Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

S čím teroristé přijdou podruhé?

Američané se v těchto dnech ptají: Jak bezpečné jsou potraviny, které jíme, voda, kterou pijeme, a vzduch, který dýcháme? "Jestli jsem spokojen s inspekcemi? Nikoli, mám z toho větší hrůzu než z čehokoli jiného," cituje týdeník Time nedávný výrok amerického ministra zdravotnictví Tommyho Thompsona. Ministr v tu chvíli hovořil o dovozu potravin do USA a o kontrolách, jimž jsou podrobovány.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

ateista

proboha, co to tady ctu? (trochu optimisticky, trochu offtopic clanek)
O cem se to tu bavite? Jaderna valka, likvidace muslimu a islamu, pomsta, krev a smrt... ??? Nejste vsichni nahodou stejny/ vetsi magori nez vsechny hlavy statu/ narodu/ organizaci? Nejsem absolutni pacifista a myslim si, ze nezbytne(!) nasili ma sve opodstatneni ale pouze jako posledni moznost. Uvedomme si ze jestli chceme zit spolecne na jedne planete musime se k sobe konecne taky tak chovat. Pro priklad nemusim chodit daleko: rodina zijici v jednom byte taky musi udelat nespocet kompromisu (kazdy z clenu) aby zajistila harmonickou spolecnost. A kdyz se nekdo chova jinak (v negativnim smyslu) nemuzeme jej vyhodit na ulici (no, defacto muzeme, ale to si myslim neni uplne v poradku), meli bychom se prece vic zajimat o to proc tomu tak je, a poskytnout mu maximalni pomoc i prestoze nas to bude neco stat (citelne). Vsichni si musime uvedomit ze planeta je jen jedna a zit na ni mame pravo vsichni a vsichni mame povinost(!) chovat se tak aby se ostatni (a to nejen lide, ale priroda obecne) meli co nejlepe, protoze jen tak(!) se budeme mit dobre i my. Zaplatme kazdy svou "dan" za pravo byti, a neprehazujme agresi z prava do leva. Co pak to nejsou jednoduche pocty? Vime to preci od nepameti, je to poslani veskereho nabozenstvi (vyjma ruzny sekt jako napr. sataniste a pod.). Kdy nam to konecne dojde? Kdy pochopime to co rikali kristus, prorok mohameduv, nebo jakykoliv jiny "posel". Verim, ze lidstvo tohle jednou pochopi, pochopilo kompy, geny, lita do vesmiru a ma smysl pro krasu a umeni. Bude to ale jeste hodne dlouho trvat, a byla by velka skoda, kdyby to nestihlo. Proto prestanme diskutovat jak teroristy zneskodnit, ale vedme diskuze o tom co je ke svym cinnum vede. Maji problem/ neco je trapi, pomozme jim to vyresit, at to stoji kolik chce penez (jak smesna cena) a prace. Nesouhlasim s ciny a destruktivnimi nazory teroristu, ale taktez se mi nezamlouva postup "druhe strany", ktera neprinasi reseni, ale pouze docasny "patch". Omlouvam se za tak dlouhy prispevek, ale to vy jste me prinutili jej napsat (adresovano predchozim prispevovatelum, ostatnim ctenarum se omlouvam bez jakehokoliv obvinovani).
0/0
10.11.2001 21:35

ateista

dodatek
a to jsem z daleka nenapsal vse co jsem chtel...
0/0
10.11.2001 21:42

Luzern

Paráda
Rozflákejte jim to tam pořádně, amíkům zasranejm
0/0
10.11.2001 16:11

Tomas

propagace
bohuzel jedna z nejhorsich veci, ktera teroristum nahrava,je prave takovatovsnaha o informovanost obyvatelstva. po vyvolani paniky je provedeni uderu o mboho jednodussi. obcas je lepsi, drzet urcite informaca v tajnosti.
0/0
7.11.2001 18:42

E.T.

rada
Jděte všichni do prdele s posranou válkou. Já chci žít v míru a je mi jedno, kdo tu bude vládnout
0/0
7.11.2001 17:19

makelove

Re: rada
mrkni na http://rawasongs.fancymarketing.net/gallery.html abys vedel kdo by to taky moh bejt ty tupce
0/0
7.11.2001 19:21

