Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Airbus padal rychleji

Vyšetřovatelé pádu Airbusu A-300 na New York 12. listopadu zjistili, že letadlo šlo k zemi rychleji. Po nárazu vzdušného víru se letoun zřítil po 18 vteřinách a ne po 28, jak původně předpokládali. Zjistili to experti Amerického úřadu pro bezpečnost dopravy (NTSB) po analýze obou černých skříněk. Teď se zaměřili na to, proč se od trupu odtrhlo celé kormidlo. Experti se totiž shodují, že ani prudké turbulence ani velký tlak na směrovky kormidla by něco takového neměly způsobit.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Krakokos CDN

příspěvek zrušen
(Příspěvek byl zrušen redakcí )
0/0
17.5.2003 23:41

Mil

Aktuální zpravodajství
Nějaká čerstvá zprava z bitvy u Lipan by tam nebyla ?
0/0
21.11.2001 19:48

Andy

re: neco pro editora
jo a taky vam uniklo ze to s letadlem smyklo 3x a ne 2x, mozna bude potreba nejakej rychlokurz anglictiny, nebo to opisujte z nejekyho ceskyho webu... ;o))) zkus washingtonpost.com jsou to nejlepsi noviny nebo primo FAA
0/0
20.11.2001 15:42

ula

neco pro editora
Prosim Vas, kde jste prisli na vyrazy 'smerovky kormidla', 'vertikalni kormidlo', 'kormidlo i smerovky'-proboha, kolik jich podle Vas A300 ma ? Kdyz uz pisete o necem, cemu prd rozumite, zavolejte na lamparnu a zeptejte se tam, a nebo si pujcte nejakou encyklopedii pro male deti-tam jsou ty technicke vyrazy vysvetleny.
0/0
20.11.2001 11:21

barbudo

Re: neco pro editora
Konečně někdo, kdo alespoň zná názvosloví. Nevíte kde byly zveřejněny záznamy z černých skříněk (průběhy zrychlení a pohyby řízení)? Rád bych si tu jejich teorii o průletu indukovaným vírem přepočítal, ale mám málo informací.
0/0
20.11.2001 11:51

pepa novak

re: australena
Aha, takže Boeingy jsou fakt nejspolehlivější? Jak je možné, že jen při mých letech s Deltou Airlines dvakrát selhal motor? Poprvé to byla pohoda, protože to bylo během popojíždění. Ale podruhé (zase Delta, jiny Boeing o tyden pozdeji směr Amsterdam) - nejdřív selhal motor během najezdu na runway a zkrat pritom paralyzoval kopilota. Cekali jsem na nahradniho, Američani hystericky řvali, ale posádka je uklidnovala, plane is in sound and good shape... Jasně, že je. Po třech hodinach jsem odstartovali, jenomže nad oceanem se motor zastavil znovu. Tentokrat totalne vypadla světla a resetoval se palubní počítač. (jak hlásil kapitán s klidem sportovního komentátora). Naštěstí ještě nějaký motor běžel, tak to otočili a nouzově jsme přistáli v New Yorku. Nabídli nám ihned cestu do Amsterdamu přes Brazilii, ale všechni to kupodivu odmítli a přespali na místě do dalšího přímého letu.No, jsem v Praze a celý. Ale když mi přátelé novináři popisují zkušenosti s Deltou a vypadávajícími nepřišroubovanými křesly, tak se jen směju nad takovými prkotinami.
0/0
16.11.2001 12:34

