Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Lupičova spolujezdkyně také zemřela

Pětadvacetiletá žena, kterou policisté ve čtvrtek odpoledne těžce zranili při přestřelce v Praze-Braníku, v nemocnici zemřela. Jejího třicetiletého společníka policisté zastřelili na místě. Lehce zraněn byl také jeden policista. Zastřelený muž z Berounska byl podle policie v červenci propuštěn z vězení a od té doby se dopustil se zbraní v ruce série loupežných přepadení.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Bodie

Poldové zastřelili lumpa.
Konečně zase poldové zabodovali. Po velké serii vlastních, do nebe volajících průserů se předvedli v lepším světle. Odpráskli zkurvenýho lupmpa a nějaká štětka to odsrala také. Můžeme tedy poldům zatleskat. Ne však zase moc nahlas, neboť již zítra nás může zastavit na silnici nějaký usmolený policejní zmrd a bude vyhledávat na opelichané Š 120 co by zpokutoval. A zase si ti blbové budou srát do vlastního hnízda. Tak co si o tom myslet.
0/0
23.10.2001 23:40

jules - los angeles redondo beach

re . morell iljic
prijed hlasat ty svy picoviny sem - policajti te narvou pres tvou zasranou prdel do pici tvy matky nez se stacis z toho poblejt
0/0
20.10.2001 22:44

jules

dalsi nevinna obet ceskych fizlu
kretene ,pockej az te zastavim a "povolene odstrelim " ty kryple vymeklej - slava a cest policii .'
0/0
20.10.2001 22:29

Petr Hladoch

Re: dalsi nevinna obet ceskych fizlu
Tak na to nemas, zapecniku ! ;-)
0/0
21.10.2001 11:19

Morel Iljič

Další nevinná oběť českých fízlů
Tak střílela, na policisty, možná proto, že netušila proč někdo střílí na ní. Pravděpodobně žádný zločin nespáchala, ale čeští fízlové mající "povolený odstřel" všech, kteří jedou autem. Snad jako jediní v Evropě můžou pálit po ujíždějícím voze.
0/0
20.10.2001 13:44

Tom

Re: Další nevinná oběť českých fízlů
Iljic-vrat se do Ruska, tam ti mozna budou tolerovat strileni na policii- ikdyz pochybuji!
0/0
20.10.2001 15:21

Deny

Re: Další nevinná oběť českých fízlů
Ty šmejde, když čtu tvoje řádky tak si pro sebe říkám co ty jsi vlastně za zmrda, ty dva co to odsrali byli asi úplně stejný šmejdi jako ty. Takže já si myslím, že inspekce MV ten zákrok vidí jako oprávněný.
0/0
20.10.2001 18:11

Morel Iljič

Re: Re: Další nevinná oběť českých fízlů
Počkej až pojedeš vozem, jehož řidič nezastaví policistovi a on tě kamarádsky rozstřílí, protože u nás může:-) Zastřelit spolujezdkyni a dát ji potom do ruky pistoli zvládne každej frajtr. A dovolmi lehčí oslovení mamrde (víš co to znamená).
0/0
20.10.2001 22:22

Tom

Re: Re: Re: Další nevinná oběť českých fízlů
Iljic, tak nemas s takovym ridicem jezdit! Je to potom tvoje blbost, ze jsi v nespravny cas na nespravnem miste! A policajti se prece nenechaji zastrelit!
0/0
21.10.2001 9:44

Re: Další nevinná oběť českých fízlů
mladý muži, onen střílející pachatel má na svědomí několik závažných trestných činů, byl ve výkonu trestu ze kterého se vrátil před nedávnou dobou. Pokračoval ve své předchozí činnosti, ohrožoval se zbraní v ruce pokojné a nic netušící občany, vydíral...... Jeho přítelkyně věděla o jeho předchozí i současné činnosti. Nevěděla proč po ní někdo střílí? Jakjste na to přišel? Ona vzala zbraň a střelbu opětovala. A to teprve tehdy, když byl pachatel zastřelen. Policisté provedli zákrok, kterým přesvěčili nejen sami sebe mezi sebou, ale doufám, že přesvědčí politiky. Proč? Protože oni mnozí nemají představu o práci policistů na ulici. Od stolu se řeší a rozhoduje mnohem jednodušeji, resp. není mnohé vidět. Proč se police potýká s nedostatkem materiálního vybavení. Nikoliv na vedoucích pracovištích.Ty jsou ukázkově vybaveny. Základní útvary řeší nedostatek papíru do strojů. počítače jsou v lepším případě PII, někteří si kupují z vlastních prostředků tiskárny.....
0/0
21.10.2001 21:53

