Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Respekt zažaloval už i Grégr

Kolotoč žalob vláda versus časopis Respekt pokračuje. Minulý týden podal na týdeník hromadnou žalobu za celý kabinet úřad vlády. Další žalobu na šéfredaktora týdeníku Respekt podal ministr průmyslu a obchodu Miroslav Grégr. Jak Grégr tak celá vláda si stěžují na Holubův článek, ve kterém šéf týdeníku označil Zemanův kabinet za korupční. Ministr průmyslu byl navíc v Holubově článku jmenován.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Ondra

korupce Zemanovy bandy
Zemanuv kabinet zacal kopat kolem sebe. Stale vice lidi poznava pravou tvar techto radoby spasitelu. Skoda, ze volby nebyly uz vcera. Ale ono je to vlastne jedno. Pokud vyhraje Klaus-velky Zemanuv kamarad tak se vpodstate nic nezmeni. Mozna omilostni Zelezneho a ten se postupem casu dostane do vlady...
0/0
29.11.2001 16:55

pudlik

další potrefený se ozval
na jiném místě jsou komentáře k případu úplatku na Magistrátě. Jak to asi musí vypadat na ministerstvu, které rozhoduje o mnoha zakázkách, rozhoduje o licencích atpod.?
0/0
29.11.2001 9:12

Johny

No to jsem zvědav
S kým a proč se ti magoři z vlády chtějí soudit? Další článek na těchto stránkách "Justice ztratila ......" je jesným důkazem, že měl pan Holub ve svém článku pravdu.
0/0
29.11.2001 9:10

Radegast

milošek dělá nejlepší marketing
Mám pocit, že Respekt má teď více inzerentů. PR kampaň Zemana a jeho zkorumpované party zabírá.
0/0
29.11.2001 9:09

Urayama

Řešení ?
Pane Holube máte chut se tahat po soudech s těmi šašky ? Šoupněte každému z nich malou obálku a máte klid. Věřte mi -jsou na to zvyklí.
0/0
29.11.2001 1:11

DDT

Ble
Navrhuju zažalovat Grégra za evidentní přestoupení paragrafu o povinném dodržování lidské podoby. Kyselý trpaslíci nemají mezi lidma co dělat!
0/0
28.11.2001 21:13

Pablo

ZUMPA
Ceska media, vcetne Respektu, jsou zumpa. Je treba aby si zurnaliste uvedomili ze nemohou jen tak vypustit jakekoliv sracky beztrestne. Prestoze tato vlada udelala ohromny kus dobre prace, zkorumpovani novinarsti neumetelove neumi nez kritizovat, kydat hnuj, a urazet. Proc? To je samozrejme; pusobi tim na zamindrakovane cechacky, kteri - bez spetky kreativity a kritickeho mysleni - se vzdy ochotne na medii kritizovane lidi a pseudo-kauzy vrhnou jako mrchozrouti aby ospravedlnili svou nesmyslnou a bezucelnou existenci.
0/0
28.11.2001 17:51

bartsimpson

Re: ZUMPA
Milý Pablo anonyme, už jsi někdy četl Respekt? Četl jsi ten článek? Mám pocit že asi ne. Jinak bys takhle nepsal. V tom článku skutečně není nic objevného. Je to jen shrnutí praktik Zemanova kabintu při utrácení peněz ze státní pokladny. Je to jen všechno hezky pohromadě. V článku nikdo nikoho neuráží a pokud tam někdo něco takového vidí, tak se tam poznal.
0/0
28.11.2001 19:56

Radegast

Re: ZUMPA
Žumpa je především česká politika. Co mají podle tebe novináři o téhle partě zlobovaných a zkorumpovaných nýmandů psát, ty chytráku? Každej člověk se v Česku s korupcí setkává v běžném životě. Každej vidí její indicie i ve vysoké politice a pokud je alespoň průměrně inteligentní, dokáže si některé souvislosti spojit. Tam hledej skutečné parazity, protože ty si platit musíš. Naproti tomu do kupování novin nikdo nikoho nenutí, ani tebe.
0/0
29.11.2001 9:24