australena

Re: re: australena
I nejlepsi auto se zacne rozpadavat cim vice kilometru a kdyz se dava do servisu pozdeji nez doporucuje vyrobce. Navice kdyz mechanikove to odflaknou protoze jim je jedno jestli udelaji kazdy ukon a podle predpisu, hlavne aby mnozstvi aut ktere projdou dilnou bylo co nejvetsi. Kvalita servisu je jeste horsi kdyz v ramci setreni majitel dilny necha nekvalifikovane pomocne sily delat praci mechaniku a kdyz ucnove delaji praci na kterou jeste nemaji potrebne zkusenosti. Obdoba takoveho servisu bohuzel existuje v leteckem provozu v ruznych zemich. Udrzba letadel je velmi komplexni a financne nakladna. Kdyz se nejaka aerolinka rozhodne usetrit, da kontrakt na udrzbu tem, kteri to provedou levneji. Nikde neni psano ze se udrzba musi provadet mistne a Jihovychodni Asie je napr znama levnejsimi pracovnimi silami. Co tedy brani aerolinkam dat sva letadla do servisu treba v hangarech Kuala Lumpuru? Vcera tu byly Australskym kontrolnim organem bezpecnosti civilniho letectva uverejneny detaily vyrazeni z provozu vsech sedmi 767 patrici spolecnosti Ansett behem velikonoc 2001. Nektere udrzbarske ukony a vyrobcem predepsane kontroly byly provedeny az teprve po nekolika urgencich a zpozdeny v nejakych pripadech az o cely rok! Posledni kapkou bylo zjisteni, ze jedno letadlo letalo dva dny kdyz zadny z jeho nouzovych vychodu nebyl plne funkcni! Piloti Ansettu se jezili a stezovali si, ale aerolinka si delala co sama uznala za vhodne. Co se tyce vasi neprijemne zkusenosti s Deltou, ja bych nevinila typ letadla, ale rozhodne tu leteckou spolecnost a jeji kontrolu kvality servisu. U nas maji nektere americke letecke spolecnosti nedobrou povest a Australane se jim vyhybaji. Cimz netvrdim ze jsou nejhorsimi na svete. Proc napr tady letenky s Garudou anebo Air India jsou nejlevnejsi? Nekde se musi usetrit. A to se teprve ted dozvidame podrobne detaily Ansettovych prohresku. Co se tyce selhani motoru, zalezi to take na typu letadla. Napr ten veliky Boeing 747 v anglictine zvany "Jumbo" ma 4 motory Rolls Royce a je postaven, aby mohl pristat i kdyz 3 z nich prestanou fungovat.
0/0
16.11.2001 18:00

Vlastička

Podtrženo a sečteno:
Civilní letectví má tedy v bezpečnosti provozu zřejmě ještě mezery. Např.: pokud se letadla u letiště pohybují (a to nelze vyloučit), může některé z nich spadnou vlivem turbulence způsobené jiným letadlem? Paráda.
0/0
16.11.2001 9:35

australena

O Boeingu - pepovi
Vy moudry pane z Ceska jste bud prilis mlady anebo vam na druhou stranu uz neslouzi pamet. Kazdopadne vam uniklo, ze prvni Boeingy 707 si neudelaly nejlepsi reklamu, protoze jich nekolik spadlo z ruznych pricin a behem relativne kratke doby. Ceskoslovensky tisk si tehdy nedal ujit sebemensi prilezitost aby ctenare neupozornil, jake ty 707 jsou nespolehlive stroje. A jake ze maji cs obcane stesti, ze Cs Aerolinie letaji s tucky a iljusiny! Vzpominam si take jak si nekteri cs obcane pri te prilezitosti delali nechutne vtipy na adresu Boeingu, pochopitelne to otiskli i v "Dikobrazu". Tentyz druh vtipu jako kdyz Americane prisli o "Threshera", jestli vite, o cem mluvim. Kdyz tak zde ctu nektere prispevky, vidim ze se v ceske nature aspon u nekterych lidi moc nezmenilo. Boeing 707 byl v kratke dobe po tech nehodach modifikovan a stal se jednim z nejspolehlivejsich letadel. Australsky Qantas mel az do nedavna celou flotilu pouze z Boeingu a s nimi povest nejbezpecnejsi letecke spolecnosti na svete. A ze odtud naletaji kazdorocne hodne kilometru! Prozatim nejhorsi maler bylo pristani 747 se zkolabovanym podvozkem na golfovem hristi v Bangkoku v kvetnu 2000. Pokouseli se pristat uprostred tropicke prutrze mracen a prestrelili runway. Jednim z duvodu pro dobrou povest Qantasu a jejich Boeingu je dusledna udrzba ve vlastnich dilnach, nikoliv soukromymi kontraktory. Kdyz Qantas oznamil, ze mini cast udrzby prenechat Novozelandanum, tak to tu vzbudilo hodne odporu. Pokud vim, zatim k tomu nedoslo. Co se tyce Airbusu, Qantas prozatim zadny ve sve flotile nema. Nedavno nekolik Airbusu docasne lisovali, ale to bylo zpusobeno mimoradnymi okolnostmi. Nase druha aerolinka, Ansett se v zari polozila,diky mezinarodnim financnim duvodum. Aby Qantas mohl prevzit aspon cast jejich pasazeru, lisoval od nich nekolik Airbusu vcetne posadek. BTW, Ansett je ta australska aerolinka, o niz jsem se zminila drive, ze nedodrzovala udrzbove predpisy pro sve 767. Kdyz jsem se zminila o otazce bezpecnosti Airbusu, mela jsem specifikovat, ze ne Airbus jako takovy, ale jeho motory od General Electric, nad jejichz spolehlivosti byla otazka. Mimochodem, Qantas Boeing 767/300serie take maji GE motory, zatimco 747 pouzivaji motory od Rolls Royce.
0/0
15.11.2001 1:11

