Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Hitler, Ládin a další

Miliony lidí napříč naší planetou slyšely dvakrát po sobě dramatické výzvy ke svaté válce proti Americe. Tisíce mladých mužů jsou prý připraveny pro ni i obětovat život. Atentáty na americké mrakodrapy, při kterých zahynuly tisíce nevinných lidí, byly označeny za chvályhodný čin. A měly by následovat další. Je dobře, že jsme to slyšeli, ačkoli z toho jde děs.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Milan

Hitler, Ládin a další
Usáma Bin Ládin by nejradši - podobně jako Adolf Hitler - uvrhl svě zpátky někam do středověku, přičemž právě v tomto období byli islámští bojovníci tolerantnější než dnešní Taliban, jenž se ohání muslimským právem a sám je porušuje, jenž de facto neuznává jiné náboženství než islám, který by nejradši vnutil celému světu a jenž je ta nejodpornější diktátor, jaký světu vládne od smrti Stalina. Hitler by se nestačil divit, jak pár jeho oddaných neonacistů vzývá právě Taliban, ačkoliv Afghánci mají k arijské rase asi tak blízko jako jako Slunce k Marsu. Taliban a všichni jeho spojenci a přisluhovači by měli být smeteni jednou provždy z povrchu Země, čím dříve to bude, tím lépe.
0/0
15.10.2001 19:13

Nevěřící Tomáš

Jak roste tráva
To Ládinovo "přiznání se" k útokům na WTC mi připomíná vtip o policajtovi, který z Cikána vymlátil přiznáním že Babičku napsal on a jeho negramotný bratr. Kdo z vás slyšel (v televizi) řící Ládina "udělal jsem to" nebo "je to naše práce" tak asi slyší i trávu růst. Pokud umí česky stejně mizerně jako anglicky, tak se pak nelze divit, že píší naprosté nesmylsy.
0/0
15.10.2001 11:10

TZ

Churchill a Roosevelt
Churchill a Roosevelt se na nas hlavne naprosto vykaslali. Bojovat zacli, az se ohrozeni svobody dotklo bezprostredne jejich zemi.
0/0
13.10.2001 20:32

TZ

Churchill a Roosevelt
Churchill a Roosevelt se na nas hlavne naprosto vykaslali. Bojovat zacli, az se ohrozeni svobody dotklo bezprostredne jejich zemi.
0/0
13.10.2001 20:29

Mital

Hitler, Ládin a další
No to je podle mě nejlepší úvaha co jsem v poslední době četl. Je to pravda, podle mě. Mital
0/0
11.10.2001 23:43

Ivo Horák

Náš grázl je stále dobrý grázl
Text považuji za klíčový. Lidé nikde nesmí stranit "vlastnímu obdivuhodně silnému grázlovi". Útok na námi neoblíbené nesmí takovým jedincům poskytnout ani naději na získání našeho respektu a úcty. Budou to totiž oni, kteří těm, kdo pro ně mají slabost, přivodí skrze své nepřátele utrpení, či skrze sebe podrobení.
0/0
11.10.2001 16:08

Franta

Ano
Souhlasím se Semerádem, snad až na ten dovětek o "hře tajných služeb". O fanatismu některých islámských sebevražedných atentátníků asi není pochyb, takže atentát skutečně může být jejich dílem (i když taky nemusí). Bin Ládin má opravdu - mírně řečeno - "nepěkné způsoby". Nicméně... Problém opravdu spočívá v tom: komu a čemu věřit? Kterýsi publicistický či zpravodajský či jiný pořad TV v nedávné době se zmínil o tom, že Afghánistán je oblast s dosud neotevřenými přírodními zdroji - konkrétně ropnými. Začít s vrty a postavit ropovod je však v tamních bouřlivých poměrech nemožné. Jistě by se tedy hodilo odstranit nepohodlnou vládu a dosadit jinou, která by "lépe spolupracovala" se Západem a zejména USA, které v mnoha místech světa nacházejí dostatek důvodů ke své vojenské intervenci - neboli hájení či prosazování vlastních zájmů v té které oblasti. Takže nabízí-li se možnost využít faktu, že v některé zemi vládne diktátorský režim (diktátorský z pohledu ovlivněného naší, tzv. západní kulturou), pak se jistě hodí využít jakékoliv záminky k jeho odstranění. Nelze apriori vyloučit, že atentát proti WTC byl dílem islámských fanatiků. Přesto zůstává faktem, že "světový terorismus" je mnohem širší pojem, že tu jsou IRA, ETA a další, a že se nám "před očima" horlivě proklamovaný čestný a spravedlivý boj proti terorismu najednou jaksi scvrkává na bombardování jedné jediné, neustálými válkami ničené země. To je přímo do očí bijící pro toho, kdo je ochoten dívat se na věci taky trochu jinak než jak mu je předestírají politici a novináři. Položit rovnítko mezi světový či mezinárodní terorismus a jednu jedinou zemi snad musí připadat trochu přehnané i školákovi.
0/0
11.10.2001 14:53

matthew

Re: Ano
A kromě těch ropných zdrojů tam maj taky zlatý prasátko, co kadí dukáty, jenomže žere teroristy, tak s tím nemůžou na veřejnost. Prokristapána, to jsou ale teorie.
0/0
11.10.2001 15:47

