Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

S modrými knížkami se podvádělo dlouho

Chyba prozradila lékařku a pracovnici vojenské správy, které v Pardubicích prodávaly brancům za třicet až padesát tisíc korun modré knížky, čímž je zbavovaly povinnosti sloužit na vojně. Peníze totiž požadovaly i po mladíkovi, který měl na modrou knížku nárok kvůli skutečným zdravotním potížím. Ten to oznámil policii. Kriminalisté odmítají zveřejňovat podrobnosti.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Martina

Kouzlo uniformy
Ahoj panove (a damy)! Jako zena jsem sice na vojne nebyla, ale maje dostatek muzskych kamaradu, dostaly se ke me inormace o teto instituci a to zcela necenzurovane. Rozsirila jsem si takto skuecne svuj obzor, protoze neco takoveho bych si sama predstavit nedokazala. Ted uz vim, co je to "sahara" a "buffet" a dalsi zajimavosti, kterym se vojaci na zacatku sveho vyspivani v muze venuji. Shaneni jidla, cigaret a chlastu pro tzv. mazaky trva, tusim, asi tri mesice, pak je treba behat nahej po dvore, nebo se nechat zmlatit paskem od vystroje, nebo holt vykonat nejakou jinou kravinu a je z tebe mazak. Tak, muzes si zapinat presky na kanadach krizem! Je opravdu s podivem, ze tam tem zbabelcum a mekkotam nechce. Me kdyby nekdo vylil doma na podlahu kybl mazaciho medla, do toho roztriskal sklenicku a nutil me to uklizet kartackem na zuby (!), zavolam na nej okamzite psychiatra. Dustojnici samozrejme o sikane nic nevi, nebo se na ni podileji. Jakozto platic dani, chci aby se v pripade pirodni katastrofy na misto dostavila kvalifikovana a motivovana armada, o valecnem konfliktu ani nemluve. Lampasaci s pupkem z dob minulych, kteri neumi ani jednu cizi rec a nezvladnou ani mobilni telefon, muzou bydlet pro me za me treba na nadrazi! Drzim palce vsem, kteri sli na civilku a delali skutecne neco UZITECNEHO. Ano, nekterym zenam se skutecne libi uniformy, ale nesmi v ni vezet idiot!
0/0
15.11.2001 13:50

Honza

reakce na vlastenecký výrok pana Krhounka
z vás pane Krhounku dýchá velký patriotismus. Buďte tak laskav a tyto moudrosti si odříkávejte doma do trouby. Být v jedné místnosti s vámi, nevylezete z ní celý.
0/0
15.11.2001 12:20

krhounek

Styďte se
Jít do armády je čestnou povinností každého občana. A tady pode mnou je jen stádo ustrašenců. Za rakouska se sloužilo minimálně 5 let a holky mohly na uniformě oči nechat. Český národ se stává bandou kriplů a simulantů. Podívejte se dnes na Izrael tam povinně rukujou i ženy.
0/0
15.11.2001 11:18

JV

Re: Styďte se
Nemyslím si, že nevolnictví je čestnou povinností. Zachovávat svobodu svých občanů je povinnost, a to nikoli jen častná, státu.
0/0
15.11.2001 11:42

Bron

Re: Styďte se
Krhounek, cestny to obcan Rakouska-Uherska vstal z hrobu, a divi se, ze se obcane hanebne dozaduji svobody... Vzdyt obcane by meli cestne pracovat zdarma na robote a cestne umirat za cisare pana... Vrat se do hrobu, magore!
0/0
15.11.2001 12:09

Honza

Re: Styďte se
dědo běž se s těmahle kecama vycpat, bolševiku
0/0
15.11.2001 12:10

