Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Vláda se chystá žalovat Respekt

Vláda se v pondělí rozhodla zahájit několik soudních sporů s týdeníkem Respekt a jeho šéfredaktorem Petrem Holubem, který podle premiéra obvinil kabinet z korupce. Vláda chce podat na Holuba trestní oznámení a jednotliví ministři pak žaloby pro porušení práva na ochranu osobnosti. Své dobré jméno si každý ze 17 členů vlády ČSSD předběžně cení na deset milionů korun.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Jitka Drunecká

Respekt
Je skandalní, že vláda je tak slepá a nechce přiznat, že boj s korupcí absolutně prohrála. Mnoho lidí získala právě tím, že vyhlásila akci "čisté ruce" a přitom její ministři se dopouštěli takových podvodů, že normální člověk,sledující události nemohl ani v klidu spát. Nesplácené úvěry p.Lachnita,jeho podvodné aktivity v různých společnostech, výběrová řízení p. Březiny,H-Systém p. Šloufa, obohacení p. ministra Fencla na úkor občanů této země, to jsou otřesné věci. Za co by se měl Respekt omluvit? Nemělo by to být opačně? Vláda by se měla omluvit nám občanům, že to nezvládla a pan premiér by měl při své chytrosti a prozíravosti okamžitě reagovat, tj. vyhodit své všehoschopné ministry a poděkovat Respektu, že ho upozornili. Respekt - slušný člověk opravdu respektuje, nejen pro profesionalitu autorů, ale především proto, že poukazuje objektivně na bolavá místa naší politiky, ekonomiky, apod. J.D.
0/0
24.10.2001 15:28

PP

Trochu jednostranne nazory
Novinari maji psat pravdu, ne napomahat kampanim, kterymi se jedna skupina politiku snazi odrovnat druhou. Respekt je nastroj jedne skupiny politiku proti jine a nebude ho zadna skoda. Byval dobry, ale neuveritelne upadl a prestal byt nestranny. Kazdy soudny clovek snadno pozna, koho podporuje a koho se snazi ocernit. Davam prednost Blesku, tam aspon nikoho ani nenapadne, ze to, co cte, ma neco spolecneho s pravdou. Respekt muze leckoho osidit a je tim nebezpecny.
0/0
23.10.2001 20:19

Bohuslav Roztočil

Re: Trochu jednostranne nazory
Souhlasím, že Respekt už není to, co býval. Ale většina z nás, co ho čteme, si (doufám - nechci velkohubě mluvit za ostatní ;-) dokáže udělat vlastní názor. A navidím moc špatného na tom, že periodikum má _nějaký_ názor. Být nestranný taky znamená nazaujímat stanoviska. Protože zaujetím stanoviska se ocitáte na určité straně. | A ten Blesk - čovek sice ví, že je to blbost - jenže ona je to opravdu blbost. A s čím pak poměřovat své názory?
0/0
23.10.2001 20:27

PP

Re: Re: Trochu jednostranne nazory
No dobre, ale jedna vec je mit nazor a druha lhat, vznaset nepodlozena obvineni, nechat se ridit cizi rukou. Kolik soudnich zalob ze to uz Respekt prohral? A proc? Protoze lhal a pristihli ho pritom. Fencl a Gregr jsou mozna legracni paprdove, ale rozhybali ekonomiku a ridi ji tak dobre jako nikdo pred nimi. Cisla to rikaji zcela jasne. Kdo se je to snazi odrovnat? Kdo prihrava Respektu informace z vnitra apod., ke kterym se jini novinari nedostanou? A mimochodem, pokud je mi znamo, toho platku se prodava dost malo. Nehodila by se mu snad ted velka senzace, ktera mu zvedne ctenost? Za vsim jsou prachy...
0/0
23.10.2001 20:37

