Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Soud potvrdil verdikt za Mein Kampf

Odnětí svobody na tři roky s podmíněným odkladem na pět let a pokuta dva miliony korun. Takový je trest pro Michala Zítka za vydání české verze Hitlerovy knihy Mein Kampf (Můj boj). V odvolacím řízení o tom rozhodl Obvodní soud pro Prahu 7. Zítkovi tak vyměřil stejný trest jako loni v prosinci a uznal jej vinným z podpory a propagace hnutí směřujících k potlačení práv a svobod občanů.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

mopagi

MK
no to se zase jednou nase justice vytahla. MK je kniha stejne jako Spisy od Lenina. daji se voln sehnat. tak proc by se taky MK nemohlo.
0/0
8.11.2001 17:46

Michaela

Totalita
Tak tohle uz je vrchol....kde to zijeme. Demokracie se vyznacuje zejmena svobodou - tisku, nazoru, slova, projevu, atd. A co z toho mame my? - zeme demokraticka???? Odpoved je velice jednoducha: Velke *ovno!!! Cvokhaus hadr. Omluvte moje nepatricne vyjadreni - ale v demokratickem state by to prece nemelo vadit - nebo jo?? Salut
0/0
8.11.2001 16:54

pudlik

sedmička novy
doufám, že si všichni myslící občané tohoto státu a současně ti co se dívali na sedmičku Novy 4.11.01 v podání J.Bobošíkové, všimli toho, jak páni poslanec a ministr se báli cokoliv říci o potrestání komunistických mocipánů. Pokud nebudeme schopni zcela jednoznačně odsoudit bývalé komanče a jejich spřísahance z různých služeb, tak se z toho morální marastu nikdy nedostanem. Propagandu fašistickou jsou schopni odsuzovat, ale komunistickou nikoliv. Ale vše začalo jednou osobou, která vykřikovala "nejsme jako oni". Ta osoba se však dostala k moci jedině s pomocí bývalých. sbohem.
0/0
7.11.2001 14:25

Yarwen

Re: sedmička novy
Zcela souhlasím, když trestat fašisty, tak trestat i komunisty. Kolik komunistů bylo od revoluce pozavíráno? Vypadá to, že aby se jeden vyhnul spravedlnosti, stačí nebýt "dostatečně" zdravotně způsobilý k účasti na soudním procesu. Do háje, omlouvá někoho snad to, že je starý? Je pak zločin, který spáchal, nějak menší nebo snáze omluvitelný?
0/0
8.11.2001 14:33

Bodie

Mein Kampf - povinná četba
Já jsem si to Hitlerovo veledílo zakoupil a přečetl.Dalo to makačku, ale stálo to za to. Stále totiž platí " vše co bylo napsáno, slouží poučení " jak praví apoštol PAVEL ve Starém Zákoně. Největší hrůzu ale z toho díla musejí mít politici všech stran po celé zeměkouli, neboť ve druhé kapitole je zcela jasně popsáno jak se rodí a funguje politická strana ( já jsem pochopil, každá politická strana ). V tom asi bude to největší nebezpečí. Proto nejvíc řve ta potrefená židobolševická klika.
0/0
6.11.2001 20:37

Kasi

Jen tak dal
Pokud je vydani knihy p. Hitlera Mein Kampf trestnym cinem, bude mit justice brzo plne ruce prace. V mnoha knihovnach, a asi i statnich, nabizeji stale k zapujceni spisy soudruhu Marxe, Lenina a spol. V techto dilech je hlasana tridni nenavist, to je take u nas trestne. Take mnoho nakladatelstvi vydava Bibli bez vysvetlujicich komentaru. V Starem Zakone se take najde mnoho peknych veci, vcetne nabadani k vrazde... Nevite, je nutne podavat zalobu, nebo staci jen trestni oznameni na neznameho (nebo znameho) pachatele?
0/0
6.11.2001 14:30