Radek Mokrý

to je jasný
Konečně mají důvod zatlačit arabáše a rozřířit Židovskou třetí říši dál na východ. Haló Noviny 8.10.2001 Nezávislí ekonomové odhadují, že trh s macesy (židovské postní jídlo) zaznamená prudký růst. Zároveň prý došlo mezi vrchním rabínem a majoritním akcionářem společnosti Monsanto k dohodě o vzájemné toleranci a podpoře. "Plácli jsme si.", uvedl dobře informovaný zdroj, který si však nepřál být jmenován. Dohoda se týká používání geneticky upravených plodin v košer kuchyních. Napříště by tyto suroviny měly mít přednost. Klíčová jetkání údajně proběhla na golfovém vozíku kdesi v Texasu. baj.
0/0
14.11.2001 20:43

Aiwaz

A to az USA popravi Ladina a novinari zjisti, ze zniceni WTO naplanoval Bush a Mossad
A recitovani versu z koranu se ucili predevsim na jedne nejmenovane presidentske farme v Texasu. Vzdyt kolikrat uz se v USA zjistilo, ze popravili nepraveho. Watergate proti tomu bude drobnost. Jen az se dozvime proc to vlastne ti americani s izraelci naplanovali. To by mne fakt zajimalo ...
0/0
14.11.2001 15:31

Erik Uxa

Re: A to az USA popravi Ladina a novinari zjisti, ze zniceni WTO naplanoval Bush a Mossad
koukam ze se oziva zaprasenej arab!!!
0/0
14.11.2001 16:14

Honza

Re: A to az USA popravi Ladina a novinari zjisti, ze zniceni WTO naplanoval Bush a Mossad
jste vul
0/0
14.11.2001 19:32

Misu

web
To je pro ty z vás, co to mají rádi... www.airdisaster.com
0/0
14.11.2001 12:30

Hana

JO, ale jsou tady i hnusný reklamy!
0/0
16.11.2001 9:18

Misu

Další "Teorie"
Když vás tak pročítám, tak musím přispěchat se svou troškou do mlýna: Co tato "teorie"? Za pádem stojí US vláda. proč? Protože chce zvýšit důvěru v americká letadla. "Nechala" proto spadnout evropský Airbus, sice to byly American Airlines, ale ty mají po 11. září takovou pověst, že s nimy létají jen sebevrazi. Takže se zase tak moc nestalo... Teď vláda řekne: Dáme vám (aerolinkám) subvence, ale jen, pokud přejdete na bezpečné (americké) stroje. Evropské výrobky zde nemají místo - koukněte, jak dopadl docela nový Airbus. Boeing má další zakázky, lidi práci, akcionáři dividendy a ti mrtví? No vždyť jsem říkal, že to byli sebevrazi, lézt do stroje AA... To je blábol, že jo? A takových se zde najde tuna... Ten náš český národ jeden konspirační a hospodoteoretický...
0/0
14.11.2001 12:27

Josef

Taky názor...
Správně. Pokud by se lidem rozdali místo klávesnic samopaly, asi by to u nás vypadalo jak v Avghánistánu...
0/0
14.11.2001 10:02