Worldpolice

Re: Re: Re: Trochu jednostranne nazory
Po tomto prispevku zustavam stat s otevernou hubou.....zase dukaz jak lidi po 50 letech bolsevizmu mysli. PP, kdyby jsi zil v Berline, urcite byl volil PDS. Ve vychodni casti PDS dostala skoro 50 % a v zapadni cast mizive cislo , kolem 5 procent. Tady je videt tu zavislost na prsu strany. Proc byl 17. listopad ? Asi jen na to , dat komunistum pseudodemokraticky nater a nechat se od nich terorizovat dale, v jinych funkcich . ...a veta "za vsim jsou prachy" , to je jako kdyz reknu "vsichni komunisti jsou svine". Nic vic a nic mene.
0/0
23.10.2001 22:52

PP

Re: Re: Re: Re: Trochu jednostranne nazory
Jo, mas pravdu. Kdybych zil v Berline, volil bych PDS. Je proti bombardovani Afghancu a jasne rika, ze Amici jsou svine a ze slusny evropsky narod jim nema zapotrebi lezt do zadku. Vymyty mozek mas ty, ja ne. Ty zastavas nazory, ktere ti rve do hlavy rezim, ja ne. Videl jsem v televizi sefredaktora Holuba, je to ocividne pako. Mel tam radsi jit rovnou jeho ridici organ.
0/0
24.10.2001 0:14

M

Re: Re: Re: Re: Re: Trochu jednostranne nazory
A Ty nebo Vy jseš úplně normální komouš. Což ovšem ("volil bych SPD") zjevně nepokládáš za nadávku. Ale ona to JE nadávka - nejhorší, jakou umím.
0/0
24.10.2001 5:09

Bohuslav Roztočil

Přispěju na pokutu
Až socani zařídí odsouzení Respektu, pomůžu se splácením pokuty. Je to IMHO jediné seriózní periodikum, které se nebojí ani "nebezpečných" témat. Jeho zánik bych považoval za vážnou ránu demokracii v ČR, zvlášť pokud by byl zorganizován "parlamentní" stranou.
0/0
23.10.2001 20:05

Lukáš Tyl

Debata probiha take na strankach RESPEKTu!!
S mensim zpozdenim jsme rozbehli k dnesnimu poledni i diskusi na strankach RESPEKTu. Tesime se na nazory.
0/0
23.10.2001 17:56

Dan

Pro editory IDNES
Myslím, že otázka ve Vaší anketě by měla znít : Chcete , aby ministr Fencl měl možnost pokračovat v řízení svého rezortu ?
0/0
23.10.2001 17:02

Dan Novák

Zeman, jeho vláda a ČR
Vážený pane premiére, pouhým porovnáním Vaší rétoriky z dob kdy jste ještě tzv."Šli vládě po krku" , a tím co se v tomto státě událo během Vaší "sociálně-demokratické" vlády jsem dospěl k osobnímu názoru, že Vaše strana-ČSSD je opravdu tím nejneschopnějším co nás za posledních 20 let potkalo ( tento údaj není překlep - opravdu jsem přesvědčen , že Vaše vláda je tou nejhorší vládou této země - co si pamatuji ) . Je přece naprosto vyloučeno , aby vláda samotná vytvářela ve vlastní zemi prostředí , kde běžně dohází ke lžím , které jsou určeny k obelhaní vlastní voličů ( kauza Olovo, karty CCS , Váš kufřík , atd. atd. atd. ). Zároveň bych Vás chtěl ujistit o tom , že Vás svým způsobem obdivuji , protože v málokteré zemi si dovolí volený úředník , zacházet s médii tak hulvátským a naprosto naivním způsobem, jako Vy a Vaši ministři . Chtěl bych touto cestou vyzvat všechny občany-voliče , aby Vám Vaše chování vrátili ve volbách . CHCI VĚŘIT,ŽE SPOLUPODÍLENÍ SE NA VLÁDĚ TÉTO ZEMĚ BUDE VŠEM NESCHOPNÝM ( a Vás a Vaše ministry do této kategorie řadím ) JEDINCŮM ZNEMOŽNĚNO !! P.S. Pro Vaši stranu - ČSSD a Vás konkrétně definitivně přestalo platit ono okřídlené " Dejte mi fakta, a já je přizpůsobím svým argumentům " W.S. Churchill . Doufám, že nynější situace naplno otevře oči hlavně základním organizacím ČSSD - protože volby s tou Vaší sbírkou politických ztroskotanců opravdu vyhrát nejdou . P.P.S. Jediným ministrem, který zaslouží přísnější měřítka je pan Tvrdík , což je při 17 členech kabinetu docela málo , nemyslíte ? P.P.P.S. Jistě by se dalo polemizovat s určitými formulacemi , kterých týdeník Respekt použil, ale to opravdu podstatné je , že Vaše vláda prostě lže , podvádí , a poškozuje občany této země . V případě , že se mýlím , velmi uvítám Vaši reakci ( Mail jsem připojil :))) )
0/0
23.10.2001 16:53

