Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Bývalý premiér

Bývalý premiér Václav Klaus napadl v televizním pořadu komentátora Jiřího Leschtinu. "To, že je komentátor? To jsem rád, že už je bývalý..." Leschtina vyčítal Klausovi opoziční smlouvu. To je věcná námitka. Klaus vyčítal Leschtinovi, že není zrovna teď veden na tabulkovém místě jako komentátor.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Kalich

Klaus je spoluautor největšího tunelu - kuponové privatizace!
0/0
9.11.2001 12:36

Tomáš Kubín

Pane Komárku, omyl!
Pane Komárku, omyl! Leschtina sice Klausovi oposmlouvu vyčítal, ale Klaus Leschtinovi nevyčítal nic - on si z něj utahoval, protože si to Leschtina prostě zaslouží.
0/0
6.11.2001 21:03

Dav

Koho chce znamkovat bolsevicky privatizator (=ZLODEJ) MF DNES?
Na prispvku p. Komarka me zaujala jeho slaboduchost. On jako syn predniho bolsevuickeho funkcionare a sefa Prognostickeho ustavu Waltra Komarka (ktery byl povestny tim, ze kradl napady - viz knizka Tomase Jezka) to mel u KSC dobre. Proto byl redaktorem svazackeho deniku. Po revoluci mu slaboduchy Pithart (s tichym souhlasem Klause) dovolil zprivatizovat MF Dnes. Tu redaktori obratem prodali za nekolik milionu. Potojm se nedivim jeho aroganci a bohorovnosti. Videl jsem ho v televizi a cetl nekolik jeho komentaru a primo z nich cpi, jak si mysli, ze je nejchytrejsi. Svym zpusobem ma pravdu - krome Kozeneho a spol. dokazalo malo lidi vydelat tak rychle jako on. Tak proc by se namahal s premyslenim?
0/0
6.11.2001 19:50

Ivo Horák

Dosť bolo...
Myslím, že jak pan Mečiar na Slovensku, tak pan Klaus u nás (aniž bych tvrdil, že jsou stejní) by měli být oba už natrvalo jen bývalými premiéry. Nevstoupíš dvakrát do téže řeky. / Tak zní citát z filosofa. / Vzpomněl jsem naň bezděky / a opakuji jeho slova.
0/0
6.11.2001 17:35

Karel

Re: Dosť bolo...
Obávám se, že Klaus a Mečiar si jsou podobnější, než si kdokoliv z nás je ochoten připustit.
0/0
7.11.2001 10:53

Tomas Krcek

Rozpatlavani zbytecnosti misto dulezitejsich veci
Chyba je jako vzdy na obou stranach - mame zde nafoukaneho politika a omezeneho novinare (Leschtinu). Podle mne je zbytecne rozmazavat nejaka osobni rypnuti- privatizuje se napriklad energetika, coz ovlivni podnikatelske klima na mnoho let, a v novinach minimum komentaru, a podobne tak i statni rozpocet. Skutecne dulezite veci proste nejsou tak stavnate jako osobnosti. Myslim, ze nez se nekdo stane novinarem (napr. ekonomickym), mel by nejdrive vystudovat nejaky realny obor, a pak v nem nekolik let pusobit, aby vedel o cem pise. Komentare novinaru u nas jsou vetsinou, rekneme povrchni, rozhodne nic tak dobreho jako napr. v The Economist. A to pan Komarek patri k tem lepsim, i kdyz i mistr se obcas asi utne...
0/0
6.11.2001 17:24

