Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Bin Ládin: Bushovi křižáci opustili islám

Islámský radikál Usáma bin Ládin se opět objevil na televizní obrazovce. Videonahrávku jeho projevu vysílala v sobotu na pokračování katarská televize Al-Džazíra. Nejhledanější terorista světa prohlásil, že konflikt v Afghánistánu je především náboženskou válkou mezi muslimy a křesťany. "Stoupenci křižáka Bushe opustili islám", řekl a dodal, že ti, kteří dělají rozdíl mezi Izraelem a USA, jsou zrádci.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

REALISTA Z VALAŠSKÉHO KRÁLOVSTVÍ

ABY TY ATOMOVKY NEPOUŽILI TERORISTÉ DŘÍV , NEŽ VY SE TU VYKECÁTE !!!
NĚKTEŘÍ Z PISÁLKŮ ZDE PREZENTUJÍCÍ SVÉ DEBILNÍ POHLEDY ( MIMO JINÉ I STUPIDNÍCH PŘÍSPĚVKŮ TYPU : " OKO ZA OKO " A POD. ) NA VĚC : V KONEČNÉM DŮSLEDKU ODSUZUJÍCÍ USA ZA VOJENSKÉ ŘEŠENÍ TERORISTŮ V ČELE S UBL A TERORISTICKÉ SÍTĚ AL-KAJDA , SE ZDE CHOVAJÍ BUˇD JAKO ČLENOVÉ TĚCHTO TERORISTICKÝCH SKUPIN A NEBO JAKO TOTÁLNÍ IDIOTI !!!!! ISLÁMŠTÍ TERORISTÉ A ZFANATIZOVANÍ MUSLIMOVÉ JSOU V TÉTO DNEŠNÍ SITUACI VRAZI NEJHRUBŠÍHO ZRNA A ODSKÁČETE TO I VY ( POKUD OVŠEM MEZI NĚ UŽ NEPATŘÍTE A ČEKÁTE JENOM NA VHODNÝ OKAMŽIK , SI TO TADY S NÁMI OSTATNÍMI "VYŘÍDIT" !!!!!! POKUD JSOU POSLEDNÍ ALARMUJÍCÍ ZPRÁVY O MOŽNÉM VLASTNĚNÍ TĚCHTO ZBRANÍ TERORISTY , JE NEJVYŠŠÍ ČAS JE V POUŽITÍ PŘEDBĚHNOUT !!!!!!!
0/0
6.11.2001 20:23

barbudo

Re: ABY TY ATOMOVKY NEPOUŽILI TERORISTÉ DŘÍV , NEŽ VY SE TU VYKECÁTE !!!
Ano, taktika prvního úderu. Známe, soudruzi nás poučili. Jak ji ale aplikovat na Floridě či v New Jersey? Nebo taky doufáš, že nějaký obzvlášť vychytralý terorista dřepí na svém arzenálu někde v Hidúkuši a pro spojení se světem používá už po měsíce výhradně tamtamů?
0/0
6.11.2001 22:44

REALISTA Z VALAŠSKÉHO KRÁLOVSTVÍ

Re: Re: Voříšku - máte to těžký ABY TY ATOMOVKY NEPOUŽILI TERORISTÉ DŘÍV , NEŽ VY SE TU VYKECÁTE !!!
KDYŽ JSEM U NÁS VČERA V TELEVIZI VIDĚL , JAK PROŠEL KONTROLAMI NA VNITROSTÁTNÍ LINCE NA LETIŠTI V USA POTENCIONÁLNÍ TERORISTA S PĚTI NOŽI A BŮH VÍ ČÍM JEŠTĚ , DIVÍM SE , ŽE NEZVÝŠÍŠ SVOU AKTIVITU TAM , KDE JE TO TŘEBA . TADY TOHO TÍM KECÁNÍM MOC NEDOKÁŽEŠ . ANO , TEˇD JSOU OPRAVDU TI HAJZLOVÉ VŠUDE . DOVOLILI JSME JIM TO BLÁHOVĚ VŠICHNI . ALE U NÁS , BY NYNÍ TAKOVÝ LUMP PŘES PRVNÍ KONTROLU NEPROŠEL . AMÍCI ( TŘEBA I NA FLORIDĚ .....) SE BUDOU MUSET HODNĚ PROBRAT ZE SEBEUSPOKOJENÍ . A VELMI RYCHLE . PŘEORÁNÍ AFGHANISTÁNU A ZŘEJMĚ I DALŠÍCH ZEMÍ NEBUDE STAČIT . MY SI BUDEME HLÍDAT TO NAŠE VALAŠSKÉ KRÁLOVSTVÍ A USA V RÁMCI SKROMNÝCH MOŽNOSTÍ RÁDI POMŮŽEME KDEKOLIV , I V ASII . KDYBY OBZVLÁŠˇT VYCHYTRALÝ TERORISTA POUŽIL TAMTAMŮ , TAK JÁ BYCH SE TOMU DNES UŽ VŮBEC NEDIVIL . TÍM BY ZASE TOTIŽ VYDRBAL S MOBILNÍMI TELEFONY A ZASE BY VYSPĚLÁ SUPERTECHNIKA BYLA V MOMENTU PŘEKVAPENÍ K HOVNU !!!!!!!!!
0/0
7.11.2001 20:35

barbudo

Re: Re: Re: Voříšku - máte to těžký ABY TY ATOMOVKY NEPOUŽILI TERORISTÉ DŘÍV , NEŽ VY SE TU VYKECÁTE !!!
Seznam teroristických zemí určených k přeorání bude sestavován poradním sborem Vládce Valašského Království nebo budou přizváni i poradci z USA (nebo se v rámci tréningu připojí do tamtamové telekonference)? Nerostné bohatství či případný majetek v těchto zemích po přeorání nalezený bude arizován, antiterorizován, amerikanizován, valachizován nebo rovnou realizován?
0/0
7.11.2001 22:56

