Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Knížák vyřadil kandidáta na šéfa ČT

Do výběrového řízení na funkci generálního ředitele ČT vstoupilo obvinění z korupce. Dotklo se kandidáta a současného ředitele výroby a techniky ČT Víta Novotného. Zatím není jasné, zda jde o skutečně vážné a podložené obvinění, či manipulaci bez důkazů. Novotný a člen Rady ČT Milan Knížák se tak teď shodnou na jediném: Novotného šance stanout v čele veřejnoprávního média se rozplynuly poté, co Knížák při tajných pohovorech obvinil Novotného, že ve své funkci nezabránil korupci uvnitř televize.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

BOBO

KNÍŽÁK - MISTR , ALE TAJTRLÍK
NA NOVOTNÉHO "NĚCO" VÍ . VĚŘME TOMU , ŽE TO OPRAVDU BYLO V ROZPORU S DOBRÝMI MRAVY A NOVOTNÝ MUSEL Z KOLA VEN . TO SE TEPRVE MOŽNÁ DOZVÍME - DOUFÁM .....ŽE INICIÁTOREM "VYŘAZENÍ " NOVOTNÉHO BYL KNÍŽÁK , JE PŘINEJMENŠÍM ZVLÁŠTNÍ ....... TOTIŽ TENTO ČLOVĚK , S MAXIMÁLNÍ AROGANCÍ , DRZOSTÍ A HRUBOSTÍ NEMÁ V RADĚ ČT CO DĚLAT ( BOHUŽEL JE TAM )!!!! .... DOKÁŽE NAPROSTO DRZÝM A NEOKÁZAZALÝM ZPŮSOBEM PRODÁVAT NG SVOJE "OBRAZY" !!!!! KDO MU TO SCHVALUJE ??? TO MUSÍ BÝT KORUPCE SNAD NEJHRUBŠÍHO ZRNA !!!!!!!TAK TO SNAD ANI KOMUNISTI NEDOKÁZALI . TAK SE PROSÍM CHOVÁ DEMOKRATICKÝ ZÁKONODÁRCE !!!!!!!! KDYŽ SI VZPOMENU NA JEHO PŘITROUBLÝ VÝRAZ PŘI TELEVIZNÍM MALOVÁNÍ NA NAHÁ TĚLA ZŘEJMĚ NADPRŮMĚRNĚ POSLUŠNÝCH JEHO "STUDENTEK" , TAK OPRAVDU NEVÍM , JESTLI ŽIJI V NORMÁLNÍM STÁTĚ . A TO MÁ TENTO ŽIVOČICH CHUTˇ DOKONCE SE HLÁSIT O FUNKCI PRESIDENTA !!!!!!!!! NÁROD MÁ SICE VLÁDU TAKOVOU , JAKOU SI ZASLOUŽÍ , ALE TOTO SNAD NE !!!!!!!!!!!!
0/0
26.10.2001 23:34

