Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Fencl: Informoval jsem StB neškodně

Ministr zemědělství Jan Fencl včera připustil, že před rokem 1989 předával informace tajné komunistické policii. Popřel však, že by estébákům někdy řekl cokoli, co by mohlo někomu ublížit. Informaci, že Fencl vědomě Státní bezpečnosti předával důvěrné informace o svých známých cizincích, přinesla ve středu Česká televize v pořadu Klekánice. ČT vycházela ze svazků, které StB na Fencla vedla. Ze spisů vyplývá, že Fencla, který často jezdil do zahraničí, kontaktovali dva příslušníci StB, Vaculík a Sasín, v březnu 1988.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Jarin Ruka z Bučovic

staříci
vy všichni jste už dnes o 2 roky starší. jestlipak máte i rozumnější názory?
0/0
9.6.2003 12:29

Mark

Ať visí!...na billboardech
Docela pekna predstava, jak misto volebnich billboardu s Petrou Buzkovou a Stanislavem Grossem, visi billboardy s Janem Fenclem, Miroslavem Gregrem, Jaromirem Schlingem a Petrem Lachnitem. To by znamenalo hranici volitelnosti!!! Tak jen houst...
0/0
22.10.2001 15:57

zazoo

Kde idnes zřejmě nebyla...
Tak jsem Vám tak šmejdil v poslanecké sněmovně a hle, jak se nám tam ti hoši baví :o) (stenozáznak z 39.schůze poslanecké sněmovny, www.psp.cz) Poslanec Karel Vymětal: Pane předsedající, děkuji za slovo. Jménem svým a jménem pana poslance Exnera navrhuji Poslanecké sněmovně zařadit nový bod programu s názvem "Chování předsedy vlády při odpovědích na ústní interpelace poslanců" se zařazením ihned. Odůvodnění: Předseda vlády České republiky Miloš Zeman se včera při ústních interpelacích s drzostí a nadutostí sobě vlastní choval jako hulvát. Několikrát mě obvinil z neskutečné drzosti a že řvu jako dinosaurus vylézající z páchnoucích bažin. (Smích - potlesk.) Poslanec Karel Vymětal: Přitom pan předseda vlády řval u mikrofonu sám a málem rozbil řečnický pultík. Navíc při své inteligenci by mohl vědět, že dinosauři byli plazi a ti nebyli a nejsou vybaveni žádným hlasovým aparátem, takže řvát nemohou. Poslance Exnera poslal do pražských Bohnic, aby se tam nechal do konce volebního období hospitalizovat. (Smích - potlesk.) Opakovaně vyhrožoval, že si měl přinést do sněmovny kulovnici. Poslance Filipa označil jako právníka, za kterého se považuje, přitom kolega Filip právníkem na rozdíl od předsedy vlády je. Některé lidi označil za novinářský póvl, případně televizníveřejně právní sebranku. Prohlásil, že poslanec Langer by neprošel absolvováním Vysoké školy ekonomické, což on sám zvládl. (Oživení v sále.) A poslanci Doležalovi popřál, aby mu zůstalo zachováno paroží. (Smích - potlesk.) Poslanec Dalibor Matulka: Vzhledem k tomu, že klub sociální demokracie, bohužel, zavetoval zařazení tohoto nového bodu, ale protože jsem přesvědčen, že chování předsedy vlády nemůže touto sněmovnou zůstat bez povšimnutí, navrhuji zařadit nový bod, a to usnesení Poslanecké sněmovny, které zní: Je-li předsedou vlády ČR pan Miloš Zeman, potom se v budově Poslanecké sněmovny Parlamentu ČR zakazuje předsedovi vlády ČR chlastat. Děkuji. Předseda vlády ČR Miloš Zeman: Pane poslanče Doležale, pokud jde o frekvenci našich vystoupení v Poslanecké sněmovně, nejsem si vědom, že by frekvence mých vstoupení v této sněmovně byla nízká. Nicméně jste-li vy hvězdou Poslanecké sněmovny, což se dovídám s jistým překvapením, zajímalo by mě, proč média, o nichž si myslím jen to nejhorší, nevěnují vašim vystoupením žádnou pozornost. Patrně to souvisí s kritickým stanoviskem vůči médiím a nikoli s obsahem vašich vystoupení. Pokud jde o vaši poslední otázku, která skutečně prozrazuje hloubku vašeho záměru a vašich zájmů, chtěl bych konstatovat, že podle vysvětlení, které jsem nyní obdržel od ministra zemědělství, šlo o tzv. poplatkový lov a o odstřelení jednoho jelena, kde paroží zůstává i Státním lesům. Přál bych všem mužům v této Poslanecké sněmovně, aby i jejich paroží, včetně vás, pane poslanče, zůstalo zachováno. Děkuji vám za skutečně podstatnou otázku.
0/0
22.10.2001 13:38

