Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Ministr vyháněl 'čarodějnici'

Ministerstvo pro místní rozvoj čelí obvinění, že likviduje nepohodlné zaměstnance, kteří znají pravdu o poměrech v resortu. V krátké době byli "odstraněni" všichni členové tiskového oddělení, kteří věděli o pochybných smlouvách ministerstva či o nestandardním způsobu protežování státní záruky za sedmnáctimiliardový úvěr pro podnikatele Romana Groliga. Důvody výpovědí jsou velmi nezvyklé.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Tomas

JEZISIKRISTE...........
...to je neuveritelny,vayne NEUVERITELNY........ja myslim ye tady uz ani cvokhaus nepomuze.....ja tady v ty zemi fakt nemuzu bejt.....nejenom ze je Lachnit zlodej praskac a bolsevicka mrdka ale jeste se mu tavi mozek...jedu na Zeland...cau.....
0/0
21.10.2001 15:32

Polata

Boblick na MMR
Na MMR ČR se zřejmě mohl s úspěchem ucházet o místo pan Boblick, popř. některý exorcista. Externí PR agentura by, samozřejmě po uhrazení vystavené faktury, jeho působení ve státní správě daňovým poplatníků náležitě vysvětlila.
0/0
19.10.2001 19:07

RobertR

Malý Lukašenko
Za vhodných podmínek by z Lachnita mohl být takový náš Lukašenko. Doufejme, že ho v té Ostravě už do parlamentu neprocpou...
0/0
19.10.2001 12:30

Jarda

Re: Malý Lukašenko
Zdá se, že ostravským socdemákům došlo, že Lachnit je už teď politická mrtvola, s kterou se nikdo nechce svést do politického záhrobí, proto je kandidátskou jedničkou Zaorálek, Lachnit na nevolitelném pátém místě. Zaorálek je přece jen jiný formát, ve srovnání s Lachnitem je to intelektuální gigant.
0/0
19.10.2001 12:56

Honza

Re: Malý Lukašenko
Neurážet prosím Lukašenka.
0/0
19.10.2001 12:57

ed11

Re: Re: Malý Lukašenko
Souhlas. Lukašenko je gauner, ale nepochybně inteligentní gauner ... ono se správně říká, že mezi činy zločince a hlupáka je jeden velký rozdíl - činy zločince lze předvídat, a proto se před nimi dá lépe chránit.
0/0
19.10.2001 14:07

Vita

Proc mame toto ministerstvo
Dle meho nazoru se tohleto ministerstvo melo zrusit s prichodem kraju. proc do "mistniho rozvoje" musi zasahovat nejake ministerstvo, kdyz toto by mely resit samotne obce potazmo na vyssi urovni kraje. A jestlize je jeste v cele pan Neschopny, ktery se ani nedostal na volitelne misto na kandidatce CSSD tak tu mame zase par desitek zbytecne vyhozenych milionu.
0/0
19.10.2001 10:59

RobertR

Re: Proc mame toto ministerstvo
To jako že by si Pražáci rozhodovali jenom o Praze? To neprojde...
0/0
19.10.2001 12:28

Ivo

Re: Re: Proc mame toto ministerstvo
Lachnit neni Prazak.Tak jako Langr,Dostalova,Fencl a jiny Moravsky kurvy.V Praze bohuzel sedej.
0/0
19.10.2001 13:23

Karel

Re: Re: Re: Proc mame toto ministerstvo
Jaký "Moravský kurvy" ty vypaltlanej caizle?Vy zkurvení pražáci se serete do všeho,mlátíte pyskem a mouchy Vám mrdají v tlamě! Fuj tajbl.
0/0
19.10.2001 13:39