Luboš Taxl

Mistr Knížák ztvárńuje roli mstivého koštěte v režii ODS.
Knížák je duševně nemocný psychopat který slouží jenom jako koště pro vymetení nepohodlných vzbouřenců proti ODS. Tento "MISTR" v minulosti začínal jako zakladatel výroby zelených Havlů trpaslíků,jež se staly předlohou pro vietnamské příhraniční obchodníky.Po té co se zapsal tento rádoby umělec do povědomí národa,začal páchat další zvěrstva tentokráte na půdě Univezity Karlovy.Obvzláště zaujmul veřejnost svými extravagantními kostýmy jimiž se zařadil na úroveň portýra tříhvězdičkového pajzu.Jeho slavná dueta s panem Klauzem která pořádal pod vedením dalšího výlupka Železného patří do zlatého fondu servility malého českého patolízala.Jako obzvláště úspěšnou považuji principálovu roli ve frašce "U zabraného krámu" kde ztvárnil v duetu s Martou Železnou nezapomenutelnou roli šíleného majitele kvelbu na Staromněstském náměstí která však bohužel vzhledem k velkému množství komparzu z řad bezpečnostních agentur nemohla být uvedená pro p.t. široké publikum protože se jednoduše publikum na námněsti nevešlo.Za zmínku stojí také jeho zviditelňování se na stránkách Reflexu kde mistr poučuje každý týden čtenáře o chodu světa a potvrzuje tak svou pověst brouka Pytlíka který všude byl a všechno zná. Zatím poslední rolí je role "Mstivého koštěte" kterou ztvárńuje na prknech Rady České televize kde po počátečních rozpačitých výkonech konečně našel polohu která je mu přímo bytostně vlastní.Bohužel však musíme p.t.publiku oznámit že mistr osobně trpí těžkou duševní poruchou která je lékaři diagnostikována jako maniodepresivní psychóza česky řečeno odezdi ke zdizmus,které si však naštěstí doyen potulného tyátru není vědom,takže pokud nebude umístěn na uzavřené oddělení Bohnické léčebny máme se do budoucna ještě na co těšit.
0/0
24.10.2001 6:15

foo

knizak
zajimave... a co obchody mezi panem knizakem a narodni galerii, ktera odkupuje jeho dila za dosti zajimave ceny? todle hovadko z ods holt umi pekne skakat, jak klaus piska, a este to vydavat za svobodomyslnost...
0/0
23.10.2001 11:16

xxl

ZAJIMAVE
To je zajimave dojemne, jak vsichni preji p. Knizakovi, aby to dotahl do konce. Jeste zadne dukazy nepredlozil (podle mne je ani nema) a uz je hrdinou. Hlavne, ze jsme proti CT, ale Nova a jeji machinace, podplaceni RRTV, nedodrzovani zakona, pokuta ve sporu CME vs cesky stat, ktery zaplat kazdy obcan (nejenom koncesionar), ty nepodlozene "fakta" ze strany Novy jim nevadi. Ani to, jak ridi pan Knizak NG. Je mi Vas lito, "inteligenti".
0/0
23.10.2001 10:52

medzik

Re: ZAJIMAVE
XXL - nadměrná velikost = nadměrná narčení. za 1. proti ČT tu asi nikdo neni, já osobně jsem rád, že si snaží udržet svou dosavadní programovou podobu. Zejména Čt 2 nabízí i pro malé skupiny lidí výborný program. Ovšem je-li p. Knížák přesvědčen, že není něco v pořádku, tak jako člen RRTV je povinen tuto skutečnost oznámit (snad i s důkazy). Za hrdinu ho v tomto případě asi nikdo nepovažuje i když vystoupit s tímto argumentem v naší nedůvěřivé společnosti je určitou formou hrdinství. Ohledně TV NOVA -to je kapitola sama osobě. Já osobně jí nepotřebuji a rozčiluje mě její ovlivňování lidí bez možnosti utvoření si vlastního názoru. Tam neexistuje prostor pro zamyšlení jen pro konzumaci. Ovšem zvolili jsme si svobodu podnikání a slova a musíme se sami rozhodnout, jestli jí chceme či ne. Bohužel lidé jsou poddajný tvor a bude-li si pan Železný přát udělá s každé lži pravdu. Mi si neuvědomujeme jak je komerční televize neuvěřitelně mocná zbraň. A jen se bojím, že naše přirozená mentalita se vlivem těchto medií nenávratně změní. Nechci dopadnout jako např.USA . A idea demokraciee? Krásně to vystihl Renčín : "Demokracie je vláda většiny, ale většina lidí jsou blbci. Děsím se výsledků ke kterým docházím" Jinak čtu pravidelně v Reflexu 8 den Milana Knížáka a nezdá se mi jako omezený tupec. OSobně mi sympatický není, ale názory a náhledy má objektivní.
0/0
23.10.2001 11:43

