Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Prezident se doléčí v Lánech

Václav Havel byl po poledni propuštěn z vojenské nemocnice ve Střešovicích. Tam byl převezen minulé úterý se zánětem průdušek. Své nemocniční lůžko opustil pouze na několik hodin v neděli, v den státního svátku, kdy ve Vladislavském sále Pražského hradu pronesl projev a předal vyznamenání.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

ARF

Prezident se do nemocnice ...
Moje teta se bude doléčovat v doma v Dejvicích... Je to pro národ asi tak stejně zajímavé a důležité, jako sdělení, že pan prezident se bude doléčovat v Lánech. Není už nic důležitějšího ???
0/0
5.11.2001 17:08

Náhodou přeživší pacientka

Souhlasila bych ...
s názory , že péče lékařů o prezidenta je diametrálně odlišná od péče o "normálního" člověka, což bych ale po svých osobních zkušenostech považovala spíše za nevýhodu. Představa, že by mě neustále pronásledovala svita odborníků na slovo vzatých, cpala mě antibiotiky, stanovovala velemoudré diagnózy (moribundus) a roztodivné zákroky, mě opravdu neláká. Prezidentovi se osobně divím, že je ochoten na tento způsob života a léčení přistoupit. Jinak si myslím, že Havel je významná osobnost, bohužel ale ne v ekonomických oblastech, do kterých podle mě dost neodborně a nesebekriticky zasahuje. Také se mi nezdá být dostatečně objektivní, což může souviset s dlouhodobostí jeho funkce. Jeho význam před a kolem r. 89 nezpochybňuji.
0/0
30.10.2001 14:35

LV

Zase se musel zlostne vykecat!
Je to clovek ktery nema zadnou odpovednost ale stale musi kritizovat druhe. Mel moznost zustat v OF a to by jiz dnes byl bez koryta. Za rok bude konec hradniho uzivani vyhod!
0/0
29.10.2001 19:38

krafl

Ať si dá Venca pořádnýho špeka!!!
Ať si zahulí pořádný brčko,to je lepší než všechny antibiotika,ty jen zmenšují imunitu !!!
0/0
28.10.2001 13:03

Emission

President
President je funkce odpovědná, vyžaduje určitou kondici duševní i fyzickou a neměla by být propůjčována jen za zásluhy. Stát nemůže dobře reprezentovat sebezasloužilejší občan, jestliže na to momentálně nemá. Pravidelné rušení státních návštěv a lékařské zprávy jako povinný bod zpráv naší zemi škodí. Není nutné to spojovat s osobnimi útoky proti panu Havlovi, ale úlohu symbolu svobody splnil a jeho dnešní užitečnost je diskutabilní. Pozdravuju jeho fanklub a přiznávám, že nevím, koho za něj.
0/0
27.10.2001 23:19

ALCATRAZ

Re: President
Naprosto s Vámi souhlasím (něco podobného jsem se snažil vyjádřit v příspěvku z 23.10.). V žádném případě jsem se nechtěl dotknout přínosu pana Havla na začátku devadesátých let. Ale: ono "Čo bolo to bolo, terazky som marodom" je aktuálnější (omlouvám se za parafrázi).
0/0
29.10.2001 8:58

socka

Prezident má nová antibiotika
Jsem šokován z názorů hlavně velmi mladých lidí na tomto pokecu. Ani nejsem myslím tak starý, je mi sice skoro 40, ale dobře si pamatuji na dobu před listopadem a dodnes si myslím, že Havel vyčnívá nad naší politickou lůzou ne o hlavu, ale o nejmíň půl těla!!Nikdy se totiž nesnížil k populistickým výlevům u velké většiny našich politiků tak častých. Prostě na některé čtenáře velmi působí proti-Havlovská propaganda provozovaná tou lůzou, hlavně prezentovanou ODS včele s geniálním předsedou, ale ani ostatní se nedají zahanbit! To je výhoda nás starších, že si tu propagandu většina velmi dobře pamatujeme- aspoň doufám. Ovšem ten nedávný průzkum, kdy neomylná ODS zase asi vyhraje mi připomíná Mečiarovce na SK! A z toho je mi smutno.....
0/0
26.10.2001 19:34

