Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Taliban přibírá další posily

Zatímco Američané den ode dne zesilují útoky na Afghánistán a plánují vyslat do akce další speciální jednotky, i Taliban přibírá do svých řad posily. Na afghánské území v pátek vstoupilo asi 1200 bojovníků z pákistánských kmenů, aby po boku talibanského vládního hnutí vedli svatou válku proti USA. Americké bombardéry B-52 zatím pokračují v útocích na frontové linie Talibanu severně od Kábulu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Gesce

Teda já zírám i ušima
Tedy to je něco - použití atomové zbraně v roce 2001, Afghánci žijící v krásném míru po atomových útocích, navíc hovořící persky, Pakistánci hovořící arabsky, americké výcvikové tábory teroristů, .... Já se stále přesvědčují, že český národ je v průměru ubohý. A to když už tito příspěvkáři mají přístup k Internetu, tak už by nemuseli být tak nevzdělaní. A přece jsou to debilové. Duševně zaostalí šmoulíčkové, zkuste trochu uvažovat, než něco vypustíte do světa!
0/0
5.11.2001 22:24

Honza

Re: Teda já zírám i ušima
Máš pravdu. Asi nemá smysl tady diskutovat. Na této úrovni ne. A pro ony blbečky: Arabsky se nemluví ani v Pákistánu, ani v Afghánistánu a dokonce ani v žádné sousedící zemi s nimi (např. Írán). Nejbližší Arabové žijí v Iráku. V Íránu nevládne Saddám (ten je v Iráku) a Írán sám podporuje Severní alianci (kvůli šíitům).
0/0
5.11.2001 22:31

Typek

Super
doufam že ty americke kurvy v tom Afghanistanu pochcipaji !!!!!
0/0
3.11.2001 1:50

feyd

Re: Super
Slysel sem, ze je na to dobrej hermanek, kdyby to nezabralo, zkus kulovnici.
0/0
3.11.2001 5:31

Miky002

To snad ne
Clovek tady napise nazor ktery je MAX stejne sprosty jak vsechny ostatni a nejakej pro talibanskej blbecek z MF mu ho smaze. To uz je cenzura horsi nez za komunistu.
0/0
2.11.2001 20:21

Dolfik

Re: To snad ne
Dneska to MF neslape. Odesles prispevek a kde nic tu nic. Navic to oznami mensi pocet prispevku, nez tam bylo. Napises ho znovu a objevi se oba dva. Do 31.10. to bylo OK. Ted to MF posrala. Jak rika Murphyho pravidlo: Kdyz se neco osvedci, tak je treba to zmenit.
0/0
2.11.2001 21:35

Miky002

Konecne koberec
Konecne to amici zacinaj masit a zasranej islamskej taliban uz prestal mluvit o vitezstvi budou radi ze si zachrani krky. Kdyz ten posranej aladin je tak ochotny zemrit za islam tak proc jeste nesel do prvni rady at ho muzou vodprasknout a skovava se jak prasivej pes. Jen doufam ze tech fousatejch pakistanskejch posuku tam pujde co nejvic ,aspon jim brzo dojde zradlo a vic jich pochcipa.
0/0
2.11.2001 20:11

makelove

Re: Konecne koberec
doufam ze si nezachranej ani ty krky..........
0/0
2.11.2001 21:41

Miky002

Konecne koberec
Konecne to amici zacinaj masit a zasranej islamskej taliban uz prestal mluvit o vitezstvi budou radi ze si zachrani krky. Kdyz ten posranej aladin je tak ochotny zemrit za islam tak proc jeste nesel do prvni rady at ho muzou vodprasknout a skovava se jak prasivej pes. Jen doufam ze tech fousatejch pakistanskejch posuku tam pujde co nejvic ,aspon jim brzo dojde zradlo a vic jich pochcipa.
0/0
2.11.2001 20:08

Frankie

O vyhlášení války
Poslouchám tady různé chytré Šmouly mudrující o tom, že Amerika nevyhlásila válku nebo zase že vyhlásila válku, ale Afghánistán žádnou nevyhlásil. Vzpomínáte na 7.prosince 1941? Nevzpomínám si, že by Japonci před svým TORA!TORA!TORA! nějakou válku vyhlásili. Přesto si asi nikdo nemyslí, že by Amíci nebyli v právu, když jim za to dali přes kušnu. Jediný rozdíl byl v tom, že vzhledem k rozsahu útoku šlo dost těžko zakamuflovat, kdo to byl a nemuselo se čekat několik týdnů na důkazy.
0/0
2.11.2001 15:23

