Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Taliban: zemřelo víc lidí než ve válce se SSSR

Útoky USA na Afghánistán pokračují. Spojené státy v noci opět těžce bombardovaly pozice Talibanu na bojové frontě severně od Kábulu. Afghánské vládní hnutí se však nevzdává. Talibanský ministr školství Ámir Chán Mutakí tvrdí, že při spojeneckých útocích už zahynulo víc lidí než ve válce se SSSR. Zároveň ujistil, že Taliban bude bojovat do posledního muže.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Paja

Co má znamenat ten titulek?
0/0
29.10.2001 19:07

BOBO

PANÍ TOMANOVÁ - iDNES - PROČ MLČÍTE ???
DOUFÁM , ŽE JSTE NEODJELA OVĚŘOVAT ZPRÁVY K TALIBA´NCŮM DO AFGHANISTÁNU ??? CO ŘÍKÁTE PŘÍSPĚVKU NÍŽE OD Frankieho Z 26. 10. 2001 - 15:11 HOD. ??? ..... DOVOLÍM SI PŘIPOJIT JEŠTĚ MOJI ODPOVĚDˇ ( 26. 10. 2001 - 0:35 HOD. ) NA VAŠI PŘIPOMÍNKU , NA KTEROU JSTE VY DOPOSUD NEODPOVĚDĚLA :......I KDYŽ iDNES UŽ ČTENÁŘŮM DNES SDĚLUJE : " TALIBAN ROZJEL NAPLNO I VÁLKU LŽÍ " ??????????? JE TO ZPRAVODAJSTVÍ , NEBO KOMENTÁŘ OD PANA MILANA VODIČKY ? Re: Re: PANÍ TOMANOVÁ iDNES .......ASI DOSTALI CHŘIPKU (BOBO <frunek.zlin@avonet.cz>, 26.10.2001 0:35) reagovat VÁŽENÁ PANÍ TOMANOVÁ . NAPROSTO CHÁPU , ŽE : TALIBAN TVRDÍ , ŽE JE "x" MRTVÝCH ... VŮBEC NECHCI , ABY JSTE PSALI , ŽE TALIBAN LŽIVĚ TVRDÍ ..... JE FAKT , ŽE VY TOMU "SVÉMU" ŘÍKÁTE ZPRAVODAJSTVÍ , ALE ČERPÁTE Z NĚČEHO , KDE VŮBEC NEVÍTE , CO TO JSOU ZA INFORMACE . VY SI JEŠTĚ JEDNOU PŘEČTĚTE NADPIS VAŠEHO "ZPRAVODAJSTVÍ" !!! DOSTÁVÁTE SE TÉMĚŘ NA HRANICI ŠÍŘENÍ POPLAŠNÉ ZPRÁVY . LIDÉ , KTERÝCH OPRAVDU NENÍ MÁLO , SI POD TAKOVÝM ČLÁNKEM , ZE ZEMĚ , KDE PROBÍHÁ VÁLKA ( A VY V NADPISU TU VÁLKU JEŠTĚ ZDŮRAZNˇUJETE !!! ), ZÁSADNĚ PŘEDSTAVÍ MRTVÉ ZASAŽENÉ AMERICKÝM BOMBARDOVÁNÍM !!!!!!!!!!! A TAK TO PŘECI NENÍ ! NAVÍC MUSLIMOVÉ ZÁMĚRNĚ A DOBŘE VYUŽÍVÁJÍ "NAŠEHO" STRACHU ZE SMRTI , K PROPAGANDĚ , V TOMTO PŘÍPADĚ PROTI AMERIČANŮM . A I KDYBY SE NAPŘ. USA NEPODAŘILO USMRTIT ANI JEDNOHO "CIVILISTU" ( NAVÍC KAŽDÝ CIVILISTA - MIMO ŽEN , NOSÍ STŘELNOU ZBRANˇ - MALÍ KLUCI UŽ OD VĚKU , KDY JI DOSLOVA UNESOU !!! ) , TAK JÁ VÁM GARANTUJI , ŽE TI TALIBÁNCI TY MRTVÉ PRO PRO VAŠE ZPRAVODAJSTVÍ DOSLOVA "NADĚLAJÍ" Z VLASTNÍCH ODPŮRCŮ A KDYŽ TO JINAK NEPŮJDE , TAK I ZE SVÝCH ODDANÝCH ZFANATIZOVANÝCH PŘÍVRŽENCŮ . ALE Z VAŠEHO ZPRAVODAJSTVÍ TO VYZNÍ JAKO VÝSLEDEK AMERICKÉHO BOMBARDOVÁNÍ !!!! A V TOM JE PODLE MNE TA TRAGEDIE VAŠEHO ZPRAVODAJSTVÍ . STEJNĚ PROTIAMERICKÝ NADPIS ČLÁNKU NAPŘ. BYL : TALIBAN: BOMBY USA ZABÍJELY V NEMOCNICI . Z JAKÉHO DŮVODU SE MUSÍ VYPICHOVAT Z VÁLEČNÉ SITUACE ZROVNA TENTO MOMENT ? JÁ CHÁPU , ŽE TREFIT NEMOCNICI JE ŠPATNĚ , ALE NIKDO , KROMĚ TALIBÁNCŮ TO NEVIDĚL . JAK SE DÁ VŮBEC OVĚŘIT , ŽE TAM BYLI PACIENTI , ŽE TO NEBYLI ZDRAVÍ VOJÁCI , KTEŘÍ SI ZÁMĚRNĚ Z NEMOCNICE UDĚLALI VOJENSKÝ OBJEKT ? VY OPRAVDU NECHCETE PŘIPUSTIT , ŽE MUSLIMOVÉ ( NEŘÍKÁM , ŽE VŠICHNI , ALE VĚTŠINA ANO ) JSOU VELMI LSTIVÍ , ZÁKEŘNÍ , KRUTÍ , NEMAJÍ VŮBEC ŽÁDNÉ ZÁBRANY OKAMŽITĚ ZABÍJET SVÉ PROTIVNÍKY BEZ OVĚŘENÍ SI , ZDA TEN DOTYČNÝ NĚCO PROVEDL . STAČÍ , ŽE SE DOMNÍVAJÍ , ŽE JSTE JINÉNO NÁBOŽENSTVÍ . A TO SE NEZMINˇUJI O KREVNÍ MSTĚ V DOBÁCH MÍRU , NE TAK VE VÁLCE A TO I MEZI MUSLIMY !!! BYL JSEM TAM A VIDĚL JSEM LEDASCOS . NESMÍTE ALE ŽÍT MEZI LIDMI , JAK POPISOVAL VÁŠ KOLEGA JAN RYBÁŘ V ČLÁNKU : DOMKY Z HLÍNY ..... ANO , TAM SE LIDÉ SNAŽÍ ŽÍT ( V BÍDĚ ), TAK NĚJAK NORMÁLNĚ . ALE PŘESTO , JE TO JINÝ SVĚT A EVROPAN TAM NEMÁ ŠANCI ŽÍT . OPAČNĚ TO ALE MOŽNÉ JE . TISÍCE UPRCHLÍKŮ JSOU TOHO DŮKAZEM . MŮJ OBDIV PATŘÍ PANÍ PROCHÁZKOVÉ . OD NÍ ZPRAVODAJSTVÍ I KOMENTÁŘE JSOU NA ÚROVNI . S POZDRAVEM B. FRUNEˇK ......................... TAK KOLIK JSEM SE "SEKL" S TOU NEMOCNICÍ ????? PŘÍSAHÁHÁM , ŽE JSEM NEMĚL JINÉ INFORMACE , JAKO KAŽDÝ OBYČEJNÝ ČLOVĚK . DOUFÁM , ŽE MI UZNÁTE DOCELA SLUŠNOU ZNALOST ARABSKO - MUSLIMSKÉHO "CHOVÁNÍ" !!! S POZDRAVEM B. FRUNĚK
0/0
26.10.2001 21:55