pLišák

Dinosauři umí i psát...
jak je vidět
0/0
22.10.2001 14:07

Xenon

DEMISI!
Pane ministře, sbalte si kufry a jeďte střílet jeleny, Vašich průšvihů už je víc než dost. Když jste po incidentu v Olomouci tvrdil, že jste neslyšel, jak kamion ve vedlejším pruhu drtí osobní automobil, pomyslel jsem si něco o bezohledném primitivovi. Když jsem četl o střílení jelena v den státního smutku, pomyslel jsem si něco o velmi bezohledném primitivovi. Po přečtení Vašich blábolů o spolupráci s StB si myslím jediné: máte-li trochu sebereflexe, odejdete sám a okamžitě. Protože vy nejste primitiv, vy jste zcela obyčejný darebák. >:-(
0/0
22.10.2001 10:18

ggggg

pakujeme kufry
Tak Mylosi, Fenykle nebo kdokoliv jiny, jak to bylo s temi fizly? Spakuj si kufry a bez. Jses uz stejne jenom ke smichu. Ted nastupuje prima demokracie o kterou se musite zaslouzit.
0/0
22.10.2001 9:04

Próťa

Vezměme vidle a vyžeňme tu chamraď
Je mi zle z Fenclů, Kavanů a jiných.....
0/0
22.10.2001 8:06

Dalibor Bártek

Oprava mailu
Opravuji mail adress: dalibor.bartek@czech-tv.cz. Dalibor Bártek
0/0
21.10.2001 20:15

Dalibor Bártek

Teď je to na veřejnosti
Ve dnech poté, co byla reportáž zveřejněna, v redakci Klekánice zvonily telefony diváků. Mluvil jsem s jistou paní a ona se mě krom jiného ptala, co jako bude dál. Zda tedy ten ministr Fencl zůstane na svém postu, jestli jej někdo bude hnát k zodpovědnosti, ap. Odpověděl jsem ji těmi slovy, které chci říci i vám: "Teď už to není jenom na nás, teď záleží především na reakci veřejnosti." Mimochodem, toto úterý před 21.30 v Klekánici zveřejníme krátkou reportáž s reakcemi Jana Fencla zaznamenanými na páteční tiskové konferenci.
0/0
21.10.2001 20:12

zazoo

"Posílal jsem do plynu jen zlobivé lidi..."
Tak nějak stupidně mi zní obhajoba soudruha ministra.(a netvrďte mi ,že si tak nenechal říkat!) Nesčetněkrát jsem sem psal a spílal, co je vlastně český národ za oportunistickou, prospěchářskou a prdelolezeckou pakáž..(a vždy se vaše řady semkly a svorně hustili do mě, abych se vrátil odkud jsem přišel...:o)Kam? na Mars? Protože tak si kolikráte připadám. Národ ,který má v parlamentě komunisty, nadává na ministra, který spolupracoval s STB.Národ ,který z cca 95% kolaboroval s komunistickou stranou, dnes neví, co sám se sebou. Dokud komunisti nezmizí z parlamenu nic se nezmění, ale ono je to jinak. Jen smrt je spravedlivá... A tak poeticky: Dokud si zubatá neodnese generaci komunistických prdelošipkařů, těžko se něco změní. Ale jak tak koukám kolem sebe, doufám ,že to nebude dlouho trvat! Nechci nikoho urážet ani nikomu vyhrožovat, to ne! Ale abyste věděli, na které straně vlastně stojím, právě v tento čas se nabízí propagační heslo: KOMUNISTI MÍSTO LISTÍ!!! BTW, hledal jsem ministrovu mailovou adresu, abych mu všechny příspěvky poslal, ale nenašel jsem jí... škoda!
0/0
21.10.2001 17:50

matej kotrba

Re: zubata to nevyresi
Ono to bohuzel neni tak jednoduche, komunisti a prospechari z dob nedavno minulych sice asi uz brzy vymrou, ale jeste pred tim vychovaji novou generaci zlodeju a jeste horsich prospecharu. Dnes se totiz ze statnich penez da odkrajovat mnohem vice vice nez drive a toho nastupci komunistickych zlodejicku nalezite vyuzivaji. Takze by sme s tim opravdu neco meli delat a ne jenom cekat az pomrou, pravdepodobne by v nasem narode drive pomrela slusnost a moralka - pokud uz tomu tak neni.
0/0
22.10.2001 9:40