Salimon

Re: O vyhlášení války
Frankie, ze ty jsi to nedocetl do konce (nebo nedokoukal?). Ano, TORA!TORA!TORA! zaznelo jeste pred oficialnim vyhlasenim valky. Ale snad opravdu nechces tvrdit, ze Japonci nevyhlasili Americe valku. Ty jses urcite chytrejsi Smoula, tak si to pujdes radeji priste nekam overit, nez zacnes psat. Mimochodem, muze mi nekdo rici, k cemu je dobre vyhlaseni valky? K legalizaci cilu? Na druhe strane, driv bylo vyhlaseni valky jistym aktem ucty k nepriteli. Bohuzel dnes uz se ucta moc nenosi :-( BTW: Je mi 24 a nikoliv 70, jak se mohou nekteri domnivat.
0/0
2.11.2001 16:59

LV

Re: Re: O vyhlášení války
To jses tedy pekne vymazany ve svych 24!!!
0/0
2.11.2001 19:29

Salimon

Re: Re: Re: O vyhlášení války
Dekuji za komplexni a velmi popisny nazor ;-) BTW: Skvela trefa, lepe se to napsat nedalo.
0/0
5.11.2001 16:21

Frankie

Re: Re: O vyhlášení války
Milí Šmoulové, chtěl jsem svým příspěvkem říci hlavně to, že pokud někdo někdy od dob War of Independence napadl přímo Ameriku, tak to zatím bylo vždy zbaběle a bez vyhlášení války. Jinak by na to ti hoši neměli a byli by rychle smeteni. To, že ta válka byla později formálně vyhlášena, na věci nic nemění. Vždyť i náš (nebo spíš váš) Ládínek tu válku Americe se zpožděním na Al-Džazíře vyhlásil. Jak statečné! Jinak máš Salimone pravdu v tom, že toto vyhlášení bylo jakýmsi aktem slušnosti. Pokud si pamatuji, tak Američané přesto tu slušnost měli (dle tvých měřítek zřejmě nepatřičně na dnešní dobu) a toto vyhlášení provedli a PŘEDEM oznámili na koho a kde budou útočit, na rozdíl od Ladin boys. Oni tihle Arabáči se vůbec s něčím takovým moc nezatěžují. Nevím například, že by Saddám kdy vyhlásil Kuvajtu válku. Taky si Amíci mohli zjednodušit život a poslat do Afg. bez varování pár desítek raket dlouhého doletu z domova nebo z ponorek a nezalezlý Taliban by jistě utrpěl mnohem větší škody. Ale to je právě rozdíl mezi jedněmi a druhými.
0/0
2.11.2001 20:08

Erik Uxa

Re: O vyhlášení války
Valka byla Japonci vyhlasena tak jako Afghanistanem, tedy Talibanem, ne Afghanistanem, jestli ale nevis rozdil mezi Afgh. a Talibanem, tak to nema cenu dal rozvadet
0/0
2.11.2001 18:13

Dolfik

Re: Re: O vyhlášení války
To je stejne jako rict, ze II.svet.valku nezacalo Nemecko, ale Hitlerova NSDAP.
0/0
2.11.2001 19:50

Dolfik

Re: Re: O vyhlášení války
To je stejny jako rict, ze II.svet.valku nezacalo Nemecko, ale Hitlerova NSDAP.
0/0
2.11.2001 20:01

karel

Jsou to cvoci
Je pekne videt, co to je za fanatiky. Vubec nevedi proc to je, ale hlavne nikdo nesmi nic islamu (pritom mezi sebou si rezou krky o sto sest). A taky je spany, kdyz nekdo maka a mic penez nez oni, to taky neumej unest.
0/0
2.11.2001 15:09

anonym

Ameriks
Myslim si, ze bomby z Ameriky padaji na nespravna mista. Je vic a vic dukazu o tom, ze utoky ze 11.9. jsou pomstou Saddama na valku v zalivu. Bin Ladin neni uplne bez viny, ale tohle nepochazi z jeho hlavy. Zajimalo by me, co udela Pentagon az se zjisti, ze si to vymyslel Saddam a ze bombardujou na spatnym miste??
0/0
2.11.2001 15:00