BOBO

Re: rada PRO IDIOTEČKA E. T. !!!
PRÝ TO NENÍ ŠPATNÝ NA SIBIŘI ZA POLÁRNÍM KRUHEM . VLÁDNE TAM ZIMA A JE TAM FAKT KLÍDEK . KDYŽ TĚ TAM NÁHODOU NĚKDO NEODCHYTNE , TAK OPRAVDU BUDEŠ SI ŽÍT V MÍRU - ALE JAKO ZVÍŘE . TAM FAKT NENÍ POSRANÁ VÁLKA , POSRANÝ BUDEŠ HRŮZOU AKORÁT TY !!! NEZAPOMEˇN SI VZÍT SEBOU LUK A ŠÍPY !!!! A PAK BUDE PLATIT , ŽE JE TI JEDNO , KDO TU BUDE VLÁDNOUT . ŠˇTASTNOU CESTU !!!
0/0
7.11.2001 21:45

Miky002

Re: Re: rada PRO IDIOTEČKA E. T. !!!
Jen aby ty fousate svine az budou hotovy se svetem zacnou zabijet i tam.
0/0
7.11.2001 22:16

žgryzdibald

Re: rada
jdi ty do prdele se svou pseudohumanitou i se svým pacifismem
0/0
7.11.2001 22:32

Dundee

Tenhle článek? Sami sobě nepřítelem!!!
Informační věk je super věc. Pro teroristy hotová studnice informací. Tenhle článek je fajn pro naši informovanost. Ale pozor! Právě jste na informační superdálnici položili minu s návodem na použití!!!
0/0
7.11.2001 17:13

salimon

Re: Tenhle článek? Sami sobě nepřítelem!!!
Neco na tom je, ale tenhle clanek (jako i mnoho dalsich) vychazi z predpokladu, ze ten, kdo se o problematiku zajima, si takove informace muze obstarat stejne snadno jako autor. Cilem je tedy predevsim informovat verejnost o moznych nebezpecich. Jina vec je vytvareni paniky a obecne strachu. Osobne se nemohu ztotoznit s heslem "Zachovejte paniku. Panika zachova vas." Salimon
0/0
7.11.2001 17:36

Miky002

Nemusi prijit uz s nicim
Az se postrili vsichni arabove muslimove islamiste a zakaze se islam tak zmizi 99% teroristu a s tim ubohym zbytkem co je mezi nama si rychle poradime. Staci tvrdy zakon ze jenom za pouhe clenstvi v jakekoliv uznane teroristicke organizaci bude trest smrti tak si hodne idiotu da pokoj.
0/0
7.11.2001 12:26

Pepa

Re: Nemusi prijit uz s nicim
Kdyby te nekdo pozadal o radu, jak vyresit trestnou cinnost, ktera se nazyva znasilneni, tak bys nechal preventivne vykastrovat celou muzskou populaci. Jses opravdu genialni tvrdak.
0/0
7.11.2001 13:57

Miky002

Re: Re: Nemusi prijit uz s nicim
No reseni by byla na vse a nemusi to byt konecna reseni. Jen se tu nebudu rozepisovat at nejsem obvinen nejakym rozmazlenym humanistou z fasizmu treba jako byl obvinen starosta NY kvuli jeho opatrenim a dnes je z neho narodni hrdina. Ale k tvemu prispevku odkdy jsou obeti znasilneni jen zeny?
0/0
7.11.2001 14:54

Sam

Re: Re: Re: Nemusi prijit uz s nicim
.....jen ženy!?... Miky tobě se muselo stát nějaký trauma..
0/0
7.11.2001 15:13

dolfik

Re: Re: Re: Re: Nemusi prijit uz s nicim
No jestli jsi jeste nikdy neslysel ,necet ze by znasilnili i chlapa tak si blbej jak daleko vidis. Mneli by te podrezat spolecne s arabama.
0/0
7.11.2001 19:28

Dolfik

Re: Re: Re: Re: Re: Nemusi prijit uz s nicim
PROSIM NEPOUZIVAT JMENO dolfik DIKY Dolfik
0/0
7.11.2001 20:38