-ed-

Re: ZUMPA
IQ - UQ !
0/0
2.12.2001 14:38

odjinud

ctete
Ctete RESPEKT a take TYDEN , to jsou slusne tydeniky , ja si je nechavam posilat z Cech k nam. Znam ceske medialni prostredi , az na malo novin a casopisu nestoji za nic. RESPEKT a TYDEN vsak doporucuji , a to jsem ohledne presse velmi rozmazleny.
0/0
28.11.2001 17:28

vendelín

A PROČ NE ?
NEVIDÍM SEBEBENŠÍ DUVOD PROČ VĚTŠINA Z VÁS ROZČILUJE!! JSME STÁTEM, KDE SE MUŽE ČLOVĚK, POKUD TO NENÍ DEBIL, ZBAVENÝ SVÉPRÁVNOSTI, DOVOLÁVAT U SOUDU TOHO, CO SI MYSLÍ, ŽE JE JEHO PRÁVO ! A JE UPLNĚ JEDNO, JESTLI SE JMENUJE HAVEL A VADÍ MU VÁCLAVKA S DÁŠENKOU, BŘEZINA SE ZELENÝM RAULEM, ČI GRÉGR S RESPEKTEM. NA SOUDU PAK JE, ABY ROZHODL PODLE PRÁVA. PROTO ZDE TOTIŽ SOUDY A PRÁVO JSOU !!!
0/0
28.11.2001 16:16

Nazdárek

Re: A PROČ NE ?
Právo a soudy máme, to je pravda, ale bohužel v mnoha případech neslouží ani jedno ani druhé spravedlnosti, té spravedlnosti, která má býti slepá . . .
0/0
28.11.2001 16:19

Vlastička

Re: Re: A PROČ NE ?
tak tak - pravdu díš ....
0/0
28.11.2001 16:31

vendelín

Re: Re: A PROČ NE ?
TAK TO UŽ JE ZASE JINÁ VĚC. JSOU ZDE TI, KTEŘÍ MAJÍ PRÁVO SOUDCE JMENOVAT A ODVOLÁVAT !! A POKUD SE TI NELÍBÍ PRÁCE NAŠICH SOUDU - A MĚ SE TAKÉ NELÍBÍ- MĚLI BYCHOM POŽADOVAT NA ODPOVĚDNÝCH POŽADOVAT NÁPRAVU. JE HRUZA, KDYŽ JSOU 12 ROKU PO ROCE "O" SOUDY PROLEZLÉ BOLŠEVÍKEM, KTERÝ TAM DĚLÁ, CO SE MU LÍBÍ. BYLO OBROVSKOU CHYBOU TVRDIT "NEJSME, JAKO ONI!" A NEZAKÁZAT JE!!! ONI MAJÍ SVÝCH 10-15% TO JE PRAVDA, ALE TO SAMÉ ČÍSLO BY MĚLA I NSDAP V ROCE 1957, POKUD BY EXISTOVALA!!! JE PROTO OPRAVDU SMĚŠNÉ, KDYŽ ČLOVĚK, KTERÝ SOUDCE JMENUJE, VYKŘIKUJE O TOM, JAK JSME SE KOMUNISTY NEVYROVNALI A JAKÉ TO MÁ NÁSLEDKY. ANO,MÁM NA MYSLI PANA PRAVDUALÁSKU!!!
0/0
28.11.2001 17:31

Snehulak

Re: A PROČ NE ?
.. a neni to trochu namahave a predevsim nakladne(o risiku ani nemluvim, pri tomto stavu justice), kdyz si musi clovek vse vysoudit , nokonec i majetek o kterem kazdy vi komu patri ?
0/0
28.11.2001 16:43

Jarda

Re: A PROČ NE ?
S touhle interpretaci zcela souhlasim.
0/0
28.11.2001 16:47

Nazdárek

Korupce na kazdem kroku
- za úplatek na vysokou školu - za úplatek státní zakázku - za úplatek obecní zakázku - za úplatek různé průkazy: řidičský, zbrojní, lodní, invalidní, myslivecký apod. - za úplatek výhodné odkoupení bankovních pohledávek - za úplatek rychleji byt z pořadníku - za úplatek strategické informace o privatizaci státních podniků - za úplatek leasingy, úvěry apod. - za úplatek rychleji v obchodním rejstříku - za úplatek nižší pokuta atd. atd. Za úplatek lze získat v naší svaté zemi úplně všechno! Co hodlá vláda soudem získat? Výrok, že korupce neexistuje?! Za úplatek jej určitě získá . . .
0/0
28.11.2001 16:00