Mirek

Re: Prezident má nová antibiotika
Jednoznačně souhlasím. Obávám se, že dalšího statečného a odvážného člověka na prezidentský úřad budeme dlouho hledat.
0/0
28.10.2001 18:33

volič

Re: Prezident má nová antibiotika
Pozorně jsem si přečetl Váš příspěvěk. Pokud naši politickou reprezentaci nazýváte "lůzou" a pana prezidenta Havla necháváte ještě o půl těla nad touto lůzou vyčnívat jako nějakou "nadlůzu", je to zřejmě vyjádřením Vašeho nepříliš lichotivého názoru na prospěšnost jeho působení ve funkci, kterou zastává, resp. do které byl zvolen. Čím vyšší lůza, tím vlivnější propaganda. Až po tu nejvyšší. O půl těla, jak uvádíte.
0/0
29.10.2001 9:39

Ferda

Re: Prezident má nová antibiotika
Projev prezidenta na rozdíl od Vás mladí a musím přiznat lidé schopnější bystřejší a chytřejší než jsme my starší generace která si ale na rozdíl od Vás mladých více pamatuje,hodnotím jako historický projev,který by měl být mementem pro lidi typu Klaus a jeho nosledi (a bohužel i lampář Pithart,který Klauzovi musel jak vždy říkal "na chvíli zhasnout" aby se svými zloději mohl uskutečnit svůj velký plán privatizace o čemž se najednou P.vyjadřuje,že to byla špatná cesta,co mu a jeho blízkým ale zbylo za prsty se už nesvěřuje). Prezident Havel se tímto projevem dokázal čestně postavit proti všem hrůzám politiků,státotvorců a výkonné moci této společnosti.Prokázal tak bezpříkladnou odvahu. Cesta kterou již nezmění absolutně žádná politická strana je cestou k bezbřehému bohatnutí bohatých a cudnutí chudých.
0/0
30.10.2001 0:45

keypi

havel
proč jste to vy Koniášové stopli???? je vidět, že jste hradní noviny
0/0
26.10.2001 16:30

kudrnáček

Prezident má nová antibiotika
Tak jste si pokecali a šup do práce! A pana prezidenta nechte vystonat!
0/0
25.10.2001 13:50

ALCATRAZ

Re: Prezident má nová antibiotika
Pane "Kundrnatý" ona ta debata podle mne není až tak o fyzkultůře pana Havla. Zombie v "našem voleném" parlamentu, koktající jakési technické poznámky je tak z 80% pouze k zviditelnění. Jen tak mimochodem: kolik se z těch našich „zvolených“ nějakým způsobem prezentuje něčím konstruktivním? Někdy se dívám i na záběry z jednání poslanecké sněmovny a je mi ouzko: nikde nikdo (v předsálí je plno, na stolcích nenjsou pro noviny vidět „nafasovaná“ PC, o „unavených“ poslancích je škoda mluvit), předsedajícímu nezávidím hlídat červená a zelená tlačítka a svolávat jakousi . Ale k jádru pudla: pan Havel vystoupí s jakousi pofiderní idealistickou myšlenkou do tohoto Augiášova chl…va a spadne to tak pouze do následujícího vydání našich médií. Domnívám se, že názorů o to nechat prezidenta vystonat tu zaznělo až příliš. Pouze bych se krátce vrátil k vašemu textu. Vy si ve 13:50 myslíte, že jsou všichni bez možnosti přístupu k internetu, že se jen tak kecá na chatu? Vaše agitka „Tak jste si pokecali a šup do práce“ zavání léty padesátými. Vystonat pana Havla za naše daně jistě s radostí necháme.
0/0
25.10.2001 17:24

kudrnáček

Re: Re: Prezident má nová antibiotika
že tam bylo až příliš názorů, nechat pana prezidenta vystonat, mi ani nepřišlo a pokud jde o ta padesátá léta, neříkala to náhodou dělnická třída pracující inteligenci ? - "my na vás děláme !" to ta Vaše poslední věta zavání agitkou padesátých let !
0/0
26.10.2001 14:26