Anton Špelec

hurá
Gratuluji policistům k odstranění dalšího genetického odpadu naší společnosti !Jen tak dál !
0/0
20.10.2001 10:42

pifpaf

olovo do nich
Já su tak śťastnéééé! O další póvl na světě míň!
0/0
20.10.2001 3:00

Alex

Čechy nejsou to, co bývaly.
Bohužel lidi žijí v nějaké představě, že je to to samé, jako dřív, kdy policajti fakt kontrolovali všechno, hranice byly zavřený atd. Dneska má mafie ty samý zbraně, jako leckterá armáda, nejlepší munici a výcvik a hlavně nemají zábrany to použít i kvůli balíčku gastrotourek jako nedávno. Vůbec bych nebyl proti tomu, kdyby zavedli zákon že kdo na někoho zaútočí nebo se vloupá do cizího majetku (dům, obchod, auto...) tak riskuje život a obránce nebo majitel by měl plné právo zloděje a potencionálního vraha zastřelit nebo jinak zlikvidovat. Dneska vám můžou vybílit byt nebo obchod a nemůžete nic dělat, protože "život gaunera je důležitější než nějaký majetek". Takže oni vědí, že se jim prostě nemůže nic stát. A zákony - k smíchu. Chrání zloděje a násilníky a normálním lidem vlastně nedávají vůbec šanci a pokud náhodou útok přežijí, tak je vláčejí po soudech a odborně rozebírají, co měl napadený dělat. Tohle je výsledek vlády socdemáků za vlídného dozoru hradu na humanitární práva gaunerů. Dneska je to horší než dřív. Policajti jsou svojí výzbrojí a výcvikem všelijakým mafiím jen k smíchu. Tasit a vystřelit trvá vteřinu nebo i míň. Policajtovi u nás, pokud je dobrý, tak 3-4 vteřiny protože nesmí mít nabito. Má smysl to zkoušet? Není blázen a raději se otočí aby to "neviděl". Jde mu o život. Tesilky a košile taky nechrání tolik jako kevlarová a keramická vesta....
0/0
19.10.2001 23:34

honza

dobre ji tak
nemela strilet koza ...na druhou stanu kdyz sse kamaradi s takovim grazlem tak to musela byt taky pekna devka...dobre ji tak...
0/0
19.10.2001 23:29

Ondra

diskuze??
Jestliže oba pachatelé po policistech stříleli, pak nevim o čem diskutovat.
0/0
19.10.2001 22:46

František Lizner

policie
Ano, tak se má policie chovat! Má účinně chránit svoje občany před zločinem. Takové policie si dokážu vážit a vždy se jí budu zastávat, protože vím, že v kritické situaci ona ochrání mne. Snad byly oběti 11.9. nápomocny tomu, aby někteří rádoby humanisté a pseudohumanisté procitnuli, aby pochopili, že proti namířené zbrani recidivisty to dobrým slovem asi opravdu nepůjde.
0/0
19.10.2001 16:58

Johan Rossner

Kvalitní zákrok
Gratuluji k perfektnímu zákroku, policie má zcela moji podporu.Policie musí při svých zákrocích proti nebezpečným pachatelům postupovat naprosto nekompromisně a jedině tak si získá respekt u darebáků a uznání od těch, které má chránit.Zločinci musejí pochopit,že se jim může dostat stejné odplaty ,jakou ohrožují okolí. Když už jsme demokracií pro zločince a zrušením trestu smrti předehnali Ameriku.
0/0
19.10.2001 14:21

Pavel

Poděkování
Pokud je to opravdu tak jak bylo popsáno (a nemám důvod tomu nevěřit), tak děkuji policistům za dobře provedenou práci. Stejně jako jim (doufám) děkuje i většina normálních lidí v této zemi, která žije poctivě, nekrade, neloupí a nepřeje si žít s lupiči.
0/0
19.10.2001 14:20

