Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Na poničené trati už znovu jezdí vlaky

Stržená trolej mezi Hranicemi a Přerovem výrazně zpozdila všechny vlaky na této hlavní železniční trati. Soupravy mířící na Olomouc a Ostravu nabíraly zpoždění i přes čtyři hodiny. Trolej strhl po půlnoci rychlík. Teprve kolem třetí hodiny odpoledne se Českým drahám trať podařilo opravit a znovu zprovoznit.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Libor Foltynek

Hranice na Moreve
No na trase kolem Hranic na Morave dokazou CD zazraky. Zazil jsme zpozdeni žé minut na trase, ktera trva asi 60 minut :-) A take jsem videl 600 minut zpozdeni u jednoho rychliku... A pomlcim o tom, ze na trase Hranice na Morave - Prerov stavi tuchliky v kazde dire jako osobak. Cestovani na tehle trase je utrpeni. Ted jsem zacal jezdit na Brno, a i kdyz je stav koleji mnohem horsi, zpozdeni byva pod 10 minut, spis mene az zadne. To asi bude tim koridorem... ;-)
0/0
23.10.2001 16:21

TTT

Praha-Kolin - 100x jinak
Jel jsem minulou stredu mymi "milovanymi" ceskymi drahami smerem na Olomouc.Vlak vyjizdel v 8 z Prahy a zhruba v 9:15 ma byt v Pardubicich.Trosku jsem zadriml.Kdyz jsem se probudil bylo 9:20.Vlak stoji.Rikam si ze mame 5 minut spozdeni-to dozene.Ale ouha.Podivam se z okna a neverim vlastnim ocim.Jsme teprve v Koline.Spolucestujici mi nakonec vysvetluji,ze jsme nejeli primo z Prahy do Kolina,ale nejakou nepochopitelnou oklikou.A pruvodci? Ani zminka o nejakem problemu,ci snaha neco vysvetlit. Nemam Vas rad CD. A nejen kvuli tomuto hodinovemu zpozdeni.Beru Vas jako nutne zlo pri ceste z bodu A do bodu B.
0/0
15.10.2001 17:13

duck

Drahy
Ze spadne trolej, to chapu. Ze se nekde stane nehoda to chapu. Ale proc nam to Modra armada kompenzuje neochotou cokoli sdelit a jedna s cestujicimi zpusobem "budte radi, ze jsme vam vubec dovolili koupit si jizdenku a uzit si komfortu", pochopit nedovedu. S kyselym ksichtem zadat o zvyseni platu je dost soda - ceska soda.
0/0
15.10.2001 17:03

duck

Drahy
Ze spadne trolej, to chapu. Ze se nekde stane nehoda to chapu. Ale proc nam to Modra armada kompenzuje neochotou cokoli sdelit a jedna s cestujicimi zpusobem "budte radi, ze jsme vam vubec dovolili koupit si jizdenku a uzit si komfortu", pochopit nedovedu. S kyselym ksichtem zadat o zvyseni platu je dost soda - ceska soda.
0/0
15.10.2001 17:02

Kuba

Nechte zeleznicare na pokoji!!!!!!
Vzdyt sami nevedi kam drive skocit. Na jeden kilometr zeleznice jich je jenom dvakrat nebo trikrat tolik nez v zapadni Evrope. A to je sakra malo, kdyz musite spoustu casu travit premyslenim kdy a kde stavkovat vydirat zbytek obyvatelstva. To se potom nemuzete divit ze vsude jezdi vlaky se zpozdenim. Jak vubec muzete po nich chtit, aby premysleli o odkloneni dopravy kdyz zrovna s tatou Duskem planuji nejkou peknou stavku za to aby meli misto dvou kolejnic tri...co kdyby se jedna rozbila. Jejich filosofie je prece tak jasna. Na vypraveni vlaku je potreba vice zamestnancu nez je cestujicich. Nejde prece pripustit aby pruvodci byl pouze a jenom jeden na cely vlak jako je tomu vetsinou v EU. Takove vykoristovani.....je potreba alespon minimalne 3 kusy. Jeden co bude umet cist, druhy psat a treti stipat jizdenky. Copak to porad nedokazete pochopit jak je stale zelenicaru malo???? PS: Pred nekolika dny jsem se dival na server CD kde on-line udavaji polohu vlaku a jejich zpozdeni. Vybral jsem 20 vlaku (rychliku a EC/IC). 18 z nich melo zpozdeni vesti nez 10 minut. Shodou okolnosti dva jiz vyjizdely se zpodenim 10 a 15 minut z vychozi stanice. Bordel neuveritelnej. Chovat se podobne jakykoli firma zkrachuje aniz by se dozila prvni vyrocni zpravy. A nikdo se nebude starat o to jestli jeji zamestnanci maji praci nebo ne. Takze vyhodte tretinu lidi z CD a za ty penize si muzete zaplatit pracovite lidi a jeste si poridit pozlacene prazce
0/0
15.10.2001 16:54