xxl

Re: Re: ZAJIMAVE
diky za prispevek. O moci medii a zvlaste Novy v nasich podminkach (a Markizy na Slovensku), kdy obe slouzi svemu politickemu ucelu a maji moznost ovlivnovat skoro polovinu obyvatel obou republik, by se dali napsat state. Co se tyce p. Knizaka - neni clenem RRTV, ale clenem Rady CT, ktera dohlizi jenom na CT, takze nemuze ovlivnovat rozhodnuti jinych rad. Ctu v Reflexu take pravidelne p. Knizaka, ale pripada mi schizofrenni - jeden tyden jsou vsichni zbabelci, idioti a druhy tyden jsou zase vsichni lide mili a podobne. Podle toho jak se vyspi, tak reaguje. Vsichni intelektualove, kteri maji jenom trochu jiny nazor na nej, jsou u nej socialisticke rezidua (uz parkrat ten vyraz pouzil) a ani si sam neuvedomuje, ze tim, kdo ma z nich nesocialistickejsi mysleni je prave on sam. Podobne, jak jeho souputnici Zeman a Klausem, bohuzel ty socialisticke manyry v nich zustali (ono zit vice nez 40 let v takevem prostredi zanecha radne hluboke stopy). Plus ty pripady, kdy mu nevyhobuji lide, tak s nimi razne zatoci (novinar z Prava, ktereho fyzicky napadl, protoze mu nechtel dat autorizovat clanek, sochat David Cerny, ktereho nevpustil do galerie a prezident mu musel predat cenu na ulici,...) mi pripadaji jako presne chovani obycejneho primitiva. Plus odpovi mi nekdo, jestli skutecne pan profesor Knizak dokoncil vysokou skolu? Mam informace, ze nikoliv.
0/0
23.10.2001 12:07

realista

Re: Re: ZAJIMAVE
Skoro úplně souhlasím a ještě dodám: - cítím v tom apriorní předpojatost proti ODS, pak už je jedno o čem to je, stejně jako p. Knižák některé lidi irituje už z principu("nafoukaný exhibicionista - už od pohledu") - pak se zase dostává stranou obsah. Chybí tolerantnost a trpělivost - bude to drama ty příští volby ...
0/0
23.10.2001 13:32

xxl

Re: Re: Re: ZAJIMAVE
uz jste videl vazeny pane tolerantniho pana Knizaka? Kdyz jste takovy lidumil a priznivec ODS, tak nam o tom neco reknete. Je mi jedno jestli je clovek v ODS, CSSD nebo jine pripitomele strane, kdyz je clovek blbec, tak je to jedno.
0/0
23.10.2001 16:20

Milka

A ty k neinteligentním občanům , kteří nevědí co dělat pokud prvda je...
Bravo pane Knižák jen houšť a houšŤ ...
0/0
23.10.2001 10:08

Milka

Pravda
Jak se brání mistr Novotný když neodhalil sám korupci a nezabránil jejímu šíření poškodil tím nás koncesionnáře ven z ČT !
0/0
23.10.2001 10:05

roman pitter

Jen tak dál a hlouběji pane Knížák
Určitě tam toho bude víc a jenom doufám, že jich půjde z ČT víc od válu.
0/0
23.10.2001 9:43

nazdárek

Pane Knižák, držím palce!
Bylo by potřeba mnohem víc takových svobodomyslných lidí, jakými je pan Knižák. Je nutno nedovolit obsazovat veřejné funkce a zároveň odstraňovat z veřejných funkcí charakterně a morálně křivé osoby. Kdyby se pan Novotný stal ředitelem, tuneloval by ČT o sto šest . . . (Kdyby byla ČT soukromá, neřekl bych ani popel).
0/0
23.10.2001 9:10

Roman

Re: Pane Knižák, držím palce!
Jenom nepatrně poopravím Váš příspěvek: ČT je o sto šest tunelována již nyní, pan Novotný jakožto potencionální ředitel by v tom jen pokračoval.
0/0
23.10.2001 9:20

Martin G.