Karel Moulis

Komunismus, židobolševismus a jeho spáry!!!
Zase nám židobolševici ukázali jak jsou v našem státě mocní. Ekoteroristé nebo také bolševici jsou naprosto beztresní dokonce Ti dobytkové mají svoji stranu v parlamentu - jak je to možné??? Jak to, že je dvojí metr??? Jak to, že komunisté - židobolševici se tady roztahují jako svrab a přitom není možné vydat takovou knihu - existuje vůbec něco jako svoboda slova? Tato svoboda existuje jen a pouze pro určitý okruh lidí. Požaduji naprostou rovnost - když odsoudíme naprosto fašismus a nacismus (jsem PRO!!!), tak musíme odsoudit i komunismus a židobolševismus!!!
0/0
6.11.2001 13:39

karber

Naděje?
Kdy už konečně budou soudy stejně rychle a nekompromisně pracovat v případě zlodějin velkého kalibru,profašistických shromáždění atd. V ČR snad až po dalších 8 pětiletkách.
0/0
6.11.2001 8:07

Keramik

Fasismus kontra komunismus
Podivejte se do rubriky fotbal "Reprezentace se pripravuje na zivotni zapas" Smicer prijel na sraz a na triku napis CCCP, !pry se to v Anglii nosi. Co by se stalo kdyby tam mel hakovej kriz ? A jakej by byl rozdil !!! Mladi bolsevici (ted si rikaji odpurci globalizace, ekologove atd.) nosi na nasivkach Lenina, Che Guevaru, Fidela, ... a nikdo se nad tim ani nepozastavi. Kdyz se jiny mlady clovek opije (a ze skinheady nemam rad, jen me sere dvoji metr) tak dostane flastr za zvednuti paze nebo za jmena podobnejch bestii.
0/0
5.11.2001 18:45

JUDr. JANA ANDĚLOVÁ

Zítkův úspěch NE NE NE NE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Tak to jako pozor pane Honza to pan Horák má pravdu to nestači zisk poněkud kratit to musime takové jako je Zitko o všechno obrat a zavřit a do uranovych dolu poslat jako když jsem před lety soudila, jo to byly časy… To jako jak že si ňaky Zitko bude vydavat knižky co mu nikdo neschvalil a prodavat je za peníze co? To je nemoralni prodavat za peníze a obohacovat se to by neslo my si tu demogracii rozvracet nedame aby si každy vydaval co ho napadne pak to lidi budou čist a co potom he? Takže pozor pane Honza eště něco takoveho řeknete a ja vas odsoudim, to já už sem nejednoho takoveho ptačka odsoudila to ja už soudim na Praze 5 třicet let a ja to všechno znam. To si nemyslete že budete tady řikat špatně o vladě a propagovat tady to fašista Zitko. Jinak ja odsoudim a bude to! Čest!
0/0
5.11.2001 16:43

Honza

Re: Zítkův úspěch ...
Pane Horáku, vzpamatujte se!!! Je rok 2001. Vaše rudá knížka možná ještě nepozbyla platnosti, ale nikoho normálního už nezajímá. Být Vámi, zkusil bych Čínu, nebo nějakou podobnou zemi...
0/0
5.11.2001 15:25

JUDr. JANA ANDĚLOVÁ

Re: Re: Zítkův úspěch NE NE NE NE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Tak to jako pozor pane Honza to pan Horák má pravdu to nestači zisk poněkud kratit to musime takové jako je Zitko o všechno obrat a zavřit a do uranovych dolu poslat jako když jsem před lety soudila, jo to byly časy… To jako jak že si ňaky Zitko bude vydavat knižky co mu nikdo neschvalil a prodavat je za peníze co? To je nemoralni prodavat za peníze a obohacovat se to by neslo my si tu demogracii rozvracet nedame aby si každy vydaval co ho napadne pak to lidi budou čist a co potom he? Takže pozor pane Honza eště něco takoveho řeknete a ja vas odsoudim, to já už sem nejednoho takoveho ptačka odsoudila to ja už soudim na Praze 5 třicet let a ja to všechno znam. To si nemyslete že budete tady řikat špatně o vladě a propagovat tady to fašista Zitko. Jinak ja odsoudim a bude to! Čest!
0/0
5.11.2001 16:39

