potrebovali zazit nejhorsi volebni porazku od listopadu 1989. Zatim to tak ale bohuzel moc nevypada.
0/0
23.11.2001 11:09

bohouš

Re: Ctyrkoalice musi pritlacit a predvest vice
Zrcadlo, zrcadlo, řekni mi, kdo je na naší scéně jeden z nejkvalitnějších politiků? - No přeci Sněhurka, ty 4koafile!
0/0
23.11.2001 13:10

Milan

Uááááh, nuda. Před volbama se stejně ODS s ČSSD rozkmotří podle koaličního plánu.
Ať si 2% straníků v ČR sbalí svoje politické strany a jdou opruzovat někam za polární kruh. Co my 98% nestranná většina, necháme se manipulovat?
0/0
23.11.2001 10:03

Emil

Re: Bože ochraňuj nás
Znám jednoho. Nosí konfekční oděv a bydlí v 1 + 1.
0/0
23.11.2001 9:59

Václav Brožík

Máte krátkou paměť
Jenom se ptám, proč pan Pilip neprosadil stejnou právní úpravu v době, když byl ministrem financí a když se privatizovalo mnohem větší množství firem. Obávám se, že v tomto případě není Pilip ochráncem drobných akcionářů, tím mohl a také měl být dříve. Proč se má zavádět povinný odkup teď před dokončením privatizace a jak k tomu přijdou ti drobní akcionáři, jejichž podniky byly již provatizovány ? bude se jim snad dodatečně něco doplácet ?
0/0
23.11.2001 9:53

smich

Re: Máte krátkou paměť
Přesně tak. Je to jen další ze šarvátek mezi Čtyřkoalicí a smluvními opoposlanci, ke které se naskytla příležitost. Ale v diskusi jde možná spíš o to, jak funguje či nefunguje politická scéna... (poslanci neví, pro co hlasují, Senát je defacto mimo hru, prezident taky)
0/0
23.11.2001 10:44

araya

Re: Máte krátkou paměť
Pokud se nepletu jste socdemáckej poslanec (nebo ODS, ale vždyt' to je jedno). Je to asi tak, že když někdo získá většinový podíl v jakékoli firmě musí nabídnout odkup už tedˇ a ten problém vzniká až nyní kdy se chystá privatizace obřích většinově státních firem, ale se spouastou drobných akcionářů. No a s nima chtějí vaše sprosté strany (ODS+ČSSD) naložit opravdu po komunisticku, ale to mě u vás nepřekvapuje. Takže váš argument je jen obyčejná sprostota.
0/0
23.11.2001 10:56

Václav Brožík

Re: Re: Máte krátkou paměť
Tento argument by byl sprostotou kdyby nebyl pravdivý, ale on pravdivý je! Mimochodem v minulosti proběhla privatizace mnoha státních podílů ve významných firmách a to bez odkupu. Tehdy to panu Pilipovi nevadilo. Nevadilo mu ani když coby člen ODS napomáhal budování nefungujícího kapitálového trhu což vedlo mimo jiné k okrádání drobných akcionářů v rámci tzv. třetí vlny kuponové privatizace. Kde se vzala ta náhlá změna ? to mi připomíná biblické prozření Pavla z Tarsu, že by se historie opakovala ? tomu se mi při vší úctě nechce věřit!
0/0
23.11.2001 11:25

araya

Re: Re: Re: Máte krátkou paměť
Tak když už jsme se pustili do debaty, je třeba si uvědomit, že pozdě je lepší než nikdy, ale pro vás je určitě lepší okrást malé akcionáře i nyní už jenom proto, že se to stalo i jinej předtím. Pro vás je totiž důležité zalepit díru ve státním rozpočtu z peněz z privatizace, ale mnohem těžší je si uvědomit, že to je na něčí účet.
0/0
23.11.2001 13:27

Tojefuk

Re: Máte krátkou paměť
Myslím, že v této souvisloti nemá moc smysl diskutovat o Pilipovi. Rozhodující je co se stalo. Opět byl přijat zákon, který poškozuje lidi v této zemi. Je to stále dokola. Stát proti vlastním lidem. Ať je to ČSSD nebo ODS. V čem je tedy rozdíl? Proč podstrkujete nějakou potřebu na dodatečné vyplácení? Kvůli spravedlnosti? Ha ha Přece nelze akceptovat křivdu jenom proto, že se už někdy jindy, někomu jinému stala. Přikláním se k dalšímu příspěvku ARAYA. Vaše kontra o argumentu o sprostotě a pravdivosti je opravdu velice nesmyslný. Zkuste si ho přečíst zítra. Budete se za něj stydět. Věřím, že poslanci zatančili taneček a řekli si: To jsme to tomu Pilipovi nandali.
0/0
23.11.2001 16:19