REALISTA Z VALAŠSKÉHO KRÁLOVSTVÍ

Re: Re: Re: Re: Voříšku - TY NEJSI VOŘÍŠEK , ALE VOŘECH..... máte to těžký ABY TY ATOMOVKY NEPOUŽILI TERORISTÉ DŘÍV , NEŽ VY SE TU VYKECÁTE !!!
ZAJDI SI UŽ KONEČNĚ K PSYCHIATROVI . TO BUDE PRO TEBE OPRAVDU VYSVOBOZENÍ . VÁŽNĚ VOŘECHU .
0/0
9.11.2001 0:51

barbudo

Re: Re: Re: Re: Re: Voříšku - TY NEJSI VOŘÍŠEK , ALE VOŘECH..... máte to těžký ABY TY ATOMOVKY NEPOUŽILI TERORISTÉ DŘÍV , NEŽ VY SE TU VYKECÁTE !!!
Není nad vytříbenou argumentaci.
0/0
9.11.2001 8:49

Janky

Ať Bin Ládin konečněchcípne
aby už ty magory neměl kdo vést.
0/0
5.11.2001 16:24

Midnight Knight

Re: Ať Bin Ládin konečněchcípne
Nejde jen o Ladena,jde o nazor na svet.Kdyby se zlikvidoval pouze Laden,okamzite ho nahradi jiny fanatik.Chtelo by to likvidaci vsech fanatiku,at politickych,nabozenskych,jedno,jakeho vyznani,pokud zacnou mit potrebu nasilim pretvaret svet kolem sebe k 'obrazu svemu'.... BTW Uz se tesim na prispevky 'rudych bratru',ze tohle dela USA..;-)
0/0
6.11.2001 7:58

Jura

Oko za oko...
Marně se pokouším pochopit smysl toho všeho. Není v terorismu (tam ani být nemůže), ale ani v činech USA. Atak proto Afghánistánu přišel podle mně v divnou dobu. Taliban celou dobu prohlašoval, že budou-li mu předány důkazy, posoudí je. Ale USA poskytly důkazy půlce světa s výjimkou Talibanu. Proč? Teď proti sobě poštvou půlku arabského světa. Kdyby USA poskytly důkazy a UBL nebyl vydán, pak měla následovat akce a myslím, že i muslimské země by byly na straně hájící zájmy demokracie. Jenže teď se dívají na demokracii typu: uděláš, co ti řekneme a neptej se proč, protože jinak ti rozbijeme hubu. Třeba by na začátku stačily jen ty důkazy...
0/0
5.11.2001 14:08

Petr Kantor

Re: Oko za oko...
Mel jsem pocit, že taliban od začátku hájil Ladina a nechtěl ho vydat a mám pocit, že talibanu dúkazy byly předány? Mohu se mýlit...
0/0
5.11.2001 19:01

IS

Re: Oko za oko...
Jaképak důkazy byste asi tak ještě chtěl ? Předpokládám, že Taliban jako jediný důkaz o vině bin Ladina připusti osobní výpověď Muhamada Atty. Jestli budete dlouho naléhat, nepochybně Vám někdo z teroristů tento nevšední zážitek zprostředkuje ... :-)
0/0
6.11.2001 6:18

