Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Amerika má nový zákon na teroristy

Prezident USA George Bush podepsal protiteroristický zákon. Norma, kterou ochránci lidských práv považují za spornou, umožní mimo jiné rozsáhlé odposlechy podezřelých, sledování elektronické pošty a přísnější tresty pro pomocníky teroristů. Bush na přijetí zákona naléhal hned po teroristických útocích z 11. září.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Uj

Amerika ma novy....
Proc by nemela byt opozice proti Tabianu roztristena, kdyz Americane do nich perou bomby o 106 ;-))) pfiiiiiii
0/0
28.10.2001 10:18

NEMO

Čipové karty
Tak kdy už sakra zavedou ty čipové karty, jak už mají dlouho v plánu v první fázi. Vše je vyrobeno, jen to rozdat. To pak bude panečku kontrola, a ty zisky! Asi to chce je ještě více paniky.
0/0
27.10.2001 5:08

Bohous

At zije USA na vecne casy !!
Vuvrazdit vsechny "Radovej clovek" ( nove slovo vuvrazdit)
0/0
27.10.2001 1:29

Radovej clovek

vuvrazdit USA ....!!! GO TALIBAN GO
vuvrazdit USA ....!!! GO TALIBAN GO
0/0
26.10.2001 22:58

Frankie

Re: vuvrazdit USA ....!!! GO TALIBAN GO
Řadovej člověk? Ale hodně řadovej, co?
0/0
26.10.2001 23:14

Daniela

Re: Re: vuvrazdit USA ....!!! GO TALIBAN GO
Spíš podřadnej
0/0
27.10.2001 15:01

America

Re: vuvrazdit USA ....!!! GO TALIBAN GO
Fuck you "Radovej clovek" you can kiss our ass !! America
0/0
26.10.2001 23:39

Paja

Re: vuvrazdit USA ....!!! GO TALIBAN GO
Řadový možná, ale člověk? Ehm, ehm...
0/0
29.10.2001 20:37

Koblich

checht
"Norma, kterou ochránci lidských práv považují za spornou" - teda tomu rikam kulantni formulace, jojjj!
0/0
26.10.2001 22:01

esorimmer

svoboda
Tak konecne maji teroristi prvni uspech. Ted se budou Americani moct spehovat (rozsahle, na zaklade podezreni), jak budou chtit, co budou chtit. Na co nejake soudy...
0/0
26.10.2001 19:31

Dandy

Tak co ty na to, Nazire?
Je mi na bliti s takovejch radoby demokratu, jako jses ty, ktery fsechno pozorujou z klidnyho teplyho mistecka v Evrope a nadavaj na amiky, ze nedodrzujou lidksy prava a co tim utokem vlastne sledujou.... Ty kreteni z talibanu jsou lidksy zrudy, arabacky zbabelci, kteri utocej zasadne zezadu a zastitujou se svou virou...rika jimsnad Koran :Zabij svyho nazorovyho opdpurce? Chci tady na svete zit v klidu, chci si vyjet nahoru na Empire podivat se na tohle krasny mesto pekne seshora a nechci mit strach z kadyho pricmoudlyho arabaka, kterymu svihne v makovicia rozhodne se, ze ze sabe udela slavnyho....a taky si za to nechaporadne zaplatit. Taliban je cisty zlo a jako s takovym je nutno s nima zachazet... Takze ted momentalne seru na uvahy typu co tim vlastne amici sledujou, mam po krk uvah jestli jedname dostatecne humanne, kopu za amiky a chci aby tam sli a fsechny ty svine, ktery se hlasej k Talibanu vymlatili, protoze si to proste zaslouzej... Demograt, kterej toho fseho ma po krk....neco jako demokracie jo, ale vodcamcad pocamcad....ty hajzlove tady pred utokem zili, uzivali si svobodu a pak v jeden den pozabijeli vic jak 5000 lidi. Proc jsem lezou, kdyz proti americe broji.
0/0
26.10.2001 17:59