Honza

Styďte se pane Krhounku
v ocich vlastence pana Krhounka se cesky narod stava narodem kriplu, protoze se v hospodach prestalo rikat, ze volna dela chlapa a protoze uz neplati, ze jsme si vsichni rovni a ze ja na brachu bracha na me. panu krhounkovi se hrouti idealy z Rakouska Uherska. ale dnes je rok 2001 a otrokářství už neexistuje!
0/0
15.11.2001 12:44

xxx

Modrá
Já jsem byl na civilce, ale v Brně prý není problém koupit modrou. A je docela levná, pokud se nepletu tak za 10000-15000 to jde. Slyšel jsem o lidech, kteří si přímo na modrou spořili. Ono jde o jednoduchou matematiku. Pokud se nejde na vojnu a začne se někde pracovat, tak je "investice" za 2 měsíce zpátky. Já bych si modrou nekoupil. Jsem rád, že se přišlo alespoň na jeden případ.
0/0
14.11.2001 13:53

Sandstorm

Na vojnu? Ano!
Ale chci za to odpovídající plat a odpovídající podmínky. Civilka dtto. A pokud na to stát nemá - no principy tržního hospodářství snad uvádět nemusím, ne? Klidně na tu civilku půjdu, ale za pár tisíc hrubýho to je obyčejné nevolnictví, akorát, že trvá "jenom" rok resp. rok a půl, akorát že se to v Ústavě jmenuje jinak...K tomuhle státu nemám žádný vztah, jsem "pouze" slušný člověk. Za pomoc v nouzi bych si nic neúčtoval, ale za takovéto nevolnictví ano.
0/0
14.11.2001 12:15

usama basama fousama

kazdej Czech do armady
kazdej mladej czech do armady!!! konec toho typische tschechische schweinerei!!! a kdo se cejti nemocnej - do prvni linie v Afghanistanu. to je jedinej lek na ty vase houskoknedlikovy mozky. zatim vam slo akorat to strileni do perin. narod ktery neumi pozvednout zbran neni narodem. a vy jste ji nepozvedli nikdy!
0/0
13.11.2001 21:39

Martina

Ne vsechny zeny okouzli uniforma
Cau panove (a damy)! Na vojne jsem jako zena sice nebyla, ale maje dostatek kamosu muzskeho pohlavi, ziskala jsem, myslim, zcela necenzurovane informace o tim jak to v te organizaci chodi. Tak predne mi byly ozrejmeny pojmy jako napr. "sahara"ci "buffet", pro neznalce: novacci donesou mazakovi piti, ci susenky, nebo proste co si ten dobry clovek preje. Touto a i jinnou cinnosti jsou vyplneny asi tak tri mesice nez muze dojit k, no ted zrovna nevim jak tomu "obranci vlasti" rikaji, ale proste te bud zmlatej paskem, nebo behas nahej po dvore nebo nejakou jinou kravinu a pak jses tzv. mazak. Jo, zkus si stezovat a mas peklo ze zivota, dustojnici, ti prece jdou ve ctyri domu a vubec, sikana v ceske armade, vec zcela neznama. Nekdo mozna namitne, ze je to fajn zkusenost, sahnout si az na dno, nekdo oceni moznost beztrestne buzerovat jiny lidi, ale pro me je takova armada totalne na prd. Chci, kdyby prisla povoden, nebo vykolejil vlak, aby se na misto nestesti dostavili dobre organizovani lide, kteri vedi minimalne, kde je vpravo a vlevo. Takze kloubouk dolu pred klukama, ktery jdou na civilku a delaj skutecne neco uzitecnyho. Nechat se jeden rok buzerovat a ponizovat, to by asi snes jenom masochista.Kdyby nekdo vysypal nejakej sajrajt na podlahu a nutil me to o pulnoci mejt kartackem na zuby (taky jedna z veci, ktere delaji z chlapcu muze), tak na nej zavolam psychiatra.Koupit si modrou je podvod, to se neda oddiskutovat, mozna se to da pochopit jako akt cireho zoufalstvi. Doufam, ze si to "kolegyne"lekarka a jeji komplicka odpykaj. Rada budu platit ze svych dani profesionalni a tim padem motivovanou armadu! Mejte se fajn!
0/0
13.11.2001 21:01