Honza Malina

Re: Ano--"obdivuhodna" LOGIKA
Takze kdyz jsou dukazy, ze tento terorista (nakonec to i priznal na svem projevu v TV) ma na svedomi nekolik tisic mrtvych nevinych lidi, tak vam to ale nevadi a jeste pochybujete, jak to ta America vlastne vede a ze si ten Afghanistan asi vybrala z uplne jineho duvodu, co? Dost smutne zjisteni, jake voloviny se clovek na internetu v Cesku docte.Smrt nevinych lidi a deti pro lidi v Cesku jako tady ten Franta asi vubec nic neznamena.Co byste delal, kdyby vase rodina byla zasypana po tunami sute a nebyla by ani sance je pohrbit, protoze z nich z jejich tel vubec nic nezbylo?Jak byste se pak tvaril a rikal podobne nesmysly cynicke, co tu pisete? Mate trochu smyslu pro lidske utrpeni?Moc ne.
0/0
12.10.2001 8:20

Yaroukh

Re: Ano
Souhlas s matthewem a s Honzou Malinou. A jeste neco: "diktátorský z pohledu ovlivněného naší, tzv. západní kulturou" - neexistuje nic jako "diktatoru podle tebe" nebo "diktator podle me" - pojem "diktator" ma svou presne definovatelnou podstatu. Taliban proste JE diktatorsky rezim, i kdyby jste se na hlavu postavil.
0/0
13.10.2001 20:22

Vašek Sklenář

Jsi negramot nebo co Honzo Malino?
Chtěl bych tě poprosit aby jsi si odpustil ty vulgárnosti. Vůbec se to na idnes nehodí a hlavně to vypovídá o tvém IQ. Snad se dá nají i slušnější forma názoru. Bolševiky taky nesnášim ale takhle se projevovat.......................
0/0
11.10.2001 14:29

Honza Malina

Re: Jsi negramot nebo co Honzo Malino?
Na hruby pytel hruba zaplata a kdyz se ti to nelibi, tak ja te prece nenutim, abys to moje cetl.Ale ty me zase nenut, co a jak mam psat, tomu se rika svoboda slova, vis? Seznamy STB agentu a i hercu jako Bohdalova a Cisler na strankach http://www.users.qwest.net/~honza
0/0
12.10.2001 8:14

Volšovin

Pan Pravda má pravdu
Díky za kvalitní věcný komentář.
0/0
11.10.2001 13:28

Semerád

ono to bude přece jen trochu jinak
Píšete: "Teď víme, že je to tak. Amerika nelhala. Bin Ládin odkryl karty a my víme, s kým máme tu čest." Já se ptám - co je jasné ? Že Ládin řekl, že si USA teroristický čin vysloužily svou arogantní zahraniční politikou ? Toto jsem na zpravodajských servrech četl. Máte jiné informace ? Já ne. Má je PRÝ CIA, FBI. PRÝ tyto informace dostali některé vlády. Já bych jim patrně měl věřit. Ještě že nemusím. Od teroristického činu 11.9. se velmi rychle změnil název války. Nejprve Bush řekl, že ten čin byl aktem války a že USA jsou ve válce. Pak ochladly emoce a opravil na "válku proti terorismu". Pak si zřejmě uvědomil co to znamená, tedy válku proti ETA, IRA atp, a přišla další změna na "válku proti mezinárodnímu terorismu". A jelikož mají své tajemné důkazy proti Ládinovi (ne proti Talibanu), tak ničí Afgánistán. Myslím si, že je celá akce primárně obrácená proti Talibanu, nikoli proti Ládinovi a jeho organizaci. Cílem je svržení Talibanu a nastolení prozápadní vlády, říkejme jí demokratická. Vše ostatní je hra s názory mas, hra tajných služeb. Kdo sakra mohl tušit, že ten barák spadne ?
0/0
11.10.2001 13:10