Bohouš

Re: PANÍ TOMANOVÁ - iDNES - PROČ MLČÍTE ???
Asi se vyjadřuji k něčemu, co už tady probírate dlouhou dobu, a tak nevím jestli tady něco z toho, co napíšu, už nepadlo. Za prvé: Lžou obě strany, američani i afghánci. Za druhé: Jak bylo již zmíněno, afghánci jsou již od malička zběhlí v boji a mají pro něj výcvik. Ne proto, že chtěli někoho napadnout, ale protože někdo napadal je. Nejdřív Rusové a teď Američani. Brání se a budou se bránit. Za třetí: Neustále je zmiňován islámský terorismus nebo něco podobného. Co to ale je? Kdo vyznává islám nikoho nezabije. Stejně jako mají křestani přikázání nezabiješ, tak ho má i islám. To zabíjení nemá s islámem nic společného. Stejně tak jako neměly s křesťanstvím nic společného křížové výpravy.
0/0
29.10.2001 20:30

BOBO

Re: Re: ODPOV̡D PRO BOHOUŠEPANÍ TOMANOVÁ - iDNES - PROČ MLČÍTE ???
I JÁ JSEM JAKO DÍTĚ BĚHAL S FLINTOU KOLEM ČINŽÁKU , ALE TY AFGHÁNSKÉ DĚTI MAJÍ DOOPRAVDICKÉ KALAŠNIKOVI A KDYŽ JIM NĚJAKÝ DEBIL OZNÁMÍ , KTERÝM SMĚREM MAJÍ STŘÍLET , TAK TO BEZ PŘEMÝŠLENÍ UDĚLAJÍ . A STŘÍLÍ PŘEDEVŠÍM A KLIDNĚ I DO VLASTNÍCH AFGHÁNCŮ !!! AMERIČANÉ JE URČITĚ NENAPADLI !!!!!!! TI PŘIŠLI ZLIKVIDOVAT TERORISTICKÝ TALIBAN - DOUFÁM , ŽE JSI SLYŠEL , ŽE V NY POVRAŽDILI PŘES 5.000 LIDÍ !!!!!!!! A TALIBANCI JSOU ISLÁMSKÉHO NÁBOŽENSTVÍ . TAKŽE TEN TERORISMUS JE LOGICKY ISLÁMSKÝ A NE , ŽE NEMAJÍ NIC SPOLEČNÉHO !!!!!!!!!!!!!! BRÁNÍ SE NYNÍ STOUPENCI TALIBANU JAKO TERORISTICKÁ ORGANIZACE PROTI AMERIČANŮM . TALIBAN ZÁMĚRNĚ DO TÉTO VÁLKY NAŽENE DĚTI , ABY SVĚT VIDĚL , JAK AMERIČANÉ VRAŽDÍ NEVINNÉ DĚTI !!! JE TO HNUS NEJHRUBŠÍHO ZRNA . JSOU TO PRÁVĚ MUSLIMOVÉ , KTERÝM JSOU DĚTI NADEVŠE - ....HLAVNĚ NA VŠE VÝHODNĚ POUŽITELNÉ . JINAK SE MIMO JINÉ , ISLÁM OD KŘESˇTANSTVÍ LIŠÍ V TOM , ŽE KŘESˇTANSTVÍ TŘEBA NEZNÁ KREVNÍ MSTU . A TO JE TAKÉ TAKOVÁ MÍRUMILOVNÁ SOUSEDSKÁ "VÝPOMOC" MEZI MUSLIMY !!!!!
0/0
29.10.2001 22:24

Frankie

Nemocnice v Herátu
V dnešní MF DNES bylo mimo jiné možno se dočíst, že zpráva Talibanu o zničené nemocnici v Herátu a stovce mrtvých v ní se "nezakládá zcela na pravdě". Ověření z nezávislého zdroje OSN v duchu slavného radia Jerevan říká: informace je pravdivá, ale jen částečně. Nejednalo se o civilní nemocnici, nýbrž vojenskou. Obětí nebylo 100, ale pouhých 9. To jen na dokreslení "objektivity" informací Talibanu. Myslím, že i všechna ostatní jejich čísla je nutné dělit nejméně deseti, abychom byli blíže pravdě. Mrzí mě jen na MF DNES, že tato zprávička se nacházela na xxxté stránce a byla zmíněna víceméně jen okrajově, zatímco výmyslům Talibanu patří první stránka a palcové titulky.
0/0
26.10.2001 15:11

Lukas

Taliban: zemřelo ví lidí než ve válce se SSSR
Kecy, jenom kecy!!!
0/0
26.10.2001 13:24

Monty

Obeti, pocty, taktika atd.
Jestli si nekdo pamatuje na valku v Perskem Zalivu, tak pri cteni takovych prispevku jen pousmeje. Tedy ten, kdo si o tehdejsim konfliktu hledal informace i po jeho skonceni. Media ted predstavuji pouze desinformace. I CNN tehdy odvysilala naproste ptakoviny. Ani jedna strana nikomu neda oficialni vysledky a popravde recono se ani nedivim. Jako lahudku jeden citat od Winstona Churchilla: Neverim zadne statistice, kterou si sam nesfalsuji...
0/0
25.10.2001 18:31

G.W.Bush

Pozor na počty!!
Doufám, že Taliban si ve vlastním zájmu eviduje aspoň v Excelu počty obětí, které uveřejnil. Pokud ne, lehce se může stát, že tento počet brzy převýší počet obyvatel Afghánistánu. Ne, že by to pro různé pseudohumanisty na tomto chatu byla nějaká vada na kráse, ale tiskový mluvčí Talibanu by pak musel dokázat, že si své penízky zaslouží.
0/0
25.10.2001 17:32

Diana

Překlad
V originále je ten výrok takhle: "Their casualties will be higher than the Russians' [the Soviets lost 17,000 soldiers in the 10-year war in Afghanistan] because Americans are people of more pleasure and comfort than the Russian people," he told Reuters Television. "It is true that their technology is more advanced than ours, but as long as one Muslim Afghan is alive he will not surrender to America." (převzato z www.abcnews.com) Nejedná se tedy o oběti (dosavadního) bombardování, ale o (případné)americké vojáky. Malinký rozdíl.
0/0
25.10.2001 12:18

joji

Re: Překlad (zcela symptomaticke)
Konecne nekoho napadlo se podivat trochu blize k pramenu a priblizit se k Pravde, ktera sice neexistuje, ale spousta lidi u nas je ochotna za ni polozit nekolik set cizich zivotu a spousta lidi u nich je za ni ochotno polozit svuj zivot a zivot tisicu jinych lidi. Jak asi v originale vypadalo to "priznani" Usamy bin Ladina. Rozdil mezi priznanim a schvalovanim je asi pro vsechny zabednence nepodstatny. Taliban samozrejme prekrucuje skutecnost, Rumsfeld samozrejme prekrucuje skutecnost. Kdo se domniva, ze v teto valce jsou poze dve strany, je to jeho pravo na to byt omezeny. Moje rozlisovaci schopnosti jsou 3-D, tedy tech stran je nekolik. Takze je mi to fuk. Snazil jsem se, ale je to na hovno. To, ze za me vyhlasil pan premier valku (a to jsem mu ve volbach veril) me sere asi nejvic ze vseho. Take it easy! Za 50let si budeme moci koupit knizku, ktera bude skutecnosti blize nez vsechny tyhle PR recicky. "Hope, it is not late to stop the war!"
0/0
26.10.2001 3:45