Emil

Re: Re: Re: Re: Jak vidno
Chtěl bych připomenout, že zákon o referendu předkládala vláda /ČSSD/ již 3x, ale zásluhou ODS nebyl parlamentem nikdy přijat.
0/0
23.11.2001 9:47

Karel

Bože, ochraňuj nás
A opět se blíží volby a já bláhový si myslel, že pan Klaus zmoudřel.Velký omyl.Když někdo trvdí, že je v pořádku, když ekonomika předběhne právo, nemám co dodat. Ekonomika opravdu právo předběhla, a to i s panem Koženým až na Bahamy.Vládu ODS již nikdy více, to by zas přibylo tunelářů.Ale koho, KOHO ?!! Bože ochraňuj nás před politiky,kteří myslí pouze na sebe.
0/0
23.11.2001 9:32

Brouk_P

Re: Bože, ochraňuj nás
Ano, tak to přesně je, Bože ochraňuj nás. Vždy to tak bylo, je a nevíme dne ani hodiny, jak dlouho ještě bude. Naštestí není jen hmota, nechme tedy hmotaře ať se jí zabývají :)
0/0
23.11.2001 10:16

smich

Volby
Jsme tupý národ a v dalších volbách to opět dokážeme, tomu věřme! Zvítězí opět trojkoalice ODS, ČSSD, Čtyřkoalice, v závěsu KSČM, nějaká + - procenta nehrajou roli...A budeme zase nadávat, koho jsme to zvolili... Jako by nešlo provětrat politickou scénu jinou volbou...Za sebe hovořím, že tak ale učiním!
0/0
23.11.2001 9:31

Radegast

ještě drobnost k pravicovosti ODS
ODS se může těžko chovat pravicově, když tvrdé jádro jejich fan clubu je levicové. Např.takový pan Josef Musil evidentně nemůže rozdejchat to, že Havel má vilu v Portugalsku (jak je vidět z poloviny jeho příspěvků). Havlova portugalská vila se dokonce zmiňovala i na kongresu ODS. Pravicové straně vadí legálně získaný majetek - to je tedy poměrně unikátní.
0/0
23.11.2001 9:30

Josef MUSIL

Re: ještě drobnost k pravicovosti ODS
Radegaste, nevím, kde bereš svoje přesvědčení, ale rozhodně nejde o nějakou vilu v Portugalsku, pokud si myslíš, že ano, tak holt máš moc jednoduché smýšlení. Vysvětlím, měl jsem pouze na mysli to, že někdo jako byť bývalý president by měl víc dbát na národní hrdost apod. A k druhému Tvému argumentu - naštěstí jsem ODS a pana Klause nikdy nevolil, nemám rád aroganci a namyšlenost, když pominu kupónovku, zdravotní pojišťovny, praní špinavých peněz a další. Takže vedle růbeš synák, jak by řekl klasik, leč co naděláš mateřského mléka nemaje. Nezbývá než neškrábat a zkusit to rozchodit. :-)) Prý to pomáhá. Krásný a slunečný den :-))
0/0
23.11.2001 9:45

Radegast

Re: Re: ještě drobnost k pravicovosti ODS
Musile, Musile, na vilu v Portugalsku jsi tady několikrát narážel ty (přečti si po sobě svoje příspěvky), a když na to někdo upozorní, tak najednou o ni nejde. Zajímavé.
0/0
23.11.2001 10:11

Václav Klaus

Neomezený vládce
Rozhodl jsem se, že se opravdu, ale opravdu, stanu v této zemi neomezeným vládcem. Nevím, jak byste tomu, vy směšní tvorečkové hemžící se u mých nohou, chtěli zabránit.
0/0
23.11.2001 9:20

Štefan

Re: Neomezený vládce
Ale víme jak tomu zabránit,nakopnout tě a poletíš a poletíš...
0/0
23.11.2001 9:31