Emission

Re: ono to bude přece jen trochu jinak
Levici šla logika vždycky hůř. Zato klacek dobře, proto ty těžko skrývané sympatie.
0/0
13.10.2001 22:33

Honza Malina

KOMUNISTI JSOU S TERORISTAMA JEDNA RUKA A PODPORUJI JE, na vecne casy a nikdy jinak !!!!
Cinske tanky jsou u hranic Afghanistanu, 15 tisic etnickych muslimu vyzbrojenych cinskymi zbranemi poslala China na pomoc Talibanu(tajne) a ted jen kecaji komunisti z tama, jak nam drzi palce.Rusaci prevedli Rubl na zlatou hodnotu mesic pred utokem na WTC v NYC a ted taky Putin lze, jak kdyz tiskne.A co Ceska bolsevicka vlada?Ta prodava zbrane do teroristickeho Jemenu dva dny po utoku na WTC !!!Komunisti z CSSD a ODS a agent KGB Klaus a STB agent Havel, blb ozraly Zeman a spol, to vsechno je vizitka komunistickeho svinskeho systemu, ktery jen obcanum lze, nechce jim dovolit referendum na celostatni urovni, nechce zmenit ustavu CR, protoze by nemela uz tolik pruchozich mist pro jejich zvuli a neomezenou moc nad lidmi.Volte Pravy Blok, jeho program a cestnost petra Cibulky jsou zarukou skutecne zmeny pomeru v Ceskuy, to co slibuji ostatni strany, ty so jsou dnes u moci, to je jen podvod, co jen pokracuje od 17. listopadu, diky7 agentovi STB Havlovi, komunistovi a zlocincovi, toto vsechno je vina komunistu, co se v Cesku deje.Vsechen majetek je v rukach komunistu a estebaku, jejich snaha lidem zamlcovat, co delaji s danema, jak tuneluju narodni majetek a dane poplatniku do kont do Svycarska, jak podporuji teroristy, aby za ne delali spinavou praci a svrhli svobodny kapitalismus Americky, to vsewchno ma souvislosti.Nedejme se zmast, jak tyto svine komunisticke mluvi, ciny hovori uplne o opaku a jen radikalni ciny zmeny systemu prinesou opravdovou zmenu k lepsimu.Petr Cibulka toto ma jasne napsano v programu, takze i vyhraje volby, protoze lide uz maji techto komunistickych tunelaru, mafianu a zlocincu plne zuby, nic tam v Cesku nefunguje, estebaci ovladaji media a stat nema zajem povolit dalsi vysilaci stanice, protoze nechce, aby se pravda vysilala mezi lidi a aby se lidi dozvedeli z pravdivych zdroju, co jsou komunisti z CSSD, ODS a 4K za svine.Teroristiu a komunisti, jedna banda, vsichni nenavidi svobodu cloveka a jako takovou ji chteji znicit, komunisti chteji ziskat to, co se jim za cela leta nepovedlo--absolutni moc nad svetem a teroristi z Islamu jim k tomu maji pomoct.Rusaci si chranili prevodem rublu na zlato svou ekonomiku, ale nedochazi Putinovi, ze se na to stejne doslo a ze neni moznost, jak toto utajit.China zase tim, ze prodlouzi svou tajnou pomoci Talibanu valku v Afghanistanbu, tak tim vlasnte si otevre cestu do Taiwanu, na ktery si brousi zuby cela leta a ktery ma svmlouvu s Amerikou o vojenske pomoci.Ale China nemuze doufat, ze se Taiwanu nezastaneme, ale odvolani nasi flotili z cinskeho zalivu je dobrou prilezitosti pro cinske komunisty, aby se mohli pripravit k invazi Taiwanu.Toto je vsechno soucast dlouholeteho planu komunistu na ovladnuti sveta, Clinton, ten vlastizradce Ameriky, jim v tom dost pomohl, protoze jednak pomahal bin Ladenovi posilat zbrane z Iranu do Bosny v roce 1993 (zrusenim vzdusneho embarga nad Iranem) a taky prodejem spickove satelitni navadeci techniky do Chiny, takze China ted muze strilet po nasich mestech, jak je ji libo a prodava jeste tuto techniku i do komunisticke diktatorske Severni Korei.Toto vam ale ty svine komunisticke v Cesku nereknou, protoze nechteji ukazat svetu, jake maji karty a jake maji dabelske umysly, ale je to jedna pakaz, Klaus, Zeman, Havel, cely estebacky parlament a tak jedine, co volicum zbyva, tak je nevolit a zvolit poctiveho cloveka jako je Petr Cibulka, ktereho volebni politicky program je jasne nejlepsi, jaky kdy Cesko melo.Zavedeni americke demokracie v Cesku je dostacujicim dukazem, ze jde skutecne o kvalitu a zamer, ktery zadna jina strana nema a mit nebude.Proto se komunisti z CSSD a ODS a parlamentu Cibulky tak boji a proto se ho snazi vsemi svinskymi prostredky znicit, ale to se jim nepovede, dobro vitezi nad zlem a komunistickym svinim uz hrana odzvonila. Seznamy komunistickych estebackych agentu na http://www.users.qwest.net/~honza
0/0
11.10.2001 6:08