Jaryn

.
V osmnacti na ceste do kasaren byl, co ho tam asi ceka netusil. S usmevem ve tvari prisel k brane bliz, "Naval naky cigara, ty neslysis?". Kdyz si oblik mundur, upad na zada. Jak to muzou nosit, hovada?! Vyfasoval hadry a titul novacek, k tomu taky khaki zubni kartacek. V pozoru stat, v pozoru zit, v pozoru srat, v pozoru hnit. Kazdy jidlo khaki, pribory taky, zelena armada Cesky republiky! Hrachova polivka, hrachova kase, hrachova je barva nase. Zelena moralka, zelenej caj, zelenej je i pan general. Zeleny nazory, zeleny hlavy, zeleny urazy, to neni zdravy. Tam jednou naucej te jak se spravne vrazdi, jak se umira v cesky vlasti. K tomu ostrihaj ti tvoje dlouhy vlasy, ted je z tebe clovek vojensky rasy. Vojenskej mundur barvy khaki je ti pritelem ty si jemu taky. Tahle pisen neni proti jedny barve, ta je proti lidem co maj hovno v hlave!
0/0
13.11.2001 20:25

a

HOVNO V HLAVE
lakaj me velice vase blby palice! lakaj me strasne vase tupy masky! nepomuze injekce ani tvrda direkce! slova nikdy nestaci! vas to chce jen kopnout! pod mundurem neschovas svou mozkovou apanaz! pod mundurem neschovas hovno co v hlave mas! sarkasticky slova z vasich hnusnejch tlam! sou jen sracky lzi a klam! pohled na vas odporem se tresu! je zde samy hnuj, jeste plno hnisu!
0/0
13.11.2001 20:16

a

HOVNO V HLAVE
lakaj me velice vase blby palice! lakaj me strasne vase tupy masky! nepomuze injekce ani tvrda direkce! slova nikdy nestaci! vas to chce jen kopnout! pod mundurem neschovas svou mozkovou apanaz! pod mundurem neschovas hovno co v hlave mas! sarkasticky slova z vasich hnusnejch tlam! sou jen sracky lzi a klam! pohled na vas odporem se tresu! je zde samy hnuj, jeste plno hnisu!
0/0
13.11.2001 20:14

Scher

to je maličkost proti tomu co se děje každým dnem u obvodních lékařů
Jak dlouho budem trpět tuto pro někoho velmi výhodnou politiku. Pracuji v jednom okrese už 6 let ve vedoucí funkci pro západní firmu. Každý rok nastoupí zhruba 135 nových zaměstnanců a z toho jich jde "marodit" za rok 134 !!!. A to takovým způsobem, že odpracuje jeden týden nebo i méně a pak "marodí minimálně 4 až 20 !! týdnů - někdy i rok !!! Ten zbytek, který v tomto prašivém státě ještě něco produkuje platí tyhle "marody" a co je horší je že "páni doktoři" jsou spokojení a bohatnou a bohatnou.Na druhé straně se dělají trapné sbírky na přístroje pro vybavení nemocnic na nic nejsou peníze. Jak dlouho ještě chcete oblbovat tenhle národ je mi z vás na zvracení!!!
0/0
13.11.2001 19:57

Tomáš Marný

Re: to je maličkost proti tomu co se děje každým dnem u obvodních lékařů
Jak tak čtu Váš výblitek, tak bych řekl, že ty lidi jdou marodit proto, že jejich vedoucí je totální blb. BTW slyšel jste o tom, že slušně placený lidi marodit nechodí a raději si berou dovolenou, protože se jim marodění prostě finančně nevyplatí?
0/0
15.11.2001 7:50

Deviant Kahánek

Já sem nabízel 35 000,- Kč
Prachy jsem předal zainteresované osobě a po penězích se slehla zem. Potom mě stejně odvedli a já sem si hodil mašli, bohužel neúspěšnou. A teď hniju u nás v ústavu. Vojenským správám ZDAR!!!!!!!!!!! POZOR!!!!!!!!!!!!!
0/0
13.11.2001 14:53

pavel

Re: Já sem nabízel 35 000,- Kč
deviantku Kahanku, e-mailnul bys mi prosim kdes to prisel o ty prachy? - zni mi to nejak povedome...
0/0
13.11.2001 16:07

