Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Televize citovala dopis od bin Ládina

Nejhledanější terorista světa bin Ládin dal o sobě opět vědět. Katarská televize Al-Džazíra citovala dopis, v němž vyzval pákistánské muslimy, aby bránili islám. Zároveň obvinil jejich vládu, že straní křesťanům. Dopis přečetla stejná satelitní televize, která už několikrát poselství bin Ládina odvysílala.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

anonym

Amerika
Mam pocit, ze americky bomby padaji na nespravnem miste. utoky z 11.9. jsou s nejvetsi pravdepodobnosti pomstou za valku v zalivu. Stoji za tim Saddam.
0/0
2.11.2001 13:55

Dolfik

Reakce USA den pote
Jaka bude reakce USA den pote co arabsti teroriste ziskaji atomovou bombu a podari se jim ji propasovat do NYC nebo jineho evropskeho velkomesta a odpali ji? Pri atomovem vybuchu treba v Berline a pri severovychodnim prodeni vzduchu uz to takova sranda nebude ZE? A ze ji nakonec ziskaji o tom neni treba pochybovat. Staci kdyz pakistansky president nezvladne bourlivou situaci v zemi a arabsti islamsti fanatici se zmocni jaderneho arzenalu pakistanske armady. Kdo videl v TV zfanatizovane davy islamcu v Pakistanu pri protiamerickych demostracich, si muze byt jisty, ze jadernou zbran bez zabran pouziji.
0/0
1.11.2001 23:26

Pavel

Nebylo už toho dost?
Tak si tak čtu a zamýšlím se ..... opravdu Amerika stále ještě musí silou prosazovat starozákonné "oko za oko, zub za zub"? Kolik Afghánců musí ještě zahynout, aby měla pocit, že už je odplaceno dost? Terorista, který hodí bombu na autobus a pak se schová v davu civilistů si zaslouží trest, třeba i smrt, ale ne tak, že ho zastřelím i s civilisty kolem něj. *** Takže, přenesu-li tuto analogii do většího měřítka, skoro už by Americe mohlo stačit, co provedla svou silou, zbytek by mohla nechat na tichých nožích afghánské opozice nebo svých tajných služeb. Protože strach, který vyolali teroristé v západním světě je nyní nahrazen strachem, který západní svět rozsévá mezi muslimy. Svět opravdu míří k válce kultur, pokud jeden necouvne a neustále bude argumentovat, že má přestat ten druhý, nepřestane nikdo - dokud bude na koho střílet. *** Tím nechci říkat, že se má zapomenout. Pokud se někde objeví pachatelé či objednavatelé teroristických útoků, nechť jsou stíháni, dopadeni, potrestáni. Třeba za rok, třeba za tři nebo za pět, prostě kdykoli se ukážou. Ale ta viditelná odveta by už mohla přestat. Obě strany dosáhly dost, aby to pro své přívržence mohly označit za vítězství a neztratit tvář. Obě strany utrpěly rány, ze kterých se budou nějakou dobu vzpamatovávat. Obě strany by to měly pohopit a na chvíli přestat. ***** Na závěr bych měl návrh na mírový plán: zavřít všechny státníky do nějakého kongresového centra, tam jim promítnout The Day After (Den poté - film o tom, jak vypadá svět po atomové válce), pak by každý musel povinně nahlas ostatním přečíst jednu kapitolu z knihy Den trifidů, a na závěr vlastnoručně napsat, jaký bude jeho volební program den poté, co nějakým omylem dojde k odpálení atomových hlavic celého světa najednou. Kdo to sepíše tak, že to bude realistické, může se vrátit zpět a vládnout dál své zemi ....
0/0
1.11.2001 21:21

dedvseved

Re: Nebylo už toho dost?
Pavle , asi travis presprilis casu u televize , ne ??
0/0
2.11.2001 4:03

