Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Potraviny z USA rozhádaly Afghánce

Americká letadla neshazují na Afghánistán jen bomby, ale i potraviny. Balíčky humanitární pomoci se podle britského listu The Time staly předmětem nejprve zvědavosti a pak hádek a tahanic místních obyvatel. Vesničané a uprchlíci se předháněli, kdo ukořistí nejvíc plastikových balíčků. Když se o nich dozvěděli vojáci z fronty, přispěchali s nákladním vozem. Vypukly spory. Některé rodiny se usadily na haldách potravin, aby je střežily před zloději.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

I.S.

s komentářem
Bez ohledu na to, co je v článku,jsem se při čtení téhle diskuze docela nasmála.Viz Akta X a bombardování konzervama,shazování plechových várnic s afghánskými specialitami ap.Lidi, na co vy nepřijdete!?
0/0
19.10.2001 9:29

neverici....

...bez komentare...
Nahodou jsem nahledla, o cem pak se tady asi diskutuje... Ale nemuzu verit, na co mate vsichni cas... Smejete se peanut butter a kdo z vas ho jedl... sami byste nevedeli, co s tim delat... jestli z toho vybrat jen ty orechy... nebo jen to maslo! No nebudu Vas dale rusit, prijemnou zabavu...
0/0
19.10.2001 2:08

petr

Re: ...bez komentare...
uhodila jsi hrebik na hlavicku
0/0
19.10.2001 2:27

Dzerzinskij

Re: ...bez komentare...
Nahodou vim co to je, a kdyz to zeru, kdyz nahodou doma nic jineho neni, tak je mi potom pekne blbe
0/0
19.10.2001 6:53

zv

Re: ...bez komentare...
Jiste,prijemnou zabavu madam.A neruste uz!
0/0
19.10.2001 8:15

Urayama

ACH JO !!!
Ach jo ...ta zatracená naivita západu.
0/0
18.10.2001 23:22

Dzerzinskij

A jsou v nich i kondomy ?
0/0
18.10.2001 23:15

Dzerzinskij

Moc prosim
Prave by se mi jeden americky balicek krute hodil
0/0
18.10.2001 23:12

p

Potravinova pomoc
Co by se asi stalo, kdyz by se to stalo v Cesku u Prahy?
0/0
18.10.2001 20:33

Michal

Ble! Tolik lítosti nad tou pakáží !! Co to zkusit obráceně?
Dejme tomu, že třeba slovenský teroristi v čele s Jánošíkem zabijou v mírumilovném státě Česká republika jednou ranou cca 5000 lidí a zboří přitom Svatovítskou katedrálu. Česká vláda vyzve slováky k vydání teroristů, jinak to považuje za vyhlášení války. Slováci řeknou, že u nich teroristi nejsou. Češi tedy po mnoha výzvách a varováních zaútočí na slovenské teroristické základny v Tatrách sami. V ten okamžik slováci řeknou, že teroristi u nich sice jsou, ale že je nikdy nevydaj, poňáč jsou jejich hosté a že čehúni jsou satanovi zplozenci a že je třeba pozvednout zbraň proti ošklivým zápaďákům - katolíkům. OK! Začne letecká, raketová a potom pozemní odveta. Rambajs, oheň a trosky. Slovensko se řítí do katastrofy. Ovšem češi nechtějí zabíjet slováky, chtějí teroristy a jejich pomahače. Co teď? Budeme je hnát ohněm a mečem do té doby, dokud nedaj pokoj, nebo je odprosíme za útlak? Budeme jim shazovat nejdříve jídelní lístky? Nabídneme jim, že arašídové máslo lze v případě jeho neslučitelnosti s pravoslavím vyměnit na pražské adrese za košer stravu? Budeme na balíčky psát, že se jedná o dary pouze civilistům? A budeme jim vůbec shazovat balíčky, když má každý slovák tutově v pivnici kilometr klobás a demižón slivovice? A budeme je bombardovat i když budou teroristi zatčeni? I když bude fanatická pravoslavná vláda svržena? Moc otázek......
0/0
18.10.2001 17:28

Martin

Neprizpusobivi
Odmitani potravin v balicku (ktere navic miliony lidi na svete konzumuje v ruzne forme denne) povazuji za vrchol neprizpusobivosti. Priroda takoveto pripady resi vyhynutim druhu...
0/0
18.10.2001 17:22