Tomas

Fencl,Zeman,Kavan....
Je to bolsevickej bordel,porad a jiny to nebude...to mame za to ze jsme nebyli schopni vsechny tyhle komousky darmozrouty hajzly a krivaky povesit na lampu hned po "revoluci"....je to jako s Arabama....ted uz se jich nezbavime..ani nase deti...
0/0
21.10.2001 15:11

bartsimpson

Kdo koho volil?
Jestli mluví Fencl pravdu, tak je to hloupý prosťáček, který nemá být ve funkci ve které se právě nachází, nebo kecá, a v tom případě by také neměl být ministrem. Kdo z vás co se tady čertíte volil ČSSD nebo ODS, která ji drží?
0/0
21.10.2001 13:30

Daniela

Re: Kdo koho volil?
Přiznávám, že jsem nevolila ani ODS, ČSSD a ani komouše. Navíc zůstanu věrná a opět je volit nebudu.
0/0
21.10.2001 16:18

roibos

vyznamenani..!!!
takze pan fencl vlastne bojoval proti komunisticke diktature tim ze neskodne informoval..bravo !!!! jeste by mu mel milos dat vyznamenani za treti odboj.....to opravdu nemate v tele kouska cti pane ministre? ne! nemate jste jen klasicky pripad ubohe komunisticke kreatury....
0/0
21.10.2001 13:01

DAFSON

Férovej kluk
Pan ministr je přece férovej kluk, StB informoval,ale neškodně. Když jeho auto nabouralo další dvě tak o tom nejdřív vůbec nevěděl a pak to sice přiznal, ale nabourali ty auta jen trochu, jeho čachry s dotacema pro zemědělce zcela popírá a odmítá se o nich bavit s novináři. Jak říám férovej kluk, a proto kytici rudých růží pro pana ministra a nejlépe on pionýrů
0/0
21.10.2001 12:50

Varování

Příspěvky Kalmara nemusíte ani číst, protože je pravděpodobně také STBk. Anebo jenom někdo v barvách této reakce.
Z článků jasnější.
0/0
21.10.2001 12:30

Joeboss

dalsi estabak u koryta a verejne ...
Je nadhedne, jak elegantne se smetanka komunistickeho rezimu zabydlela opet ve svych teplych zidlickach a dal ryzuje penizky pracujiciho lidu ... . A jeste se verejne vysmivaji do oci, jak to vsechno delali v zajmu "sveho" lidu. Odstehoval jsem se z CR do SRN teprve pred dvema lety, ale reknu vam, ze se mi domu cim dal vic nechce ... . Kdyz prisla prvni vlna prevlikacu kabatu po revoluci, a my meli po vysoke, byli jsme z bezmocnosti beco zmenit dost rozladeny. V te chvili jsme dospeli k nazoru, ze dokud neumreme generace, ktera se na to vsem podilela, nic se v CR nezmeni. k tomu stale asi chybi 20 let ... . To uz budu mit pred duchodem a snad se vratim. Skoda ze to jinak nejde.
0/0
21.10.2001 12:19

jan

estébáci v politice
chci se připojit k nespokojeným občanům této země,jsem pevně přesvědčen že drtivá většina našich zákonodárců jsou podvodníci a tuneláři včetně vládních představitelů.to že máme na zlatem placených místech tyhle lidi je pro tuhle zem katastrofa.jakýkoliv skandál těhle pohlavárů se pokaždé přejde mávnutím ruky jako by se nic nestalo.jak může takový fencl říct že informoval neškodně,informoval a vědomě tak je tím pro mě konfident.pochopitelně ani on ani ti další v řadě před a zaním se svého postu nikdy nevzdají a dál budou lhát.
0/0
21.10.2001 10:57

dede

Re: estébáci v politice
Nevim sice kolik ti je let, ale pokud aspon ke tricitce, tak si mozna i ty sam informoval nejakeho estebaka aniz si o tom vedel. A pokud si myslis, ze by se neco zlepsilo kdyby si 100 politiku vymenil treba za 100 prispevatelu do tohoto chatu (treba tech nespokojenych), tak si naivni.
0/0
21.10.2001 11:09