HL

Re: Korupce na kazdem kroku
To co se vsichni naucili za komousu dale pouzivaji. To patri na vsechny lidi bez rozdilu kteri tady zili mezi 1948-1990! Tak jaky pak udiv? Ten respekt stejne za nic nestoji!
0/0
28.11.2001 16:43

-ed-

Re: Re: Korupce na kazdem kroku
Pokračuji : za úplatek účast ve vojenských misích , proclívání aut na hranicích , revizorovi v tramvaji, povolení na nákladní dopravu do zahraničí, na vývoz a dovoz zboží ..... Po revoluci to tady doutnalo a spustil to Václav Klaus památným výrokem, že nezná černé peníze !
0/0
2.12.2001 14:46

Pepe

Gregre,
Gregre,Gregre, proc to delas ty hajzliku malej?
0/0
28.11.2001 15:52

alfréd

Jestli se bude tato vláda soudit o čest, důstojnost a takové podobné morální vymoženosti,
tak to u každého soudu projede na celé čáře.
0/0
23.11.2001 15:08

bohouš

Myslím si,
že novinář není nedotknutelný. Když něco napíše, ať za to nese odpovědnost. Jestli se kdokoli cítí být jeho článkem poškozen, má právo se u soudu bránit. Nechte rozhodnout nezávislý soud. Komu tenhle princip vadí, je proti demokracii. Všimněte si, jak vadí některým novinářům.
0/0
23.11.2001 13:50

David

Re: Myslím si,
Souhlasim s principem, nesouhlasim s principem! Jestli nenastane pravni povedomi a zejmena demokraticke povedomi a hlavne ve vlade, ktera ted jedna podle prislovi o potrefene huse, pak samozrejme tohle nastavuje ve spolecnosti prah "autocenzury" (bude mene odvaznych novinaru a sefredaktoru). Novinar ma samozrejme povinnost byt eticky a pravdomluvny, rozhodne nepropaguju bij kde bij a novinar je imunni (nekdo jinej je ve spolecnosti vic imunni nez by si zaslouzil). Ale specielne v tomhle pripade, kde Respect velmi decentne zafilosofoval na tema korupcni prostredi je to jen ukazkou kde je tohle povedomi. Protoze vlada se hodla soudit pro to, ze si veri, ze muze vyhrat. Ta vlada, ti zastupci lidu by naopak meli byt tak moudri, ze by si meli uvedomit, ze jejich "vyhra" by byla prohrou ve spolecnosti, kde svoboda projevu muze zase dostat na zadek. Apropos, na humornejsi notu, kdepak je pan Havel se svou milosti?
0/0
23.11.2001 22:48

Tomáš Marný

Čest, důstojnost atd.
"...kde je zakotvena povinnost vydavatele otisknout vyjádření v případě, že se článek dotkl cti, důstojnosti, dobré pověsti nebo soukromí osoby..." Proboha, on má někdo v této vládě čest, důstojnost a dobrou pověst???
0/0
23.11.2001 11:05

frontcover

Bodie, Bodie
To je děs běs. A není to porvé co chudák bodie napsal něco jako "židobolševická klika". To je fakt super. To může stvořit jen vyšisovaný intelektuální naháč nejhrubšího zrna. Osobně nepovažuju Respekt za nic světobornýho, ale je pravda že článek o korupci byl více než trefný. Navíc potrefená husa ze ozvala. Už se těším až půjdou od válu. S ním by mohli odtáhnout i někteří, co přispívají do těchle debat. Co Bodie??
0/0
23.11.2001 11:01

Myslet

Hanba
Hanba vlade, ktera se brani proti kritice uredni moci. Zemane, Brezino, atp. uz je na case. Vypadnete z funkci. Kde je medialni smrst? Kde jsou lide v ulicich a pred uradem vlady?
0/0
23.11.2001 0:33

Myslet

Hanba
Hanba vlade, ktera se brani proti kritice uredni moci. Zemane, Brezino, atp. uz je na case. Vypadnete z funkci. Kde je medialni smrst? Kde jsou lide v ulicich a pred uradem vlady?
0/0
23.11.2001 0:33

IS

Škoda, že ty majetkoprávní žaloby padly ...
... těšil jsem se na kolik nezávislý soud ocení čest naší současné vlády. Já bych to typoval ne na 170 milionů ale na 170 haléřů ...
0/0
22.11.2001 23:58