Petr Kantor

Zit a nechat zit uz dneska nejsips neplati.
Vzdycky jsem si myslel, že když nikomu nebudu překážet, nikomu neublížím, že mi lidi dají taky pokoj a budu se mít fajn. Houby. Dost mě nasralo, když mě nedávno okradla skupinka romů (dospělí 40letí lidi okradli hrdinně "22leté dítě"). Ale po WTC mám opravdu obavy, protože dneska může celý národ nedělat "nic zvláštního", jen se snažit hájit vlastní zájmy a už to znamená smrtelné ohrožení pro jinou zemi, terorismus a smrt spousty lidí. Myslím, že válka USA proti afgánistánu byla nevyhnutelná, už proto, že Ládin a Taliban reagovali vyhlášením svaté války a tedy touhy absolutně vyhladit ostatní náboženství. Uznávám, toto není pravý islám, ale rozhodně je tato filozofie o mnoho více potencionálně agresivní, než třeba křesťanství. Historii tohoto dálného východu jsem se moc nezabýval, ale myslím, že kdyby USA byly úplně mimo mísu a napadly třeba nás, rozhodně nevyhlašujeme definitivní a konečné řešení "amerického snu" a rozhodně bychom jako národ jednali jinak. (i když kodo ví, teďka jsou u koryta všelijaké hyeny) Co takhle nebombardovat atomovkama, jak tady zaznělo, ale absolutně izolovat? Chtějí mít svůj názor? Prosím, ale nesmí se dotknout nás, jako my nehodláme dotýkat se naším názorem vás, talibane. Jenže nechat je jen tak, v klidu, taliban si nás brzy najde,zatímco západní demokracie už nemám zájem na dalším šíření, pouze stojí o udržení jeho současného stavu(čehož je třeba taliban hrozbou). Takže bych je izoloval a nechal na pokoji. neo poslal na měsíc, tam si můžou zakrývat roušky jak chtělí. Jen otázka na závěr: Když ženy v islámských zemích odmalička žijí takřka v neměnné společnosti a všechny bezvýjimky mají podobné postavení (dané Koránem), myslíte, že se denně cítí obrovsky utiskované? Zeptám se extremněji, abyste mě lépe pochopili... Touží křovák z afriky po cestách na jupiterovy měsíce? Mám dojem, že (ačkoliv nesouhlasím téměř s ničím, co korán přikazuje a postavení žen je opravdu příšerné) tyto problémy by si měly řešit postižené skupiny samy a ne zbytek světa...
0/0
5.11.2001 12:17

Frankie

Re: Zit a nechat zit uz dneska nejspis neplati.
Petře, v lecčems souhlasím a navíc bych dodal (budu se trochu opakovat, ale přesto): je to v mentalitě a také v náboženství, nejspíše v obojím dohromady. Na Zemi žije spousta lidí v mnohem nuznějších a primitivnějších podmínkách než drtivá většina Arabů a muslimů. Například zmínění Křováci nebo i další obyvatelé Střední a Jižní Afriky nebo chudých oblastí Jižní Ameriky, kteří jsou více v kontaktu s civilizací. A přece tito lidé necítí nenávist vůči civilizovanému a bohatšímu světu a nesnaží se tuto "křivdu" napravit házením bomb a pácháním sebevražedných atentátů. S tou izolací je to sice zajímavý nápad, ale jak ho chceš realizovat, když už jsou rozlezlí všude? Je to jako chtít oddělit všechna klíšťata a ovády od savců a ponechat svému osudu (lehko předpověditelnému) v uzavřeném teráriu. A nakonec, pokud jde o titulek tvého příspěvku a prvních několik vět, tak mohu jen říci - "Vítej v reálném světě!".
0/0
5.11.2001 17:25

Karel

Co s tím?
Všechna náboženství, která mají jediného boha jsou demagogická a agresivní. Proto navrhuji povraždit všechny muslimy, židy a křesťany. Všechny kostely, synagogy a mešity přestavíme na stáje pro dobytek a výrobní haly a bude pokoj. Už těch hovad bylo dost. Mě jejich bohové nezajímaj a nechci, aby mě a moje blízké zatahovaly do svých přiblblých válek.
0/0
5.11.2001 10:35

August Strindberg

Re: Co s tím?
Tudy ne, přátelé. To je slepá ulička. Vyfukováním tabákového kouře do vody zlato nevznikne.
0/0
5.11.2001 11:03

Radek

Re: Co s tím?
Všichni Karlové jsou nepřátelé lidstva. Proto navrhuji povraždit všechny Karly.
0/0
6.11.2001 10:42

sj

nejchytrejsi narod pod sluncem
vy jste banda volu
0/0
5.11.2001 6:06

Midnight Knight

Silenec,navic ozbrojeny
Hmm,zajimavy clanek,i kdyz ne prekvapujici..Ze ma bin Laden nejakou chorobu,postihujici mozek,jsem mel podezreni uz z jeho drivejsich 'proslovu'..Tahle posledni perla to jen potvrzuje.. Nemocne zvire..a takove se musi utratit,i s ostatnimi,ktera se od nej nakazila.....
0/0
5.11.2001 2:27

Zdenek

Bin Ladin
Tak oc vlastne jde?
0/0
3.11.2001 23:53

BOBO

Re: CO CHCEŠ VĚDĚT ???? ZDENEČKU ????Bin Ladin
JEN TAK Z BLBOSTI SI KUP KORÁN !!! JENOM TAKOVÝ PRAKTICKÝ PŘÍKLAD : CHLAP ČURÁ TAK , ŽE SI SVOJE PŘIROZENÍ NESMÍ CHYTIT VLASTNÍ RUKOU , NEJLÉPE PŘIDRŽET POMOCÍ KAMÍNKŮ NEBO KLACÍKŮ , ZAPOMNĚL JSEM NA OBŘÍZKU , ŽENSKOU "NEZKUSÍŠ" , AŽ PO SVATBĚ ( A POUZE ZEZADU - ŽÁDNÉ MAZLENÍ !!! ). NAVÍC TI JI ZAJISTÍ NĚKDO JINÝ . NA ULICI NA ŽÁDNOU NEVIDÍŠ . KOUPALIŠTĚ JSOU PRO ŽENSKÉ TABU .....ATD . UBN NÁS NA ISLÁM BUDˇ PŘEDĚLÁ A NEBO ZLIKVIDUJE . TAK SI VYBER. ...." VO TO JDE !!!!!!!!!....
0/0
4.11.2001 10:51