Martin Konvička

I kdyby to "slušný" týdeník nebyl,
tak tahle reakce je jen dalším důkazem megaču#$kovství našich slaďounkých socanů. FUJ!
0/0
23.10.2001 15:50

Jan

Obcane, Zeman vam jde po krku.
Snaha Milose Zemana je zjevna, zastrasit kritizujici Respekt, potlacit svobodu projevu a tisku. Myslim ze by bylo namiste, aby obcane zacali bojovat o svoji svobodu. Nejlepe sepsanim petice, jejimz vysledkem by bylo podani hromadneho trestneho oznameni na M. Zemana a vladu pro zneuziti postaveni verejneho cinitele. Tezko se jeho jednanio da klasifikovat jinak. Obcane, Zeman vam jde po krku.
0/0
23.10.2001 15:48

franc

posledni slusny tydenik
tak neni divu, ze se ho soudruzi z CSSD a ODS chteji zbavit. Proto na ne nadava i Klaus, protoze mu nenahravaji do noty.
0/0
23.10.2001 15:29

dan

Doufam, ze si ty pravniky soudruzi zaplati ze svyho
... a ne z mych dani. Je videt, ze soudruzi cekaji na kazdou prilezitost, jak mohou znicit svobodu, a nikdy nevahaji ji vyuzit bez ohledu na verejnost.
0/0
23.10.2001 11:19

Vít Vařák

Bolševické manýry naší vlády
Kdy si konečně lidé (vetšina lidí) uvědomí, co se tady děje? Tenhle národ je z dob bolševika zvyklý držet hubu a krok a toho naše vláda schopně využívá. Určovat, co lidé mohou a co nemohou psát, co mohou a co nemohou říkat, co mohou a co nemohou číst NENÍ ve svobodném a demokratickém státě (na který si hrajeme) v pravomoci vlády. Za to, co si tato vláda dovoluje by se nemusela stydět žádná bolševická vládní garnitura. Za bolševika to bylo normální, ale ve svobodné demokracii tohle normální být nemůže a nesmí. Už mám plné zuby toho, nechat si šlapat po svých základních právech. Už mám plné zuby toho, že se musím strachovat, jestli to co udělám nebude vládnímu uředníkovi proti srsti. Protože, když se vládě něco nelíbí, má prostředky na to s každým takovým nepohodlným občanem pěkně zatočit. Kdo má zájem s tím vším něco začít dělat, nechť mě prosím kontaktuje na mém e-mailu.
0/0
23.10.2001 9:28

Jan

Vláda se chystá žalovat Respekt
Zda se ze vladnouci garnitura zacina jit po krku svobode tisku a projevu. Ve spojeni s diktatorem Klausem se Cesi mají opravdu na co tesit. Respekte , drz se !
0/0
23.10.2001 9:17

xxl

Re: Vláda se chystá žalovat Respekt
Naprosty souhlas. Dva komunisticti diktatori se stretli, aby nam tady ukazali zac je toho loket. Jen tak dal, at jsme vsem na smich.
0/0
23.10.2001 11:11

plk

Re: Re: Vláda se chystá žalovat Respekt
Jenze ona tady uz ta sranda tak trochu prestava... Jen doufam, ze soud nesplni evidentni politicke zadani...
0/0
23.10.2001 11:16