barbudo

Re: Re: Překlad (zcela symptomaticke)
50 let je asi příliš optimistický odhad. Od smrti JFK už je to taky dost dlouho a pořád jen mlha.
0/0
26.10.2001 8:51

barbudo

Re: Překlad
1*
0/0
26.10.2001 8:43

IS

Kecy ... propaganda Talibanu .... kecy .... PR bin Ládina .... kecy ....
.... stále dokola ....
0/0
24.10.2001 23:59

Kikina

Už je to dost trapný
Tak kdy tam vlítnou ty elitní vojáci???Bomby umí střílet každej trouba,ale je to už dost ubohý vždyť se ani netrefí.To bylo keců jak chytěj Láďu a ten je zatim v klidu někde vysmátej.Amerikáni na to asi nemaj tak ať tam na to vlítnou Francouzí se svou cizineckou legií určitě by z nich měli Talibíčící větší bobky.
0/0
24.10.2001 23:45

Monty

Re: Už je to dost trapný
Kikinko az budes elitni vojak, tak pochopis ze je potreba si pripravit teren. A dokud ten teren neni pripraveny, tak tam nikdo lidi neposle. Sla bys do toho na blind? Doby utoku a la Dukla (Urrraaaaa nas mnoga) jsou davno pryc, nehlede k tomu, kolik takovy vycvik spickoveho profesionala stoji. Nikdo nema zajem na tom, aby byt jeden z tech "elitnich vojaku" zarval. A ver mi, ze pripravit si pudu pro takovou akci v Afghanistanu je nesmirne slozite...
0/0
25.10.2001 18:36

BOBO

EJHLE BOMBA !
A ŽE PO NÍ NENÍ ŽÁDNÁ DÍRA !!!! ODKUD JI DOTYČNÍ MLADÍCI PŘINESLI ??? --- VÁŽENÍ "NOVINÁŘI" , TO NENÍ BOMBA , TO JE OBAL , ZE KTERÉHO VYPADLY KYTICE KVĚTIN PRO TERORISTY - TY UŽ SI TERORISTÉ , STEJNĚ JAKO POTRAVINOVÉ BALÍČKY ODNESLI DO SVÝCH BEZPEČNÝCH ÚKRYTŮ . AFGHÁNSKÉ ŽENY A DÍVKY ZASE "UTŘELY" . PAK SE ČLOVĚK NEMŮŽE ANI DIVIT , ŽE ŽENY A DĚTI UMÍRAJÍ HLADY !!! A ZASE , JAKO VŽDY , NEZAHYNUL ANI JEDEN TALIBANSKÝ VOJÁK . TI AMÍCI JSOU FAKT NESCHOPNÍ . NE A NE TREFIT ŽÁDNÝ VOJENSKÝ CÍL . ALE POSÍLAT ŽENSKÝM KVÍTKA A JÍDLO , NA TO JE UŽIJE . SUMA SUMÁRUM , ONI TI AMÍCI SI OPRAVDU TY TALIBÁNSKÉ TERORISTY VÁŽNĚ DOCELA DOBŘE VYKRMUJÍ . MOŽNÁ JE TO SCHVÁLNĚ . NASYCENÍ SE ZPŮSOBÍ ROZKLAD MEZI BOJOVNÍKY A NĚKTEŘÍ PAK PŘEJDOU NA STRANU AMÍKŮ . JAK TOTO , VY "NOVINÁŘI" , VYSVĚTÍTE PŘI VAŠEM PROTIAMERICKÉM POSTOJI , OPRAVDU NEVÍM . NA TY VAŠE ČLÁNKY SE SNAD NEDÁ ANI VÁŽNĚ REAGOVAT !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
0/0
24.10.2001 23:21