BOBO

ŽÁDNÝ KONFLIKT MEZI CHUDÝMI A BOHATÝMI , ALE ISLAMIZACE SVĚTA !!!
TO TRVALO , NEŽ UB LÁDÍNKOVI UJELY NERVY A TAK KONEČNĚ , ALESPONˇ DOUFÁM , SNAD PŘESVĚDČIL ODPŮRCE AMERICKÉHO NIČENÍ TERORISTICKÝCH ZÁKLADEN TALIBANU , MOŽNÁ ZATÍM JEN V AFGHANISTÁNU . .....CITUJI : " JSME KAŽDÝ DEN MASAKROVÁNI , A OSN NEHNE ANI PRSTEM ...." - A S TÍM UBL URČITĚ NEPOČÍTAL !!! DOKONCE CHCE VÁLČIT I PŘI RAMADÁNU - "DŽIHÁD RAMADÁN NEMŮŽE ZASTAVIT" !!!! ASI MU UŽ "TEČE HODNĚ DO BOT" . TO LETECKÉ BOMBARDOVÁNÍ PŘECE JENOM BYLO ÚČINNÉ A URČITĚ LEPŠÍ , NEŽ TAM NECHAT POSTŘÍLET PĚŠÁKY !!! JE TŘEBA JEŠTĚ POKRAČOVAT . SNIIIILKOVÉ A SPOL. : UŽ JSTE POCHOPILI , CO CHTĚJÍ TERORISTÉ ORGANIZOVANÍ UB LÁDÍNKEM ??????????
0/0
3.11.2001 22:55

zdenek II

Re: ŽÁDNÝ KONFLIKT MEZI CHUDÝMI A BOHATÝMI , ALE ISLAMIZACE SVĚTA !!!
naprosto souhlasim! vsechny vypalit,do posledniho. nebo je rovnou poslat do koncentraku a zlikvidovat. a to samy i v Iraku,je to tam taky plny teroristu. strilet to hlava nehlava! kobercovy jaderny nalet a spalit tu verbez jednou pro vzdy. bez milosti,bez rozdilu!
0/0
5.11.2001 2:22

helmut

Re: ŽÁDNÝ KONFLIKT MEZI CHUDÝMI A BOHATÝMI , ALE ISLAMIZACE SVĚTA !!!
Jasny,melo by se jeste pritvrdit. Vybombardovat to tam vsechno na prach a zabit kazdyho muslima,zeny,deti,to je jedno! Vsechny zastrelit.
0/0
5.11.2001 2:30

A.H.

Re: ŽÁDNÝ KONFLIKT MEZI CHUDÝMI A BOHATÝMI , ALE ISLAMIZACE SVĚTA !!!
TOHLE NIKAM NEVEDE. MUSLIMSKA OTAZKA MUSI BYT JEDNOU PRO VZDY VYRESENA!!! MUSI SE POUZIT VESKERA VOJENSKA SILA. ORGANIZOVANE TRANSPORTY BUDOU TU SPINU SVAZET Z CELEHO SVETA DO LAGRU A TAM UZ SI S NIMA BUDEM VEDET RADY. NASI CISTOU A KRASNOU RASU A NASI KULTURU NEBUDOU UZ NIKDY SPINIT!!!
0/0
5.11.2001 2:41

PéKáčko

Re: Re: ŽÁDNÝ KONFLIKT MEZI CHUDÝMI A BOHATÝMI , ALE ISLAMIZACE SVĚTA !!!
A pak vyhladíme všechny duševně choré. To bude bájo, škoda jen, že díky tomu přijdeme o většinu přispěvatelů v těchto komentářích ... ale naše rasa pak bude čistější a to za to STOJÍ!!!
0/0
5.11.2001 10:21

Miky002

Re: Re: ŽÁDNÝ KONFLIKT MEZI CHUDÝMI A BOHATÝMI , ALE ISLAMIZACE SVĚTA !!!
Konecne poradny nazor. At chcipnou vsichni arabove a islam musi byt zakazan. Je treba pouzit veskerou silu jinak jsme ztraceni. Mam par pratel ve USA kteri mneli co do cineni s arabama a vsichni se zhodli na tom ze to je nejhorsi verbez jakou kdy potkali.
0/0
5.11.2001 22:36

z.v.

Re: ŽÁDNÝ KONFLIKT MEZI CHUDÝMI A BOHATÝMI , ALE ISLAMIZACE SVĚTA !!!
Ladin udelal chybu,ze se zase ohlasil. Souhlasim! Tece mu do bot!
0/0
5.11.2001 9:10