Radek

zkorumpovaná vláda
170 milionů za takový póvl a politickou žumpu jako je Zemanova vláda? To by ten soudce musel být padlý na hlavu. Možná tak 170 korun a i to je hodně za tyhle politické prostitutky.
0/0
23.10.2001 8:35

evžen

Žalobníček žaluje
Zeman a jeho hoši si myslí, že sami mohou plivat vulgarismy na všechny strany a beztrestně - za to běda, když někdo použije stejnou rétoriku ve stejné věci proti nim. Doufám, že příští revoluce už nebude "sametová", páni politici!!!!
0/0
23.10.2001 8:23

Kato

Nezávislý soud.
O chybách vlády sociální demokracie už tady bylo napsáno hodně.O morálce jednotlivých členů vlády a všech ostatních poradců ani nemluvě. Nehodlám se tady snížit k vulgárnostem, které stejně nic neřeší. Je na nezávislém soudu, aby posoudil argumenty obou stran a vynesl spravedlivý rozsudek. My občané ČR bychom měli příští rok ve volbách jasně ukázat, zda jsme jen stádo, nebo inteligentní občané, kteří vědí co chtějí.A já jen doufám, že víme co chceme.
0/0
23.10.2001 7:58

zabreh

H-system
Taky si myslím, že jde spíš o H- Systém...
0/0
23.10.2001 7:39

bobis

Zeman
teď jsem ho slyšel v rádiu ,nevidí si do huby....
0/0
23.10.2001 7:16

Jenda benda

Respekt
Vážení,nedivte se a přečtěte si včerejší Respekt ,trojstranu o H-systému,redaktoři jsou zřejmě velmi blízko pravdy.To už vládu muselo hodně rozzuřit.Pokud Respekt soud prohraje,klidně přispěji aby se udržel.
0/0
23.10.2001 6:57

karber

10,000.000,-Kč!
Sousedka mě pomlouvá a chci také 10,000.000,- Kč. Když Zeman, Fencl, Lachnit, Kavan, Šling atd. tak už všichni. No to je skutečně politický póvl tahle vláda. To se snad ve světě nenajde taková "politická reprezentace". Jdu se vyzvracet.
0/0
23.10.2001 6:40

Stalin

Re: 10,000.000,-Kč!
Dej si pozor ať se neudusíš prasečí hlavo.
0/0
23.10.2001 8:25

Worldpolice

Re: 10,000.000,-Kč!
Nejde jen o vladu , cely stat, cely narod , vetsina jednotlivcu , vse je teto vlade velice podobne. Jen to Cesi nevidi , videt nechteji a jsou se svoji latinou uplne na konci.
0/0
23.10.2001 10:02