Dave

Re: KOMUNISTI JSOU S TERORISTAMA JEDNA RUKA A PODPORUJI JE, na vecne casy a nikdy jinak !!!!
Kdyz vezmes nazory obou stran, splacas do sebe, zamichas - vypadne tenhle blabol ... To ze prodavali nasi zbrane i po NY je fakt ale vrchol. Prezidenta ale do toho netahej, to je jedinej clovek kterej dela republice jmeno a kdyz je nejhur vsichni se na nej obracej. Ale to uz je ceska povaha rypat se v blbostech a spinit lidi kteri neco znamenaj. Uznani se jim dostane vetsinou az po smrti ...
0/0
11.10.2001 9:02

Honza Malina

Re: Re: KOMUNISTI JSOU S TERORISTAMA JEDNA RUKA A PODPORUJI JE, na vecne casy a nikdy jinak !!!!
S respektem k tvemu nazoru nesouhlasim !!! HJavel mel kontakt na STB jeste v dobe komunisticke diktatury a tak je toto ostatne dokazane, on ale umne zamezil svoji moci, ze jeho jmeno kdy vgyplulo na povrch v dobe lustracnich soudu.Takze soudruh Havel jen primo zodpovedny za vsechnu spinu, co se v Cesku vyskytuje, to je overene z mnoha zdroju, co mam. Neni vyhnuti, soudruh Havel zklamal narod a levicovi libearalove z USA mu v tom bohuzel naivne pomohli.Takovy Clinton je toho prikladem a je mi jasne, ze America je v tomto svym svobodnym systemem nevine, protoze ji Clinton zneuzil a znesvetil.Havel je svine, ktera by mela sedet jeste hodne let, protoze ty problemy, to svinstvo, co se v Cesku deje, to je jen dusledek jeho politiky a "humanismu", ktery on pomahal prosadit a deti by se mely ucit ve skole, co to je za svinskeho presidenta a zloducha, co zaprodal narod a tradice demokracie za svou pohodlnou funkci presidenta.Jeho rodina podstrojovala takove fasisticke svini, jako byl Heydrich a maly Vasek si hraval s heydrichovymi detmi, ale to znamena, ze kvuli udrzeni majetku v rodine tito lidi obetovali narod a to jim narod nesmi zapomenout.Proc se k tomuto soudruh Havel nevyjadri, proc v dobe povodnove katastrofy odjelk se svou prostitutkou zenou do ciziny(ano, ona hrala v porno filmu spolu s Helenou Vondrackovou !!!!) a proc soudruh Havel podporuje zlocinecky system a je proti referendu, kdyz je to takovy humanista???? Nezajimaji me zadne jeho odpovedi, na to uz je sakramentsky pozde neco vysvetlovat, obcane nepockaji a svinim komunistickym z CSSD a ODS je treba zakroutit krkem a postavit je za okradani naroda ceskeho a moravskeho pred lidovy soud. http://www.users.qwest.net/~honza --- moje website je pry pod kontrolou STB-BIS a tak vas zadam, abyste si pred otevrenim mych stranek poridili ochranu pred virama a hackerskyma utokama, ale to neni moje vina, je to vina tech, co chteji blokovat me myslenky, nazory jinych a seznamy STB, ktere ma na svych strankach.
0/0
11.10.2001 10:55

Vašek Sklenář

Re: KOMUNISTI JSOU S TERORISTAMA JEDNA RUKA A PODPORUJI JE, na vecne casy a nikdy jinak !!!!
Honzo neměl by jsi zapomínat, že hodně lidem systém v ČR vyhovuje. Proč by těch xy bolševiků který po 89 změnilo kabáty,volilo pravici když se jim právě v tomhle zmatku daří úplně nejlíp.A že je jich hodně. Koneckonců vidíš jak krátkozrace to dopadlo v Polsku kde jsou bolševici zase u moci. Skupina vysloveně naštvanejch lidí je skupina lidí dobře vychovanejch a těch je v ČR málo. Nezapomeň že někteří budou volit bolševika jenom proto, že si myslej že rohlík bude stát 0.20 halířů a pivo 1.50 Kč. Doufejme, že po 11 letech vženou volby do vlády čerstvé tváře bez bolševickejch manýrů. Že se najdou lidi, kterejm opravdu o něco půjde. A proto se lidi zamyslete a opravdu už nepodporujte ty stejný, držky jelikož vám budou řikat jedno a to samé jako posledních 11 let.
0/0
11.10.2001 9:26

