Svetla a cesti vodici
myslim, ze je to otazka obecen chovani lidi na ceste a ceskych vodicu zvlaste. To, ze mame snad nejhorsi image z vychodni Evropy (snad jen Polaci jezdi jeste hur) je dano toleranci na ceste. Nezapiname svetla za dne, zasadne jezdime nejpomaleji v levych pruzich, nosime na hlavach misto slunecnych bryli radeji cepice, nedivame se do zpetnych zrcatek, jestli nahodou nekdo nejede rychleji, zasadne nepoustime lidi z bocnych cest, neumime v mistech zuzeni do jednoho pruhu vyuzivat zipovy system, tam kde je napsana 60 km/h jezdime zasadne 80 km/h, tam kde je 130 km/h jezdime zasadne 100 km/h.... To jsme my. A prve to je i o svetlech - argumenty o zvyseni energie (420 Kc za rok navic je tedy skutecne castka velika.. vid popis nize), o tom, ze nekdo nekoho oslepi svetlem je trapna. Hlavne se ozyvaji ti, kteri maji stare auta, kteri jsou na ceste nejvetsi pohromou. Mam radeji rychle jezdce, kteri maji dobre auta a vim, ze dokazu predvidat jejich manevry a chovani. Ale bohuzel prave u svatecnich a pomalych jezdcu clovek nikdy nevi, jak se zachovaji.
Jeste jedna poznamka - radeji by vlada mela schvalit jake velke zadni svetla by meli mit kamiony a nakladni auta, protoze to je katastrofa. osobni auta maji velka cervena svetla, dokonce i tri vzadu a nakladni je mali malicka (zejmena Avie a stare kamiony), ktere ve tme v mlze nejsou vubec videt.