Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Muž podporuje teroristu plakáty

Brněnští policisté zadrželi dvacetiletého muže, který si na dveře svého bytu v jednom z činžovních domů v Brně-Komárově vylepil dva plakátky s nápisy "Smrt Americe! Ať žije bin Ládin!". Případem se zabývají policejní specialisté na boj s extremismem. Policie sbírá podklady, muž zatím není stíhán.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

krtek

BUZERANT
KOKOT A POSLAL BYCH HO ZA LADINEM, MOHL BY SI SNIM HONIT PERO.
0/0
14.11.2001 15:58

apolitický nestraník

Muž podporuje teroristu plakáty
Forma projevu obv. pachatele je určitě nesprávná a měl by se rozhodně nad prezentací svých názorů zamyslet.Nejde mi o potlačování svobody slova ,ale způsobu vyjadřování.Podpora terororismu a podobných extremismů je způsobena poklesem mravů a především nezůčastností v problému,protože pokud by měl takový člověk někoho koho zasáhl terorismus na vlastní kůži určitě by změnil úhel pohledu o 180°. Pachateli, tvůje forma projevu je hloupost!!! Pachateli,pravděpodobně podle tvého vyjádření to nebylo cílené, tak jak to prezentovali média a koneckonců i ty na dveřích,a proto nad tím pouvažuj!!! Ostatně kdyby někdo při bombardování Jugoslávie vypisoval plakáty " smrt Jugoslávii" anebo v roce 1991 " smrt Iráku" věřím,že by se nenašel ani jediný udavač ,který by na to poukázal, a to jen proto, že tak to bylo v té době podle velmocí světa "správné". Dříve platilo, že to co je sovětské je správné a budeme se podle toho řídit, a dnes je tomu naopak- co je americké eventuelně západní je správné a za tím púůjdeme většina jako stádo. Můj příspěvek do diskuze ať není brán jako podpora pachatele,ale pohled neutrálního člověka ze středu. Jedno staré pořekadlo to vystihuje úplně přesně i včetrně politické scény( čest velmi ojedinělím výjimkám, které to vzhledem k sílé smečky nemají jednoduché a nakonec je stějně požerou). KDO CHCE S VLKMI ŽÍTI ,MUSÍ S NIMI VÝTI.
0/0
12.11.2001 23:26

apolitický nestraník

Muž podporuje teroristu plakáty
0/0
12.11.2001 22:46

Antonio Soprano Sr.

Jsi Cech, Cech, Cech, tak si toho vaz... II
Obvineny pachateli, jses opravdu totalni (totalitni) debil!!!!! Zdravstvujte, tavarysc...
0/0
10.11.2001 3:06

obviněný pachatel

Plakát Bin Ládina
Dovolte, abych se i já (pachatel tohoto činu) připojil do diskuse a vysvětlil vám důvody, které mě k tomu vedly. Většina populace tohoto národa uctívá Ameriku jako nějaké božstvo. Málokdo si uvědomí, že to byli právě Američané, kteří před několika desítkami let bezdůvodně napadly Vietnam a připravili o život několik set tisíc (ne-li dokonce milionů) nevinných lidí. Teď si našli další Asijský stát, kde se mohou vyřádit na dalších nevinných lidech a začali pochopitelně bombardováním nemocnice. Byla to z velké části rovněž Amerika, kdo začal s užíváním a propagací drog. Jen si vzpomeňte, jak dopadl Elvis Presly a dalších několik slavných amerických žpěváků a herců 60. let. Nebo jste snad slyšeli o tom, že by se v kterémkoli jiném státě střílelo na základních školách? Pokud jsem doposud nikoho nepřesvědčil, mohu přidat další argumenty. USA tvrdí, že chce vymítit terorizmus, ale přitom děnně horlivě natáčejí jeden akční film za druhým, trilery, horory, kriminálky, a podobný drastický brak. Podle jejich logiky je dobrý film zřejmě takový, kde se zastřelí alspoň dvacet lidí. Nejhorší na tom všem je, že takových filmů najdete v českém televizním vysílání velmi mnoho (hlavně na Nově), a dočista vymizely z obrazovek filmy severské a východní. Pokud máme byt opravdu demokratický stát, měla by zde být rovnoprávnost všech zemí světa, a ne upředňostňování pouze jednoho státu nad všemi ostatními. Takhle se ta vysněná "klíčkařská" demokracie ničím neliší od režimu, který jsme tu měli před revolucí, ba dokonce je tohle ještě horší. Tehdy se alspoň všeobecně vědělo o existenci agentů StB a jejich ohlašovací činnosti. V této době si však občané, kteří budou chtít projevit svobodně svůj názor, musí dávat mnohem větší pozor na udavače, kterých je všude plno. Závěrem své obhajoby uvádím své přiznání:provinil jsem se tím, že jsem se nenechal zhypnotizovat Amerikou!
0/0
10.11.2001 0:07

Antonio Soprano Sr.