Odin

Podrizl prvniho pilota, po nem druheho - uz je to jasne
Tak to tedy mame, nikdo v kabine nebyl, jen se asi dve minuty ozyvalo chrceni, nez dochrcel i druhy pilot. Sbohem USA = tak jste dobyli Kabul, Vase ztraty 150 dominikancu a par Evropanu s Asiaty to jde ne??? At zije boj s Talibanem za udrzeni a podporu Izraele. Ale mwezi nami, porad mam o trochu vic nerad muslimy a povazuju je prozatim za aktualnejsi nebezpeci nez izraelce s USA a tim komikem Bushem.
0/0
14.11.2001 9:29

Erik Uxa

Re: Podrizl prvniho pilota, po nem druheho - uz je to jasne
chudaku
0/0
14.11.2001 16:17

Jelen

Taxem si to tady pročetl...
a zjistil sem, že domluvit se, je fakt těžké. Sami asi všichni vidíte, kolik je na jednu problematiku různých názorů. Osobně mám špatný pocit z toho, když lidem dojdou argumenty a začnou si nadávat, to je nic moc. Myslím si, že všechno je tak strašně složitý, že je hrozně těžký to pochopit a udělat si kloudný názor, se kterým by navíc někdo souhlasil. Všechno je to o toleranci a síle. Netolerantní extremisté si nemůžou myslet, že je nechají ostatní napokoji, zvlášť, když ti ostatní jsou USA. A kdo nejde s USA, jde proti nim, i tak to asi spousta lidí vnímá. Ideální řešení by bylo, kdyby byl každý rád že je rád a hleděl si svýho písečku, ale tyhle doby jsou už dávno pryč a asi se hned tak nevrátí. Bohužel se s tím musíme naučit žít, svět už je jednou takový - veliký celý obydlený spoustou různých kultur, které se, bohužel, netolerují.
0/0
13.11.2001 17:56

EVROPAN

Re: ŠPICA .....Taxem si to tady pročetl...
Jelene , díky za novotvar " TAXEM "! Znal jsem např. QAPEM pádil.... Jdu qám .
0/0
22.11.2001 0:15

Radek

Prosba.
Prosim,nereagujte na prispevky radobydulezitych blbecku,kteri vubec neuvazuji o tom co se stalo a chcou jen provokovat a byt radoby vtipni.Jsou ubozí.Nechte je v jejich ubohosti.
0/0
13.11.2001 17:16

Lada

zpravodajstvi
Je to krute, ale uz me nase zpravodajstvi stve. Vcera bezelo na nasi televizi zvlastni spravodajstvi ze v NY spadlo letadlo. Je to tragedie, ale myslim si ze letadla padaji porad. Za posledni mesic 2, toto bylo 3. a nikdy se tomu nevenovalo zvlastni spravodajstvi, ikdyz nad Cernym morem bylo TU 154 pravdepodobne sestreleno. Pokud spadne neco v Americe, tak je co deset minut zvlastni spravodajstvi, ptam se PROC! Podle me by se to melo vklidu vysetrit a ne hned spekulovat a blbnout lidi.
0/0
13.11.2001 15:37

Buick

Re: zpravodajstvi
Hele Žigulíku, voni lidi obvykle dávaj nový události do souvislostí.To je základ, snažit se najít Systém a potlačit Chaos.Halt je to tak, že sestřelení Tůčka Ukrajincema celkem nikoho ve světě moc nepřekvapuje - to jsou zkušenosti.
0/0
14.11.2001 11:06

XYZ

Dneska je to tu fakt hustý...
0/0
13.11.2001 15:12

Haga

USA urcite zase lzou-je to jejich zakl.vlastnost
Tak USA dostali par arabu, Ladinovi hosi zase par americanu a jejich poskoku. Osobne povazuji USA ekonomicke teroristy / oni nas potrebuji jako ptracovni nastroje, tak nas nezabijou, Ladinovi teroriste by nas podrizli rovnou, proto ted drzim palce USA, ale jen do doby, nez dostanou ty muslimske radikaly. a hlasam Bacha na USA...
0/0
13.11.2001 14:44

Jarda

Re: USA urcite zase lzou-je to jejich zakl.vlastnost
Nevěděl jsem, že jsem ptracovní nástroj.
0/0
13.11.2001 15:50

Sefred.

