Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Letouny útočily poprvé ve dne

Američané poprvé zaútočili za denního světla. Za cíl si vzali baštu Talibanu, jihoafghánský Kandahár. Taliban na bombardování odpovídal střelbou z protiletadlových zbraní. "Ráno se tři americké letouny pokoušely zaútočit na Kandahár. Naše obrana jim v tom však zabránila a donutila je ustoupit," prohlásil mluvčí Talibanu. Dva nálety zasáhly Kábul. Druhý úder přitom přišel ve chvíli, kdy se město chystalo k ranním modlitbám. Podle afghánských zdrojů si útok na hlavní město Afghánistánu vyžádal čtyři životy.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Jiri Fryda

"preventivni defenziva"
USA valcily s kdekym, jak se svymi sousedy Kanadou a Mexikem, tak s temi vzdalenejsimi. Vstup do valky s Vietnamem byl "usit" skrze imaginarni konflikt v Tomkinove zalivu jen z toho duvodu, aby Kongres dal prezidentovi podporu k vyhlaseni valky. Dodnes toto trauma vidime v podobe elegantniho obelisku ve Washingtonu. Sam konflikt, ale nebyl tak elegantni. Zanechal po sobe mrtve, mrzaky a dusevne chore. Vytvoril vsak nekolika lidem slusne zisky a jinym karieru. To si uvedomuji vsichni kdo vladnou. Zbrojarska lobby v USA je dokonce tak silna, ze kvuli ni neprosel v Kongresu zakon o omezeni zbrani. Politicka kariera je na tom zcela stejne. Vypjate valecne operace davaji mocnym vyssi kredit. Krivka popularity Bushe seniora byla tak nizka, ze skoro kopirovala horizontalu s mensim vyvysenim. Avsak valka proti Iraku ji vysvihla strme nahoru a po valce se zase s malym vykyvem vratila na svoji puvodni pozici. Dene jsme se divali, stejne jako dnes, na "LIVE" zabery z valky. Ukazky spickove technologie, statecnych vojaku a krasnych vitezstvi v nas museli nechat uslechtile dojmy. Misty to bylo i zabavne a zajimave. Napriklad zaber strely s plochou drahou letu byl mistrovsky kousek. Skoda jen, ze mnozi z nas nevideli obcas ta roztrhana tela a znicene zivoty. Malokoho asi sokovalo, ze v Iraku ci Jugoslavii to odnesli civiliste. Ukazuje to jenom, ze americky zivot zcela jinou hodnotu, nez napr. iracky, jugoslavsky ci treba i cesky. Mlady Bush se jiste zapise do dejin historie jako americky hrdina, ktery branil svet proti nasili. Jiste si vyslechneme nejeden emotivni projev od politiku, kteri se "neboji" valky. Ja jsem, ale obycejny clovek a mam strach o sve blizke a sobecky si priznam, ze i o sebe. Pouzivam mozek a byt jsem nebyl nejsilnejsi na zakladni skole v exatnich vedach, tak je mi jasne co udela rychle se pohybujici olovo se systemem bunek vyssiho organizmu. Min mi je ale zrejme, proc valecna akce jez ma potlacit terrorismus je prezentovana pod oznacenim "odvetny utok" a ne jako "preventivni defenziva". Vse ma, ale mnohem dalsi souvisloti. Kongres projednava omezeni lidskych prav a mozna i Mojzis by se divil, kam se desatero rozrostlo. Taky by se mozna divil, ze tri kultury majici naprosto stejne koreny a mista vzniku, se dokazi v prubehu let tolik nenavidet a nesmyslne zabijet. Reknu jen, ze I bez Nostradama to vidim dost temne.
0/0
9.10.2001 23:24

K2

Severni alianci bych neveril
Na pocatku se zdalo, ze maji Amerika a NATO slibneho spojence v tzv. Severni alianci. Ta by pote mohla prevzit kontrolu nad Afganistanem a zadne arabske zeme by se nemuseli obavat, ze bude Zapad okupovat Afganistan. Vse by si zaridili sami Afganci. JENOMZE jak je mozne verit alianci, dodavat ji zpravodajske informace a pripadne ji i vyzbrojit, kdyz k ni stale prebihaji prislusnici Talibanu. Jiz pred nalety se hovorilo o tisicich prebehliku, dnes pry prebehli dalsi prislusnici severniho kridla Talibanu. Podle me tvori Severni alianci z velke casti Talibanci, kteri maji nadelano z USA a Britu. Chteji v klidu preckat utoky a az prijde cas, zase budou uplatnovat sve stredoveke nazory. Neverit!
0/0
9.10.2001 16:59