Jan Hrad

Nechci takový stát!
Nechci stát, který za mne rozhoduje ve věcech, ve kterých jsem odpovědný sám sobě. Nechci, aby mě stát vodil za ruku. Nechci stát, jaký tu máme dnes. Nechci opustit tuto zem.
0/0
5.11.2001 15:19

Honza

Proč?
Je dnes opravdu 5.11.2001, nebo ještě nebylo 17.11.1989? Co se děje? Komu je poplatný současný soudní aparát? Demokracii a svobodných principech, na kterých stojí a padá demokratická společnost, nebo předlistopadovému režimu? Napadá mě jen jedno vysvětlení: Současná vládnoucí garnitura ovládající soudy stejně jako kdysi je ještě horší než ta komoušská...
0/0
5.11.2001 15:19

Ivo Horák

Zítkův úspěch a soud
Václav Klaus na kongresu ODS řekl, že je třeba se naučit vážit si úspěchu a přestat kriminalizovat podnikatele. Příklad pana Zítka je, myslím, dobrým dokladem toho, že ideologie Klausovy strany je nebezpečná ve svém generalizování. Zítkův úspěch necením. Rozhodnul-li soud, že vydávat nacistické spisky nelze (ani za účelem zisku), pak by měl být vydavatel potrestán takovým způsobem, aby se mu jeho kalkul minimálně nevyplatil. Rozhodně nestačí, je-li mu jeho zisk poněkud zkrácen.
0/0
5.11.2001 15:05

pudlik

nastane pálení knih?
0/0
5.11.2001 14:39

Radim

To mi nejde do palice
Podle ceske ustavy je fasismus roven komunismu. A stejne mame komunisty v parlamentu. Spravni organy oficialne povoluji shromazdeni hajlujicich (minimalne v duchu) skupin, na nichz policie dba "o dodrzovani verejneho poradku". V knihkupectvich jsou vystaveny knizky popisujici pusobeni Wehrmachtu a SS, v inzertnich novinavh jsou poptavany a nabizeny relikvie nacismu. A v tomhle marasmu pan Zitko vyda Mein Kamps a strhne se mela. Nehodnotim zda-li Mein Kampf vydat nebo ne, ale rozhodne odsuzuji soudni proces a jeho vysledek.
0/0
5.11.2001 14:31

cernypetr

Kdy zacnem knihy palit?
Jaký je rozdíl mezi Ajatoláhem Chomeiním v Iránu a našimi soudruhy? Jedná se o čistě kvantitativní záležitost. Zatimco Rushdiho za "Satanské verše" odsoudili k smrti, Zitko dostal jenom podmínku + 2 miliony. Demokracie a svoboda je minulost, pánové, a rozdíly mezi islámským fundamentalismem a tímto našim mafiánským kapitalismem se zvolna stírají....
0/0
5.11.2001 14:22

Vláďa

Já tomu nevěřím
že Mein Kampf je špatná kniha, ale všichni to tvrdí. Rád se přesvědčím sám, musím ji ale někde sehnat, to je nebezpečné, jak je vidět. Jak mohou soudci tvrdit, že to je špatné, také ji četli, kde ji sehnali?? Nepřekročili pak zákon na základě vlastního rozhodnutí? Anebo to někteří číst mohou, protože mají patent na to, že to správně pochopí?? Nic z toho nemá logiku a zase nás nějaký nomenklaturní kádr považuje za tupé stádo neschopné vlastního úsudku. P.S. Nemám čas sedět v nějaké knihovně, kde to prý pro studijní účely je.
0/0
5.11.2001 13:05