Emission

Re: Re: Re: Prezident má nová antibiotika
Státní správa je všude financována z daní (snad kromě zemí jako je Kuvajt), s tím se nedá nic dělat. Ale padesátá léta bych do toho netahal. Státní správa se dá vést dobře i špatně a když si porovnáte daňové zatížení a životní úroveň u nás a ve vyspělé Evropě, myslím, že u nás dokonce velmi špatně. Padesátými léty pak zavání spíš okřikování těch, kdo to kritizují. Myslím, že máme za své plné peníze právo na prezidenta na plný úvazek, a občan Havel ať se za tytéž daně v klidu a kvalitně vystoná.
0/0
27.10.2001 23:26

kudrnáček

Prezident má nová antibiotika
Tak jste si pokecali a šup do práce! A pana prezidenta nechte vystonat!
0/0
25.10.2001 13:49

zjg

Cipro
Tak copak má za prášky pan prezident dnes, že by cipro ? nic ve zlým, vým, že takové vtipy nejsou na místě, ale přeci jen, si neodpustím otázku co na to jan tleskač ?
0/0
25.10.2001 13:18

Radim Chvala

pan prezident Vaclav Havel
snad jiz je povznesen nad nenavistny krik ubozaku, z nichz vetsina jiste pred jedenacti lety "statecne" vylezla z der a kricela "at on zije". Jiz TGM upozornoval ze Cesi dokazi byt bud nadutymi pany nebo podlezajicimi lokaji, ale malokdy partnery. Jak jste kriceli, vy zbabelci, kdyz cele roky marodil L.Svoboda a jini papalasi? Co vlastne by podle vas vsech plivajicich mel prezident delat a jak by se mel chovat? Proc ty silne vyrazy? Co by vas uspokojilo? CO VLASTNE CHCETE? Preji panu prezidentovi pevne zdravi (ktere mj. obetoval prave pro vybojovani svobody vaseho nadavani hlave statu) a mnoho dalsich let bez srazek se zlymi hlupaky a hloupymi zlouny.
0/0
25.10.2001 4:05

virginie

Re: pan prezident Vaclav Havel
Souhlasím. Ti, co plivají, jsou ti "HRDINOVÉ". Tak to bylo v dějinách vždy a bude.
0/0
25.10.2001 13:05

Martin

Re: pan prezident Vaclav Havel
Vazeny pane, do ktere ze dvou vami uvedenych kategorii se radite vy osobne?? Kdyz marodil L.Svoboda, tak jsem nekricel, protoze jsem nebyl nazivu. Ale kdyz marodil Havel a zaroven muj deda se stejnou chorobou (zapal plic), tak jsem kricel, protoze Havel se valel v nemocnici a muj deda musel supem domu a ze pry se ma ozvat, kdyby se mu pritizilo. Tazke co by mel Havel udelat?? Nechat si vsechny sve keci o svobode a rovnosti a radeji odstoupit. Pokud je tak omezeny, ze nevidi dal nez ke stojankam hradni straze, tak by to mel zabalit.
0/0
25.10.2001 15:42

Monika

Rovnost pacientů
Je mi opravdu srdečně jedno, jestli tomu hradnímu šaškovi hrozí zápal plic nebo ne. Jenom je mi na zvracení, když slyším:"Pana prezidenta s nachlazením hospitalizují ve Vojenské nemocnici." Tatínek mojí kolegyně ze zaměstnání trpí rakovinou. 2 dny po těžké operaci ještě z vysokými horečkami ho vyšoupli z nemocnice (v Neratovicích) domů. Opravdu všichni jsme si rovni ve zdravotní péči.
0/0
24.10.2001 11:58

Noname

Prezident Havel ...
je chodící reklama na tzv. školskou medicínu. Ten už prodělal kvanta zákroků a spolykat tuny antibiotik, takže se spíše divím tomu, že navzdory "péči" lékařů stále ještě žije. Taky nerozumím tomu, že na jedné straně organizuje různá setkání spousty osobností, Dalajlámou počínaje a kdoví kým konče, ale ještě si od těchto autorit nenechal poradit, co dělat konstruktivního pro svoje zdraví. Pivo, vepřo, knedlo po operaci a česká medicína plná antibiotik asi nebude to pravé, ale pacientovi se takový způsob léčby zamlouvá.
0/0
24.10.2001 11:09

hu

havel
Havlovi de nejlíp chrochtání a pobyt v nemocnici. No hlavně že se líbí Dáše.
0/0
23.10.2001 19:39