Vlastička

HOVĚZÍ STÁDO !
Co že si cení na 10 mil?
0/0
23.10.2001 6:33

JV. Viden

Re: HOVĚZÍ STÁDO !
Vlasticko, nedavej za vetu otaznik, to neni hodno cloveka tveho rozhledu. Uz jsem zde videl na mnoha mistech jak bojujes v narodnim duchu, jen ty prispevky byly vzdy jen jednoradkove vykriky pomatence. Jsi presne ten clovek , ktery ze sebe radsi udela hlupaka nezli by priznal neprijemnou pravdu. Proto s tvym dovoleni tebe do toho hoveziho stada take pocitam. Jsou jednoduche postupy jak udelat krok vpred. Nejdulezitejsi je situaci pochopit bez ohledu na sebepokaleni se k veci postavit. V CR nikdo hloubkova reseni nezada , dokonce je vetsina odmita, ze strachu se opet setkat se svym vlastnim hnojem. Formalisticke mysleni mas nedovoli vyboceni z pravniho ramce a tim si narod sam sobe bere moznost revolucniho reseni otazek. Nerevolucnich reseni bylo v CR jiz dostatek (ani rok 1989 nebyl revolucni) a vsechy vedly k posileni vlady a toho dobytka co jim prisluhuje. Kdyz Schwejk tvrdil, ze bude bojovat az do roztrhani tela, mluvil z neho soucasny Cech , v dobe 1. svetove valky to byla jeste satira. Soucasna konstituce naroda bez skutecnych elitnich slozek je neschopna celit masovemu utoku jedne velke casti obyvatel na svoji podstatu. Bezcharakterne vychovani z dob totality si hraji s narodem jako kocka s mysi. Nebyl by cas na neobvykla reseni ?
0/0
23.10.2001 10:30

plk

Re: Re: HOVĚZÍ STÁDO !
Uprostred tveho textu uz se mi zdalo, ze tusim, kam miris, ale ne... Fakt nevim, co chces vlastne rict...
0/0
23.10.2001 10:46

e. hailey

Jeden za osmnact, druhy bez dvou za dvacet
Respekt mam rad. Cely tyden se na nej tesim a kdyz vyjde, vytisknu si to, co se da z Internetu stahnout a ctu ho cestou do torontskeho downtownu. Ne vzdy s nim souhlasim, ale jsem rad, ze se na ceske novinarske scene vyskytuje alespon jedno periodikum s neotrelym pristupem. Za ceskou vladu se stydim. Panoptikalni sbirka pitoresknich individui potacejicich se od jedne blamaze ke druhe, ktera slouzi vlastnimu narodu k zoufalemu pobaveni, je smutnym dukazem toho, jak spatne na tom ceska spolecnost dneska je. O to horsi je, ze alternativou je nemene tristni krouzek hochstapleru kolem profesora Klause, kteri uz take predvedli, co dovedou. A ze to stalo za to. Ja snad tady v te Kanade zustanu...
0/0
23.10.2001 4:03

Michalek J.

Respekt
Je to naramne, si precist hned vedle sebe clanky o tom jak se vlada chysta zalovat Respekt a jak ministr Fencl sypal STB, po svych zahranicnich cestach "informace". Urcite tech deset milionu vysoudi, kazdy druhy soudce je byvaly komunista. A "Kato" Kavan vysoudi urcite dvakrat tolik.....
0/0
23.10.2001 1:41

Jakub Zoubek

Nemam rad p. Fencla a dalsi ...
no mohu rici, ze clanek o panu Fanclovi (o tom jak prisel k tem "par" hektarum pudy, a za jakych podminek apod.), byl vyborny, jestli byl pravdivy a ja verim, ze byl, tak pan Fencl by mel davno ... (radci ani nechtejte vedet, co jsem sem chtel napsat :-)) je to s prominutim smejd od pohledu a to co predvedl v olomouci me o tom jen utvrzuje!!! a pry humanitarni ucely, koupil by si za to dalsi pole a rovnou od FNM :-)
0/0
23.10.2001 1:03

Pavel Kočí

Vaše vláda je korupční!
Pane Zemane, oslovuji vás jako občana, nikoliv jako premiera. Ministr financí Svoboda, vámi jmenovaný, byl prachsprostý zloděj. Jestliže toto popřete jako občan tohoto státu, bez váhy postu vládnoucího premiéra, jste obyčejný lhář. Ministr zemědělství Fencl je lhář, váš poradce Šlouf je komunistický estebák. Vyvraťte to u mezinárodní arbitráže. Jestliže vám to nevadí, mě to vadí. Nevěřím vám. S takovou vládou, s takovými lidmi já nechci do EU. Respekt má pravdu. Prohlašuji s veškerou odpovědností, že vláda ČSSD je podvod na tomto národě. Už věřím tomu, že když obyčejný normální člověk vidí vaše do nebe volající podvody na vlastních voličích a vy se tváříte, že si je vymysleli jen novináři, jste taky....ehm, podivný....
0/0
23.10.2001 0:23

