Diskuze

Na obchvatu Loun zahynulo šest lidí

Životy šeti lidí si vpodvečer vyžádala těžká dopravní nehoda dvou osobních automobilů na obchvatu Loun. Řidička jednoho z aut se zřejmě snažila zabránit srážce s vozem, který před ní začal prudce brzdit, a vjela do protisměru. Tam se čelně srazila s protijedoucím vozem. Řidička jediná havárii přežila a vrtulník ji s těžkými zraněními dopravil do nemocnice v Ústí nad Labem.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Ivo Horák

29. 10. 2001 12:02
Až jednou
Není to příliš populární říkat, ale jezdí se rychle. Lidi si jezdit zvykli a spěchají (za deště, za mlhy, za tmy, furt). Vždyť jsme toho denními svědky. Kde je např. relativní dodržování padesátky v obcích z počátků její platnosti? Jak často dostane řidič pokutu za 110 km/hod na rovné silnici? Jak často za 140 na dálnici? V lepších autech osádky ztrácí pocit nepřiměřené rychlosti. Řízení je to takové virtuální, cítíme se být víc a víc profesionály. Zatelefonovat nebo aspoň povídat se při jízdě taky dobře dá... Až jednou!
0 0
možnosti

Karel

28. 10. 2001 13:38
hm
Ach jo určitě to byla megapíča
0 0
možnosti

Petřisko

27. 10. 2001 11:19
haha
Tady jste se nějak rozpovídali, žijte daleko od aut a nezajedou vás, troubové. Pěšky, kola, vlaky a bude líp...
0 0
možnosti

Lee

27. 10. 2001 10:43
Reflex
To je hodne kratkozrakej reflex, stocit auto do protismeru s protijedoucim autem misto do skarpy s pripadnym narazem do auta jedouciho prede mnou.
0 0
možnosti

travolta

27. 10. 2001 10:40
na vine je vlada
Hosi a divky, myslim, ze resite dusledky a ne priciny. Na vine takovych nehod je soucasna a vsechny minule vlady a to proto, ze nezajistili (nefinancovali) vystavbu bezpecnych rozdelenych silnic pro vzrustajici automobilovy provoz. Misto toho penize vybirane na danich z pohonnych hmot pouzili pro financovani zlodeju v bankach (napr.Salzman) atd. Vlada, pokud by ji zalezelo na zivotech obcanu, by mela okamzite(!)na vsech silnicich s obousmernym provozem omezit rychlost na 50 km/hod. Ja vim, ze by se vam to nelibilo, ale verim, ze by konecne vznikl tlak na vladu, aby investovala do vystavby delenych silnic. A mozna i vy, co tady zbytecne anonymne kecate, by jste zacali volit do vlady rozumne lidi. A pokud sebe povazujete za ty nejrozumnejsi, tak doufam, ze vystoupite verejne se zajmem vstoupit do vlady a pak tam udelate poradek.
0 0
možnosti

jarda

31. 10. 2001 10:58
Re: na vine je vlada
vetsi picovinu uz jsem dlouho necet. To buda asi z toho Jima Beama
0 0
možnosti

aladin

27. 10. 2001 8:09
Co k tomu chcete říct?
Bubo se nám nebo (spíš sám sobě) snaží dozázat svou inteligenci a rádoby nadžřazenost nad problémem. Nic už na té tragédii žádné kecy nezmění. Chyba je jasná, strhnout auto do protisměru je strašná a šílená kravina, bohužel každýmu z nás se může stát, že udělá chybu. Třeba ne takovouhle, ale jinačí s více či méně tragickými následky. Ta žena to už do smrti nebude mít jednoduché. Jistě se pokusí o sebevraždu (možná o demonstrativní, protože jí bude líto sama sebe), ale každopádně by asi nikdo z nás nechtěl být na jejím místě. Moje zkušenosti jsou takové, že když někdo říká tohle se mi nemůže stát, opak bývá pravdou................ Nechte jí na pokoji.
0 0
možnosti

