Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

USA nenadchla Zemana výřečnost

Velení NATO ani Pentagonu se nelíbí, že Miloš Zeman zveřejnil předčasně informace o žádosti Američanů, aby do akcí proti terorismu Češi vyslali libereckou rotu chemické ochrany. "Spojené státy nejsou výřečností českého premiéra nadšeny," řekl vlivný pražský diplomat. Rovněž důvěryhodný zdroj z bruselské centrály NATO soudí, že "informace o chemické jednotce neměly jít tak brzy ven". "Panuje zde kvůli tomu rozčarování a zklamání, protože Češi protivníkovi odhalili předčasně karty," potvrdil zdroj z aliance.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Pavel Kuda

YES - comment Ano, dovolim si komentar.
UNIK INFORMACI: Vetsina lidi si snad mysli, ze jedina protichemicka jednotka ve vesmiru je ta ceska. Asi zklamu hodne "vlastencu", ale neni tomu tak. To neprimo znamena, ze zminena informace je zcela bezvyznamna. UROVEN: Problem novinaru je obdobny jako problem politiku - o problematice vi "prd", ale najdou odvahu se o ni "zasvecene" vyjadrovat. Zkratka novinarina neni o "pajcovani" clanku z agenturnich zprav a politika neni o prezentaci zjisteni poradcu. Chybi obema profesim inteligencni rozmer, ktery se muze treba projevit i ve formulaci nadpisu, ci prohlaseni. JMENA AUTORU: Tri jmena na konci clanku znamenaji, ze clanek psali tri lide ? Neuveritelne.
0/0
6.11.2001 21:00

Frantisek Stepan

At ziji "obranci" cestiny
"KOHO byla ta blbost, co jsem cetl?" ZEMANA. Ale- "CI byla ta blbost, co jsem cetl?" ZEMANOVA To, ze neco vypada na prvi pohled nezvykle, jeste nemusi znamenat, ze je to spatne.
0/0
6.11.2001 9:04

joji

Zase nesouhlasim (asi nejak casto)
Zverejneni toho, ze bude nasazana protichemicka jednotka asi tezko nejak Talibanu pomuze, a mozna, ze ani cesky neumi, aby se to dozvedeli. Takze se zase vyrabi na Zemana nejaka pomluva. Zemana jsem volil a krome toho, ze za me vyhlasil valku, o kterou nestojim ho mam celkem rad a obcas s nim souhlasim (treba jeho vystoupeni v parlamentu v dobe televiznio krize). Takze at si idnes pise cokoliv, tak ho budu asi volit i v pristich volbach.
0/0
5.11.2001 9:54

Feyd

Re: Zase nesouhlasim (asi nejak casto)
Ono mily joji ani tak nejde o to, ze by ohrozil vojaky, at uz jdou kamkoliv, jako o to, ze zverejnenim teto informace muze vyprovokovat nejakyho posahance, aby se napriklad odpalil na Vaclavaku. Jiste, melo by to byt receno, ale az v okamziku, kdy by to bylo jiste. Jinak je to naprosto zbytecny riziko. Jinak si vol koho chces, je to tvoje pravo, snad by sis mel jen zjistit, jak se rika vyroku, ktery je podlozen realnymi argumenty - myslim, ze pomluva asi ne. Uvedom si, ze tvuj oblibenec rika veskere kritice "pomluva", i kdyz se velmi casto podari prokazat, ze se zaklada na pravde.
0/0
5.11.2001 12:37

Jarda

Zeman je veprovy rypacek, o tom zadna.
0/0
5.11.2001 7:02

karber

Kecání?
V ČR se přeci odjakživa všechno vykecá.Jen velcí zloději zůstanou národu a celému světu utajeni.
0/0
5.11.2001 6:25

jamie

čeština
Co to je za debilní titulek. Když už se živíte psaním novin, tak se naučte česky.
0/0
5.11.2001 6:03