Midnight Knight

Re: Nemusi prijit uz s nicim
Heh,to si obcas rikam taky.;-)Ale jde o princip,ne pouze o islam.Pokud by krestane zacali nasilim prosazovat svoje pozadavky,nebyl by v tom zadny rozdil a bojovalo by se proti krestanum.Nejde ale ani tak o rozdily viry,ale zivotniho stylu-normalniho versus fanatickeho....
0/0
7.11.2001 14:12

salimon

Re: Nemusi prijit uz s nicim
Postrilet vsechny... zakazat islam... Koukam, ze mas jasno co by to chtelo, ale nebudes se na me zlobit, kdyz to zkusim trochu rozebrat. Bohuzel mi tvuj prispevek pripada nebezpecny, pokud by ho nekdo jen tak prijal. (A vypada to, ze par lidi zde je toho schopno). Zkusil jsi nekdy zjistit, proc jsou muslimove povazovani za nejnebezpecnejsi teroristy? Jsou to prave sebevrazedne utoky (kdyz nemusim zajistovat navrat, mam mnohonasobne vetsi sanci na uspech). K tomu potrebujes mit velmi silnou viru (dnes je asi moderni rici ze musis byt fanatik). Kdyz je rec o vire vybavi se vam asi prave vira ve smyslu nabozenskeho uceni. K tomuhle je ovsem zapotrebi prave vira v dulezitost poslani, ktere takovym sebevrazednou akci plnim (vzpomente na japonske valecniky). Islam (dle urcitych vykladu) uci, ze kdo zemre pri Dzihadu mecem (sireni viry i bojem), tomu bude vse odpusteno a 'dostane se do raje'. Zde je bohuzel uz velmi snadne presvedcit silne vericiho cloveka, ze prave boj proti XXX je ten pravy Dzihad mecem. Vsimni si, ze nejde o 'spatnou viru' ale o jisty aspekt, ktery cini verici snadno manipulovatelnymi. Psal jsi take o zakonu, ktery by smrti trestal vsechny, kteri se verejne hlasi k nejake teroristicke organizaci. S tim by se dalo souhlasit, ale kdo bude urcovat, ktera organizace je teroristicka? U nekterych se to zda jasne, ale vsimni si, ze nekdy se z byvalych teroristu stavaji 'Bojovnici za svobodu'. Omlouvam se za delku prispevku, ale snad alespon nekomu pomuze dodat novou myslenku, ktera nebude pouze o KRVI a ZABIJENI. Pokud se mnou chce nekdo dale diskutovat, ucinte tak prosim mailem. Salimon
0/0
7.11.2001 17:25

Miky002

Re: Re: Nemusi prijit uz s nicim
Ve svem prispevku jsi si sam odpovedel proc to delaj a jakou neoddelitelnou ulohu v tom hraje jejich nabozenstvi islam. A nikdy to neprestane dokud bude islam existovat a s nim jediny jeho vyznavac.
0/0
7.11.2001 21:17

Miky002

Re: Re: Nemusi prijit uz s nicim
Ve svem prispevku jsi si sam odpovedel proc to delaj a jakou neoddelitelnou ulohu v tom hraje jejich nabozenstvi islam. A nikdy to neprestane dokud bude islam existovat a s nim jediny jeho vyznavac.Budou pro sve nabezenstvi umirat a kolik nevinnych lidi pri tom zabijou je fuk. Cim vice tim lepe. Staci oznacit cil. Priste to bude treba kino ve kterem budes se svoji zenou nebo nadrazi kdebudou tvy rodice cekat na vlak materska skola s tvymi detmi ,pokracovat snad uz nemusim.
0/0
7.11.2001 21:24

anonym

nedovoli si nakazit najednou nekolik milionu lidi
...protoze vedi, ze by se jejich domovy razem pokryly vrstvou radioaktivniho prachu. To je fakt.
0/0
7.11.2001 9:48

a

Re: nedovoli si nakazit najednou nekolik milionu lidi
0/0
7.11.2001 12:22

rejpal

Re: nedovoli si nakazit najednou nekolik milionu lidi
Není. Obávám se, že tak daleko ve svých úvahách nedospěli. :-(
0/0
7.11.2001 14:20

Semerád

ono to bude přece jen trochu jinak
Zatim nebyly plebsu predlozeny dukazy. Zadne. Ani o vine Bin Ladina. Mezitim podpora valky klesa, je potreba ji zvysit. Treba strachem napr. z dalsiho uderu na USA....... Pri zahajeni utoku na Afganistan nam media povidala, ze jde o zajmuti Bin Ladina. Ja tehdy napsal, ze jde o svrzeni vlady Talibanu a nastoleni rekneme demokraticke vlady. Nu a uz je to i cil valky. Nemylil jsem se. Mam strach z meho nazoru, ze USA vedome rozdmychavaji valku SVETOVOU, ze je snahou do ni namocit co nejvice statu. USA se pri sve obrovske vyhode oceanu z obou stran nemusi tolik bavat odvety, Evropa ano..... Evropska unie (podle clanku v novinach) primarne vznikla jako obrana Evropy proti americkemu hospodarstvi, jako spojeni sil ke konkurencnimu boji proti americe. Valka tuto moznou ekonomickou silu snizi......
0/0
7.11.2001 7:57

