Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Dušek znovu předsedou železničářů

Delegáti třetího sjezdu Odborového sdružení železničářů opět zvolili šéfem svazu Jaromíra Duška. Ve funkci zůstane až do roku 2005. ČTK to během neveřejného zasedání odborářů řekl Jiří Kratochvíl, kterého delegáti potvrdili ve funkci místopředsedy. Zvoleni byli i další tři místopředsedové.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

nojo

Co bude platné dráze zprivatizování výnosného dílu?
Rozdělení českých Drah na část privatizovatelnou (tzn. výnosnou) a státní (tzn. s nutností dotovat) nevyřeší problém jejich rentability! Ztráty z části nevýnosné už nebudou mírněny zisky z části výnosné, takže bude muset stát (tj. my občané) doplácet víc než dosud! - Byla by to neuvěřitelná hloupost, zbavit se toho, co vynáší, a nechat si ztrátové záležitosti. --------- Nebezpečí je v tom, že rozdávačná soc.dem. vláda potřebuje peníze na cikány a další příživníky, - ber kde ber. Prodat se už dá máloco, tak bych se ani nedivil, kdyby prosadila takovouto kocourkovštinu.----------Problém rentability celých Drah vyžaduje schopné, nekompromisní manažery, kteří očešou neproduktivní elementy (včetně zaměstnanců), a ve zdravém jádře prosadí vyšší pracovní kázeň, úspory, a další racionalizační opatření. Pak by mohly dráhy vynášet.
0/0
13.10.2001 15:48

pcx

Průvodčí
Zajímalo by mne, proč od letošních prázdnin začali v rychlících jezdit místo dvou průvodčí tři. A to si sebou občas vezmou i čtvrtého maníka v civilu s bílou páskou na rukávu - zřejmě posila na zaučení. A ještě bych rád věděl, kde ČD berou takovou zásobu hnusných, smrdících, špinavých a všelijak zdemolovaných vagónů, které hned neváhají připojit do vlaku a hrdě pojmenovat mezinárodní rychlík. A o tom, že v zimě se ve vlacích netopí (nutno sedět v bundě) a začíná se topit v dubnu (v tom vedru nejlépe se svléci do naha), o tom snad je škoda dále mluvit. Na dotaz, proč se netopí, odpověděl průvodčí, že si mám zatopit sám. Měl jsem opravdu sto chutí vytrhat pár těch hnusných a špinavých sedadel u udělat si tam ohýnek.
0/0
13.10.2001 15:34

Martin Jambor, Praha/Hranice

Drahy proste musi byt rozdeleny
Je treba si ujasnit, co kdo pri reseni teto otazky chce. Spolecnost by si prala spolehlivou, levnou, efektivni a prijemnou dopravu. Neni niz sloziteho odpozorovat, ze toho lze jednoduse docilit konkurenci. Zamestnanci Ceskych Drah zadnou zmenu nechteji, chteji se jen flakat, jako to delaji doposud, jakoukoliv odpovednost odmitaji, jen penez od statu, od nas, stale vic a vic. Jejich postoj k teto otazce je velmi nekompromisni. Nedovolme ale, aby zajmy teto vyderacske mensiny byly vyslyseny na ukor zajmu vetsiny poctivych, snazivych a praci vydelavajicich obcanu. Budme take nekompromisni.Drahy musi byt rozdeleny, jinak na nich nikdo pracovat, nerku-li dokonce snazit se (zeleznicari vytahuji slovnik cizich slov, aby zjistili, co to slovo znamena) nezacne. Martin Jambor, Praha/Hranice
0/0
13.10.2001 15:09





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.