Josef MUSIL

ahojky
Dost bylo rozkoše, jdu něco posnídat. Všem pěkný den. Volte koho chcete, ale prosím nechte vulgarizmů a urážek, tím opravdu ničeho nedocílíte. :-))
0/0
23.11.2001 9:19

smich

Senát=Trafika
Vážení spoludiskutující, diskuse zvrhávající se do vzájemného napadání a invektiv nám předvádějí naši slavní politici téměř denodenně. Nijak se od nich nelišíme, že? Bohužel.... V téhle situaci odmysleme stranickou příslušnost, své volební preference, oblíbenost prezidenta či jiných politiků, a povídejme si o problému...Ten je hlavně procedurální schvalování zákonů, fungování sněmoven, atd. Je přece jasné, že při prvním hlasování "zaspali" smluvní opoposlanci, jinak by tahle diskuse nejspíš nevznikla. A teď je nejvíc vidět, jak nefunguje senát: Fakticky nijak, jen může křičet a protestovat, z hlediska ústavy a práva se krčí v koutě. To pro ty, co pořád něco melou (s prominutím) o "pojistce" demokracie...
0/0
23.11.2001 9:19

Robert

Senát rozpoutal bitvu s Klausem
Hlavně nezapomeňte vy hovada, že pravda a láska musí zvítězit nad lží a nenávistí!!!!
0/0
23.11.2001 9:15

Šťoural

ODS se spojila s ČSSD proti drobným akcionářům
Jen by mě zajímalo, kde je v tomhle případě ten zásadní střet mezi pravicí a levicí, o kterém nás pan "profesor" Klaus poslední dobou tak rád poučuje.
0/0
23.11.2001 9:14

Aha

Re: ODS se spojila s ČSSD proti drobným akcionářům
To je jasné, zásadní střet je v rozdílném pohledu na akt znárodnění soukromých akcií, byť dílčího. Klaus je samozřejmě na straně nedotknutelnosti soukromého vlastnictví, že?
0/0
24.11.2001 11:05

Korry

to je hanba!!!
Ja na tyhle clanky nemam nervy .... ani na televizi se radeji nedivam, protoze kdyz tam vidim tu nasi politickou spicku .... no to je pokoukanicko ..... a pak ukazou zabery ze snemovny, kde se halsuje o nejakem zakonu a ono to tam vypada jak na Vaclavaku .... poslanci se tam prochazeji, povidaji si s kolegama a kdyz prijde an halsovani, tak neco zmacknou a ani nevedi co ..... hlavne, ze to pekne rozcaruje jejich politicke soky!!!! ..... tak sakra, at hodinu sedej na zadku a poradne makaj a pote si muzou dat oraz a jit znovu pilne pracovat. Ale tim, ze si kazdej dela prestavku kdy chce je z toho peknej holubnik a setsakramencky dobre placenej!!! .... jo jenze to zaplatime samozrejme my .... a to me na to se.. jeste vic!!!! Nejdriv jsem byl pekne nastvanej, ze si EU porad klade nejake podminky, ale kdyz vidim ty vyzirky .... tu radoby reprezenatci statu .... tak je mi pekne na bliti!!!! a s EU jednoznacne souhlasim!!!!! .... jen na nas budte prisnejsi, protoze jen pak je nejaka nadeje, ze se nase politicka scena zlepsi!!!
0/0
23.11.2001 9:12

Štefan

Klaus zklamal...
Klaus ně zklamal na věčné věky a to jsem mu fandil dlouho a dělal si nepřátele.Toto rozhodnutí je jeho volební konec.
0/0
23.11.2001 9:08

Radegast

Strana verbálního konzervatismu
Je kouzelné jak Strana pravicových keců - ODS, zuřivě bojuje za typicky socialistické ustanovení - výjimku při povinných odkupech akcií. Tedy za ustanovení, kterým stát v podstatě vyvlastňuje či dodatečně zdaňuje akcionáře. A největší "pravičák" Klaus je v čele. Tohle hraní si zakuklených socialistů na pravici jim může žrát už jenom trouba.
0/0
23.11.2001 9:04

Jirka z Hradu

Pro fan club HRAD
Aby jste se z Havlíka nepodělali. Tento člověk udělal taky svůj díl práce. (amnestie, lezení skopčákům do řiti ,"nestrannost") A jeho kázaní o morálce mi taky leze krkem. Zrovna on se svou Dášenkou. Že má ve světě jméno, to je možný, ale z toho si taky nesednu na zadek. A k těm procentům, Hitlera taky podporovala většina národa, a nebylo to morální a správný.
0/0
23.11.2001 8:56

