Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Aktivisté odešli za pět minut dvanáct

Rakouští ekologičtí aktivisté odešli z centrály lidové strany ÖVP. Tu obsadili v pondělí na protest proti politice vlády v otázce české jaderné elektrárny Temelín. Asi dvacet aktivistů začalo z budovy odcházet krátce před polednem. Čas 11:55 si vybrali, aby demonstrovali, že je pro Rakousko za pět minut dvanáct.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Luboš Renka

JETE
Protitemelínští aktivisté, jste falešní, hysteričtí a směšní! Dělá vám starosti bezpečnost elektrárny Temelín, ale o Dukovanech, které jsou starší a tudíž méně dokonalé a bezpečné, se nezmiňujete. Zřejmě vám tedy vůbec nevadí. Nebo je také budete chtít nechat odstavit? Co vlastně chcete a kdo vás platí? Sbalte si svoje divadélko a jděte se živit něčím slušnějším. Luboš Renka, Libiš u Neratovic
0/0
22.11.2001 14:21

Paja

Ubožáčci!
Oni se někam vloupají, "obsadí" to a ti hajzli, kterých to je jim vypnou topení, neodemknou záchod...
0/0
21.11.2001 13:13

Jan Jonáš

Temelín a Benešovy dekrety spolehlivá zábrana vstupu ČR do EU
Z Temelína a Benešových dekretů se stalo především politikum.To že výhrady k obojímu příchází právě od německy mluvících sousedů a to ještě takovou formou, že to Češi berou jako diktát a to bez ohledu na relevantnost či nerelevantnost sdílených výhrad. Problémy se tím posouvají z věcné roviny do roviny emociální (Němci chtějí vyhrát dodatečně prohranou válku, oběti mají být vinni, projevy opětného hegemonismu Německa atd. atd. - další nepřeberné možnosti pro politickou manipulaci a demagogii) a to nahrává aktivním odpůrcům sjednocení Evropy. Troufám si říci, že české referendum dopadne v neprospěch vstupu ČR do EU. Nějaké snahy Rakušanů o blokaci vstupu ČR do EU kvůli Temelínu jsou spíš směšné - už se tak stane i bez blokací a Temelín pojede. Tak čeho chtějí dosáhnout. Není volba (vstup ČR s Temelínem, vstup ČR bez Temelína), ani jedno ani to druhé, obojí nejde pro nesouhlas jedné ze zainteresovaných stran. A Češi to navíc berou jako důkaz německého hegemonismu + urážku, že jsou bráni jako nesvéprávní si vládnout ve svých věcech sami. Do všeho už nám "kecají" Němci, a až budeme v EU tak už nám budou jenom přikazovat a zakazovat. JO, jo - emoce jsou emoce - a ty jsou povětšinou rudohnědé, že.
0/0
21.11.2001 10:54

z.v.

Re: Temelín a Benešovy dekrety spolehlivá zábrana vstupu ČR do EU
Myslim, ze na Benesovy dekrety ted nikdo nemysli. Vice strach Rakouska pred vstupem CZ do EU je ten problem. O dekretech nebudou mluvit, nebot oni zacali s druhou svetovou valkou. Byla by to zase uctenka, kterou si nedovoli plne otevrit, protoze se neda uzavrit. Oni to vedi. Nezbyva jim nic jineho, nez se sem tam nenapadne o tom zminit. Nic vice. Strata Sudetskych nemcu z naseho pohranici je nenahraditelna. Nejvetsi minus s temito dekrety maji Cesi. Cestni a pracoviti lide, co Nemci byli uz k nam neprijdou, i kdyby se melo vse urovnat. Je to tedy uzavrena kapitola. Dr. Benes timto udelal dejinou chybu, samozrejme pod natlakem proletaru! Na druhe strane nam nemecti sousede nechteji a nebudou diktovat, co delat a nedelat. K tomu slouzi EU. Tam sedi vice narodu. Je tak dobre. Tim bude hodne nepokoju uduseno jiz v zarodku. Jak vidime, mame jeste nezrale sousedy na jihu hranic. Nemci jsou z toho venku, neni duvodu se obavat neplechy z jejich strany. Je to vlastne velka ostuda pro Rakusaky, co tyto aktivisti se souhlasem jejich vlady provadeji.
0/0
22.11.2001 9:23