Jsi Cech, Cech, Cech, tak si toho vaz...
Panstvo, dovolte muj nazor - chce se mi z vetsiny prispevku na toto tema zvracet. To co tady predvedlo cca 10 pisatelu nize je ukazka katastrofalniho stavu ceske moralky. Nezvratnym faktem je, ze Aladin je mj. zodpovedny za stovky mrtvych pri bombovych utocich na U.S. ambasady v Keni a Tanzanii v '98, za pokus o odpaleni World Trade Centra v '95, vloni za diru v bitevni lodi Cole s x mrtvymi am. namorniky atd. Ten, kdo mu provolava slavu a opevuje ho jako hrdinu boje s "U.S. imperialismem a nadvladou", je idiot, ktery si zaslouzi minimalne moralni odsouzeni. Nechapu kde se za poslednich 10 let v rade ceskych lidi bere nenavist ke vsemu americkemu! Myslite, ze konec Hitlera, Sovetskeho Svazu, Husajna, Milosevice a podobnych hruz by byl mozny bez americke aktivity??? Fakt, ze na vsem vydelali, je druha vec. - Kam nekteri z Vas chodi na skutecnost, ze Cesko leze Americe do prdele? Proto, ze se po odchodu bolseviku snazime zuby-nehty pripojit k civilizovanemu svetu a uzce spolupracujeme se zapadnim svetem? Protoze se divame na filmy z Hollywoodu a poslouchame Metallicu? Mame radi Jima Beama & Jacka Danielse? Kourime ciga od Phillipa Morrise, nosime Levisky a Nike a jezdime v Jeepech a Fordech? Tohle neni o americkem vnucovani, ale o ceske (ne-li svetove) poptavce! Jestli si na sve dvere povesim napis "Smrt Americe (nebo Bolivii, Ghane, Indonesii)" ukazuji svetu svoji primitivnost a zaroven nebezpecnost. A sousedum s vyssim IQ, kteri mne "udaji" nemuzu nic vycitat. Kricim to do sveta proto, aby to svet slysel!!!!! PS: Nepletu-li se, demokracie a svoboda slova neni o tom, ze si rikam co chci a kde chci.
0/0
9.11.2001 4:31

SV

svoboda
proc bych si mel dvat jak rikas bacha? neni jednim z principu demokracie svoboda projevu? muzu si povidat co chci, pokud mi to nekdo bude zakazovat, on porusuje demokracii. myslim, ze toto by se melo v moderni spolecnosti, zalozene na demokratickem principu nejenom tolerovat, ale prijimat jako nazor, se kterym nemusim souhlasit, ale nesmim nikoho za nej stihat. bude-li to naopak je na miste mluvit o totalite. to je muj nazor.
0/0
8.11.2001 0:29

SV

svoboda
souhlasim, vracime se k totalite, tohle neni svoboda projevu, kde to zijeme?!
0/0
7.11.2001 17:21

DAVID

Re: svoboda
Prece ti nikdo nebrani myslet si co chces. Jenom si davej bacha, kdyz svoje myslenky zacnes prezentovat do okoli. Ja si nemyslim, ze by na tom bylo neco totalitniho.
0/0
7.11.2001 20:14

maritn

svoboda
u nas ta svoboda projevu zacina fungovat asi tak jako v te vysnene ameerice jak to tak vidim. Probuh lidi, nechte si kazdyho myslet co chce a fandit ktere chce strane v tomdle stupidnim konfliktu...
0/0
7.11.2001 15:35

Paradox

Sci - Fi?
Stejně jako teď všichni vědí, že atentát v NYC udělal zlý Ladin, tak stejně před několika lety všichni "věděli", že masakr na sarajevské tržnici způsobili zlí Srbové. Vždyť to přeci říkali v TV a psali v novinách. Co na tom, že pak vyšetřování ukázalo, že masakr způsobili islamisté. Účel to tehdy splnilo a proti Srbům se zasáhlo a málokoho pak skutečná pravda zajímala. Kdoví, jak to bude teď?
0/0
7.11.2001 9:51

klok

Jsem zmatený
Proč to ten dotyčný udělal ? Musí to být cvok, když podporuje teroristy. Proč se s ním nejedná jako s duševně chorým.
0/0
7.11.2001 9:09

Paradox

Re: Jsem zmatený
Je to jednoduché. Kdo je či není terorista ti řeknou na Nově. Netřeba nad tím dále přemýšlet. Vždyť jsi přece duševně zdráv.
0/0
7.11.2001 9:19

barbudo

Re: Re: Jsem zmatený
Proč do toho tahat duševní zdraví. V této zemi se už víckrát osvědčilo souhlasit se "vstupem vojsk". Proč nesouhlasit znovu, ještě k tomu do "nějakého" Afghánistánu. Možná nejde o neinformovanost, možná je to jenom tlačenice ve frontě na lístky do první třídy. Co na tom, že na lodi je nápis Titanic. V první třída možná bude mít dost záchranných člunů.
0/0
7.11.2001 11:46