Corbin

Re: ono to bude přece jen trochu jinak
Co to meleš o té vině? Připadá mi,že ses právě probudil z kómatu a o dění v minulých týdnech nic nevíš.Vždyť je to již trapně ohraná písnička.Důkazy JSOU.Potvrdili to nejen státníci EU,ale i Ruska a dokonce i Čína. Rovněž představitelé muslimských zemí a dokonce i nejvěrnější spojenec Talibanu, Pakistán. Tak co to stále meleš? A to že ti ty důkazy ještě milostivě nenaservírovala MF Dnes je způsobeno asi tím, že materiály a zdroje tajných služeb jsou většinou tajné a neveřejné.Navíc ty nejsi soudce a Rada Bezpečnosti OSN nepotřebuje souhlas každého Pepy z Kotěhůlek.Navíc by zveřejněním informací ohrozili vlastní lidi pracující v terénů,připravili by se o zdroje atd.Kromě toho jsou ty důkazy velice rozsáhlé a tlusté svazky a pochopení těch spojitostí a nitek vyžaduje tak jako tak určité znalosti,které laik nemá.A především se k útokům již Al-Kajda přiznala. Tak se probuď a přestaň se pokoušet oblbovat.
0/0
7.11.2001 11:02

krtonožka

Re: Re: ono to bude přece jen trochu jinak
to ze nekdo tvrdi ze dukazy existuji, este neznamena ze vubec existuji a ze to nejsou treba podvrhy vytvorene .... kym asi ? ale hlavne bych chtel vedet,kdy a kde se al-Qaeda k utokum priznala ? protoze to prohlaseni bin Ladena prezentovane medii jako priznani rozhodne priznani nebylo, bin Laden utoky pouze schvaloval a vyjadril presvedceni ze teroristy, co to spachali privita Allah v nebi, nic vic, nic min Tak se probud a prestan se pokouset oblbovat :)
0/0
7.11.2001 11:17

Tomáš

Re: Re: Re: ono to bude přece jen trochu jinak
Pokud vim, Usama se hrde priznal k predchozim utokum na zastupitelske urady v Asii a Africe. Pocty mrtvych sly tenkrat do mnoha desitek az stovek lidi. Mimochodem, kdyby nekdo ty Vase vysnene dukazy zverejnil, jak zrovna Vy posoudite, zda jsou to podvrhy ci nikoliv?
0/0
7.11.2001 11:34

JSH

Re: Re: Re: ono to bude přece jen trochu jinak
krtonozko ! kolik mas let ? Komu veris vic ? Nejakemu maniakovi ktery ma na svedomi desitky (stovky) mrtvych (mimo 11.zari) ? Tomu chces verit ? Nebo veris ciganovy, ktery prijde na socialku a povida "jak ma patnact deti, ze to jsou vsechno jeho milacci a bla bla bla" ty jejich kecy (a nakonec lowe prohraje v prvni herne v automatu) ? Pokud tomu veris, jses jeste moc mladej, moc nezkusenej a byt tebou si dam veliky pozor na pouzivani slov jako je "rozhodne" a "pouze" a "nic vic nic min", protoze ve spojeni v jakem je pouzivas : co bylo "rozhodne" priznani nebo nebylo nebo ze bin Laden "pouze" utoky schvaloval a pak jeste " ze je Allah privita v nebi nic vic nic min " .. tak v takovem to spojeni se dostavas na velice tenky led, protoze pak uz jsou tvoje nazory chapany jako proTalibanske, proLadinovske, proteroristicke a tedy jako jejich obhajovani byt to tak mozna nemyslis. Skutecne se zamysli nad tim co pises nez to odesles, protoze si musis uvedomit, ze temto lidem se nesmi verit, nemuze verit, jsou to hajzlove, maniaci, psychopati a predevsim nabozensti fanatici, kteri pred medii budou vystupovat jako svati, ale vsechno je to jenom na oko, ve jmenu jejich jimi samotnymi zmanipulovane viry. Takovym lidem nebudu verit ani okamzik i kdyby se mlatili hlavou do zeme pri vychodu ci zapadu slunce desetkrat. mej se. JSH
0/0
7.11.2001 15:57