Hopkan

Amici jsou rafinovani,
kdyz nemuzou zabijet civilisty bombama, tak se jim alespon snazi trefovat do hlavy konzervama
0/0
18.10.2001 16:50

Radek

fajnšmekr Gufy nerad fazole
Gufy, aby jsi to dobře pochopil, ty balíčky nejsou shazovány jako příspěvek do soutěže v kulinářském umění, ale proto, aby lidi nechcípali hlady. Proto obsahují praktické a výživné potraviny. Ty jsi zřejmě čekal, že US Army začne vyvařovat speciality afghánské kuchyně. Samozřejmě, např.lidi v Beskydech si namísto burákovýho másla raději dají špek zapíjený slivovicí, jenže ti jsou v trochu jiné situaci, v Beskydech nehrozí hladomor. Kdyby tě neomlouvalo to, že tvoje mysl je zatemněna nenávistí vůči všemu americkému, musel bych tě po přečtení tvého příspěvku z 18.10.2001 12:50 považovat za totálního pitomce. Žalobu za svůj názor neočekávej, na krátký vedení ještě paragraf neexistuje.
0/0
18.10.2001 15:30

56xjf

Re: fajnšmekr Gufy nerad fazole
Samozřejmě je na tomto hodně pravdy. Víte ale, že pochoutkou v Číně je pes nebo krysa? To by se ještě asi dalo jíst, je to koneckonců maso, ale co nějaká specialita, která je nám naprosto vzdálena? Pro Afghánce je arašídová pomazánka právě onou Vámi zmiňovanou kulinářskou specialitou.
0/0
18.10.2001 16:19

scandal

Morálka
Jak je vidět, balíčky plní hlavní funkci (možná jednu z hlavních), na kterou byly určeny - rozvrací morálku armády i obyvatelstva. Vznikají spory a lidé se o balíčky perou, snaží se jich ukořistit co nejvíc a obchodují s nimi. To že přijeli dokonce hladoví vojáci z fronty a snažili se lidem balíčky zabavit, je to nejlepší co si američané mohli při této akci přát. Talibanští vojáci tak budou pro obyvatele ti špatní, a muži, kteří mají budou mít na rameni stejnou vlajku, jaké je nakreslená na balíčcích s jídlem budou asi ti dobří ne?
0/0
18.10.2001 14:21

Bobb

----
Nekteri jako Gufy maji plne reci kecu a pri svoji kritice si jeste hladi ty svoje "hezka tela", zatimco treba americti skolaci prispivaji dolar (cims krome kecu do diskuse prispel Ty, gufy?) a jejich vojaci shazuji pomoc... lepsi neco nez nic, nevim proc chcete, aby americani hazeli pomoc s prichuti afghanske kuchyne!? Jde prece o neco jinehoho, blbemu napovez, oni by mohli hazet pizzu a hamburgery ale burakova pomazanka je velmi velmi vyzivna, ma mnoho rostlinych oleju a nerozbije se. Fazole jsou lusteniny, co si kazdy snadno uvari a maji vybornou vyzivovaci hodnotu. I susene ovoce, vitaminy. A ryze. Pri vsem tom soustredeni na burakovou pomazanku neni v clanku a ryzi a fazolich ani susenem ovoci ani zminka. Kdyby meli amici hazet jen to, na co jsou afganci zvykli, tak jim hazi jen tvrdou kukurici a starou psenici.
0/0
18.10.2001 13:27

gufy

Re: ----
Nemam proc bych prispival. Ja tam stavet ropovod nepotrbuju (kouknete se do aktualniho Eura) a tak tam nepotrebuju hazet bomby na baraky UN a RC a ani si nepotrebuju pak masirovat svedomi shazovanim nejake pomoci. Vsem se omlovam ze nepodleham propagandisticke kampani. Nikdo me proste nepresvedci ze honit jednoho cloveka po hornatem terenu stovkami letadel a raket a zabijet pri tom nevine lidi ma smysl. A ze jde o valku proti terorismu? Ano, ale USA od zacatku deklaruje ze nalety delat nebude kdyz Taliban vyda ibn Ladina. Pokud tedy vydan bude tak prestanou bombardovat? Tak proc tedy bombarduji nyni? Honi jednoho cloveka stovkama letadel a raket? A konec koncu kdo vi jestli to ibn Ladin fakt byl? Vec zustane nevysetrena jako smrt JFK, na to bych vzal antrax. BTW: Plne souhlasim s prispevky Oldy (13:21).
0/0
18.10.2001 13:53