BOBO

ASI DOSTALI CHŘIPKU
VÁŽENÍ NOVINÁŘI !!! TO JSOU OPRAVDU "OBJEKTIVNÍ A PRAVDIVÉ ZPRÁVY" , KTERÉ VÁM SERVÍRUJE SOUČASNÝ NEJVĚTŠÍ TERORISTA SVĚTA A VY MU TO "ŽERETE" A TADY TO PREZENTUJETE !!!!!!!!!!!!! NEUVĚŘITELNÉ !!! NĚKDO Z VÁS TY MRTVÉ POČÍTAL , NEBO NĚJAK OVĚŘOVAL ???? UMŘELI HLADEM , NEBO NA CHŘIPKU , NEBO JE POSTŘÍLEL SÁM TALIBAN - COČ JE NEJPRAVDĚPODOBNĚJŠÍ ????? CO TO JSOU ZA INFORMACE ???? NENÍ VÁM TRAPNĚ ZA TAKOVÉ TENDENČNÍ INFORMACE !!!!!!!!!!!! UŽ SE KONEČNĚ S TÍM VAŠÍM LÁDÍNKEM - KAMARÁDEM , NECHEJTE VYFOTIT . BACHA NA TO , MÁ ASI PĚT DVOJNÍKŮ !!!! FAKT JE , ŽE KDYŽ NÁM TY TALIBÁNSKÉ NESMYSLY TAKTO SERVÍRUJETE , TAK VÁS TEN PRAVÝ LÁDÍNEK RÁD OBEJME !!!!!!! KDYŽ TAM NATRVALO ZŮSTANETE , TAK TO BUDE JENOM DOBŘE !
0/0
24.10.2001 22:50

Líba

Re: ASI DOSTALI CHŘIPKU
Vážený pane, jestli máte pocit, že Vám něco servírujeme, tak asi nečtete pozorně. Ve zprávě jasně stojí - co se týče obětí - Taliban tvrdí, že je 'x' mrtvých. Pokud máte pocit, že bychom měli psát - Taliban lživě tvrdí - tak to jste na omylu. To už by nebylo zpravodajství, ale komentář. A my jsme zpravodajství. Komentáře a glosy najdete v rubrice názory. Děkuji. Líba Tomanová - zpravodajství iDNES.
0/0
25.10.2001 7:48

barbudo

Re: Re: ASI DOSTALI CHŘIPKU
Problém je v tom, že mnozí diskutující nepotřebují zpravodajství. Oni potřebují komentáře, které souhlasí s jejich názorem. Možná jim časem nebudou stačit souhlasné komentáře a budou potřebovat úderné články, manifestace, průvody. Průvody s lampiony, průvody s pochodněmi...
0/0
25.10.2001 9:20

BOBO

Re: Re: PANÍ TOMANOVÁ iDNES .......ASI DOSTALI CHŘIPKU
VÁŽENÁ PANÍ TOMANOVÁ . NAPROSTO CHÁPU , ŽE : TALIBAN TVRDÍ , ŽE JE "x" MRTVÝCH ... VŮBEC NECHCI , ABY JSTE PSALI , ŽE TALIBAN LŽIVĚ TVRDÍ ..... JE FAKT , ŽE VY TOMU "SVÉMU" ŘÍKÁTE ZPRAVODAJSTVÍ , ALE ČERPÁTE Z NĚČEHO , KDE VŮBEC NEVÍTE , CO TO JSOU ZA INFORMACE . VY SI JEŠTĚ JEDOU PŘEČTĚTE NADPIS VAŠEHO "ZPRAVODAJSTVÍ" !!! DOSTÁVÁTE SE TÉMĚŘ NA HRANICI ŠÍŘENÍ POPLAŠNÉ ZPRÁVY . LIDÉ , KTERÝCH OPRAVDU NENÍ MÁLO , SI POD TAKOVÝM ČLÁNKEM ZE ZEMĚ , KDE PROBÍHÁ VÁLKA ( A VY V NADPISU TU VÁLKU JEŠTĚ ZDŮRAZNˇUJETE !!! ), ZÁSADNĚ SI PŘEDSTAVÍ MRTVÉ ZASAŽENÉ AMERICKÝM BOMBARDOVÁNÍM !!!!!!!!!!! A TAK TO PŘECI NENÍ ! NAVÍC MUSLIMOVÉ ZÁMĚRNĚ A DOBŘE VYUŽÍVÁJÍ "NAŠEHO" STRACHU ZE SMRTI , K PROPAGANDĚ , V TOMTO PŘÍPADĚ PROTI AMERIČANŮM . A KDYBY SE NAPŘ. USA NEPODAŘILO USMRTIT ANI JEDNOHO "CIVILISTU" ( NAVÍC KAŽDÝ CIVILISTA - MIMO ŽEN , NOSÍ STŘELNOU ZBRANˇ - MALÍ KLUCI UŽ OD VĚKU , KDY JI DOSLOVA UNESOU !!! ) , TAK JÁ VÁM GARANTUJI , ŽE TI TALIBÁNCI TY MRTVÉ PRO PRO VAŠE ZPRAVODAJSTVÍ DOSLOVA "NADĚLAJÍ" Z VLASTNÍCH ODPŮRCŮ A KDYŽ TO JINAK NEPŮJDE , TAK I ZE SVÝCH ODDANÝCH ZFANATIZOVANÝCH PŘÍVRŽENCŮ . ALE Z VAŠEHO ZPRAVODAJSTVÍ TO VYZNÍ JAKO VÝSLEDEK AMERICKÉHO BOMBARDOVÁNÍ !!!! A V TOM JE PODLE MNE TA TRAGEDIE VAŠEHO ZPRAVODAJSTVÍ . STEJNĚ PROTIAMERICKÝ NADPIS ČLÁNKU NAPŘ. BYL : TALIBAN: BOMBY USA ZABÍJELY V NEMOCNICI . Z JAKÉHO DŮVODU SE MUSÍ VYPICHOVAT Z VÁLEČNÉ SITUACE ZROVNA TENTO MOMENT ? JÁ CHÁPU , ŽE TREFIT NEMOCNICI JE ŠPATNĚ , ALE NIKDO KROMĚ TALIBÁNCŮ TO NEVIDĚL . JAK SE DÁ VŮBEC OVĚŘIT , ŽE TAM BYLI PACIENTI , ŽE TO NEBYLI ZDRAVÍ VOJÁCI , KTEŘÍ SI ZÁMĚRNĚ Z NEMOCNICE UDĚLALI VOJENSKÝ OBJEKT ? VY OPRAVDU NECHCETE PŘIPUSTIT , ŽE MUSLIMOVÉ ( NEŘÍKÁM , ŽE VŠICHNI , ALE VĚTŠINA ANO ) JSOU VELMI LSTIVÍ , ZÁKEŘNÍ , KRUTÍ , NEMAJÍ VŮBEC ŽÁDNÉ ZÁBRANY OKAMŽITĚ ZABÍJET SVÉ PROTIVNÍKY BEZ OVĚŘENÍ SI , ZDA TEN DOTYČNÝ NĚCO PROVEDL . STAČÍ , ŽE SE DOMNÍVAJÍ , ŽE JSTE JINÉNO NÁBOŽENSTVÍ . A TO SE NEZMINˇUJI O KREVNÍ MSTĚ V DOBÁCH MÍRU , NE TAK VE VÁLCE A TO I MEZI MUSLIMY !!! BYL JSEM TAM A VIDĚL JSEM LEDASCOS . NESMÍTE ALE ŽÍT MEZI LIDMI , JAK POPISOVAL VÁŠ KOLEGA JAN RYBÁŘ V ČLÁNKU : DOMKY Z HLÍNY ..... ANO , TAM SE LIDÉ SNAŽÍ ŽÍT ( V BÍDĚ ), TAK NĚJAK NORMÁLNĚ . ALE PŘESTO , JE TO JINÝ SVĚT A EVROPAN TAM NEMÁ ŠANCI ŽÍT . OPAČNĚ TO ALE MOŽNÉ JE . TISÍCE UPRCHLÍKŮ JSOU TOHO DŮKAZEM . MŮJ OBDIV PATŘÍ PANÍ PROCHÁZKOVÉ . OD NÍ ZPRAVODAJSTVÍ I KOMENTÁŘE JSOU NA ÚROVNI . S POZDRAVEM B. FRUNEˇK .
0/0
26.10.2001 0:35