Majk

a co zraněný policista ?
Vážení, těm co mají názor o tom, že to byla policejní zvůle, bych dal do ruky mávátko/květiny a poslal je do akce proti hodným a náhodou ozbrojeným pachatelům. A na závěr jen dodávám, zaplať pánbu, že včera to bylo jen zranění policisty a že se neopakovalo úmrtí policisty ze Žižkova nebo z Nuslí. Nechtěl bych zažít ten pocit, který včera zažíval zraněný policista - kousek vedle a bylo po mně.
0/0
19.10.2001 13:50

Karel Moudrý

Na hrubý pytel hrubá záplata
Kdo na veřejnosti vytáhne střelnou zbraň a použije ji, zejména proti policii, bude zastřelen. Stát to vyjde levněji.
0/0
19.10.2001 13:29

Petr

Re: Na hrubý pytel hrubá záplata
A kdo ho asi zastřelí ty chytráku? Vidíš někde kolem sebe na ulicích policajty co tě budou chránit až tě někdo napadne? Leda se otočí a budou koukat do výkladu (viz spodek Václaváku) protože vědí, že by je mafie rozstřílela na kusy s jejich výzbrojí a korupcí. Do hodiny by věděli kdo to byl a kde bydlí. Když na tebe někdo vytáhne kudlu, tak pak uděláš co? Taky "bude zastřelen"? Nebo se necháš zapíchnout a budeš doufat, že bude po zásluze potrestán v pekle? Můj názor je - každý útočník by měl být ze zákona posuzován jako jediný a bezvýhradní viník a pokud ho někdo zraní, zabije nebo jakkoliv zneškodní, byť za použití nepřiměřeného násilí, je to jeho smůla. Chceš někomu "jen zlomit ruku" a on tě zastřelí? Smůla ale nemáš ho napadat. Vytáhneš na prodavače napodobeninu pistole a on vytáhne pravou a zastřelí tě? Tvoje vina. Atd. Zatím je to tak, že soudci soudí, na co všechno má oběť pamatovat a spíš nadržují útočníkům. To je snad světový unikát. Ne unikát - bordel je to.
0/0
19.10.2001 23:22

Karel Moudrý

Re: Re: Na hrubý pytel hrubá záplata
Ano, na Václaváku má člověk pocit, že to nebude s tou policejní práci moc slavné, ale má to kořeny v tom, co je uvedeno v dalších příspěvcích, že základní útvary policie jsou zanedbávány, personálně, finančně, technicky a logisticky. Václaváku se přezdívá "trestní jednotka", protože zde nechce nikdo prakticky dobrovolně sloužit. 12hodin na nohách s krátkou přestávkou na oběd a každých 15minut kontrolní bod, kde musí policista stát a čekat, že ho někdo zkontroluje a to za velmi málo peněz. Naopak ozbrojené pachatele zastřelila při zákroku zásahová jednotka, která má v popisu práce podle zákona o policii zasahovat proti nebezpečným pachatelům a je to její hlavní pracovní náplň. Policisté ze zásahovky se nedívájí do výloh obchodů, protože u nich nestojí, ale cvičí na střelnici nebo jsou v tělocvičně a v tom je rozdíl.
0/0
22.10.2001 10:18

Midnight Knight

Bravo
Jediné,co mohu dodat-více takových zákroků.Mrtvý kriminálník,dobrý kriminálník.Nemám zájem,aby byly věznice přecpané recidivisty a tohle je ten pravý způsob,jak toho docílit...
0/0
19.10.2001 11:04

Honza

Policejní zásah
Jen doufám,že zase nějaký humanista v čele s naším prezidentem nebude chtít policistu, který toho zločince zastřelil a ušetřil našemu státu statisíce za soudy a posléze i stravu ve vězení hnát před soud. Vlastně to něco stálo: trochu benzínu a pár nábojů. Velice dobře investované peníze.Gratuluji policii a jen víc takových policistů a míň přitroublých žvanilů.
0/0
19.10.2001 10:17