Whiteman, White Bluff, TN, USA

GET RID OF SOCDEM CRAPS - RIGHT NOW !!!
Hi Tohle uz je vrchol ! Co si vlastne ta samozvana sebranka mysli ? Jak jeste v CZ muzete takovym sracum dovolit, aby vam "vladli" a aby vas okradali ? Neni jiz na case je vykopat ? Blizi se Nov. 17, takze by asi neskodilo si zopakovat revoluci ( a ne sametovou). U nas v US by jsme je proste zlyncovali. Uz je na case se jednou provzdy zbavit tech bolsevickych a estebackych hajzlu. GOD BLESS YOU !!! Have a great day
0/0
22.10.2001 23:57

plk

Re: GET RID OF SOCDEM CRAPS - RIGHT NOW !!!
Mno, tak Jizan promluvil... Ja bych samozrejme volil jinaci postupy. Ale souhlasim s tim, ze tyhle oposmluvni pakazi je potreba ukazat, zac je toho loket. Teda nejenze se blizi 17. listopad, on se blizi i cerven 2001. Urcite si u voleb vsichni vzpomeneme, jak se chovala zemanovska vetev oposmluvni mafie k jednomu z mala solidnich investigativnich medii v Cechach, a ze se naopak pan Klaus ukazoval na party, kde pan Zelezny rozjizdel bulvar nejtvrdsiho kalibru. Oposmlouvo, nezapomeneme!
0/0
23.10.2001 0:12

krok

Re: GET RID OF SOCDEM CRAPS - RIGHT NOW !!!
No jo, kazdy priblbly amik ma vrozenou vlstnost strkat rypak do veci, po kterych mu nic neni. Jinak, to "MILOSE DO KOSE" neni spatny napad.
0/0
23.10.2001 8:07

Jan Cerny

Už jsou zase ONI a jsem MY - "Miloše, do koše!!!!!"
ONI .... vlada arogantnich buranu a krupanu usilujicich o upevneni moci, MY ... obcane chtejici tuto vladu vymenit. tesim se, ze kauza RESPEKT konecne rozda karty ... uz dlouho asi Prahou neznelo MILOSE _ DO KOSE !!!!
0/0
22.10.2001 23:57

plk

"Nejvetsi uplatkari v Evrope?"
Jen bych chtel vsechny upozornit, ze pod vyse uvedenym titulem porada Respekt pristi pondeli (29.10.) dalsi ze svych pravidelnych verejnych diskusnich for. Ze by i proto hysterie Zemanovy party kulminovala prave tedka? No, netvrdim, ze se tam vyresi a odhali neco superzasadniho, ale lidi, bezte se pristi pondeli v osm podivat do divadla Archa!
0/0
22.10.2001 23:44

Tetr

Diky Milošku
Dekuji Vam "pane" Zeman, dodnes jsem si RESPEKT nekupoval i kdyz jsem vedel ze je docela dobrej - NYNÍ SI HO PREDPLACIM - a budu verbovat vsechny me zname ad ho stou - A K TOMU VYZIVAM I OSTATNI LIDI DOBRE VULE.
0/0
22.10.2001 23:42

boardwriter

Re: Diky Milošku
napodobne. akorat me se*e, ze takova banda kretenu, jako ted sedi ve vlade, ridi tenhle stat. a s tim nenadela nic ani ctverice respekt+super+blesk+superman :(
0/0
22.10.2001 23:57

plk

Re: Re: Diky Milošku
No, prosimte, co do toho pletes Super? Nemuzes prece cekat, ze by tuhle "bandu kretenu" kritisoval bulvar, kterej patri jejich kamaradum? Ale Supermana by to chtelo, to jo, ze by je treba odnes' na planetu Krypton, nebo jak se jmenovala... Samozrejme i ja vyzyvam co nejvice lidi, aby si ted Respekt predplatili!
0/0
23.10.2001 0:29

sajk

cha
tolik soudních sporů neprohraje ani Super během dalších deseti let... respekte, polib mi. čau
0/0
22.10.2001 23:41

Petr K.