kacenka

Re: Re: Re: PANÍ TOMANOVÁ iDNES .......ASI DOSTALI CHŘIPKU
Plně s Vámi souhlasím.
0/0
26.10.2001 0:45

kadison

chcu videt mrtvoly!
Jo, videl jsem masove hroby z Jugoslavie, ale jeste jsem nevidel poradne zkrvavene mrtvoly z Afganistanu! binLadiku ukaz me je!
0/0
24.10.2001 18:52

ondrej

zemřelo víc lidí než ve válce se SSSR ????
co je to za nesmysl ???? to je asi podobna hovadina jako kdyby Bush prohlasil ze v utoku na WTC/Pentagon zahynulo vic lidi nez za 2. svetovy valky
0/0
24.10.2001 18:35

nemet

???
Madari jsou cikani?:))
0/0
24.10.2001 17:41

Pavel Koten

Pravdive zpravy Talibanu?
Prilis me neprekvapuje, ze Taliban neustale oznamuje dalsi a dalsi mrtve civilisty. Vzdy budou ve svete lide, kteri na neco takoveho uslysi a budou zadat zastaveni utoku. Otazkou zustava, nakolik je to jen propaganda Talibanu a nakolik je to skutecne pravda. Jen me trochu udivuje, ze zpravy vydane timto hnutim jsou v nasich mediich prezentovany vzdyt na prvnich strankach palcovymi titulky. Spolecne s rozpoutanim afery kolem antraxu me to utvrzuje v domeni, ze novinari jsou nejvetsimi spojenci teroristu. Neustala pritomnost na prvnich strankach medii, to je prave to, co oni potrebuji. A novinari jim to velmi, velmi radi poskytnou. Nehodlam tady samozrejme tvrdit, ze zadne obeti mezi civilisty nejsou. Ale je to valka a ve valce vzdy umiraji i nevinni. Ostatne tech priblizne sest tisic v NY a Washinghtonu take moc viny na svych rukou nemelo. A nezapominejme, ze tu valku nezacali Americane, ale nekdo jiny. Nekdo, komu lidska prava vubec nic nerikaji. Kdyby soucasne deni vedlo k padu Talibanu a nastoleni nejake normalnejsi vlady v Afghanistanu, povazoval bych to za obrovsky uspech.
0/0
24.10.2001 16:46