Knížák potřebuje zase mediálně zvýraznit své NEGO !
0/0
23.10.2001 9:10

Martin G.

Re:
Knížák potřebuje zase mediálně zvýraznit své NEGO !
0/0
23.10.2001 9:07

Martin Kalášek

Knížák se hlavně nebojí
O podivných machinacích v ČT se toho hodně napsalo. Sám jsem na toto téma dostal odpověď od již zmíněného Víta Novotného plnou urážek a sprostých slov, až jsem se divil, že takový vulgární člověk může pracovat jinde než na stavbě. To mě utvrdilo v přesvědčení, že se nejedná o pouhé výmysly. Proto si cením odvahy Milana Knížáka, který se nebojí toto říci veřejně bez ohledu na nebezpečí, kterému bude nyní vystaven.
0/0
23.10.2001 8:56

jarin

Re: Knížák se hlavně nebojí
Chtel bych znat to nebezpeci, kteremu je pan Knizak vystaven.
0/0
23.10.2001 9:36

Juras

Re: Re: Knížák se hlavně nebojí
To nebezpečí se jmenuje pořad se zavádějícím názvem Fakta (často by mu seděly názvy spíš Lži, Polopravdy anebo Spekulace). Občas se tam objeví někdo, koho je potřeba potrestat.
0/0
26.10.2001 21:51

Inteligent

Jste dementi
Většina vašich příspěvků je výplodem stupidních mozků a jen dokazujete, že 90% národa jsou dementi. Můžete si blahopřát. Patříte (bez výjimky) mezi těch 90%!!!
0/0
23.10.2001 8:30

medzik

Re: Jste dementi
NA to se snad neda ani reagovat "INTELIGENTE"
0/0
23.10.2001 9:06

Jindra Vavruska

Je to komicke...
1. *VSECHNA* jednani Rady CT maji byt ze zakona verejna. Jestize Rada s nekym jednala tajne, je to protizakonne a takove jednani by melo byt snadno napadnutelne u soudu. 2. Komicky moment je reakce Novotneho na dotaz zda jsou zadavany zakazky znamym a pribuznym. Komicky proto, ze kdyz Rada CT obdrzela dotaz na to jak Ceska televize naklada s poplatky od danovych poplatniku, tedy s verejnymi prostredky (konkretne se jednalo o dotaz na platy nekterych vedoucich zamestnancu), odpovedela, ze ptat se na takove veci je "neslusne". Pak se nelze divit, ze v takto vytvorenem bezpravnem prostredi poklada zamestnanec CT za neslusne, aby se ho nekdo ptal zda zadava zakazky sve manzelce... Na druhou stranu by bylo dobre, kdyby se korupci v CT nevenoval jenom Knizak, jelikoz korupce je zda se podstatou a duvodem fungovani CT v soucasne podobe (v Ceske televizi rikaji pravu na korupci "svoboda slova"). JV
0/0
23.10.2001 8:27

plk

Re: Je to komicke...
Mily Jindro Vavrusko, nejkomictejsi ze vseho je, kdyz korupci na sve protivniky vytahuje zkorumpovana oposmluvni pakaz. Ale tak to proste v dnesnim Cesku chodi...
0/0
23.10.2001 11:03

Coudy

dukazy
Je faktem, ze dukazy ma dat hned a ne az po vyberovem rizeni, jinak to vzbuzuje jen dohady. Jedine, ze by vyroba falsa trvala tak dlouho :-))
0/0
23.10.2001 8:15

evžen

Zloděj křičí "Chyťte zloděje"
Že ČT je dlouhodobě pro řadu svých zaměstnanců dojnou krávou a že při obsazování klíčových rolí nejde zájemcům o to, co by se dalo zlepšit, ale o to jak dostat do ruky moc být tím klíčovým, kdo rozděluje prebendy. Běda, kdyby někdo chtěl nastolit pořádek - zmanipulují se lidé a už je stávka, demonstrace. Na druhou stranu Knížáka už měli dávno zavřít. Jeden za osmnáct druhý bez dvou za dvacet...
0/0
23.10.2001 8:11