Petr

a
a
0/0
13.11.2001 14:22

Honza

To armyfucker a další
Někteří, fakt nerozlišují. Vojna a bránit vlast, jejiži to je vzletný, jsou dvě věci, to už tady někdo řekl. Zároveň si ale uvědomte, že tato armáda zřejmě těžko bude někdy bojovat a zároveň je to ve většině států určitá záloha na nějaké nepředvídané události. Budou-li se opakovat např. povodně v nějakém velkém měřítku, apod., tak se klidně pískne a půjdou záložáci. Proč ne, mě to nevadí. Ale bude mi vadit, kdybych se brodil po krk ve vodě a zachraňoval majetek nevojáka, který si modrou knížku koupil. Takže se pánové trochu vzpamatujte, ono totiž jenom o plazení a buzeraci nejde. Vaše největší hrdnství je to, že jste ojebali doktory, nebo uplatili, ale na to, abyste překousli rok buzerace, na to nemáte už dosttek hrdinství, že ano?? Běžte někam ...
0/0
13.11.2001 13:48

JV

Re: To armyfucker a další
Jo, máš pravdu. Nemám dost hrdinství na to, abych ze sebe nechal udělat nevolníka. Radši budu ten rok pracovat a dělat něco užitečného. :-) Fakt mě baví, když čtu tyhle rozhorlené spoluobčany. Stát krade, ale kdo se okrást nenechá, ten je hned označen za zbabělce! Kdyby se jednoho dne páni poslanci ožrali a odhlasovali si, že každý, kdo dovrší osmnáct let, si musí nechat useknout pravou ruku, tak by se hned ozvala spousta taky-hrdinů a taky-vlastenců, kteří by křičeli, že ten, kdo proti takové nehoráznosti prostestuje, ukazuje nedostatek odvahy a nedostatek vlastenectví. Jo, je to tak: já nemám odvahu nechat si useknout pravou ruku. Hrozný, co? Já jsem takovej zbabělej srab ... ale vůbec se nestydím!
0/0
13.11.2001 13:59

Honza

Re: Re: To armyfucker a další
No, zase bych takhle do důsledků nehnal, že, prostě se ti tam nechce, protože to co děláš, je užitečnější. Budiž, ale tak to je samozřejmě u všech, že ano?, nebo měli jenom zbytečných 50.000 Kč? Solidní je alespoň si vyjednat civilku, to je legální. Ono jde také hodně o principu víš, že legální začíná být něco neustále ojebávat a mít pro to spoustu důvodů. Pak to tady ale vypadá tak, jak vypadá. Ale to se zřejmě nelíbí i těm, kteří si koupili nebo vyjednali tu modrou. Zní to logicky?
0/0
13.11.2001 14:22

JV

Re: Re: Re: To armyfucker a další
Jo, je to tak u skoro všech. Stejně jako skoro všichni nechtějí pracovat jako policisti a radši tu menšinu platí z daní. Je to efektivnější a nevyžaduje to žádné nevolníky. --- Proč by měla být civilka solidnější, když je to stejná krádež mojí práce jako vojna? Obojí se musí zrušit a nechat na těch, co tam budou pracovat dobrovolně za tržní plat. --- Souhlasím s tebou, legální začíná být každého okrádat a znevolňovat. Pak to ale vypadá tak, jak to vypadá. Jak chceš kapsáři vysvětlit, že dělá něco špatného, když ty sám obsahuješ masovou krádež, nevolnictví a povinné jednoleté otroctví?!
0/0
13.11.2001 15:02

Johny

Re: To armyfucker a další
Abych překousnul rok buzerace na to ne že nenám odvahu, na to nemám žaludek. A pokud jde o nepředvídatelné události typu povoděň. Jak dlouho trvalo, než se vůbec někdo v roce 1997 rozhodnul armádu použít? A použít záklaďáky to už má vůbec každej stažíno. Teď nemluvím o odklízení následků, ale o tahání lídí z baráků atd.
0/0
13.11.2001 14:06