Petr Voralek

Re: Pravdive zpravy Talibanu?
Zaplat Buddha za to, ze takovi lide, o kterych pisete na zacatku sveho prispevku na tomto svete jsou a snad i budou (pokud je nikdo nezavre za jejich tzv. "neamericke", pardon, dnes jiz "protiamericke" nazory)! | Trapi Vas, zda jde, ci nejde pouze o propagandu Talibanu. Inu, proc tedy nepromluvi druha strana (tim samozrejme nemyslim jejich klasicke "my nic, zadnou nemocnici jsme nevybombardovali, zadnou kolonu traktoru jsme nenapadli, zadny vlak s civilisty jsme nenapadli, dejte nam pokoj, nebot kdo neni s nami, je proti nam a dostane do cuni!"), proc se snazi (uspesne) zablokovat satelitni snimky tech oblasti? Neni na tom neco divneho? Obvykly argument, ze "by to pomohlo teroristum" je mozna pravdivy, otazkou vsak je, kdo tim teroristou tady je... | Udivuje Vas, ze se tyto zpravy dostavaji na prvni stranky novin a do prime time. Ja argumentuji -- ZAPLAT BUDDHA za to! Jeste aby se jim to podarilo stahnout z verejneho zajmu, to tak! To by se nam vynorily nove chutovky typu agent orange atd (uz ted tam pouzivaji jakesi cluster bombs [mozna spatne zapamatovany termin, nevim], ktere pry nejsou tim nejhumannejsim, co existuje)... | Pripominate, ze tu valku nezacali Americane. Jakou valku? Kdo komu vyhlasil valku? Jde jen o prizemni pomstu nekomu, kdo za utoky v NY ani nemuze. Vzdyt americane si nejsou svoji veci jisti ani natolik, aby zverejnili sve nezvratne dukazy o tom, ze za temi utoky stoji Usama bin Laden! | Za tu "normalnejsi vladu" povazujete ty zoldaky ze severni aliance? Nedoslo Vam, ze to je ta sama verbez, co Taliban? Ze normalni afghanec by z jejich vlady byl nadseny stejne, jako z vlady Talibanu? Ale to je americanum u zadnice, tem jde jen o pomstu, flek pro plynovod a odbytiste pro hambace a colu... Pshaw!
0/0
24.10.2001 18:01

LD

Re: Re: Pravdive zpravy Talibanu?
Ty vymazanej kretene! Takovym jako jses Ty neni potreba neco dokazovat! Tu islamskou verbez je potreba zcela zlikvidovat a i takove blbce jako jses ty!
0/0
24.10.2001 18:32

Petr Voralek

Re: Re: Re: Pravdive zpravy Talibanu?
Ano, dekuji za dalsi nazornou ukazku kvalit zastancu vrazdeni... :^|
0/0
24.10.2001 20:21

usama basama fousama

Re: Re: Re: Re: Pravdive zpravy Talibanu?
spravne abdullah (voralek je dobrej kryci nick), jsem rad ze uz mas v uteceneckym tabore v cesku zavedenej internet jak jsme se domluvili. nejnovejsi instrukce - do niceho se neplet, moc se tu neukazuj, brzy rozjedeme akci TEMELIN. P.S. - Proc jsi poslal tomu Zemanovi cukr kdyz jsme byli domluveny na anthraxu? tvuj nacelnik usama
0/0
24.10.2001 22:55

shad

Re: Re: Re: Re: Pravdive zpravy Talibanu?
Já myslím, ze je jedinej zastance vrazdeni jste tady vy se svyma kecama (nebo vam tak utoky v USA nepripadaji? Ty si to podle vas urcite zalouzili za svou politiku co?). O tom ze se Ladin priznal podle me rikali snad ve vsech mediich, takze jste asi dost mimo kdyz o tom nevite a svadite to na nejaky krestansky spiknuti nebo co jste tady psal abdullahu nasrallahu.
0/0
25.10.2001 13:56

Frankie

Re: Re: Pravdive zpravy Talibanu?
Ale ale Petříku, copak ti není ani trochu nápadné, že podle Talibanu nebyl dosud zabit jediný jejich voják? Zasaženy byly podle všeho výhradně civilní cíle. Ještě jsem neslyšel, že by Taliban přiznal například zničení výcvikového tábora. Z toho všeho se dá vyvodit buď a)vojsko Talibanu tvoří výhradně ženy děti a starci nebo b)vojáci Talibanu jsou neprůstřelní jako Rambo a slíznou to vždy jen civilisté nebo konečně c)Taliban prostě lže a jestli je pravda 10% z těch počtů co uvedl, tak je to hodně. Je smutné, že se najdou lidé, kteří jim to baští nebo se aspoň tváří, že jim to baští, aby si mohli přihřát svoji antiUS polívčičku. A když mluvíš o nefér zbraních typu oranžového agenta, tak si aspoň občas přečti noviny. Tam se dozvíš cosi o jisté biologické látce šířené v poslední době hlavně do USA. Nebo že by se to ze strany Ládínka a spol. považovalo za normální, kdežto pro Amíky je to tabu? Zajímavý dvojí metr. A konečně ty důkazy - je snad potřeba ještě je zveřejňovat po tom, co se k tomu Ládínek přiznal?
0/0
24.10.2001 22:19

