Diskuze

Rozhodčí za to (ne)můžou

Mléko je rozlité a nic se už nespraví. Čeští fotbalisté nebudou na mistrovství světa. To je asi největší zklamání hlavně pro ně samé - tým nabitý drahými hvězdami mohl hodně dokázat, místo toho je právem masírován médii. Hledají se příčiny. Bojácný trenér, který proti třesoucímu se soupeři v prvním zápase postavil jediného útočníka? Hvězdy, z nichž ani světový ohlas nedokázal udělat skutečné osobnosti?
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Xavier

19. 11. 2001 13:28
Tak už fakt nevim.
Z prvé:naši hráli špatně,za druhé za výkon si postup opravdu nezasloužili. A teď z trochu jiný stránky.Nevim jak někteři,ale já zápas sledoval a důkladně.V prvních čtyřech minutách zápasu v Praze si Belgičané sáhli na balón minimálně 2x(stou třetí rukou si nejsem jist,ale asi taky byla).Tak se ptám kde byl rozhodčí?Nic ticho po pěšině a belgičané odkopávali za faul od českého hráče. Potom jsem ještě během hry zaregistroval dvě jasné ruky v pokut. území Belgie.Ptám se podruhé:Kde byl rozhodčí? Tady už nikdo nemluví o vymlouvání a zaujatosti rozhodčího proti nám,ale o totálním selhání rozhodčích. Nakone: vyřazení našim z celého srdce přeji, protože byli pouze svými stíny,ale vždy když se podívám na ten zápas znovu(nahrával jsem), mám takový zvláštní pocit.MÁTE HO TĚŽ?
0 0
možnosti

Hráč

19. 11. 2001 7:20
Většina rozhodčích
Rozhodčí jsou sice jen lidé, kteří dělají chyby jako každý jiný, ale ruku na srdce. Každý kdo hrál kdy fotbal v nějaké organizované soutěži se musel setkat i s daleko horším přístupem rozhodčích. Když prostě rozhodčí chce někoho zaříznout tak to udělá úplně s klidem a kolikrát je i jedno jestli je podplacený nebo ne. A věřte tomu nebo ne, korupce začíná už v nejnižších soutěžích ( o dorostu a žácích nemluvě). Tak jak tomu asi bude na mezinárodním poli, kde se jedná o tak obrovské částky ??? Zhodnocení nechám na Vás... PS: Výkon rozhodčího absolutně neomlouvá neprofesinalitu většinu našich "hvězd" !!!
0 0
možnosti

Bušek

19. 11. 2001 0:13
Rozhodčí
Naši hráli špatně. Je to věc naše, prohráli jsme. Jenže rozhodčí v obou zápasech jsou velmi dobře placenými profesionály a v popisu práce mají to že nikomu nesmí stranit ať se děje co se děje. Za to jsou placeni, to je jejich práce. Pochopím jeden, dva omyly. Nepochopím podle mne jasnou "tlačenku"sudích, nepochopím to, že to nikoho ve FIFA nezajímá. Zaráží mne shoda chyb v rozhodování sudích v obou zápasech.Asi jim neřekli že rozhodují fotbal a nechali je foukat házenou. Rozhodovali o cizích(vlastně našich) milionech, možná z toho trochu ukáplo.Prostě další z těch kteří nám s úsměvem kálí na hlavu a my si to necháme. Alespoň začínám tušit jak to bude fantastické v EU s tou spoustou cizích úředníků. To bude slast. To se budeme mít. Zas budeme mít na koho dělat, zas nám bude někdo poroučet, přikazovat a ukazovat směr. Perfektní cesta víte kam.
0 0
možnosti

BUFFALO

18. 11. 2001 13:33
ad1, ad2
ad1) "tým nabitý drahými hvězdami mohl hodně dokázat, místo toho je právem masírován médii" - lol, jestli skutecne ano, tak urcite neni "masirovan" na idnes, vubec slovo "masirovan" a radoby kritika na idnesu, jdou proti sobe. ad2) dalsi narikani na rozhodciho, ci-li zase obhajoba nasich hracu, kam my nato chodime ? Jak uz tady urcite nekdo napsal, ze baros kolikrat letel pro jistotu uz metr pred obrancem, a esteticky se rozplacl, to uz nikoho nezajima ...
0 0
možnosti