Milena

Nebezpečná kniha?
Nebezpečí knihy Mein Kampf nespočívá v tom, že by snad po zkušenostech s fašismem lidé začali hromadně propadat této ideologii. Nebezpečí spočívá v tom, že bychom v té knize mohli rozpoznat stejnou ideologii, jakou hlásá náš současný prezident pod rouškou tzv "občanské společnosti". To jest ideologii nasměrovanou proti parlamentní demokracii, ve prospěch "osvícených" vůdců a jimi zakládaných spolků. Některé pasáže s Mein Kampfu jsou téměř identické s pasážemi z Havlových projevů a rozhovorů. Není divu, že takováto kniha musí být všem "pitomým spolubčanům" zakázána, kdoví, co by si potom o panu prezidentovi mysleli!
0/0
5.11.2001 12:44

barbudo

Proč asi....
Domnívám se, že tato kniha, stejně jako třeba Vyšinského "Soudní řeči" (řeči prokurátora ve "stalinských procesech") jednoznačně patří k povinné četbě na mnohých VŠ. Názory, za které jsou v knize prezentovány jsou samozřejmě zavrženíhodné. To soudnému člověku dojde. Problém je možná jinde. Třeba je to i věčný boj mezi "pravdou zjevenou" a "pravdou poznanou". Pokud chcete ovládat společnost pomocí médií - pomocí symbolů, zaklínadel a nevědomosti, pak musíte podporovat metodu "pravdy zjevené". Potížistům, kteří se dožadují informací musíte jasně ukázat, kdo je tu pánem. Oni by ti šťouralové za chvíli mohli vykřikovat, že i v projevu "Kdo není s námi..." pana prezidenta USA, jsou tytéž myšlenky o boji proti národům, jako v Mein Kampf (a že podporou USA se naši čelní politici vlastně dopouštějí trestného činu).
0/0
5.11.2001 12:43

Pavel

Nebezpečná kniha II.
<IMG SRC="http://www.navrcholu.cz/cgi-bin/4web/nvhit.pl?id=00012337" WIDTH="1" HEIGHT="1" ALT="" BORDER="0"> Souhlasím s Milenou.
0/0
5.11.2001 12:41

Milena

Nebezpečná kniha?
Nebezpečí knihy Mein Kampf nespočívá v tom, že by snad po zkušenostech s fašismem lidé začali hromadně propadat této ideologii. Nebezpečí spočívá v tom, že bychom v té knize mohli rozpoznat stejnou ideologii, jakou hlásá náš současný prezident pod rouškou tzv "občanské společnosti". To jest ideologii nasměrovanou proti parlamentní demokracii, ve prospěch "osvícených" vůdců a jimi zakládaných spolků. Některé pasáže s Mein Kampfu jsou téměř identické s pasážemi z Havlových projevů a rozhovorů. Není divu, že takováto kniha musí být všem "pitomým spolubčanům" zakázána, kdoví, co by si potom o panu prezidentovi mysleli!
0/0
5.11.2001 12:36

xxl

Re: Nebezpečná kniha?
Pani slepice Milena Varadinkova (ze Slusovic), drzte alespon na techto strankach hubu a jdete si exhibovat na www.klaus.cz, kde jsou Vase vyplody jeste horsi!!!
0/0
5.11.2001 13:48

barbudo

Re: Re: Nebezpečná kniha?
Shodou okolností, tato diskuze je v prvním plánu o cenzuře. To, co zde předvádíš, JE CENZURA a ještě k tomu zbytečně sprostá. (P.S. s názory paní Mileny, které kritizuješ taky nesouhlasím).
0/0
6.11.2001 8:59

Baron

Re: Nebezpečná kniha?
Promiňte, ale dost vážně pochybuji o Vašem zdravém rozumu.
0/0
5.11.2001 14:36

xxl

Re: Re: Nebezpečná kniha?
Pane Barone, strucne ku osobe p. Varadinkove: je to bezmezna obdivovatelka Vaclava Klause a ODS, vsechny kdo maji opacny nazor jsou podle ni klausofobove a havlofilove, vymysli vykonstruovana tvrzeni, nesnasi 4K, kazdeho, kdo ma trochu rozumnejsi nazor. Schvalne doporucuji zajita na vyse uvedene stranky, abyste si udelal obraz. Podle psychologu je to paranoik s psychopatologickymi rysy chovani. Podle mne je to obycejna neukojena krava.
0/0
5.11.2001 15:04