Martin

Re: havel
Chtěl bych se zastat našeho prezidenta a popřát mu rychlé uzdravení. A také si myslím, že bychom si měli vážit každého člověka a zvlášť lidí, jako je prezident Havel. Možná bychom měli méně naslouchat bulváru a více pochybovat sami o sobě.
0/0
25.10.2001 13:41

keypi

Re: Re: havel
Martine, nejseš Ty ten buzerant KRAFL ??
0/0
26.10.2001 15:49

Radim

Už je toho moc
........a akorát se ztrapňuje. Udělal pro stát hodně, ale tohle všechno přijde vniveč, díky jeho lpjení na postu. Jsem zvědavý, kdy si to uvědomí. Asi nikdy. Škoda. Bude se na něho vzpomínat, jako na lazara.
0/0
23.10.2001 18:10

Pllat

Smutné
Venda by si měl jít už konečně natrvalo odpočinout. Sebrat Dášu, psi, všechny svoje poradce, celou kompletní kancelář a hromadně by měli odcestovat do Portugalska. Český stát je může všechny platit, (hlavně, aby již se do ničeho nemontovali). Vyšlo by nás to podstatně levněji než si je držet zde, v těchto postech, které zastávají.
0/0
23.10.2001 16:44

Eva

Poradci
Poradci by mu meli poradit ,ze by mel odejit ale kdyz odejde on odejdou i oni.
0/0
23.10.2001 16:41

Helena

Drzi se tam jako kliste
Myslim si ,ze do duchodu nepujde protoze ma strach ,ze by se o nej tak dobre v nemocnici nepostarali jako kdyz je prezident musim souhlasit s tim ,ze je je to nejdrazsi pacient. A take si myslim,ze si stale mysli ,ze bez nej by to neslo.At si odjede na svoji chaticku do Portugalska a bude pokoj. Ale o cem potom bude tisk psat?
0/0
23.10.2001 16:35

Dest

je to tak moc ?
Nevím-když jsem porovnával
0/0
23.10.2001 15:18

ALCATRAZ

DOTAZ PRO IDNES
Vážené IDNES, myslíte si, že toto čte i někdo z prezidentské kanceláře nebo dokonce máte nějaké zpětné reakce z míst jichž by se případně podobná diskuze mohla týkat? Nebo jsou tyto názory považovány za nereprezentativní vzorek z hlediska statistiky? - obávám se, že toto je pravdou.
0/0
23.10.2001 15:18

ALCATRAZ

Státník
"JANA" mi též sebrala z notesu "státníky" ala Brežněv, Černěnko, Andropov a o našich dřívějších ani nemluvě. Doufejme, post prezidenta a reprezentanta nesklouzne do těchto časů. Pan Havel by měl při své soudnosti uznat, že reprezentace státu jde posledních pár let na úkor jeho zdraví poněkud stranou. Ono vystoupit na nějaké univerzitě nebo FÓRU není to pravé ořechové, jako jezdit - létat někam v zájmu země a zvlášť její "ekonomiky". Ve spoustě případů nechápu ani účast jeho "rodinného ansámblu včetně boxerek" při takovýchto jednáních. Nezištná pomoc arabského šejka s jeho dopravou při prezidentových zdravotních problémech byla vrcholem příkladu vzájemných vztahů státníků (co za tím stálo - humanita?, ekonomika?, politika? je skoro jedno). Zrovna nebaštím volební systém USA, ale mám pocit, že jedno z hledisek je i image jejich představitele (včetně fyzické - zdravotní). Pan Havel by se možná měl jet důchodově kurýrovat do Portugalska, třebaže do nových voleb prezidenta není až tak daleko.
0/0
23.10.2001 14:57

www.nejdrazsipacient.cz

www.nejdrazsipacient.cz
www.nejdrazsipacient.cz
0/0
23.10.2001 14:36

mys

Havlíček, Havel ...
To snad není pravda. To se v jeho okolí nenajde někdo soudný aby mu řekl, at jde od toho . Vždyt má dost rádců a poradců. Toto je práce pro zdravého člověka a ne pro invalidu.Dříve jsem si ho vážila, ale ted už ne. Jo s jídlem roste chut.Každý jiný člověk už by dávno byl v důchodě a sledoval celé politické dění doma v bačkorách. Vždyt může doma psát hry pro Dášu. Tady nepomůžou žádný ozdravný pobyty v Portugalsku. Je to opotřebovaný člověk a jiné už to nebude. Proč ti mocipáni neví, kdy odejít na vrchlolu slávy.
0/0
23.10.2001 14:34

