Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Podezření na antrax se nepotvrdilo

Liberečtí lékaři propustili z nemocnice tři pacienty, kteří od úterka leželi na infekčním oddělení kvůli podezření na antrax. "Rozhodl o tom krajský hygienik," řekl Jan Slánský z tiskového oddělení nemocnice. Jak dodal, pacienti se mohou vrátit do práce. "Žena, které jsme preventivně nasadili antibiotika, je však dobere," řekl lékařský náměstek Radko Janoušek.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Bruno

platit za zivotne dulezite informace?
Nezda se mi vhodne, aby v dobe mozneho biologicky teroristickeho utoku jsme museli platit za informace poskytujici policiji. To se muze stat snad jenom v Cechach. Dokonce jako totalni vysmech mi pripada, kdyz se platba za volani rozdelila na volani ve spicce a mimo spicku. To snad abych si rozmyslel, chci-li vubec volat nebo ne a kdyz, tak v kterou denni dobu. Je na tom policie tak financne spatne nebo je to jenom druh statniho vydirani?
0/0
19.10.2001 7:48

Trace

Doporucil bych..
..na takoveho MAGORA skutecne aplikovat Atrax..
0/0
18.10.2001 9:40

Feyd

Sharia...
Nemusite se mnou souhlasit, ale vtipalky, kteri v tehle dobe desi lidi cukrem v obalce, nestaci jenom zavrit. Doporucoval bych na ne aplikovat shariu, pravo tvrde ruky arabskeho sveta. Asi si kazdej rozmysli delat podobne forky, kdyz bude TV Nova vecer pred zviratkama vysilat primy prenos z exekuce ze Staromestskeho namesti - rekl bych, ze 100 ran bicem by mohlo stacit. Jiste, 11tileta holcina by byla potrestana jinak - ale taky verejnene, podle me nejvetsi efekt ma podle me vzdy ta ostuda. Je to stredovek, ale co uz pouzit na parchanty, kteri ignoruji nejzakladnejsi pravidla lidskeho souziti ? Kriminal nestaci. Kdyz vam bude hrozit verejny vyprask pred obchodem, kam si chodite pro rohliky, budete si davat na srandicky typu "bomba ve skole" asi dost majzla.
0/0
18.10.2001 8:48

Xenon

Re: Sharia...
Zbytečně brutální, úplně by stačilo zveřejnění. Zajímalo by mě, co ten pitomec dělá v pojišťovnictví a co na to řekne jeho mateřská firma... >:-(
0/0
18.10.2001 9:15

Iveta

Re: Re: Sharia...
Brutální - nebrutální. Jsou to určitě dementi. A co ti vystresovaní adresáti?
0/0
18.10.2001 9:31

-

Re: Re: Re: Sharia...
0/0
19.10.2001 8:03

Krtek

Legrace ??
Doporučuji všechny "srandisty" zavřít a nechat je uhradit "zbytečnou" práci policie, hasičů a dalších týmů, jimž tímto dávám svůj obdiv za perfektní a neúnavnou práci. Byl bych rád kdyby všechny případy u nás byly od "srandistů", ale myslím si, že závažnost situace je více než obrovská.
0/0
18.10.2001 6:38

Kriton

Re: Legrace ??
Jo, ja vim, ale je mi lito tech rodicu, kterym se jaksi nepodarilo tem detem vstipit, ze tohle se nedela (anonymni dopisy) a museli by uhradit skodu...Je to slozity.K.
0/0
18.10.2001 9:44