Baron

Re: Re: Nebezpečná kniha?
Oprava: Promiňte paní Mileno, ale dost vážně pochybuji o Vašem zdravém rozumu.
0/0
5.11.2001 18:48

Patrick Zandl

Re: Nebezpečná kniha?
No to pindáte poněkud hlouposti. O čem ta kniha opravdu je, najdete zde: http://www.iport.cz/i-styl/knihy/meinkampf000501.html
0/0
5.11.2001 15:51

Milena

Re: Re: Nebezpečná kniha?
Nepindám, pane Zandle, já jsem ji četla!
0/0
5.11.2001 18:01

Patrick Zandl

Re: Re: Re: Nebezpečná kniha?
To jste si to spletla s Neználkem na Měsíci...
0/0
5.11.2001 21:21

Milena

Re: Re: Re: Re: Nebezpečná kniha?
Takže, pane Zandle, konkrétní citát (Mein Kampf, str.70, Hitler brojí proti parlamentní demokracii):------- Cílem našeho dnešního parlamentarismu není vytvořit shromáždění moudrých, ale spíš sestavit hejno duševně závislých nul, jejichž ovládání podle určitých směrnic je o to lehčí, čím větší je omezenost jednotlivců. Jenom tak lze dělat v dnešní době stranickou politiku v tom špatném slova smyslu.... Tím odpadá jakákoliv praktická odpovědnost, neboť ta může spočívat pouze v závazku jednotlivce a nikoliv na parlamantní žvanírně. Toto zřízení může být milé a ceněné jenom nejprolhanějšími a denního světla se štítícími jezevci, zatímco každý čestný, přímý a k osobní odpovědnosti připravený člověk ho musí nenávidět... -----Nebo dále (str. 192, Hitlerův obdiv k monarchii)------- ... vyrvání posledních státních míst ze zmatku machinací ambiciózních politiků. Dále důstojnost institucí jako takových, a z toho vyplývající autorita těchto úřadů. Stejně tak nadřazení úřednictva a především armády nad úroveň stranicko-politických zájmů. K tomu přicházela ještě přednost osobního ztělesnění hlavy státu. Ta byla představována panovníkem, který byl příkladem zodpovědnosti, kterou musel monarcha ztělesňovat daleko větší měrou, než náhodná tlupa parlamentářské majority...----- Stačí pane Neználku Zandle?
0/0
5.11.2001 21:59

zazoo

Nikdy jsem si nedělal iluze...
... o tomhle postkomunistickym bordelu.(původně jsem tu, stejně jako vy prskal síru..) pak jsem to smazal a zustalo s toho jen: Můžeme si za to sami, protože jsme zasraný kolaborantský národ, který se neumí vypořádat se svou minulostí. Viz komunisti v parlamentě a všude kam se podíváte...Howgh!
0/0
5.11.2001 12:23

Nikita

Nemám slov...
Opravdu úžasné! Myslím, že by se páni soudci měli občas podívat na televizi nebo do ulic, které jsou málem víkend co víkend zaplněné pořvávajícími a hajlujícími neonacisty, zatímco policie jen tiše přihlíží. Nedělají přece výtržnosti! Je fakt zajímavý, že tahle naše "perspektivní" mládež - budoucnost národa - nikomu žíly netrhá, zatímco vydání jediné knížky, o které všichni víme, co je zač, tak strašně vadí. Taky si - coby normálně uvažujíci tvor - dokážu sama udělat vlastní názor. Až budu chtít vysvětlivky, zajdu do knihovny. Mein Kampf doma nemám - a o tom to taky je - máme přece právo volby!!! Děkuji, že jsem mohla říct svůj názor a doufám, že mě nebude stát 2 miliony!
0/0
5.11.2001 12:18