Ivo Horák

Je třeba být realističtí a konstruktivní
Myslím, že nemá smysl ani úroveň strefovat se do odpůrců Temelína, kteří se s jeho spuštěním dosud nesmířili. Osobně se domnívám, že tato jaderná elektrárna postavena být neměla a že i v pokročilé fázi výstavby měla být zakonzervována. Nyní je však čas na jiné aktivity, než na marné úsilí provoz JET ještě nějak zkomplikovat. Ptejme se před volbami politických stran, zda jsou pro výstavbu dalších jaderných elektráren. Ptejme se, kdo by byl pro německý krok, totiž deklarování postupného odstoupení od jaderné energie.
0/0
20.11.2001 14:36

Pavel Budil

Ubožátka zelená,
nevítali je chlebem ani solí, ani jim prdelky nepřebalili, vypnuli jim topení. Jak s nimi soucítím, s chudinkami zelenými!
0/0
20.11.2001 12:10

Plha

Re: Ubožátka zelená,
Nabourali se jim do budovy a nedockali se za to slov diku, taky je mi jich lito. A dokonce lidri te strany dobrovolne neprisli, aby na ne mohl byt vyvinut fyzicky natlak, je to proste bahno.
0/0
20.11.2001 15:40

JV. Viden

Je nejsem blazen, ja jsem letadlo.
Omlouvam se, musim koncit, cekaji na me dva sluhove v bilych plastich, jdu brat skotske koupele. Heil Haider !
0/0
20.11.2001 11:59

Zdeněk

Re: Je nejsem blazen, ja jsem letadlo.
Hm, no, to myslím vypovídá o všem ...
0/0
20.11.2001 12:20

JV.Viden

Re: Je nejsem blazen, ja jsem letadlo.
Text 11:59 jsem nepsal. Dalsi dukaz quality ceske spolecnosti; delat pamflety, jeste blbe.
0/0
20.11.2001 14:50

Plha

Re: Re: Je nejsem blazen, ja jsem letadlo.
Du bist ein voll Idiot du Arschloch.
0/0
20.11.2001 16:03

aa000

Re: Re: Je nejsem blazen, ja jsem letadlo.
z radoby chytrejch lidi si budeme delat prdel vzdycky (ovsem - souhlasim, ze podepisovat se cizim jmenem je hanebnost)
0/0
20.11.2001 18:18

Mirek Vídeň

Slyšení??? To je skandál
Něco takového vydávat za slyšení Evropského parlamentu, když se toho účastní pouze rakouští a snad němečtí poslanci je skandální. A ke všemu na knihovně v tom sále visí plakát STOP TEMELIN!!! Ti dva pánové profesoři jsou asi nahlavu, protože srovnávají jakákoli řešení jaderných elektráren s těmi německými. Jakákoli odlišnost od německého způsobu technického myšlení pro ně znamená horší řešení. A to je špatně. Mě nezajímá jestli německé elektrárny mají pravděpodobnost vážné nehody jednou za milion let nebo jednou za deset milionů let. To přeci nevypovídá o bezpečnosti nebo nebezpečnosti Temelínu. Obě tyto pravděpodobnosti jsou natolik vysoké, že zajišťují bezpečnost. A navíc čachrování s čísly pravděpodobnostního počtu je tak jednoduché!!!
0/0
19.11.2001 21:34

Josef Zemánek

Rakouští politici si hráli s ohněm!!!
Celou dobu se snažili rakouští politici vytěžit z temelínské situace nějaké ty politické body. Teď se jim ale toto koketování se zelenými radikály a dalšími organizacemi začíná pomalu vymstívat. Hrát si s čertem se nevyplácí! Kdyby raději rakouští politici, podobně jako rakouští odborníci, přistoupili k Temelínu více zodpovědně. Přece nemůžou rakušani donekonečna doufat, že když nespustili Zwettlesdorf (jaderná elektrárna), tak stejně bude v příštích desetiletích postupovat i celá Evropa. Oni si vybrali. My také. V příštích desetiletích se svět rád začne opět k jádru vracet. Jinou možnost nemá. Ostatní zdroje energie (ani její šetření) celosvětovou spotřebu energie v žádném případě nepokryjí.
0/0
19.11.2001 14:59

z.v

Re: Rakouští politici si hráli s ohněm!!!
Rakousti politici nechteji pristoupit k Temelinu vice zodpovedne. Nejde jim o Temelin! Zamery jsou nekde jinde. Protoze tyto jine zamery by nikdo v EU neakceptoval, museli prijit s necim, co se jevilo v jejich oci vice bombasticke. Bohuzel nevyvolali z daleka predpokladane reakce. Naopak, v EU se ocekava spoluprace na uplne jine urovni! Zadne detinske potycky, ktere patri do zaostale Evropy pred mnoha lety. Casy se meni.
0/0
19.11.2001 21:07