Jana

Ceske drahy
I ja se pripojuji do "vesele diskuse" na tema nase "uzasne, ciste a spolehlive CD!" Jeste ze je mame, na co bychom celou dobu nadavali. Ale.. Jak je mozne ze rychlik do Ceskych Budejovic vyjede z PRVNI!!! stanice Praha hl. n. s 20 minutovym spozdnim!!!! Kde to jsme?, sestra tak cestovala minuly tyden a samozrejme ji pak ujel pripoj v C. Budejovicich, protoze casovy skluz se jeste cestou zvetsil. Jeste ze nam CD od ledna zase zdrazi. Ja chapu, ze maji na mnoho veci malo penez, ale toho plytvani a ta neochota, kdyz na informacich sestre na HL. N. v Praze reknou, ze ji nebudou povidat nic o studentskych slevach....... protoze na ni potrebuji vydelat... Tak je to jak zly sen. Ale v Holesovicih nastesti narazila na MOC MILEHO PANA, ktery ji ochotne vse poradil, takze diky IFO Holesovice. Nejste vsichni tak strasne neochotni a lini, ale jset zatim v mensine.
0/0
15.10.2001 16:19

Martin Pavlík

Informace a odklon
Myslim, ze se neco takoveho klidne stat muze. I kdyz je pravda, ze se to stava trosku casteji, nez je obvykle. Lidem by casto urcite pomohlo, kdyby meli nejake informace o tom, co se deje. Treba, kdyz nejake auto skonci na prejezdu a prevalcuje ho vlak, tak se casto stane, ze cestujici se nic nedozvi a pak zacne nadavat na drahy, ze maji porad zpozdeni. Takze obcas za zpozdeni drahy muzou, obcas ne, a kdyz ne, tak stejne vetsinou nic nereknou a vypada to, ze za to muzou. A co se tyce te dnesni situace: Nevim, jak to probihalo, ale doufam, ze je napadlo poslat nektere vlaky odklonem pres Krnov a Opavu, resp. Hulin a Val.Mez., protoze jestli ne, a ucpavali to exponovane misto dalsimi a dalsimi vlaky, tak ....
0/0
15.10.2001 14:10

Jakub Moc

Re: Informace a odklon
Hehe, pane Pavlíku, to jste mě rozesmál. Proboha jak by to tam mohlo někoho napadnout? Osobně jsem zažil situaci, kdy cca před 5 lety spadla trolej na trati mezi stanicemi Poříčany a Kolín. Po cca 3 hodinách ve vlaku IC bez oken (letní parno, uvnitř teplota tak kolem 50-60 stupňů), když už bych vychlastaný kompletně celý jídelní vůz, kam si chodily davy lidí z mnoha dalších stojících vlaků, stály na všech třech kolejích ve směru na Kolín asi tak dvě desítky vlaků, tedy tam, kam jsem stačil dohlédnout, včetně několika IC/EC. No cesta mi tehdy trvala z Prahy do Kolína asi 5 1/2 hodiny, opravdu výborný zážitek. No a že by někoho napadlo odklonit ty vlaky už třeba přímo v Praze přes Lysou n.L. a Nymburk, to tedy ani omylem. Prostě to vesele ucpávaly další a další a další ... Nač by přece naše modrá armáda měla proboha používat hlavu. Vždyť myslet bolí. :-)))
0/0
15.10.2001 15:27

Tomáš

Re: Re: Informace a odklon
Vy si to představujete jako Hurvínek válku. Propustnost tratě 231 Pha - Lysá - Kolín je výrazně nižší než tratě 011, to za prvé, za druhé, trať 231 je i za běžného provozu slušně vytížena nákladní přepravou, zejména v úseku Lysá - Nymburk, takže není jednoduché tam je tak "prsknout" zátěž z jiné tratě. Zkuste si sehnat hru GORDIKON, která simuluje řízení provozu v železniční stanici (konkrétně v Bohumíně). Uvidíte, že to není tak jednoduché a že určitým časovým prodlevám se v případě problémů (zaviněných i nezaviněných) nelze vyhnout. Svatou pravdu však máte v otázce informovanosti. Přitom by to téměř vždy spravilo pár vět do amplionů. A pokud jde o vagony s klimatizací (a tedy bez otvíracích oken)- inu to je problém, který se netýká jen železnice. Mohu Vás ujistit, že v autobusu či autě v dálniční zácpě by teplota nebyla nižší.
0/0
15.10.2001 15:55