lj

Re: Re: ----
vec zustane nevysetrena jako JFK....:))) skoda ze uz prestali davat X Files na Nove, vid???!!!
0/0
18.10.2001 14:12

gufy

Re: Re: Re: ----
Jo jo, bez Foxe a Dany se nehnem s Usamou z mista. Ale snad se do toho pusti az Yankee objevi pod Kandaharem tu kosmickou lod, kterou ma Ufama pripravenou k odletu. Pak ho bude GWB honit v deltaplanu po sestem kvadrantu:)
0/0
18.10.2001 14:52

lj

Re: Re: Re: Re: ----
po precteni tvych nazoru na tomdle foru sem si hnedle uvedomil ze mam cest s clovekem mirne pomatenym americkymi serialy. Jsem rad ze jsme spolecne nalezli zdroj tve nenavisti ke vsemu americkemu cimz se da omluvit tve smysleni. Ovsem dam ti radu, neobvinuj neustale vse americke jen diky tomu ze ti americka filmova produkce popletla mysleni.
0/0
18.10.2001 15:07

Robos

Re: Re: ----
"A ze jde o valku proti terorismu? Ano, ale USA od zacatku deklaruje ze nalety delat nebude kdyz Taliban vyda ibn Ladina. Pokud tedy vydan bude tak prestanou bombardovat? Tak proc tedy bombarduji nyni?" - - BOŽE. PROTOŽE HO TALIBANCI NEVYDALI, TROTLE. Je zajímavé, že Afgánci patrně umí myslet, ale jsou negramotní, zatímco někteří Češi umí psát, ale to je OPRAVDU vše. VÍŠ CO? ZEPTEJ SE MAMINKY, TŘEBA TI TYHLE "PARADOXY" NĚJAK ŠETRNĚ VYSVĚTLÍ.
0/0
18.10.2001 14:30

Radek

Re: Re: ----
Gufy, máš zkreslené informace (nebo je sám zkresluješ?). Všichni už pochopili, že Američani nehoní jednoho člověka, ale snaží se zlikvidovat celou organizaci a režim, který ji podporuje.
0/0
18.10.2001 15:37

Jirka

Re: Re: ----
Pro Gufyho apod.: Ahoj. Ropovod mozna stavet nechces, ale jezdit autem/vlakem atd by jsi urcite chtel i nadale a za stejne ceny.. takze asi nemas zajem na celosvetove ropne ci jine krizi, ze? Tim chci rici ze kamenem hazej kdoz jsi bez viny!!! Jinymi slovy vsichni kdo toto cteme tezime ze "zapadniho" zpusobu zivota SE VSEMA JEHO NEGATIVNIMA I POZITIVNIMA OKOLNOSTMA.. Tezba ropy a jeji transport je jednim z nich (snad brzo nebude tak ekonomicky a energeticky dominantni).. Dale si myslim ze delat jakekoliv silacke soudy ted v dobe utoku, kdy je zcela mizivy prisun i tech nejutrzkovitejsich informaci, je s prominutim hloupost. Nevi se zda ty bomby UN nevypalila sever.alinace nebo treba sam Taliban..vzdyt jak se zda oni jsou schopni vseho.. Propagandou zrejme myslis jednotu nasi zap. civilizace v nazoru na to co se stalo a co se deje, pak ti vsak nemohu nez doporucit odstehovat se k tem jejichz nazory jsou ti blizke a nebo tolerovat nas nazor vetsiny. V kazdem pripade je dobre ze lide jako ty pisi do podobnych diskuzi, jinak by to byla totiz s nejvetsi pravdepodobnosti nuda a nevyburcovavalo by to lidi jako ja k reakcim takze by zrejme ani zadne diskuze nebyly. Diky. Ad potravinova pomoc.. hlad je nejlepsi kuchar, nabidka neni zadne nuceni, pokud to nekdo chce jist OK, pokud to nekomu nechutna taky dobry. Jeste ze humanit.pomoc nezhazuje Cina to by tam mozna sypali i vareny mysi :-O A vsem preji prijemny den a soucit se vsemi, kteri trpi..
0/0
18.10.2001 19:11

Tomas

Re: Re: ----
Nastesti pro tento svet tebe nikdo presvedcovat nemusi. Stejne by to bylo k nicemu. Jo a byla to asi Snehurka a ne Ladin. V tech ledadlech sedeli jen trpaslici a Amerika si je na to najmula. Tak asi takhle idiocky vypada i tvuj prispevek. Tim vyjadruji nesouhlas a nejsem vubec ovlivnen zadnou kampani. Doufam, ze nase zem nebude nikdy bojovat jinak prohrajem i kalhoty.
0/0
19.10.2001 3:21