Jarda

hmmmm....
Ze by strach? Cituji: " Bin Ládin opět tvrdil, že neexistují důkazy, které by spojovaly Afghánistán s útoky pomocí unesených letadel v New Yorku a ve Washingtonu 11. září. Kdo je za ně odpovědný ale neřekl." . Ja si take myslim, ze to nema nic spolecneho s jeho konkretni osobou, spise ze ta teroristicka sit je rizena odjinud a treba financovana z jeho konta( ale takovych darcu muze byt rozhodne vic). Rozhodne nejsou k dispozici fakta proti Ladinovi ohledne posledni "akce". A uz vubec ne proti Afganistanu. USA maji pravdepodobne spoustu dukazu o predchozich cinech, ale po utoku na WTC se myli. Dle meho nazoru. Oni muzou bombardovat Afganistan ( posleze treba jine zeme) ale porad cekam odpoved na otazku : "Je jedno, kdo stoji za utoky na WTC. Budeme bombardovat uzemi, kde se pravdepodobne skryva Ladin. Bojujeme proti svetovemu terorismu. Ano. Predchozi atentaty jsou spojovany s Ladinem, ale staci to na vypovezeni valky Afganistanu? " To neni skutecne valka proti Ladinovi ci Talibanu. Je to valka proti Afganistanu. A nijak jsem si nevsiml ze by se tom nekdo zminil. Proc teda Afganistan? Ja myslim, ze svetovy terorismus bude "ukryty" nekde jinde. Ne v jeskynich v Afganistanu. Vsak teroriste byli ze Saudske Arabie, jak jsme se mohli docist. Proc teda nejdou do Saudske Arabie hledat dalsi mozna spojeni na teroristicke organizace? Vcetne naletu a bombardovani... No ono to nejde. Na Afganistanu si v podstate neni co vzit, zato Saudska Arabie sedi na nejake tretine svetovych zasob ropy. Kdyby to bylo opacne.... Mozna se "Lada" podili na spolufinacovani zlocinu, ale neverim, ze by to ridil. Jak by mohl z jeskyne ( nezlobte se) urcovat ktery most v Kalifornii by mohl byt znicen podle toho, co se domniva FBI. Se mi to zda trosku prehnane. Mozek teto organizace neni Ladin, ale je to uz celkem jina vec. Jarda P.S To byl jen prispevek. Ne ze mne hned budete nadavat do k****. jak je tady zvykem.
0/0
3.11.2001 21:17

Vlado

Fuck of Bin
Uz te nikdo nechce poslouchat, idiote !!
0/0
3.11.2001 20:50

Jarda

blabol
Ze by strach? Cituji: " Bin Ládin opět tvrdil, že neexistují důkazy, které by spojovaly Afghánistán s útoky pomocí unesených letadel v New Yorku a ve Washingtonu 11. září. Kdo je za ně odpovědný ale neřekl." . Ja si take myslim, ze to nema nic spolecneho s jeho konkretni osobou, spise ze ta teroristicka sit je rizena odjinud. Ale treba financovana z jeho konta( ale takovych darcu muze byt rozhodne vic). Rozhodne nejsou k dispozici fakta proti Ladinovi ohledne posledni "akce". A uz vubec ne proti Afganistanu. USA maji pravdepodobne spoustu dukazu o predchozich cinech, ale po utoku na WTC se myli. Dle meho nazoru. Oni muzou bombardovat Afganistan ( posleze treba jine zeme) ale porad cekam odpoved na otazku : "Je jedno, kdo stoji za utoky na WTC. Budeme bombardovat uzemi, kde se pravdepodobne skryva Ladin. Bojujeme proti svetovemu terorismu. Ano. Predchozi atentaty jsou spojovany s Ladinem, ale staci to na vypovezeni valky Afganistanu? " To neni skutecne valka proti Ladinovi ci Talibanu. Je to valka proti Afganistanu. A nijak jsem si nevsiml ze by se tom nekdo zminil. Proc teda Afganistan? Ja myslim, ze svetovy terorismus bude "ukryty" nekde jinde. Ne v jeskynich v Afganistanu. Vsak teroriste byli ze Saudske Arabie, jak jsme se mohli docist. Proc teda nejdou do Saudske Arabie hledat dalsi mozna spojeni na teroristicke organizace? Vcetne naletu a bombardovani... No ono to nejde. Na Afganistanu si v podstate neni co vzit, zato Saudska Arabie sedi na nejake tretine svetovych zasob ropy. Kdyby to bylo opacne.... Mozna se "Lada" podili na spolufinacovani zlocinu, ale neverim, ze by to ridil. Jak by mohl z jeskyne ( nezlobte se) urcovat ktery most v Kalifornii by mohl byt znicen podle toho, co se domniva FBI. Se mi to zda trosku prehnane. Mozek teto organizace neni Ladin, ale je to uz celkem jina vec. Jarda P.S To byl jen prispevek. Ne ze mne hned budete nadavat do k****. jak je tady zvykem.
0/0
3.11.2001 19:27