Alice

Re: Rozpatlavani zbytecnosti misto dulezitejsich veci
Asi nezbývá, než aby čtenáři, kteří chtějí objektivní informace a kvalitní komentáře a analýzy dávali tisku najevo, že o bulvár nestojí. Tlak těch, co o bulvár stojí, je patrně silnější. Noviny jsou taky jenom byznyz, a pokud nebudeme dávat najevo, jaký tisk chceme, tak se sám nezmění. Ozvěte se hlasitěji: hotline@idnes.cz
0/0
6.11.2001 17:33

kvakdrak

Klaus je nula
Někdo kdo projede dvakrát za sebou volby(parlamentní,senátní) by měl bejt soudnej a odstoupit. Ale Klaus to určitě nebude a proto s Klausem na věčné časy a nigdy jinak.
0/0
6.11.2001 17:22

Honza

Re: Klaus je nula
USPECH v parlamentnich volbach 98 - ano uspech, protoze po obrovskem medialnim utoku mela ODS na jare jen 9 procent a presto ziskala nakonec 28 - ani VITEZSTVI v senatnich volbach - ano vitezstvi, protoze ODS jako jedina strana ziskala devet mandatu, vsechny ostatni strany mely min, at uz se to potom scita jakkoli - nejsou duvodem k odstoupeni.
0/0
6.11.2001 19:44

Juras

Re: Klaus je nula
Když někdo projede parlamentní volby, měl by odstoupit? Parlamentní volby může prohrát nebo vyhrát strana, kam by měla taková strana odstoupit? A odkud? No a jestli chcete ódeesákům diktovat, kdo by měl odstoupit z vedení jejich strany, máte jedinou možnost. Vstoupit do ODS a tam začít pracovat takovým způsobem, abyste Václava Klause příště vystřídal. Jinak nemáte žádné právo vznášet na ODS jakékoliv personální požadavky.
0/0
9.11.2001 14:31

NONY

Čeho je moc toho je příliš.
To co si dovololil vypustit velký prófa z tý svý nevymáchaný ústní dutiny, to je do nebe volající. Pokud jsem dobře slyšel, tak sliboval případným voličům své zprofanované strany v případě volebního vítězství, že tuto zemi konečně přivede k prosperitě a vyvede zemi z krize,protože vlastně dodnes nedostali příležitost, tak to je klasická ukázka charakteru Klause a celé jeho partaje. To že je Klaus neštěstím této republiky mi je jasné od roku 91-92, ale fascinuje mě to tupé stádo voličů, které je schopno mu dát svůj hlas.Každý ať si to srovná se svým svědomím acharakterem.
0/0
6.11.2001 17:00

Honza

Re: Čeho je moc toho je příliš.
Chapu ze slovo "prosperita"musi bolsevicky propagandisty jako ses ty iritovat. jestli je nekdo tupe hovado a zumpa, ses to ty. Ze neco nechapes, za to nedavej vinu ostatnim, ale jen a pouze svemu mdlemu rozumu.
0/0
6.11.2001 19:41

Juras

Re: Čeho je moc toho je příliš.
V žádných volbách jsem neslyšel nikoho slibovat, že nepřivede zemi k prosperitě. Proč si berete do své nevymáchané huby zrovna Klause? Stejně tak by to sedělo i na Rumla anebo Grebeníčka.
0/0
9.11.2001 14:35

Pablo

ZUMPA
Novinari jsou proste ZUMPA. Naprosto jim chybi remeslne dovednosti a odpovednost za jejich praci a vlastne i ulohu ve spolecnosti. Jsou schopni vypustit jakekoliv sracky.
0/0
6.11.2001 16:59

Jan

Ubohost
Jako neco tak uboheho tady uz dlouho nebylo!
0/0
6.11.2001 16:59

EL

Leschtina "komentátor"
No, Nadoraz jsem sice neviděl, ale jestli si Klaus do Leschtiny rýpnul, dobře mu tak (Leschtinovi). V MF Dnes jsem čítával od L. jenom plivající články na Klause se stále stejnou rétorikou (dost mi to připomínalo nějakého Fišeru z Izerovy parodie "Ve dne zataženo, v noci roztaženo", který měl neustále něco s referendem (byl-li to politik, jako že asi ano, omlouvám se za neznalost, v té době jsem se o politiku z "věkových důvodů" jaksi nezajímal:-)). A pokud dnes Leschtinu nikdo nezaměstnává, asi to nějaký moc prestižní komentátor nebude... Nebo se snad pletu?
0/0
6.11.2001 16:53

