Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Kavan nabízí islámu dialog

Ministr zahraničí Jan Kavan chce spolu s Řeckem pomoci zprostředkovat dialog mezi islámskými zeměmi a Západem. Šéf české diplomacie se na tom dohodl s ministrem zahraničí Řecka Jorgosem Papandreem při nedělní návštěvě Atén. Je to už podruhé, kdy čeští a řečtí diplomaté chtějí vstoupit jako mediátoři do velkých mezinárodních konfliktů.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Tomas

Zase Kavan.....
Ja uz fakt nevim,na tohle se snad neda nic rict....snad jen to ze pata kolona v NATO{cesko}maka na plny obratky,zrejme na objednavku nejakyho blba s rucnikem na makovici....cil je jasny....vylouceni z NATO a obnoveni vynosneho obchodu s blizkym a prece tak dalekym vychodem jako za tech blahych dob po nichz se nasi rudym svinstvem prolezle "vlade" evidentne styska....estebak abolsevickej hajzl Junek bude mit radost...kdo jiny by byl kompetentnejsi k embargovanemu obchodu s Arabskymi vrahy nez jejich dobry pritel a chapavy laskavy soudruh???...asi se dam k mossadu....ten totiz vi co na takovy hajzly co podporujou nejkrutejsi vrahouny a pologramotny fanatiky plati....
0/0
21.10.2001 15:57

Pllat

!!! § !!!
Kolaborace s nepřítelem je trestná! A my jsme ve válce s teriristy, ať si to pojmenujete jakkoliv. Za vlasti zradu se lidé stříleli.
0/0
18.10.2001 15:29

Pllat

Re: !!! § !!!
Omlouvám se, mělo tam být TERORISTY.
0/0
18.10.2001 15:34

Tomas

Re: !!! § !!!
Plny souhlas....ten blb Kavan si asi neuvedomuje ze hazi klacky pod nohy v dobe kdy to neni o nicem jinem nez o tom "kdo z koho"....kdo si mysli ze to co se ted deje je neco jineho nez finalni stret civilizaci a kultur,je naivni...jestli nevyhladime my je, vyhladi oni nas,a zadny priblbly demonstrace za "mir" nikomu nepomuzou....
0/0
21.10.2001 16:02

corbin

Typičtí Čecháčci na netu!!!
Radit a kritizovat umí každý. Nejlépe se kritizuje ten, kdo nesedí se založenýma rukama,ale usilovně pracuje a je i mezinárodně uznáván. Níže uvedené reakce jsou říklady typické malosti a nedůvěry v sebe sama některých ustrašených Čecháčků. Jak si může ČR dovolit přijít s vlastní iniciativou? Nebylo by moudřejší tupě se krčit a ochotně přikyvovat všemu, co vymyslí na Západě. Nějak takto bych definoval postoje těchto pisatelů. Takto si nikdy nevybudujeme respekt ani uznání a budeme stále jen druhořadou evropskou zemí, která si bude namlouvat, že patří mezi vyspělé země. Osobně se domnívám, že již patříme mezi moderní země Evropy. Máme na to nejen z kulturního ale i politického hlediska. Tak proč se stále krčit. Dokud si nezačneme věřit a budeme uťápnutí, nebude nás nikdo brát vážně.
0/0
18.10.2001 13:05

*

*
*
0/0
17.10.2001 15:34

pudlik

Kavan k Arafatovi sedá.
beze slov.
0/0
17.10.2001 13:19

zly

My a terorismus
Tak nevím, co si mám myslet! Právě jsem si přečetl tento článek, kde mne zaujala tato věta, cituji: ""Patříme mezi země, které se těší poměrně vysokému respektu na Blízkém východě. Jsme jedinou zemí střední Evropy, která se podílí na ekonomickém rozvoji palestinské samosprávy," uvedl Pospíšil." Mám tomu snad rozumět tak, že finančně podporujeme Palestinské teroristy?!?
0/0
17.10.2001 12:51