Petr

Ja neverim svym ocim
Copak si fakt myslite, ze je na ministerstvu carodejnictvi. Myslete trochu! Dozvedeli jste se nekdy pravdu od propusteneho, proc byl vlastne propusten. Vzdy vini zamestnavatele a ne svoji neschopnost. Je to pochopitelne, necinil bych jinak. Kazdy ma svou hrdost. Ale povinosti novinaru je, aby dokazali vyfiltrovat skutecnost, a ne pustit do eteru kdejakou hovadinu! Netvrdim, ze pan ministr je svatousek (asi nikdy zadny politik nebude bez viny), ale tenhle clanej je fakt trochu silna kava. Petr
0/0
19.10.2001 10:50

ed11

Re: Ja neverim svym ocim
Já jsem ten poslední, kdo by si dělal velké iluze o novinářích, protože nedostatek znalostí a kompetence u nich často vede ke zkreslování nebo překrucování fakt. Ale také je pravda, že to, co provádějí mocipáni často sahá za hranice toho, co jsou novináři vůbec schopni pochopit a popsat. Jinak řečeno: proti tomu, co se ve skutečnosti děje, je takovýto článek nevinná slovní hříčka, i kdyby obsahoval jeden nesmysl vedle druhého.
0/0
19.10.2001 10:56

Petr

Re: Re: Ja neverim svym ocim
Absolutne souhlasim. Ale asi se to nikdy nezlepsi. Museli by se tam hrnout normalni lid, coz asi nikdy nebudou. Normalni clovek se uzivi i jinak. Ackoli dneska sem o vstupu do politiky uvazoval. Asi uz nejsem normalni, nebo sem nikdy nebyl. Asi sem cvok! Petr
0/0
19.10.2001 11:09

ed11

Re: Re: Re: Ja neverim svym ocim
Jenže ... jak kdysi řekl jeden moudrý člověk, kterého si vážím, dokud normální lidé nepůjdou do politiky, tak se situace nezlepší. Politické strany se nedají reformovat zvnějšku a politický systém včetně volebního zákona se dá také změnit jenom přes parlament. Já vím, že je to začarovaný kruh, protože normální člověk nemá žaludek na to, co se v politických kruzích děje.
0/0
19.10.2001 14:10

Zdenek Vorisek

Psychiatrické vyšetření.
Článek mě šokoval (jsem přesvědčen že je to pravda)jen o něco méně než útok na WTC-nemyslím následky ale tím,že do chvíle než se to stalo bych nikdy nevěřil že je to vůbec možné.Zcela vážně vyzývám pana ministra ať podstoupí psychiatrické vyšetření.Nemůžeme si dovolit,aby ministerstvo řídil psychicky narušený člověk.Nařkne li v dnešní době člověk na úrovni ministra jiného člověka z čarodějnictví-tak to o ničem jiném nemůže svědčit.Co nás ještě čeká???
0/0
19.10.2001 10:29

I-man

Je tohle možné?
Jak je tohle možný? I když v tomhle státě je možný asi všechno. Kdy se už konečně z českých politiků stanou lidi, kteří se starají o občany a ne o svá konta, známé a výnosné funkce?! Nestydí se pan ministr sám před sebou?
0/0
19.10.2001 9:51

Ivo

Re: Je tohle možné?
Nikdy.To se stát nemůže,protože schopnost vnímat reakce okolí, a pociťovat je jako tzv.ostudu,mají jen lidé z rodiny slušně vychovaní - se zábranami.Ti v naší,od voličů odtržené politice,pochopitelně nikdy nemůžou uspět.
0/0
19.10.2001 10:36

ed11

Re: Je tohle možné?
Otázka "kdy se už konečně z českých politiků stanou lidi, kteří ..." je špatně položena. Oni by měli být "lidmi" už v době, kdy jdou do politiky. Jak jsem v jednom humoristickém časopisu v USA "Podstata politiky vylučuje, aby politik zůstal normálním člověkem, ale měl by jako normální člověk začínat". Když ovšem už někdo začíná jako svině ...
0/0
19.10.2001 11:00

