Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Kamiony ničí Barrandovský most

Obrovské množství projíždějících kamionů ničí vozovku na Barrandovském mostě. "Jde o to, že při stavbě mostu se nepočítalo s tím, že bude sloužit jako spojka mezi brněnskou a plzeňskou dálnicí," řekl vedoucí magistrátního odboru dopravy Jan Heroudek. Most byl totiž původně určen pouze pro spojení mezi městskými částmi na pravém a levém břehu Vltavy. Vyježděné koleje v asfaltu a díry ohrožují bezpečnost dopravy. Na opravu vozovky však v příštím roce nebudou z městského rozpočtu vyčleněny peníze.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Sikky

zeleznice
pokud chci po CD aby mi dopravila z mista A do mista B (cca 150 km) asi tak 100 tun kameni a ona prohlasi, ze jasne, podejte zadost a za mesic to tam mate, nalozim ono kameni na Tatru, a za zhruba stejne penize ji 20x otocim tam a zpet a mam to za par desitek hodin. A to presto, ze v A i B je krasna zeleznicni vlecka a trate mezi jsou ve slusnem stavu.
0/0
17.10.2001 17:50

Grossák

Zeleznice
Pokud bychom delali jen to, co je ekonomické, tak chcipneme. Ona muze byt zeleznice diky dve male pruznosti atd. neekonomicka pro nektere zakazniky, ale je rozhodne ekologicka. Jen na energii na prepravu tuny nakladu na km usetri vice nez 50%. Svemu okoli neprinasi tolik zateze. Jeden vlak projede z chvili a uveze toho dost. Stejne tak v osobni preprave. Skoda, ze to moc nefunguje. Doprava na zeleznici sice uz druhým rokem roste, ale problem na silnici to zatim neresi. Ty 3 pruhy a k tomu 150 dalsich vyvolanych opatreni tak asi budeme potrebovat. A beton, beton, beton...
0/0
15.10.2001 11:56

Jiří Havelka

Ekonomika a doprava
Lidi co blbnete. Železniční doprava je naprosto neekonomická, pokud bude organizována tak jak je. Posílat nárazově zboží po železnici v ČR představuje 14 dní spoždění, což je nepoužitelné. Nadáváme že kamióny ničí most. Proč nenadáváme že most není postaven podle původního projektu? Proč nám nevadí že z objezdového okruhu stojí jen torzo. Proč nám nevadí že prognóza na nějakou silnici je za 5 let 3 pruhy nutnost = postavíme dva a za 15 let až budou lidi hodně řvát to rozšíříme?
0/0
12.10.2001 18:30

mispul

Re: Ekonomika a doprava
Je mi jasne, ze ekonomove to nebudou radi slyset, ale v normalne fungujici spolecnosti by se napriklad rohlik neprevazel 500 Km za zakaznikem a na velke vzdalenosti by se prevazeli jen veci, co nejdiou vyrobit v danne oblasti a tam by potom to 14 denni zpozdeni nevadilo..ne nadarmo na divokem zapade mesto bez zeleznice zaniklo a ze zastavky u zeleznice se stalo velkomesto..ano zeleznice tu je proto, aby prepravovala tezke naklady..jednou jsem videl kamion s ocelovymi pruty, to uz mi prislo jako zverstvo..osobne si mysli, ze nakladni doprava je az moc levna a pak se mozna ta zeleznice nevyplati..jenze nezapominejte, ze silnice stavi a udrzuje stat, kdezto zeleznici kompletne udrzuji zeleznice a navic v nafte plati silnicni dan...je jasne, ze levnejsi to byt nemuze..leda by se zdanily nakladaky..
0/0
15.10.2001 12:24

syrr

a co železnice
Zakazte tranzitni kamionovou dopravu, zmente ji na kontejnerovou a nazente to na zeleznici, jinak nas nakladaky zadusi ...
0/0
12.10.2001 13:33

tomáš

Re: a co železnice
No to by u dráhy nesměl být odborář Dušek který železnici naprosto systematicky likviduje bráněním reformám a bráněním propouštění obrovského množství zcela zbytečných zaměstnanců.
0/0
15.10.2001 10:25

pudlik

kamiony?
Víte jak se to bude řešit? Vždy, když se objeví nějaký finanční problém, tak se přeci řeší zvýšením daní pro řadové občany. A ti, co za to mohou, ti opět nic.
0/0
12.10.2001 13:17

Radek Svoboda

Mytne!
Proc se nezavede mytne pro vozy nad cca 5 tun, nejlepe uz pri vjezdu do Prahy? Dokud se bude vsem vyplacet nepouzivat zeleznici pro transport vselijakeho zbozi sem a tam automobily, nejlepe pres obytne ctvrti, tak se nic nezmeni. Situace, kdy krabice mleka dovezena ze vzdalenosti 300km stoji stejne jako ta co byla dovezena 50km je zvracena. Je nutne to zmenit. (Praha 5)
0/0
12.10.2001 9:29

tomáš

Re: Mytne!
Mýtné v Praze nic nevyřeší protože místo toho budou trpět obyvatelé obcí přes které budou kamiony Prahu objíždět, především je třeba urychleně dostavit silniční obchvat Prahy a pak teprv by bylo účelné vybírat poplatky za vjezd do Prahy.
0/0
12.10.2001 12:20

Josef Novák

Loby gaunerů od policie a vlády.
Podívejte se na naše silnice. Za to co se na nich děje musí být někdo dobře placen. Nákup vah a vážení vozů by se zaplatilo tak za měsíc. Kolik tedy musí dostávat měsíčne takový Gross aby nic nedělal??
0/0
12.10.2001 9:21

Diego

Re: Loby gaunerů od policie a vlády.
Nezbývá než souhlasit a nejde jen o případ Barrandovského mostu! O vážení a vybírání poplatků se mluví snad už 10 let a nic! Ono je určitě jednodušší vybírat od podnikatelů silniční daně, zvyšovat ceny dálničních známek atd atd. Ale za co potom platíme, když kamiony udělají z každé silnice tankodrom?!?!?
0/0
15.10.2001 15:00

Villy

Re: Re: Loby gaunerů od policie a vlády.
Jsou znamy pripady, kdy vychytrali dopravci na hranicich preprahaji 3-ose "koniky" za dvouose, protoze jejich provoz je levnejsi a proto, ze vedi, ze tady u nas v Cesku si to proste mohou dovolit. V Zapadni Evrope by se na pokutach nedoplatili a jeste by jim zakazali vstup. Ale napada mne, jsou ti prepravci vychytrali, nebo jen sikovne vyuzivaji nasi liknavosti a lhostejnosti a lenosti vymahat pravo a "zaneprazdnenosti" nasi policie,davajici boticky a ...
0/0
8.11.2001 16:50





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.