Petr Voralek

Re: Re: Re: Pravdive zpravy Talibanu?
Neni napadne, ze podle USA nebyl doposady zabit jediny americky vojak? Nebyl sestrelen jediny vrtulnik, letadlo? Aby to nebylo jako s tim neviditelnym bombarderem v YU... Ten taky udajne spadl na selhani motoru (uz se ale nezminili, ze to selhani mohlo byt zapricineno temi prustrely)... Propaganda je samozrejme na obou stranach. Nevim jak zniceni vycvikovych taboru, ale o zniceni jejich vojenske techniky mluvili zcela jiste. Kdyz narazis na antrax, tak mi ukaz, kde se pise, ze jsou JAKEKOLI dukazy o tom, ze v tom ma Taliban, ci UbL prsty. Mne se zda, ze americane pres veskerou zurivou snahu jaksi tyto dukazy najit nemohou. Naopak, je velmi pravdepodobne, ze za tim je nejaka fasisticko/krestanska skupinka primo z USA. Kdy, kde a k cemu se UbL (predpokladam, ze tim Ladinkem myslite jeho) priznal?
0/0
25.10.2001 3:43

Pepa z depa

Re: Re: Re: Re: Pravdive zpravy Talibanu?
Tvoje kecy jsou tak trapný, že to nestojí za reakci. Slibuju, už to nebudu ani číst.
0/0
25.10.2001 7:50

Nazir

Re: Re: Re: Re: Re: Pravdive zpravy Talibanu?
Pepo, Ty nikdy nechod po betonovych/asfaltovych/atd plochach, mohl by sis udelat osklive boule na hlave. Vzdycky jen pekne na pisecku...
0/0
25.10.2001 12:23

Frankie

Re: Re: Re: Re: Pravdive zpravy Talibanu?
Nevím, jaké informační zdroje používáš, ale například o sestřeleném vrtulníku (vrtulnících, počítám-li i ten, který spadl v Pákistánu) a zahynuvších amerických vojácích informovaly snad všechny myslitelné zdroje včetně amerických. Nedělám si iluze o tom, že Američané nikdy nic nezatajili a nezatají, ale když někdo na jedné straně slepě věří všem údajům Talibanu a na druhé straně šmahem odsuzuje údaje druhé strany jako dezinformace, tak si o něm myslím svoje. Pokud jde o ten antrax, psalo se např. o tom, že některé z obálek měly uvnitř vzkaz "pozdrav z Afghánistánu". Jasně, takový důkaz nebudeš považovat za relevantní, ale co by sis představoval? Myslím si, že lidi tvého typu by nepřesvědčil ani Ládínkův vlastnoruční podpis a otisk palce pravé ruky na každé obálce. A kdy se Ládínek přiznal? No přeci ve svém ohnivém projevu na Al-Džazíře. Pokud ovšem nehodláš trvat na fantasmagoriích o sestříhaném projevu a z kontextu vytržených větách. Jak jsem řekl, některé lidi nelze přesvědčit o ničem.
0/0
25.10.2001 16:52

AA

Pravda je
vyvrazdit Taliban do posledniho, zadny soucit a nastolit mistnimu obyvatelstvu a hlavne zenam dustojny zivot, po vzoru treba turecka
0/0
24.10.2001 15:57

Abdullah Ocelah

Turecko - dustojny zivot?
My Kurdove nesouhlasime s tvrzenim, ze v Turecku se zije dustojny zivot. (Nechtel jste napsat v Nemecku?)
0/0
26.10.2001 3:31

Demosthenes

Aneb bomby padaji dal.....
Dalsi mesic bomb by uz stacit mohl. ,,,, ci ne?
0/0
24.10.2001 14:22

LD

Re: Aneb bomby padaji dal.....
Jses tak blbej ze bastis tu arabskou prolhanou verbes? Ksindl je treba uplne zlikvidovat do jednoho!
0/0
24.10.2001 15:52

barbudo

Re: Re: Aneb bomby padaji dal.....
Afghánci jsou Arabové?
0/0
24.10.2001 16:24

skim

Re: Re: Aneb bomby padaji dal.....
myslim, ze kazdy si na tebe udela nazor sam.. :o(
0/0
24.10.2001 18:50

Superman

Re: Re: Aneb bomby padaji dal.....
...to je mozna pravda, ale do jednoho? Kdy budes ty na rade?
0/0
25.10.2001 6:46

usama basama fousama

Re: Aneb bomby padaji dal.....
proc? to uz se tak tesis na ramadan az se se soukmenovcema pomodlis?
0/0
24.10.2001 22:59





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.