barbudo

Re: Severni alianci bych neveril
Máš pravdu, i když je to ještě trochu jinak. Po vytlačení Rusů celé území Afghánistánu ovládaly různé islámistické ozbrojené teroristické skupiny. (Vznosně se jim říká skupiny různých vojenských velitelů). Ty zemi drancovaly, terorizovaly obyvatelstvo. Znásilňování, únosy, loupeže byly každodenní součástí života. Taliban byla skupina studentů islámu, která se rozhodla zavést v zemi pořádek, a to pořádek dle jejich výkladu islámu (a byla v tom zpočátku podporována USA). To, co mi považujeme za hruzný středověk, považují mnozí Afghánci za pokrok proti stavu, kdy se zemí proháněly hordy banditů. Talibanům se povedlo tyto teroristické skupiny vytlačit na sever země. Nyní se jim říká "Severní koalice". Využívat jich, je vyhánění čerta ďáblem a nepochybně to lze nazvat podporou teroristů.
0/0
9.10.2001 19:42

otto katz

Laik žasne, ...
Herdek tady je chytráků! Kritizovat to jo, navrhovat řešení, to ne, to chce totiž přemejšlet. A přemejšlení bolí. Švejk by se divil jak jsme tu jeho metodu otevřenejch vrátek na obou stranách dotáhli k dokonalosti. Ale je tu jeden rozdíl, a velkej. Švejk nebyl závistivej a tudíž zakomplexovanej, jak většina přispívajících. P.S. Otto Katz podporuje protiteroristickou alianci (i když má občas výhrady, ale nic lepšího asi není v tuhle chvíli k dispozici)!
0/0
9.10.2001 15:55

Dvein

Česká technika na straně NATO
Tak a Arabáci mají stroje vyráběné u nás,za což bysme mohli dostat od Američanů alespoň poděkování,protože se tím značně usnadní boj s Talibanem.Všichni víme jak česká vojenská technika funguje u nás,teď nezbývá než čekat až se transportérům vybijí baterie, albatrosům upadnou křídla a tanky se rozpadnou po několika metrech jízdy... Konečně ty české šikovné ruce udělaly něco pro dobro světa.
0/0
9.10.2001 15:07

Paja

Re: Česká technika na straně NATO
:-)))))
0/0
9.10.2001 15:49

Paja

Re: Česká technika na straně NATO
:-)))))
0/0
9.10.2001 15:49

Remek

Re: Česká technika na straně NATO
Vůbec nejlepší zbraní Afgánců je žebřiňák. Když jím kulka proletí, mnoho škody nenadělá!
0/0
10.10.2001 15:20

Jirka G.

děs
Někteří lidé, co sem píšou, mě fakt děsí. Překvapuje snad někoho, že je to zrovna bolševická rudotina? Death for evil, death for Taliban !!!
0/0
9.10.2001 13:57

tom

usa
amerika si namasti kapsu na zbranich
0/0
9.10.2001 13:04

KK

Re: usa
A popiš nám mechanismus toho maštění. Nebo, že bys zde papouškovals jenom hospodský rudý rozumy.
0/0
9.10.2001 13:16

Lojza

Re: Re: usa
Sice ne cela amerika, ale par jedincu, ale mechanizmus je asi takovyto: Kazda raketa neco stoji, ze jo. No a na kazdy rakete ma vyrobce neco trhne, nebot to nedela z nezistneho vlastenectvi. Stale souhlas. Kdyz chce us-army vystrelit raketu, musi ji koupit, ze jo. Takze z kazdy vystreleny rakety vyrobce neco trhne. Takze tady mame skupinu, ktera penize dostava. A od toho je tady stado pitomcu, ktery platej dane, a ktery je nutny presvedsit, ze je nutny sroubovat vydaje na zbrojeni. A od toho je tady jina skupina lidi, ktera dostava prispevky od prvni skupiny. No a aby se jim lepe tu druhou skupinu presvedsovalo, tak potrebuji argumenty. Taky je obacs nutno vyprazdnit sklady. Krome toho jsou tady spojenci, soucasni nepratele kdyz byli zrovna prateli a ti vsichni taky potrebuji zbrane a dodavaji penizky. Je to demagogie nebo podstata kapitalizmu?
0/0
9.10.2001 15:28