CATO

Re: Ameriks
Že ty seš z Íránu?
0/0
2.11.2001 15:33

barbudo

Re: Re: Ameriks
O Saddámovi mluví od začátku MOSSAD.
0/0
2.11.2001 17:08

Dolfik

Re: Ameriks
Neboj, Amici to vezmou postupne vsechno od vychodu na zapad.
0/0
2.11.2001 21:29

Singularita

Re: Re: Ameriks
Tak to by jsme měli sehnat protiletadlovou obranu !!
0/0
2.11.2001 21:52

Dolfik

Re: Re: Re: Ameriks
No, jako Iranec ji budes brzo potrebovat.
0/0
2.11.2001 22:33

jindra marik

Posily z Pakistanu
To bych rad vedel, jak se ty posily Talibanu, ktere prisly z Pakistanu s temi Afghanci domluvi. V Pakistanu se totiz mluvi arabsky, zatim co v Afghanistanu persky.
0/0
2.11.2001 14:32

Dan

Re: Posily z Pakistanu
A já myslel, že v Pákistánu se mluví hlavně urdsky a v Afghánistánu paštštinou a darijštinou. A že Paštúni na obou stranách hranic mluví stejně...
0/0
2.11.2001 14:50

LV

Re: Re: Posily z Pakistanu
Ty idiote informovany!! Proc se o tu verbes zajimas? jses snad taky ta vousata svine?!
0/0
2.11.2001 19:27

Gesce

Re: Posily z Pakistanu
Proč tady píšeš o něčem, o čem víš kulový?
0/0
5.11.2001 22:11

gf

Radio svobodný afganistán
Mám nápad, co kdyby jim Venda nabídl prostory ať vysílají přímo z hradu !!!!
0/0
2.11.2001 14:12

Jan Nováček

Re: Radio svobodný afganistán
Jo ten tak akorát. Vem si jak furt kušní o rovnoprávnosti a o tom že všichni mají zaměstnávat romy a přitom mezi těmi stovkami zaměstnanců hradu není ani jeden rom a to ani jako uklízeč. Neboj on nabídne amíkům aby se vysílalo ze svobodné evropy a hlavně bude trvat na tom, že se nesmí přestěhovat z centra, kde sám nebydlí a je mu to fuk.
0/0
2.11.2001 14:35

123

Re: Re: Radio svobodný afganistán
Přesně tak Venda má plnou hubu keců, pokud ovšem momentálně neleží na jednotce intenzivní péče ve Štřešovicích. To že vedle budovy Radia svobodná evropa žije a pracuje spousta lidí mu nevadí, stejně tak mu nevadí, že kolem vede magystrála, tak trochu mi to připomíná chování Talibanu, který rozmisťuje své jednotky do rezidenčních čtvrtí mezi civilní obyvatelstvo, rozdíl je jen v tom, že Venda to co činí činí z nevědomosti.
0/0
2.11.2001 16:08

Jan Nováček

Co se stane až teroristé použijí chemické nebo biologické zbraně?
Nechme toho planého mudrování o tom jak mají válčit v Afganistánu na američany. Oni nejlíp vědí jak válčit aby za cenu co nejmenších ztrát splnili to co chtějí. Myslím si že taliban časem zlikvidují i konvenčně a proto použít atomovku nebo neutronku nebude nutné. Hlavně se nesmí čekat že to bude hned. Potrvá to dlouho ale taliban padne. Koneckonců všimněte si že taliban už nemluví o vítězství ale pouze o boji do posledního muže, proč asi? Ale co bych chtěl je jasné sdělení prezidenta USA potažmo NATO co se stane pokud ti magoři na nás zaútočí chemickými, nebo biologickými zbraněmi. Když byla studená válka věděli rusáci i amíci že nemůžou vyhrát a že by to skončilo totální likvidací a proto se mír udržel. Teď je tady stádo fanatiků kteří se smrti nebojí a klidně zbraně hromadného ničení použijí a pudou do nebe. Takže bych čekal např. sdělení že pokud k takovému útoku dojde a ukáže se že je to např. Bin Ládin ,a s ním spolupracující země jako Irák, nebo... bude tato země terčem odvetného jaderného nebo chemického útoku. Možná by takto jasná hrozba úplného zničení donutila vůdce těch šílených států které teroristy cvičí a podporují (Pakistán, Lybie, Sýrie, Irán, Irák..) aby s tím přestali. Pokud by teroristi neměli skrytou podporu těchto států už dávno by byly "vyhubeni". Nebo snad pod vlivem Jamese Bonda věříte báchorce o zlém miliardáři který by si mohl jen tak vybudovat celosvětovou síť bez toho že by na to tajné služby celého světa přišly?
0/0
2.11.2001 10:37