Voves

To je (neslusny vyraz)
Misto toho, aby se nase diplomacie poucila z predchozi ostudy a trapnosti cesko-recke iniciativy, tak ten jouda z Cerninskyho palace zase planuje nesmysl. Kdy uz nekdo najde silu a vyrazi ho tak ze bude brzdit az na Malostranskem namesti. Takovy clovek je nestesti a to dvojnasobne kdytz je navic jeste ministrem. S kym chce jednat???? S Usamou??? Chce s niom snad dohodnout limity ze rocne smi povrazdit jen XXX lidi a za to na nej hodi YYY bomb? Diky takvymto mamlasum ziskavaji fundamentalisti pudu pod nohama. Kdyby radeji misto sluzebnich cest koncicich takovymito nemysly zaplatil letadlo keter bude letat pro NATO. V Afghanistanu se resi problem i za nas, a nechapu ze si to neuvedomuje. Misto toho aby byl rad, ze to svym zpusobem resi nekdo jiny, tak jeste vymysli akce ktere jsou jako nuz do zad. Neco na tom, ze Evropa zacne remcat jen co se svet trochu otrepe po utocich na USA asi bude. Americani to odvalci a my si budeme delat nasi politiku, jenom ale at nenastane chvile, kdy by i kontinentalni Evropa byla pozadana o nasazeni vojska. Nez se dohodnou a odhlasujou hromadu rezoluci, misto Sv. Vita bude mesita.
0/0
17.10.2001 12:09

australena

Re: To je (neslusny vyraz)
Smyslim o politicich prevazne cynicky. Vzdy se ptam, kdyz s necim prijdou, jaky ze maji z toho predpokladany prospech. Co se tyce ceskeho ministra zahranici, predpokladam, ze si A)chce zvysit dulezitost mezi svymi mezinarodnimi kolegy, B)totez mezi domacimi kolegy, C)ukazat domacimu obecenstvu, jakym je dulezitym clenem vlady, takze by mel byt aspon na Zemanove miste, ale nejlepe na Hrade po Havlovi, D) Nobelova Cena Miru by rozhodne mela nasledovat. Co se tyca nasazeni vojsk dalsich statu, GWB vcera zatelefonoval nasemu Min. Predsedovi Howardovi. Od pristiho tydne Australie zacne presunovat do Asie 1500 clenu ozbrojenych slozek. Takze Kanada, Nemecko a Francie nejspise pujdou take co nejdrive. Podle toho se da predpokladat, ze Novy Zeland, ktery je s Australii clenem ANZUS (jako tichomorske NATO) a clenske staty NATO, ktere se dosud zucastnily slovne, budou nejspise pozadany o praktickou ucast v dohledne dobe. Plne souhlasim, ze v Afghanistanu se resi problem i za vas v Cesku, ale take za nas v Australii a vlastne za cely takzvane civilizovany svet. Netvrdim, kdyz se zadivam do dejin, ze bychom se vzdy chovali nejcivilizovaneji, ale ve srovnani s verzi Koranu ze 7.stol a zakonem Sarije, to zase podle meho je uplne jinay stupen lidske civilizace.
0/0
18.10.2001 4:16

kytka

dialog
Pane bože Kato zase pracuje. Kdo uteče vyhraje. Díky bohu, že už budou brzo volby a Kato přstane být ministrem. Jeho aktivity jsou opravdu "obdivuhodné" Pokolikáté už opět pohoří? A pokolikáté už opět bude dělat České republice ostudu?
0/0
17.10.2001 12:03

kytka

dialog
Pane bože Kato zase pracuje. Kdo uteče vyhraje. Díky bohu, že už budou brzo volby a Kato přstane být ministrem. Jeho aktivity jsou opravdu "obdivuhodné" Pokolikáté už opět pohoří? A pokolikáté už opět bude dělat České republice ostudu?
0/0
17.10.2001 12:02