bradley

Re: Tak co ty na to, Nazire?
Yo! Souhlas. Jen se tu priprav na rozvibrovany kokoty, co te budou urazet a vykrikovat neco o Vietnamu, Hirosime, Belehrade...... Ale ja kopu za stejney team, jako ty. Taliban je banda prihratejch vylizancu, co maji z Koranu orgasmus od rana do vecera, stejne jako ze zabijeni lidi. Jejich sport: Nekoho popravit, nejlepe zezadu kalasnikovem a za cokoliv, co se neslucuje s jejich imaginarnim bohem, i kdyz se o tom v jejich "Knize Muhammada ala Koran" vubec treba ani nepise, ze yo.... , nebo letat za kniplem cehokoliv, cim se da vrazit kamkoliv, jen kdyz tam bude dost tech neposlusnejch, divnejch bezvercu. Jen si rikam, ze kdyz je nekde ve svete posledni dobou nejakej problem, jsou u toho muslimove...nebo se pletu, he? >> Sem si tu taky precet nejake blaboly o osklive West civiliation a o tech, ze vsech stran utlacovanych narodech pulmesice.... hehe, LOL!!!!!!!!! Nekdo si z the USA / Europe dela jen srandu a otaci si tu nasi fantastickou, v dejinach planety NIKDY !!! nedosazenou svobodu a demokracii jako zbran proti nam.... s plnou tlamou kecu o tom, jak islamu vsichni ublizujou, jak je diskriminujou.... a pritom jeste drzej kudly vod krve. To je... co to je...? Drzost?
0/0
26.10.2001 19:38

strýček J.R.

Re: Re: Tak co ty na to, Nazire?
S tím orgasmem z Koránu a ze zabíjení je to zajímavý námět. Pořád jsem marně pátral, proč Talibanci tak nehezky zacházejí se ženskými, jako by je ani nepotřebovali. Teď to vím.
0/0
26.10.2001 23:21

p.oujesky

Re: Tak co ty na to, Nazire?
Tak jse me zda ze jste vsichni pekne blbi a sice vy verite ze jde o Ladina NE je to smradlava politika a boj o moc.Jeste pred nedavnem byl Ladin nejvetsi pritel USA a ti mu davali nejlepsi zbrane a 0.5miliardy $ rocne na boj proti Rusum a dneska je nejvetsi NEPRITEL? Vy si myslite ze kdyby ho chitili hned druhy den po zacatku valky ze by valka zkoncila?Probudte se a nebudta naivni.Vse je uplne jinak.V Jugoslavi take porad hledali nejaKE VALECNE zlocince a kdyz ho nasli tak hledali dalsiho jenom aby byla zaminka BOMBARDOVAT a rozbijet a ted je to stejne akorat v jine zemi.Americane chteji cely svet a to podobrem nebo po zlem a zaminka se vzdy najde.Copak Clinton neni valecny zlocinec?On naridil zabit tisice nevinych lidi v Jugoslavi.Jenom ze on je z usa on je nevinnyl.Tak to pracuje.
0/0
26.10.2001 22:16

Malone

Re: Ha, Ha, Ha
Panove, panove, kdyz si to tak ctu, tak uz se vubec nedivim, ze nejaka valka vypukla....
0/0
26.10.2001 17:49

gotreg

humanitární tvář?
... skoro by mě zajímalo, co by Američani udělali, kdyby chytli Bin Ladina..... dali mu McHranolky? Nobelovu cenu míru? ha-ha-ha ... je to kurva válka, tak se nedivte naivkové (politicky korektní - tfujtajxl) );-//
0/0
26.10.2001 15:39

Drago

Re: humanitární tvář?
Naprostej souhlas. Bez soudu by ho vodstřelili...
0/0
26.10.2001 16:15

PavelX

Re: Re: humanitární tvář?
Doufam ze jo!
0/0
26.10.2001 19:36

Uncle

Re: humanitární tvář?
ba ba, a nebo by se za zahadnych okolnosti "sam utratil"
0/0
26.10.2001 16:37