Aznoch

Vo co de?
Lidi jste stádo. Táhli jste 40 let za Velkým Bratrem teď se klaníte Americe. Suďte každej sám sebe. Kolik z vás je tak čistejch, že by se v politice nenechalo zkorumpovat? Pár lidí by se snad našlo, ale takový by se nikdy nechytli v politice a podobnejch oborech. Sami nadáváte, protože závidíte, že taky nehrabete.
0/0
21.10.2001 8:43

dede

Re: Vo co de?
Docela rozumny nazor. Jen bych polozil otazku - proc vsichni ti kritici na tomto chatu pisou sve tvrde odsudky (nekdy i rozsudky) - protoze videli desetiminutovy porad v televizi a precetli si jeden clanek na internetu - Desi mne kdyz jsou lide tak lehce zmanipulovatelni. Desi mne, kdyz nezapoji pred vyrcenim rozsudku vlastni rozum a nepodivaji se taky na to co delaji sami.
0/0
21.10.2001 10:49

Daniela

Re: Re: Vo co de?
Budu mluvit sama za sebe. Nepíšu na základě desetiminutového pořadu, ale proto, že mě to tady štve, jak to vypadá a myslím, že takových lidí i na tomhle chatu je víc než dost. Nedám sebou manipulovat takže Tvoje příspěvky mi naprosto nic neříkají, kromě toho, že s nimi nesouhlasím. Navíc nedělám nic z toho co Ty naznačuješ, takže asi přemýšlet bys o sobě měl Ty sám.
0/0
21.10.2001 12:17

dede

Re: Re: Re: Vo co de?
prave ze ja na rozdil od tebe premyslim a pochybuju. Ty a vetsina ostatnich slepe veri a jsou "nastvani". A to je asi tak cela vase argumentacni vybava. Blahopreji.
0/0
21.10.2001 16:49

Daniela

Re: Re: Re: Re: Vo co de?
Jak můžeš vědět, že slepě věřím, Ty mě znáš? Tobě například nevěřím vůbec. Kdoví jakou máš minulost. Když tak hájíš estébáky, možná jsi jeden z nich.
0/0
22.10.2001 7:18

matej kotrba

Re: Re: Vo co de?
A k cemu si teda dospel po pouziti sveho valastniho rozumu? Pokud jenom k tomu ze bys ho mel pouzivat tak asi zatim nema cenu abys sem neco psal, az se doberes k nejakemu smysluplnemu zaveru tak se ozvi. Apropos: ty teda veris spis Fenclovi a jemu podobnym protoze to dotahli "tak" vysoko a ne reportazi a clanku v novinach, nebo neveris nikomu?
0/0
22.10.2001 9:50

Jirka Vanek

Obeste ho hajzla
Neskodny darebak patri do vezeni a ne do vlady s ministerskym kreslem.
0/0
21.10.2001 0:58

Juras

Tolik nenávisti...
S většinou znechucených se ztotožňuji. Uvědomte si ale, že si za současnou situaci s kreaturami ve vládě můžeme sami. Kdo nadšeně křičel: "nejsme jako oni"? Při nástupu "nekomunistů" k moci v roce 1989 jsme se nechali všichni naivně uchlácholit sametem. Kdopak byl největším propagátorem sametu? Disidenti - Havel, Ruml ... Mimochodem - nezapomeňte, že Ruml se přiznal k tomu, že věděl o falšování lustrací na MV. Co si myslíte o statečném disidentovi, který věděl o falšování lustračních osvědčení pro estébáky a nic s tím neudělal? (Nebo - že by to snad dokonce zařizoval?)
0/0
20.10.2001 23:40

ed11

Re: Tolik nenávisti...
Ano, můžeme si za to sami ... ale především tím, že slušní lidé nejdou do politiky. Disidenty bych tak moc nekritizoval. Oni byli jedni z mála, kdo se za komunistů nebál otevřeně mluvit ... holt po roce 1990 mnozí z nich své funkce nezvládli a v případě Rumla si dokážu představit, jak to bylo těžké na ministerstvu vnitra, které bylo prolezlé zjevy, proti kterým je Fencl neviňátko. Na vnitru po roce 1989 byli ti samí lidé jako před dním, takže se nelze divit. To jediné, co mi vadí (i u Rumla), je hroší kůže. Proč ti lidé prostě nedokážou říci: dělal jsem, co jsem mohl, ale nezvládl jsem to, takže se za to své selhání omlouvám a odcházím do ústraní. Ale mám-li volit mezi lidmi typu Rumla a lidmi typu Fencla, tak je to celkem jednoduchá volba.
0/0
21.10.2001 0:17