Alice

Titulky i obsah (jak) z bulváru
Na http://zpravy.idnes.cz/sph/sph.asp je upoutávka "Komárek tepe do Klause" s podtitulem "Komentátor MF DNES Martin Komárek ve své pravidelné rubrice nebere servítky." Čekala jsem článek, který rozebírá nějaká data, analyzuje situaci. Bohužel, článek v podstatě nestál za čtení. Přestože si myslím, že Klausova bohorovnost a názorová personifikace ke správnému státníkovi nepatří, Komárkův "komentář" dělá jen to, co špatní politici: politikaření místo skutečné politiky.
0/0
6.11.2001 16:41

xxx

Hovori sam o sobe
Slusny clovek pouziva slusna tvrzeni, sprosty clovek pouziva sprosta tvrzeni.
0/0
6.11.2001 16:19

Juras

Nerýpejte do Komárka
Pan Komárek má právo na svůj názor. Nepíše zpravodajství, ale svoje názory. A když mu chování Václava Klause připadalo hnusné, má na to právo. Mnohem víc mi vadí plivači, kteří se začínají na tento článek nabalovat a snaží se zpodobnit Václava Klause jako zrůdu nejobludnějších rozměrů. A s ním všechny, kteří mají proti jejich nesmyslným výrokům výhrady. Komárek je ok, něco se ho dotklo, tak to napsal. Jsem rád, že se neprojevuje jako někteří přispěvatelé-ubožáci. A v žádném případě mu nelze jeho názor vyčítat - myslím, že je zřejmé, že na každého stejná událost působí jinak. Jsme totiž individuality (a někteří z nás individua). Omlouvám se všem, na které je tento text příliš těžký (možná řeknou hraní si se slovíčky), ale tak už to chodí - každý jsme jiný... :-)
0/0
6.11.2001 16:15

megatacud

Komarek
Pane Komarku, s vetsinou Vasich nazoru nesouhlasim, ale do ted jsem delal mezi Vama a panem Leschtinou rozdil. Vas jsem bral jako kvalitniho novinare s jinym nazorem a L. jako bezcharakterniho hloupeho tlachala. Bohuzel i pri svem mladi si pan L. jako komentatora pamatuji a nutno rict, ze Klausova slova jsou pravdiva. Zaplatpanbuh, ze uz pan L. nepise. Az do Sarajeva psal pan L. nekriticke temer bezmezne obdivne clanky na celou ODS, vcetne Klause, od Sarajeva zacal tytez clanky psat o Ctyrkoalici a na Klause hazel mnoho spiny. Pan L. pak uz nepsal o nicem jinem, jeho clanky byly pokazde uplne stejne... hazeni blata na Klause, ODS, obcas i CSSD. Jeden se podobal druhemu jako vejce vejci a mel uplne stejny obsah a vetsinou i formu. Zaplatbabuh, ze pan L. uz nepise, trochu to v mych ocich rehabilitovalo MF Dnes (i kdyz ne uplne). A Vam pane Komarku, i politik ma pravo mit svuj nazor, i kdyz je tvrde kriticky a nelichotivy pro Vaseho kamarada. Jako politicky komentator byste se mel nad tim umet povznest. Jinak, kdybyste ´pak nahodou psal o tom, ze ceska politika je uz bohuzel jen o osobnich averzich, bylo by to k smichu. Tak ubohej komentar a je na nej upozorneni jako na buhvico na prvni strance.
0/0
6.11.2001 16:15

LV

Re: Komarek
Leschtina byl nejdrive sluzebnik komunistu potom vse to ostatni co o nem pises Ty!
0/0
6.11.2001 16:18

