Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Taliban chce být v nové vládě

Doba vlády radikálního hnutí Taliban nad Afghánistánem je už zřejmě historií. Někteří jeho představitelé se ale odmítají smířit s představou ztráty moci, a tak se podle agentury AFP sešli v Kandaháru se zástupci bývalého krále Záhira Šáha.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Alergik

Myslim
Myslim, ze manici za Severni Aliance znaji mistni pomery mnohem lepe nez ostatni. Cely konflikt je citliva zalezitost. At si tam v te zemi udelaji Oni, co chteji (poradek). Ono nebude lehke organizovat tamni lidi, co?
0/0
21.11.2001 3:43

Goofi

Pište normálně
Ahoj všichni, používejte malá písmena. Kapitálky se dost blbě čtou.
0/0
20.11.2001 14:48

Goofi

Pište normálně
0/0
20.11.2001 14:48

Frankie

Evropanovi
Promiň, že reaguji (především) na tvůj příspěvek v 1:11 takto, ale přímo to nějak nešlo (neobjevil se mi rámeček pro text). V lecčems se dá souhlasit, viz likvidace všech vojenských zařízení a také nepřehánět důvěru vůči SA. Také to, že s likvidací teror. základen nesmí zůstat jen u Afghánistánu je asi každému (kromě pseudohumanistů) jasné. Píšeš ale také, že likvidace zbytku Talibanu bude práce pro SA. Když jsem před pár dny napsal v podstatě totéž (Taliban nebudou z jeskyní vykuřovat Amíci, ale aliance s případnou pomocí satelitního průzkumu Amíků), tak jsi vyletěl jak čertík a začal jsi povídat cosi o mé naivitě. I mně je jasné, že ani tím to nekončí a všechny tam čeká spousta práce. Ať už tam povede ropovod (jak někteří tvrdí) nebo ne, ať už Amíci budou chtít návrat svých investic, jak píšeš nebo sledují nějaké jiné zájmy, které jsou nám utajené, každopádně tam půjdou dolary (a hodně dolarů) a NE na zbrojení, jak píšeš zase jinde. Tak či tak, lidem se tam bude žít líp a o to přece jde především. Obrázky a zprávy z dnešního Kábulu mluví za vše - všichni toho válčení mají už dost. Myslím, že ani my v Česku si (až na postkomunistické výjimky) na tuto americkou "nadvládu" ve srovnání s tou ruskou (nebo nedejbože německou) nemůžeme stěžovat. Nakonec bych tě chtěl ještě jednou upozornit, že není moc šťastné ohánět se znalostí arabské mentality ve vztahu k Afghánistánu. Tam těch Arabů, kromě Ládínka a pár Al-Kajďáků, kteří ještě nestačili utéct, moc nenapočítáš. Vím, že pro spoustu lidí v Česku pojmy Arab a muslim splývají v jedno, přestože z miliardy muslimů na světě je Arabů sotva pětina. Myslel jsem však, že člověk, který o sobě tvrdí, že strávil dva roky v arabském světě, tyto pojmy rozlišuje.
0/0
19.11.2001 16:38