Prorok

A to je jen začátek...
Já si myslím, že konečně nastala ta správná chvíle pro plány STB - teď bychom konečně měli přiznat: Jsme pro NATO, ale jen společné s Ruskem, Čínou a arabskými zeměmi. Souhlasíme s tresty teroristům, ale musí být posvěceny nezávislými soudci (pro jistotu z arabských zemí...) Jsme pro demokracii, ale pro sovětskou formu. Post ČSSR s jejími zakonzervovanými estébáky má konečně šanci se předvést jako pátá kolona v NATO a tzv. Západní Evropě! Je mi z nás zle...
0/0
17.10.2001 11:35

rejpal

komentář
Tuto iniciativu pana ministra Kavana nelze komentovat ani bez emocí ani slušnými výrazy. Rději tedy mlčím (a ani nerejpám)!
0/0
17.10.2001 10:37

karber

Kavan a meznárodní dialogy.
Kavane vykašli se na to a odejdi.Vemte se s Fenclem za ruce a běžte si v klidu pročítat Cibulkovo seznamy.
0/0
17.10.2001 10:25

Pluton

Pruser
A jeeje, z toho zase kouka kvalitni vostuda... Zas budou cesi nejvetsi joudove na zemekouli...
0/0
17.10.2001 10:13

Alice

Nepoučitelný Kavan
Koukám, že Kavan nepochopil své faux pas při první česko-řecké iniciativě a pokouší se o další. Co na to asi říká jeho stranický kolega a šéf, který prohlásil, že "s teroristy se nevyjednává, s teroristy se bojuje"? Jednat s tím, kdo je schopen jednat, nemá smysl, protože ten nemá vliv na Al-kajda a této organizaci podobné. A jednat přímo s teroristy také nemá smysl, protože ti vůbec jednat nechtějí - jasně definovali svůj cíl zničit křesťanskou, židovskou a západní civilizaci. Kavan je snad přemluví, že je to hloupost? Doufám, že se mezi lidmi okolo něho najde někdo, kdo mu to rozmluví.
0/0
17.10.2001 10:10

růžový panter

Nobelovka
Kato, ty žutá opoce! Že Tobě se zdálo o Nobelový ceně.Prober se! :-DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
0/0
17.10.2001 9:54

Jaromír Henyš

Ostuda Kavan
Je vidět, že se Kato v průběhu let nezměnil. Co lze ostatně očekávat od člověka, který donáší STB a přitom tvrdí, že ve své naivitě si neuvědomil, že jde o STB. Pokud byl někdo ochotný uvěřit takové stupiditě, musel v Katovi nutně vzbudit dojem, že ať bude plácat, co bude plácat, tak se stejně nic neděje. Problém je však v tom, že tato karikatura politika je dnes ministrem zahraničí členského státu NATO. Osobně se stydím za to, že takový člověk může být ministrem, a proto vyzívám všechny lidi se stejným názorem, udělejme už konečně něco pro to, aby Katové a spol.nemohli ve fungujícím právním státě nadále vykovávat politické funkce !!!!!
0/0
17.10.2001 9:32

Čenda

Re: Ostuda Kavan
Co si představuješ pod pojmem "fungující právní stát" ? Že každý bude dělat to, co ty zrovna chceš ?
0/0
17.10.2001 9:50

Doktor z hor

Kakavan
Kakavane,udělej e-éé.Podívejme se jaký nám ten náš budulínek udělal hezký bobeček!
0/0
17.10.2001 9:31

J Sedlák

Národní ostuda
Je smutné mže tento člověk přes svou historii existuje v naší politice, přesto při pohledu do současné vlády to nemusí být zas až takové překvapení. Je ale nepřijatelné ponechat tomuto agentovi STB prostor pro páchání podobných zvěrstev na našem národu a jeho mezinárodním postavení. Možná že se ale jenom chystá na další úspěšnou cestu se svými přáteli z podnikatelských kruhů do islámského světa. Co když se to pak bude hodit, že?
0/0
17.10.2001 9:25

Giro

Ten Kavan
To je bezna ukazka snahy "politiku" v Ceske kotline stat se svetovymi. Bohuzel to silne pripomina pavlacovou politiku v male provincii.
0/0
17.10.2001 9:23