Graetar

Re: Re: Legrace ??
Je to složitý. V dnešní době je náramně moderní děti nevychovávat, máme přece důležitější věci - sedět deset hodin v práci a pak se jít někam "odreagovat". Na děti se, s prominutím, sere a jediné řešení, které máme, jsou nesmyslné zákazy a nařízení omlouvané péčí o děti. S výchovou už je ale v době, kdy začne potomek holdovat něčemu velice "ostrému", pozdě. Když si někdo pořídí dítě, MUSÍ se o něj starat. A neznamená to, že v potocích potu a krve vydělá milióny a zasype jej super-high-tipťop hračkami. Chce to taky něco navíc. Jako další zodpovědní tu jsou učitelé. Nevím, nechci rozebírat čin té dívky, neznám její rodiče, ani ji samotnou, ale i přes poněkud svérázné pojetí humoru jedenáctiletého dítěte bych si něco podobného asi nedovolil. BTW: Na otázku v jedné dětské anketě (v rámci soutěže) "Co bys vzkázal lidem do nového tisíciletí?" jeden cca jedenáctiletý (!) chlapec odpověděl: "Přemýšlejte." Jeden aby se v těch prccích vyznal - je to skutečně složitý.
0/0
18.10.2001 10:22

PV

Re: Re: Re: Legrace ??
Naprosto souhlasim s tim, ze oba je potreba tvrde potrestat. Setreni takovychto legracek nas vsechny stoji dost penez, casu a energie. Navic se mezi nami siri strach. Jestli z toho ma nekdo radost, neni svepravny a potrebuje peci psychiatra. Fakt, ze jednim z autoru je 11lete dite, neomlouva ani je samotne ani jeho rodice. Je povinnosti rodicu se o sve deti starat, vedet o jejich kamaradech, koniccich, vhodne je motivovat. Netvrdim, ze to je lehke, ale pokud toho nejsou schopni a nejsou ochotni tomu prizpusobit sve zivotni tempo nemaji deti mit.
0/0
18.10.2001 11:04

Graetar

Re: Re: Re: Re: Legrace ??
Já vím. Přesto ty děti mívají...
0/0
18.10.2001 11:29

Kriton

Re: Re: Re: Legrace ??
Je to tak, jak pisete, K.
0/0
18.10.2001 11:06

Mecerodová Jiřina

Tvrdě!
Oba dva autory nekompromisně zavřít a nechat uhradit vzniklé přímé náklady. Ty nepřímé (stres, obavy ...) nikdo nevyčíslí.
0/0
18.10.2001 6:36

Hokanua

Otevirani obalek
Dneska jsem v praci otevirala postu. Jsme mezinarodni firma. Za 20 min dosla kolegyne a rika:"zkontrolovalas to?" ...a verte nebo ne, uplne jsem zapomnela - mam kamarada na FLoride, mam o nej hrozny strach, ale tak nejak mi neprijde, ze nam(v CR) neco primo hrozi..nechci to zakriknout, ale myslim, ze to nekteri lide prehaneji..
0/0
17.10.2001 21:14

jaryn

ODMITAM OTEVIRAT OBALKY, KDO SE PRIDA?
timto zde verejne prohlasuji - pocinaje dneskem odmitam otevirat vsechny prichozi dopisy (zejmena doporucene, pokud mozno nejlepe od upominky financaku za pokuty, povolavaky, upominky od telecomu atd.). a duvod? STRACH Z NAKAZENI ANTRAXEM
0/0
17.10.2001 19:36

Whiteman

Re: ODMITAM OTEVIRAT OBALKY, KDO SE PRIDA?
Tohle ja uz delam davno. Nevidim duvod, proc bych mel vyzvedavat nejake listovni zasilky od debilnich uradu a firem v CZ. Nejlepsi je kazde oznameni o ulozeni zasilky na poste zlikvidovat.
0/0
17.10.2001 20:34

Marx

Re: Re: ODMITAM OTEVIRAT OBALKY, KDO SE PRIDA?
Jasne ja se taky muzu na celou postu leda ... od ceho mate emaily???
0/0
17.10.2001 21:45

Whiteman

Re: Re: Re: ODMITAM OTEVIRAT OBALKY, KDO SE PRIDA?
Oh yes, posta vetsinou dorucuje stejne "Jobovi zvesti" v podobe obalek z modrym ci jinym pruhem. Tyto obalky vetsinou nevesti nic dobreho, takze ted je idealni doba se jich zbavit. Klidne i pri jejich preprave postou by se mohli kontaminovat od teroristickych obalek. Nakonec stejne asi nejdriv zakukaji postaci a postacky. Myslim, ze klasicka posta je dnes zbytecna. Mame e-mail, on-line banking, etc. tak no potrebujeme postu ?
0/0
17.10.2001 22:59