EVROPAN

Re: FRAKIEMU EVROPAN ........Evropanovi
S TÍM ROZLIŠOVÁNÍM ARABŮ JSEM TO ZJEDNODUŠIL A ZJEDNODUŠUJI ZÁMĚRNĚ I NADÁLE PŘI JAKÉKOLIV DEBATĚ S LIDMI , OBHAJUJÍCÍMI TŘEBA SRBY , CHORVATY APOD. MÁM VLASTNÍ NÁZOR , NA JEDNODUCHÉ ROZDĚLENÍ LIDÍ A NÁRODŮ , CO JEŠTĚ I OBYČEJNÝ ČESKÝ ČLOVĚK CHÁPE , KTERÝ , AŽ NA VYJÍMKY , CELKEM PLATÍ : " 1. LIDÉ , KTEŘÍ SI VÁŽÍ ŽIVOTA NA TOMTO SVĚTĚ , 2. LIDÉ , KTEŘÍ SE CHOVAJÍ JAKO VĚŘÍCÍ V ISLÁM , TO ZANAMENÁ , ŽE JSOU BEZ VÁHÁNÍ PROVÁDĚT TERORISTICKÉ ČINY , VRAŽDIT I UMÍRAT , DOSLOVA S RADOSTÍ , VE JMÉNU ALLÁHA . PRO NAPROSTOU VĚTŠINU LIDÍ , PŘEDSTAVUJÍ NÁZORNĚ OBECNĚ TUTO SKUPINU ARABŠTÍ MUSLIMOVÉ ( JE TO ZŘEJMĚ DANÉ TELEVIZÍ ). FAKT JE , ŽE JÁ TO JEŠTĚ VÍCE ZJEDNODUŠUJI A ŘÍKÁM , ŽE HRANICE MEZI OBĚMA "SVĚTY" PROCHÁZÍ MAˇDARSKEM ( MAˇDARSKÁ REVOLUCE 1956 -VĚŠENÍ NA KANDELÁBRY ). JAKO PŘÍKLAD UVÁDÍM BÝVALOU JUGOSLAVII , KDE SE MEZI SEBOU VRAŽDILI I MANŽELÉ . PODLE SVĚDECTVÍ BÝVALÝCH ČESKÝCH PŘISTĚHOVALCŮ , PŮVODCI TĚCHTO HRŮZ BYLI MUSLIMOVÉ . MYSLÍM SI , ŽE NEPŘESNOST , KTEROU MI VYČÍTÁŠ , NEMÁ V DNEŠNÍ DOBĚ PRO DOKRESLENÍ ISLÁMU A VYHLÁŠENÍ SVATÉ VÁLKY , ŽÁDNÝ ZVLÁŠTNÍ VÝZNAM . SNAŽÍM SE ALESPOˇN TAKTO TZV. PSEUDOHUMANISTŮM ZTĚŽOVAT OBLBOVÁNÍ OBYČEJNÝCH LIDÍ , KTEŘÍ NIKDY NIC TAKOVÉHO NEZAŽILI . NEJHORŠÍ JE , ŽE NAŠE MASMEDIA DOKÁŽOU UŽ NADPISEM ČLÁNKU OVLIVNIT ČTENÁŘE , KTERÝ VLASTNĚ ANI DÁL NEČTE , PROTOŽE MU STAČIL TEN NADPIS . NAPŘ.: TALIBAN HLÁSÍ STOVKY MRTVÝCH ; DOMKY Z HLÍNY , V NICHŽ ŽIJÍ POHOSTINNÍ LIDÉ ...ATP.
0/0
19.11.2001 20:19

Adgar

USA-diktator konzumni spolecnosti
Kdyz vidim jako student VS po deseti letech spoluprace Cesky stat a situaci studentu, tak bych radsi zil jako svobodny Talib v Adfganistanu. Domniva se nekdo, ze pocet pry nesmyslnych narizeni Talibu pro normalni zivot je vetsi nez mnozstvi naprosto nesmyslnych zakonu, ktere vydava cesky parlament??? Spocital to nekdo, treba kdo studuje ceska prava/ jen na zkousku z naprosto nepouzitelneho ceskeho ustavniho prava musite precist pres 4000 stranek textu. A ti ceceni, kteri se radsi utopili, nez aby se vzdali / co nasi za mnichova, jak tady vsichni pozdeji podlezali komunistum a donaseli i na rodinne prislusniky. Myslim ze co se tyce zivotnich postoju, zahranicni vojac talibu, kteri se nevzdali ani proti mnohonasobne vetsi presile, nez meli nemci proti CSR za mnichova ci rusove v 1968 ukazuje jejich osobnostni prevahu nad nasimi cechacky, kteri je kritizuji...
0/0
19.11.2001 8:31

Pavel Zatloukal

Re: USA-diktator konzumni spolecnosti
>-))))) No ty jsi ale dobry vtipalek. Takze budeme srovnavat narizeni Talibanu o tom, ze muzi musi mit pod hrozbou bicovani plnovous a zeny musi byt absolutne zahaleny s tim, ze pravnik se musi naucit 4000 stran textu? Ty jsi pravnik od narozeni, ty nemas moznost volby? Ja coby byvaly student biologie jsem treba tyhle tvoje "zivotni problemy" nemel, a zdaji se mi naprosto k smichu. Mimochodem, nevim co s tvym problemem uceni se ustavniho prava souvisi spoluprace s USA. Rekl bych, ze je neco spatne s tvoji levou mozkovou hemisferou. Mimochodem, jen bez do talibanem ovladaneho uzemi ty svobodny "talibe", jen ti preji, aby ti strasne tezce a strasne pomalu rostly vousy >-))
0/0
19.11.2001 9:17