StepCZ

Kavane odstup!
Kavane odstup, jsi ostuda pro celou Ceskou republiku. A nebo ... paneboze ... ze by to byl reprezentativni vzorek? Ukazka ceske priposranosti, zbabelosti a oportunismu???
0/0
17.10.2001 9:10

MoonTrace

Kavane, Kavane, kdy ty rozum dostanes ?!
Dalsi naivni a zcela nesmyslny plan usmirit nesmiritelne. Neni to tak davno, kdy Kavan prohlasil, ze usmiri Palestince a Izraelce. Proc by to mel byt prave Kavan, kdo mu dal mandat pro takova jednani? Nezda se mi, ze by on byl ten pravy. Nemulve o jeho charakteovem profilu a jeho pusobeni na verejnosti. Uz jen cekam, kdy Kavan vyhlasi, ze usmiri romy s "bilou" populaci. Bylo by to podobne plane gesto. Co tim chce dokazat?Jen jsme jako zeme ostatnim pro smich.
0/0
17.10.2001 9:08

Martin Mačok

takze prece jenom proti islamu
Aha, takze to nebude dialog mezi teroristy a zapadem, ale mezi islamem a zapadem. Ok, uz je mi jasne, proti komu se bojuje... doposud jsem si myslel, ze si vsichni mysli, ze se bojuje proti terorismu. No jo, islam se nam moc nehodi do kramu, takze hura do boje s isl... tedy chtel jsem rict s "teroristama"!
0/0
17.10.2001 8:45

Zdenek

Re: takze prece jenom proti islamu
V prvni chvili po precteni uz uz jsem chtel napsat: "jooo, to sedi". Ale kdyz ono to asi vazne bude slozitejsi. Samozrejme, ze bojujeme s teroristama, jenze pri tom zapalenem boji se delaji chyby, ktere (mnohdy opravnene) dokazou "nasrat" i neteroristy. Jdeme chytat do Afganistanu teroristy a americky prezident pri tom prohlasi, ze zacina "krizacka vyprava"... Italsky premier "vyzvedava" zapadni civilizaci nad vychodni... Puvodni nazev cele operace vytroubeny do celeho sveta byl "nekonecna spravedlnost".... Jooo, myslim, ze i "muslimove-neteroriste" se mohou citit pekne nasrani. A jak uz jsem rekl - opravnene. Takze z tohoto hlediska ten pokus o lepsi vztahy urcite neni marny. Lepsi delat neco, nez jen blbe kecat a rozsirovat propast. Nejvetsim nebezpecim pro svet neni ta hrsta sebevrazednych magoru, ale spise hrozba propasti mezi krestanskym (pcha!) zapadem a muslimskym vychodem (presneji - jeji rozsireni).
0/0
17.10.2001 9:26

max

další zviditelnění Kavana?
Kato-Kavan ví, že mu končí ministerské období, chce se ještě zviditelnit, hmmmm...
0/0
17.10.2001 8:34

Pavel

ach ne
Jen už žádné česko-řecké iniciativy, prosím! Další ostudu už nepotřebujeme.
0/0
17.10.2001 8:22

Zdenek

Re: ach ne
Kavan mi neni jako clovek vubec sympaticky, a o jeho minulosti se siri vselijake famy. Na druhou stranu - je ostuda to, ze nasi "bratri" ze zapadu se citili nasrani, ze delame neco jineho, nez co oni nadiktovali? Proc bychom si nemohli delat vlastni iniciativy trebas i s Eskymakama? Copak jedine spravne uz je jen to, co odsouhlasi "inteligentni" prezident Bush?
0/0
17.10.2001 9:30

Ales

Re: Re: ach ne
No jo, ale zrovna s teroristama jednat, cha cha. Ti se musi proste vystrilet, jinak vystrili oni nas.
0/0
17.10.2001 12:11

Martin Bodlak

HURAAA! Svetovy mir je zachranen!
Ted jeste destne pralesy a Palestinu a Afriku a globalni oteplovani. Mozna se nekdy dostane i na nase skolstvi... nebo ne? Blbec...
0/0
17.10.2001 8:14