Jakub Moc

Re: Re: Re: Informace a odklon
Ano, máte pravdu, lepší je 4 hodiny cpát mj. EC/IC a mezinárodní rychlíky na naprosto neprůjezdnou trať a pořádně ji zacpat, než riskovat, že se zpozdí pár nákladních vlaků. :-)))
0/0
15.10.2001 16:05

Adamíra

Nádražáci, nádražáci ..... i na vás jednou dojde.
Všichni vědí, že ČD jsou kocourkov a černá díra na peníze. Jestli do ČD nasypete ročně 10 miliard nebo 20 miliard, tak je to stejně jedno, kvalita služeb se určitě nezlepší.
0/0
15.10.2001 13:42

ed11

Řešení problému ČD
Já bych doporučoval udělat s ČD totéž, co udělaly v minulosti některé americké letecké společnosti, když prodělávaly peníze a jejich odbory požadovaly zvýšení mezd. Prodal bych většinový podíl v ČD za jednu korunu jejich odborům a zastavil státní dotace. Konečně by se musely starat sami o sebe a přemýšlet, jestli je opravdu potřeba několik desítek lidí, aby vyjel jeden vlak.
0/0
15.10.2001 13:30

Karel

Re: Řešení problému ČD
Souhlasím s nehospodárností finančních prostředků na ČD,ale bez státních dotací by jízdné bylo ještě dražší, než jízda autem...
0/0
15.10.2001 13:36

Ivan

Re: Řešení problému ČD
Pane Ed11, jsem zamestnancem onech neustale proklinanych Ceskych drah a ani me se nekdy nevyhne lehke i nekolik desitek minut dlouhe zpozdeni. I ja si zanadava, kdyz me nekde neco ujede, ale zanadavam si na lidskou blbost a ne na CD. Proc, protoze na rozdil od devadesati deviti procent lidi, kteri se s CD akorat vozi a jinak o tom nevi ale ani prd, vim alespon trosicku, co se za provozem skryva. A nemate ani tuseni kolik toho je. Pres uklid souprav, pres revize zarizeni a souprav az k opravam, na ktere nejsou penize a tak se ruzne platuje a spousta lidi dela male zaraky, aby jim taci jako Vy pak za to mohli od srdce nadavat. Budte tolerantni, ne vsechno je u CD idealni, ale jsou tam i lidi, kterym to neni lhostejne. Ivan Tuhacek
0/0
15.10.2001 14:04

Jakub Moc

Ad p. Tuháček
Jestli to, že nejste přes půl dne schopni opravit spadlou trolej, nazýváte tím "malým zázrakem", pak asi máte skutečně pravdu. Jenom bych tedy nechtěl vidět, jak v podání ČD vypadá zázrak velký. :-)))) Jo a ještě k úklidu souprav - to asi patrně máte halucinace. Nebo jezdíte výhradně EC/IE vlaky, no zadarmo ostatně proč ne, že... ;o) A až se někdo na ČD naučí používat mozek, aby například rychlík nečekal 5 minut cesty od cílové stanice půl hodiny na to, až z opačné strany projede zpožděný osobní vlak, to bude teprv pro cestující úleva! :-) P.S. Vlakem jezdím téměř denně a tak dobře vím, o čem mluvím. No a až doděláte ten slavný I. koridor, tak můžete rovnou začít znovu, vím o pár místech, kde už se to opravovalo i dvakrát. No ale hlavně že si na tom firmy manažerů ČD patřičně namastily kapsy, že. :-/
0/0
15.10.2001 15:16