Tomáš Marný

Nepokořujme se znovu Rakousku !!!
NIKDY nedopusťte, aby jsme se pokořili Rakušanům. Jsem pro Temelín. Vzkaz pro všechny Rakušáky, rakouské členy ÖVP (nikdy netankuji u ÖMV), neofašisty a haiderovce: "Již delší dobu nejsme součástí mocnářství Rakouska - Uherska a naše hlavní město není Vídeň." Vzkaz pro rakouskou energetickou loby: "Temelín GO" p.s.: mam chatu 30 km od JETE a nemám žádné obavy z jaderné elektrárny (pouze obavy o zdravý rozum rakouských svobodných, zelených, protitemelínských aktivistů, paní Kuchtové (BSE) a jejího pochybného spolku - Jihočeské matky." Moje heslo: "TEMELÍN GOOOOOOOOOOO !!!!!!!!" Je tu ještě jedna možnost. Tak jako se lidé v jiných částech světa bojí třeba upírů a vlkodlaků, tak se v Rakousku bojí atomu. Nejsou ale schopni téměř nikoho přesvědčit konkrétními argumenty o vážnosti této hrozby. Pokud se ale opravdu většina jejich obyvatel tak bojí, jsem pro to, aby si Temelín od nás koupili a zavřeli ho. Pokud už jednou Rakousko hodilo do kanálu jednu atomovou elektrárnu na základě hlasů 26 procent oprávněných voličů, je možné, že jsou ochotni zaplatit i další elektrárnu. Pokud ano, já bych jim Temelín prodal a místo toho postavil pro Rakušany třeba lunapark. Kde budeme brát elektrickou energii je pro mne ale záhadou. Jakékoliv jiné řešení by ale ve mně v případě uzavření elektrárny zanechalo hluboké předsudky k našim sousedům ale i vůči vlastní vládě a národu. Kdysi nám profesorka fyziky vykládala Archimédův zákon. Svůj výklad příběhu, jak na uvedený zákon přírody starověký génius přišel, zakončila slovy: "Archimédes za toto vnuknutí objevu obětoval bohům devět tučných volů. Od té doby se všichni voli bojí, když se objeví něco nového."
0/0
19.11.2001 14:12

Pája

Konečně experti
Je potěšující, že MAAE opět posílá experti, kteří jako jedni z mála lidí na zeměklouli mohou bezpečnost odpovědně posoudit. Především mě těší, že jde o experty národnostně ze zemí EU, před eskalací problému sem jezdili experti téže agentury ze zemí Afriky a Indie a to zaváěnlo trochu alibismem. Nezpochybňuji jejich odbornou erudovanost, ale pokud se státy jako SRN nebo Rakousko opravdu chtějí něco dozvědět o Temelínu a oznámit to i vlastnímu obyvatelstvu, je rozhodně pro obyvatele těchto zemí důvěryhodnější, pokud jim tyto informace sdělí krajan.
0/0
19.11.2001 12:37

Dr. Zhor

o5 J.V. ???
a opet maji v ustavu pro chorobomyslne pristup k pocitacum, a tak nas J.V. unavuje svymi zlucovymi vyplody. Uz tu neprudi kvuli ukradenym pozemkum (uz i jemu je to trapne ohrana pisnicka) a proto po vycerpani vsech argumentu uz rakouskym ekofasistum nejde preci o zadny Temelin - jde jim o to, abychom zbytecne nekoupili stihacky moc draho, a hlavne strach o prusvihy co se u nas dejou.. vzdyt to jest horsi Temelina ! Oni prece blokujou hranice proto, aby nam nemarustal dluh verejnych financi ! Proto se nezlobme na ekologisty ze zeme nejbezpecnejsich tumelu na svete, kteri maji sice v jejich vlade fasisty (jak J.V. nazval elitu - vudce), ale maji jen velikou obavu o vladu nasi a abychom nahodou neproinvestovali moc penez. Dnes probiha jiz 18.(!) prohlidka Temelina tymem zahranicnich expertu (+ 1 pozorovatele z Rakouska), kteri sice po 18. shledaj elektrarnu v poradku, jenze vypravejte toto sedlakovi z Rakous, ktery se prijel ohrat k horicimu barelu na hranicich a je podobne zhrzen jako nas stary znamy "renegate" J.V. Elinec. Nenechte se strhnout partickou asocialu - verim ze naprosta vetsina rakusanu veri spise odbornikum a to je tech 99% co mlci. Tech par radobyekologu co obsazuji kancelare ve Vidni jsou proste vic videt - ale to je podobne, jako by u nas dostali slovo Sladkovci...
0/0
19.11.2001 12:26

