Diskuze
Kamiony ničí Barrandovský most
Děkujeme za pochopení.
Sikky
zeleznice
pokud chci po CD aby mi dopravila z mista A do mista B (cca 150 km) asi tak 100 tun kameni a ona prohlasi, ze jasne, podejte zadost a za mesic to tam mate, nalozim ono kameni na Tatru, a za zhruba stejne penize ji 20x otocim tam a zpet a mam to za par desitek hodin. A to presto, ze v A i B je krasna zeleznicni vlecka a trate mezi jsou ve slusnem stavu.Grossák
Zeleznice
Pokud bychom delali jen to, co je ekonomické, tak chcipneme. Ona muze byt zeleznice diky dve male pruznosti atd. neekonomicka pro nektere zakazniky, ale je rozhodne ekologicka. Jen na energii na prepravu tuny nakladu na km usetri vice nez 50%. Svemu okoli neprinasi tolik zateze. Jeden vlak projede z chvili a uveze toho dost. Stejne tak v osobni preprave. Skoda, ze to moc nefunguje. Doprava na zeleznici sice uz druhým rokem roste, ale problem na silnici to zatim neresi. Ty 3 pruhy a k tomu 150 dalsich vyvolanych opatreni tak asi budeme potrebovat. A beton, beton, beton...Jiří Havelka
Ekonomika a doprava
Lidi co blbnete. Železniční doprava je naprosto neekonomická, pokud bude organizována tak jak je. Posílat nárazově zboží po železnici v ČR představuje 14 dní spoždění, což je nepoužitelné. Nadáváme že kamióny ničí most. Proč nenadáváme že most není postaven podle původního projektu? Proč nám nevadí že z objezdového okruhu stojí jen torzo. Proč nám nevadí že prognóza na nějakou silnici je za 5 let 3 pruhy nutnost = postavíme dva a za 15 let až budou lidi hodně řvát to rozšíříme?mispul
Re: Ekonomika a doprava
Je mi jasne, ze ekonomove to nebudou radi slyset, ale v normalne fungujici spolecnosti by se napriklad rohlik neprevazel 500 Km za zakaznikem a na velke vzdalenosti by se prevazeli jen veci, co nejdiou vyrobit v danne oblasti a tam by potom to 14 denni zpozdeni nevadilo..ne nadarmo na divokem zapade mesto bez zeleznice zaniklo a ze zastavky u zeleznice se stalo velkomesto..ano zeleznice tu je proto, aby prepravovala tezke naklady..jednou jsem videl kamion s ocelovymi pruty, to uz mi prislo jako zverstvo..osobne si mysli, ze nakladni doprava je az moc levna a pak se mozna ta zeleznice nevyplati..jenze nezapominejte, ze silnice stavi a udrzuje stat, kdezto zeleznici kompletne udrzuji zeleznice a navic v nafte plati silnicni dan...je jasne, ze levnejsi to byt nemuze..leda by se zdanily nakladaky..syrr
a co železnice
Zakazte tranzitni kamionovou dopravu, zmente ji na kontejnerovou a nazente to na zeleznici, jinak nas nakladaky zadusi ...tomáš
Re: a co železnice
No to by u dráhy nesměl být odborář Dušek který železnici naprosto systematicky likviduje bráněním reformám a bráněním propouštění obrovského množství zcela zbytečných zaměstnanců.pudlik
kamiony?
Víte jak se to bude řešit? Vždy, když se objeví nějaký finanční problém, tak se přeci řeší zvýšením daní pro řadové občany. A ti, co za to mohou, ti opět nic.Radek Svoboda
Mytne!
Proc se nezavede mytne pro vozy nad cca 5 tun, nejlepe uz pri vjezdu do Prahy? Dokud se bude vsem vyplacet nepouzivat zeleznici pro transport vselijakeho zbozi sem a tam automobily, nejlepe pres obytne ctvrti, tak se nic nezmeni. Situace, kdy krabice mleka dovezena ze vzdalenosti 300km stoji stejne jako ta co byla dovezena 50km je zvracena. Je nutne to zmenit. (Praha 5)tomáš
Re: Mytne!
Mýtné v Praze nic nevyřeší protože místo toho budou trpět obyvatelé obcí přes které budou kamiony Prahu objíždět, především je třeba urychleně dostavit silniční obchvat Prahy a pak teprv by bylo účelné vybírat poplatky za vjezd do Prahy.Josef Novák
Loby gaunerů od policie a vlády.
Podívejte se na naše silnice. Za to co se na nich děje musí být někdo dobře placen. Nákup vah a vážení vozů by se zaplatilo tak za měsíc. Kolik tedy musí dostávat měsíčne takový Gross aby nic nedělal??Diego
Re: Loby gaunerů od policie a vlády.
Nezbývá než souhlasit a nejde jen o případ Barrandovského mostu! O vážení a vybírání poplatků se mluví snad už 10 let a nic! Ono je určitě jednodušší vybírat od podnikatelů silniční daně, zvyšovat ceny dálničních známek atd atd. Ale za co potom platíme, když kamiony udělají z každé silnice tankodrom?!?!?Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl
Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...
Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici
Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování
Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...
Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci
Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce
Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...
VIDEO: Kdo nejlíp vříská? Soutěž v imitaci racků vyhrál malý chlapec
Devítiletý Cooper Wallace z britského Chesterfieldu v neděli vyhrál čtvrté mistrovství Evropy v...
Ukrajinci se snaží před bojem utéct do Rumunska, v řece mnozí najdou smrt
Tisíce Ukrajinců se od počátku ruské invaze pokusily překonat řeku Tisu na hranici s Rumunskem ve...
Mohly by hlídat tisíce dětí. Většině z dětských skupin ale stát nedá peníze
Premium Míst pro děti ve školkách je zoufalý nedostatek. Státu se pro letošek přihlásilo 180 lidí z...
Izraelský ministr Ben Gvir měl nehodu, auto po nárazu skončilo na střeše
Izraelský ministr národní bezpečnosti Itamar Ben Gvir měl autonehodu ve městě Ramla ve středu země....
Akční letáky
Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!