Dolfik

Re: Re: Re: Re: ono to bude přece jen trochu jinak
100% souhlas. Cim mene maji nekteri lide informaci o to vice ty sve nesmysly prezentuji na verejnosti, jako krtonozka.
0/0
7.11.2001 18:25

anonym

Dukazy jsou???
proc s nimy tedy delaji drahoty? Proc je nezverejni nekde na Netu aby si je kazdy mohl precist? neni to nahodou proto, ze existuji jen v hlavach politiku? Pokud vim, tak jediny rozumny dukaz proti bin Ladinovi je zaznam rozhovoru se svou (nevlastni) matkou, ze se neco bude dit. Jen se bojim aby se nakonec neukazalo ze je to pomsta Saddama za valku v zalivu. Nebo ze si to objednal nejaky zvlcily multimiliardar aby na tom pak vydelal. Premysleli jste nekdy nad tim, ze by za tim stal nekdo jiny?? nebo ze by v tom byly zapleteny americke tajne sluzby aby mely zaminku k rozpoutani valky. Myslim, ze Saddamova pomsta je velmi pravdepodobna, umi dokonce upravovat antrax aby vydrzel dele bez hostitele.
0/0
7.11.2001 14:22

Risa

Re: Dukazy jsou???
I kdyby se ukazalo, ze to udelal nekdo jiny, tak by jsme stejne sli po Ladinovi. Je zodpovedny za bombardovani v Africe a smrt stovek lidi, o tom dukazy jsou a to staci. Je jedno, ktery pujde prvni. Taliban ho kryje, proto taky musi odejit. Nikdo si utoky neobjednal, protoze jsou k nezaplaceni! Kolik Ti mam zaplatit, abys udelal sebevrazdu? Uvazuj trochu. Muzes si nekoho objednat, at nekoho jineho zabije, ale sebevrazdu Ti nikdo za penize neudela. To se dela jenom z presvedceni myslenek a po vymyvani mozku. V CIA nenajdes nikoho, kdo by to udelal z tohoto prosteho duvodu. To ze CIA potrebuje rozpoutat valku mozna rozhlasovalo Rude Pravo pred par lety, protoze uz nevedelo o cem psat a o komunistickem bordelu v Cechach psat nemohlo. Proc by nekdo potreboval rozpoutat valku? Ekonomika to neni, te se dari lepe v miru. Me Vase argumenty pripadaji nedostatecne a nepravdepodobne.
0/0
7.11.2001 14:49

Dolfik

Re: Dukazy jsou???
Co takhle precist si zpravy MF asi tyden dozadu. MF pretiskla dukazy, ktere zverejnili Britove ve svych mediich. Ze si je nejaky idiot neprecte za to ONI uz nemohou.
0/0
7.11.2001 18:33

žgryzdibald

Re: Dukazy jsou???
To žes milej zlatej nebyl u televize zrovna ve chvíli, kdy tam ony důkazy poměrně obsáhle rozebírali neznamená, že nebyly zveřejněny. A krom toho - důkazy jaké si nejspíš ty a tobě podobní představujete - tj. co já vím - nahrávka rozhovoru nějakýho toho teroristy s Hnusobou mek Ládíkem, v němž by zaznělo něco na způsob - "tak hele sme dohodnutý a 11 září to naperem s těma letadlama do New Yorku", nikdy mít nebudeme.
0/0
7.11.2001 22:45

Midnight Knight

Re: ono to bude přece jen trochu jinak
Ano,svym zpusobem USA rozdmychavaji svetovou valku-valku proti teroru.A ja tuhle valku budu vzdycky podporovat,i za cenu radioaktivniho spadu..Bylo uz nacase s tim konecne neco udelat.
0/0
7.11.2001 11:24

Ilona

Re: Re: ono to bude přece jen trochu jinak-jaderna valka
Podporovat tuhle valku za cenu radioaktivniho spadu je vec rozumna. Po jaderne valce na tehle zemi teroriste jiste ze sveta zmizi. Nebudou ani teroriste a ani lide proti nim by bylo mozne utocit, nebude nikdo a nic. Lidi mi az tolik lito neni, neb bez jejich pritomnosti by se tehle zemi jen ulevilo. Je jen skoda, ze s nami po jaderne valce zmizi i vetsina ostatnich forem zivota a Ti si to jiste nezaslouzi.
0/0
7.11.2001 11:34