Ivo Horák

Re: USA-diktator konzumni spolecnosti
Konzumní společnost vítězí bez diktátu USA. Nebo Vám někdo nadiktoval, že musíte mít mobil, PC, TV, přehrávač CD, colu atd.? Je na Vás, abyste zvážil, co ke svému životu vskutku potřebujete. Co se týče studia práv, myslím, že jej nikdo nemusí absolvovat. Mnozí jsou však houževnatí, často i s ohledem na rýsující se jim šanci budoucích peněz a konzumu. Osobně si myslím, že lidé, kterým imponuje systém, jakým je Talibán, by studovat zrovna nemuseli. K čemu jim bude vzdělání, když jim chybí trocha normálního uvažování?
0/0
19.11.2001 14:31

ded vseved

Jen neverte vsemu co se tu pise .... , za tyden bude vse jinak
0/0
18.11.2001 19:50

PC

Zase jsem mel pravdu :)))
Nedavno jsem kdesi tady psal, aby se nikdo neradoval z vitezstvi Severni Aliance... Jsou to zrovna takovi barbari a zabijaci jako Taliban... Proste, jedni odesli, druzi prisli ....
0/0
18.11.2001 19:29

Jarda

Re: Zase jsem mel pravdu :)))
Ano. Ja jsem take nekolikrat napsal, ze je to "stejna banda" a nic se nezmeni. Odpovedi bylo maximalne to, ze jsem idiot, ktery nevi o cem mluvi.... Puvodni cil dostat Ladina a bandu teroristu ( aspon jak bylo prezentovano) jaksi ztraci puvodni smysl. Jde o americke zajmy v teto oblasti. O nic vic ci min. Kdyby se ukryval nekde u jizniho polu, tak zcela jiste nevznikne akce takoveho rozsahu. Ja samozrejme souhlasim s tim, ze by se melo proti terorismu bojovat a nijak se nepodivuji nad soucasnou akci. Uvidime, s cim nas prekvapi media v nejblizsi dobe. Tipoval bych, ze USA budou pomahat Afganistanu obnovovat valkou znicenou zemi. Treba stavbou ropovodu ci neceho, co se jim hodi. Pomoc Afganistanu neni jen vyraz "boje proti celosvetovemu terorismu". Bude to chtit taky navratnost investice.....
0/0
18.11.2001 20:03

CJ

Re: Re: Zase jsem mel pravdu :)))
presna pravda
0/0
18.11.2001 22:30

EVROPAN

Re: Re: JARDO ..... ALE ..... Zase jsem mel pravdu :))).... ALE MÁLO !!!
CO BY JSI ŘÍKAL , KDYBY PŘED BOMBARDOVÁNÍM , USA UBL OD TALIBANU DOSTALY ??? VŠECHNO BY BYLO JINAK !!! A POKUD TO VÍŠ , JAK BY TO BYLO - A TŘEBA I U JIŽNÍHO P´OLU , TAK JSI BOREC . ALE , ŽE DNESKA BUDOU CHTÍT NATO UHRADIT NÁKLADY NA TUTO DRUHOU VARIANTU VČ. UHRAZENÍ VZNIKLÝCH ŠKOD V USA , TOMU SE SNAD NEDIVÍŠ !!! KDYŽ USA BUDOU POMÁHAT AFGHANISTANU , TAK NA TOM MUSÍ VYDĚLAT AFGHANISTÁN A USA ( NATO ) . ONO ZASE TOHO TOLIK NEBYLO ZNIČENO , POKUD BY JSI NEMĚL NA MYSLI BUDOVÁNÍ ZNIČENÝCH VOJENSKÝCH OBJEKTŮ !!!! TO BY Z TEBE ŠÁRKA NEMĚLA RADOST ! DOTAZ : KOHO JSI MYSLEL "STEJNOU BANDOU" ????
0/0
18.11.2001 23:08

Stanley

A Uz Je To Tady
Konecne rozumny clovek....dekuji uz jsem si myslel ze tyhle stranky navstevuji jenom se svymi priblblymi nazory ubozaci,nebo bolsevici!!!!!!!!!!
0/0
18.11.2001 19:28