Pepa z Depa

Re: Pro fan club HRAD
Z Havla se nepodělám, ale z tebe ano.
0/0
23.11.2001 9:01

Jirka z Hradu

Re: Re: Pro fan club HRAD
To je mi tě líto, asi ti pošlu papír.
0/0
23.11.2001 9:14

Pepa z Depa

Re: Re: Re: Pro fan club HRAD
Mám svůj, nech si ho pro sebe, až budeš potřebovat, kdybys to náhodou neustál. To je, ale diskuze na opravdu úrovni, že Jiříku?
0/0
24.11.2001 20:53

alfréd

Doporučuji: http://www.aaawebpages.cz/Hucincz_1.htm
0/0
23.11.2001 8:56

BIS

Re: Doporučuji: http://www.aaawebpages.cz/Hucincz_1.htm
Jdi s Hučínem do prdele !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
0/0
23.11.2001 10:05

přátelé

Re Josef Musil
Jde o fanatického ODS aktivistu, který blábolí nesmysli a je zcela mimo mísu. Stačí jen vzít průzkumy veřejného mínění: pan prezident má stabilně nejvyšší důveru okolo 54%, to je jasná většina národa, ty hnoji, ale dolní sněmovna v čele se škůdcem Klausem má podporu 29%. Tak kde jsi teĎ, milicionáři z ODS.
0/0
23.11.2001 8:36

Josef MUSIL

Re: Re Josef Musil
mladíče pamatuj : " Blahoslavení chudí duchem, neboť jejich je království nebeské!" a pak jen opravdu chudí duchem argumenty nahrazují urážkami, vulgarismem a nepodloženým tvrzením. Pan president má možná, dle průzkumů veřejného mínění stabilně nejvyšší důvěru, nicméně z minulosti jsem poučen neboť i za komančů se voleb účastnilo tu 100 a jinde "jen" 99,9% voličů. Jaká byla ale pravda ? Neradím nikomu koho má či nemá volit, myslím si, ža každý ať vezme rozum do hrsti a volí jak sám uzná za nejlepší, ale president, jež uděluje milosti svým kamarádům, dětem příbuzných a známých a chystá se po volebním období odletět do teplých krajin ve mě důvěru nebudí. V Tobě asi ano, budiž, máš právo na svůj názor. Měj si ho. :-) pěkný den.
0/0
23.11.2001 8:48

xxl

Re: Re: Re Josef Musil
Pan Klaus vyhral volby na sjezdu (pardon kongresu)ODS jako jediny kandidat s 92% podporou. Neco mi to pripomina - jednotnou kandidatku Narodni Fronty.
0/0
23.11.2001 8:56

Radegast

Re: Re: Re Josef Musil
Pouze jednu poznámku: srovnávat výzkum veřejného mínění ve svobodném státě s povinnou účastí ve volbách v totalitní diktatuře to svědčí o opravdu velmi chudém duchu.
0/0
23.11.2001 9:17

Tom

Re: Re Josef Musil
V zivote bych nedal hlas Klausovi a jeho kohorte, ale to je to jedine na cem se s takovym oslem jak ty shodnu. Nauc se nejprve spravne psat, pak pocitat a nakonec slusnemu chovani a pak muzes nekde exhibovat.
0/0
23.11.2001 8:57

Bobik

Naši politici
Doporučuji všem přečtení článku Karla Čapka na stránkách http://www.aaawebpages.cz/Motto.htm
0/0
23.11.2001 8:23

BIS

Re: Naši politici
Nebudeš ty nějak napojenen na ty stránky, že jim chceš zvýšit návštěvnost ?
0/0
23.11.2001 10:11

gerd

Klaus je debil
dělá zmatky a už by měl z politiky vypadnout! Zkurvil kupónovku, uvolnil cestu tunelářům a teď chce okrást malé akcionáře ještě jednou. A znova hlasovat o schváleném zákonu, to se mohlo vyklubat jen v tý jeho dementní palici!
0/0
23.11.2001 8:17

Libor

Re: Klaus je debil
0/0
23.11.2001 8:25

Pavel Anger

Re: Re: Klaus je debil
0/0
24.11.2001 11:44

Pavel Anger

Re: Re: Re: Klaus je debil
......... :o) naco slova ? Mimochodem nemyslím si že zkurvil kuponovku - to bylo kromě odstátnění něco jako pokus o odškodnění (lepší než nic), ale zkurvil(i) zákony - právní prostředí, které by bránilo zneužití kuponovky !!! Jinak s tebou souhlasím.
0/0
24.11.2001 11:50





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.