zly

Re: Zloděj křičí
V tom pripade se nabizi otazka: nemate u vas na Mirove ve veznici Internet nebo jste e-mail posilal z domova, kdyz jste byl za dobre chovani pusten na opustak?
0/0
23.10.2001 13:11

xxl

Dukazy bez dukazu
Pripomnelo mne to slavny Zemanuv kufrik. Take dukazy ktere nebyly dukazy. Ono je tak lehke nekoho podezrivat z korupce a staci jedna veta a hned je z cloveka podezrely. Presumpce neviny, ale asi to nic panu Knizakovi nerika. On ma totiz zatmeni mysli, kdykoliv slysi ze by se generalnim reditelem mel stat nekdo z lidi, kteri stavkovali na prelomu roka v CT. Ale co bychom chteli od recidivistu (bezduvodne napadani zamestnancu, novinaru, nevpusteni umeclu do "sve" galerie), od tohoto tzv. infant terrible (spise infantilniho blba), neuspesneho kandidata na senatora, namysleneho a sebestredneho nafuku, ktery podle dostupnych udaju ani nedokoncil vysokou skolu (tak nevim, kde vzal ten titul profesor, ale asi ho dostal tak jako Visarionovic Klaus za politicke zasluhy). Ach, jo banaova republika jeste trva. Doufam, ze mladi to vezmou primo a nakopu za par let ty vsechny lidi nasakle komunizmem poradne do kouli. A bude pokoj.
0/0
23.10.2001 8:07

Jindra Vavruska

Re: Dukazy bez dukazu
<em>Presumpce neviny</em> se tyka zejmena soudniho rizeni, dusledku toho, ze je nekdo souzen, ale jeste neni odsouzen. Pokud je napr. na vykon nejakeho zamestnani potreba bezuhonnost, nemuzete nekoho propustit ze zamestnani proto, ze je aktualne souzen, musite pockat az bude odsouzen. <p> Do vyberoveho rizeni to neplete. Pokud se v CT zadavaji zakazky hlavne znamym a pribuznym (coz je verejne tajemstvi), je zbytecne takove veci dokazovat u soudu, leda by o to nekdo ze zucastnenych (Rada, Novotny) stal. Jestli se to Novotnemu nelibi, at u soudu dokaze, ze v jeho odboru korupce neni (coz bude tezke...). <p> Volba reditele CT bude tak jako tak neplatna, protoze podle zakona o CT musi byt vsechna jednani Rady CT verejna (tedy i pohovory s kandidaty na reditele).
0/0
23.10.2001 8:34

zly

Re: Re: Dukazy bez dukazu
Mozna, ze mate pravdu.Mozna... Ale nikde v zakone o CT nenizminka, ze by "vsechna" jednani Rady CT mela byt verejna (tedy i pohovory s kandidaty na reditele)(a oni ani nejsou!!). Jestlize vsak alespon jedno verejne slyseni kandidatu probehne (coz probehne), bude to dobre!
0/0
23.10.2001 13:30

MN

Knížák? Hahahahahaha ....
K udělání si obrázku o p. Knížákovi mi stačila debata s s. Ransdorfem z KSČM asi před půl rokem v ČT. Pan knížák JE debil a tuplovanej. A mimochodem odkud se vzal jeho titul 'profesor'?
0/0
23.10.2001 7:41

Lafayette

Re: Knížák? Hahahahahaha ....
Pan Knížák není debil, a to ani tuplovanej.
0/0
23.10.2001 8:01