Worldpolice

Re: Re: Re: usa
Jsou zeme ktere , ze jo, rakety nevyrabi. Pres to vybiraji dane , daleko vic nez v USA a porad maji holej zadek. Cim , ze jo, to asi bude ? Ze by v te Americe byl preci jen kapitalismus a jinde stale jeste bolsevismus ??? Lojzo, Americani by meli jednou vyprazdnit ten sklad na tvou hlavu. Abys konecne pochopil, ze se nema prekovavat mec na ruchadlo , ani ruchadlo na mec, ale , ze jo, se ma vyrabet ruchadlo a zaroven i mec a ze oboji prinasi vydelek a jeste jistotu.
0/0
9.10.2001 16:14

Borg

Re: Re: Re: Re: usa
Zdá se že zde dochází ke značnému zjednodušování problémů. Ekonomika nestojí na výrobě raket, ale dříve zmiňované zájmové skupiny ano !!!
0/0
9.10.2001 20:28

Lojza

Re: Re: Re: Re: usa
A jak to popira to, co sem napsal? Existence zbrani samozrejme prinasi jistotu. Jenomze... Po urcite dobe vyroby jsou sklady plne, ze, a vyrobu je nutno zastavit -> utlum zbrojniho prumyslu. A co s tim. Nejake zbrane se samozrejme spotrebuji pri vycviku. Jenomze toho zase neni tolik. Pak je tu moznost sesrotovani. Jenomze kdyz se vsechny vyrobene zbrane jenom sesrotuji (a nebo se jen cvivi), tak ty, co platej dane samozrejme zacnou rvat, proc zbrojit jako silenec, kdyz je to na nic. No a pak je tady idealni reseni, rozpoutat mensi valcicku. Jednak se zbrane spotrebovavaji, takze je duvod dale vyrabet, ale hlavne slouzi jako presvedsivy argument pro danove poplatniky, proc vrazet prachy do zbrojeni.
0/0
10.10.2001 8:03

King George

Rudý koutek
Je vidět, že tady řádí par poblouzněných rudochů nakažených fanatickým Islámem. Manipulovat pitomci není velký problém, komunisti ve vymývání mozků provedli dobrou práci.
0/0
9.10.2001 12:48

Vlasta

Re: Rudý koutek
.....komuniste mozna delali, ale USA to na svych obcanech (a diky velkemu vlivu i na jinych ) jak se zda praktikuje s americkou dukladnosti dodnes......
0/0
9.10.2001 13:48

barbudo

Re: Re: Rudý koutek
Ovšem dělají to metodami hodnými baseballových roztleskávaček a tak jim to každý nezobe.
0/0
9.10.2001 14:13

barbudo

Re: Rudý koutek
Tak nám hoď nějakou perlu. Zatím jsi se nepředvedl.
0/0
9.10.2001 14:09

ja

Re: Rudý koutek
Děkujeme za sebekritiku, králi Jiří
0/0
9.10.2001 14:18

Worldpolice

ach jak zbytecne
..do teto diskuze (je v ni velke procento pomatenych) je skoda kazdeho slova , natoz myslenky.
0/0
9.10.2001 12:47

bob

Skody
Pri prohlizeni fotogalerie jsem narazil na fotku s podtitulem "Obyvatele Kabulu si prohlizeji skody po americkych naletech". Vubec se nelisi od fotek publikovanych pred nalety. Schvalne se podivejte. Vzhledem k tomu ze byl Kabul oznacovan nejrozbombardovanejsim mestem na svete, tezko tam dalsi bomby zpusobi nejake dalsi skody. Obavam se ze se to da aplikovat i na armadu Talibanu. Mudzahedini zoceleni desetiletimi boju se nenechaji jen tak postrilet. Tahle valka bude dlouha! A pritom tak zbytecna.
0/0
9.10.2001 12:33

chose

z
Je to spatne, ale zase to vsechno odskacou obycejni lide, kteri nemaji v podstate vinu na tom co se stalo. Pokud se clovek spravedlive podiva, jakym prepychem ziji lide v USA, kolik se tam vyhazuje potravin, dela nesmyslu jenom pro pohodlnost a na druhou stranu na statisice hladovych lidi nejen v Afganistanu nezbude mi nez podporit myslenku, aby USA dostaly v tomto konfliktu na frak na uroven sveta se trochu vyrovnala.
0/0
9.10.2001 11:41