Iva

Re: ODMITAM OTEVIRAT OBALKY, KDO SE PRIDA?
Pokud bych dostala nějakou podezřelou obálku, ani bych se do ní nedívala a rovnou ji vyprovodila do popelnice. Nebudu přece dělat tyjátr s policií a s hasičema nějakým přiblblým školákům.
0/0
18.10.2001 6:52

boardwriter

Re: Re: ODMITAM OTEVIRAT OBALKY, KDO SE PRIDA?
joo do popelnice, to tomu pomuzete. proc se s tim policie a hasici tolik serou, kdyz vsechny obalky muzeme vyhazovat do popelnic?
0/0
18.10.2001 15:31

gt4w

Re: ODMITAM OTEVIRAT OBALKY, KDO SE PRIDA?
Pravda vzdycky jsem mel nejvetsi strach s obalek s modryn pruhem
0/0
18.10.2001 7:47

Graetar

Re: ODMITAM OTEVIRAT OBALKY, KDO SE PRIDA?
A neotvírejte podezřelý emily!!!! Pořád mi choděj Sircamy od úplně neznámejch lidí (specialisti jsou VVŠ PV Vyškov a posledně server army.cz). Mluví se o tom pořád dokolečka a stejně se vždycky najde pako, který tu přílohu otevře...
0/0
18.10.2001 10:32

Azazel

AD EBOLA
jeste k te Ebole.... nepisu to jako odpoved protoze by to rychle zapadlo v jiz davno prectenych prispevcich... kde jste slyseli, ze by nakazeny clovek, podlehl ebole uz v letadle? ebola se projevuje u cloveka behem dvou az peti dni od nakazeni, coz podle me pri dnesnich moznostech dopravy staci na prenos kamkoliv na Zemi. Mene pravdepodobne je, ze by teroriste posilali nakazeneho jedince aby ebolu rozsiril dal... je to prilis nespolehlive prave diky vysoke smrtelnosti. Virus zabiji prilis rychle nez aby se mohl rozsirit na kriticke mnozstvi populace (ovsem staty zabyvajici se vyvojem biologickych zbrani se ji snazi zkrizit napriklad s pravymi nestovicemi, coz by ponekud zvysilo moznost rozsireni) (BTW: pokud by opravdu nakazeny clovek vstoupil do posledni faze eboly az v letadle /umirani samotne trva kolem 24hodin/ stal by se prinejmensim obrovskym rizikem pro vsechny spolucestujici a tvrdym oriskem k rozlousknuti pro 'zemi prijemce'... v posledni fazi se telo nakazeneho meni v 'bakteriologickou bombu' /kontaminovane krvaceni ze vsech telesnych otvoru, krvavy aerosol ze zasazenych plic/)
0/0
17.10.2001 19:08

Vincent Vega

Teroristi z nás maj akorát prdel
Někdo se vychcal na schody a magoři panikařej.
0/0
17.10.2001 15:58

plk

JEZISMARJA LIDI, PROBERTE SE UZ!
Myslete chvili hlavou! Je prece evidentni, ze Bin Ladinova parta bojuje proti USA a Israeli. My si tady v Evrope muzeme rikat, ze to je boj proti nasi civilisaci, coz je do urcite miry pravda (protoze je to utok na "pribuzne" Evropy, kteri maji podobny civilisacni zaklad) - ale jinak to jen prispiva k davove hysterii. Tahle parta se chova VELMI logicky a nase zemicka je fakt nezajima. Nastesti ted pobyvam mimo Cechy, takze jsem domaci psychosy usetren - a jen kroutim hlavou nad tim, jestli jsou lidi u nas fakt tak blbi (proc by proboha utocili na nejakej autosalon v Liberci?!? - spis to byla nejaka americka krestanska skupinka, ktera si je nasla v telefonnim seznamu a chtela je evangelisovat...). Proboha lidi, proberte se. Drzme si vsichni palce, at se s terorismem co nejlepe vyrovname. Coz ze vseho nejdriv bude chtit hodne strizlivosti. (Doufam, ze se jako prvni proberou ceska media, to co vidim na internetu je fakt hruza.)
0/0
17.10.2001 15:35