MN

Re: Re: Knížák? Hahahahahaha ....
... takže jinak, je to primitiv (výše zmíněný diskusní pořad) a slaboch (znám jeden, konkrétní, případ kdy pan K. vyhodil jistého studenta Š. jen z osobních důvodů ze školy). Svou hloupost skrývá za agresivitu.
0/0
23.10.2001 8:14

krok

Re: Re: Knížák? Hahahahahaha ....
Ne, ne, pan Knizak skutecne JE debil*. Kdyz by kdokoliv sledoval nekolik let jeho vyroky a diskuse s nim, to prece musi poznat. ( * tusim, ze "debil" je 'terminus medicus'; pouzit slovo "vul" by bylo pro to zvire urazkou)
0/0
23.10.2001 8:17

Juras

Re: Knížák? Hahahahahaha ....
Máte pravdu, Knížák to v Přesčasu s Ransdorfem pěkně projel. Naopak s tunelářem Kocábem anebo jediným zástupcem řady statečných bojovníků za svobodu slova, který měl odvahu se dostavit (Hřebejk - přitom to ani nebyl iniciátor), byl dobrej.
0/0
23.10.2001 8:26

MN

Re: Re: Knížák? Hahahahahaha ....
Myslím, že jste uhodil hřebík na hlavičku. Knížák nemá na to aby vedl diskusní pořad proto, že nedokáže přenést přes srdce, že ho někdo mentálně převyšuje a dává to nepokrytě najevo. Takoví diskutéři, podle mne, patří do hospody a ne na obrazovku! Ledaže by byla sponzorem pořadu společnost vyrábějící léky na vysoký krevní tlak.
0/0
23.10.2001 8:43

karber

Korupce v ČR.
Kde v ČR není korupce?
0/0
23.10.2001 6:27

Cech

Prosím,
neurážjte tu nějakými přirovnáními dobytek, nic vám neudělal, spíše naopak !!!
0/0
23.10.2001 6:15

Kinski

Knížák a jeho NG
Pan Knížák - z pozice šéfa NG - nechával do sbírky NG kupovat obrazy pana Knížáka, své obrazy. Kromě toho, že to je zcela neetické... tohle korupce podle Knížáka není? Nenechte se zmást, on má k pravici stejně tak daleko jako Země k Mléčné dráze... marně hledám slovo, kterým bych postihl jeho podstatu, jeho existenci... to je demagogie, to je totální zvrácenost všeho, 666... Nebuďme slepí, neobdivujme prázdné křiklouny, prosím!
0/0
23.10.2001 4:29

Vlastička

Re: Knížák a jeho NG
A proč by neměly být v NG Mistrova díla?
0/0
23.10.2001 6:28

Dan

Re: Re: Knížák a jeho NG
Myslím si, že to, jestli mají nebo nemají být v galerii jeho díla, by měli posoudit jiní - jeho předchůdci nebo nástupci ve funkci. Proč je prodal zrovna NG? Byly na normálním trhu neprodejné? Nebo za nižší cenu?
0/0
23.10.2001 6:55

jamie

Re: Re: Knížák a jeho NG
Ze stejného důvodu, proč by neměla dostat zakázku manželka podřízeného. Nebo snad ano? P.S: Připomínám jen, že veškeré zakázky od určité hodnoty v ČT podléhají výběrovému řízení. Samozřejmě je o všem vedená pečlivá dokumentace. A ta jako taková není volně přístupná pro kohokoliv, natož aby bylo možno z ní provádět volně šiřitelné kopie. Tak jestliže pan Knížák má nějaké podezření (jelikož důkazy bez předchozího šetření mít nemůže), tak ať to jako radní spolu se svými kolegy řádně prošetří, nebo nechť se omluví. Ono někoho očernit je velmi jednoduché (sám to z vlastní praxe znám), s ochotou k omluvě je to ovšem horší. Pokud však pan Knížák zásadový člověk, za kterého jsem ho dosud považoval, tak se určitě omluví. Už jenom vzhledem ke svému jednání v NG. Nebo snad nemáte též máslo na hlavě, pane profesore? Každý občas šlápne vedle. Ať do měkkého, či porculánu. Když ono, bohužel, v měkkém to zapáchá. Čímpak asi?
0/0
23.10.2001 10:48