LV

Martin Komarek
Je vul a Leschtina je zasrany hajzl!!!
0/0
6.11.2001 16:02

xxl

Re: Martin Komarek
Zato ty jsi inteligent, ze?
0/0
6.11.2001 16:12

LV

Re: Re: Martin Komarek
Ty jses ale pekne vylizane hovado!!!
0/0
6.11.2001 16:15

xxl

Re: Re: Re: Martin Komarek
tipuju - 1) jses podavacem na stavbe, 2) jses osetrovatelem v kravine, 3) jses ridicem traktoru. Ktere je spravne?
0/0
6.11.2001 17:09

Málek

Komár
Who's Komárek?
0/0
6.11.2001 15:56

Marek

?????????
Pane Komárku, Vaše glosa je vtipná, leč bohužel nepravdivá. Trapné zbraně použil spíše pan Leschtina, který po více, než dvou letech nenašel na Klause nic lepšího, než tisíckrát omšelou opoziční smlouvu. Chápu, že stojíte při kolegovi, ale z tohoto souboje opravdu vyšel vítězně pan Klaus. Na druhé straně se Vás musím zastat, protože vím, že se o něm dokážete vyjádřit i slušně (viz Váš projev při otevírání nové tiskárny MF Dnes). O to víc mě zaráží, že obhajujete tuhle vyčpělou argumentaci.
0/0
6.11.2001 15:54

coty

a kdo je to pan Leschtina???
0/0
6.11.2001 15:38

Graetar

Hurá
Že se tím vůbec zabýváte. Klaus si neodpustil jedovatost, když předtím Leschtina vytahoval drby typu "jedna paní povídala". A Komárek k tomu dodal A a neřekl B, totiž nijakou větičku, že L. vyčítal K. oposmlouvu, ale už bez dodatku, že L. plácal nesmysly o jejím pokračování až na věčné časy. Všem pánům bych doporučoval volit trochu uvážlivě slova. Jeden je politik, předseda parlamentu, druzí dva žurnalisté, kteří mají nad veřejným míněním srovnatelnou moc.
0/0
6.11.2001 14:22

LV

Re: Hurá
Presne tak! Ale to slovo zurnalisti bych v jejich pripade spise zamenil za komunistiske sluhy v minulosti!!!
0/0
6.11.2001 16:05

Miloš

Lechtina
Docela to panu Lechtinovi přeju, jak se mu "Nejvyšší"odvděčil za jeho mnohaleté lezení modrému ptákovi do kloaky. Já jsem sice tuto potřebu neměl, ale několik let jsem pana profesora poslouchal, jako v jednotřídce, než jsem prozřel, kdo mě to vlastně vyučuje! Těch kteří to dosud nepochopili, úpřímně lituji.
0/0
6.11.2001 14:20

Honza

Re: Lechtina
Problem s lidma jako ses ty je, ze nikdy nevedi, kdy to myslej vazne a kdy zas prozrou, protoze jsou tupi a nedokazou odlisovat realitu od svych predstav. Jses si jist, ze se nedostavi dalsi prozreni?
0/0
6.11.2001 19:35

blair

Klaus myslí jinak
Leschtina měl kritické články, které stáli za zamyšlení. To, že psal dobře jen potrefená husa Klaus svým kejháním potvrzuje.
0/0
6.11.2001 14:20

Graetar

Re: Klaus myslí jinak
Leschtina psal dobře? Vždyť by stačilo vzít libovolný článek a tisknout ho pořád dokola se stejným výsledkem.
0/0
6.11.2001 14:24