Dr. Zhor

o5 J.V. ??
a opet maji v ustavu pro chorobomyslne pristup k pocitacum, a tak nas J.V. unavuje svymi zlucovymi vyplody. Uz tu neprudi kvuli ukradenym pozemkum (uz i jemu je to trapne ohrana pisnicka) a proto po vycerpani vsech argumentu uz rakouskym ekofasistum nejde preci o zadny Temelin - jde jim o to, abychom zbytecne nekoupili stihacky moc draho, a hlavne strach o prusvihy co se u nas dejou.. vzdyt to jest horsi Temelina ! Oni prece blokujou hranice proto, aby nam nemarustal dluh verejnych financi ! Proto se nezlobme na ekologisty ze zeme nejbezpecnejsich tumelu na svete, kteri maji sice v jejich vlade fasisty (jak J.V. nazval elitu - vudce), ale maji jen velikou obavu o vladu nasi a abychom nahodou neproinvestovali moc penez. Dnes probiha jiz 18.(!) prohlidka Temelina tymem zahranicnich expertu (+ 1 pozorovatele z Rakouska), kteri sice po 18. shledaj elektrarnu v poradku, jenze vypravejte toto sedlakovi z Rakous, ktery se prijel ohrat k horicimu barelu na hranicich a je podobne zhrzen jako nas stary znamy "renegate" J.V. Elinec. Nenechte se strhnout partickou asocialu - verim ze naprosta vetsina rakusanu veri spise odbornikum a to je tech 99% co mlci. Tech par radobyekologu co obsazuji kancelare ve Vidni jsou proste vic videt - ale to je podobne, jako by u nas dostali slovo Sladkovci...
0/0
19.11.2001 12:22

Fylištín

TO: JV Viden
Resit bezpecnost jiz postavene jaderne elektrarny - to vypovida o vasi (rakouske) tuposti. Proinvestovane dilo prece malokdo odstavi! Proc jste nedelali blokady kdyz se to monstrum zacalo stavet? Proc jste za totality nevyzyvali Nemecko o pomoc a vubec cely svet?
0/0
19.11.2001 11:56

JV. Viden

Re: TO: JV Viden
Prvni poveseni velkych napisu "STOP TEMELIN" bylo na zacatku devadesatych let a od te doby je tento problem neustale zduraznovan.
0/0
19.11.2001 12:55

Mirek Vídeň

Re: Re: TO: JV Viden
Že jsem si nevšiml? Naposledy o tom mluvil Vranitzky počátkem devadesátých let a to ne jako o velkém problému, ale o okrajové problematice. Rakouská vláda se začala o Temelín starat až po nástupu FPÖ k moci. A že tys je volil (pokud jsi svéprávný). Ale to je problém všech populistických vlád: máš-li vnitřní problémy, odveď pozornost voličů na nějaký mezinárodní problém - například na válku.
0/0
19.11.2001 15:11

JV. Viden

mala replika
Damy a panove v CR, rad si prectu vase nazory . Vzdy se mi vyloudi usmev na tvari prave na zaklade te hrozne nesrovnalosti mezi pranim a skutecnosti. Nebudu tady dlouze rozepisovat soucasne specialni vztahy mezi Nemeckem a Rakouskem vzhledem k soucasne situaci v nemeckem Reichstagu (Koppelung der Vertrauensfrage und der Einsatz des Heeres) a nasledcich rudeho kanclere v Berline. Vztah Nemecko/Rakousko na urovni lidske je tak dobry , ze ho nemuze ani spatna politika znicit. Naopak vas Temelin dozene do slepe ulicky. Nejen to , v Temeline dojde k ekonomickemu desastru. ....A nyni k ceskemu fenomenu. Zde , v otazce Temelina duverujete svym vudcum, sve vlade, sve elite ( ktera v podstate neexistuje). O par kliknuti dal naleznete clanky o neudrzitelne situaci v CR. Nebudu je tady jmenovat, vsechny ty prusvihy co se dejou. Nenalezate v tom trochu nesrovnalost ? Napriklad: ceske skolstvi zada zeuspesne 2 miliardy korun na udrzeni provozu a soudruh Gregr mava 250 miliardama na Velky tres, vlada chce nakoupit stihacky za 100 mld. korun. A to vse pri statnim schodku ktery roste rok od roku smerem nahoru. Tak se zamyslete.
0/0
19.11.2001 10:54