Josef Větrný

Re: z
Bohudík máte asi smůlu. To by se vám taky hodilo co?
0/0
9.10.2001 11:54

ja

Re: Re: z
Bohužel nemá, proti sebevražedným teroristům není obrany, akorát to kvůli těm us. sobcům ods???me všíchni.
0/0
9.10.2001 14:16

Karel

Re: z
No USA tam sice teoreticky muzou dopadnout dost nevalne (jako ve Vietnamu nebo jako dopadl v Afghanistanu SSSR) a za par let po brutalnich ztratach s ostudou stahovat pozemni vojska, ale to je asi tak vse. Kazdopadne se uroven USA a Afghanistanu ani rozhodne nepriblizi a lidi v USA si budou klidne dal plytvat a tloustnout. A to je dobre!!!
0/0
9.10.2001 12:16

ed11

Re: z
A nemyslíte, že ten "blahobyt" v USA musel vzniknout na základě tvrdé práce a na základě systému, kde každý za sebe nese odpovědnost a jenom minimum vznikajících hodnot se (na rozdíl od Evropy) spotřebuje v přebujelé byrokracii a demotivujícím přerozdělování? Co historicky bránilo kterémukoliv národu na světě, aby se vlastní prací dopracoval k podobnému blahobytu? Já vím ... bránil tomu americký imperialismus ...
0/0
9.10.2001 12:24

Kasi

Re: Re: z
Bohatstvi USA pochazi predevsim z jejich vlastni prace a z bohatstvi zeme (s tou uz to tak ciste neni, v podstate uzeni obsadili), ale za cenu ze USA jsou zdaleka nejvetsi spotrebitel energie a produkuji nejvice odpadu a sklenikovych plynu na hlavu, a ani nahodou s tim nemaji v umyslu prestat. S nasledky se potyka a predevsim bude potykat cely svet, a na chude staty bude dopad techto ekologicko - klimatickych problemu nejvetsi.
0/0
9.10.2001 13:27

barbudo

Re: Re: Re: z
Ano, v důsledku emisí skleníkových plynů dochází k oteplování prostředí. Až v důsledku oteplování roztají ledovce, stoupne hladina oceánů. Dojde k zatopení velmi hustě zalidněných delt velkých řek. Shodou okolností to postihne "rozvojové země". Jejich obyvatelé budou v neřešitelné situaci. Snadno podlehnou nějakému radikálnímu (náboženskému či jinému) názoru či hnutí. Potom se máme co těšit. A budou jich desítky miliónů. Určitě to přijde. Určitě ale ne v tomhle volebním období.
0/0
9.10.2001 13:53

Jarin

Re: Co to tady dneska je?
Nazdar Pepo, já už myslel, že jsi vyměnil PC za permici na Spartu. Po prohře ležící-spící Slavie, jsi se dal na jiný obor a na nás jsi se vykašlal. Tvoje rozumy mi chybí a nejsem sám. Kašli na politiku a dej se na sport. Zdravím!!!!!!!!!!
0/0
9.10.2001 11:22

Josef Větrný

Re: Re: Co to tady dneska je?
To si mě asi s někým pletete...
0/0
9.10.2001 11:28

Josef Větrný

Nazdar Talibani
Nazdar Talibani, Ládinové, komunisti a fašisti všeho druhu. Tak co máte v kalhotech co? Čím víc zuříte, tím mě to více hřeje u srdce. Za chvíli z Afghanistánu zbyde jenom mastnej flek a to bude dobře. Ještě tak tam nahnat vás a byl by pokoj od vás i tady. Dejte si pozor aby někdo nevyhlásil džihád i vám naši věrní fašobolševici.
0/0
9.10.2001 11:16

Paja

Re: Nazdar Talibani
Dej si studenou sprchu, to pomůže.
0/0
9.10.2001 11:31

Karel2

Re: Nazdar Talibani
Přesně tak, pod to se plně podepisuji. USA teď rozmetá to sémě satanovo a zajistí tam království dobra jak na nebi tak i na zemi. Křížová výprava ukáže nevěřícím psům, aby si nezahrávali s civilizací, které nesahají ani po kotníky, jinak jim bojovníci Ježíšovi vypráší turbany.
0/0
9.10.2001 11:32