BOBO

Re: JARDO , REAGUJEŠ "JAK MALÝ JARDA" - ASI TAK 12-ti letý ! - blabol a co k tomu říct
UBN TVRDÍ , ŽE NEEXISTUJÍ DŮKAZY , KTERÉ BY SPOJOVALY AFGHANISTÁN S ÚTOKY ..... , ALE PROTI NĚMU URČITĚ ANO !!! UZNÁVÁŠ , ŽE JE TO FINANCOVÁNO Z JEHO KONTA - TAK ON JE TEDA NEVINˇÁTKO ????? A ŽE BY ZROVNA JEMU BYLO JEDNO , CO SE ZA JEHO PENÍZE DĚJE ???? ZKRÁTKA , MÁ NA TO LIDI - PŘÍMO TOMU VELÍ !!!! KDYBY BYL NEVINNÝ , TAK VYLEZE ZE SVÉHO DOUPĚTE A DOKÁŽE TO U MEZINÁRODNÍHO SOUDU ! VČEREJŠÍM PROJEVEM SE USVĚDČIL SÁM I BEZ SOUDU . POKUD TO TOBĚ TAKTO NESTAČILO , TAK PLATÍ JEDNO ČESKÉ PŘÍSLOVÍ : "KOMU NENÍ ZHŮRY DÁNO , V APATICE NEKOUPÍ SE " . JAK VIDÍŠ , TAK DO k**** JSEM TI NEVYNADAL - NENÍ TO MŮJ STYL . JE MI TĚ TOTIŽ A TOBĚ PODOBNÝCH , LÍTO .
0/0
4.11.2001 10:37

Jarda

Re: Re: JARDO , REAGUJEŠ
Mate pravdu: "KOMU NENÍ ZHŮRY DÁNO , V APATICE NEKOUPÍ SE ". Prectete si jeste jednou v klidu, co jsem napsal. "UBN TVRDÍ , ŽE NEEXISTUJÍ DŮKAZY , KTERÉ BY SPOJOVALY AFGHANISTÁN S ÚTOKY ..... , ALE PROTI NĚMU URČITĚ ANO !!! UZNÁVÁŠ , ŽE JE TO FINANCOVÁNO Z JEHO KONTA - TAK ON JE TEDA NEVINˇÁTKO ????? " Napsal jsem :"Mozna se "Lada" podili na spolufinacovani zlocinu, ale neverim, ze by to ridil. Jak by mohl z jeskyne ...". "KDYBY BYL NEVINNÝ , TAK VYLEZE ZE SVÉHO DOUPĚTE A DOKÁŽE TO U MEZINÁRODNÍHO SOUDU ! VČEREJŠÍM PROJEVEM SE USVĚDČIL SÁM I BEZ SOUDU ." Tak to by urcite bylo to prvni co by tento typek udelal. "A ŽE BY ZROVNA JEMU BYLO JEDNO , CO SE ZA JEHO PENÍZE DĚJE ???? ZKRÁTKA , MÁ NA TO LIDI - PŘÍMO TOMU VELÍ !!!!" Jak tomu veli z nejake nory? To by mne zajimalo. Ma na to lidi s tim souhlasim. A uplne nekde jinde. Mozna ma jen informace o tom se deje. Napsal jsem :"ze to mozna nema nic spolecneho s jeho konkretni osobou, spise ze ta teroristicka sit je rizena odjinud. Ale treba financovana z jeho konta( ale takovych darcu muze byt rozhodne vic). " "JE MI TĚ TOTIŽ A TOBĚ PODOBNÝCH , LÍTO ." Mne Vas take...... Doufam, ze nemate rodinu.
0/0
4.11.2001 20:08

BOBO

Re: Re: Re: JARDO , REAGUJEŠ
Z VAŠEHO TEXTU JE JASNÉ , ŽE VÍTE JAK TO VLASTNĚ JE , ALE PRO JISTOTU POUŽÍVÁTE SVÝM VÝZNAMEM NEKONKRÉTNÍ SLOVA "MOŽNÁ","SPÍŠE","TŘEBA" A TAK NĚJAKÁ KONSTRUKTIVNÍ DEBATA PAK NEMÁ SMYSL . SOUHLASÍM , ŽE DÁRCŮ MŮŽE BÝT VÍC . JINAK JÁ SE SNAŽÍM REAGOVAT NA ČLÁNKY KONKRÉTNĚ . A TAKY JSEM NA VIDEOPROSLOV UBL REAGOVAL . UBL VYHLÁSIL KONFLIKT V AFGHANISTÁNU ZA NÁBOŽENSKOU VÁLKU MEZI MUSLIMY A KŘESˇTANY !!! TO JE TA NEJDŮLEŽITĚJŠÍ INFORMACE Z CELÉHO JEHO PROJEVU !!! UŽ DŘÍVE VYHLÁSIL DŽIHÁD , ALE BEZ TOHOTO UPŘESNĚNÍ . CO TO JE ZFANATIZOVANÉ , NORMÁLNĚ MÍRUMILOVNÉ MUSLIMSKÉ OBYVATELSTVO , VÍM . BYL JSEM V ARAB. SVĚTĚ DVA ROKY A VIDĚL JSEM TOHO DOST A JIŽ NYNÍ MNE JÍMÁ HRŮZA , JAK DOPADNOU NAPŘ. KŘESˇTANÉ V AFGHANISTÁNU ( TI SE TALIBANU VYHÝBAJÍ ) A SAMOZŘEJMĚ MNE JÍMÁ HRŮZA Z TOHO , BUDOU-LI AMERIČANÉ BOMBARDOVAT O RAMADÁNU - BUDE TO MÍT KONTRAPRODUKTIVNÍ ÚČINEK ( POKUD , ALE TALIBAN VÁLČIT BUDE , TAK SI TO MUSÍ "ROZDAT" POUZE S AFGHÁNSKOU OPOZICÍ . DALŠÍ MOJE ZKUŠENOSTI TADY NEBUDU ZVEŘEJˇNOVAT - ŘEKL JSEM , ŽE SE VYJADŘUJI KOMKRETNĚ K ČLÁNKŮM iDNES . NYNÍ SE ZEPTÁM JÁ : JSTE KŘESˇTAN A KDE ŽIJETE A PROČ DOUFÁTE , ŽE NEMÁM RODINU ?
0/0
5.11.2001 0:24