Petra

Re: Škoda, že ty majetkoprávní žaloby padly ...
To, že majetkoprávní žaloby nebudou bylo dost jasné od počátku. Z rozpočtu státu na složení poplatku nemohli vzít, protože to by asi nepřežili a ze svého se jim poplatek 400 tis. dávat nechce. Vždyť byli i takoví, kteří tvrdili, že prostě 400 tis. nemají. Chudáčci. Se svými platy nenašetří.
0/0
23.11.2001 10:26

Bodie

Respekt
Je nejvyšší čas, aby ta židobolševická klika páně Klause a exsoudruha Zemana táhla někam, třeba do hajzlu.Již toho předvedli příliš, z čeho se zvedá žaludek.
0/0
22.11.2001 23:55

Michal

Re: Respekt
Rasismus na i-dnes ???
0/0
23.11.2001 17:57

simcha

moc X kvalita
podle me Respekt+Reflex=nase nejzajimavejsi+nejkvalitnejsi politicke respektive spolecenske periodikum.Neni to kapanek podezrele ze zrovna na ne vlada utoci???
0/0
22.11.2001 22:55

Lenin.

Socialisté jsou kopáni do prdele ...
... počínaje NSDAP, přes VKS(b), rodnou KSČ - kdy však dostanou smrtící kopanec?
0/0
22.11.2001 22:34

varák

Kdo nám to tu píše o tažení?
...a mimochodem, soudruha(?) Barocha si pamatuju ještě ze socialistickosvazové Mladé Fronty
0/0
22.11.2001 21:41

varák

Holub si nevidí do huby
Už je na čase, aby začala jakási kvalitativní probírka novinářů. Už je na čase, aby to, co stojí v novinách mělo alespoň jakous takous váhu. Prozatím platí, že když je něco v novinách tak to neznamená zhola nic. Díky takovým, jako je pan Holub a 90% ostatních. Že ta jeho nevymáchaná huba skončí u soudu jen vítám...
0/0
22.11.2001 21:28

Milan

Re: Holub si nevidí do huby
Milý Varáku, měl bys vysvětlit, co míníš kvalitativní probírkou novinářů. Respekt totiž čtu od začátku a pokládám ho za jedno z nejlepších periodik v ČR (a byl dřív ještě lepší). A to, stojí v Respektu, váhu mívá. Čteš ho?
0/0
22.11.2001 22:34

Kačírek

Re: Holub si nevidí do huby
Já jsem odběratelem té žumpy, toho novinářského marastu už tak dlouho, že ani nepamatuju, kdy jsem měl jinou než blbou náladu každé pondělí večer. Narozdíl od prof. Klause si ovšem nemyslím, že je to vina novinářů. Zaměňovat příčinu a důsledek je obvyklá bolševická lest. Co si myslí Zeman a jeho obskurní partička, po tom nepátrám. No a Vás, pane Varáku, bych poprosil o doporučení nějakého periodika na úterý, aby se mi vždycky zase ulevilo. Jsem zvědav a upřímně se těším na povzbuzující počteníčko.
0/0
22.11.2001 22:58

xxl

Re: Re: Holub si nevidí do huby
Pane kacirek, pan varak by Vam asi vrele doporucil nezavisly denik Super s kvalitnim domacim zpravodajstvi, kvalitnimi informacemi z kulturni sceny a hlavne s holou prdeli na zaver. Plus pridavam jeste TV Nova, abyste nahodou nemusel pri jejich duchaplnych poradech premyslet. No a v sobotu by Vam vrele doporucil porad Volejte debilovi, kde se naprosto nezaujate a objektivne dozvite, co tezi na dusi Anicku Novakovou z Dolni Lhoty, dozvite se jak to je s politickou situaci v Afganistanu, jak nakrmit ptacky, kdo se s kym vyspal a podobne. Ja myslim, ze ten Respet na pondeli ani nepotrebujete.
0/0
23.11.2001 10:24