Honza

Re: To armyfucker a další
a proc bychom si meli hrat na hrdiny a prekousavat rok buzerace? znal bych lepsi zpusoby. nechas si dobrovolne amputovat nohu jen proto, aby sis dokazal, ze jsi hrdina?
0/0
13.11.2001 14:09

Bron

Re: To armyfucker a další
Doktor na mně nic závadného nenašel a tak jsem z nedostaku hrdinstvi zbaběle nepřekousl rok buzerace, a šel někam ... Protestuje (kromě soudu) snad někdo proti tomu?
0/0
13.11.2001 14:26

Losk

Re: To armyfucker a další
Honzo ty ses asi pomatl. Myslim, ze ojebat/podplatit doktory neni hrdinstvi, ale dukaz schopnosti poprat se s nastrahami zivota, nebo alespo snaha ovlivnovat svuj osud. Taky si myslim, ze v soucasny dobe jde na vojnu nekolik typu lidi: 1. ti co chteji (chvala jim) 2. ti co jsou prilis lini ci neschopni aby si zaridili modrou 3. ti co jsou uplne blbi. O hrdinstvi tady vubec nemluv - jakepak hrdinstvi, kdyz uz jsme u toho, nase army kdy predvedla? A nez mi zacnesh vypravet o moralce - v soucasnym zrizeni, ktere tady panuje si bez uplatku, znamosti atd. stejne neskrtnes - ve statni sprave (toho statu za ktery bych dle prisahy mel chcipnout) je to videt nejvic!!
0/0
13.11.2001 14:54

Novak

Re: To armyfucker a další
Plně souhlasím s tímto názorem. Všichny armyfuckerové jsou strágorky. Drží se máminy sukně a prováději úžasná slovní cvičení na téma "proč nemůžu jít na vojnu". Všechny ty pěkný věty ale fungujou jenom pokud stále existují také ti, co na vojnu jdou. Armyfuckerové si ale při své převysoké inteligenci nevidí ani na špičku nosu. Nejsem žádný Rambo, ale když jdu večer s holkou po ulici, tak ta holka očekává že ji v případě problémů nenechám v brindě. Stejně tak naše ženy a děti očekávají, že pokud sem v padnou hordy fanatiků propagujících cokoli, že je taky nenecháme v brindě. Můžeme je zastavit jenom my muži a bude dobré, když nebudeme mít v ruce jenom váleček na nudle nebo propisku.
0/0
13.11.2001 15:02

Honza

Re: Re: To armyfucker a další
zajimavy nazor... takze z tebe se na vojne stal chlap se vsim vsady. ochrance zeny a rodiny. clovek, ktery se dokaze poprat s jakoukoli nastrahou. a to vsechno na vojne. a kdo tam nechce, ten je srab. protoze vojna je a tak to ma byt, ze? a budes svoji manzelku branit se samopalem v ruce? pochybuji. to, co rikas, neni ani v nejmensim vysvetleni vyznamu vojny. je to jen jakysi tvuj ideal, ovsem protipol reality. ver ve svoje zasady a nech na nas, abysme se rozhodli, jak si usporadame zivot. nemas pravo nam do toho kecat.
0/0
13.11.2001 15:53

JV

Re: Re: To armyfucker a další
Tak se zapiš na kurzy sebeobrany, když tě takové věci baví. Proč do toho zatahuješ mě???
0/0
13.11.2001 18:05