Ivan

Re: Ad p. Tuháček
Jak jsem uz napsal, ne vsechno na CD funguje jak by melo. O manazerech masticich si kapsy nema cenu mluvit, protoze takovi uz jsou vsichni Cesi - Kdyz muzou hrabat, tak hrabou a hrabou vsude, ne jenom na CD. Pokud jde o klasifikaci "maleho zaraku" tak na to nebudu reagovat, protoze jste me evidentne nepochopil (ze by myslet bolelo ??). S uklidem souprav mate naprostou pravdu, ale to neznamena, ze se nic neuklizi. A proc se vsechno nepucuje do lesku je zas o penezich a lidech. Je to zacarovany kruh. Ono treba i opravit trolej muze trvat tech X hodin, zalezi na okolnostech. Ale neveste hlavu, treba jednou vsichni pochopime, ze nez zacnu na nekoho rvat, ze neco udelal blbe, ze bych mel znat vsechny souvislosti, jinak jsem nakonec za toho blbce ja sam.... Jeste na zaver o tom jezdeni "zadarmo". Tomu se rika zamestnanecka vyhoda a kdo zavidi, muze treba zmenit zamestnani a ukazat lidem z drahy, jak pouziva svuj preinteligentni mozek. Hezky den Ivan Tuhace
0/0
15.10.2001 15:58

Jakub Moc

Re: Re: Ad p. Tuháček
Ano, děkuji za nabídku, s díky odmítám. ;o) Víte, já vám ty jízdní výhody vůbec nezávidím, kdybych nemusel, tak se službám ČD zdaleka vyhnu a nepoužívám jich ani zadarmo... Jenom si třeba myslím, že mluvit za stávající situace o zdražení jízdného je výsměch zdravému rozumu, zejména pokud se to zaobalí do oněch blábolů o koridorech, zkrácení jízdních dob a zkvalitnění služeb... Ono už to dnes třeba ve 3 lidech vyjde znatelně levněji cestovat autem...
0/0
15.10.2001 16:13

Ivan

Re: Re: Re: Ad p. Tuháček
Souhlasim, ze cena za prepravu by se nemela zvysovat, respektive by se mohla zvysit, ale chtelo by to revolucne prepracovat system slev, casovych jizdenek a pod tak, aby lidi kteri jezdi opravdu casto na tom jezdeni casto opravdu neco usetrili. V tom jsou znacene rezervy. Rovnez bsouhlasim i s tim, ze pro vice lidi je lacinejsi jezdit autem, nez vlakem. I to je pravda, ale to je pravda i vyspelich zemich a tam je to pravda mozna jeste vyrazneji. Jenze je tu treba jeste videt jeden aspekt. Tak napriklad ja jsem z Plzne. Chci jet do centra Prahy, a at je sranda, pojedeme ve trech lidech. Cesta autem cini z centra az do stredu mesta cca. rekneme 130 km a prumerne muze trvat tak hodinku ctyricet pet (kdyz jedu dle vyhlasky a nikde neni nic moc ucpanyho). Cena na kilometr auta je rekneme 5 Kc (benzin, udrzba,pojisteni,...), takze nam to dela 650 Kc. K tomu jeste nutno pripocitat neco na parkovani v centru!!! Cesta vlakem trva v prumeru 1:35 (bez ne prilis casteho zpozdeni). Cena je (neznam presne) 82Kc bez EC/IC priplatku. Pro tri osoby, jedna cesta dela 246 Kc, zadne poplatky za parkovani, az do centra, zadna ucpana Praha...jen to obcasne nekolika minutove (snad nikdy vic nez 20 minut). Jak ja to vidim, stale je lacinejsi a dokonce i kratsi jet z centra Plzne do centra Prahy vlakem a to minimalne 2x. Doufam jen, ze jsem v tomhle vypoctu neudelal nejakou botu. Ivan Tuhacek
0/0
15.10.2001 17:47

Tomáš

Perfektní !
To se čte líp než povídky Šimka a Grosmanna ! Jen více takových kolonek.
0/0
15.10.2001 13:21

a.b

Cassovia
Já jsem díky zpoždění jel do Prahy dvakrát déle. Mělo to jedinou výhodu, aspoň jsem se vyspal.
0/0
15.10.2001 12:20