Juras

Re: Re: Tolik nenávisti...
No právě - je otázka, jestli disidenti jsou skutečně tak čistí, jak se je snaží média líčit, anebo zda to jsou postavy vyrobené estébákama. Oba pravděpodobně neznáme ani Rumla ani Fencla, známe jenom jejich mediální obrazy. U Rumla velmi příznivý, Fenclův je nepříznivý (ne tak výrazně jako je Rumlův příznivý). To znamená, že Fencl je ve skutečnosti možná trochu lepší než svůj obraz, zatímco Ruml je ve skutečnosti možná o moc horší horší než svůj obraz. Už proto je pro mě důvěryhodnější nevýrazný Fencl než vášnivý bojovník za svobodu kdykoliv a kdekoliv Ruml. Nenechte se tolik masírovat médii, zejména Českou televizí. Ti jsou s Rumlem jedna ruka (teda jeden spacák). Proč myslíte, že ve Faktech marně čekáme na kauzu: Ruml a valšování lustrací na MV? Místo takovéhoto závažného a velmi zlého jevu - falšování lustrací - raději rozebírají morální profil oponentů svých miláčků - jestli náhodou ten Fencl neřekl estébákům o slovíčko víc než musel. Fuj - kdyby se raději vrtali ve skutečných problémech naší společnosti než se snažit odrovnávat na objednávku nepohodlné lidi. Ještě k tomu lidi nepohodlné pravděpodobně zločincům.
0/0
22.10.2001 10:38

Vaclav Klaus

Re: Tolik nenávisti...
Zdarte lidi ! S ODS na věčné časy a nikdy jinak ! Ať žije ODS, huráááá ! P.S. K tomu Rumlovu přiznání, je víc než příznačné, že odéesáci zatloukají dokud to jde, takže z tohoto pohledu jsou opravdu "čistší". A nevím, jak pro někoho, pro mě je rozhodně lepší "statečný disident, který věděl .... ", než úředníček národní banky, který začal proti komunismu bojovat v prosinci 1989 (abych mu nekřivdil, možná že už 25. listopadu).
0/0
22.10.2001 10:31

Juras

Re: Re: Tolik nenávisti...
Nechápeš, že falšování lustrací je nesrovnatelné s jakoukoliv hospodářskou kriminalitou? Přitom hospodářskou kriminalitu zvláště u politických stran považuji za velkou zhoubu, ať už se jedná o daňové podvody ála ODS anebo uplácení Sociálních demokratů Chemapolem. Přitom je to nic proti udržování kontinuity moci estébáků. Ten, kdo to zařizuje nebo toleruje, je jejich nástrojem. A proto si myslím, že "statečný disident Ruml" je pouze lživá identita vyrobená estébáky pro estébáka, který má za úkol zajistit co nejlepší podmínky členům organizace v novém prostředí po tzv. "sametovém převratu".
0/0
22.10.2001 10:48

lafi

Fencl je další estébák ve vládě
To co si dovolují dnešní představitelé moci je neslýchané. Že vetšina "tunelářů",jsou bývalí komunisti,to většina národa asi neví.Lidi probuďte se!!!
0/0
20.10.2001 23:11

Daniela

Re: Fencl je další estébák ve vládě
Ten, kdo se zajímá, jistě i ví. Zatím, ale nebyla opravdová vůle něco s tím udělat. Zda opravdu bývalým ministrem Motejlem zákony navržené za něco stáli, to zřejmě z obyčejných lidí nikdo neví. Možná je nesmysl, co napíšu, ale byla bych pro, aby byl vydávaný nezávislý tisk s informacemi na kterém zákoně se právě na ministerstvech pracuje, v čem má být lepší než ten stávající. Vzhledem k tomu, jak vzrostl počet lidí pracujících na ministerstvech by se jistě našlo pár nevytížených. Myslím si, že jich tam je dost, kteří by mohli informace zpracovat. Měl by být nezávislý posudek odborníků nejspíš ne těch našich. Pak bych také byla pro větší přehled co se právě děje v parlamentu v době, kdy se hlasuje o těchto zákonech. No a další fáze, poslanec, který zavrhne přijetí nového zákona, nechť zdůvodní proč. Jaký měl pro to důvod. Sedí tam přece za nás za obyčejné lidi, ne? Tak ať pracuje na úrovni, ne to co dělají oni. Byla bych také pro informovamnost v nezávislém tisku, kde dotyční poslanci mají kanceláře, kdo jim dělá asistenta, kdy jsou k zastižení. To co předvádí dosud je bez úrovně, dělají si co chtějí a dokážou nejlépe mluvit jen směrem, kterým jim to jejich strana přikáže. Co je důležité pro lidi, díky kterým pobírají svoje nadprůměrné příjmy, zajímá jen málokoho z nich. Nevím jak, kdo, ale mě právě tyto informace u nás chybí, ráda bych věděla, co právě dělají a v čem to má zlepšit naši situaci. To co vychází v našem tisku dosud je o tom, že člověk okamžitě pochopí komu dotyčný novinář fandí. Asi jsem náročná, ale líbí se mi jen úvahy několika z nich. Jinak všichni mají servis z ČTK a to, co člověk najde v MF najde i v deseti dalších tiskovinách.
0/0
21.10.2001 9:21