ed11

Re: JEZISMARJA LIDI, PROBERTE SE UZ!
No jasně ... nás se to netýká. Nás by se to začalo týkat až ve chvíli, kdyby náhodou "Bin Ladinova parta" vyhrála a mlsně se rozlížela po dalším soustu. Nejde o to, jestli bin Ladin útočí na nějaký autosalón v Liberci (tam se pravděpodobnost limitně blíží nule), ale nesouhlasím s tím, že se nás to netýká. Činy teroristů nemají logiku (z našeho hlediska) ... oni logiku mají, ale ta se tak vymyká našemu chápání, že nemá smysl uplatňovat naše logické dedukce na jejich chování.
0/0
17.10.2001 21:13

plk

Re: Re: JEZISMARJA LIDI, PROBERTE SE UZ!
Rekl jsem nekde "nas se to netyka"? Ale skutecne, utoky teroristu zatim vykazuji logiku i pro cloveka ze Zapadu velmi pochopitelnou: americke obchodni centrum, americke ministerstvo obrany, americka media, americky senat. Takze klid, pratele. Chranme v Praze RFE a jinak hlavne svuj vlastni zdravy rozum.
0/0
17.10.2001 21:17

lennyd

Re: JEZISMARJA LIDI, PROBERTE SE UZ!
Souhlasim. Teroristi ted urcite nemaji nic jineho na praci nez posilat Antrax do obchodu s modelarskymy vyrobky v Karlovych Varech nekde uprostred jedne male zeme v Evrope....
0/0
18.10.2001 10:37

lojza

chyba
tERORISTÉ SICE MAJÍ JAKOUSI KONCEPCI, ALE CELKOVĚ SE CHOVAJÍ HODNĚ NELOGICKY. jE TEDY HRUBOU CHYBOU PŘEDPOKLÁDAT TO NEBO ONO. Z nelogiky může vzejít cokoliv.
0/0
17.10.2001 15:25

Izza

Re: chyba
No myslim si ze teroristi to maji vsecno dost dobre naplanovany a promysleny, nelogicke se to zda jen nam.
0/0
17.10.2001 20:35

Tucky

Hálek je stejně nejtlustší!!!!!!
0/0
17.10.2001 15:05

lojzmen

Re: Hálek je stejně nejtlustší!!!!!!
Souhlasim! Kdo je to Halek? :-)
0/0
17.10.2001 15:56

Arkady

bulvár
nadpis článku jak v největším bulváru a přitom v online zpravodajství píšou že v té "údajně" podezřelé zásilce žadný antrax nebyl.....holt 92% lidí je absolutně ovládatelných médii ...
0/0
17.10.2001 9:35

andy

zase ta čeština...
ach jo... viz titulek: podezřelé zásilky by lidé nemělY otvírat...
0/0
17.10.2001 9:34

kuki

Re: zase ta čeština...
plně souhlasím...
0/0
17.10.2001 15:57

JeD

Vy toho nadelate...
... a stejne se na nas vsichni vyprdnou.
0/0
17.10.2001 0:43

bobr

co takhle...
mozna by uplne stacil nekdo s ebolou kdo by se pekne proletel do evropy....to by mohlo byt jeste mnohem zajimavejsi...
0/0
16.10.2001 22:42

a

Re: co takhle...
nebylo nepřežil by transport letadlem z potenciálně krizové oblasti.. možná kdyby ho nakazily v příbrami kontráši
0/0
16.10.2001 23:20

Vit Svarc

Re: Re: co takhle...
Co mas proti Pribrami??????
0/0
17.10.2001 22:56

Cech

Co mam delat?
otevrel jsem jednu webovou stranku... a on na ni podivny bily prasek na sedem pozadi. Mam to oznamit?
0/0
16.10.2001 21:25

pavel k

Re: Co mam delat?
prave jsi nam oznamil jak jses dementni......to uplne staci...
0/0
16.10.2001 22:39