Martin

Zpoždění
Včera jsem jel z Opavy do Olomouce - večer - výjezd z Opavy v 15:30 - měl to být spěšný vlak. Celkem jsme na různých nádražích vyjma pravidelné zastávky stáli 89 minut (stopoval jsem to), jelikož trať je jednokolejná a tudíž se čeká na ostatní zpožděné spoje. Vrcholem bylo čekání v Domašově nad Bystřicí - kde v tunelu pod Domašovem uvázl nákladní vlak, který nemohl vyjet stoupání. Takže odpojili naši lokomotivu - ta s pomocí dalších 2. dotáhli vlak do Domašova a za 6O minut jsme mohli jet vesele dál. Zajímalo by mne, zda-li odpovědný pracovník ČD - který pustil na trať se stoupáním takhle naloženou soupravu bude potrestán alespoň odnětím premií - nebo to 60 min. zpožení zaplatíme zase my, cestující. V situaci, kdy slavný znovuzbvolený odborář Dušek žádá zvýšení platů na dráze mi to příjde až tragikomické. Chudáci modrá armáda. Ke cti lze jen říci, že průvodčí obešel celý vlak a informoval cetující, kteří přestupovali v Olomouci o přípojích, což aspoň trochu potešilo.
0/0
15.10.2001 12:09

JOVEX

slavné ČD ...
Když už jsou tu na pořadu dne České Dráhy, tak si též přidám paradox z praxe. Prý nemají dostatek financí a jsou zadlužené, to je fakt - ale asi si ti správní lidé tuto otázku nepoložili. Proč se spoustě firem vyplátí si dojet pro zboží z druhého konce republiky kamionem a nevyužijí vagonů ČD ? ( protože taryf ČD je vyšší než náklady za dopravu autem)- kde je tedy nějaká podpora ekologie. Proč firmy, které dostaly licenci na dopravu po železnici zároveň dostaly i ty nejlukrativnější tratě k přepravě ? (pak se nedivím že tyto společnosti jsou ziskové a ČD prodělává) no a to je jen zlomek hospodaření ne ČD.
0/0
15.10.2001 12:03

Drebbin

Jak to chodí den co den na "koridoru"
5 let jsem jezdil na VŠ na Ostravskou univerzitu přes tento povedený koridor, zpoždění přes hodinu každý druhý týden, spadlá trolej každého půl roku, okolo koridoru týden co týden desítky lopatou bradu si podpírajících "pracovníků", kteří tvrdě dřeli na novém koridoru, jindy zase dva šermující pracovníci - jeden v bagru lžící honící druhého na zemi a ten mu bije lopatou do lžíce bagru a vůbec jim nevadí že se na ně dívá celý vlak který právě nabírá dalších 20 minut zpoždění...tak to je realita očima obyčejného člověka na koridoru, koho pak překvapí spadlá trolej? Kdyby každý pracoval tak kvalitně jak se pracuje na ČD,byli by jsme na tom hůř než v Albánii...
0/0
15.10.2001 10:49

Marek Rýznar

Jak jsem zazil drazni "katastrofu" :)
Dnes jsem mel to stesti, ze jakoby nahodou jeden vlak jel vcas. Byla to soucast IC 504 Jan Perner z Bohumina, ktera vyjizdi ze Zlina a pripojuje se az za inkriminovanym mistem. Nasedal jsem v Zabrehu, kde z toho meli vsichni drazni zamestnanci povyrazeni. Zaznelo i nekolik vtipnych hlasek z rozhlasu, k zahozeni nebyly ani vypsane zpozdeni vlaku, ktere rikaly ze jisty rychlik ma zpozdeni 120 min., vlak mel odjezd v 4:38, ale bylo uz 7:30 :) Pani s rozhlasem oznamila ze IC 504 prijede s hodinovym zpozdenim, za pet minut to zopakovala a za dalsich pet minut ohlasila jeho prijezd a on fakt prijel, ale jen ctyri vagony. Tak jsem si postal az do Prahy. Nu coz. Pani ale nerekla, ze se jedna o vlak IC, nasedl jsem tedy bez radneho priplatku. Jeste, ze jsem narazil na pruvodciho, ktery mi priplatek na IC odpustil. Ze pry jsou z toho vsichni tak zmateni, takze nic platit nemusim. A to mel pravdu. Proste dalsi prima den na statnich drahach. P.S. Uz se tesim na ctvrtek, az pojedu domu.
0/0
15.10.2001 11:27

Tomáš

Re: Jak to chodí den co den na
K těm pracovníkům, co si podpírají brady - projíždí-li vlak pracovním místem, musí pracovníci odstoupit do bezpečné vzdálenosti od vlaku. A nedivte se, že se při tom koukají na projíždějící vlak, lidé jsou různí a některým přijde vyhození lahve z vlaku jako podařená taškařice ...
0/0
15.10.2001 12:07

Drebbin

Re: Re: Jak to chodí den co den na
K těm pracovníkům co si podpírají brady:chápu že si je podpírají když okolo stojí vlak, nechápu ale proč si je podpírají, když vlak vedle nich 20 minut stojí a čeká až se uvolní kolej a oni mají kopat výkop 5 metrů od kolejí...
0/0
15.10.2001 12:46