Emission

Re: Nebylo už toho dost?
Váš názor zní rozumně, ale je nereálný, protože jde o politiku. Válka, která začala kvůli potrestání teroristů, může skončit buď jejich potrestáním nebo tehdy, až většina lidí zapomene, kvůli čemu vznikla (tak skončila ta vietnamská). Politici na Day After nevěří, nehodí se do předvolebních kampaní. Takže ať tu zrůdu radši co nejrychleji sejmou.
0/0
2.11.2001 17:05

xxxxxx

UNITED COLORS to je to fakt takovej problem si to uvedomit?
násilí je násilí , bomba je bomba, smrt je smrt, a život je život, kdy už konečně lidem dojde že svět je barevnej jak v barvách, tak v náboženství, tak v kulturách, tak v rasách, tak v hudbě, tak v...., UNITED COLORS OF BENETTON, to furt musime resit jestli modra je lepsi nez cervena?, jednou byli spatni cernosi, jindy se vedli krizacke vypravi proti bezvercum (bin ladin nedela nic jineho jen v blede modrem)(aneb stary omyl ze vira se da sirit mecem), TAK UZ KONECNE LIDI ZACNETE BEJT TROSKU TOLERANTNI.....a clovek je kazdej at uz amik, rus, ci muslim, kazdej mame dve oci, jdednu pusu, JEDNO SRDCE !
0/0
1.11.2001 18:05

jirka

Re: UNITED COLORS to je to fakt takovej problem si to uvedomit?
Jak proste .. a naivni ... Tolerance neni absolutni..tudiz clovek "neumi" byt tolerantni. Bohuzel...
0/0
1.11.2001 18:19

MHHK

Re: UNITED COLORS to je to fakt takovej problem si to uvedomit?
... jeden samopal a několik granátů má terorista ...
0/0
1.11.2001 18:31

kfe

Re: UNITED COLORS to je to fakt takovej problem si to uvedomit?
Bylo by dobré, aby sis udělal výle na dolní mannhatten a TAM tyto své myšlenky propagoval:-)) Řekni to třeba nějaké buchtě, jejíž starej se vypařil ve WTC. Ale jestli tam dostaneš přes ústa, nechoď sem brečet.
0/0
1.11.2001 18:51

duncan

Re: Re: UNITED COLORS to je to fakt takovej problem si to uvedomit?
ja jsem tam byl a jsem tam denne.vubec nevis o cem mluvis az si to uvedomis potom jsi to pochopil i tady lide vedi ze jejich vlada neni svata ze se chova jako terorista ale nikde se o tom nemluvi nebod to neni vhodne a media uverejnuji jenom co se hodi vlade.
0/0
1.11.2001 20:11

barbudo

Re: Re: Re: UNITED COLORS to je to fakt takovej problem si to uvedomit?
Mlčet znamená souhlasit, zvláště pak v demokratické společnosti, kde nikomu za projevený názor nic nehrozí. Nebo to s tou demokracií s jejími novými zákony není až taková sláva? Ono nejde ani tak o morální aspekt, ale o jednoduchý pragmatizmus. Pokud v tuto chvíli budou USA vypadat jako banda teroristů, dá to velmi silné argumenty jejich nepřátelům. Pokud někdo prohlašuje, že útok na WTC je válečným činem, je blázen nebo lhář. Byla to provokace. Pokud jejím cílem bylo vyvolat neadekvátní reakci, pak se to docela povedlo. Všechny "drobné chyby" budou použity jako argumenty v boji za sjednocení všech muslimů proti "velkému satanovi". Teprve potom začne "svatá válka". Na tu ale už nebudeme koukat v přímém přenosu. Nebude odkud jak kam a komu přenášet.
0/0
1.11.2001 20:37

dedvseved

Re: Re: Re: UNITED COLORS to je to fakt takovej problem si to uvedomit?
Tvrdis ze jsi tam byl a navic tvrdis ze jsi tam denne , ale stale nic nechapes . Snaz se byt alespon trochu objektivni nez neco napises . A kdyby tam nekdo z tvych kamaradu (jestli tam nejake mas)zemrel , tak by jsi mel snad ucelenejsi nazor na deni kolem nas a ne jen uzky profil toho co ti vytlumocilo par jedincu . Zapni si obcas telku a poslechni si treba O'Reilly factor nebo Navaru a necti jen ,,bulvar,,.
0/0
2.11.2001 4:25