Petr Hladoch

Re: Policejní zásah
Asi mame kazdy jineho prezidenta, ale V. Havel nikdy policajta pred soud nehnal. Takze nekecej !
0/0
21.10.2001 11:15

jikry

co je to policejní stát?
A kde vlastně začíná a končí policejní stát? A kdy vlastně třeba policie přiznala, že udělala chybu? A opravdu všichni předchozí pisatelé věří, že policie v líčení svých zásahů je pravdomluvná? Jak dojemné! Jako pohádka.Ale tohle je realita. A jaká je cena života člověka? Demokracie je opravdu to, co slušná většina tohoto národa uvítala. A velké pravomoci policie ji zcela automaticky ohrožují. To platí vždy a všude; v zemi s tak krátkodobou a tedy křehkou demokracií tím víc. A nakonec: nemyslím, že b y celkový postup a úroveň policie zza poslední roky byl takový, aby to - aspoň ve mně - k ní vzbuzoval důvěru.
0/0
18.10.2001 23:57

Nesouhlas

Re: co je to policejní stát?
Píšete hezky, ale proč musíte mít pravdu zrovna Vy! Určitě jste nic na vlastní oči neviděl a jenom odsuzujete. Doufám, že Vaše práce kterou tvoříte, pokud nejste v důchodu, je vždy perfektní! Až budete potřebovat někdy pomoc policie (nedej bůh), nevím koho budete volat?
0/0
19.10.2001 1:04

Lenin.

Re: co je to policejní stát?
Co jsi vlastně za občana? Byl jsi užitečný, nebo jsme na Tebe dopláceli, protože jsi líný a hloupý? Jak se dojemně staráš o druhé a jak málo o sebe!
0/0
19.10.2001 6:11

wewerka

Re: co je to policejní stát?
Co to meleš o policejním státě, ukaž mi jeden stát na světě, kde ozbrojený gangster prchající před policí a proti ní používající zbraň by dopadl lépe.Rádoby filozofy spekulující o ceně života lidí za hranicí zákona bych rád upozornil, že akce proti nim je pouze reakcí na neúctu k životu z jejich strany a jako důsledek jejich chování - tady přece policie nehonila nevinné chudáky, nedala jim do ruky zbraň. Tato akce je pro mě příkladem kvalitně odvedené práce policie a jsem rád, že je mezi námi o dva hajzly méně. Váš příspěvek mě opravdu dost nasral.
0/0
19.10.2001 8:26

Maxa

Re: Re: co je to policejní stát?
Wewerko - konečně někdo inteligentně vyjádřil to, co si doufám myslí víc jak 90% lidí v tomhle státě. Díky, super!!!
0/0
19.10.2001 12:50

Cech

Re: Re: Re: co je to policejní stát?
je prijemne slyset, ze se neco podarilo (i kdyz dostat je zive bez tak velkeho strileni by asi bylo lepsi). V kontextu s tim ale mi neda vzpomenout na jine strelby, kdy potrefeny mel jen smulu, ze byl pobliz....ze by dan civilizaci? Do stejneho pytle spada spoluucast az prilis mnoha policistu v dost velkem postaveni na pachani .... kdyz po mne bude nejakz policajt neco chtit, jak predem poznam, ze prave tropi dobro anebo pacha zlo? Z druhe strany ohledne ubytku tech "hajzlu" mezi nami ... nebylo by snazsi rozebrat si municni sklady a proste to vyridit rychleji, aby uz byl vetsi klid? Vzdyt uz to stejne vypada na "studenou obcanskou valku"? A ze tech "hajzlu" s nazory ohrozujicimi jine (kdyby se jim dalo za pravdu) je dost ... je videt i tady. Ne spravedlnost, ne zakonnost, ale oko za oko, zub za zub a kdo s koho, tot nase soucasne pojeti obcanskeho souziti, ze?
0/0
20.10.2001 7:12

richelie

Re: co je to policejní stát?
Ty Rozumbrado, až Ti nějaký úchylák zprzní dceru nebo manželku, okrade a zabije matku a potom dostane tři roky, a po roce a půl ho za dobré chování propustí a on to samé provede někomu jinému, potom bych tě chtěl vidět, jak budeš policii žádat, aby Ti nejprve předložila jasné důkazy, že to opravdu provedl ten sympatický chlapec. Nebo si řekneš, proč ho raději při zatýkání nezastřelili?
0/0
19.10.2001 9:47