Johny

Modrá je dobrá
Modrou mám a jsem rád a všem těm obranářům vlasti můžu jenom vzkázak: "Řídit kolovou techniku co má volant umím, trefit se z krátký palný zbraně i malorážky umím, hodit granát umím" i bez roční nebo dvouroční, která ještě hrozila mě, buzerace zelenech gumídků a kondici si pravidelně, pokud mi to zdraví dovoluje, udržuju. Otázka zní o co víc dnes umí moji kamarádi, kteří to museli podstoupit a co víc k obraně potřebuji? Snad jen pro některé "dámy" nejsem dost chlap a ty mi můžou...... . To že branecká armáda je nesmysl jsem tvrdil již před 15 lety a trvám natom. Profesionální armáda je účinější a tvrdím že i levnější, ostatně už to tu někdo rozebíral. P.S. Nevím jestli to ještě tak funguje, ale když jsem jezdil do Prahy na školu, tak mě mohl trefit šlak, když jsem každou neděli viděl na Florenci VPčka, jak nahání kluky co se vraceli z opušťáku a v proztřed davu je buzerujou za ohrnutej línec u kabátu. A že je buzerovali kluci stejně staří nebo dokonce mladší bylo to najlepší.
0/0
13.11.2001 13:48

Yaroukh

hamba
Ctu si komentare a stydim se: stejne jako vsichni tihle uknouranci jsem Cech - a nemuzu s tim nic delat ... Je mi hamba za vas - i za to, ze vam to ani nedochazi. Huby mate plne kecu o svobode a kdesi-cosi, a hlavy prazdne ... Je to jenom o vasi pohodlnosti a egoismu. Nad takovym "narodem" by se uchechtnul Afghanec stejne jako Amik ... Hnus - bezte se nekam splachnout. Skoda slov.
0/0
13.11.2001 13:33

JV

Re: hamba
Zato ty máš v hlavě plno, ba přímo nasráno. Jestli ty si své svobody nevážíš, je to tvůj osobní problém. A národ do toho netahej, ten s tím nijak nesouvisí a co si o tom myslíš ty nebo třeba Hotentoti, je úplně jedno. Nebo jsi taky jeden z těch plešatých "nic než národ?"
0/0
13.11.2001 13:52

Honza

Re: hamba
reaguji na slova toho pisalka nahore, ktery je znechucen ze "zpohodlnejch" upiracu vojny - chapu, ten, kdo je skutecny inteligent jako ty, ten ani neuvazuje o tom, ze by se vojne vyhnul, zatimco my "egoisti" a navic stupidove nemame na to, abychom svoje pohodli obětovali pro ukojeni choutek ozralych stupidu v zelenym - holt jen inteligent jako ty dokaze vnimat hlubsi poselstvi vojenske sluzby, my jsme pouze povl prasivejch srabu ...
0/0
13.11.2001 14:38

Honza

Re: hamba
reaguji na slova toho pisalka nahore, ktery je znechucen ze "zpohodlnejch" upiracu vojny - chapu, ten, kdo je skutecny inteligent jako ty, ten ani neuvazuje o tom, ze by se vojne vyhnul, zatimco my "egoisti" a navic stupidove nemame na to, abychom svoje pohodli obětovali pro ukojeni choutek ozralych stupidu v zelenym - holt jen inteligent jako ty dokaze vnimat hlubsi poselstvi vojenske sluzby, my jsme pouze povl prasivejch srabu ...
0/0
13.11.2001 15:02

Xenon

Fakt bomba
Úžasnej objev, že se prodávají modré knížky. Kdyby ty dvě dámy nebyly tak nenažrané a nechtěly prachy i po člověku, který měl na modrou opravdu nárok, v klidu by všechno běželo dál. Za zajímavý spíš považuju, že to bylo vymakaný přímo lidma z okresu, který nepochybně dostávali odpovídající provize. A je naprosto klasický, že jejich vedoucí se teď na kraji, kde má větší pravomoce... :-))))
0/0
13.11.2001 13:29

jindra hojer

pro ty, kteri se ohaneji vlastenectvim
Poznamka od idealisty: Vazeni, mam tu rodinu, pratele, vyrostl jsem tu a i kdyz to neni "bohvieco", mam to tu docela rad a netouzim po zivote jinde. Tomu se rika "vlastenectvi", ne? A prave proto jsem nesel na vojnu a vyridil si civilku v domove duchodcu. Aspon jsem delal neco uzitecnyho. A pokud sem vtrhnou arabaci/rusove/slovaci/janevimkdo? Troufam si tvrdit, ze strilet ze samopalu se nauci prumerne inteligentni beloch za par tydnu. A na ovladani slozitejsich zbranovych systemu (pokud budou nahodou fungovat), je stejne nutny profesional. Tak proc mrhat penezi a schopnostmi lidi? A k tem modrym: nekomu se holt nechce ani na tu civilku a system mu to umozni. Je chyba v nem, nebo v systemu?
0/0
13.11.2001 13:20