Flyer

Takže špatní jsou novináři????? :-)))))
I kdyby byla ze všech těch kauz ministrů a politiků pravda jen 1%. Je to rozhodně důvod, aby podali demise. Jenže oni radši budou lhát nám všem do očí a vesele krást a krást. Jak smutné...Proč už je konečně nevyhodíme od jejich koryt? Vždyť defenestrace mají u nás takovou tradici. To už jsme tak rezignovali, nebo nám snad tenhle stav vyhovuje? Mně tedy ne.
0/0
19.10.2001 9:35

Jiří Gebelt, Litoměřice

Lachnit žije v bolševické minulosti nebo tu máme mafiánskou současnost?
Pan ministr žije asi v jiné době - komunizmu. Nejenom že nás všechny okrádá - nechává si od nás proplácet svoje soukromé aktivity (150 000 Kč), - ale ještě používá bolševické praktiky. Jak dlouho tady ještě budeme trpět takové lidi? Kdy už konečně začnou dělat společnost Kájínkům a odeberou se tam, kam patří? Sami od sebe asi ne.
0/0
19.10.2001 9:26

ed11

Re: Lachnit žije v bolševické minulosti nebo tu máme mafiánskou současnost?
Má to jeden drobný problém. Kdyby měli jít do vězení všichni, kdo (i) využili své funkce pro braní astronomických úplatků, (ii) pro zvýhodňování sama sebe, svých příbuzných a známých, (iii) pro zneužívání informací k osobnímu prospěchu, (iv) pro jiné formy obohacování se podivnými metodami, tak nám nebude stačit kapacita věznic a budeme muset použít Pinochetovskou metodu "stadion".
0/0
19.10.2001 10:51

Giro

Novinari
Tak nevim, nevim - zacinam postupne verit vyrokum Zemana o urovni novinaru. Smutne, ale odpovidajici pokleslym mravum v Ceske kotline.
0/0
19.10.2001 9:12

56xjf

Re: Novinari
Máte sice pravdu, ale pan Lachnit prokázal v minulosti schopnost skloubit své podnikatelské a politické iniciativy. A to dokonce až za hranice etiky doktora Macka.
0/0
19.10.2001 9:33

Pluton

Re: Novinari
Hm, tak ted nevim, jestli si o vasem prispevku mam myslet ze jste presvedcen o Lachnitovo nevine, nebo jestli maji novinari byt servilnejsi, jestli maji psat pouze pozitivni veci, jestli kyz jim nekdo rekne ze jim info nepoda tak o tom nepsat, nebo radej davat do novin jenom krizovky a velky obrazky zviratek ? Co me se tyka, jsem rad ze novinari strkaj nos do ceho muzou a hlavne ze to rvou do sveta. To ze se problem ututla neznamena ze neni. Novinari jsou jedina mozna paka na politiky, jak videt tak u nas aspon trosku ucinna - narozdil od cehokoliv jinyho. Takze, novinari, jen dal a hustej. Radej prejdu obcas nejaky prehmat, ktery se vzdycky da vysvetlit, nez aby si politici provadeli sebevetsi prasarny a nikdo o tom nesmel vedet. Ostatne politik, kterej se k novinarum chova jako Zeman, je jouda kterej si podrezava vetev. Kdyby se objevila takova zalezitost jako tedka na Lachnitovo ministerstvu v USA, nebyly by v US noviny, ktery by tomu nevenovaly titulni stranu. Jenom u nas se najdou talenti kteri v tom videj prilisnou novinarskou troufalost.. Tragikomicke..
0/0
19.10.2001 10:58