Honza Malina

Re: Re: KOMUNISTI JSOU S TERORISTAMA JEDNA RUKA A PODPORUJI JE, na vecne casy a nikdy jinak !!!!
Na 100% souhlasim, ze je hodne lidi, co jim to nesvobodne klima vyhovuje, ale jeste vice je lidi, co uz tech svinstev maji plne zuby.Prirovnal bych to k nazoru, kdy uiz vetsina Ameriky cekala, kdy ten vul Clintonuv konecne odejde a nebral ho nikdo vazne, co rika.Takze to je to same, jak kdyz Havel cosi rekne, ja verim, ze tech poctivych lidi je v Cesku vetsina a ze je prece hodne dobreho v lidech, aby si opravdu uvedomili, ze svoboda a moznost vyberu a rozhodovani o jejich vlastnim zivote je to, co je nejfantastictejsi v zivote a ze ta prava svoboda je v tom, ze obcan ma hlavni slovo ve vsem a vlada ho musi ve vsem poslouchat a byt mu zodpovedna.To vas ti dacani nechteji nechat pochopit, nazyvaji to vselijak a treba populismem, ale je jim uz ted jasne, ze toto neni mozne udrzet a tak zkouseji polovicate veci jako castecne referendum, daji to do novin a cekaji, ze jim obcane budou za to vdecni, ale to je ten nejvetsi nehorazny nesmysl, jaky jsem kdy slysel, protoze pravo legislativniho referenda musi byt v kazde ustave a tady v USA to ma kazdy stat(krome jednoho).Taky tedy je mi jasne, ze komunisticke svine nebudou mit zajem neco zmenit ve prospech omezeni sve neomezene moci, jak uz jsem mockrat napsal, ta je pro ne nejdulezitejsi, to je to, co je drzi nad vodou.Havel vsechno zpiskal spolu s agentem KGB Klausem(mimochodem nejhorsim ekonomem na svete!!!) a take spolu s opilcem Zemanem.Ja se nebojim tyto lidi tak jmenovat, protoze oni si to skutecne zaslouzi, protoze moji rodnou zem znicili a privedli ke krachu ekonomie, moralky a politiky a to jim nemuzu nidky zapomenout.Svine krive komunisticke vzdycky zustanou svinemi a tito dacani nemaji kouska svedomi v tele, jinak by davno uznali, ze zohavili stat a rozkradli vsechen statni majetek.http://www.users.qwest.net/~honza
0/0
11.10.2001 11:08

Milan

Re: Re: Re: KOMUNISTI JSOU S TERORISTAMA JEDNA RUKA A PODPORUJI JE, na vecne casy a nikdy jinak !!!!
Tak poslyš Honzíku ty kryso jedna komunistická, takoví jako ty by se měli houpat někde na oprátce nebo ležet někde na psychině! Nebýt Havla a spousty dalších, tak dneska máme možná tak hovno a ne svobodu, jestli to tvé vymaštěné palici nedochází. Ale asi ne, když si klidně píšeš ty svoje bohapustý, komunismem smrdící žvásty na věc tak veřejnou, jako je internet. To, cos sem napsal, by se slušnej člověk styděl říct i doma na hajzlu.
0/0
15.10.2001 19:23

pudlik

Re: Re: KOMUNISTI JSOU S TERORISTAMA JEDNA RUKA A PODPORUJI JE, na vecne casy a nikdy jinak !!!!
proč komančové volili pravici? velmi zjednodušeně : nezapomeň na zásadní věci, že většina z nich byli bývalí různí vlastníci továren, statků, i živností, lesů, polí a tpod. A chtěli to dostat zpátky. Je mnoho z nich, co se rodiny rozpůlily, aby fungovaly - půlka rodiny vstoupila do KSČ a půlka zůstala dále "kulaky". takto se mnoho lidí chovalo i za Adolfa. to je česká reálie, bohužel znám dost takových. A je mi z nich na blití.
0/0
12.10.2001 8:48

JF

Re: KOMUNISTI JSOU S TERORISTAMA JEDNA RUKA A PODPORUJI JE, na vecne casy a nikdy jinak !!!!
Hlavne ze to je tajny a ty to vis......
0/0
13.10.2001 16:33





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.