EVROPAN

Re: A Uz Je To Tady
STANLEY ! A UŽ "JSOU" TADY !!!!!!! UŽ JSOU TU I TI UBOŽÁCI !!!!!!! MI ANI TŘEBA TOLIK NEVADÍ JINÝ NÁZOR , ALE JENOM NA NĚKOHO NEKONKRÉTNĚ NADÁVAT , BEZ NĚJAKÉHO JASNÉHO PŘÍKLADU , NEBO VYSVĚTLENÍ ...APOD. , TAK TO JE TO NEŠTĚSTÍ TĚCHTO STRÁNEK !!!!!!!! A HLAVNĚ TĚCH UBOHÝCH LIDÍ !!!!!!!!!
0/0
18.11.2001 23:24

EVROPAN

A UŽ JE TO TADY . SEVERNÍ ALIANCE DIKTUJE PODMÍNKY PRO "NATO" !!!!!
TO MUSEL KAŽDÝ , TROCHU ZNALÝ ARABSKÉ MENTALITY , OČEKÁVAT !!! OPOZICE - SEVERNÍ ALIANCE ( "SA" ) SE VIDÍ UŽ VÍTĚZEM , A BUDE CHTÍT ROZHODOVAT O POLITICKÉM OVLÁDNUTÍ PO PORÁŽCE TALIBANU !!!! BOMBARDOVÁNÍ PŘINESLO ZNAČNĚ VĚTŠÍ EFEKT Z POHLEDU VÝSLEDKU BOMBARDOVÁNÍ . ZDÁ SE , ŽE NYNÍ JIŽ "SA" NEPOTŘEBUJE POMOC NATO . "SA" VELMI RÁDA OBSADÍ NEPOŠKOZENÁ VOJENSKÁ ZAŘÍZENÍ PO TALIBANU - POSTŘÍLÍ POUZE PŘÍZNIVCE TALIBANU !!!!!! NYNÍ DO TOHO VSTOUPIL DOST NEVHOD PRO NATO RAMADÁN A BOMBARDOVÁNÍ PO DOBU RAMADÁNU BA ZŘEJMĚ SPOJILO VŠECHNY MUSLIMY ( NEJEN V AGHANISTÁNU , PAKISTÁNU ATD...... )PROTI NATO . JÁ BYCH BYL PRO : V RAMADÁNU NEBOMBARDOVAT . SNAD JE PRAVDA , ŽE TALIBAN TO JEŠTĚ NEVZDAL A TEDA NECHˇT SI TO "SA" "ROZDÁ" S TALIBANEM , ALE SAMA !!!! NATO BY MĚLO PO DOBU RAMADÁNU POUZE UPŘESˇNOVAT A DOPLˇNOVAT INFORMACE O VOJENSKÝCH ZAŘÍZENÍCH A PO SKONČENÍ RAMADÁNU TO VŠECHNO TOTÁLNĚ ROZMLÁTIT !!!!!!!! KDOKOLIV SE NEZNIČENÝCH VOJENSKÝCH ZAŘÍZENÍ ZMOCNÍ , POUŽIJE JICH NAKONEC K ÚTOKŮM PROTI NATO !!! ARABŮM - MUSLIMŮM , SE NESMÍ VĚŘIT ANI SLOVO - URČITĚ BUDOU SLIBOVAT OPAK !!! POKUD ZBUDE NA JEDNOHO MUŽE ( OD 10 LET )JEN JEDNA MALORÁŽKA , TAK TO JE MAXIMUM , CO BYCH JIM NECHAL , ABY SI MOHLI "SROVNAT ÚČTY" MEZI SEBOU . BEZ TOTÁLNÍHO ZNIČENÍ VOJENSKÝCH ZAŘÍZENÍ , NELZE MLUVIT O ZLIKVIDOVÁNÍ TERORISTŮ !!!!!!!!!!!!!!! TO JE DOUFÁM KAŽDÉMU PROTITERORISTICKY MYSLÍCÍMU ČLOVĚKU JASNÉ . DOKONCE SI MYSLÍM , ŽE DNES UŽ NENÍ VŮBEC ROZUMNÉ , ZKOUŠET ODCHYTIT UBL A DALŠÍ TALIBÁNCE . TO ZAŘÍDÍ "SA" !!! NO A PAK BY MĚLA PŘIJÍT NA ŘADU DALŠÍ STŘEDISKA TERORISMU V JINÝCH STÁTECH . JINAK BY TO UŽ TEˇD NEMĚLO SMYSL .
0/0
18.11.2001 1:11