RobertR

Re: mala replika
co to je desastr? Dík.
0/0
19.11.2001 11:10

JV. Viden

Re: Re: mala replika
Zusammenbruch, kolaps , krach
0/0
19.11.2001 11:27

radim

Re: mala replika
Mily JV, co si sam precist rakousky noviny. Pokud to udelas, budes tise koukat do zeme. Vztahy mezi Rakouskem a Nemeckem - jsou vse jen ne dobre. Nejsou ani spatne proste na zaprdene rakusacky kaslou - jako i na nas.Rakousko jako CR je nevyznamna zemicka s horama (R) a s jidlem (CR). Pokud vim tak nejoblibenejsi znacka mezi rakouskyma policajtama je M alias Mnichov. Neco jako pro plzensky policajty A. Muzes mi vysvetlit jak souvisi hlasovani "o duvere vlade a nasazeni jednotek Bundeswehru v Afganistanu" s Rakouskem? Pokud vim, Rakousko neni pan sveta a nemusi se ho nikdo ptat na to zda smi doma neco udelat.
0/0
19.11.2001 11:30

Kosťa

Re: mala replika
Nedůvěřuji ani mým vůdcům, ani mé vládě, ani elitě. Důvěřuji Státnímu úřadu pro jadernou bezpečnost. Mj. má ve své náplni i odbornou spolupráci s Mezinárodní agenturou pro atomovou energii (IAEA) - ta sídlí ve Vídni a dosud jsem od ní neslyšel k Temelínu žádné odborné připomínky.
0/0
19.11.2001 11:48

Miloš

Re: mala replika
Jo a nejlepší jsou zaprdění češi, co buď utekli do zahraničí za komunistů, nebo pak za prací. Ty pak na zbytek národa koukají shora, stydí se za něj, pohrdaj a vůbec. Škoda slov.
0/0
19.11.2001 11:55

Johny

Re: mala replika
Vážený pane. Zamyslet by jste se měl vy. Stavba JE Temelín byla započata ještě za vlády KSČ a existence železné opony a pokud by ho soudruzi stihli dostavět měl by kompletně ruslou technologii a vy by ste proti tomu nemohli říct ani slovo, jako v Dukovanech. V té fázi rozestavěnosti, která byla v roce 1990 nebylo jiné rozumnější řešení než Temelín dostavět a vybavit ho jinou technikou než sovětskou. Ono je hezské bojovat proti jaderné energii, ale čím ji nahradit? Vím, že teď začnete jmenovat obnovitelné zdroje, ale dle mého názoru je to utopie. Ona totiž vodní, větrná a jakákoli jiná elekrárna životní prostředí ovlivňuje a chcete-li nahradit výrobu energie v tepelných elektrárnách v plném rozsahu něčím jiným než jádram, tak se obávám, že se budete sakra divit co to udělá. Jderná energie není problém, problém je následné využití vyhořelého paliva. Myslím si, že je pouze otázkou času, kdy bude nalezena technologie bezpečného využití tohoto zdroje. Jinak zpátky na stromy a žít bez el. energie.
0/0
19.11.2001 12:21

aa000

Re: mala replika
"Naopak vas Temelin dozene do slepe ulicky." :-)))))) A nedohnal uz do slepe ulicky vas?
0/0
19.11.2001 12:22

india

Re: mala replika
Souhlasím. Naše politická reprezentace je banda židobolševických smrdutých oposumů, kteří vládnou nahajkou zdegenerovaným Čechomongolům. Proč ale protestují Vaši soukmenovci proti rakouské vládě? Vždyť ti rasově i politicky čistí sokolíci ( nebo orlíci ) přece by pro svůj Ku.K národ cedili krev.Chápu obavy Rakušáků z něčeho tak složitého jako je JETE. Vždyť ani relativně jednoduchá záležitost jako je tunel nebo lanovka není bezpečná. Chtěl bych tímto své rakouské sousedy uklidnit. My svoji JETE zvládneme a vy od svých tunelů jistě brzy odstoupíte.
0/0
19.11.2001 14:08