Gawain

Proamerická totalita českých maloměštáků
Už jim nic nedávalo lezení do zadku rusům, tak se čeští komunisté se svými pečlivě vybranými následovníky přiklonili k novým mecenášům. Je odporné, jak hluboko ve svém poklonkování USA je ochotna jít česká politická reprezentace. Co je komu co do toho, jak si vyzdobí svůj byt. Nikoho tím na životě neohrožuje. Jen se tak opět ukazuje, jací lidé jsou našimi sousedy - práskači a agenti STB, která prý už nefunguje. To je jen důsledek nepotrestání předchozích provládních udavačů. souhlasím, že američané nepředložili jediný důkaz, že za vše může bin Laden. Jen zakazují vysílání jeho projevů u nás, zatímco svobodná Evropa a CT nás od rána do vecera krmí nechutnými lžemi amerických politiků o vlastních nulových ztrátách. Už aby tahle CR zanikla v EU, která bude mocným státem nehrbícím se ani před rusy, ani před brity a USA. A takoví udavačtí spoluobčané budou právem vyřazeni na okraj společnosti.
0/0
7.11.2001 8:52

Trace

A kde je svoboda slova...?
Naprosto odmitam teroristicky cin spachany na Americe, nicmene kde je presumpce neviny? Byl jiz Bin Ladin usvedcen a odsouzen? Za co chteji policiste popotahovat zmineneho mladika? Za komunistu jsme vsichni vedeli co nemame rikat verejne abychom se nedostali do kriminalu. Dnes si neni nikdo jisty co rict, cemu vyjadrit svoji podporu a co radeji verejne odmitat aby nebyly problemy. At premyslim jak premyslim, v Americe rozhodne neni svoboda slova a u nas je to jeste daleko horsi. Jsme papaztejsi nez papez.. dulezity je vlizt nekomu do zadku jak jsme to delali vzdy, at uz Rusum drive ci v soucasnosti Americe..
0/0
7.11.2001 7:11

Vašek, Praha 11 - Háje

Re: A kde je svoboda slova...?
Ty blbe, považuješ za svobodu slova veřejnou podporu hromadné vraždy? To se mi snad jenom zdá, že někdo může mít takový náhled na pojem "svoboda slova".
0/0
7.11.2001 8:01

Trace

Re: Re: A kde je svoboda slova...?
Tak nevim kdo je tu blb.. uz jsem psal, ze zasadne nesouhlasim s tim, co se stalo v Americe at uz to udelal kdokoliv a v jakemkoliv presvedceni ci vire. A ze rika CIA ci kdokoliv jiny, ze to ma na svedomi Bin Ladin? Uz Ti ukazali jasne dukazy? Uz byl za to odsouzen? Co kdyz se prijde na to, ze to udelal uplne nekdo jiny? Kolikrat se jiz v minulosti "spletli" a odnesli to nevinni...? Nerikej hop..., mohl by jsi u toho byt BLB prave Ty..!
0/0
7.11.2001 8:46

Midnight Knight

Re: Re: A kde je svoboda slova...?
Chyba,na takovohle reakci prave lide cekaji,aby se mohli zacit navazet.Lepsi se napred uklidnit,psat az potom,vsak ono i na ne jednou dojde..:-)
0/0
7.11.2001 11:57

maritn

Re: Re: A kde je svoboda slova...?
Diky tve reakci si dal jasne najevo, kdo je blbem... kdo je arogantni a kdo je hulvat... Svoboda slova a vubec svoboda je neco o cem se amiku ani nesni a u nas bohuzel taky ne....osobne v tomto konfliktu rozhodne nefandim americanum, ale taliban je stejne sebranka, takze nefandim nikomu. A vubec nevidim duvod obvinit nekoho za to ze rekne, ze si amici utok zaslouzili...je to uplne stejny jako kdyz nekdo rekne, ze utok na Afghanistan je spravnej...
0/0
7.11.2001 15:46

Robocoop

Re: A kde je svoboda slova...?
Souhlas. Jen si všimněte co se vynoří božích hovad bez argumentů schopných jen sprostě nadávat, protože arugumenty nemají a někteří by je neměli ani v čem udržet. Neschvaluji terorismus, ale chápu muže s plakátem.
0/0
7.11.2001 8:33

DAVID

Re: Re: A kde je svoboda slova...?
Takze podle te vasi logiky by bylo uplne v poradku, kdyz vybehne parta nejakej fasounu do ulic a zacne vyrvavat Heil Hitler nebo Cigani do plynu! To mluvite o Anarchii a ne o Demokracii resp svobode slova. Vitejte na zemi. Uz se probudte. Demokracie neni o tom ze si kazdej magor bude prezentovat vytrusy svyho mozku do okoli. Tomu volovi asi nikdo z blizkych ve WTC neumrel. Predevsim by mu patrilo par pres drzku. Mimochodem i kdyby to Ladin nespachal, tak uz se nadelal dost zla na to aby mu nekdo konecne nakopal prdel. Na to nemusi byt clovek zadnej americkej prdelolez, aby v tom mel jasno.
0/0
7.11.2001 13:31

Erik Uxa

Ten blb s tim plakatem
Takovyho blba clovek asi potka jednou za zivot... spis ani jednou za zivot...
0/0
7.11.2001 2:46





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.