Ian

Demokracie v ohrožení
Doufám, že se pánové z MF dnes neurazí, když tady uvedu link na konkurenční deník, ale vyšel tam komentář, který se týká tématu a myslím, že si zasluhuje naši pozornost. http://www.pravo.cz/p259a00i.html S názory pana Bělohradského (viz. odkaz) se do značné míry ztotožňuji, a panu Komárkovi musím složit poklonu za uně napsaný článek.
0/0
6.11.2001 14:18

irena

ubohost?
Vážený pane Komárku, ubohé mi přijde vaše hodnocení. Myslím, že novinář by se měl koncentrovat na věcnou argumentaci a ne začít vykřikovat sprosťárny jako pověstná potrefená husa. Ten pořad jsem také viděla, nejsem zarputilá obránkyně pana Klause, a odnesla jsem si z toho úplně jiné dojmy. Zdá se mi, že už jen čekáte na jakýkoliv podnět, kterého byste se mohli chytit a začít dělat drsňáky v novinách. Ano, Klaus si rýpnul do Leschtiny, ale bylo to spíše úsměvné než fatální, jak se bohužel vy snažíte vnutit čtenářům.
0/0
6.11.2001 14:15

p.oujesky

Re: ubohost?
Vy jste totalne blba neznam idiota komunisty a namysleneho komunistickeho PROFESORA Klause ze by rekl nekdy neco zajimaveho a navic ze by snesl aby mu nekdo neco rekl co je proto nemu.Poslouchal jsem jeho chvastani kdyz prednasel v USA anglicky mluvy TRAPNE a jeho priblble reci nikoho moc nezajimaly.Preji uprimnou soustrast kdyby tento vymazany komous se stal presidentem a jeho komunisticka StBacka zena prvni damou.Buh s vami a zli pryc.Vsichni vi kolik toho nakradl a jak ublizil republice v mnoha pripadech a take jeho pritel ZLODEJ Kozeny.Vrana k vrane seda.
0/0
6.11.2001 16:01

Juras

Re: ubohost?
Nemohu se zbavit dojmu, že to už je v naší povaze. Když chceme bít psa, hledáme jakoukoliv hůl. Někteří dokonce Klaue přirovnávají ke komunistům :-)) Paradoxně z příspěvků těchto lidí dýchá pročtyřkoaliční duch - chtějí tedy volit uskupení, které podporuje Jana Rumla, který se přiznal k tomu, že věděl o falšování lustračních osvědčení estébákům a nic proti tomu neudělal. A speciálně pro xxl: dokážete vysvětlil, proč redaktoři z ČT mlčí a dosud - téměř po půl roce - neodvysílaližádnou investigativní reportáž ve Faktech? Doporučil bych jim název - "Ve spacáku s bývalým pracovníkem ministerstva vnitra kryjícím estébáky". Nebo myslíte, že cenzorství pana Kučery či diskutabilní zalhání poslankyně Dostálové do koamery je závažnější problém?
0/0
6.11.2001 16:06

Vendula

Václav H A V E L
Všichni zapomínáte na to nejdůležitější: Ať žije Venca Havlů!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ale ať už to nic nestojí poplatníky. Ať se s tou svou čubku a jejíma fenama odstěhuje do tepla a nekecá nám do života. A pokud je takový demokrat, tak ať si zajde do nějakého diskusního pořadu a tam si namažou na chleba všichni - od komoušů, přes Zemana a Klause až k těm ultrapravým - rrétorra a drrndu v jedné osobě.
0/0
6.11.2001 14:14

passage

Re: Václav H A V E L
Nejsi ty ta známá bezzubá Vendula z Perlovky? Hulba á 500 Kč.
0/0
6.11.2001 14:19

Charon

Re: Václav H A V E L
Máš asi problémy, kotě, viď!? Tak napiš když tak do Bravíčka a nemíchej se mezi velký, jó!?
0/0
6.11.2001 15:13