Franta Drs

Re: Nazdar Talibani
Zavřete okna, opět na nás fouká vítr z hor...
0/0
9.10.2001 11:42

Vestry

Re: Nazdar Talibani
Zapomnel jsi na anarchisty.
0/0
9.10.2001 15:09

barbudo

Pro fašisty žádající vyhubení Arabů, Afghánců, ...
Takový trochu kulhavý příklad. Byla jakási Československá socialistická republika. Tu v roce 1968 obsadila vojska Sovětského Svazu a loutkových vlád jím dosazených. Sovětský Svaz zde dosadil loutkovou vládu. Na území ČSSR tato loutková vláda ve spolupráci se Sovětským svazem školila, rekreovala a ukrývala různé teroristy jako byl například jistý řečený Sanchez. Potud fakta. Teď hypoteticky. Co kdyby tento Sanchez provedl teroristický útok (třeba na Mekku, New York, někde) "ve jménu svobody všeho pracujícího lidu...". Bylo by třeba vyhubit obyvatelstvo ČSSR - TY SVINĚ SLOVANSKÝ, KŘESŤANSKÝ, NEKŘESŤANSKÝ, KOMUNISTICKÝ a kdovíjaký ještě? Vždyť obyvatelé ČSSR volili tuto loutkovou vládu na 99.9%, byla to tedy jejich vůle! Vžyť i jejich fanatické děti ve škole zdravily komunistickým pozdravem "čest práci"!
0/0
9.10.2001 11:10

Petr

Re: Pro fašisty žádající vyhubení Arabů, Afghánců, ...
zajímavé,pomatené a dementní.Pokud správně chápu,tak v podtextu máte na mysli vyhubení Afghánského lidu,opravdu myslíte,že o to jde?
0/0
9.10.2001 15:09

barbudo

Re: Re: Pro fašisty žádající vyhubení Arabů, Afghánců, ...
Nemám na mysli vyhubení vůbec nikoho. Pokusil jsem se asi nešikovně přiblížit těm, kdo volají po vyhubení Arabů, Afghánců a kdekoho pod heslem boje proti terorizmu, že v nedávné minulosti někdo jiný, ale na stejné úrovni mohl volat po vyhubení Čechů.
0/0
9.10.2001 15:17

Tomas

Re: Pro fašisty žádající vyhubení Arabů, Afghánců, ...
Ani ja nesouhlasim s vyhlazovanim kohokoliv, ale Vas priklad velmi kulha. Pokud vim, vlada CSSR v osmdesatych letech prodala vic jak tunu Semtexu do Lybie a letadlo, ktere spadlo nad Lockerbie bylo zniceno prave tim Semtexem. Nevzpominam si, ze by Americani chteli tehdy bombardovat Prahu, bombardovali Tripolis...nebo se pletu?
0/0
9.10.2001 16:32

barbudo

Re: Re: Pro fašisty žádající vyhubení Arabů, Afghánců, ...
Vidím, že jsem to asi napsal nejasně. V nadpisu je napsáno, že to píšu pro fašisty, žádající vyhubení Arabů, Afghánců a měl jsem tam asi napsat "žádájící na stránkách této diskuze vyhubení..". S postupem USA souhlasím, o bombardování čokoládou , rýží a učebnicemi jsem psal někdy před čtrnácti dni. Ještě jednou se omlouvám za nedorozumění.
0/0
9.10.2001 19:13

k

Re: Re: Pro fašisty žádající vyhubení Arabů, Afghánců, ...
Tunu semtexu? Vzdyt toho byly cele vlaky. Vzdyt jen Libye pratelsky predala organizaci IRA pres 2 tuny semtexu.
0/0
9.10.2001 19:39

jirkan

Re: Re: Pro fašisty žádající vyhubení Arabů, Afghánců, ...
Hmm, ze by to bylo z ciste mirumilovnosti USA? Nebo to bylo spis o nespusteni globalni jaderne valky mezi NATO a Varsavskou smlouvou? Ono je neco jineho napadnout valkou zmitany chudy stat a stat, na jehoz uzemi ma jaderne rakety rozmistene uhlavni nepritel...
0/0
9.10.2001 20:06

barbudo

Re: Re: Re: Pro fašisty žádající vyhubení Arabů, Afghánců, ...
Samo, že máš pravdu, ale já jsem ten původní příspěvek psal pro ty, kteří netuší, že je nějaká Varšava a že byla nějaká smlouva a jenom řvou, že je třeba vyhubit Araby či Afghánce.
0/0
9.10.2001 20:56