Katka

Re: co je to policejní stát?
Pro "jikry": Vy jste se snad zbláznil! A co velké pravomoci zločinců, ty neohrožují nikoho? Vy snad žijete na jiné planetě? Bydlíte za vysokými betonovými zdmi hlídán ochrankou? Jak je možné, že u nás někdo ujíždí s autem před policajty? Jak je možné, že už i v Polsku - když vás zastaví policajti, musíte zůstat sedět v autě a mít přitom obě ruce položené na volantu? Běžte někam s tou svou krátkodobou a křehkou demokracií, vy asi nežijete v realitě.
0/0
19.10.2001 10:49

JV. Viden

z dejin ...
Jak to rikal Schwejk, nezli s Madarem mluvis , musis mu dat napred do huby. A zlocince napred zastrelit , nez se ho zeptas co ma na svedomi. Na uteku zastrelen by znelo lepe. V tom ma SNB zkusenosti. Doufam , ze to natocili , aby meli dukazy , ze ho nezastrelili zezadu.
0/0
18.10.2001 22:44

Petr

Takže zítra Gross zakáže nosit ostré střelivo....
V zájmu uklidnění situace předpokládám že se ministr vnitra zítra veřejně omluví za zákrok způsobený omylem a od zítřka zakáže policistům používat ostré střelivo. Podle mého názoru dělá to, co galérka nařídí - snížit počet policistů v ulicích, přeřadit je namísto k hlídání pořádkua bezpečnosti na sledování parkování a rychlosti jízdy, omezit nebo zakázat možnost obrany běžných lidí, dávat hlídám co nejméně benzínu ale zato je vybavit nefunkčními nebo nebezpečnými zbraněmi které si vzájemně půjčují a ze kterých nesmí treéningově střílet atd... Prostě vše na podporu zločinu. Díky, díky, budeme si pamatovat pro příští volby. A nebo že by Soc.Dem volila trestaná většina z nás?
0/0
18.10.2001 22:38

Petr

Re: Takže zítra Gross zakáže nosit ostré střelivo....
Ty si volil socany???~~~
0/0
19.10.2001 4:15

richelie

Re: Re: Takže zítra Gross zakáže nosit ostré střelivo....
Netahej do toho politiku, tady se jedná o profesionální policejní práci.
0/0
19.10.2001 9:40

Petr

Re: Re: Re: Takže zítra Gross zakáže nosit ostré střelivo....
Je to politika. Gross zakázal policajtům nosit náboj v nábojové komoře, to znamená, že tak zbraň je v akci pomalejší minimálně o několik vteřin a v případě zranění ruky je k ničemu, protože jí jednou rukou asi nenatáhne. O tom mluvím.
0/0
19.10.2001 23:12

František Patzelt

Policisté zastřelili pachatele
Jen více a houšt.Konečně normální činnost policie - doufám,že se zase nezačne pátrat o tom zda byl zákrok v pořádku.Už by konečně měla mít naše policie jistotu,že v případě takovýchto zákroků nebude zasahující policista ten špatný který měl pachatele raději přemluvit aby s ním šel dobrovolně.Osobně mi míra naší demokracie leze krkem ven.To co si dovolí vůči policii kdejaký vagabund,přesahuje chápání obyčejného občana.
0/0
18.10.2001 22:37

Prokin

Souhlas
Taky souhlasim.
0/0
18.10.2001 22:33

Josef Doležal

Souhlasím
S postupem se musí jedině souhlasit. Obávám se, že ale začnou opět naši skvělí investigativní novináři zpochybňovat zákrok policie, který byl v mých očích profesionální.
0/0
18.10.2001 22:29

Bidlo

Konecne projev inteligence
Konečně policajtům došlo, kvůli čemu nosej ty bouchačky za pasem. Jen tak dál. A houšť. Gratuluju kluci, takhle se bojuje proti kriminalitě. Díky za perfektní práci.
0/0
18.10.2001 22:07

Zagov

Re: Konecne projev inteligence
Nemohu nic, nez jen souhlasit!!!
0/0
18.10.2001 22:18

ms

Re: Konecne projev inteligence
absolutni souhlas - nechapu nad cim lidi tolik mudrujou: recidivista se zbrani a prcha pred policaity - co tem ostatnim dubovym nazorum jeste tak dodat, aby pochopily od ceho je tady policaiti jsou
0/0
19.10.2001 3:05





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.