Re: Re: USA urcite zase lzou-je to jejich zakl.vlastnost
Ne, Ty jsi neomylný robot, tak se Ti my všichni ostatní ubozí smrtelíci móóóc omlouváme. Bacha na rez a vodní kámen - to je prevít...
0/0
14.11.2001 11:34

Lukáš

Nehoda?
To bych rád věděl, jak by mohl jen tak sám upadnout motor u letadla, které má zaručenou jednu z nejlepších kontrol techniky na světě. Nehoda asi ne, někdo to plánoval? Možná jo...
0/0
13.11.2001 14:43

australena

Re: Nehoda?
At to byla nehoda nebo ne, nedelejte si iluze o nejlepsi kontrolni technice na svete. To vubec neni pravda. Kontrola a udrzba jsou zalezitosti kontraktovanych privatnich firem, nikoliv aerolinii. Cili to kontroluji a spravuji lide, kteri tim sami neletaji. Tento system udrzby byl zaveden aeroliniemi v ramci usetreni penez. Americane toho hodne davaji kontraktorum. Vcetne zabezpeceni letist. Proto se take po 11/9 v USA zacaly ozyvat hlasy, ktere chtely navrat kontroly bezpecnosti let. dopravy zpet pod Federalni vladu, pryc ze soukromych rukou. Soukromnici poskytuji sluzby, ale musi z toho mit sami zisk, jinak by zbankrotovali. Cili poskytuji minimalni sluzby.U nas v Australii take jedna z nasich dvou leteckych spolecnosti zavedla cast kontrol zvenku a pak se ukazalo, ze jejich Boeingy 767 byly az pres rok (!) bez kontroly doporucene vyrobcem. Kdyz na to australsky bezpecnostni organ civilniho letectvi prisel, letecka spolecnost se vymlouvala, ze ty kontroly byly Boeingem pouze doporuceny, ne narizeny. Boeing prohlasil my nemusime nic narizovat, letecke spolecnosti berou nase doporuceni jako prikaz protoze jim na tom visi hodne penez a lidskych zivotu, takze je v jejich vlastnim zajmu se podle toho zaridit. Ty 767 pak byly ihned stazeny z provozu, ackoliv to bylo v dobe prazdnin, kdy se nejvice lita a udelalo jim to velkou diru do leteckeho radu. Bezpecnostni organ letadla nepropustil do obehu dokud nebyla v poradku. A tam se jednalo o nejaka poskozeni diky unave materialu! Navic nektere let. spolecnosti maji udrzbarske kontrakty v zemich kde jsou levnejsi pracovni sily a to je zvlast k povazeni.
0/0
14.11.2001 3:55

barbudo

Re: Re: Nehoda?
Dík za informace a rozumný názor.
0/0
14.11.2001 8:56

tom

Re: Re: Nehoda?
Australeno tyhle radoby zasvecené reci se meni v blaboly v souvislostech v kterych se snazis odpovedet. Zamysli se nad pouckou - i nejlepší technika se v rukou blbce meni v bezcennou hmotu! A jestlize mas dojem, ze Australie je blbuprosta zem, pak alespon rozlisuj, jak je polozen vyznam prispevku na ktery reagujes.
0/0
16.11.2001 14:12

ndavid

Nehoda není náhoda
1. Místo - New York. 2. Čas - 9.00 hodin. 3. American Airlines. 4. Letadlo den po opravě. 5. FBI a CIA potvrdili, že je to nehoda do 24 hodin od pádu letadla. Jindy to trvá dny i týdny. 6. Před lety spadlo letadlo TWA z New Yorku do moře. 7. Lidi nebuďte blbý a nevěřte této propagandě.
0/0
13.11.2001 14:37

barbudo

Re: Nehoda není náhoda
Pokud zveřejňovatelé výsledků vyšetřovatelů řekli NEHODA, znamená to v tuto chvíli pouze NEBYL TO ÚNOS. Na zjištění skutečné příčiny je brzo i po měsíci práce. Pokud to náhodou bylo dílo teroristů, pak cílem byl strach. Proti strachu se bojuje i tak, že se místo "ne únos" řekne "nehoda". Na tom není nic tak špatného. Kdo má hlavu, přeloží si to sám, kdo chce uklidnit, toho to uklidní.
0/0
14.11.2001 9:04