-

Re: humanitární tvář?
bojím se, aby Bina zastřelili, a ne převezli do USA. To se budou zase teroristi mít možností brát všude po světě americká rukojmí. Zabít hned a potvrdit testem DNA, že šlo o Bina
0/0
26.10.2001 16:42

ed11

Re: humanitární tvář?
On je v tom drobný rozdíl ... i když kosmetický. Když je někdo zabit v boji, což se - doufám - stane bin Ladinovi a jeho stoupencum, protoze nepredpokladam, ze by byl ochoten se vzdat, tak se na to svet diva lepe nez na popravovani zajatcu. Nepochybuji o tom, ze i kdyby byl bin Ladin zajat, tak nakonec zemre v boji ... treba pri pokusu o utek ze zajeti, ze? ... protoze Americane by ho celkem logicky nemohli s ohledem na verejne mineni popravit bez soudu. A jelikoz soud by mohl byt z mnoha praktickych duvodu nezadouci (ze?), protoze u soudu v demokraticke zemi, kde plati presumpce neviny, nemuze byt odsouzen nikdo, o jehoz vine existuje pochybnost (napr. chybi prime dukazy), tak by se asi nasla "zahalena afganska zena", ktera by pri uklidu ve vezeni povolila bin Ladinovi pouta a strcila mu do kapsy revolver. Taliban si s tim starosti nedela. Chyti zajatce ... a za pul dne je bez soudu popravi, prestoze se dotycni zabyvali politickou agitaci a nikoliv ozbrojenym bojem. Ale ono to samo o sobe ukazuje na rozdilnost kultur. Jak rekl spravne prezident Bush, kazdy si dnes musi vybrat, na ktere strane stoji. Nekdy si clovek musi vybrat mensi zlo (protoze jinou moznost nema), ale z tohoto pohledu nestojim o to byt na strane, ktera popravuje zajatce, netaji se s tim a nema s tim problem.
0/0
26.10.2001 16:55

gotreg

Re: Re: humanitární tvář?
prosímtě, nebuď naivní. Co mě opravdu děsí & baví zároveň je představa, že CIA narozdíl od jiných tajných služeb používá právních metod při výslechu, že americký voják nestřílí na zajatce a americká bomba trefí jen teroristu. Podívej, příteli, dotyčný popravený se provinil proti zákonům. Byl zajat & popraven. Narozdíl od Tebe nemám takové informace, abych mohl tvrdit jak bylo vše bez soudu. V tomto případě myslím nemusel nikdo dokazovat, jak dotyčný prožíval traumatické dětství, byl mlácen železnou tyčí a jeho babička mu sebrala žvýkačky. Jsem odpůrcem trestu smrti - ale absolutním. Taky jsem realista. Dotyčný ex-bojovník byl známý svým nepřátelstvím k Talibanu. Ergo je jasné, že s ním Taliban nakládal jako se svým úhlavním (vedle "amerického stanáše") nepřítelem. A narozdíl od "zastřelen na útěku do břicha" či "srdeční slabost" ho popravili. IMHO je to morálně více košér, než "kupodivu se oběsil v neprodyšně uzavřené & hlídané cele".... QED
0/0
26.10.2001 17:23

David

Re: Re: Re: humanitární tvář?
Skvele... podle teto logiky komunisti meli pravo na vsechny obeti nesouhlasu. Oni dokonce soudili - podle svych zakonu. Vzdyt oni taky popravovali jenom sve uhlavni nepritele. Doufam, ze nebudes mit nic proti tomu az bude teda Bin Ladin zabit bez soudu, kdyz obhajujes Taliban. Uzasna demagogie..
0/0
26.10.2001 18:41

Bonifác

Re: Re: Re: humanitární tvář?
Kecy,kecy, kecy, kecy a zase jenom kecy
0/0
26.10.2001 19:46

gotreg

humanitární tvář?
0/0
26.10.2001 15:37

tadzik

Ha, Ha, Ha !!!!
Skvela akce specialnich komand Talibanu! Trefa do cerneho! A USA slepuji novou vladu, ktera zacne v Afghanistanu obcaskou valku, jen co bude u moci. Amici jsou tak tupi a bezohledni, ze potrebuji dalsi poradny kopanec.
0/0
26.10.2001 13:59