Emission

Pozor, my jsme je tam chtěli!
Na pana Fencla toho teď padlo kapku víc najednou a nedivil bych se, kdyby ho Zeman zavolal na střídačku. Ale nesuďte ho moc přísně - oni se liší jen tím, kolik toho na koho prasklo. Buď náhodou anebo se spíš někdo přičinil, on se možná na té střídačce už rozcvičuje náhradník. Jsou to staří spolubojovníci a vědí toho na sebe dost a dost. Je ale otázka, jestli si lepší vládu zaslouží národ, který si tohle před volbami nedokáže přečist v jejich aparátnických kukučích.
0/0
20.10.2001 23:01

Juras

Re: Pozor, my jsme je tam chtěli!
S tím do písmene souhlasím. Ale nevím, jestli máte na mysli pouze současnou vládou protáhnuté ksichtíky anebo celou naši politickou špičku. Myslím, že výkvěty 4koalice nejsou o nic lepší (třebaže např. Ruml má disidentský image) :-( Koho budete volit?
0/0
20.10.2001 23:30

ed11

Re: Re: Pozor, my jsme je tam chtěli!
Pokud problém zredukujeme na dotaz: "koho budeme volit?", tak se z téhle kádě fekálií nevyhrabeme. ČSSD se národu předvedla více než názorně (za což bychom jí vlastně měli poděkovat), ODS je také plná snaživých šplhavců a 4K není o moc lepší (i když v té stávající bídě pro mne asi nejpřijatelnější ... se skřípěním zubů). Ten problém, který už 10 let máme, se odstraní jenom tím, že slušní lidé půjdou do politiky. Jenže jít do politiky je pro slušného člověka velmi těžké.
0/0
21.10.2001 0:27

RobertR

Re: Re: Re: Pozor, my jsme je tam chtěli!
K nejpřijatelnější....to ale znamená lidovce a Mlynáře!!
0/0
22.10.2001 14:41

Jindřich Koldovský, Praha

Proč je to tak těžké?
Proč je proboha tak těžké v tomhle státě, aby někdo, kdo má nějaký hřích z minulosti a ten se prozradí (když už tu jak se zdá není nikdo normální - tedy bez průseru), řekl prostě "Promiňte", sebral si svých pět švestek a odešel? Pro je pořád jednodušší mít hroší kůži? Docela by mne zajímalo, co by na ministra Fencla muselo prasknout aby odešel. Zřejmě nejméně masová vražda...
0/0
20.10.2001 22:54

ed11

Re: Proč je to tak těžké?
... plus pedofilie, miliardová defraudace a žhářství ... pak by možná Zeman zvážil, zda by neměl Fencla odvolat v souvislosti s pověřením jinými úkoly.
0/0
21.10.2001 0:10

jbg

jan stys , jan stys..................omluva
Sorry, nejak mi to predtim nedoslo, cimz padem se p. Stysovi omlouvam, cetl jsem to ve fofru, coz neni zadna polehcujici okolnost.... takze jeste jednou pardon ! Jo, a diky za upozorneni ! S pozdravem jbg
0/0
20.10.2001 20:36