Afganistanec Mahmed

I opened a humanitarian packet, and...
Where to hell is my favourite strawberry-flavored popcorn ?! Oncle Sam, are you kidding ?!
0/0
18.10.2001 13:17

koro

Ad Gerd
kdo se tak snazi licit?
0/0
18.10.2001 13:03

Gerd

Kritizovat Američany za to, že v balíčcích
nepředvedli vrchol kuchařského umění, je podlost. Skutečně hladovějící by si nevybíral, jestli mu budou chutnat fazole nebo džem. A to, že s balíčky kšeftují ti nejsilnější, nejchytřejší a nejrychlejší, svědčí o stejné mentalitě, jaká je všude jinde. Nejsou to žádní andělíčci, jak se tady někteří snaží líčit.
0/0
18.10.2001 13:01

Ruda 2

Re: Kritizovat Američany za to, že v balíčcích
Přesně tak, když jim vadí vnucování americké kultury, tak ať ty balíky nechají ležet na zemi.
0/0
18.10.2001 13:32

gufy

Obsah balicku etc.
A proc jsem se stale jeste z CZ medii nedozvedel ze soucati balicku jsou rovnez krystalky naladene na frekvenci na ktere vysilaji propagandisticka letadla letajici na Afganistanem (v den utoku o tom vysilala reportaz BBC)? Me osobne prijde tato zprava dulezitejsi nez clanek vykreslujici Afgance jako hlupaky kteri se tvari pripitomele na jidlo ktere jim moudry strejda Sam posila s anglickymi navody! A mimochodem, kolik lidi v Beskydech (nic proti beskydanum - jen priklad) by si smakli na zeleninove ryzi, fazolich a na zmasakrovanych buracich? A kolik lidi by si precetlo anglicky navod na cokoliv? Chyba je spise na strane armady mirumilovneho naroda (jak je jeho prezidentem nazyvan), ktera valci nepretrzite jiz od Pearl Harboru a stale si neuvedomuje ze tam, nekde daleko za vodou nebo za jizni hranici, ziji neamericane kteri neumeji anglicky a ani se to nechteji ucit, ze tam nejedi hamburgry, donuty a pizzu a radeji nez colu maji piva (nebot delaji stejne hezka tela). A ti neandrtalci dokonce nesleduji General Hospital - povazte! Jo, a kdyz uz mame tu demokracii, tak v ramci svobody projevu ocekavam za tento prispevek zalobu, ze?
0/0
18.10.2001 12:50

karel

Re: Obsah balicku etc.
Sice jim mohli Amici poslat neco jinyho, to je pravda, ale na druhou stranu jim posilaji aspon neco k zradlu. Top Vam pane nejak v tech pacifistickych recech nejak uniklo. Mimochodem, co posilaji Arabove, krome letadel a bomb?
0/0
18.10.2001 13:05

ed11

Re: Re: Obsah balicku etc.
Souhlas. Ještě bych doplnil jednu věc. Všichni muslimové řvou, jak hrozně je nesprávné bombardovat Afgánistán, ale potravinovou pomoc pro Afgánistám a další muslimské země už dlouhá léta financuje a organizuje jenom západ (včetně USA). Nějak jsem neslyšel o tom, že by v Iránu, Sýrii nebo Libyi byla velká ochota k potravinové pomoci třeba pro Afgánistán. Vždycky, když byla někde humanitární krize, tak se staral západ. A když už jsem u toho "v Iráku umírají hladem milióny dětí kvůli embargu" ... Irák není bezvodá pustina, proč tedy nezačnou pracovat (tak jako to děláme my), aby si nějaké potrviny vypěstovali sami?
0/0
18.10.2001 13:18

Alex

Re: Obsah balicku etc.
Gufy je zjevne malo informovany. O radiich naladenych na jednu pevnou vl.delku vysílajících v jejich jazyce se v českých mediich informovalo. Stejně tak se informovalo, že balíčky jsou s návodem v jejich jazyce, problém je ovšem v tom, že 99% Afghánců je negramotných.
0/0
18.10.2001 13:49