RadimT

Jaky to ma smysl?
Nekterym lidem bych to dokonce doporucil precist. Proc kdysi Hitlera podporovalo tolik lidi - dokonce i hodne vericich krestanu? Protoze mu uverili, chteli se mit lepe, tak jak on to sliboval a na naznaky toho, jak chce toho dosahnout se moc nehledelo. Stejny duvod, proc vladli komuniste. "Mein Kampf" by mozna byla nebezpecna v dobe pred valkou, ale dnes, z hlediska historickych udalosti je podle mne dokonce poucna. Davejme si pozor na to, komu verime. Nedivejme se jen na to co nekdo hlasa, ale i na to, jakymi prostredky chce toho dosahnout. Tolik muj nazor.
0/0
5.11.2001 11:47

Tomáš Navrátil, Praha 5

Mám doma Mein Kampf
Vážení soudci, mám doma knihu Mein Kampf. Co s tím uděláte? Pošlete ke mně domů policii a tuto knihu a další, které budou z Vašeho hlediska nevhodné, necháte spálit na hranici? Je vidět, že jste vzdělání získávali ještě v období komunismu a děláte tak čest Vašim předchůdcům a pravděpodobně i vzorům, totalitárním soudcům z 50.let. Pokud byste žili ve 30.letech, dokážu si představit, že jste to právě Vy, kteří v čele zfanatizovaného davu hází do ohně knihy židovských autorů. Vaše rozhodutí ukazuje, že Česká republika je pouze postkomunistická, ale nikoliv ještě demokratická země. Vážení soudci, tímto Vás vyzývám, abyste odjeli na Kubu či do Severní Koreje. Tam si Vás budou vážit. Jinak si zasloužíte jen a pouze pohrdání.
0/0
5.11.2001 11:47

Vít Vařák

Další úspěch našeho nezávislého soudnictví
To je opravdu krásná ukázka toho, jak u nás pracují tzv. nezávislé soudy. Pár moudrých státních úředníků v senátu se dohodne, že se jim něco nelíbí. I když se jedná o věc, která je ve svobodných demokraciích (na kterou si v České republice také hrajeme) naprosto normální, podají úředníci trestní oznámení a „pachatel“ je naším nezávislým soudem v rekordně krátkém čase po zásluze potrestán. Na to, aby byl za takovou věc odsouzen u nás neexistuje zákon, ale to přece nevadí, trochu si pozměníme výklad zákona jiného. Téměř celé veřejné mínění je na straně „pachatele“, ale to přece nevadí, máme demokracii. Vždyť beztrestné vydání Mein Kamfu v České republice by mohlo pobouřit třeba našeho velkého západního souseda. A co naplat – jsme Češi – a bez nějakého velkého vzoru, kterému musíme soustavně lézt do prdele, prostě žít nemůžeme. To je přece politika, proč kvůli tomu někoho neodsoudit, že pane Žantovský?
0/0
5.11.2001 11:31

gordie

Re: Další úspěch našeho nezávislého soudnictví
vážený, nevíte co bylo předmětem sporu. ne vydání Mein Kampf, které u nás vyšlo již předtím, ale jeho úprava, když byl na luxusní kožené obálce vyobrazen velký, zlatý hákový kříž, symbol nacismu. Jo, a pan obskurní vydavatel si ortel nad sebou vyřkl v podstatě sám. Kdyby hned po pravdě přiznal, že vydal Mien Kampf kvůli zisku - což byla taky pravda - žádný soud by ho odsoudit nemohl. On však tvrdil, že ho vydal jako historický dokument s cílem vzdělat tento národ. v tom případě tam ovšem neměl co dělat ten zlatej haknkrajc. Kdyby ho neodsoudili, mohl by si každej tu přední stranu knihy okopírovat, protože autorská práva nikdo nevlastní a vesele prodávat trička, zapalovače a já nevím co ještě se znakem Mein Kampf, protože není trestné okopírovat legální výtisk knihy ke komečním účelům.
0/0
5.11.2001 18:03