Lenka

Hnus
Tak tohle přesně vystihuje situaci v našem státě, práskači vládnou a rozhodují a slušní lidé zase utřou. Je to neuvěřitelné, copak ministr nemusí předkládat lustrační osvědčení?
0/0
20.10.2001 20:31

jbg

jan stys, jan stys...... nejde nahodou o dalsi udavacskou, estebackou svini o kolegacka
Nebude vazeny pan Stys nahodou podobna kurva praskacska, skolena na VUMLu, svine komunisticka, co mysli jen na svuj bachor, na svoje koryto...... podle te jeho obhajoby to tak zni, jelikoz slusny clovek nezkazeny dobou minulou nemuze preci hajit takovehle grazly udavacsky, arogantni, kteri jen skodej. To nemuzete vazeny soudruhu Stysy myslet vazne, nevim jestli jestli vas tohle ucili doma, na VUMLu, na estebackych skolenich ci v Moskve, mozna vse dohromady, ono totiz neni normalni udavat sve kolegy a spolupracovniky bolsevickym hajzlum, ono totiz neni normalni odbyvat "zavistive" novinare, oni totiz politici by meli s nimi bez problemu spolupracovat, maji li ciste svedomi a nejsou li to gauneri, ale to asi nevite , co ? Chudak praskac je tak zaneprazdnen, ze nevi kde mu hlava stoji, ono cachrovat s pozemkama, s prispevkama pro zemedelstvi apod. je asi dost honicka, to se pak milovnik zviratek a prirody musi odreagovat tim ze rozstrili jelena, samozrejme ze gratis, jelikoz je to pan, co kdyby soudruzi myslivci chteli schvalit zase nejaky uchylny zakon, sluzbicka za sluzbicku, jako za stara. Takhle to proste nejde . Prikladny urednik statu, bozi clovek, clovek vnitrne cisty a idealisticky zalozeny, totiz vazeny soudruhu neujizdi z mista cinu, nehody a ani neni prolhany , necachruje s pozemky, neni arogantni a hlavne neni udavacska svine, tim ze se takovychto bezcharakternich lidi zastavate, jenom ukazujete co jste sam zac..... takovehle typy zname, za valky udavali gestapu a po valce ........ to uz kazdy slusny clovek ale zna, kdo vi co jste zac Vy !!! Uz tady proboha neotravujte, zalezte nekam, ci podnikejte,ale necpete se do politiky, vzdyt bez takovych hajzlu by tenhle stat jiz davno prosperoval, mohl byt na mnohem vyssi urovni, nez je ted !! Bohuzel,ale takovych Fenclu je mnoho, az moc, ze soudruhu Stysy .......... Doufejme, ze nebude trvat dlouho a Vy a Vam podobni brzy zmizite v nekde pekle ci na jinych podobnych mistech !!!!!!!
0/0
20.10.2001 20:00

ota, Praha 5

Re: jan stys, jan stys...... nejde nahodou o dalsi udavacskou, estebackou svini o kolegacka
Mily pane, buďto jste naprosty vůl, nebo neumite číst, pokud je to jen to druhe, jeste jednou si clanek pana Styse prectete a doufam ze pochopite jeho ironii, pokud jste to prvni tak pan bůh s nama a zlý pryč....
0/0
20.10.2001 20:18

roibos

Re: jan stys, jan stys...... nejde nahodou o dalsi udavacskou, estebackou svini o kolegacka
cha cha chaaaaa..teda zenekdo nepochopi takovou do nebe volajici ironii......no to jsem jeste nevidel..clovece clovece.....
0/0
21.10.2001 13:04

{

iDNES také jenom cituje, nenajde se odvaha jít trochu dál - Kde je investigativní novinářství
Kde je investigativní novinářství-máte strach, nebo se chcete alespoň přiblížit tomu, co je běžné v západní "normální společnosti- tisku". V této zemi stále chybí obdobná novinářská a televizní kritika, která by stejně jako v USA po takových lidech šla, až by dokázala něco odhalit a ono "individum by vláčela ulicemi na pokraji civilizované společnosti".Komické jsou opravdu reakce já jsem nevěděl, ...že to byli tajní soudruzi. Kde jsou ti naši špičkoví novináři
0/0
20.10.2001 18:50

Emission

Re: iDNES také jenom cituje, nenajde se odvaha jít trochu dál - Kde je investigativní novinářství
Naši současní špičkoví novináři jsou značnou částí nebo většinou bývalí pečlivě prokádrovaní studentíci předlistopadových fakult žurnalistiky, jinými slovy děti tehdy vládnoucí dělnické třídy a vrcholových aparátčíků. Na ty kořeny, ze kterých vyšli, předvádějí docela divy a bylo by nereálné po nich chtít víc. Zvlášť když navíc jeden veliký vydavatelský koncern jako neoficiální linii hustí svým šéfredaktorům tuto směrnici: Nepište ani moc napravo (=ODS) ani moc nalevo (=komunisti), pište středově, tj. z pohledu ČSSD (spolehlivá informace). A pozor, je to německý koncern! Nesmíme prostě věřit, co píšou, to je celé.
0/0
20.10.2001 23:12