Midnight Knight

Re: Re: Re: ono to bude přece jen trochu jinak-jaderna valka
Podivej,od svych zhruba 5 let-to jest 40 let,jsem byl vychovavan,abych se nesklanel pred nasilim a natlakem.Nikdy jsem se nesklonil pred bolsevikem,nesl za to nasledky,a hodlam v tom pokracovat i ted,kdy jde o teroristy....i za cenu moznych nasledku-zvolil jsem si je sam,nerozhodoval o tom zadny sileny fanatik..
0/0
7.11.2001 13:22

Ilona

Re: Re: Re: Re: ono to bude přece jen trochu jinak-jaderna valka
No tak to je snad trochu o necem jinem.
0/0
7.11.2001 16:50

Elph

Re: Re: Re: ono to bude přece jen trochu jinak-jaderna valka
No sám bych to neřekl líp...
0/0
7.11.2001 13:34

Ilona

Re: Re: Re: Re: ono to bude přece jen trochu jinak-jaderna valka
Tim myslis, nesklaneni se za kazdou cenu, nebo souhlasis s nesmyslnosti jaderne valky.
0/0
7.11.2001 16:55

barbudo

Re: Re: ono to bude přece jen trochu jinak
Asi to myslíš poctivě. Možná Ti chybí informace, možná jich máš víc než já. Vždyť ještě před pěti lety USA podporovaly Talibán, proti kterému nyní bojují, před patnácti lety podporovaly jiné teroristické bandy islámských fundamentalistů na území Afghánistánu, protože bojovaly proti SSSR. Dodnes ve své "škole teroristů" SOA-WHISC školí teroristy pro Latinskou Ameriku i jiné oblasti. Podpora terorizmu je odvěká, levná a krátkodobě účinná metoda zahraniční politiky (hlavně zemí, které mají velmocenské touhy). Pokud boj proti terorizmu povedeme podporou teroristů, snadno se se i nám může stát, že za okny své kanceláře uvidíme námi placeného teroristu v čelním okénku letadla nepříjemně zblízka. To je to, co mnozí USA vyčítají.
0/0
7.11.2001 14:46

Dolfik

Re: Re: Re: ono to bude přece jen trochu jinak
Mily Barbudo, zapominas, ze pred 15lety zurila Studena valka mezi zememi prvniho a druheho sveta. A protoze ucel sveti prostredky, podporovaly US afg. bandy proti SU okupaci. Ucelem bylo z casti podkopat SU kolabujici ekonomiku, ktera musela stale vice prostredku investovat nejen na tuto okupaci. Nikdo netusil, ze se Vychodni blok, tak brzo polozi. Pokud ctes zpravy MF, tak vis, ze si US zadne iluze o Severni alianci nedelaji. Je celkem vyhodne bojovat proti talibanu do posledniho vojaka Severni koalice. Potom prijdou ostri hosi z NATO.
0/0
7.11.2001 18:58

Dolfik

Re: Re: Re: ono to bude přece jen trochu jinak
SOA-WHISC skoli teroristy pro Latinskou Ameriku. Pokud vim, tak krome Kuby, US neusiluji o svrzeni nektere vlady nebo rezimu v Latinske Americe. Proti komu ti teroriste tam bojuji? Proti vlade, ktera jim zaplatila skoleni v US?
0/0
7.11.2001 19:11

barbudo

Re: Re: Re: Re: ono to bude přece jen trochu jinak
Máš pravdu, SOA by podle názvu měla sloužit pro Ameriku. Teroristické skupiny jsou používány nejen k destabilizaci "nepohodlných" vlád, ale i ke stabilizaci "pohodlných". Různé polooficiální polovojenské skupiny ("černá komanda" či "eskadry smrti") jsou speciálně v Latinské Americe používány po desítky let.
0/0
7.11.2001 22:21

Pavel

Re: ono to bude přece jen trochu jinak
Po precteni tveho pripevku musim honstatovat , ze by jsi mel prestat cist Grebenickovi spisy. Tady jde o kejhak vsem . Americe i Evrope. Vedi to vsichni krome tebe.
0/0
7.11.2001 12:32

IS

Zatím přícházejí s propagandou skrze média ...
... až je to přestane bavit, můžou přijít s čímkoliv, tedy pokud nebudou dílem mrtví a dílem rozehnaní ...
0/0
7.11.2001 4:32

Ladislav Antos

Re: Zatím přícházejí s propagandou skrze média ...
zabít a rozehnat!
0/0
7.11.2001 7:41





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.