Mac

Neni vam na tom neco divneho?
Neni Vam neco divneho na duvodech, ktere udava vyhozena sekretarka? To prece nemuze ani byt pravda. Ja nevim, ze vsichni verite, co tvrdi novinari? Vzpomente si, co tvrdili zahranicni novinari o stavbe zdi v Usti. Take uvadeli duvody, proc to ti "bili" stavi! Pry ze z rasistickych duvodu. Proste novinari si obcas neco prikrasli, vymysli a prekrouti, protoze to je holt tato prace zivi. Objektivita neni vzdy na 1. miste. Prece byste neverili, ze nekomu nekdo rekne, ze je carodejnice napojena na nase mozky, ktera pak informace dava dal. Takovy blabol dokaze rict pouze vyhozena pracovnice, ktera to nema v hlave v poradku. Proste se ted propusti a to vsude. A bude hur. Na jedne strane se krici, ze statni sprava je nabubrela, a na druhe, kdyz se propousti, tak je to z duvodu utajeni nejakych skutecnosti. Nebo si snad myslite, ze abych zatajil skutecnosti, tak propustim vsechny, kteri o tom neco vedi. Nebudte blazni!!!! Mac
0/0
19.10.2001 9:02

Mac

Neni vam na tom neco divneho?
Neni Vam neco divneho na duvodech, ktere udava vyhozena sekretarka? To prece nemuze ani byt pravda. Ja nevim, ze vsichni verite, co tvrdi novinari? Vzpomente si, co tvrdili zahranicni novinari o stavbe zdi v Usti. Take uvadeli duvody, proc to ti "bili" stavi! Pry ze z rasistickych duvodu. Proste novinari si obcas neco prikrasli, vymysli a prekrouti, protoze to je holt tato prace zivi. Objektivita neni vzdy na 1. miste. Prece byste neverili, ze nekomu nekdo rekne, ze je carodejnice napojena na nase mozky, ktera pak informace dava dal. Takovy blabol dokaze rict pouze vyhozena pracovnice, ktera to nema v hlave v poradku. Proste se ted propusti a to vsude. A bude hur. Na jedne strane se krici, ze statni sprava je nabubrela, a na druhe, kdyz se propousti, tak je to z duvodu utajeni nejakych skutecnosti. Nebo si snad myslite, ze abych zatajil skutecnosti, tak propustim vsechny, kteri o tom neco vedi. Nebudte blazni!!!! Mac
0/0
19.10.2001 9:02

ed11

"Naši vedoucí představitelé"
Lachnit je jenom jedna další ubohá, duševně mrňavá svině (a nebo není a jenom se tak chová, což vyjde nastejno). Od té doby, co je u koryta jenom žere a mlaská (vzpomeňte si na tu aféru s oním domem na severní Moravě). Ubohé a duševně mrňavé svině mají logickou tendenci obklopovat se ještě ubožejšími a duševně mrňavějšími sviněmi, které se předhánějí v bezzásadovém řiťolezectví, aby na ně zbyla nějaká soustíčka od koryta. Proč se pozastavovat nad tímto jedním případem, když slušnému člověku se při pohledu na naší politickou scénu chce blít už mnoho let ... bez ohledu na to, kdo byl zrovna u moci. A nejlepší na tom je, že si za to můžeme sami. Dokud my, občané, hodně důrazně neřekneme těm samozvancům, kteří měli žaludek na to, aby šli do politiky a prohlásili se za naše zástupce (a od té doby hájí jenom své vlastní zájmy), že chceme změnit volební systém, tak budeme jenom skřípat zuby a číst takovéto články o ubohých, duševně mrňavých sviních. Dokud totiž systém poměrného zastoupení umožňuje, aby si vedení politických stran obsazovalo volební kandidátky svými bezzásadovými řiťolezy, tak nám nezbývá, než tiše zuřit. Pouze většinový volební systém umožňuje, aby se každý z nás mohl rozhodnout, zda ten či onen kandidát není jenom ubohá, duševně mrňavá svině.
0/0
19.10.2001 8:53

Alex

Re:
Naprosty souhlas, ale myslim si,ze jeste po tom, co by jim skoncila funkce, tak bych je prohnal ulici a narezal jim prdel, za to co si vubec k nam dovoluji. Ale fakt je ten, ze ty kreteny jsme si tam zvolili sami. Pravidlo dvakrat mer a jednou rez...
0/0
19.10.2001 9:19