Bart

Re: Co se stane až teroristé použijí chemické nebo biologické zbraně?
Když teroristé použijí chemické nebo biologické zbraně tak se jich a zemí, které je podporují, bude Mára zastávat a vůdce trotlů Popelka dál bude psát své úchylné názory.
0/0
2.11.2001 10:48

bohouš

Re: Co se stane až teroristé použijí chemické nebo biologické zbraně?
Honzo, ve výčtu těch šílených států, které teroristy cvičí a podporují, Ti chybí zejména Spojené státy. Měli by tedy USA sami na sebe zaútočit zbraněmi hromadného ničení?!?
0/0
2.11.2001 10:51

Jan Nováček

Re: Re: Co se stane až teroristé použijí chemické nebo biologické zbraně?
Nechme už těch keců o američanech podporujících teroristy.Víš o nějakých školeních od doby ukončení studené války? Toto srovnání je dost blbé...
0/0
2.11.2001 11:01

Alenzo

Re: Re: Re: Co se stane až teroristé použijí chemické nebo biologické zbraně?
Tak panove v US byla a je skola, ktera cviti teroristy. Jenom nam ted zmenila jmeno a ke svemu puvodnimu se jaksy nehlasi. Jejimi zaci jsou byvali diktatori z latinskoamerickych zemi. Kteri jsou ted vezneni (pokud se u nich zmenil rezim) nebo jsou u moci. Jeste k tomu afganistanu, par byvalych ministru obrany USA je clenem firmy, ktera se zabyva prodejem zbrani. Z penez teto firmy byla postavena za pomoci taticka Bushe synckovi volebni kampan. (jo a letos se firma chce soustredit na Asii. Dale pak US maji zajem na postaveni ropovodu zkrze Afganistan. Takze je lepe mit uzemi pod vlastni kontrolou. Totez chteli pouzit na modelu Iraku. Jenomze se Sadamem nedohodli a tak to vyresili blokadou. Jesteho parkrat zmasi a on povoli. Ne amici v tom nejsou rozhodne bez viny. A proto do toho ted chteji zapojit co nejvic zapadnich zemi a by to trochu zamaskovali rozlozili pripadny biologicky utok i na cast zapadu. Howgh
0/0
2.11.2001 11:43

barbudo

Re: Re: Re: Re: Co se stane až teroristé použijí chemické nebo biologické zbraně?
Nekomentuji názory, doplním pouze fakta o škole teroristů. Řeč je o School of Americas (SOA) based in Fort Benning, Georgia. Od 17.2.2001 se SOA jmenuje Western Hemisphere Institute for Security Cooperation (WHISC). Souhrnné informace jsou na www.soaw.org, kteří jim "jdou po krku". Pro ověření doporučuji stránky kongresu USA, kde o SOA-WHICS byla několikrát řeč, případně lze dohledat soudní spory vedené proti aktivistům demonstrujícím proti SOA.
0/0
2.11.2001 12:58

australena

Re: Re: Re: Re: Co se stane až teroristé použijí chemické nebo biologické zbraně?
Co to je za volovinu"par byvalych ministru obrany USA je clenem firmy"? USA nema tolik byv. min.obrany, obvykle jen jeden za jeden prezidentsky termin, tj 4 roky. Tak byl jeden za Bushe seniora, pak nejvyse 2 za Clintona a ti byli jineho presvedceni, nebot Clinton byl demokrat, cili by Bushovu volbu financne nepodporovali. Bushovi jsou sami o sobe mimochodem dostatecne bohata rodina. Navic republikanska strana ma dost vlivnych podporovatelu, takze George W. nepotreboval zadne penize z nejakych pochybnych obchodu se zbranemi, aby si mohl dovolit prezidentskou kampan. Takovehle drby jsou typickymi "verohodnymi zpravami", ktere sveho casu rozsevala vase komunisticka propaganda v hromadnych sdelovacich prostredcich. Na tenhle styl byli dobri VUMLaci, tam jste nahodou nechodil?
0/0
2.11.2001 13:11