tomastak

Re: Knížák a jeho NG a co umělecká rada ....
Diskusi ZDAR. Za každých okolností! A naplno! A proti! A do nich! Kolik se toho vejde! A na množství nehleďte! Takový detail: Když chci o něčem diskutovat, měl bych si zjistit "zákulisí". Pomohu Vám argumentem: O tom, co se nakoupí do NG rozhoduje umělecká rada NG. Pokud je tedy něco k diskusi, tak rada. A otázka na závěr: Změní to něco ve Vaší argumentaci? Nebo je to jasné už dávno?
0/0
23.10.2001 7:27

Milan

Pan Knizak dobytek neni
Vazeny pane, chcete-li uz nekde v TV hledat dobytek, pak ho hledejte mezi temi vzbourenci z prosince lonskeho roku. Vubec si totiz neracite uvedomit, ze to co predvedli (obsazeni TV budovy) bylo protizakonne. A k tomu jim jeste plno idiotu na vaclavaku aplaudovalo. Nikdo tomuto levicovemu xindlu nebere pravo na stavku, jen at si stavkuji. Treba tim, ze neprijdou do prace. Ale zabrat majetek, ktery jim nepatri? No tak to uz je jine kafe. To uz neni stavka ale ilegalni cin. Vazeny pane, mam vazne pochybnosti ze pri vasem vysokem IQ(kdyz nazyvate pana prof. Knizaka dobytkem), asi tezko pochopite principy demnokracie,jako je nepochopili mnozi jini, kteri se jeste na znameni podpory teto stavkujici luzy utaborili primo v budove TV.a jim podobni zase z tribuny na Vaclavskem nam. hulakali do sveta o poslapavani demokratickych prav a srovnavali tuto situaci s unorem 1948!!! Tak tady muzete hledat, za temito dezinformujicimi a hlavne na efekt vypocitanymi vyroky DOBYTEK. Nevim, jak by bylo vam kdyby jste mel svuj vlastni podnik, a vasi zamestnanci by vam obsadili budovu, ktera by byla vase a rozhodli se stavkovat obsazenim vaseho majetku. Velice pochybuji, ze by jste ke stavkujicim poustel a nebo dokonce treba s kytici v ruce vital vsechny ty Rumly, Sveraky a jim podobne pseudodemokraty. Ono totiz temto demokratum slo v prosinci o jejich KORYTA, a protoze nejlepsi jak odvratit pozornost od kontroly jejich hospodareni (a tim moznost objevu ruznych fincnich machinaci a dalsich ruznych podvodu), bylo velice ucelne vylolat stavku. Tak si prvne ujasnete nez zacnete o necem psat. Ale treba se vam uz tam rozsvitilo tak , ze pres to prudke ozareni vlastni blbosti prehlizite fakta. Tak na zaver alespon jednu pripominku: Vlada levicove luzy uz tady byla 40 let. Chapes to bublehead?
0/0
23.10.2001 3:33

Kamil

Re: Pan Knizak dobytek neni - Ale je!
Tohle musel napsat sám Knížák! Ten dobytek Knížák! Profesor Knížák (všimněte si, že si největší blbci v tomhle státě nechávaj řákat profesor)! Jo a Milane, pozdravuj všechny ty Klause, Macky a jim podobné ... A až si zase nebudeš vědět rady, nezapomeň transparent. To víš, nejsi nejmladší, si bezpáteřní svině a občas se o něj můžeš opřít. Enjoy the trip with bublehead!
0/0
23.10.2001 6:22