JeD

Re: Re: Co mam delat?
Neznamena "pavel k" v nejakem jazyce "bacha jsem totalne vymasteny"? Ja myslim ze jo...
0/0
17.10.2001 0:33

kdosi

Narkomani a Bezdomovci
Bílý prášek? To se šňupe nebo píchá? A co čůčo, či nějaké jídlo z popelnice? Kdyby někomu vadilo co jsem napsal ať si laskavě uvědomí, že tohle jsou nejlepší terče pro masový útok, pro masivní rozšíření. Ti policajty ani hasiče nevolali. A od nich by to nakoupili ostatní.
0/0
16.10.2001 20:17

Zdeněk Švarc

Re: Narkomani a Bezdomovci
Nekoupili, neboj, sněť se nepřenáší z člověka na člověka. Aspoň to tvrdí.
0/0
16.10.2001 21:54

Azazel

Re: Narkomani a Bezdomovci
likvidovat zavisle na heroinu by bylo pro Ladina a spol. kontraproduktivni... a kolik normalnich lidi si koupi od bezdomovce cuco nebo jidlo z popelnice?? (pokud jsi to myslel takhle, prenos z cloveka na cloveka neni mozny)
0/0
17.10.2001 18:53

Aiki

Proc tak dlouho trva zjisti, zda ten a ten prasek je Antrax nebo ne?
ja myslim, ze pracovnici hygienickych stanic nebo jini lide musi prece poznat ci se jedna o antrax nebo jen o mlety cukr. Tohle mi teda nikdo nevymluvi, protoze pokud si dam vzorek pod mikroskop tak snad cukr od antraxu poznam. Ja teda nevim ale co se tyce kovu tak jsem schopen Vam vysolit jeho chem. slozeni i do deseti minut. Chromatografi snad v CR jsou, tak na co sakra potrebuji 3 dny!!! Aiki
0/0
16.10.2001 20:09

Superman

Re: Proc tak dlouho trva zjisti, zda ten a ten prasek je Antrax nebo ne?
.... no, jde-li o cukr kontaminovany antraxem, chuti nepoznaz....leda az v nemocnici
0/0
16.10.2001 20:59

Urayama

Re: Proc tak dlouho trva zjisti, zda ten a ten prasek je Antrax nebo ne?
Teda Aiki ,svou inteligencí mi připomínáš některé japonské politiky.POZOR to není pochvala. Ti taky totiž od té doby co v Japonsku vypukla nemoc šílených krav , pojídají před televizními kamerami hovězí a libují si , že je chutné a že tedy žádné BSE nemá. Klidně si oslad kávu o trochu víc!!!
0/0
17.10.2001 1:54

cormic

mejme se na pozoru
.je sice pravda ze vetsinou pujde o debilni zertiky ubozaku, kteri jen vystrasi lidid, ale zarazi mne reakce typu :"co by si na nas ladin vzal." tot klasicky cechacsky pristup...bohuzel...problemy se v tehle zemi resi az kdyz nastanou, prevence v cemkoliv je na nizke urovni...a tomhle pripade to bude stejne...co by si na nas ladin vzal ze?
0/0
16.10.2001 19:06

Superman

Re: mejme se na pozoru
... kdyby nekdo minil vazne zautocit, zrejme by to nedelal praskem v obalkach postou nebo jinzm tak zrejme podezrelym zpusobem. A tak zrejme se jedna hlavne o to vyvolat davovou pszchozu, to je cil...ktery - zda se - se podarilo dosahnout. Vaznz masovz utok by se zrejme delal jinak (staci se rozhlednout, s cim vsim denne prijdete do styku, a i destina toho je vhodnejsi nez dopis...). A zrejme bychom se to dovodeli, az by bylo uz pozde. Co se tzka prevence, vetsina lidmi stvorenzch systemu je postavena a funguje na zaklade dobre vule. Budeme-li zadat vsude duslednou klasickou prevenci, budeme se muset asi skoro vyhubit.....Nebo vite o nejakem takovem systemu, ktery by nebyl napadnutelny?
0/0
16.10.2001 21:07





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.