Pavel

obrázek k článku zřejmě nepatří
Obbrázek havárie k článku zjevně nepatří. Slušná redakce by dala alespoň poznámku "ilustrační foto", ale stejně mne začíná trochu děsit, jak lehkovážně manipulují novináři s informacemi, a to i na internetu. Mimochodem, i k šotu palestinců oslavujících útok na mrakodrapy v USA se zjistilo, že "šot byl předtočen z jiné oslavy. Ale podařilo se prokázat, že někteří palestinci skutečně útok na WTC slavili, takže vlastně o nic nejde". Jenže: ta fotka či šot ilustrují nějakou skutečnost, vidím na ní podrobnosti, intenzitu, .... - něčeh úplně jiného, než o čem se píše v článku. Nebo podle té fotky z havárie zde máte pocit, že opravdu "jen" spadl trolej a vlaky nejely, protože nešel proud?
0/0
15.10.2001 10:47

Pavel

Re: obrázek k článku zřejmě nepatří
Tak než jsem dopsal článek, byla fotka vyměněna za jinou. Můžete mi prosím někdo říci, jakou informaci mi ta fotka přináší? Pokud žádnou, proč tam vůbec je?????
0/0
15.10.2001 10:49

Blues

Re: Re: obrázek k článku zřejmě nepatří
protoze iDNES se snazi davat ke vsem svym clankum poutaci fotografie pokud ste si nevsiml... a protoze k tomuto clanku nejsou aktualni fotografie je tam ilustracni foto... nebo potrebujete mit primo napsano ze se jedna o ilustracni foto?
0/0
15.10.2001 11:12

Pavel

Re: Re: Re: obrázek k článku zřejmě nepatří
Ano, potřebuji. Protože poznámka "ilustrační foto" mi říká, že foto nepatří k článku, ale jen ho ilustruje a že tudíž obrazová informace toho fota se netýká popisované věci. ********* Mimochodem, analogie téhož: v Globusu se prodává rostlinný olej Ouattro. Na obalu je velké ilustrační foto slunečnice. Olej je označen jako rostlinný a velmi malým písmem je uvedeno složení "řepkový olej". Co myslíte, kolik lidí se nechá svést obrázkem slunečnice, kterou ten olej nikdy ani neviděl a nenasadí si brýle a nečte pozorně složení? A až si odpovíte, tak mi řekněte, kolik lidí bude u fotografie dvou vagónů či lokomotiv sražených v sobě a titulku "Trolej strhl rychlík" hledat v článku, zda došlo k nějaké srážce či ne a kolik s ejich spolehne na tu fotku a řekne si "to je pěná srážka, snad se nikomu nic nestalo?" ********* Mějte se hezky a případně mi napište, mailová adresa je pravá.
0/0
15.10.2001 16:12

Martin

Vlaky dorovnají zpoždění
"V průběhu dne bude trolej vedení opravena a vlaky dorovnají zpoždění,". Zajímalo by mne, jakým způsobem dorovná vlak z Lipníku nad Bečvou do Ostravy zpoždění 4 hodiny. Stát se taková věc může, ale nemělo by to být komentováno takovýma hovadinama.Pan náměstek, stejně jako ostatní představitelé ČD by měli přestat dělat z lidí blbce a jít se raději bodnout.
0/0
15.10.2001 10:04

Martin Pavlík

Re: Vlaky dorovnají zpoždění
Ten pan tim myslel asi to, ze zpozdeni budou mit na teto trati vlaky cely dnesni den, ale ze se bude postupne zmensovat.
0/0
15.10.2001 13:58

Zdenek

Snaha o senzaci?
Nechapu co ma spolecneho obrazek srazky osobnich vlaku ( u zpravy na internetu ) v zahranici, patrne v Nemecku, se strzenou troleji v Cechach. Chce snad MF navodit dojem, ze pri teto nehode byli ohrozeni cestujici? Pokud to redaktori nevedi, pouze spadl ten drat nad lokomotivou a elektricke vlaky tak zustaly bez proudu stat na kolejich. Nic vic. Zdenek, Revnice
0/0
15.10.2001 9:59

Blues

Re: Snaha o senzaci?
Prvni informace mluvili o nehode proto byl obrazek takovy jaky byl. Ale uz ho myslim vymenili.
0/0
15.10.2001 10:37





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.