Martin

Re: Havlíček, Havel ...
Tito radcove si vsak velice dobre uvedomuji, ze s nim pujdou i oni.
0/0
23.10.2001 15:04

Jirka

Kokot jeden
(Příspěvek zrušen)
0/0
23.10.2001 14:01

Jana

Už zase?
Kdybych byla tak často nemocná, tak by mě zaměstnavatel už dávno vyhodil. Bohužel, prezidenta nikdo vyhodit nemůže. Jen tak na okraj - v r. 1989 když nastupoval do funkce, tak prohlásil, že je to jenom dočasně na 2 roky. Kolikrát se ty dva roky už opakovaly ... ?
0/0
23.10.2001 13:42

ALCATRAZ

Re: Už zase?
Jasně, on je taky dost podstatný rozdíl marodit za 100% z prezidentského platu a za těch pár procent z dejme tomu průměrného - 15.000,-? jak kdo a jak kde. Procento ani neznám, protože na urgentní zdravotní problémy (zlomeniny ...) čerpám dovolenou a prkotiny jako chřipka, angína nebo jiné teplotní záležitosti holt přecházím. No nazdar ZDRAVÍ!
0/0
23.10.2001 15:07

Jana

Už zase?
Kdybych byla tak často nemocná, tak by mě zaměstnavatel už dávno vyhodil. Bohužel, prezidenta nikdo vyhodit nemůže. Jen tak na okraj - v r. 1989 když nastupoval do funkce, tak prohlásil, že je to jenom dočasně na 2 roky. Kolikrát se ty dva roky už opakovaly ... ?
0/0
23.10.2001 13:41

koki

Re: Už zase?
Po osumašedesátem se říkalo, že jednotka dočasnosti je jeden furt. Jak je videt, platí to pořád.
0/0
23.10.2001 13:47

Peter

obyčejný člověk?
nebýt prezidentem, byl by už dávno pod drnem. každého jiného by dávno nechali zhebnout. a to máme prý stejnou péči pro všechny...
0/0
23.10.2001 13:13

humus

Re: obyčejný člověk?
...Tak buď president...
0/0
25.10.2001 17:27

Karel Wagner

Sasek Havel
(Příspěvek zrušen)
0/0
23.10.2001 13:07

demi

A potom?
Když onemocní nám blízký člověk, vždy se těšíme, a podporujeme ho, aby se brzy uzdravil, a opětovně nám dělal radost.Zkusme mít tyto pocity i u našeho pana prezidenta. Děkuji. Demi
0/0
23.10.2001 13:06

Martin

Re: A potom?
Demi, kazdy jiny s jeho zdravotnim stavem uz by davno nezil. Nikoliv proto, ze by ho doktori nedokazali lecit, ale proto, ze by se o to ani nepokusili. Kdyz jsem mel nemocneho dedu, tak nejaky urednik z VZP proste prohlasil, ze na lecbu tak stareho cloveka se nevyplati davat penize (a to myslim skutecne vazne, to se skutecne stalo). Takze by to chtelo alespon trosku rovnejsi pristup k lidem a nikdo by se tolik nerozciloval. NAvic Havel si svoje zdravi zhuntoval sam svym zivotnim stylem (kolik, ze to kouril denne?)
0/0
23.10.2001 15:02

Jacques

Havel
Havel je uplne normalni clovek ktery ze sebe udelal neco jako svateho. Mozna ze je dusevne zdravy, nicmene je to pekny desinformator. Kdo se chce nechat opajet jeho svatozari budiz, ale lide kteri jeste umi pouzivat vlastni rozum by mu nemeli vse spolknout.
0/0
23.10.2001 12:58

Ol

Ach jo.
Kdy už konečně budeme mít nějakého prezidenta, který je zdravý... Měl by mít rozum a jít do penze.
0/0
23.10.2001 12:22

krok

Re: Ach jo.
Ono je to relativni. Havel je nemocny fyzicky, nekteri kandidati na prezidenta, o nichz se mluvi, budou patrne nemocni "jinak".
0/0
23.10.2001 12:35

Tucky

Ať to není vážné!
0/0
23.10.2001 12:05

Jana

Až do skonu.
Měl by jit na opravdu zasloužený odpočinek. Vždyť překoná všechny Brežněvy,Černěnky a Andropovy.
0/0
23.10.2001 11:55





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.