Nolte

Re: UNITED COLORS to je to fakt takovej problem si to uvedomit?
Kultury?... Klobouk je kultura. Turban je folklor.
0/0
1.11.2001 20:06

makelove

Re: UNITED COLORS to je to fakt takovej problem si to uvedomit?
az ti ty vole nejaky islamsky hovado podrizne manzelku i s dcerou v letadle a na poste si hrabnes do antraxu tak ti mozna ty blbe dojde ze je to srdce nepritele kteryho budes muset zabit aby nezabil tebe
0/0
1.11.2001 20:38

Cech

Re: UNITED COLORS to je to fakt takovej problem si to uvedomit?
...zato blbosti se daří čím dál více. Ale xxxxxx, máte v podstatě pravdu. Problém je však v tom, že člověk na rozdíl od jiných parazitů v přírodě je nepovedený - v přírodě parazit buď včas přejde do symbiozy se svým hostitelem nebo vyhyne, jen standardní člověk umí znehodnotit skoro všechno. Ačkoliv - ještě není konec historie a z hlediska přírody, (nejen vesmíru) nejsme tak významní, jak si namlouváme....Ale musíte si uvědomit, že pro přiliš mnoho z nás je ta lidská pestrost nikoliv jen pozitivní vlastností, ale hlavně a jen příležitostí dobře si na cizí účet zajistit existenci...a v tom jsou si všichni dotčení, ať už jakékoliv rasy, náboženství a politického přesvědčení, až k nevíře podobní,
0/0
1.11.2001 21:54

a

a
a
0/0
1.11.2001 18:00

LV

Uz na tu chatru hodit Atomovku!
Prasata muslimska!!!
0/0
1.11.2001 17:07

shoot

Re: Uz na tu chatru hodit Atomovku!
hmm no nevim, to asi není nejlepší řešení... nejsou všichni (afghánští) muslimové prasata - jestli si to myslíš LV, tak jsi stejné prase jako ti, co mají na svědomí 11. září...
0/0
1.11.2001 17:24

Pavel

Re: Uz na tu chatru hodit Atomovku!
Co zdravi? Pro ne jsme taky chatra. To by jseme se vyvrazdili vavzalem
0/0
1.11.2001 17:27

peci

Re: Uz na tu chatru hodit Atomovku!
Jestlize pises takove veci mohu reagovat jen takto. Prase ses TY !
0/0
1.11.2001 17:28

Nema

Re: Uz na tu chatru hodit Atomovku! Odpoved tomuto autorovi
Asi nejste clovek kdyz muzete rikat takove hlouposti a jeste k tomu verejne. To co se v muslimskem svete deje a co muslimove doukazou je mnohhdy nelidske, ale to co ted dela Amerika je ten samy terorismus co odsuzuji......
0/0
1.11.2001 17:28

peci

Amerika - teroriste
Koho to zajima prectete si clanek na www.blisty.cz o vycviku teroristu primo na americke pude ve Fort Benningu. Jsou to lide kteri vrazdi dlouhou dobu v Latinske Americe atd.. Tudiz jestli Amerika tvrdi, ze vlada podporujici terorismus je terorista, pak jsou oni sami teroriste. Mimochodem jejich chovani v Afganistanu to dokazuje.
0/0
1.11.2001 17:32