RobertR

Re: Re:
Myslím, že jsme je moc nevolili. My volili strany, kandidátky sestavovali straničtí funkcionáři.
0/0
19.10.2001 12:20

ed11

Re: Re: Re:
No ... a to je právě ten problém. Od toho by nám pomohl většinový volební systém. Když totiž politik musí prezentovat sám sebe a nemůže být anonymním kusem, který se schovává za partaj, tak to odradí ty "niktoše", kterých dnes máme v politice plno, protože nemají šanci na úspěch.
0/0
19.10.2001 14:05

robert

Re:
naprostej souhlas !!!!
0/0
19.10.2001 10:01

miky

lachnit
MOžná by se někdo měl napojit na mozek pana Lachnita, třeba nějaký dobrý psychiatr.
0/0
19.10.2001 8:51

Worldpolice

odpoved
Ano, cas na revoluci by byl, ale nejsou lidi !!!!
0/0
19.10.2001 8:42

M. B.

To je pekna zumpa...
Kurva to je zumpa... Ja nevim, ale neni cas na dalsi revoluci, ale tentokrat mene sametovou?
0/0
19.10.2001 8:15

robert

lachnit
neni daleko doba,kdy nás - ty dole ("lůzu") - začne naše věrchuška kopat do řiti,aby jsme jen drželi hubu a platili daně na ten bordel.Omlouvám se těm "dole" za vulgárnost,ale při čtení těchto zpráv se neubráním vzteku nad svojí nemohoucností s tim něco efektivně udělat - všechny páky mají "oni".
0/0
19.10.2001 8:10

ce4you

April???
To je dneska april???
0/0
19.10.2001 8:05

Eiji Wolf

Demokracie...
Smal bych se, kdyby nebylo k breku, ze nam vladnou takovi lidi. A my s tim nemuzeme nic udelat. Jak se jdenou dostanou nahoru, uz je nikdo nevystipe. Kez by jim streva vyhnily. Kez by jim vyhnily a riti ven vytekly!
0/0
19.10.2001 8:01

honza

lachnit
At zije inkvizitor Lachnit.Budme radi,ze nepouziva torturu.Porad nechapu jak se takova svine drzi u koryta.
0/0
19.10.2001 7:57

ggggg

ha ha ha
Jsem napojen na vesmirnou komunikaci a spolupracuji s mimozemskou civilizaci. Ouradum poslu kroupy, hodne vody, pak jim dobre provetram barak. Mozna ze i stromy budou mit prorezane. Dva a pul metru snehu spolu s -39C mrazikem nakonec rozhodne kdo s koho. LAchtanovi pak primrznou ploutve, protoze stejne zadny ruce na praci nema.
0/0
19.10.2001 7:19

Vlastička

MF BRAVO!
Ale smrdi to tam vsechno!
0/0
19.10.2001 6:54

Marko

Etika
Již několikrát se ukázalo, ze MFdnes trefila do černého. Je jen dobře, že to dělá! Ale, i při vší nespokojenosti s nepravostmi je třeba si zachovat zdravý rozum a slušnost. Nezdá se Vám, zpracovatelé idnesové stránky, že zde máte co odstraňovat? Stači se jen podívat na Vaše vlastní upozornění na této stránce o vulgarních slovech a to srovnat s prvními dvěma přispěvky. Nediskreditujte své spolupracovníky, kteří odváději záslužnou práci.
0/0
19.10.2001 6:15

pekbit

svině
člověk, který má takovou morálku jako Lachnit, není člověk, ale normální hajzl s komunistickým základem. Vižírka a SVINĚ!
0/0
19.10.2001 5:34

Gara

Kurvy
Kurvy jedny zdechle!!!!!!!!! Tam at tahnou k lopate! To by jim pane vycistilo ty jejich zkurvene mozky.
0/0
19.10.2001 3:11





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.