Tomáš

Re: Ha, Ha, Ha !!!!
a nechtěl bys řídit příští letadlo? Celkem bych ti to přál...
0/0
26.10.2001 14:46

lj

Re: Ha, Ha, Ha !!!!
ty kretene.....nakopat prdel potrebujes akorat tak ty
0/0
26.10.2001 14:55

Mustafa

Re: Re: Ha, Ha, Ha !!!!
Vole.....
0/0
26.10.2001 17:02

LV

Re: Ha, Ha, Ha !!!!
Ty zasrana smradlava arabska svine! Potrebujes do plynu dobytku!
0/0
26.10.2001 15:08

Mustafa

Re: Re: Ha, Ha, Ha !!!!
Hovado..... máš všech pět pohromadě ?
0/0
26.10.2001 17:03

Hoblík

???????? No to snad neni pravda!!!!
0/0
26.10.2001 17:04

David

Re: Ha, Ha, Ha !!!!
Ty jses chudak prvni tridy. Mel by jsi tam jit a pomahat Talibanu, mylim ze by te objali a dali Ti velikou pusu !
0/0
26.10.2001 15:14

Mustafa

Re: Re: Ha, Ha, Ha !!!!
Zato ty jsi chudák s maturitou.....
0/0
26.10.2001 17:05

Geore Washington

Re: Re: Re: Ha, Ha, Ha !!!!
No a ty jses korunovanej !!Mustafo asshole !!
0/0
26.10.2001 23:36

David

Re: Ha, Ha, Ha !!!!
Ano trefa do cerneho. Ukazali svoji humani tvar, kdyz ho hned popravili. Go US go...
0/0
26.10.2001 15:30

abc

Re: Re: Ha, Ha, Ha !!!!
a co delaj ty zas... amici? nikoho nezabijej? nefandim talibanu, ale vase reakce me udivujou
0/0
26.10.2001 16:14

Mustafa

Re: Re: Re: Ha, Ha, Ha !!!!
Konečně rozumné slovo...... Copak tyhle stránky navštěvují jenom tupá prasata ? Tak tupá, že nevědí, jak to autor toho prvního příspěvku myslel ? Bože, bože.
0/0
26.10.2001 17:00

Bonifác

Re: Re: Re: Re: Ha, Ha, Ha !!!!
Myslíš, stejně tupá jako jsi Ty?
0/0
26.10.2001 19:51

JZ

Re: Ha, Ha, Ha !!!!
SI KRETÉN!! K tvojmu príspevku nemám už čo dodať..
0/0
26.10.2001 16:46

MK

Re: Ha, Ha, Ha !!!!
Tak tam bez Umarovi pomoct s vesenim zajatcu, ty "inteligentni a ohleduplny" Tadziku. Rika ti neco pojem "valecny zlocin" ?? Za popravy zajatcu se v Norimberku a v Tokiu davaly tresty smrti.
0/0
27.10.2001 14:54

Tomáš

Arabáci jarabáci...
0/0
26.10.2001 12:58

eric

Taliban song
k tématu: http://www.yonkis.ya.com/imagenes5/guerra/talibamm.htm
0/0
26.10.2001 12:34

bradley

Re: Taliban song
Tenhle filmecek urcite < jen trochu modifikovany > pustil Hitler v Mnichove svym hostum. Ti prozreli.... a zjistili, ze nasili vubec nic nezmeni, ze demokracie a svoboda nema pravo pozvednout zbran, protoze by to mohlo ublizit i nevinnym. Bravo. Mate jeste nejaky dalsi cool odkaz? Jeste jeden, prosim, a muj vyhraneny nazor vuci Talibanu, Osamovi & company etc. se jiste zmeni. :-/
0/0
26.10.2001 20:02





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.