Marek

Re: Obsah balicku etc.
Bohuzel, ceske pravo jeste nezna zalobu za hloupost. Holt, komu neni z hury dano.... Mel jsi uz nekdy opravdovy hlad?? Myslim tim, ze jsi treba 3 dny nejedl, protoze jsi proste nemel nic k jidlu?? Potom bys poznal, ze snis absolutne cokoliv a nebudes se tvarit kysele na fazole nebo ryzi. A ten kdo neumi rozbalit balicek, podivat se do nej a snist obsah, to je si myslim bez komentare. Pouze to svedci o intelektualni vybavenosti daneho naroda. Mozna jsme my v zapadni Evrope zaostali, ale nastesti verejne nepopravujeme zeny na fotbalovem hristi!!
0/0
18.10.2001 14:09

gufy

Re: Re: Obsah balicku etc.
Hlad jsem mel a reakce Afganistancu me ujistuje o tom ze ho nemaji - tak na co balicky? Kvuli radium? Kvuli svedomi? Kvuli popularite? A k druhe casti - popravy zen na hristi - kde beres jistotu ze to co delas ty je prave to spravne pro vsechny? Protoze jsi z te nadrazene kultury ktera urcuje pravidla?
0/0
18.10.2001 14:21

Alex

Re: Re: Re: Obsah balicku etc.
Gufy, nevím jak ty, ale já jsem si opravdu úplně jistý, že veřejné popravy žen nejsou správné pro nikoho. A nejsem z žádné nadřazené kultury. Jsem jen z kultury vyspělejší. Veřejné popravy byly "moderní" snad někdy před tisíci lety. A jsem si úplně a naprosto jistý že dnes není 18.10.1001
0/0
18.10.2001 14:30

gufy

Re: Re: Re: Re: Obsah balicku etc.
Tu info jsem opravdu nezaregistroval. Ale urcite nejsem sam, protoze krome Tebe se k tomu nikdo nevyjadril. Z meho pohledu nejsou spravne zadne popravy nikoho, protoze je to nevratny proces, ale nemyslim si, ze je to spravne reseni pro vsechny xxx (dosad si sam). Vyspelejsi kultura prinesla do Afriky ten pokrok, ze misto aby se tamni kmeny zabijely ostepy a sipy tak se ted pouzivaj samopaly a rakety. Aby to v Afganistanu vypadalo jako v xxx, pak tam musi vladnout xxx. Druha strana (severni Aliance) neni o moc lepsi nez Taliban. Maji stejne kulturni zaklady - byvaleho komunistickeho prezidenta a jeho bratra verejne popravili a jejich tela visela v Kabulu mesice. Je to fakt jina kultura a implantace nasich napadu muze dopadnout jako nevinny dovoz par kraliku do Australie. Usurpujeme si prava ktera nam neprislusi - podle jedineho cloveka ktery v Afganistanu dlouhou dou zil (byl v TV debate pri, snad, pri zacatku utoku) a ja ho videl a slysel by ibn Ladina chytil kdejaky mistni vudce a za par desitek tisic dollaru ho vydal Americanum, ale jim o nej nejde, jejich zajmy jsou podle me opravdu nekde jinde:(
0/0
18.10.2001 15:27

Jirka

Re: Re: Re: Re: Re: Obsah balicku etc.
Ja jsem to o radiich tez cetl, v Lidovkach, a dal uz nehodlam nic dodavat.. kralik..potravina no ponekud jednodussi spojeni ale budiz :-))
0/0
18.10.2001 19:20

Marek

Re: Re: Re: Obsah balicku etc.
Takze v Afganistanu neni hlad. To budes teda muset rict Americanum i humanitarnim organizacim, kteri se tam zbytecne staraji o to, aby deti a ostatni nezemreli hlady. A proc tedy vojaci Talibanu vykradli sklady s potravinami?? Aby se pomstili amikum, ze nemuzou sestrelit jejich letadla samopaly?? A proc humanit. org. tvrdi, ze pokud neprijde do zimy potrav. pomoc, tak to bude katastrofa?? Zvlastni!! Ja si vubec nemyslim, ze patrim k nadrazene rase. Tento termin pouzivaji pokud vim fasisti. Myslim si, ze kdyz respektuji ostatni, branim svobodu slova i ostatni svobody cloveka, nikoho nezabijim, nepodilim se na teror. utocich proti nevinnym lidem, takze delam spravnou vec. Jestli je zabijeni lidi neci "kultura a pravo", pak jsem skutecne nekulturni barbar bez moralky!!
0/0
18.10.2001 16:11