Izmael

Populismus
Kavan je hyeana a populista. To nevi, ze s teroristama se vyjednavat neda. To uz Kavan nepos*al dost veci. Jiny zapadni politik s temi jeho p*useri by davno rezignoval, ale ne mr. Kavan. Jestli chce neco udelat pro CR a pro svet, tak at odejde nez pose*e i tohle. A ani tahle iniciativa mu jeho prestiz nezvysi. protoze uz nema co zvysovat. Lharem a podvodnikem uz zustane at dela co dela.
0/0
17.10.2001 7:21

guest

kdyby radši....
....kdyby se raději staral o problémy v ČR. Pořád něco skvělého vymýšlí /1999 - Miloševič, potom Pilip a jeho kubánská mise a ted tohle/ Běž do důchodu Kavane
0/0
17.10.2001 7:16

JF

Ceskoreska iniciativa
Dalsi Cesko-Recka iniciativa? Kavan uz nam kvuli tomu jednou nadelal ostudu a uz je to tu zase
0/0
17.10.2001 6:31

joji

Re: Ceskoreska iniciativa (a kde ta ostuda byla?)
To, ze se v mlade fronte dnes objevi clanek o tom, jaka to byla ostuda, jeste vubec nic neznamena. Nemysleme si, ze jsme stredem sveta. Nejsme, ale kdyz to dobre dopadne, tak budeme :-)
0/0
17.10.2001 6:48

Martin

Re: Re: Ceskoreska iniciativa (a kde ta ostuda byla?)
Naivko... :)
0/0
17.10.2001 9:26

Dejvis

dobrej napad
Taky si myslim ze to je dobrej napad, ale vetsinou ten kdo de proti proudu bohuzel tvrde narazi. Sem zvedavej, z jakym ohlasem se shleda v poslaneske snemovne. Prece jenom mit jine reseni nez temer zbytek sveta je dosti odvazny pocit. Drzim palce.
0/0
17.10.2001 5:21

joji

Konecne rozumne rozhodnuti
Postoj recka k cele vojenske akci byl, podle meho nazoru, od zacatku spravny (totiz odmitavy). Ve Velke Britanii uz jednohlasna podpora bombardovani Afganistanu je take minulosti. Jedine dialogem, lze celou situaci vyresit. Gratuluji.
0/0
17.10.2001 4:49

Zdenek

Re: Konecne rozumne rozhodnuti
Souhlasim. Jooo, k postave Kavana lze mit (opravnene) silne vyhrady. Tak at tedy neco podobneho udela nekdo z "tech lepsich". No, ale to asi ne. Ti jsou celi priposrani z bratrskeho USA.
0/0
17.10.2001 9:34

Vlada

Dialog islamu?
Rad bych tez necim prispel na tema angazovani se pana Kavana. Primet islam k dialogu bude rozhodne tezsi nez pronajmout dum v Moskve, pan ministr rozhodne nema male ambice. S velkym napetim cekam, jak se cela kauza vyvine a hlavne, kdo proti ni z nasich predstavitelu zakroci. Kdy nas premier pochopi, ze ministr zahranici by mel republiku reprezentovat, predevsim v dobrem a nikoli ji stale snizovat reputaci pred okolnim svetem. Je naprosto v poradku, ze jako pravoplatny clen NATO se podilime na jejich akcich, ale snazit se byt za spasitele sveta, porad prichazet s myslenkami, ktere by meli zachranit svet a navic v tandemu, ktery se neukazal byt vhodnym. Nechci praci pana ministra nijak zlehcovat, ale po vsech skandalech, kterym se ani nedokazal postavit"jako chlap" by si mel uvedomit, co je v jeho praci prioritou, jestli jeho uspech a tim padem lepsi funkce, nebo reprezentace naseho statu vuci okolnimu svetu. Uz se opakuji, protoze mi zalezi, jak nase zeme vypada v ocich cizincu. Delsi dobu ziju v cizine a teprve tady poznavam, jak mala je nase zeme a jak malo o ni lide v jinych svetadilech vedi. Nerad bych, aby nasi zemi znali jenom podle: Jagra, Plzne a Kavana, ktery picha do vosiho hnizda. Mozna, ze Cesko ma dobre hospodarske vztahy se zememi stredniho vychodu, ale to bohuzel v teto chvili opravdu, ale opravdu nestaci.A abych se vratil k tematu, nabizet islamu dialog je, jak hazet perly svinim, Koran se vyjadruje jasne:proti vsem, kteri neuznavaji islam - ohnem a mecem. Preju panu Kavanovi brzke probuzeni,nez se slonim krokem vyda do porcelanu.
0/0
17.10.2001 4:14