Pavel

Re: Amerika - teroriste
Ahoj teroristo: my jsme taky cvicilili teroristy.¨www.blisty.cz nejsou duverihodny. Prosimte co udelalo USA za terorizmus v Avganistanu?
0/0
1.11.2001 17:37

barbudo

Re: Re: Amerika - teroriste
Říkáš, že "blisty" nejsou důvěryhodné. Může být. V jejich článcích na to to téma jsou odkazy na zdroje, např. Guardian, na soudy apod. Pokud se Ti něco nezdá, ověř si to. Kolik jsi toho ověřil, když říkáš "nejsou důvěryhodné", které jsou Ty Tvé důvěryhodné zdoje? Co se týče Afghánistánu, myslím si, že skutečně není sporu v tom, že CIA spolu s ISI na afghánském a pákistánském území vycvičila a vyzbrojovala islámské fundamentalisty pro boj proti SSSR. Bylo chybou nechat je "po použití" spolu s konkurenčními skupinami (podporovanými z druhé strany) v Afghánistánu svému osudu. (Uznal to i GWB a za promarněných deset let se omluvil.)
0/0
1.11.2001 18:19

kfe

Re: Amerika - teroriste
Hm, pochopil jsem, že nejsem sám, kdo považuje blisty za nedůvěryhodné. Prosím, známe je dobře, neperte sem reklamu na ně.
0/0
1.11.2001 18:46

Pavel

Re: Re: Uz na tu chatru hodit Atomovku! Odpoved tomuto autorovi
To co dela amerika je sebeobrana. Kdyby nic neudelali , narostli by teroristum kridylka , a za par let bychom se vsichni povinne ucili koran.
0/0
1.11.2001 17:32

tom

Re: Uz na tu chatru hodit Atomovku!
Hochu. Mohl bych tě nazvat "prasetem nekřesťaským", ale ty pouze nevíš co mluvíš. Bohužel pro lidstvo individua jako Ty dávají politikům do rukou moc (ve volbách) a ti zase ve jménu tobě podobných zabíjejí. Podstatnou vlastností člověka by měla být pokora, která, mimo jiné, přináší poznání jak málo víme, abychom příkře soudili. Rychlé a jednoduché soudy jsou doménou hlupáků a zdrojem neštěstí po celém světě. Nevím, zda trpíš za rodinné prostředí v kterém jsi vyrůstal, nebo jiné postižení, ale přesto ti přeji hezký večer!
0/0
1.11.2001 17:35

Pavel

Re: Re: Uz na tu chatru hodit Atomovku!
Pravda. Nekdy me prekvapuje jak male IQ staci na ovladani klavesnice.
0/0
1.11.2001 17:40

Cech

Re: Uz na tu chatru hodit Atomovku!
nebo ještě lépe Tebe, že?
0/0
1.11.2001 21:55

Stepa

Re: Uz na tu chatru hodit Atomovku!
Souhlasim s tim, aby se na Afganistan pouzila jaderna zbran. Ziji v USA a uz mi dochazi trpelivost, jak se ti Amici s temi Afganci patlaji. Muslimove jsou to fanatici, Ameriku nenavidi a tak je jen vyhladit ze zemskeho povrchu, aby byl uz klid. Nic jineho nez nuklearka u tech muslimu nepomuze. Muslimove jsou zakerni, nenavistni. PRYC S NIMI!!!!
0/0
1.11.2001 23:59

Jaja

Re: Re: Uz na tu chatru hodit Atomovku!
Souhlasim s tim, aby se na Ameriku pouzila jaderna zbran. Neziji v USA a uz mi dochazi trpelivost, jak se ti Afganci s temi Amiky patlaji. Americane jsou to fanatici, ostatni svet nenavidi a tak je jen vyhladit ze zemskeho povrchu, aby byl uz klid. Nic jineho nez nuklearka u tech amiku nepomuze. amici jsou zakerni, nenavistni. PRYC S NIMI!!!!
0/0
2.11.2001 12:35

EXER

Re: Re: Re: Uz na tu chatru hodit Atomovku!
Proč vybombardovali vodní zdroje v Afghanistanu..? Taliban si vzdy vodu sezene, třeba i násilím od civilního obyvatelstva...Divná válka..nebo spíše divná prezentace tady v ČR...
0/0
2.11.2001 17:55





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.