Diskuze

V Německu zahynul řidič českého autobusu

Skupina čtyřiačtyřiceti českých turistů s průvodkyní z autobusu, který v úterý havaroval v Německu, se před šestou hodinou vrátila náhradním autobusem do Brna. Při nehodě u Heilbronnu zahynul řidič a přes dvacet klientů cestovní kanceláře Alinea, kteří jeli z Paříže, bylo zraněno.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Milan

30. 10. 2001 18:53
Ridici
Ruku na srdce.Kdo z nas nezazil mikrospanek?Chyba asi bude nekde jinde.Kazdy z nas vi jak se svindluji bezpecnostni prestavky ze?Ale take kazdy vi ze prace ridice je velice narocna,zodpovedna a nejmene placena.Je dokazano ze prace ridice je psychycky narocnejsi nez prace pilota letadla.Nebyt zahranicnich diet tak vyplaty jsou opravdu smesne.Kdy uz bude ridic patricne ohodnocen?
0 0
možnosti

Dalibor

30. 10. 2001 17:43
Kamionaci
vcera se pred Rozvadovem v kopci predjizdeli 3. Jeden byl rychlejsi jak druhy. Nestacil jsme se divit. Nahore kdyz se to sjizdi do 2 pruhu tak se malem zrusili. A bomba byla asi 3 km pred hranici. Kamion napul prevraceny v mezi levym jizdnim pruhem a svodidly!!! Nejlepe je jezdit v noci kdyz kamiony nemuzou. Autobusy jsou o poznani rachlejsi. Ale cas napovida mikrospanku.
0 0
možnosti

speedster

30. 10. 2001 17:06
Profesionálové za volantem ( , 30.10.2001 14:41)
Nejlepsi je, kdyz se podari ten kamion konecne predjet, zaradit se do jeho pruhu a zbrzdit tak na 40 a pak zase pridat. Chudaci si musej dat jednicku a pak zbytek kopce uz skoro nevyjedou. Aspon maj cas premejslet proc jsou takovy kreteni.
0 0
možnosti

Posleda

30. 10. 2001 17:36
Re: Profesionálové za volantem ( , 30.10.2001 14:41)
Máš takovou šunku, že si můžeš dovolit, aby tě zezadu nabral?
0 0
možnosti

Jorg

30. 10. 2001 15:09
Souhlas- jsou to absoloventi zvlastnich skol za volantem
Souhlas. Nejvic me dokaze rozcilit, kdyz se v zacpe dva kamiony postavi vedle sebe aby ukazaly kdo je panem. Nic na tom, ze se tak fronta prodlouzi na dvojnasobek a kdyz stojim do 20 metru za nima tak diky jejich technicke zpusobilosti musim mit zapnutou jen vnitrni cirkulaci vzduchu. Vzdycky se divim jak na ty nakladaky muzou dostat technickou-80% z nich je vskutku na pohled v dezolatnim stavu. Prejdizdeni-no comment. Autobusaci mi prijdou o neco rozumnejsi.
0 0
možnosti

30. 10. 2001 14:41
Profesionálové za volantem
Plně souhlasím s článkem Martina. Já sám hodně jezdím po našich i zahraničních silnicích. Bezohlednost některých řidičů kamionů nezná hranic. Jeho plně naložený(často i přetížený) kamion, který jede maximálně 90 km na dálnici a pak se začne rozpadávat, začne předjíždět další kamion (nehledě na to, že se ani neuráčí dat znamení o změně směru jízdy), který jede rychlostí 89Km, tím zablokují na pěknou dobu celou dálnici. Další jejich profesionální nešvar je, že když začínají předjíždět, tak jim podívání se do zpětného zrcátka nic neříká. A co na to policie? Ta přeci nikdy nic nevidí. A nebo vidět nechce?
0 0
možnosti

Pavel, Praha

30. 10. 2001 14:40
Profesionálové za volantem
Plně souhlasím s článkem Martina. Já sám hodně jezdím po našich i zahraničních silnicích. Bezohlednost některých řidičů kamionů nezná hranic. Jeho plně naložený(často i přetížený) kamion, který jede maximálně 90 km na dálnici a pak se začne rozpadávat, začne předjíždět další kamion (nehledě na to, že se ani neuráčí dat znamení o změně směru jízdy), který jede rychlostí 89Km, tím zablokují na pěknou dobu celou dálnici. Další jejich profesionální nešvar je, že když začínají předjíždět, tak jim podívání se do zpětného zrcátka nic neříká. A co na to policie? Ta přeci nikdy nic nevidí. A nebo vidět nechce?
0 0
možnosti

Martin, Morava

30. 10. 2001 12:54
Profesionalove
Považuji samozřejmě neštěstí českého autobusu na dálnici v Německu za tragedii. I když není jasná příčina této konkrétní havárie, dlouhou dobu vidím jako jednu z hlavních příčin mnohých tragedií na evropských dálnicích a silnicích neprofesionální a neodpovědné chování profesionálních řidičů kamionů a autobusů a velkou tolerantnost zapříčeněnou možná reálným strachem, pohodlností nebo leností ze strany policistů. Nezodpovědnost oněch profíků řidičů vidím zejména v přetěžování vozidel, jejich špatném technickém stavu, bezohledném chování na silnicích a přetěžování sama sebe (osobně odhaduji za příčinu aktuální havarie v Německu mikrospánek nebo sníženou pozornost řidiče autobusu). Pro příklady není třeba chodit daleko - v letošní zimě uvízlo tisíce řidičů na dálnici do Brna díky špatnému technickému stavu kamiónů, bezohledné chování (proč zablokovat jen stoupací pruh, když lze zablokovat celou dálnici) a neschopnosti policie tomu zabránit. Dnes ráno zelený anděl hlásil havárie nákladních aut se zablokováním silnice a dálnice ze zhruba 4 nebo 5 různých míst v ČR a stejné je to téměř každé ráno, onehdá mne bezdůvodně vzaly mezi sebe tři kamióny na dálnici mezi Brnem a Olomocí (policie prohlásila, že na to NEBUDU mít důkazy, možná mne nevěřili, ale já to na vlastní kůži zažil) atd. Chápu, že hoši za volantem mají svoje problémy, stejně tak jako my všichni, ovšem oni mají navíc v ruce nebezpečnou zbraň, kterou ohrožují nás ostatní kolem.
0 0
možnosti

Maxa

30. 10. 2001 14:01
Re: Profesionalove
Máš naprostou pravdu a nezbývá, než souhlasit. Myslím, že v případě řidičů velkých vozů platí pravidlo "jsem větší a tudíž silnější". Zkoušel snad někdo s osobákem vytlačit kamión ze silnice?????
0 0
možnosti