Zdenek

Re: Dialog islamu?
No, dobre, a jaky je zaver? Chci rict: "co ted?" Jo, vynechejme z toho (problematickeho) Kavana, me totiz zaujala spise ta druha cast prispevku. "...hazet perly svinim..." - mmm, takze skutecne tedy jak rekl inteligentni prezident Bush: "...my jsme dobro a kdo neni s nami je zlo...". Italsky premier "vyzvedava" zapadni civilizaci... Ja zacinam mit cim dal silnejsi dojem, ze prave timto se radime (ale uplne) na urovne tech, proti kterym se ted snazime bojovat. Jooo, my jsme prece dobro... Vystrilejte svine...
0/0
17.10.2001 9:40

petr

metaxa
at se radeji kavan stara, co delal mohamed atta na iracke ambasade a necha si prejit chut na reckou metaxu.
0/0
17.10.2001 3:16

Pavel Krecmer

Zase Kavan a dalsi ostuda na obzoru
myslim, ze to Kavanovi nestaci neustale afery a totalni neschopnost, on ve sve abnormalni realite porad opakuje ty stejne chyby. Neni to tak dlouho co vymyslel perpetum mobile v Jugoslavii, nekolik tydnu o tom mluvil jako o zazracnem planu. Tvaril se velmi tajemne a mocne, jednal z Reckem jak o zivot. Nakonec z toho vylezla totalni kravina (NATO ukonci utoky a Jugoslavie se potom mozna nekdy vzda az bude mit chut), ktera se v NATO projednavala asi dve minuty, rychle se zamitla a Kavanova nekolikatydenni prace se smetla pod stul. Svet se deli na schopne politiky , prumerne politiky, a abslolutni nicoty, ktery si na neco cely zivot hraji a to je pripad Kavana (jeste ze po volbach zmizi v propadlisti dejin a nikdo si na nej za chvili nevzpomene).
0/0
17.10.2001 1:56

křeček

Kavan
Jenom at se do toho proboha nemicha Kavan!!!!!!
0/0
17.10.2001 0:50

Martin

Na Kavana tak akorát všichni čekají...
Někteří lidi jsou prostě nepoučitelní... Ale nakonec proč ne, když mu ta ostuda prošla poprvé, třeba projde i podruhé...
0/0
17.10.2001 0:29

plk

At jde pan Kato Kavan do haje1
Proc chce proboha spolupracovat zrovna s Reckem, ktery je zajimavy snad jen svejma amerikofobnima postojema? Proc chce opakovat trapas z doby uderu proti Milosevicovi? Potrebuje snad svet, aby ministri dvou komickejch zemicek pomahali "dialogu s Islamem"? Takovy dialog samozrejme probiha i bez pana Kato. Nebo ze by pan Kavan opravdu touzil po funkci v OSN a tohle vsechno je jen jeho soukroma predvolebni kampan?
0/0
17.10.2001 0:10

JeD

Re: At jde pan Kato Kavan do haje!
"Recko je nekde dole, Cesko hned u Vidne, zkratka se trochu zviditelnime a je to. Treba me budou mit volici radsi a treba me v pripade uspechu (v coz nedoufam) budou mit radi i ve svete." Tak tohle mozna chodi hlavou pana Kavana. Co se da delat, ze nad jeho navrhy budou vsichni rozpacite mavat rukou...
0/0
17.10.2001 0:23

Karel K.

Re: At jde pan Kato Kavan do haje1
Protoze byl vzdycky (snad od narozeni) antiamerikanista.
0/0
19.10.2001 21:56





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.