RESPEKTe, gratuluju!
Byt zalovan takovou politickou zumpou, povlem, a kreteny, jaci se ted prohaneji Strakovkou, je znamkou, ze delate svou praci velmi dobre. Drzte se a makejte dal! Verim, ze soud nebude zmanipulovany, a ze vam nezkomplikuje uz tak tezkou financni situaci.
0/0
22.10.2001 23:35

Milan

Vydržet!
Respekt leží tandemu Zeman-Klaus pochopitelně v žaludku.Čtu ho od začátku a oceňuju jeho kritický a analytický pohled. Profesor Klaus, který si tak zakládá na svém pedagogickém titulu, nedávno doporučoval občanstvu číst raději Blesk a Super než Respekt a Literárky - smutný konec někdejšího kritického intelektuála! A tak před volbami je hochům třeba uválcovat terén a zničit kritické hlasy. Doufám, že se jim to nepovede!
0/0
22.10.2001 23:30

Tonda, Praha

divný ceník
Tak tyto "osobnosti" se cítí mít hodnotu 10milionů korun/kus. Zdá se že fízlové a zloději stoupají na ceně. Jesti má ta naše vládní šloufostrana tyto tabulkové ceny, pak takový desetkrát trestaný pologramotný popelář musí mít nevyčíslitelnou hodnotu. Kdyby ta parta fešáků ze strakovky ze dne na den zmizela, jen by erár ušetřil za zlodějny různých tzv. ministrů. Pokud by zmizel výše zmíněný popelář, mělo by to brzy nepříjemné následky. Narozdíl od té vládní sebranky je totiž užitečný.
0/0
22.10.2001 23:11

boardwriter

Re: divný ceník
pod tohle bych se podepsal :) jak mohou mit takova prasata cenu 10 melounu? a jeste dopredu vytrubovat, ze to pujde na humanitarni ucely... chaaa... pan zeman si uz asi davno nedoplnoval promile, kdyz pusti podobnou ptakovinu z pusy
0/0
23.10.2001

Martin

Zeman je chudák
Většinu hlavních médií u nás vlastní nadnárodní kapitál, kterému nejde o informování čtenářů (a když, tak neuvěřitelně sterilním a konformním způsobem). Respekt jsou jedny z mála novin, které stojí za to číst. Nutí totiž lidi MYSLET. Za Respekt bojujme, je náš!
0/0
22.10.2001 23:07

adam bernau

Respekt, prosím!
Je mi 24 let a respekt pravidelně čtu od svých 16 let, kdy jej začal kupovat můj otec. Rád přiznávám, že se velkou měrou podílel na tom, jaký člověk a s jakým myšlením se ze mne stal. Mohu prohlásit, že spoustu let jsem se v Respektu zkrátka dočítal to, co sem jinde nenašel a kolikrát to bylo jediné periodikum, díky němuž se člověk dozvěděl o tématech jinde přetřásaných také z jiného mnohdy značně hloubkového pohledu. Myslím si, že není třeba zdůrazňovat, že jako jeden z mála týdeníků si drží vysokou úroveň. Jestli by týdeník Respekt byl nucen díky prohranému sporu se Zemanovou vládou zaplatit odškodné, jež by jej přivedlo ke krachu, budu první, kdo založí týdeník nový se strejnou redakcí...to abych i poté mohl přijít ke svému prodejci s tiskovinami a tabákem a říci - "Respekt, prosím". Viktor Modr , Praha...
0/0
22.10.2001 23:03





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.