56xjf

arašídová pomazánka?
To jim fakt shazují takové blbosti? No jo typická americká citlivost ke všemu neamerickému. Ještěže jim neshodili plechovky s pivem.
0/0
18.10.2001 12:44

Kota Petani

Re: arašídová pomazánka?
Uz jsi mel nekdy hlad? Blbecku?
0/0
18.10.2001 13:17

56xjf

Re: Re: arašídová pomazánka?
blbecku?
0/0
18.10.2001 13:22

Honza

Re: Re: Re: arašídová pomazánka?
Jó blbečku! Seš kretén, ten blbebeček je spíš lichotka! Naprosto souhlasim s Bobbem ,balíčky mají velkou energetickou hodnotu při malé váze a nemůžou se příliš poškodit nárazem, je to v podstatě maximum co v daný situaci můžou američani udělat pro nevinný afgáncký civilisty.
0/0
18.10.2001 13:41

56xjf

Re: Re: Re: Re: arašídová pomazánka?
kretén? Jen ten můj názor je ten jediný správný....hm, zajímavá úvaha
0/0
18.10.2001 13:46

Olda

Re: arašídová pomazánka?
No jo ale kdyz ono se na to tem americanum se svatozari nad hlavou, plechovkou piva a hamburgrem tak dobre diva v televizi, jak jsou dobri a spravedlivi, je to prece tak dojemne ...
0/0
18.10.2001 13:21

Darkman

Re: arašídová pomazánka?
A co jim tam maji posilat? Vepro knedlo zelo, nebo snad hamburgery? Je od nich opravdu nezodpovedne, ze lidem, kteri casto mesice ziji z plesniveho chleba nevari afgansky sefkuchar. Jeste by to mohli shazovat v plechovych varnicich ;-) Cil je, myslim, jasny - poslat jidlo, ktere nepotrebuje slozitou pripravu, vydrzi shoz z letadla, je energeticky hodnotne a (v tehle oblasti hodne dulezite) neni v konfliktu s islamem ci jakymkoli jinym nabozenstvim... Ale Vy jiste mate spoustu lepsich napadu. Co Vam brani zorganizovat vlastni potravinovou pomoc?
0/0
18.10.2001 13:46

wadlik

Re: Re: arašídová pomazánka?
To schazování v plechovych varnicich by bylo fakt skvele !
0/0
18.10.2001 14:22

ed11

Re: arašídová pomazánka?
Já jsem byl kdysi dávno několik týdnů v Rusku, když tam zrovna nebylo moc jídla. Mohu jenom potvrdit, že když má člověk hlad, tak si moc nevybírá. Řekl bych, že americký potravinový balíček by mi tehdy docela přišel k chuti ... a to jsem na tom zdaleka nebyl tak, jako většina afgánského obyvatelstva.
0/0
18.10.2001 13:57

gufy

Re: Re: arašídová pomazánka?
Jen me zarazi kolik z Vas tam bylo a vi presne jaky hlad tam panuje. Vlastne je jeste dobre ze to bombardovani je, jinak by obyvatelstvo zemrelo hladem, ze? Takhle zemre kvuli bombam, ale s plnym brichem "viz tema".
0/0
18.10.2001 14:08

ed11

Re: Re: Re: arašídová pomazánka?
Nikde netvrdím, že jsem tam byl a vím, jaký hlad tam panuje. Pokud tam hlad nepanuje, tak proč sami někteří Afgánci říkají sdělovacím prostředkům, že jí trávu, a proč humanitární organizace požadují přerušení náletů, aby tam mohly dopravit potraviny. A když už kecáš blbosti, tak si aslespoň sesumíruj, že podle informací Talibanu (které zatím žádný nezávislý zdroj neověřil) zemřelo kolem 400 civilistů, zatímco celkem žije v Afgánistánu 28 miliónů lidí ... neboli zatím "kvůli bombám s plným břichem" zemřelo 0,00142857% civilních obyvatel Afgánistánu (podle nedůvěryhodných tvrzení Talibanu). Co těch zbylých 99,99857143% Takže ti klidně podle tvé zvrácené logiky odpovím: pokud bombardování přispěje k tomu, že více než 99,998% obyvatelstva Afgánistánu dostane potravinovou pomoc, tak oněch méně než 0,00143% obětí je o dva až tři řády méně, než by tam zemřelo na hladomor.
0/0
18.10.2001 14:43





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.