ukaz

obcan x politik
vetsima z vas mezi ty uplne blby lidi. vsichni matlate dohromady politiky s normalnim zivotem. Predpokladam, ze jestli ve volbach vyhraje slusna strana, bude dobre. Podnikatele zacnou platit dane, na prechodu pro chodce se nebudu bat automobilu, pejskari si budou uklizet hovna po svych milaccich, takze deti budou moct behat po travniku, vsichni budeme ohleduplni a kdyz se nekomu udela spatne, vsichni okolo mu pujdou pomoci, kdyz zapomenu fotak na lavicce v parku, tak tam vydrzi tak dlouho, nez se pro nej vratim........ Vy, kdo kritizujete verejne cinne jste naprosto stejni kreteni jako oni, nebo-li oni jsou pravym odrazem vas. HOWG
0/0
22.11.2001 20:52

gt4w

Re: obcan x politik
mas hodne pravdy, ale politikove maji vetsi odpovednost nez obyc obcan a take by meli snest vic kritiky. Politik nemuze kritizovat volice, ale volicove politika ano.
0/0
22.11.2001 21:12

varák

Re: Re: obcan x politik
Jo, jenomže drtivá většina občánků si tvůj názor, že politik má být pod důslednější kontrolou vysvětluje tak, že jsou z obliga. Proto preventivně nesouhlasím a tvrdím, že měřit se musí všem stejně. Lidi, já mám blobou náladu ne z politiků, ale z většiny z vás! A když mám blblou náladu z politiků, tak jedině z takových, kteří blbou náladu vynalezli....
0/0
22.11.2001 21:37

soudek

ciste ruce
jo, jo akce ciste ruce napr. ministr financi a tunelovani liberty
0/0
22.11.2001 20:11

kyx

prašť jako uhoď...;-)
Zeman,Klaus,Železný,Langr,Tlustý,Fencl,Kučera...Prašť jako uhoď...ale uhoď pořádným kladivem...!!!!!;-)
0/0
22.11.2001 20:10

lokitka

už je načase
panebože smiluj se, už ať jsou volby a socani jdou od válu. Kdo se má na to dívat... bolí to, i když si u telky vypnu zvuk.
0/0
22.11.2001 19:40

Marin

Kdyz bestie chcipa, tak nejvic kope
Zemanova vlada JE zkorumpovana banda. To vi kazdy. Otazkou je, zda to bude vedet i soud. Kazdopadne je doufam uz kazdemu jasne, ze socansky kabinet se zblaznil. Jiste ze v tom nejsou sami - porad co do zkorumpovanosti kopou "druhou ligu" v porovnani s ODS a nekterymi jejimi pohrobky, kteri se nyni tvari jako nevinatka v Unii svobody. Za par mesicu prohraje CSSD drtive volby (otazkou je kdo vyhraje, ale to je v teto zemi fakt jedno)a pak se po nich budeme vozit ze si to ani nedovedou predstavit. Opravdu si pani ministri mysli, ze proziji klidne stari? Ubozi naivkove, jeste toho budou muset moooc vysvetlovat!
0/0
22.11.2001 19:18

Milan

Zeman si zase nevidi do huby
Jestli je pravda ze premier Zeman tato slova vyrkl tak ja nacase aby jako hlava teto vlady okamzite skoncil protoze prekrucuje fakta a tim padem i lze.Tady se naparoval v restauraci Bohemia jako krocan ale treba pro emigranty kteri se chteli vratit do Ceske republiky a investovat svoje penize u nas neuidelal vubec nic je to jen zvanil a takove je potreba nakopat do zadku.Omlouvam se za gramatiku ale tento e-mail je posilan z New Yorku kde momentalne pobyvam ale situaci doma peclive sleduji.
0/0
22.11.2001 19:09

pudr

Re: Zeman si zase nevidi do huby
Gramatika dobrá, názor taky. Je to žvanil.
0/0
22.11.2001 20:34

-ed-

Re: Zeman si zase nevidi do huby
Zeman ví, co dělá ! Chrání zahraniční investory před českou ekonomikou. Představ si, kdyby se potom okradení zahraniční investoři spojili, jaké by proti němu měli možnosti. Na rozdíl od výsledku našich bezmocných protestů by ho to stálo krk ! Svoje peníze si nech v zahraničí, ostatně to dělá i spousta českých občanů ! A je na Vás v zahraničí, aby jste o situaci tady doma mluvili s tamními lidmi na každém kroku ,protože zde může pomoci snad už jen zahraniční veřejné mínění !
0/0
2.12.2001 15:02





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.