Jarda

"Nova vlada"
Souhlasim s predchozim prispevatelem. Ano , dokud vsechno probihalo podle scenare, ktery vyhovoval opozici, tak potud dobre. Ted uz jde jenom "o malo". Kdo bude v Afganistanu vlastne vladnout. Z blata do louze. To jsem napsal uz nekolikrat. A bohuzel musim souhlasit s temi, kteri napsali, ze se to tam musi vybombardovat. "Nova" afganska vlada bude ne nepodobna predchazejici.Akorat, ze zeny budou treba chodit trosku vice odhalene, budou moci navstevovat skoly a chlapi se budou moci holit. Lapidarne receno. Nakonec se prohlasi, ze americka vlada pomuze s obnovou valkou znicene zeme. Coz je pochopitelne. Penize, ktere tato akce stala se musi aspon trosku vratit. A sit svetoveho ( = proti USA a Izraeli ) terorismu byla znicena.... Ci snad vyrazne oslabena. Dobre jim tak. Jako Afgancum. Akorat nechapu, jak takovi ubozaci, kteru ziji v norach a jedine co umi je padnout 2x denne na kolena, mohli tak zamichat denim ve svete. Myslim, ze se jeste dockame zajimavych odpovedi.
0/0
17.11.2001 15:31

Sarka

Re:
Tak to bylo v Afghanistanu odjakteziva. Muzeme pracovat jen s tim, co je - a je toho zatracene malo. To ale neznamena ze muzeme pokrcit rameny a otocit se zady - hned bychom v nich meli kudlu az po strenku. Bohuzel, tak jako pred dvaceti lety proti Sovetum, Zapad musi pracovat i s lidmi, kteri se behem peti minut obrati a zacnou nam podrazet nohy. Myslet si ze nekdo predela mentalitu ktera se vyvijela po staleti bby bylo velmi naivni. Jedina nadeje je ze se alespon castecne dostane ke slovu exil, ktery zil dostatecne dlouho na Zapade a ktery nebude ochoten se vracet ke stredovekym praktikam jak vnitrnim tak mezinarodni politiky.
0/0
17.11.2001 17:06

Jarda

Re: Re:
Sarko diky... To je jeden z mala prispevku ktery mne neposila primo do...vsak vite kam. Sam se divim. Ale on se nejaky casem najde... :-))) Jinak opravdu myslim, ze by jste mela psat trosku na urovni beznych diskutujicich tady. Ja vim, je to tezke. Ale snad se ve Vasem prispevku najde nejake to "misto" pro pravopisnou chybu, hrubku ci snad nadavku aby byla reakce. :-))) Tim nechci rict, ze pisete spatne. Podle vasich prispevku ctenych jinde, soudim, ze jste jedna a tataz osoba. A ja jsem "prave ten bezny diskutujici". Prozradim Vam tajemstvi jak prispivat do teto diskuse: 1) je potreba mit mit pristup k PC a to nejlepe v pracovni dobe 2) protoze neni cas, tak rychle proctu ( nebo ne) vsechny nazory a udelam si "svuj". samozrejmne ten nejlepsi, ktery odsuzuje ty ostatni.. 3) po dukladnych analyzach zhodnotim "svuj" nazor a napisu neco co se zrovna "nosi". Nebo jen zanadavam.... 4) pokud snad vyjadruji neco za cim si stojim, zasadne uvedu nejakou neznamou adresu. Co kdyby....
0/0
17.11.2001 20:10

EVROPAN

Re: Re: TATO STRÁNKA UNIKLA NAIVKŮM , PROVOKATÉRŮM A HLUPÁKŮM
ZDRAVÍM TAKTO ŠÁRKU ! NENÍ TO POPRVÉ , CO ČTU TVOJE PŘÍSPĚVKY . JE SKORO NESKUTEČNÉ , ŽE NÁM TO TÉMĚŘ VŠEM TADY "LADÍ" . DOUFÁM , ŽE TO TAKÉ DOBŘE DOPADNE - ŽE TAM PO TERORISTECH ZŮSTANOU JENOM VZPOMÍNKY , JAK SE PŘEPOČÍTALI A ŽE ZBYTEK DEMOKRATICKÉHO SVĚTA BUDE OBEZŘETNĚJŠÍ A NEBUDE ZAS TAK BEZMEZNĚ DŮVĚŘIVÝ . DOUFÁM , ŽE SE VE SVÝCH NÁZORECH A "PŘEDPOVĚDÍCH" MOC NESEKNEME .
0/0
18.11.2001 17:47

