Diskuze

Cestu na Barrandov prodlužuje objížďka

Výstavba tramvajové tratě z Hlubočep k barrandovskému sídlišti komplikuje život jeho obyvatelům. Na lidi ze sídliště navíc čekají při pravidelných cestách do práce problémy. Od středy jim autobusové linky městské dopravy pojedou po objížďce. Hlavní sídlištní tepna, Lamačova ulice, totiž zůstane uzavřena kvůli výstavbě tramvajové trati.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Jan Černý

23. 4. 2002 19:21
Nedostatek tramvají
Nedokážu pochopit problém, že zde není vhodný výrobce?Cožpak není možné nakoupit nové tramvaje na Barrandov od ČKD.Vždyť převzetí firmou Siemens snad neznamená likvidaci tatrovky. Jako nejúčelnější se mi jeví nákup osvědčených kloubových vozů Kt8 s nízkopodlažním středem. Může to být i ekonomické, protože by se tramvajový park typově sjednotil a zároveň omladil.
0 0
možnosti

Kodl

12. 3. 2002 20:46
Pristihnout vinika
Po ulicich se vali tuny bahna a pan Ruzicka nemuze nikoho chytnout.Mam radu.Kdyz to neumite tak jdete od valu!Pokuste se nekdy vystrcit prdel z kanclu a postavit se k silnici mozna to zabere.
0 0
možnosti

jiwo

10. 12. 2001 17:17
Nedostatek tramvaji.
Mozna nejsem prilis v obraze, ale mne zarazila jina vec vyrcena v clanku: v Cechach neni vhodny vyrobce. Znamena to tedy, ze stehovani smichovske tovarny na Zlicin bylo de facto likvidaci? Ja bych rad ziskal odpoved na tuto otazku.
0 0
možnosti

Jan Zahradník

25. 1. 2002 1:42
Re: Nedostatek tramvaji.
Ano, s ČKD tramvajemi je konec, .... fa Siemens zlikvidovala i prototyp T7 ....
0 0
možnosti

Robin Šedivý

26. 11. 2001 11:48
Chybné popisky fotografií
Celkem pěkný článek až na ty chyby: U fota stanice V Bokách je napsáno, že jde o konečnou stanici. Plánovaná stanice Ateliery neleží v blízkosti Teras, a bohužel u barrandovských teras nebude tramvajová zastávka. Jinak souhlasím s předchozím příspěvkem, že je nesmyslné měnit názvy zastávek: současná Geologická => V Bokách, Dreyerova => Ateliery, Chaplinovo náměstí => Chaplinova, Sídliště Barrandov => Klukovická. Doufám, že v DP dostanou rozum a názvy stanic měnit nebudou.
0 0
možnosti

Petr

24. 1. 2002 13:38
Re: Chybné popisky fotografií
V DP a rozum?:-))))..no...hlavne, ze je veselo:-))))
0 0
možnosti

Jan Dobiáš, Praha 6

14. 11. 2001 10:39
Tramvaje na Barrandov
Těším se na novou trať. Proč by se ale měly měnit názvy zastávek (Chaplinovo nám. na Chaplinova zastávka nebo Terasy na Ateliéry). Současné názvy vystihují místo, kde se zastávky nachází (logicky) a ne naopak, kdy se název zastávky vžije jako název místní, jako je tomu např. u některých stanic metra (Vltavská, Pražského povstání aj.)
0 0
možnosti

Igor Daneš

29. 10. 2001 20:51
Zklamání
Přečetl jsem článek a nevěřil jsem vlastním očím. Tři čtvrtiny článku jsou o problematice nových tramvají, což se prakticky vůbec netýká tématu trati na Barrandov. Docela mi vrtá hlavou jak takový článek – paskvil vznikne. Měl autor málo času do uzávěrky, nasbíral málo informací a tak to „něčím docpal“? Já vím je to maličkost (zdánlivě), ale vždy mě vytáčí odfláknutá práce a speciálně mě to zaráží v našich nejčtenějších novinách. Tímto také žádám o komentář autora či někoho jiného odpovědného.
0 0
možnosti

Ferri Brodge

25. 10. 2001 22:36
Pomůže to???
K této dlouho očekávané trati mám dvě výhrady. Nebo spíš obavy: 1) Nebude porušena příroda Prokopského údolí??? 2) Nenastane stejná situace jako u trati do Modřan, tj. malá využívanost a téměř až zbytečnost, jelikož dopravu i nadále zařizují autobusy!!! Ferri Brodge (Walrus Video) Bohuslava Martinů 4 P4 - Podolí; 140 00
0 0
možnosti

Jiří Martínek

30. 10. 2001 12:34
Re: Pomůže to???
Pár poznámek k předešlému komentáři: Ad 1) Prokopské údolí je od trati dost daleko, koleje povedou po mostě přes Růžičkovu rokli (tam už ovzduší dost narušuje provizorní obchvat, po kterém jezdí denně desetitisíce aut včetně kamionů) a pak přímo sídlištěm, Werichova ulice (kde bude konečná) je od údolí nejméně zastávku autobusem. Ad 2) Vzhledem k tomu, že autobusové linky 126 a 128 se se zavedením tramvaje zruší či výrazně omezí, tak se o vytíženost neobávám... Navíc oproti dnešnímu stavu bude Barrandov (konečně!) propojen s centrem. Doufám, že tam budou protaženy linky 12 a 14, případně doplněna ve špičkách ještě jedna pomocná jen na Smíchovské nádraží. Ad Zbraslav) Nestálo by za zvážení zavedení autobusové linky ve směru Sídliště Zbraslav - Zbraslavské nám. - Modřany jako alternativy k věčně přecpané Strakonické? Z Modřan by pak cestující mohli pokračovat tramvají, která má ještě kapacitní rezervy. P.S. Doufám, že to čte taky někdo odpovědný za pražskou dopravu :-)))
0 0
možnosti

ZP

25. 10. 2001 9:15
P.S.
Pokud jsem kdy mluvil s někým ze Zbraslavi, stále jsem jen slyšel, jak je to pod tou Prahou děsné, že by radši samostatnost. Tak ať si Zbraslaváci samostatně zajistí dopravu do Prahy.
0 0
možnosti

mispul

25. 10. 2001 9:00
zase sliby
No uvidime..vystavbu okruhu nam taky jenom slibuji..:-)) Docela jsem zvedav, jestli se splni i dalsi slib, a to, ze az pojedou tramvaje na Barrandov, tak na Zbraslav pojedou kloubove autobusy...neverim ani jednomu
0 0
možnosti

ZP

25. 10. 2001 9:11
Re: zase sliby
Asi to tak už bude, na Barrandově se konečně kope (sice jen tak trochu, äle ono se to rozjede). Spíš mě může trefit šlak z toho, že budeme muset nakonec asi tramvaje dovézt.To u nás fakt není nikdo, kdo by tramvaje vyrobil? Snad tu tradice je a lidí, kteří to snad ještě stále umí, je snad taky proboha dost....Od Křižíka jsme nedovezli ani jednu tramvaj a teď jo? Bývalí "Tatrováci", udělejte s tím něco! A pokud jde o tu Zbraslav, tam by snad stačil kloubovej parník,ne? Stejně se tam jen jezdilo v neděli k muzice (a za holkama)..... :-))))
0 0
možnosti