Milan

Re: Re: Pan Knizak dobytek neni - Ale je!
Mily Kamile, jsem rad, ze jsem se v tvem vysokem IQ nemylil. Tam kde dochazeji argumenty, zacina se se sprostymi nadavkami. Jsi vedle jak ta jedle. Nejsem prof. Milan Knizak, jak se mylne domnivas. Tvoje vysoke IQ zrejme vubec nepripousti, ze by mohl nekdo jiny mit take stejne krestni jmeno. Opravdu nema smysl s lidmi jako jsi ty, dal dopisovat. Co se transparentu tyka, mel by si s nim vyrazit treba ty na 1. maje na plovarnu Dzban. Jiste by te tobe podobni radi mezi sebou uvitali. Ajen tak mimochodem, sleduji toto deni az z daleke Kalifornie, a proto mohu na veci pohlizet s dostatecnym odstupem a jen se usmivat vasi male ceske blbosti
0/0
23.10.2001 6:37

Honza

Re: Re: Re: Pan Knizak dobytek neni - Ale je!
Teď si předved tu svou vysokou inteligenci. Čech v americe kterej se vysmívá české blbosti. Z toho vyplývá, že jsi stejně blbej jako mi všichni v Česku. A jen tak mimochodem veřejnoprávní televize není soukromej majetek a patří všem a mě vůbec nevadilo, že tam něco blokovali. Kdyby se jednalo o Novu měl by si naprostou pravdu.
0/0
23.10.2001 7:07

Juras

Re: Re: Re: Re: Pan Knizak dobytek neni - Ale je!
A mě to vadilo. Taky mi vadí, že Tě zmanipulovali, aby Ti to nevadilo. Náš společný majetek hrubě zneužili - zprivatizovali. Odepřeli vlastníkovi kontrolu nad jeho majetkem a obrátili pracovní nástroje svého zaměstnavatele proti němu.
0/0
23.10.2001 7:49

Honza

Re: Re: Re: Re: Re: Pan Knizak dobytek neni - Ale je!
To se může říct i obráceně, že ty jsi byl zmanipulován "Hodačem a Bobošíkovou" potažmo ODS. V podstatě to byl politický boj ODS versus zbytek. ČSSD nevěděla na čí stranu se přiklonit. Bylo to takové malé referendum o politických názorech společnosti. Podle mě to skončilo nerozhodně každý si z toho přihřál tu svoji politickou polívčičku.
0/0
24.10.2001 7:13

Juras

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pan Knizak dobytek neni - Ale je!
No, tak to jsi trochu vedle. V té době jsem byl rozhodnut ODS již více nevolit, o Hodačovi a Bobošíkové jsem měl zprávy téměř výhradně z Rebelovize (podvodně užívající název a znak České televize). Myslíš, že mě zmanipulovala paní Bobošíková tím, že jsem viděl, jak ji stádo redaktorů překřikovalo? Anebo pan Hodač, kterého jsem měl možnost do omrzení vídat v agitačním klipu pro sraz na "obranu svobody slova"?
0/0
26.10.2001 22:00

medzik

Re: Re: Re: Pan Knizak dobytek neni - Ale je!
Milý Milane s odpovědí "milému Kamilovi" nezbývá než souhlasit, ovšem posmívat se naší "malé české blbosti"???? Z tvého příspěvku soudím že jsi (nebo byl jsi) Čech. Tak pospěš z té uspěšné Ameriky a ukaž nám jakým směrem se máme dát. I když vlastně raději tam zůstaň, nerad bych abychom pochytili ještě více "velké americké blbosti" Kuba
0/0
23.10.2001 7:19

Thomas

Re: Re: Re: Pan Knizak dobytek neni - Ale je!
Panove, je zajimave sledovat, jak se hadate. Musim ale protestovat proti blbym kecum tech, co zdrhli do Ameriky a ted ted si hraji na chytraky misto toho, aby neco udelali. Traba kandidovali pred casem do rady CT. Ze jo Americane, jeste jsi nezapomnel Cesky??? Muzes tady rovnou psat anglicky, aby jsi vypadal svetove!!!!
0/0
23.10.2001 7:21





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.