Jarda

Re: Re: Re: Re: JARDO , REAGUJEŠ
Tak ted se shodneme. Se omlouvam, ze jsem pouzil vyrazy ohledne rodiny. Ale Vy jste podobne pouzil take. Treba jako to je mi vas a vam podobnym lito. Nevim proc, ja se za svuj nazor nestydim. Ikdyz je treba uplne mimo. 12-lety jarda rozhodne nejsem. Samozrejme, ze pisu mozna, treba....atd Protoze se to jen domnivam. A nejsem presvedceny, ze tato akce USA je to prave. A presne jak rikate, bombardovani v prubehu Ramadanu bude kontraproduktivni. To si nenechaji libit, zvlaste tito fanatici. A uvidime, ktera zeme bude na rade. V zime se v Afganistanu bojuje dost blbe, takze nalety budou jinde. Ziju tady ( jako v USA ), a jak tak sleduju zpravy. Je to totez jako kdyz vyda USL oficialni prohlaseni. Proste demagogie. V trosku jinem kabate. Ted vim, ze nekdo bude namitat, ale myslim si, ze soucasne zpravodajstvi ohledne konliktu neni ze strany USA objektivni. Tak jako pochopitelne ze strany Talibanu. Takze Vas zdravim a nezlobte se na mne :-) Uz to vickrat neudelam. Jako vyjadrit svuj nazor.
0/0
5.11.2001 3:17

BOBO

Re: Re: Re: Re: Re: JARDO , REAGUJEŠ
DÍKY ZA OMLUVU OHLEDNĚ RODINY . NEJSEM SI ALE VĚDOM , ŽE BYCH V TOMTO SMYSLU VŮBEC UVAŽOVAL !!! SNAD JSTE SI TO Z NĚČEHO MYLNĚ VYDEDUKOVAL , ALE OPRAVDU NEVÍM Z ČEHO , ALE I KDYBY , TAK NA TO ZAPOMENˇTE . NENÍ TO MŮJ STYL . NEVYČÍTÁM VÁM , ŽE SE ZA SVÉ NÁZORY NESTYDÍTE . PŘIROVNÁNÍ K MALÉMU , 12-TI LETÉMU JARDOVI JE V NAŠEM KRAJI METAFORA . TO , ŽE JSTE JARDA JMÉNEM , TO UŽ SAMO PROVOKOVALO V TÉTO SITUACI . Z VAŠEHO PŘÍSPĚVKU VYZNĚLA OPRAVDU NAIVITA . JSTE ZŘEJMĚ DOBRÁK A NECHTĚL BY JSTE NĚKOMU UBLÍŽIT , ALE DEMAGOGIE VE ZPRÁVÁCH JE NORMÁLNÍ A VŠUDE NA SVĚTĚ . VE VÁLEČNÉM STAVU MÁ NĚKOLIKANÁSOBNĚ VĚTŠÍ VÝZNAM . JE TŘEBA OPRAVDU ČÍST "MEZI ŘÁDKY" . DOVOLÍM SI VÁS VÁŽNĚ DOST A DŮRAZNĚ VAROVAT PŘED POSTAVENÍM DEMAGOGIE V USA DO STEJNÉ "LAJNY" S UBL !!! SROVNÁVÁTE TAK ABSOLUTNĚ NESROVNATELNÉ !!! NAPROSTO VÁŽNĚ . NEOBJEKTIVNÍ ZPRÁVY V USA Z BOJOVÝCH AKCÍ V AFGHANISTÁNU NEPROVOKUJÍ K FANATICKÉ NENÁVISTI OBČANŮ USA VŮČI MUSLIMŮM !!! ALE ZATO NEOBJEKTIVNÍ ZPRÁVY UBL HECUJÍ MUSLIMY K ZABÍJENÍ JAKÉHOKOLIV NEMUSLIMA !!! A V TOM JE TEN NESKUTEČNÝ ROZDÍL !!! MÁTE VY Z TĚCH NEOBJEKTIVNÍCH ZPRÁV V USA POCIT , ŽE MUSÍTE NENÁVIDĚT MUSLIMA , KTERÉHO POTKÁTE NA ULICI ? NEBO , ŽE HO ZROVNA ZABIJETE ? URČITĚ NEMÁTE . NEVÍM ALE , JAK KLIDNĚ A JAK DLOUHO BY JSTE SE PROCHÁZEL NAPŘ. JAKO AFGHÁNSKÝ KŘESTˇAN V KÁBULU , NEDEJ BOŽE JAKO AMERIČAN !!! JE TO NAPROSTO JINÝ SVĚT A V TÉTO FÁZI VELMI NEBEZPEČNÝ . ANO , I V AFGHANISTÁNU JSOU ( ZATÍM ) VELMI HODNÍ A POHOSTINNÍ MUSLIMOVÉ ( TAKÉ I U NÁS NÁM TO NĚKTEŘÍ NOVINÁŘI TADY SERVÍRUJÍ ). A ZASE NA DRUHOU STRANU TITÍŽ NOVINÁŘI POSTAVÍ BOMBARDOVÁNÍ "CIVILNÍCH OBJEKTŮ I S LIDMI" , TAKŽE VZNIKÁ ATMOSFÉRA PROTI USA . ALE V OKAMŽIKU , KDY MUSLIM SE V MEŠITĚ DOVÍ OD MUEZINA , ŽE VŠECHNY NEMUSLIMY JE TŘEBA V ZÁJMU ALLÁHA ZABÍT ( DŽIHÁD ) , RÁZEM SE STÁVAJÍ Z HODNÝCH A POHOSTINNÝCH MUSLIMŮ POTENCIONÁLNÍ VRAZI NEMUSLIMŮ . A ONI SE DOOPRAVDY I MEZI SEBOU TAKTO LEHCE VRAŽDÍ ( I V RODINÁCH !!!). ZFANATIZOVANÍ MUSLIMŠTÍ TERORISTÉ UŽ TO V USA PŘEDVEDLI A TO BYL ZAČÁTEK . MOŽNÁ NEVĚŘTE NIKOMU , ALE DOMÁCÍM , BYTˇ TŘEBA NEOBJEKTIVITU NEVYVOLÁVAJÍM ZPRÁVÁM , VĚŘTE 1000x VÍCE , NEŽ UBL !!!!!!!!!!!!! VÍM , O ČEM MLUVÍM .
0/0
5.11.2001 23:59