Jarda

Re: Re: Re: Re: Co se stane až teroristé použijí chemické nebo biologické zbraně?
Ach jo, jeden soudruh vypustí do chatu zprávu z Guardianu, deníku rudého jak rak, a všichni souvěrci pak papouškují "zaručenou" informaci o teroristické škole v USA. Jinak nevím Alenzo, kolik Ti je, ale můj osmiletý syn by těch hrubek nasekal míň.
0/0
2.11.2001 15:03

Josef Větrný

Re: Re: Re: Re: Co se stane až teroristé použijí chemické nebo biologické zbraně?
Alenzo, komunisté se vyznačují tím, že kromě lidských hodnot neznají pravopis. Co ty na to?
0/0
2.11.2001 15:23

dandy

Re: Co se stane až teroristé použijí chemické nebo biologické zbraně?
S tím Pákistánem jako šíleným státem, který podporuje a cvičí teroristy jsi se spletl nebo to myslíš vážně??!! Sleduješ vůbec zprávy a noviny? Takhle vzniká vždy zárodek několikrát psaných a čtených lží, které se pak pro některé (a jak tak v našem národě pozoruji, není jich zrovna hrstka) stávají pravdou, za kterou neotřesitelně stojí! Abych byl konkrétní, takto nás např. pan V. Železný krmí jednou lží za druhou (něco podobného jako kdysi mistr propagandy Goebbels) a tolik lidí mu to žere a snad by za něj položili i život - přitom za něj budeme pěkně cvakat. Ale to už si vylevuji své na něčem jiném.
0/0
2.11.2001 11:59

Jan Nováček

Re: Re: Co se stane až teroristé použijí chemické nebo biologické zbraně?
>Dandy Právěže sleduji noviny i zprávy. To že diktátor Mušaraf pod obrovským nátlakem USA musel dát ruce pryč od Talibanu a tvářit se jako zapřísáhlí odpůrce terorizmu mě neoblbne. Kdo vytvořil, vyzbrojil a všemožně podporoval taliban? Pakistán. Která tajná služba se doteď snaží pomáhat talibanu? Pakistánská. Kteří obyvatelé pod vlivem kazatelů se hlásí do svaté války? ..... Nedělej si iluze o Pakistánu. Je to moslimský stát. Bohužel už vlastní pár jaderných bomb. Zatím nemá nosiče (rakety) které by to donesli do USA nebo evropy ale to je jen otázka času. Doufám že si to američani uvědomují co je to za "spojence" a dají si na něj bacha. Zvlášť když se kdykoli může odehrát další vojenský převrat a vlády se tam může ujmout nějaký fanatik.
0/0
2.11.2001 12:15

dandy

Re: Re: Re: Co se stane až teroristé použijí chemické nebo biologické zbraně?
Tak to tedy promiň Honzo, teď už Ti nerozumím vůbec. V tomto případě bych s Tebou souhlasil skoro se vším ale za jedné podstatné podmínky - před Pákistánem bys´ musel napsat USA, jinak je to fakticky blbost!!! A to že je to muslimský stát? A co s tím jako naděláme - dáme je do plynu nebo že by atomovka? To přeci v realitě nejde, že jo. Oni si, jak o tom pořád dokola uvažuji, totiž Američani opravdu musí uvědomit, že se nemůžou všude chovat jako Ti nej... a mít taky alespoň trochu úcty k okolnímu světu. Jinak to, že Mušaraf se postavil na stranu USA (jak píšeš - pod obrovským nátlakem) je podle mne postoj, který zaslouží poklonu, protože pro něj nebyl problém postavit se proti nim, a stát se stejně odbivovaným a vyzívaným hrdinou jako, co já vím, třeba Usama. Nemysli, ten nátlak z druhé strany musí být na něj nesrovnatelně větší. S tím převratem samozřejmě souhlasím, to nebezpečí tu bude čím dál tím větší. Pro mě je teď ale rozhodující, že se jako muž č. 1 Pákistánu postavil proti Talibanu a tím je tudíž i stát Pákistán spojenec, který spolupracuje.
0/0
2.11.2001 13:17