Psycholog

Jen žádné násilí
Ladin prožil ve své bohaté rodině evidentně neštastné mládí, kdy prožil nešťasnou lásku se svým nevlastním palestinským strýcem Arafatem, kterého vykastrovali Izraelci a teď se mstí. Musíme k němu přistupovat s láskou a pochopením, hlavně žádné násilí. Je třeba vyklidit Palestinu a pak dá určitě pokoj. Teroru je třeba ustupovat.
0/0
9.10.2001 11:08

P. Kasals

Valka proti terorismu
Jiste veci se proste delat nesmi a treba proti nim zakrocit. I pak se budou delat. Znasilnovat a vrazdit se nesmi, proto je temto zlocinum vyhlasen boj na celem svete. Presto k temto zverstvum dochazi a dochazet bude.Podobne s terorismem, delat se proste nesmi, proto je treba proti nemu bojovat, vymytit se ho uplne nepodari, umensit jiste ano. A to by mel a jiste je cil. Fanaticke ideologie je treba rozbit, zlo umensovat. Zdravim.
0/0
9.10.2001 10:52

Demosthenes

Prispevky.
Brm...same vyhlazovani ,smrt nepratelum,s araby do plynu,"jen to tam vyvrazdete",,, at ziji "ceske tomcaty".... Dobra vizitka civilizace "ucty k zivotu".
0/0
9.10.2001 10:43

Mahatma

Re: Prispevky.
Tak tak, arabaci by to tu meli srovnat se zemi. Uroven lidskeho zivota zapadni "kultury" uz dospel do stadia pouheho dobytka u koryt, cehoz dokladem je tento chat. Nevim co bych mel podporovat obranu techto "hodnot".
0/0
9.10.2001 11:18

Tomas

Pricinou toho, co se ted deje, je utok na WTC a Pentagon.
Myslim, ze bychom vsichni mohli od minuty kandidovat na ministry zahranici nebo rovnou na americkeho prezidenta. Pricinou toho, co se ted deje, je utok na WTC a Pentagon. To je cele. Dohady o tom, co bylo za valky SSSR v Afghanistanu jsou k nicemu, tehdy byla uplne jina situace a vycitat, ze tehdy USA podporovaly kohokoliv, kdo sel proti Rusum, mi pripada neuveritelne. USA tehdy prece ani nemohly otevrene vstoupit do konfliktu se SSSR, copak si nepamatujete, jaky ten svet tehdy byl? A ted jim budeme vycitat, ze prispely velikym dilem k tomu, ze Mujahidi Rusy vykopali ze zeme s poradnou ostudou. Vsichni, kdo ted hazeji spinu na Ameriku, by se tam meli zajet podivat, protoze neverim, ze tam nekdy byli. Je to takova nase asi narodni vlastnost, nahazet do pytle fakta i famy a z nich uvarit tu jedinou pravdu. Stojim za utoky na Taliban a na vycvikove tabory. Nestojim o letadlo na Prazskem hrade nebo fosgen v metru a take nestojim o to, aby moje zena chodila zabalena jako mumie a aby ji nekdo zmlatil verejne klackem jen proto, ze videl jeji nos...a taky chci, aby moje dcera umela cist a psat...nejsem valecny stvac, nekricim "do toho", nemam radost z toho, ze zase v televizi vidim startovat letadla z letadlovych lodi, ale vyznavam urcite hodnoty, ktere je treba branit a to se ted, podle me, deje. Verim tomu, ze civilni ztraty budou minimalni (i tak je to hruza) coz se neda rict o utoku v Americe...
0/0
9.10.2001 10:32

PP

Re: Pricinou toho, co se ted deje, je utok na WTC a Pentagon.
Hm, tady je vidět, že nic nechápete. Fosgen v metru hrozí právě teď a díky útokům. Nikdo vám nechce nutit, jak má chodit vaše žena oblečená. Problém je v tom, že se Amíci nasrali do Saudské Arábie. Kdyby vypadli, nebyl by útok na WTC. To je celé. Oni nechtějí nic, než nechat na pokoji. Všichni. Ne jenom Taliban. A já nevidím žádný důvod, proč jim v tomhle nevyhovět.
0/0
9.10.2001 10:59





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.