armyphucker

sorry za duplicitu
0/0
13.11.2001 12:50

armyphucker

F**K OFF ARMY !
Nehodlam si hrat na vojacka, behat nekde po poli a strilet z at uz z gumovych atrap, ci negungujicich originalu. Na to uz jsem prilis vyrostl. Nehodlam se nechat buzerovat od lidi, jejichz Iq je o rad mensi a nehodlam akceptovat prikazy, postradajici logiku. Nehodlam ztratit rok zivota pro neco tak bezcenneho jako je vojenska sluzba. Cas jsou penize - a to plati i pro stat, jenz by si to mel uvedomit - prislusne ekonomicke aspekty zde jiz byly citovany. A jako posledni: nikdy nehodlam za tuhle "vlast" bojovat, ci snad za ni polozit zivot. Nestoji mi za to. Od toho jsou tu ti zeleni "hrdinove", jejichz prispevky jsou nize.
0/0
13.11.2001 12:48

SPICKOVE

Re: F**K OFF ARMY !
SPICKOVE
0/0
13.11.2001 13:16

Tomáš Marný

Pěkná vyčůranost...
"Muži, jimž byla udělena kvůli jejich zdravotním potížím modrá knížka, ji vracejí a dožadují se přezkumu." Jasně, protože maj strach, že je nechá přezkoumat vojenská správa a pomažou na vojnu. Kdežto když sami udělají výše popsané, je jasné, že okamžitě dostanou modrou knížku oprávněně, protože jsou evidentně na palici.
0/0
13.11.2001 12:46

armyfucker

FUCK OFF ARMY !
Nehodlam si hrat na vojacka, behat nekde po poli a strilet z at uz z gumovych atrap, ci negungujicich originalu. Na to uz jsem prilis vyrostl. Nehodlam se nechat buzerovat od lidi, jejichz Iq je o rad mensi a nehodlam akceptovat prikazy, postradajici logiku. Nehodlam ztratit rok zivota pro neco tak bezcenneho jako je vojenska sluzba. Cas jsou penize - a to plati i pro stat, jenz by si to mel uvedomit - prislusne ekonomicke aspekty zde jiz byly citovany. A jako posledni: nikdy nehodlam za tuhle "vlast" bojovat, ci snad za ni polozit zivot. Nestoji mi za to. Od toho jsou tu ti zeleni "hrdinove", jejichz prispevky jsou nize.
0/0
13.11.2001 12:35

Honza

VOJNA JE PROTIPRAVNI
Jak si vůbec stát může přisvojovat právo diktovat mi pod pohrůžkou trestu, abych se rok nesmyslně ponižoval plazením po polích nebo vytíráním záchodů? Kdo dává státu právo mladým klukům tuhle povinnost ukládat? Vojenská služa je porusenim základních svobod cloveka, nikdo nemá právo (at je to stát nebo ne) nutit jednotlivce, aby takto promrhal rok zivota.
0/0
13.11.2001 11:36

helmut

ad bobo
Jasne, novinari jsou pesci, proc by vyvijeli nejakou aktivitu a odhalovali co smrdi, radsi jit zrat na nejaky rautecek a pak splodit jakokriticky clanek, ale aby moc nenasral. Kocourkov.
0/0
13.11.2001 11:36