BoB

Tahle diskuze
Nevim, proc nekdo nadava na prubeh teto diskuze. Kouknete se nekdy na www.blesk.cz :-) Vcera jsem tam poprve zabrousil a nestacil jsem se divit. TO JE diskuze chorych mozku :-) No nic. Mejte se hezky.
0/0
13.11.2001 11:29

tomáš

Panebože !
Nejsem věřící, ale po přečtení většiny příspěvků jsem nenašel jiný výraz pro míru svého zděšení. To je u nás opravdu tolik "vtipných" a "moudrých" lidí ?!
0/0
13.11.2001 10:39

JSH

Re: Panebože !
Musis se na to divat jinak. Prevazna vetsina (troufnu si tvrdit takovych 95%) tech co napisou prispevek nad kterym se ti zveda zaludek si to co napisou pouze mysli, jsou o te sve pravde presvedceni, ale nevi co rikaji, protoze realnost veci jim dost podstatne unika. Proto, ze nikdy nezazili zadnou valku, jejich nazory nejsou jejimi nazory, ale prevzate vetsinou demagogicky zmanipulovane lidmi, kteri se snazi dostat do popredi, a proto vyuzivaji mentalne slabych jedincu, aby dale prezentovali jejich splasky. Myslis, ze by meli stejny nazor na vec, kdyby nam nekdo rosekal Karluv most ? Ne. Meli by jiny. Proc by meli jiny ? Protoze by se to najednou tykalo primo nas, urcite by tam nekdo nasel znamou obet a tady se obvykle rika " To ale podstatne meni situaci!". Vis co chci rict ? Dokud se jich to primo netyka, tak oni placaj vetsinou nesmysly a demagogicke zvasty, prevzaty a vymysleny balast. Coz svedci pouze a jenom o tom, ze jim realnost veci unika. Tedy jinak - nemaji na to vlastni nazor, neuvedomuji si ze to co se stalo v USA se taky muze stat u nas nebo kdekoliv jinde, neznaji mentalitu a mysleni lidi kteri stoji za takovymito teroristickymi ciny. Vubec si neuvedomuji ze kdyby USA neuspely, tak by mohl vzniknout (a taky by vznikl) smrtelne nebezpecny precedens pro cely svet. Stacilo by vsak aby na ne (nebo na jejich blizke) nekdo sahl a uvidis jak zmeni nazor. Dalsi sortou jsou lidi tak trochu postizeni. Znas urcite takovy ten "druh", ktery vsechno zna, vsechno vi. V hodinove debate s takovymi lidmi vystridas treba 20 zcela odlisnych temat. A beda pokud nekteremu tematu holdujes. Jak to zjisti ze tomu rozumis vic tak preradi saltrpaku a nasadi jine tema. A tak to zkousi az do doby nez najde tema nebo obor, kde si nejsi jisty v kramflecich .. Najednou jsou z nich odbornici na rakovinu, atomovy vedci, dokazi za par kacek vylepsit az o 150% rozliseni Hubbleova teleskopu, jsou odborniky na Taliban, a boj s vetrnymi mlyny atd atd A v tuto chvili ze sebe poti ten nejvetsi (a mnohdy i nejzabavnejsi) odpad. Potom sou tady lidi (ale je jich tady v teto diskusi minimum), kteri musi mit (a maji) posledni slovo. To je nejaky blok v hlave nebo co, ty proste nezastavis, oni budou porad blbe argumentovat byt by se Ladin priznal ke vsemu zlu na svete. A potom provokateri, kteri maji legraci z toho jak nekoho vytaceji tim ze ho poslou do hajzlu ci kdo vi kam jinam. Nad nekterymi vyroky se proste nema vubec smysl pozastavovat. Je to mnohdy smutne a k placi, ze jsou mezi nami skutecni a nefalsovani idioti, ale je to bohuzel tak. JSH
0/0
13.11.2001 16:38

Pavel

Odpad?
Většina přispěvatelů jsou potenciálními voliči. Jakou stranu asi volí? Kdo nese odpovědnost za stav na naší politické - veřejně obecné scéně? Při čtení příspěvků mám dojem, že jsem na parlamentní půdě. I tam se lidé nemohou domluvit slušnou řečí. Naštěstí existuje malé procento normálních lidí. Ale bohužel, naší zemi vedou ti, kteří asi rozumí podobné slovní zásobě jako řada "komentátorů" iDNES. Zdá se, že vůbec nevnímají normální lidský projev. Např. týdeník Respekt považuje premiér Zeman za odpad - stoku, asi nečte tyto komentáře iDnes. Svých voličů?
0/0
13.11.2001 10:13