LV

Kdy uz tu verbez zlikviduji?
Tim minim vsechny muslimi!!!
0/0
3.11.2001 17:21

barbudo

Re: Kdy uz tu verbez zlikviduji?
A Čechi taki.
0/0
4.11.2001 11:40

LV

Re: Re: Kdy uz tu verbez zlikviduji?
Zasrana spinava arabska nebo muslimska svine!!! Nauc se cesky hovado!!!
0/0
4.11.2001 19:40

barbudo

Re: Re: Re: Kdy uz tu verbez zlikviduji?
Vaše Vysokoblahorodí, Nadčlověče Český. Nepochopil jste, že jde o narážku na Vaši vysokovytříbenou češtinu. Čeština je jazyk těžký. Zkuste nějaký lehčí, třeba arabský.
0/0
4.11.2001 21:49

zdenek

Re: Kdy uz tu verbez zlikviduji?
mozna az zlikviduji takovy magory,jako jsi ty
0/0
5.11.2001 2:10

Jarda

Co k tomu rict
Ze by strach? Cituji: " Bin Ládin opět tvrdil, že neexistují důkazy, které by spojovaly Afghánistán s útoky pomocí unesených letadel v New Yorku a ve Washingtonu 11. září. Kdo je za ně odpovědný ale neřekl." . Ja si take myslim, ze to nema nic spolecneho s jeho konkretni osobou, spise ze ta teroristicka sit je rizena odjinud a treba financovana z jeho konta( ale takovych darcu muze byt rozhodne vic). Rozhodne nejsou k dispozici fakta proti Ladinovi ohledne posledni "akce". A uz vubec ne proti Afganistanu. USA maji pravdepodobne spoustu dukazu o predchozich cinech, ale po utoku na WTC se myli. Dle meho nazoru. Oni muzou bombardovat Afganistan ( posleze treba jine zeme) ale porad cekam odpoved na otazku : "Je jedno, kdo stoji za utoky na WTC. Budeme bombardovat uzemi, kde se pravdepodobne skryva Ladin. Bojujeme proti svetovemu terorismu. Ano. Predchozi atentaty jsou spojovany s Ladinem, ale staci to na vypovezeni valky Afganistanu? " To neni skutecne valka proti Ladinovi ci Talibanu. Je to valka proti Afganistanu. A nijak jsem si nevsiml ze by se tom nekdo zminil. Proc teda Afganistan? Ja myslim, ze svetovy terorismus bude "ukryty" nekde jinde. Ne v jeskynich v Afganistanu. Vsak teroriste byli ze Saudske Arabie, jak jsme se mohli docist. Proc teda nejdou do Saudske Arabie hledat dalsi mozna spojeni na teroristicke organizace? Vcetne naletu a bombardovani... No ono to nejde. Na Afganistanu si v podstate neni co vzit, zato Saudska Arabie sedi na nejake tretine svetovych zasob ropy. Kdyby to bylo opacne....Cert vi. Mozna se "Lada" podili na spolufinacovani zlocinu, ale neverim, ze by to ridil. Jak by mohl z jeskyne ( nezlobte se) urcovat ktery most v Kalifornii by mohl byt znicen podle toho, co se domniva FBI. Se mi to zda trosku prehnane. Mozek teto organizace neni Ladin, ale to uz celkem je jina vec. Jarda P.S To byl jen nazor. Ne ze mne hned budete nadavat do k****. jak je tady zvykem.
0/0
3.11.2001 16:32





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.