zv

Kdo je nevinnen, at hodi prvni kamenem
Jako mlady klucina, asi 15-tilety, v dobe vlady presidenta Novotneho, jsem pripravoval cestu za strycem na Zapad. Predvolali mne na "pohovor" na Stb. Dnes uz vim do jake pobocky. Neni zapotrebi rozvijet, o co slo. Pravdepodobne to byla bezna procedura. Snad se vedlo takto kazdemu, kdo dostal povoleni k vyjezdu, dostal ho, kdo vyjel a vratil se. Myslim si tedy, ze vetsina obcanu zijicich v CZ, je timto zpusobem poznacena. Nejdulezitejsi je zvazit, kdo co rekl a podepsal. Jinak nema smysl nekoho okamzite oznacit jako udavace. U Stb takove zaznamy existuji. Na narodnich vyborech z casti tez. Co kdyz se na misto ministra Fencla chce vecpat jiny, tentokrat skutecny komunista? Je dulezite se na pripad podivat s nadhledem a hloubeji. Coz se uz deje. Muj nazor je, ze je techto tahanic skutecne dost, a je na case komunistickou stranu postavit konecne mimo zakon. Zlocinnost a neschopnost predstavitelu teto strany postavila CZ o mnoho stupnu dolu na svetovem zebricku v porovnavani zivotnich urovni jinych statu. Nenavist proti komunistum je o to vetsi, kdyz si clovek toto vse zacne uvedomovat. Rozkradani surovin, napriklad uranu a jeho posilani zadarmo do Ruska, rozkradani technologie (presunovani vyroben do cizich statu), pouzivani politickych veznu jako levnou pracovni silu… Zkratka vsechno, co se zde a vo se v ramci prispevku neda vycislit. Za to vsechno jsou a vzdy budou zodpovedni komunisti. Vzdyt i ten nejvetsi zlocin vlastizrady v roce 1968 byl pripraven a proveden nasimi vlastnimi spoluobcany -komunisty! A kde je jejich potrestani? Za vlastizradu prece vzdy, z kazde ere a za kazdeho zrizeni by nejvyssi trest!!!!!!!!!!!
0/0
20.10.2001 18:46

Albert

Ať raději zůstane
Proboha ať tam zůstane, víme jaké je to hovado a kdyby přišel někdo jiný, zase bychom to museli objevovat znovu. Stejně naše aktuální vláda sebevražedných teroristů nebude o nic lepší když jeden grázl odejde.
0/0
20.10.2001 18:38

Jan Stys

Nechapu, proc panu ministrovi spilate - vzdyt je to dobry clovek.
Proc je pan ministr Fencl dobry, temer "bozi" clovek? 1) Je duverivy, az naivne prosty, vuci jinym lidem. A ti toho take zneuzivaji. Vzdyt pan Fencl jen s pany Vaculikem a Sasinem pratelsky pobesedoval - ano, byli to sice prislusnici StB, ale jak pan Fencl mohl tusit, ze si zapisi to, co behem jejich nezavazneho tlachani padlo, a potom to bez skrupuli zneuziji, oni se prece chovali tak vlidne! 2) Nenecha svou mysl spoutat hmotnymi statky. Je tedy idealisticky zalozen. Tak jako filosofove z Antiky nezije pro mamon a svetske pozitky. Jak se to projevuje? Pan ministr Fencl v podstate nema prehled o svem majetku, nedokaze si spocitat co a za kolik koupil a prodal a vsetecne dotazy zavistivych novinaru po pravu odbyva - je prece tolik krasnych veci na svete, tak k cemu se venovat prizemnim uvaham o penezich. 3) Je zcela koncentrovan na svoji praci. A tudiz prikladny urednik statu. Jeho cilem je vcas dorazit na schuzi Agrarni komory, a tak tam take dorazi. Jak smesni jsou lide, kteri chabymi vymluvami vysvetluji svou neschopnost dodrzet dohodnuty termin schuzky! 4) Pan ministr Fencl ma kladny vztah k prirode. A kdo ma rad zvirata, ma rad lidi. Je naprosto jasne, ze jen clovek vnitrne cisty nachazi uklidneni v zelenem chramu lesa, mezi vekovitymi stromy a na paloucich s hebkou travou.
0/0
20.10.2001 15:59





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.