trotto

18. 11. 2001 10:29
další názor
Domnívám se, že sudí zápas ovlivnili. Jakýkoliv gól v siti Belgie by znamenal postup nebo myslím také neuznání gólu Belgie díky zpracování rukou. Sice bychom postoupili, ale vůbec by se nezměnily věci ve českém fotbalu (trenér a přístup některých hráčů) a s tímhle přístupem bychom vyhořeli na světovém šampionátu. Tým Belgie jsme měli přehrát vůlí a diciplinovaností - ta chyběla. A co se týká rozhodčích zavedl bych vyhodnocování videem, ne v průběhu zápasu, ale po zápase videorozhodčím ( z jiné země). Výsledkem by mělo být, v případě více hrubých chyb (včetně opakovaných špatných rozhodnutí čárových), pozastavení nasazování rozhodčího na určitou dobu, což by mohlo ovlivnit např. to, že pokud hlavní si nebude jist, půjde se zeptat pomezního. Dále by mělo být výsledkem stop utkání za průkazné filmování faulů pro hráče. Samozřejmě oplácení po odpískání nebo urážky (což byl náš případ) jsou očividné a rozhodčí je musí odpískat, naopak pokud by několikrát "přehlédnul oplácení" a prokázalo se to na základě videa, rovněž by měl pozastavenou činnost. Závěrem: rozhodčí zápasy ovlivnili, ale my jsme si za předvedenou hru nezasloužili postoupit a nemáme právo se na jejich výkon vymlouvat.
0 0
možnosti

ivan-praha

17. 11. 2001 19:46
sudí
Jó,fakt nám ty černý mužíci nepomohli.Ale jestliže chci hrát na MISTROVSTVÍ SVĚTA, tak to prostě musím sežrat,zakousnout o to víc zuby a toho soupeře zadupat do země. A ne vystřelit za 2 zápasy 4 x na bránu a dostat 3 červené. Tak to učím svý malý kluky v malým pražským oddílu a snad je to tak správný.Nediskutujou,nebrečej a o to víc dřou,když nás černej mydlí.
0 0
možnosti

z pozahranic

16. 11. 2001 21:58
nebudte cimperlich
Trochu spojime sport a zivot. Zatim co zde (skoro) vsichni narikate na rozhodciho co je to za neschopneho blbce a mozna ze je i koupeny etc. ; na druhe strane se chovate vy Czechacci jako prasata v praktickem zivote. Polozte ten meter z fotbalu (ktery je tak cisty) do sveho zivota a chovejte se podle nej taky tak. Svet vam bude tleskat.
0 0
možnosti

DK

17. 11. 2001 14:32
Re: nebudte cimperlich
S Vami bych se chtel poznat v beznem zivote. Ta uprimnost a nadhled. Aby jeden podobne "kvalitniho" cloveka pohledal. Vy asi nemate jednoduchy zivot, ze? :-)))))
0 0
možnosti

Kanec

16. 11. 2001 18:48
souhlas
Souhlasim se vsim, co bylo v clanku napsano. A pro kritiky clanku pridavam: Rozhodci obcas delaji chyby, ale v obou barazovych zapasech udelali hodne chyb a jen ve prospech Belgie. To neni jen nahoda, na jedne strane nepiska nic, na druhe vsechno a jeste si neco vymysli, to je zamer. Proc to Ti rozhodci delaji, to se muzeme jen dohadovat, duvodu by se naslo vice. Zaverem bych rad podotknul, ze podle me nasi nehrali dobre, ale presto byli Belgii vyrovnanym souperem. Souperi hrali totiz podobne spatne, ale meli vice stesti nebo lepe receno pomocniky v rozhodcich.
0 0
možnosti

Jan Novák, Praha

16. 11. 2001 17:47
souhlas
NHL (kde jsi Sport-e1?) je mnohem rychlejší, přesto je tam nefér výroků rozhodčích mnohem méně než v evropském fotbale, o našem ani nemluvě. Čeští reprezentanti hráli špatně, rozhodčí pískali ještě hůř. S videem v ruce bych protestoval. 2 fauly versus Řepkova červená v 1. zápase. 2 penalty ve druhém.
0 0
možnosti

Willy

16. 11. 2001 18:00
Re: souhlas
Hm... 1) Nevim za co by mel rozhodci dat cervenou, nez za faul po odpiskani 2) Myslim, ze obe situace bych (kdybych byl rozhodcim) vyresil stejne Proc se sakra nechceme uz podivat pravde do oci o nasem fotbale...
0 0
možnosti

Erik78

16. 11. 2001 17:19
Coubertin
Myslim ze pan Coubertin od sve smrti uz tolikrat v hrobe rotoval, ze uz mu tohle ani neprijde... PS: Rozhodci nas nevyradil
0 0
možnosti