Pernik

Uzitecnost zverejnenych informaci
Myslim ze informace o nasazeni 160 ceskych vojaku nekdy v blizke dobe je pro Taliban asi stejne uzitecna jako vyrobni cisla raket, co na ne padaji. Hrstka cechu tam bude mezi temi vojaky jako kapka v mori. A jak si asi myslite, ze se na ne bude druha strana pripravovat? Nijak, bezprostredni nebezpeci hrozi od nekoho jineho. Ostatne nikdo ani nevi, co tam vlastne budou delat. Takze nic novyho, prevratnyho, proc by se muselo utajovat.
0/0
4.11.2001 21:52

REALISTA

TO BYLA OD ZEMANA FINTA !!!
NASI NIKAM NEPOJEDOU A UB LÁDÍNEK Z TOHO BUDE PEKNĚ ZMATENEJ !!! CHCE TO MLŽIT I NADÁLE . NEPOJÍZDNÉ TRANSPORTÉRY A POD ., MUSÍ UB LÁDÍNKA ÚPLNĚ ZBLBNOUT , KDYŽ JICH TŘEBA NĚKOLIK POJÍZDNÝCH NAKONEC V AFGHANISTÁNU UVIDÍ !!!!!!!!!!!!
0/0
4.11.2001 21:51

Pernik

Narod by mel vedet, pokud jeho vojaci jdou do valky.
Pokud maji byt Cesti vojaci nasazeni, pak pokladam za spravne a za slusne to predem oznamit narodu. Vzdyt se tim zapojujeme do valky. Proto se Zemanem v tomto bodu souhlasim.
0/0
4.11.2001 21:43

usama basama fousama

Narod Svejku...
Jste narod Svejku a vzdycky budete!...:-))))))))...
0/0
4.11.2001 16:35

Josef

Ale že toho Zemana nemáte rádi, viďte mladofronťáci z iDnesky.
:o)))
0/0
3.11.2001 22:54

Frankie

NATO tajů zbavené
Jestli ještě pořád nějaký zastydlý soudruh nechápe, proč Amíci nejsou celí odvázaní ze zveřejňování důkazů a vůbec čehokoli ve vztahu k UBL, tak tady má odpověď. Jak je vidět, k nežádoucímu prozrazení bohatě stačí informovat politické špičky některých polobanánových republik. Je možné, že to tak chtěli, aby Taliban dostal signál, že půjde do tuhého. V tom případě se v naší vládnoucí garnituře nezmýlili.
0/0
3.11.2001 19:51

JohnO

Cestina
receno s klasikem...je to vitezstvi Pyrrhy (drive: Pyrrhovo vitezstvi)
0/0
3.11.2001 12:29

Petr

Je to fakt magor
Copak nechápe, že tohle seriózní politik prostě říct nesmí! Měl by odstoupit a to okamžitě když neví co se říkat smí a co nesmí. Amatér.
0/0
3.11.2001 10:35

Waldemar

Z 23 příspěvků nevidím ani jeden :-(
0/0
3.11.2001 10:25

moebius

žvanil
Zeman je stará ukecaná panna, která co neví nepoví. Kdyby se mu to stalo jednou za volební období, budiž, šlo by to omluvit. Ale on takhle plácá třikrát týdně. Nejdřív žvaní a pak myslí. Dobrá, dělá to spousta lidí v Čechách, ale on je předseda vlády, tak by si měl tu svou nevymáchanou hubu hlídat. Jestli to nedokáže, měli bychom ho co nejrychleji kopnout do zadku a poslat objímat stromy. I když je chvíli do voleb, myslím, že pozdě není nikdy, protože volby jsou pořád až za 7 měsíců a do tý doby možná budeme potřebovat pořádný vedení.
0/0
3.11.2001 10:14

Rafan

Milošek
Miloše Zemana mám rád asi jen proto, že je sním občas sranda. Jo, je to trochu černej humor. Jinak populistů a větších mlžičů u nás není. V tomto případě platí " Kdybysi bývala byla mlčela, byla by si pro mně krásnější"
0/0
3.11.2001 9:58

Miroslav Jandora

Milos Zeman je opet hlavni kandidat na RYPAK ROKU 2001
0/0
3.11.2001 9:54

Vlad.