Svoboda

27. 10. 2001 7:40
pravidlo 21
Zdá se mi, že většina řidičů nezná jednoduché "pravidlo 21" tj.: musím mít takovou vzdálenost abych stačil od okamžiku, kdy vozidlo vpředu míjí pevný bod (např. kilometrovník) stačil POMALU řící "jednadvacet" (= cca 1 sec.) než ten bod dosáhnu sám. Toto pravidlo zjednodušeně říká totéž, co příspěvek pána za zkušební dráhy(bubo). Pravidlo se mi mnohokrát osvědčilo a zabránilo, abych do někoho narazil. Zkuste si to a budete překvapeni, jak bezpečná vzdálenost naroste třeba při 130 km/hod, o vyšších rychlostech se v ČR nezmiňuji.
0 0
možnosti

jarda

31. 10. 2001 10:47
Re: pravidlo 21
souhlas az na to, ze to pravidlo zni 2*21 tj. mel bys mit 2 vterny odstup
0 0
možnosti

Hanz

27. 10. 2001 1:59
Proč jí omlouváte???
Uvědomte si že ta .... mohla vjet do cesty Vám!!!
0 0
možnosti

Stefan Fabis/Chicago USA/

26. 10. 2001 23:58
Zeny ridi spatne
To co se stalo je smutne a nev ratne.Samozrejme za chyby se plati,a muze to byt i lidsky zivot.Zeny nemaji tak dobry od had a brzdici reflex jak muzi. Muzu vam to dosvedcit z vlast ni praxe.Ziju v Americe a 3x jsem mel nehodu,vzdy do mne ze zadu nekdo narazil.Pokazde zena.Myslim,ze ta zena co zavinila nehodu uz aplatila dost,zbytek zivota ve vycit kach.Pokud prezije. Stefan
0 0
možnosti

Snehova_vlocka

27. 10. 2001 6:45
Re: Zeny ridi spatne
Mýlíš se, nebylo to špatným odhadem. Mluvila sem přímo z vyšetřovatelem nehody. Ta ženská kecala s kamarádkami a nesoustředila se na jízdu. Proto nestačila zabrzdit - a co se týče stažení auta do protisměru- normální reflex. Člověk se snaží podvědomě chránit sebe, kdyby to stočila opačně mohla by se svou stranou auta nabourat do toho předního a to jí podvědomí nedovolilo(p.s. to se učí v autoškole, alespoň mě to říkali)
0 0
možnosti

Vrana

26. 10. 2001 23:16
Zavrit ji kravu az zcerna
To, ze nebyla schopna ubrzdit auto, kdyz to pred brzdit zaclo je jasne nedodrzeni bezpecne vzdalenosti. Protoze je to slepice a krava, zavrit ji az zcerna a do smrti bych ji nedal ani papiry na kolobezku. V autoskole i vsichni policajti, se kterymi jsem mi kdy mluvil mi potvrdili, ze vzdy je to chyba auta v zadu, posle-li mi to nekdo do kufru a nebo to bezpecne neubrzdi.
0 0
možnosti

bubo

27. 10. 2001 1:05
Re: Zavrit ji kravu az zcerna
Prosim Te, nez zacnes priste vynaset podobne rezolutni zavery, tak si nejdrive o dane problematice neco zjisti. Rika Ti neco reakcni doba ridicu brzdicich za sebou? Tak si prosim uvedom, ze pokud auto jede povolenych 90km/h, tak za sekundu ujede 25 metru, reakcni doba ridice + brzd se pocita okolo 0.5s - 0.65s (to jsou cisla pro beznou populaci) coz je cca 15m. To by byl minimalni odstup vozidel a verim, ze ne vsichni ridici jej dodrzuji. Pracoval jsem na testovaci draze, kde se mimo jine testuji brzdne ucinky aut. Bezne se rozdily v brzdne draze aut pohybuji az 6m pri brzdeni z 60km/h. Rozdily jsou zpusobene vahou vozidel, dezenem a rozmery pneumatik, soumernosti brzd a v neposledni rade systemem brzd (treba ABS). Takze za bezpecnou vzdalenost (reakcni doba + rozdily v brzdeni rozdilnych aut) pri 90 km/h povazuji 23 m. A to uz se nedodrzuje skoro nikdo !!! Vubec se nezastavam te ridicky (te je mi uprimne lito), byla docela pravd. jeji vina, ale stve me jak ji dokazete "smahem" odsoudit. Pritom si vubec neuvedomujete, ze se Vam to muze stat nekdy take a vy takovemu stretu proste nedokazete zabranit.
0 0
možnosti