Jan Nováček

Re: Re: Re: Re: Co se stane až teroristé použijí chemické nebo biologické zbraně?
Dandy: Co je na tom k nepochopení? Takže abych byl tvůj spojenec stačí když tvrdím že su proti talibanu, zatímco ho moje tajná služba podporuje, dodává mu zbraně, informace... Já nevím ale pod spojencem si představuju něco jiného. Samozřejmě , že navenek diplomaticky je musíme zatím objímat a tvářit se jako jejich nejlepší kamoši (koneckonců to samé pokrytectví dělají i oni). Ale současně víme co se u nich děje a tak se musíme připravit na to co bude , až se prezidentem pakistánu stane zástupce většiny (a né diktátor dosazený sám sebou jako je Mušaraf). takže doufám že už Američani potají jednají s Indií, co pak. Naštěstí má Indie 900 milionů obyvatel převážně hinduistů takže snad bude dobrou hrází proti Pakistánu i v budoucnu. Navíc když i Bin Ládin vyzval do boje proti hinduistům tak snad nebudou mít Indové moslimské fanatiky v lásce.
0/0
2.11.2001 14:28

australena

Co se stane dojde li v Pakistanu k prevratu
Tohle mne take dela starosti. Musaraf je v soucasne dobe oficielnim a dulezitym spojencem USA. Co kdyz se ho ale pro afgansti Pakistanci zbavi prevratem, pak to budou oni s prstem na Pakistanskem jadernem arzenalu. Nedelam si iluze, ze by si to neminili uz pri jednom vyridit s Indii. Domnivam se, ze jednim z duvodu proc Musaraf souhlasil podporovat zajmy USA bylo, ze mu Americani rekli, ze se jinak budou negativne tvarit na pakistanske pozadavky vuci Kasmiru. Proto ona se Indie ted take trochu jezi a stezuje si, ze ji USA nedavaji dostatecnou podporu. Indie skutecne nama moslemy v lasce a hned na zacatku konfliktu predala Americanum dokumenty tykajici se cinnosti moslemskych teroristu nauzemi Kasmiru. Otazkou je co na to Cinane. Ti se nesnaseji s Indii, cili jsou pratelsti s Pakistanem. A vy jste si mysleli, ze Blizky/Stredni vychod je komplikovany!
0/0
2.11.2001 22:21

jakub

Otázka
Fakt nevím jak ten problém řešit. 1)Na jedný straně tady někdo plácá o tom, že když někdo příjde k vám domů a zabije pár členů rodiny tak s ním potom máte vyjednávat... No to se mi zdá jako hodně velká blbost (znáte přece ten vtip jak po 6-tý záchranka přiveze pokousanýho chlápka, protože on věří tomu, že "Pes který štěká..."). 2)Použít atomovku... jak již tady někdo řekl, k tomu je škoda se vůbec vyjadřovat. Takže suma sumárum musím říct, že být na místě američanů chovám se asi stejně.
0/0
2.11.2001 10:23

Mára

Modlitby amer. bomby nezastavily
Přečetl jsem si příspěvky v této rubrice a mohu Vám říci pánové, že místo mozku máte v hlavě řádně vyduto, neboť co pomalu názor, tak propagace války, xenofobie, rasismu a já nevím čeho ještě.Když to sečtu, tak to dá pěkných pár let za katrem. PS:Jestli chcete válku, tak běžte, teď je ta pravá chvíle, ale vsadím se, že po prvním výbuchu šrapnelu, či dávce z automatu si naděláte do kalhot, Vy hrdinové?!Nevíte vůbec o čem mluvíte.Asi moc koukáte na televizi?!
0/0
2.11.2001 10:12

Petr Voralek

Re: Modlitby amer. bomby nezastavily
Nema smysl se s tim trapit, Martine, tady se ventiluje jen urcity typ tzv. "lidi", co se v hospode pri sve pravidelne davce podivaly na vyvazene a objektivni zpravodajstvi nasich hlavnich komercnich TV (MOVA, CT) a vcil mudruji... Nema zadny smysl na ty jejich militantni bludy reagovat (leda ze by Te to na chvili bavilo, ale ujistuji Te, ze by Ti po chvili pobaveny usmev z tvare zmizel a vystridal by ho nejaky nevericny znechuceny skleb).
0/0
2.11.2001 11:16

Dolfik

Re: Modlitby amer. bomby nezastavily
V hlave mas vyduto ty a ten muslim nazir. Kdyby sis sundal klapky z oci, tak bys videl, ze z toho bude valka Krize proti Pulmesici. Nechapu, jak muze byt propagace valky ve valce tresna. Pokud si vzpominam predstavitele CR prohlasili, ze jsme ve valce po boku USA.
0/0
2.11.2001 22:28

dirk

univerzal
Hoši, skočte si na pivo. Jste všichni idioti.
0/0
2.11.2001 10:00





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.