premier
jsem o tom přesvěčen, že v teto zemi není lepší retor.Ubohé slova ,kterych mnoho lidi používá na těchto stránkach jsou jsou odrazem nevzdelanosti a zašti k p. premierovi.Urte se žit v demodracii.Vlad.
0/0
3.11.2001 9:52

Budulinek

Re: premier
Ano, v Cechach se nenajde zadny opilec, ktery by lepe formuloval nez Zeman.
0/0
3.11.2001 10:56

Urayama

Re: premier
Žít v demokracii znamená také mít právo říci o politikovi , že je vůl,zvláště když se jako vůl chová. A když už vedeme tuto inteligentní diskuzi ,měl bych jeden dotaz. Odkdy "rétor" znamená "kecal"?
0/0
5.11.2001 1:49

Franta pepe jednicka

Prehnane reakce USA
Ale, ale, ale, O co vubec jde, vzdyt seznam zemi ktere spolupracuji a operuji s USA byl uz davno znam a to na vladnim Netu.
0/0
3.11.2001 9:47

komentář?

Kocourkov - díl 2
k
0/0
3.11.2001 9:35

Petr Dashan

Výřečnost Zemana
Nojo - že je Zeman DEBIL - to není ale voobec nic novýho !!
0/0
3.11.2001 9:34

Vlastička

Zeman neni úplně blbej -
0/0
3.11.2001 9:24

Emission

Z 13 příspěvků vidím 7. Nejen čeština v titulcích...
0/0
3.11.2001 9:13

Emission

Zemana výřečnost
Exhibicionismus našich špiček je přímo úměrný jejich nekompetentnosti v domácí i zahraniční politice. Jsou to amatéři ve všem kromě využívání postů a rozhazování peněz, které patří jiným. A tak nejen Američanům občas naskakuje husí kůže z toho, co se tlačí přes české mikrofony do světa. Jenže ono těch ukecaných bylo víc - pan ministr ochotně informoval kdekoho a na vlastní uši jsem slyšel v rádiu velitele té jednotky, jak vypočítává, kolik jich je, odkdy o nasazení ví, jak se připravují, co povezou sebou... A druhý den střih! a ministr pomalu popírá, že nějaké chemiky máme. Takže mezitím asi nějaká facka padla. A pokud jde o titulek: Az pujdu pres most Karla do Divadla národa na Stěnu čerta - znáte? I v případě idnes jde o vítězství Pyrhy.
0/0
3.11.2001 8:51

Pablo

Clanek
Cely clanek je picovina a je v podstate urcen k tomu aby nakydal hnuj na Zemana. Je to jen dalsi ukazka desinformacni aktivity ceskych zumparu (novinaru). Na zaklade toho ze jakysi "vlivny Prazsky diplomat", ktery mozna ani neexistuje nebo to je treba strejc Jozin jednoho zumpare, se vytvari virtualni realita. Jednoduse je to sracka, ale co jineho se da od zumparu cekat. Jinak, co se tyce US, je treba si uvedomit ze rozmrdavaji Afghanistan bez jedineho predlozeneho dukazu o tom ze nejaky Afghanec neco provedl nebo ze se tam nekde skryva. Velice se mi zda ze jde o tak napul soukroumou valku Bushe ktery jak je znamo s Ladinem a jeho familii cile obchodoval (obchoduje). Vzhledem k tomu jake jsou media zumpa, by lide meli prijimat jejich sracky se zdrzenlivosti a nezrat jim vsechno i s navijakem.
0/0
3.11.2001 8:20

Emission

Re: Clanek
Velmi informativní příspěvek. Všimněte si, že úroveň Zemanových příznivců je konstantní a srovnatelná s úrovní jejich idolu. Taky si všimněte, že třídní nenávistí a touhou po cenzuře se nijak neliší od komunistů (kterými ostatně často jsou). To nesouvisí s kolísavou a občas velmi bídnou úrovní práce našich novinářů (polistů, starostů, pekařů, listonošů...).
0/0
3.11.2001 9:03