Sarka

Re: Re: Re: TATO STRÁNKA UNIKLA NAIVKŮM , PROVOKATÉRŮM A HLUPÁKŮM
Napodobne. Ja bych byla realisticka co se tyce terorismu - ten byl, je a bude, jen se mu v ruznych dobach rika jinak. Ono je dobre se zabyvat historii, a nejen jednoduchymi pouckami; cim jasnejsi bude, ze terorismus nebudeme tolerovat, tim mene nam bude hrozit v nasich vlastnich domovech. Na druhou stranu kdo studoval trochu historie konfliktu civilizaci, vcetne/nebo hlavne? konfliktu tykajiciho se obchodniho vlivu, musi nutne vedet, ze toto je nekonecne se tocici kolotoc. Me osobne hlavne vadi ti, kteri si plnym hrdlem uzivaji vsech vyhod danych jim do vinku jejich prislusnosti k "zapadni" (siroce pojmuto) civilizaci aby pak jednoduse zodpovednost za jejich cenu shodili na nekoho jineho - v tomto pripade zrovna Ameriku. Nejvic mne dojimaji lide jako ten knourajici pravnik o kousek vyse. Na takove moje babicka doporucovala "dlouhej bic a malej dvorek".
0/0
19.11.2001 19:09

EVROPAN

Re: Re: Re: Re: TATO STRÁNKA UNIKLA NAIVKŮM , PROVOKATÉRŮM A HLUPÁKŮM
ŠÁRKO , TO JE JASNÉ , ŽE VÁLKY A TERORISMUS BYL , JE A BUDE . V USA NA TO AŽ NESKUTEČNĚ POZAPOMĚLI , NEBO HLEDALI NEBEZPEČÍ JINDE A NEBO TO TĚŽCE PODCENILI . ALE ZPŮSOB ZNIČENÍ WTC I TAK VÍC NEŽ HODNĚ VYSKAKUJE Z ŘADY !!! JINAK MŮJ DĚDEČEK K TOMU "MALÉMU DVORKU" PŘIDÁVAL JEŠTĚ : "VYSOKÝ PLOT" .
0/0
19.11.2001 20:44

Sarka

Re: Re: Re: Re: Re: TATO STRÁNKA UNIKLA NAIVKŮM , PROVOKATÉRŮM A HLUPÁKŮM
No, ja nevim jestli "tezce podcenili" je zrovna ten spravny vyraz. Ono je to jak chtit po 6ti metrakove gorile, aby tancila na vejcich; at udela co udela, at se otoci kam se otoci, nejake rozslapne a vzdycky bude nekdo rvat "foul"; na druhou stranu bude vzdycky nekde nekdo chtit "aby s tim nekdo neco udelal". Ono spis trva dost dlouho, nez se Americani nas... dost na to, aby se rozhoupali - jako narod, ne jako par politiku - ke rvacce. Ale kdyz uz se rvou, potece krev, to je jasne. Jenom nechapu proc nam je tolik vycitano, ze se "starame jen o svuj prospech" a o svoje narodni zajmy - zna snad nekdo stat ci jinou politickou entitu ktera se nestara predevsim svuj prospech ci svoje zajmy? V dnesni dobe, ci v historii? Ja myslela ze to je proc si lidi statni spolecenska uskupeni vytvorili - aby hajili jejich spolecne zajmy.
0/0
19.11.2001 23:12

Oskar Janiak

Rabbání
Kdyby strávil 5. let exilu v západní demokracii a ne v údolí měl by jistě jiný názor na přílet anglických vojáků. Čí je to chyba nebo neprozřetelnost se lze pouze domnívat...... Janiak Oskar Řecká 1473 Ostrava-Poruba 708 00
0/0
17.11.2001 13:50

jiri fridrich

prispevek
mila, hodna severni aliance asi nechce svedky, to zase budou afganci a OSN cumet
0/0
17.11.2001 13:50

Sopko

Re: prispevek
to je pravda, dokud amici bombardovali, tak byly dobry. Tedka, kdyz hlavne diky naletum aliance zvitezila, tak uz je nepotrebuji... vypada to, ze afganistan je predurcen k permanentni valce a kmenovym masakrum
0/0
17.11.2001 14:44





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.