roza

muži jsou poserové
Přečetla jsem si všechny nářky "mužů", že vojna stojí za prd - a) pakárna - není to pakárna, když jsi z domu od rodičů veden tak, abys nepoměřoval vše penězi - nemůžeš být ani dobrý v práci ani dobrý podnikatel, když si tu pakárnu podle vás neodsloužíte - neumíte se rozhodovat, neumíte jednat s lidmi, ve stresových situacích si neumíte poradit a orientovat se na základní a podružné. Takže o ty prachy stejně časem příjdeš. Potom i v manželství si netoleratní trouba a grobián a lenoch. Nezapomeň, že i v manželství jsou příkazy a rozkazy. Takový je už život. Nedělej si iluze, že si vše vydupeš po svém. Tam jde taky o buzeraci. A nezapomeň, že když ti je 18-25 let nemáš ještě patent na rozum. V pozdějších letech se na všechno díváš jinak a poměřuješ jinak. Takže ten 1 rok buzerace a šikany ti jenom prospěje. Věř, že tomu tak je ať si o tom myslíš co chceš a nesouhlasíš s tím. Tak ahoj všechny bábovky - budoucí otcové.
0/0
13.11.2001 11:10

Honza

Re: muži jsou poserové
Rozo, jsi stara struktura. Propagovala bys stejny nazor, kdyby u nas chodily do armady i zeny? Kdyby te poslali na rok do kasaren, abys zazila takovy ponizeni jako kluci, co tam musej jit? Kde beres tu drzost vubec do tehle debaty vstupovat? V nejmensim te netyka. Jestli snis o chlapovi chlapa v zelenym, tak si ho najdi, a neprud tady. Podle ceho soudis, ze vojna dela z muzu lepsi otce? CO ty o tom vubec vis?
0/0
13.11.2001 11:42

Losk

Re: muži jsou poserové
Jeziis - ani se mi nechce verit, ze to fakt nejaka "zena" napsala... No ale kdyz uz - jsem rad, ze z tveho "prispevku" vyplyva vedouci uloha muze v rodine. Jelikoz ja jako muz mam byt pripraven na ziveni, podnikani apod., tak ty jako zena budesh pripravena na vareni, zehleni, prani, zasivani a vychovavani deti. Tohle plyne ze tve myslenky. Zeny podle tebe nechodi na vojnu, takze nemaji sanci byt uspesnymi zivitelkami/podnikatelkami a penize drive ci pozdeji rozfrcaji. Mam nedobry pocit, ze opravdu nevis ocem mluvish, ale vubec. Predpokladam, ze jsi jen hloupa a ne uplne blba.
0/0
13.11.2001 11:43

Losk

Re: muži jsou poserové
Ale jinak mash pravdu - ja osobne jsem posera. Na vojnu nechci. Bojim se, ze tam ztratim rok zivota. Bojim se, ze tam prijdu k urazu az mne nejaky debil omylem ustreli treba ruku (pri cisteni zbrane a tak - to nam jde dobre). Bojim se, ze kdyby nahodou byli prachy na benzin, ze se mnou spadne armadni vrtulnik. Bojim se, ze kdyby me posadili do tanku ci BVP ci do SKOTa, tak mu odejdou treba brzdy nebo rizeni a ja se nekde zabiju. Taky se bojim, ze kdyz si dam lokalni stravu, tak se poseru....
0/0
13.11.2001 11:48

Honza

Re: Re: muži jsou poserové
Myslim, ze u "Rozy" ani neslo o nazor, ale o provokaci. Nedovedu si predstavit, ze by jeste dnes existovaly slepice s takhle zkostnatelym myslenim. Ano, "Roza" urputne veri, ze "vojna dela z kluku chlapy", ale proc tomu veri, to mozna ani ona sama nevi. pravdepodobne soudi podle prikladu sveho manzela, z ktereho se po vojne stal peclivy a vsestranny muz cinu, resici s lehkosti kazdou zivotni svizel a stres. Ano, vojna dela z lidi supermany!
0/0
13.11.2001 11:55

Losk

Re: Re: Re: muži jsou poserové
Ano - s tou provokaci mash pravdu. Akorat si myslim, ze jeji manzel (je-li nejaky) je prave ten typ flakace a "grobiana" ktery ji tak hrozne vadi :-)
0/0
13.11.2001 12:04





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.