Pablo

Re: Re: Clanek
Dear Emission, the stuff you emit is pure horseshit. An assertion that I'm a comnmunist is ludicrous; unlike you I chose to affront communism standing up, not bent over. The fact that you're unable to see, think, and make your own judgement is purely your own problem.
0/0
3.11.2001 10:55

Emission

Re: Re: Re: Clanek
Try both to read and to think exactly. A piš nám sem česky, náfuko.
0/0
3.11.2001 13:04

aladin

nedělej blbce z blbce
Podle toho co je z Afghánistánu k dispozici je informační válka v plném běhu. Jak to doopravdy s "vykecáním se" Zemana bylo, nikdo nikdy nezjistí, já se domnívám, že byl pouze použit v informační hře a sám jako obvykle nic nepochopil (viz kufříková aféra). Ovšem, že je Zeman blbec nám dokazuje dnes a denně na domácí scéně.
0/0
3.11.2001 8:15

rebber

gratuluji k češtině
Gratuluji! Skutečnost, že novináři nemumí formuloval větu v českém jazyce správně, se stává téměr normou v našem tisku. Ivšem iDnes vede prim. Vas Tátynek byl stara dopra Sókolófna, že ano "redaktore"?
0/0
3.11.2001 5:46

barbudo

Re: gratuluji k češtině
Zemana výřečnost jako Odolena Voda. Redaktor v oblasti češtiny historiské odborníkem jest.
0/0
3.11.2001 8:23

american

o.k. baby...
no, chyby v textu jsou jedna vec - velmi politovanihodna, uprimne receno ustudna (i ja po 10-ti letech ve Statech mam lepsi cestinu nez "profesionalove" z iDnes); ted k textu: prohlasil "vlivny prazsky diplomat"... - to je podobny nesmysl jako "cestny podvodnik" nebo "pravdomluvny lhar"; vliv prazskych "diplomatu" saha mozna k Pocernicim...; nase "jednotka" ma funkci pouze "demonstrativni", aby si Americane mohli odskrtnout dalsi "spratelenou" zemi; ale kdy ti cesti "bojovnici" nastoupi (jestli tedy vubec dorazi, nedej boze aby zacalo snezit a na dalnici na Kabul to trochu klouzalo...) je samozrejme uplne kazdemu jedno; takze se husite uklidnete, ono to s tim vyzrazenim neni tak zhave...
0/0
3.11.2001 4:16

Niki

Re: o.k. baby...
no ty ses dobrej idiot
0/0
3.11.2001 10:02

GhorX

Kecálek...
Není to poprvé, ale jestli kvůli němu bude zraněn jedinný člověk, bylo by fajn, kdyby ho někdo obzaloval z velezrady. Ad titulek : chyby v textu na IDnes už mě snad ani nemohou překvapit...
0/0
3.11.2001 2:08

Marek Dobrota

USA nenadchla Zemanova vyrecnost
Kdyby tak premier Zeman reagoval rychle v kauzach rozkradani statniho majetku a korupcnich aferach politickych stran,jak rychle se chlubi nasi proti chemickou jednotkou a jeji pripravenosti k boji.Marek.
0/0
3.11.2001 1:39

Hombre

Novinka
A stalo se to poprve? A naposled? Hmm, tak na zdravi.
0/0
3.11.2001 1:28

Martin Sebek

zemana vyrecnost?
Mne zase nenadchnula cestina redaktoru. Co je to za vetnou skladbu: "USA nenadchla Zemana vyrecnost"? Kdyz uz, tak snad "USA nenadchnula Zemanova vyrecnost" nebo "USA nenadchnula vyrecnost Zemana". Ale tohle?
0/0
3.11.2001 1:24

Bron

Re: zemana vyrecnost?
To je na tom Idnes tak bidne, ze nemuze provest aspon zakladni korekturu pravopisu? Pokud tam je nekdo za pravopis zodpovedny, tak by se mel naucit radeji pracovat s lopatou. Protoze tu cestinu se uci uz 2 roky, a je to cim dal horsi...
0/0
3.11.2001 2:11

Worldpolice

zvaneni
Tomu se rika zvaneni opileho blbce.
0/0
3.11.2001 0:30





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.