Jops

nahoda?
Americani tvrdi, ze to byla letecka nehoda a ne teroristicky cin. Hmmm, ja bejt starosta NY, tak to budu tvrdit taky, protoze kdyby to byl teroristicky utok, tak by to znamenalo jedno, ze veskere bezpecnostni akce a opatreni na letistich by byly na hov... to se musi uznat. Pravdu se my obycejni clovicci jen tak asi nedovime a Amici budou zatloukat a zatloukat a Ladinek bude machrovat jak byl zase uspesny. Nejlepsi je nicemu neverit. Mejte se krasne Jops Jopsovic
0/0
13.11.2001 10:01

Mil

Re: nahoda?
Zatracenej Ládínek, už zase prší!
0/0
13.11.2001 10:53

ab

Re: nahoda?
Dalsi priznivec konspiraci. Mozna bys mel prestat verit, ze jses na svete.
0/0
13.11.2001 16:26

Martin

..
Lidi, většina si myslí, že je to teroristický útok. Máte k tomu v tuto danou chvíli jasné vyjádření New Yorku? Ne. Tak co hodnotíte spekulativní názory? Mohlo jít o selhání motoru. Když loni spadl Concord ve Francii, neslyšel jsem ani jeden názor, že jde o teroristický čin. Taky tam zemřeli všichni cestující. Když při zahájení sezony na Kaprunu vyhořela lanovka, taky tam přišla o život většina cestujících. A nikdo netvrdil, že je to teroristický útok. Letadla padaly a padat budou. Když vykolejí vlak, tak taky to není teroristický čin.
0/0
13.11.2001 9:54

Tom M.

Smrt čeká na každého
Ať se nám to líbí nebo ne, smrt je součástí života a číhá nasprosto všude. Je to boj.
0/0
13.11.2001 9:44

malý velký muž

tlachání
Co tady vlastně dělám mezi stádem volů ?
0/0
13.11.2001 9:32

Kinda

naše IQ
Proč napadáte svoje IQ? Kvůli Američanům, Afgáncům nebo Rusům. Vždyť jsou to stejný kurvy. Každá taková upjatá víra v nějakou píčovinu nevěští nic dobrýho - ať je to přehnaná víra v Boha, Alláha, v Lenina se Stalinem nebo v prachy. Proč někdo stejně silně nepropaguje zdravý rozum? Asi proto, že ty slušný lidi jsou slušný a nechaj se překřičet.
0/0
13.11.2001 8:50

brada richard

lidé
Jak čtu tyhle příspěvky tak mi někdy běhá mráz po zádech.Proč tu někdo řeší národnost zemřelých,počínání jejich vlády,vracení se do minulostí a hledání chyb v ní.Všichni děláme chyby.Jenže o to ted vůbec nejde.Včera at už jsou důvody jakékoli zemřeli lidé.Lidé jako já,ty,ostatní.Byli stejní jako my jen měli smůlu,kterou můžeme mít zítra zase my.Nesouhlasím se zabíjením lidí at jsou jakékoli rasy nebo vyznání.Dělejme všechno proto aby těch zbytečných lidských obětí bylo co nejméně.
0/0
13.11.2001 8:09

karber

Obrázek české společnosti!
Po přečtení těchto většinou rádoby vtipných příspěvků je mi z nás Čechů opravdu špatně. To už není "švejkovství", ale je vidět, že nám není opravdu nic svaté. A takhle se stavíme ke všemu. Není nad nás Čechy - styďme se.
0/0
13.11.2001 6:20

pigy

Re: Obrázek české společnosti!
A kýmpak bys chtěl být, aby ses nestyděl a nebylo ti špatně?
0/0
13.11.2001 9:36

alf

Re: Re: Obrázek české společnosti!
tebou určitě ne
0/0
13.11.2001 11:30

pigy

Re: Re: Re: Obrázek české společnosti!
Tebe jsem se neptal, debile.
0/0
14.11.2001 6:59





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.