Mirda

Výtah z kongresu ODS - zejména z projevů V. Klause
"Zdejší příspěvky, to jsou opravdu, ale opravdu velmi zlá, zlá slůvka. Ti kteří je pronášejí, by si měli uvědomit, že to byla ODS, která tuto zemi pozvedla, v čele se MNOU, a nebýt Sarajevského atentátu, zosnovaného mými nepřáteli ( to jsou všichni, kdo mají jiný názor než JÁ), byla by pod mým neomylným vedením již Česká republika na úrovni vyspělých západních demokracií. Jen já zcela přesně vím, co je pro tuto zemi dobré a co špatné. Proto mi dejte ve volbách tolik hlasů ( mohl bych říci ODS, ale neřeknu, neboť ODS to jsem přece JÁ), abych se dostal k moci (bože jak je sladká !!!!!) a mohl Vám nározně ukázat, jaký jsem čestný, poctivý a spravedlivý politik, kterému ostatní nesahají ani po kolena (kam se na mě hrabe Mirek Dušín). Vás Václav Klaus, největší manipulátor ! Pardon, NEJVĚTŠÍ MOBILIZATOR. (Někdo zlý způsobil, že jsem slůvka zaměnil).
0/0
6.11.2001 13:48

lsisec

Re: Výtah z kongresu ODS - zejména z projevů V. Klause
Skvělé to jsem se zase po čase pobavil. Jednoho magora se v roce 2002 snad definitivně zbavíme a budeme-li mít štěstí a hlavně rozum, tak toho druhého taky i když u toho to vůbec není jisté. Ten se drží jak červ ve švestce.
0/0
6.11.2001 14:14

Ruda

Re: Výtah z kongresu ODS - zejména z projevů V. Klause
Mirdo, chtělo by to nějakou vlastní, původní myšlenku. Vím, ono to někdy nejde nebo to bolí.
0/0
6.11.2001 14:15

Lot

Re: Re: Výtah z kongresu ODS - zejména z projevů V. Klause
Tak proč jsi ji neuvedl ? nebo si snad schováváš v rukávu. To ne , to by byla falešná karta !
0/0
6.11.2001 14:29

lsisec

Re: Výtah z kongresu ODS - zejména z projevů V. Klause
Bylo to skvělé.
0/0
6.11.2001 14:24

krabat

Re: Výtah z kongresu ODS - zejména z projevů V. Klause
ze je klaus slizoun, to si mohl kazdy overit i pri jeho reakci na teroristicke utoky na new york. hledat v tom politicky prospech muze jen plitkous nejvetsi...
0/0
6.11.2001 16:02

Daňový soumar

Naplň koryto, svině přijdou samy
Tahle republika je plná zlodějů, kurev, vrahů, podvodníků, politiků a další verbeže. Ti politici jsou o to nebezpečnější, že oni kradou pod ochranou vlastního zákona. Pokud nevěříte, počkejte, až bude soud s těma, co zavinili 500 miliardový tunel v bankách, nebo 400 miliardový tunel ve státním rozpočtu. Ryba smrdí od hlavy a hlavy byly nějaký profesor Všudebyl Všechnozná a jeden zfetovanej alkoholik, co se rád zhulí lysohlávkama tak, že objímá stromy. Ten první je navíc tak drzej, že se ke korytu tlačí zpátky. V právním státě by už dávno hrál šachy s Kájinkem. Ale pořád platí, že se zavírají jen malý svině. Ty největší si volíme, aby nás drbaly ještě víc. Až zase uvidíte výplatní pásku, podívejte se hlavně, kolik vám ukradli na daních a zamyslete se, jestli víte, co se s těma penězma děje!!!
0/0
6.11.2001 13:42

p.oujesky

Re: Naplň koryto, svině přijdou samy
Jses 100% na spravnem miste a mas pravdu,ale svine od koryta neodejde pokud neni zabijacka.Kolikrat Klaus UTAHOVAL opasky aby mohl vic krast a lide stale veri?
0/0
6.11.2001 16:07

Honza

Re: Naplň koryto, svině přijdou samy
Tahle republika je bohuzel hlavne plna blaznu jao jste Vy.
0/0
6.11.2001 19:30





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.