Mirek Vídeň

Re: mala replika
Vždy když čtu tvoje názory, je mi z tebe špatně. Jsem také Vídeňák, ale tak ulhaného, nadřazeného a přitom hloupého člověka jsem ještě neviěl.
0/0
19.11.2001 15:03

z.v

Re: mala replika
Vztah Nemecko/Rakousko nehraje roli. Bude se rozhodovat v EU. Vnitrni zalezitosti v CR nejsou Vas problem. Nemaji s funkci Temelina nic spolecneho. Jiste je,ze ta uctenka,kterou se Vase vlada obava otevrit naplno se neda jednoduse uzavrit. Toho se kazdy prumerny diplomat vyvaruje. Posilaji tedy nejdrive demonstranty do ulic. Jelikoz se to minulo ucinkem, snazi se pokracovat s Nemeckem. Je to chyba! Bohuzel pro Rakusaky. Nedelaji dobrou politiku. Cas jim da odpoved!
0/0
19.11.2001 17:16

Thomas

Re: mala replika
Mily JV, starosti v Reichstagu prenech radeji Nemcum, /deine Vetrauensfrage mit dem Bundeswehreinsatz ist schon längst abgehackt/...Co se tyka vztahu Rakousko-Nemecko zalezi na tom, za jakeho pohledu to budes brat a co si predstavujes pod pojmem dobre vztahy. Rakousko je male, nevyznamne nic, ktere muze jeste dalsich 50let dekovat, ze se v roce 1995 dostalo samo do EU. Pokud se chces vysmivat ceske vlade-zamet si nejdriv pred vlastnim prahem-pak budes hodne dlouho mlcet- Predstava, ze podobny niemand jako Rakousko zabrani vstupu CR do EU blokovanim kapitoly Energetika je smesny. Ze se samo rozhodlo fungovat bez jaderne energetiky je jeho svobodne rozhodnuti...neznamena to ale, ze tento nazor bude vnucovat sousednim statum...mimochodem-proc ma Nemecko v soucasne dobe nejakych 17-18 fungujicich atom.elektraren a podil atomove energie na spotrebe el.en. je ve Francii min.40%???
0/0
20.11.2001 12:36

aus Brunn am Gebirge

Re: mala replika
Servus Wienerwürstel! vztahy mezi Nemeckem a Rakouskem bych nechal uplne stranou. Rakusani zapominaji, ze se na nasich atomovych elektrarnach take hezky prizivili. Nase rakouska firma dodala do Dukovan zarizeni za nekolik milionu ATS, o cemz dobre vedeli i lide na nejvissich postech rakouske politiky. Wenn es euch um die Kohle geht, ist alles anderes ganz wurst, gel??
0/0
20.11.2001 14:36

z.v

Minulost by se nemela opakovat!
Zamery z Rakouske strany nemaji nikde uspech. Naopak, zesmesnuji se. Dovrseni vseho je, ze se snazi ziskat Nemeckou stranu! To uz tu bylo. Nemci si tentokrat daji velmi pozor, ztotoznovat se s jakoukoliv Rakouskou myslenkou. Zvlastne za soudobe politicke situace v Rakousku. Je to posledni zoufaly vykrik techto aktivistu. Predem k neuspechu urcena akce! Nemecko se priucilo. Rakusane ustrnuli. Jonom proto, ze nenesli nasledky druhe svetove valky, i kdyz byli spoluvinici. Zatim jsou to oni co vnaseji nepokoj do stredni Evropy.
0/0
19.11.2001 9:08

Radek H.

Re: Minulost by se nemela opakovat!
Souhlas ...uz jsou dost trapni a ...co takhle podat na ne zalobu u evropskeho soudu pro pomluvu, sireni poplasne zpravy a nebo neco takoveho :) Meli by si uvedomit, ze CR se nenecha zastrasit bandou rakouskych vesnicanu {nic proti vesnicanum} a lidi ,kteri evidentne nemaji jinou praci..
0/0
19.11.2001 10:07

z.v

Re: Re: Minulost by se nemela opakovat!
Bohuzel pro Rakusaky. Nemci nerozhodujou sami.
0/0
19.11.2001 17:20

Fylištín

Aneb: Jak jsme se v Rakousku dočista pomátli ........
0/0
19.11.2001 8:50

Karel

Re: Aneb: Jak jsme se v Rakousku dočista pomátli ........
Jaja, je to tak.
0/0
19.11.2001 10:03





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.