Josef Nováček

Je to jak za komunistu
0/0
5.11.2001 11:19

ondrej

nesvoboda-nesvoboda-nesvoboda
...zatímco neonacisté beztrestně pochodují po ulicích!
0/0
5.11.2001 11:14

Thomas

Justice
Omlouvam se, je mi na bliti, musim si odskocit...
0/0
5.11.2001 11:11

David Brazina

O co se opira zaloba
Neni mi dost jasne co historici vytykaji vydavateli teto knihy. Naprosto me znechutilo, ale jeste vice nastvalo, ze mezi jinymi v textu schazi vysvetlujici poznamky. Mam vysokou skolu a jsem tedy se vzdelanim na tom stejne, jako oni uceni panove, kteri mi chteji radit jak mam premyslet a zaroven chteji vest me mysleni tim spravnym smerem. Ptam se jakym pravem muze nekdo s klidem vytykat jakemukoliv prispevku knize ci filmu, ze u nej nejsou vysvetlujici poznamky. Od toho snad jsem jeste uvazujicim clovekem, abych si svuj nazor byl schopen udelat sam. A uz vubec se mi nelibi argumenty ze v prekladu teto knihy je spousta chyb. Nevim kde panove historici tuto svou pravdu vzali. Main kampf je kniha, ktera do jiste miry ovlivnila, ve sve dobe, cely nemecky narod. Zavirat ji do supliku a dovolit ji sirit pouze mezi vyvolenymi(historiky) je prinejmensim intelektualni diskriminace....
0/0
5.11.2001 11:02

Filip

Ostuda ceskeho soudnictvi
Ostuda ceskeho soudnictvi!!!!
0/0
5.11.2001 10:59

mirek

To je fofr.
Tohle jim jde u soudů dobře. Politická objednávka, mediální masáž-šup sem rozsudek. Že jim to tak nejde s Železným starším a mladším, Machem, Novákem, Koženým, Marouškem a Soudkem??
0/0
5.11.2001 10:59

p.oujesky

Re: To je fofr.
Mas 100%pravdu takovy bordel ve vlade a soudnictvi jsem nezazil od 50tych let.Podivejte se na idiota Havla jak prosazoval svobodu slova a tisku a za to se z neho stal prezident a ted dela opak.Vsak kdyby tu knihu vydal Klaus nebo Americane tak by hned Havel tuto knihu zaradil do ucebnich osnov na vsech stupnich skolstvi.Neco me nesedi a sice proc ta kniha je tak TVRDE zakazana:asi je tam neco hrozne spatneho co se ceskym komousum a StBakum nehodi.Vsak kdyby vysla kniha o Ladinovi nedavnym pritelem ceskych treneru tak to by PAN PRESIDENT tuto knihu rozdaval zdarma a byla by to povina cetba.Kydy zacnete lizat pr...nekomu druhemu a kdy zacnete hledat a soudit vrahy StBacke kteri se skryvaji v ceskych laznich za penize danovych polatniku?Je me na BLITI!
0/0
5.11.2001 19:54

Baron

To je bída, to je bída
Jen ať si tu knihu každý přečte.
0/0
5.11.2001 10:55

JV

Svoboda slova zase dostala na frak :-(
0/0
5.11.2001 10:45

Patrick Zandl

Mimořádně dementní rozsudek - svoboda slova nikde...
Že jde o mimořádně dementní rozsudek, o tom asi nebude mnoho sporu. Zatímco fašistickou literaturu zakazujeme, ta komunistická je běžně k dostání na pultech i v knihovnách. Kde ale zůstala svoboda slova? Copak se nedokážeme vyrovnat ani s ní, ani s vlastní minulostí? Doufám, že další soudní stání dá za pravdu obhajobě a soud nám nebude tvrdit, že jsme nesvéprávní idioti, jejichž intelektu není Mein Kampf možno zpřístupnit...
0/0
5.11.2001 10:44

jules

FAKT ???
0/0
5.11.2001 10:43





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.